www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 01:34:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 840 841 842 843 844 [845] 846 847 848 849 850 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13239204 alkalommal)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #46836 Dátum: 2010 Június 29, 21:36:20 »

nem. de nálad az a tény is fennt állt a kipuffnál h leégett a festék.

Ki beszélt itt kipufról?  Grin Olvasd el még egyszer. Ház-fűtéshez-gáz-cső.

Most nézemhogy ezt a Fertant hol lehet kapni.  Grin
-Homasita áruházunk Újbudán
-Homasita áruház Pesten
-Homasita áruház Törökbálinton
« Utoljára szerkesztve: 2010 Június 29, 21:48:32 írta tazoli »
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #46835 Dátum: 2010 Június 29, 21:35:02 »

Ez kb. olyan humbuc mint a Hammerite. Mi olyat vettünk a fűtéscsövekhez (ami kint fut a házon kívül) mert évente kirozsdált... Drótkorongoztuk a csövet, majd Hammerite. És egy év múlva az is kirozsdált, viszont 2x-3x drágább volt mint az azelőtti...  Grin
Szóval nekem senki ne mondja azt hogy közvetlenül a rozsdára, mert a rozsdátlan vasról is lepergett... Az meg hogy valami a még nem porló felületi rozsdát kő kemény alappá varázsolja..........
nem. de nálad az a tény is fennt állt a kipuffnál h leégett a festék.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #46834 Dátum: 2010 Június 29, 21:33:01 »

...ha ez igazat ír, egész gyorsnak tűnik a megoldás. vagy más javaslat?

Ez kb. olyan humbuc mint a Hammerite. Mi olyat vettünk a fűtéscsövekhez (ami kint fut a házon kívül) mert évente kirozsdált... Drótkorongoztuk a csövet, majd Hammerite. És egy év múlva az is kirozsdált, viszont 2x-3x drágább volt mint az azelőtti...  Grin
Szóval nekem senki ne mondja azt hogy közvetlenül a rozsdára, mert a rozsdátlan vasról is lepergett... Az meg hogy valami a még nem porló felületi rozsdát kő kemény alappá varázsolja..........
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #46833 Dátum: 2010 Június 29, 21:25:40 »

én ki nem belezem..


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #46832 Dátum: 2010 Június 29, 21:19:55 »

Na megjöttek a Vörös Lacitól a kerékcsavarjaim.
Asszem hétvégén cserélek és tesztelek.


 Evil

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #46831 Dátum: 2010 Június 29, 21:19:31 »

áthozod és homokkal kifújjuk pár hét múlva... Wink
én ki nem belezem..
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #46830 Dátum: 2010 Június 29, 21:18:49 »

Én RO55-öt használok, mert legalább van vele tapasztalat, és nem kell hozzá spéci cucc vagy komolyabb szaktudás.
ehhez is víz kell meg ecset, és nem kell előtte elvileg teljesen lecsiszolni.
mondjuk Evipass az van itthon, de az nem lesz egyből alapozható. vagy igen?
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #46829 Dátum: 2010 Június 29, 21:18:11 »

őő.. a kromofág is átalakítja?  Roll Eyes

a taposó belülről tiszta rozsda. az üléssín mellett nem mindenhol elérhető plusz nem akarom a kárpitokat, hátsó ülést kiszedni hogy egy csiszoláskor ne menjenek tele porral. ha ez igazat ír, egész gyorsnak tűnik a megoldás. vagy más javaslat?
áthozod és homokkal kifújjuk pár hét múlva... Wink


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #46828 Dátum: 2010 Június 29, 21:17:31 »

Én RO55-öt használok, mert legalább van vele tapasztalat, és nem kell hozzá spéci cucc vagy komolyabb szaktudás.
az is kromofág, nem?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #46827 Dátum: 2010 Június 29, 21:17:29 »

fater azt mondja h kromofág egy kicsit megbolondítva.
tehát drága
őő.. a kromofág is átalakítja?  Roll Eyes

a taposó belülről tiszta rozsda. az üléssín mellett nem mindenhol elérhető plusz nem akarom a kárpitokat, hátsó ülést kiszedni hogy egy csiszoláskor ne menjenek tele porral. ha ez igazat ír, egész gyorsnak tűnik a megoldás. vagy más javaslat?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46826 Dátum: 2010 Június 29, 21:14:25 »

van valakinek tapasztalata a Fertan nevű rozsdaátalakítóval?
http://www.fertan.hu/
Én RO55-öt használok, mert legalább van vele tapasztalat, és nem kell hozzá spéci cucc vagy komolyabb szaktudás.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #46825 Dátum: 2010 Június 29, 21:12:32 »

van valakinek tapasztalata a Fertan nevű rozsdaátalakítóval?
http://www.fertan.hu/
fater azt mondja h kromofág egy kicsit megbolondítva.
tehát drága


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #46824 Dátum: 2010 Június 29, 21:10:33 »

van valakinek tapasztalata a Fertan nevű rozsdaátalakítóval?
http://www.fertan.hu/
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #46823 Dátum: 2010 Június 29, 19:30:54 »

Hell!

szeretném megkérdezni, hogy a száraz féltengelyes váltó kétoldalán hogyan lehet kiszerelni ill. kicserélni a tömitést? fossa az olajat. a féltengelyeket leoldottam. de tovább? az etka nevezetű programban megtaláltam a tömitést de azt irja többé nem gyártják. milyen tömités van itt? szimering? és hogyan lehet cserélni?

köszönöm a válaszokat előre is!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46822 Dátum: 2010 Június 29, 18:24:28 »

Nem semmi meló! Grat.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46821 Dátum: 2010 Június 29, 18:17:39 »

Segédem mondta, hogy írjam ide, hogy vége a beszámolónak.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46820 Dátum: 2010 Június 29, 18:15:20 »

Alul sajnos 5 miliméterrel nagyobb a hézag, de csak így tudtam elérni, hogy a víz ne áljon meg benne. Ha meghagyom a peremet, akkor a víz megállna az ajtóoszlopban.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46819 Dátum: 2010 Június 29, 18:12:53 »

Ez is csak félig megy ki, nem ütközésig.  Kézzel rásegítve aztán felugrik ütközésig. Bízom az akkuba, és a pörgő motor 7,2 voltjában. Nyilván a több áramtól kivágódik.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46818 Dátum: 2010 Június 29, 18:10:22 »

Legitteltem ,és ellenőriztem, hogy jó-e.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46817 Dátum: 2010 Június 29, 18:09:03 »

Megcsináltam a lemezt, és az ajtó oszlopot jól megütöttem, tanulva a tegnapi hibából. (Nem volt kellő ajtórés.)

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46816 Dátum: 2010 Június 29, 18:07:29 »

Elvágtam a lemezt, és az alját beleraktam. Így az eredeti ( függőleges)  méret nem változott. Jól látszik a biztonsági őv csavarja amit 1983-ban raktam bele. (fellángolás) Fiatal voltam, és ővet, rádiót antennát nyomtam a gépre.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #46815 Dátum: 2010 Június 29, 18:04:27 »

Nyomom a képeket.
Jöhet.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46814 Dátum: 2010 Június 29, 18:04:12 »

A roncsot kivágtam.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46813 Dátum: 2010 Június 29, 18:03:20 »

A másik felének álltunk neki. Ez rosszabb volt, és hiányos is, mert a rozsda megette az alját. Szerencsére volt egy ép jobbos belsőrészem, ami azért nagyon jól jött. Elég siralmas, mert ezt benne hagyták az oszlopban és behegesztették. A tekercs elégett. Igaz nekem csak a vas kellett amire fel van szerelve.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46812 Dátum: 2010 Június 29, 17:59:27 »

A segédemmel ma is alkottunk. Nyomom a képeket.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #46811 Dátum: 2010 Június 29, 17:58:23 »

elvtársak!
nem tudom összerakni az önindítómat.
egy robbantott ábrát tud valaki nyomni?

ahogy szerintem lennie kéne, úgy nem ér el a szénkefék madzagja.
köszönöm.
nem robbantott de van egy képem a te önindítódról



sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46810 Dátum: 2010 Június 29, 17:55:18 »

SKODA
köszi akkor inkább így kérdezek rá.  Wink Nálunk eléggé tudatlanok...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46809 Dátum: 2010 Június 29, 17:50:15 »

A kérdés jó, erre én is kíváncsi lennék. Mezei autós boltban általában Lada cuccok vannak.
Milyen tipusokat szereltek solex karbival?
SKODA
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #46808 Dátum: 2010 Június 29, 17:20:05 »

A kérdés jó, erre én is kíváncsi lennék. Mezei autós boltban általában Lada cuccok vannak.
Milyen tipusokat szereltek solex karbival?
"Solex carburetors were until the mid 1980s used on many European cars including Volkswagen, Alfa Romeo, Fiat, Audi, Ford, BMW, Citroen, Opel, Simca, Saab, Renault, Peugeot, Lancia, Lada, Mercedes Benz, Volvo and Porsche. Solex carburetors have been made under licence by a number companies including the Mikuni company of Japan who supplied them to auto makers including Toyota, Mitsubishi and Suzuki as well as to various Japanese motorcycle makers. Mikuni originally entered into a licensed manufacturing agreement with Solex in 1960 and further developed many of Solex's original designs.
The Solex brand is now owned by Magneti Marelli. The original Solex company changed its name in 1994 to Magneti Marelli France and on May 31, 2001, Magneti Marelli France partially bought its assets (including the trademark SOLEX) from Magneti Marelli Motopropulsion France S.A.S."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #46807 Dátum: 2010 Június 29, 17:17:50 »

hol érdemes próbálkozni?

A kérdés jó, erre én is kíváncsi lennék. Mezei autós boltban általában Lada cuccok vannak.
Milyen tipusokat szereltek solex karbival?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46806 Dátum: 2010 Június 29, 17:13:41 »

kicsi
hol érdemes próbálkozni?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #46805 Dátum: 2010 Június 29, 16:59:50 »

Köfi. Van rá esély hogy kapok a helyi autósboltban?
kicsi
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46804 Dátum: 2010 Június 29, 16:57:27 »

Öt.
Köfi. Van rá esély hogy kapok a helyi autósboltban?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #46803 Dátum: 2010 Június 29, 16:52:33 »

Solexben a főfúvóka M6-os menetű?

Öt.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46802 Dátum: 2010 Június 29, 13:31:26 »

Solexben a főfúvóka M6-os menetű?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #46801 Dátum: 2010 Június 29, 11:02:31 »

pont erre volt szükségem.
nagyon szépen köszönöm.

 Smiley

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46800 Dátum: 2010 Június 29, 10:56:23 »

Ezek vannak:

pont erre volt szükségem.
nagyon szépen köszönöm.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #46799 Dátum: 2010 Június 29, 09:48:42 »

elvtársak!
nem tudom összerakni az önindítómat.
egy robbantott ábrát tud valaki nyomni?

ahogy szerintem lennie kéne, úgy nem ér el a szénkefék madzagja.
köszönöm.

Ezek vannak:

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #46798 Dátum: 2010 Június 29, 08:43:40 »

Shocked Shocked Shocked
very well
ez jófesték   Wink

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #46797 Dátum: 2010 Június 29, 08:29:29 »

Az én előző 1,6 laza tuningos mocim is nagy olajfuratos 1200-ből lett. Ugrott bele másik főtengely, meg hozzá az 1,6 HD.

Természetesen tudom, hogy kell főtengelyt cserélni hozzá! De az volt kérdés lehet-e, és lehet csak nem sok minden marad az eredetiből.

Oldalak: 1 ... 840 841 842 843 844 [845] 846 847 848 849 850 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.203 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.