www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 14:46:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 829 830 831 832 833 [834] 835 836 837 838 839 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13230805 alkalommal)
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #47276 Dátum: 2010 Július 13, 08:41:02 »

Lehet, hogy nagyon amatőr amit kérdezek, de nem hagy nyugodni a dolog.
Nedves féltengelynél a féltengely gumiharangot amikor felteszem a menetiránynak háttal vízszintesen állítom a premet a csavaroknak, de kell a két fél közé tömítőpaszta vagy simán össze kell csavarozni?
Az enyémnél cseppen az olaja a váltó felöli oldalon, kicsit olajosodik a külső felén, pedig a bilincsik is újak, amikor pedig felemelem akkor a külső felén kifolyik az olaj.  Huh

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47275 Dátum: 2010 Július 12, 22:48:54 »

10 kuplungból 7 remeg. De nem esik szét egy sem.

elbaszott lendkerék is lehet az oka.
akkor cserélgetheted a kuplungot napestig... és még azon túl is



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47274 Dátum: 2010 Július 12, 22:19:57 »


10 kuplungból 7 remeg. De nem esik szét egy sem.

Ja de én olyan vagyok próbálkozom, hogy jobb legyen (ismersz). Nem sajnálom a pénzt sem mesterektől sem anyagra....mégis nehezen jutok valamire mindig ezzel motorral. Most legalább jól megy Smiley
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #47273 Dátum: 2010 Július 12, 22:18:13 »

nem valami bontottal raktuk össze tavaly
hát akkor nem csoda, ha megadta magát
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47272 Dátum: 2010 Július 12, 22:17:40 »

pedig új volt benne? milyen márkát szedtél ki? Nekem a 200mm-es Sachs 1 év gyilkolás után is prímán bírja. kopkopkop
nem valami bontottal raktuk össze tavaly
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47271 Dátum: 2010 Július 12, 22:17:19 »

Egyesben csúsztatáskor rázott....gondoltam elég ciki lesz ha Belgiumban esik szét.


10 kuplungból 7 remeg. De nem esik szét egy sem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #47270 Dátum: 2010 Július 12, 22:16:46 »

Egyesben csúsztatáskor rázott....gondoltam elég ciki lesz ha Belgiumban esik szét.
pedig új volt benne? milyen márkát szedtél ki? Nekem a 200mm-es Sachs 1 év gyilkolás után is prímán bírja. kopkopkop
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #47269 Dátum: 2010 Július 12, 22:14:42 »

Egyesben csúsztatáskor rázott....gondoltam elég ciki lesz ha Belgiumban esik szét.
nekem is ráz kicsit a tavalyi Tatabányai játék óta  Roll Eyes
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47268 Dátum: 2010 Július 12, 22:11:51 »

Megadta magát a kuplung? Vagy miért volt kint a moci?
Egyesben csúsztatáskor rázott....gondoltam elég ciki lesz ha Belgiumban esik szét.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #47267 Dátum: 2010 Július 12, 22:02:58 »

Ma összerakta a szerelő barátom a bogaramat...hihetetlen mit szoptunk a kuplunggal...kiderült 215ös van rajta...minden volt újban csak 200as. Csillag Gabinak szóltam Péntek 16.30 kor, szombat délre volt új 215ös szerkezet Győrben (köszönöm callooknak a szállítást) vasárnap este 8ra nálam volt az új tárcsa is. Csak a korábbi 215ös kuplung és a mostani új sem egyforma....nem forgott a váltóharangban... 3szor kellett kivenni mire jó lett. Este 9felé megyek egy kört lepróbálom, csak megnyomott a meleg és kicsit kómás vagyok.
Megadta magát a kuplung? Vagy miért volt kint a moci?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47266 Dátum: 2010 Július 12, 21:43:22 »

A buszén van a csappantyúnál még feffelé egy plusz csöcs, amit le kell dugózni, vagy behegeszteni.
és a kar pont ellenkezőleg húz
de mindkettő pillanatok alatt stupekolható  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47265 Dátum: 2010 Július 12, 21:38:34 »

Azért ha lesz kedved majd írd le milyen volt.
mentem vele, karbi szinkront szerintem nagyon nem csesztük szét....viszont marha kemény az új kuplung
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #47264 Dátum: 2010 Július 12, 21:32:23 »

szeríntem 100% meg
A buszén van a csappantyúnál még feffelé egy plusz csöcs, amit le kell dugózni, vagy behegeszteni.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #47263 Dátum: 2010 Július 12, 20:04:21 »

Látott, vett, csinált már valaki a gyári kézifékkarnál hosszabb változatot?
kézifékes kanyarokhoz?  Cheesy
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #47262 Dátum: 2010 Július 12, 20:02:39 »

Ma összerakta a szerelő barátom a bogaramat...hihetetlen mit szoptunk a kuplunggal...kiderült 215ös van rajta...minden volt újban csak 200as. Csillag Gabinak szóltam Péntek 16.30 kor, szombat délre volt új 215ös szerkezet Győrben (köszönöm callooknak a szállítást) vasárnap este 8ra nálam volt az új tárcsa is. Csak a korábbi 215ös kuplung és a mostani új sem egyforma....nem forgott a váltóharangban... 3szor kellett kivenni mire jó lett. Este 9felé megyek egy kört lepróbálom, csak megnyomott a meleg és kicsit kómás vagyok.
Azért ha lesz kedved majd írd le milyen volt.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #47261 Dátum: 2010 Július 12, 20:00:55 »

igen, Béla padlása igazi aranybánya.  Cheesy Wink
Sajnos, mostanra már nem sok minden maradt.

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47260 Dátum: 2010 Július 12, 19:56:22 »

Ma összerakta a szerelő barátom a bogaramat...hihetetlen mit szoptunk a kuplunggal...kiderült 215ös van rajta...minden volt újban csak 200as. Csillag Gabinak szóltam Péntek 16.30 kor, szombat délre volt új 215ös szerkezet Győrben (köszönöm callooknak a szállítást) vasárnap este 8ra nálam volt az új tárcsa is. Csak a korábbi 215ös kuplung és a mostani új sem egyforma....nem forgott a váltóharangban... 3szor kellett kivenni mire jó lett. Este 9felé megyek egy kört lepróbálom, csak megnyomott a meleg és kicsit kómás vagyok.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #47259 Dátum: 2010 Július 12, 19:52:27 »

Látott, vett, csinált már valaki a gyári kézifékkarnál hosszabb változatot?

Én csak nívópálcát csináltattam hosszabbat, mert nem ért bele az olajba... Evil Grin Cool Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető dt
Hozzászólások: 248


« Hozzászólás #47258 Dátum: 2010 Július 12, 19:49:47 »

Látott, vett, csinált már valaki a gyári kézifékkarnál hosszabb változatot?
Nem elérhető dt
Hozzászólások: 248


« Hozzászólás #47257 Dátum: 2010 Július 12, 19:37:19 »

ezt csak megerősíteni tudom... Cool Wink

igen, Béla padlása igazi aranybánya.  Cheesy Wink
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #47256 Dátum: 2010 Július 12, 17:19:17 »

Jeleztem, hogy kellenének nekem kerekek, és ha lehet, akkor ne engedjenek.
Bélától kaptam is, de előtte " leengedte"
igen, Béla padlása igazi aranybánya.  Cheesy Wink

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #47255 Dátum: 2010 Július 12, 17:18:41 »

akksisav az szereti csócsálni az anyagot.
Nem az akkunál, ott minden zsír, felette, a sarokban, ahol az ülőlap aljának széle felfekszik.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47254 Dátum: 2010 Július 12, 16:58:07 »

Jeleztem, hogy kellenének nekem kerekek, és ha lehet, akkor ne engedjenek.
Bélától kaptam is, de előtte " leengedte"

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47253 Dátum: 2010 Július 12, 14:59:31 »

Huh. Tenyérnyi anyagfolytonossági hiányt találtam jobboldalt a hátsó ülés alatt a bogárban.  Embarrassed

akksisav az szereti csócsálni az anyagot.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #47252 Dátum: 2010 Július 12, 14:09:16 »


Huh. Tenyérnyi anyagfolytonossági hiányt találtam jobboldalt a hátsó ülés alatt a bogárban.  Embarrassed
A héten ha lesz időm felsír a flex, meg zizeg a hegesztő, aztán dokumentálom, hogyan rontom el.  Grin

Vagy esetleg Süsü valamikor be tudod vállalni?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #47251 Dátum: 2010 Július 12, 09:54:26 »

nem ám.führerék
úú, tényleg.
ezt a két nevet keverem. kössz
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47250 Dátum: 2010 Július 12, 09:35:43 »

a 63ast nem ő?
nem ám.führerék

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #47249 Dátum: 2010 Július 12, 09:33:35 »

ki hoffer?
a 63ast nem ő?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #47248 Dátum: 2010 Július 12, 09:32:08 »

SiD egyik autóját nem ő csinálta?
ki hoffer?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #47247 Dátum: 2010 Július 12, 09:30:11 »

a Zoka autóit évtizedek óta csinálja, nem hallottam róla rosszat tőle
a volt PéZsé JOY ami Fofi haverom T1e ,azt is ő javítja ,egy rossz szava nem volt soha
a futóművet amit felújított neki azt láttam és alapos ,precíz munkának tűnt (mondjuk heroin árban volt)

de van másik bogárszerelő is akit a háta mögött rengetegen fikáznak ,ide mégsem írja be senki mert..........
SiD egyik autóját nem ő csinálta?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #47246 Dátum: 2010 Július 12, 09:28:37 »

Bélám, már régebben is mondtam, a tank vákuumosodását kizártad már? Nehogy ez szívasson már ennyit. Vedd le azt a k..a tanksapkát és üss bele egy szöget.  Cheesy
Az első lerobbanásom után, mikor erre gyanakodtunk, hazaérkezés után kipakoltunk a csomagtérből és átnéztük a szuszogó csövet.
De amikor Buginál voltam ez volt az első.
Köszönöm azért az ötletet.
Most az utolsó esetnél abszolúdte a karbi tűszelep volt a ludas.

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47245 Dátum: 2010 Július 12, 09:10:17 »

Bélám, már régebben is mondtam, a tank vákuumosodását kizártad már? Nehogy ez szívasson már ennyit. Vedd le azt a k..a tanksapkát és üss bele egy szöget.  Cheesy
kizártuk  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
1303LS
« Hozzászólás #47244 Dátum: 2010 Július 12, 08:40:53 »

Mai SZMB:
Elmentünk BigBughoz egy üzemanyagtankkal. Kedélyes beszélgetés után elindultunk, de csak a sarkon túlig jutottunk. Már nem is lepődtünk meg annyira.
Megint nem nyomott benzint az AC. Egy AC-t pont most kaptam Bugitól, hogy legyen nálam tartalék.
Na ezt gyorsan kicseréltük, de nincs változás.
Tank felől van, ac után nincs. Még 3-at kicseréltünk sebtiben, egyiknél sincs semmi.(Utólag lehet hogy ezeket meg tönkre vágtuk?)A karbi felé menő vezetéket a szűrővel is átfújtuk, meg a tank felöli csövet is. Ezekután már csak az úszóházban lévő tűszelepre tudtunk gondolni. Lehúztam a benzincsövet a karbiról és spriccelt egyet.Levettük a karbi tetejét. Szemre nem látszott semmi. De elég kopott. Egy szelepet is kaptunk. Gyors összerakás.
Indítás, örömködés, búcsúzás.
Szerencsénk, hogy  segítségünkre voltak a fórumos barátok.
Bélám, már régebben is mondtam, a tank vákuumosodását kizártad már? Nehogy ez szívasson már ennyit. Vedd le azt a k..a tanksapkát és üss bele egy szöget.  Cheesy
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #47243 Dátum: 2010 Július 11, 22:23:12 »

Igaz, nem biztos hogy optimális az üzem, de jól húz és nem eszik sokat, nem kormol (mondjuk ezt az ethanolt nehéz is lenne), szóval nem zavar igazán. Azért holnap a gyujtásra megint ránézek, de ha szegényítek még a keveréken, akkor már alul gázadásra befogy.

A szegény keverék miatt durroghat.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #47242 Dátum: 2010 Július 11, 22:19:12 »

Én sokáig jártam úgy, mert tetszett...aztán beállítottam rendesen a karbit, mert miért ne Cheesy

E85-el meg főleg csinálta Smiley
Igaz, nem biztos hogy optimális az üzem, de jól húz és nem eszik sokat, nem kormol (mondjuk ezt az ethanolt nehéz is lenne), szóval nem zavar igazán. Azért holnap a gyujtásra megint ránézek, de ha szegényítek még a keveréken, akkor már alul gázadásra befogy.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #47241 Dátum: 2010 Július 11, 22:17:25 »

Megszakítóhézag pedig jó, és a gyujtás is jó helyen van, strobival nézva a vákuum is húzza jónak tűnik. AZért durva durrogásra nem kell gondolni, nem hangos, csak a kipu mély morajlásából éppen ki-kihallani néha. Gyanítom rendes furulyával nem is lenne észrevehető.

Én sokáig jártam úgy, mert tetszett...aztán beállítottam rendesen a karbit, mert miért ne Cheesy

E85-el meg főleg csinálta Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #47240 Dátum: 2010 Július 11, 22:13:51 »

még mindig a gyújtás lesz a ludas.
megszakítóhézag + alapelőgyújtás
Megszakítóhézag pedig jó, és a gyujtás is jó helyen van, strobival nézva a vákuum is húzza jónak tűnik. AZért durva durrogásra nem kell gondolni, nem hangos, csak a kipu mély morajlásából éppen ki-kihallani néha. Gyanítom rendes furulyával nem is lenne észrevehető.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47239 Dátum: 2010 Július 11, 19:43:30 »

Motorféknél durrog a bogár. Szelephézeg, gyujtás ok, karburátort előírásszerűen állítottam be, jól megy, most 150-es főfúvóka van bent az e85-höz, minden tökéletes, csak motorféknél durrog kicsit, eddíg is csinálta de nem ennyire. Igaz hurkatöltőm van fent, de lehet hogy lyukas a kipu? 2 éves ernst dob.(kinézetre viszont botrányosan rozsdás.)

még mindig a gyújtás lesz a ludas.
megszakítóhézag + alapelőgyújtás



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #47238 Dátum: 2010 Július 11, 18:46:33 »

Majd talán holnap elugranék érte.  Mindenkinek köszönöm aki kereket tud adni. Debrecenből is jöhet, majd elhozzuk valahogyan.
Jöhetsz, mert szabin vagyok a héten.

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #47237 Dátum: 2010 Július 11, 18:28:42 »

Motorféknél durrog a bogár. Szelephézeg, gyujtás ok, karburátort előírásszerűen állítottam be, jól megy, most 150-es főfúvóka van bent az e85-höz, minden tökéletes, csak motorféknél durrog kicsit, eddíg is csinálta de nem ennyire. Igaz hurkatöltőm van fent, de lehet hogy lyukas a kipu? 2 éves ernst dob.(kinézetre viszont botrányosan rozsdás.)

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Oldalak: 1 ... 829 830 831 832 833 [834] 835 836 837 838 839 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.226 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.