www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 14:01:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 829 830 831 832 833 [834] 835 836 837 838 839 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14906326 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47291 Dátum: 2010 Július 13, 16:23:13 »

itt semmifele joletröl nincs szo, de szmb-hez fingod sincs, par sorral alabb irtad mekkorat szoptal egy szar kupplung miatt,
aki ert hozza kiröhög, hogy nem tudsz lemerni egy atmeröt , es nem tudod mekkorat szereltethess ( mert te azt se tudod) a kocsiba



áruld el hogy méred le ha benne van a motor a kocsiban...ne nézz hülyének amikor kivettem motort már láttam hogy nem jó amit újat vettem hozzá....egyébként meg 200nál nagyobb kuplunghoz faragni kell váltóházat de azt hogy hol faragj csak próbálgatással találod meg mert ha sokat faragsz letörik....ja és bogárban soha nem volt szériában 215ös...így megvettem az 1.6ra való 200ast mert azt mondta aki összerakta olyan kell bele
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #47290 Dátum: 2010 Július 13, 16:20:56 »

...

te nem vagy egy rossz gyerek, söt a magad modjan egy szeretetre melto, sympatikus  emberke vagy, de tul sok benned a negativ um, es ezt erzödik a hozzaszolasidban.

...
ez jó! Grin
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #47289 Dátum: 2010 Július 13, 16:18:03 »

ha 3éve kimoderáltátok volna akkor most nem lenne ilyesmi....egyébként meg úgy vélem néha erősen fogalmazok és olyankor jogosan szól bárki is, de azzal hogy xoyox a jólétben nem tud mit kezdeni magával is direkt kötekedik most rohadtul leverte a biztosítékot....így is már tele a bakancsom az egész fórummal mert az utóbbi 1évben hasznos információt max. privátban kaptam ha megkérdeztem pl. callookot....a többi csak cset
itt semmifele joletröl nincs szo, de szmb-hez fingod sincs, par sorral alabb irtad mekkorat szoptal egy szar kupplung miatt,
aki ert hozza kiröhög, hogy nem tudsz lemerni egy atmeröt , es nem tudod mekkorat szereltethess ( mert te azt se tudod) a kocsiba

nem irtam, nem szekaltalak, mert ismerem a ket balkezedet.

te nem vagy egy rossz gyerek, söt a magad modjan egy szeretetre melto, sympatikus  emberke vagy, de tul sok benned a negativ um, es ezt erzödik a hozzaszolasidban.
ez van vazze

es ha beirod : komaban vagyok, akkor ne csodalkozz, hogy raugrik valaki es beszol Smiley))))

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47288 Dátum: 2010 Július 13, 15:58:49 »

na végre !
ha 3éve kimoderáltátok volna akkor most nem lenne ilyesmi....egyébként meg úgy vélem néha erősen fogalmazok és olyankor jogosan szól bárki is, de azzal hogy xoyox a jólétben nem tud mit kezdeni magával is direkt kötekedik most rohadtul leverte a biztosítékot....így is már tele a bakancsom az egész fórummal mert az utóbbi 1évben hasznos információt max. privátban kaptam ha megkérdeztem pl. callookot....a többi csak cset
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #47287 Dátum: 2010 Július 13, 15:53:16 »

Ha tovabb folyik itt a szemelyeskedes, akkor az utolsohoz hasonloan azokat es az eddigieket is torlom.
Maradjunk meg ebben a topicban az SZMBnel, koszonom!

Mehetnének az eddigiek is a levesbe. Csak kettőjükre tartozik.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47286 Dátum: 2010 Július 13, 15:41:45 »

Ha tovabb folyik itt a szemelyeskedes, akkor az utolsohoz hasonloan azokat es az eddigieket is torlom.
Maradjunk meg ebben a topicban az SZMBnel, koszonom!
na végre !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #47285 Dátum: 2010 Július 13, 15:33:34 »

Ha tovabb folyik itt a szemelyeskedes, akkor az utolsohoz hasonloan azokat es az eddigieket is torlom.
Maradjunk meg ebben a topicban az SZMBnel, koszonom!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47284 Dátum: 2010 Július 13, 14:30:44 »

Ma meglátogattam Józsit!
Nagyon szépen alakul az ovál.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47283 Dátum: 2010 Július 13, 14:22:31 »

nem baj mar megszoktuk
látom eddig bírtad...a miniclub.hu nem pörög a fórum ott nem lehet kötekedni, biztos azért jöttél vissza  Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47282 Dátum: 2010 Július 13, 10:11:42 »

igen, az a rossz megoldás..
ha vízszintesen áll a perem, akkor kevésbé megy szét a féltengely fel le irányú mozgásától

ércsük, köszönöm.
úgyis cserélni kell a közeljövőben



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #47281 Dátum: 2010 Július 13, 09:53:59 »


én mindig felfelé láttam feltéve.
igen, az a rossz megoldás..
ha vízszintesen áll a perem, akkor kevésbé megy szét a féltengely fel le irányú mozgásától
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47280 Dátum: 2010 Július 13, 09:08:51 »

Lehet, hogy nagyon amatőr amit kérdezek, de nem hagy nyugodni a dolog.
Nedves féltengelynél a féltengely gumiharangot amikor felteszem a menetiránynak háttal vízszintesen állítom a premet a csavaroknak, de kell a két fél közé tömítőpaszta vagy simán össze kell csavarozni?

hátrafelé kell a perem?
én mindig felfelé láttam feltéve.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #47279 Dátum: 2010 Július 13, 09:03:57 »

csak megnyomott a meleg és kicsit kómás vagyok.
nem baj mar megszoktuk

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #47278 Dátum: 2010 Július 13, 09:02:19 »

Lehet, hogy nagyon amatőr amit kérdezek, de nem hagy nyugodni a dolog.
Nedves féltengelynél a féltengely gumiharangot amikor felteszem a menetiránynak háttal vízszintesen állítom a premet a csavaroknak, de kell a két fél közé tömítőpaszta vagy simán össze kell csavarozni?
Az enyémnél cseppen az olaja a váltó felöli oldalon, kicsit olajosodik a külső felén, pedig a bilincsik is újak, amikor pedig felemelem akkor a külső felén kifolyik az olaj.  Huh
siman össze kell csavarozni
a ket fel ugy van megalkotva hogy összeszoritasuknal egymasba csusznak a felsö szelek egy erre kialakitott zaroperemben !
lelkiismereetesen csinald, es nem lesz problema.
Koszt mocskot sarat elötte letisztitani.

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #47277 Dátum: 2010 Július 13, 09:01:30 »

Lehet, hogy nagyon amatőr amit kérdezek, de nem hagy nyugodni a dolog.
Nedves féltengelynél a féltengely gumiharangot amikor felteszem a menetiránynak háttal vízszintesen állítom a premet a csavaroknak, de kell a két fél közé tömítőpaszta vagy simán össze kell csavarozni?
Az enyémnél cseppen az olaja a váltó felöli oldalon, kicsit olajosodik a külső felén, pedig a bilincsik is újak, amikor pedig felemelem akkor a külső felén kifolyik az olaj.  Huh
szerintem nem kell paszta és nem szabad túlhúzni sem a csavarokat sem a bilincseket Roll Eyes

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #47276 Dátum: 2010 Július 13, 08:41:02 »

Lehet, hogy nagyon amatőr amit kérdezek, de nem hagy nyugodni a dolog.
Nedves féltengelynél a féltengely gumiharangot amikor felteszem a menetiránynak háttal vízszintesen állítom a premet a csavaroknak, de kell a két fél közé tömítőpaszta vagy simán össze kell csavarozni?
Az enyémnél cseppen az olaja a váltó felöli oldalon, kicsit olajosodik a külső felén, pedig a bilincsik is újak, amikor pedig felemelem akkor a külső felén kifolyik az olaj.  Huh

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47275 Dátum: 2010 Július 12, 22:48:54 »

10 kuplungból 7 remeg. De nem esik szét egy sem.

elbaszott lendkerék is lehet az oka.
akkor cserélgetheted a kuplungot napestig... és még azon túl is



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47274 Dátum: 2010 Július 12, 22:19:57 »


10 kuplungból 7 remeg. De nem esik szét egy sem.

Ja de én olyan vagyok próbálkozom, hogy jobb legyen (ismersz). Nem sajnálom a pénzt sem mesterektől sem anyagra....mégis nehezen jutok valamire mindig ezzel motorral. Most legalább jól megy Smiley
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #47273 Dátum: 2010 Július 12, 22:18:13 »

nem valami bontottal raktuk össze tavaly
hát akkor nem csoda, ha megadta magát
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47272 Dátum: 2010 Július 12, 22:17:40 »

pedig új volt benne? milyen márkát szedtél ki? Nekem a 200mm-es Sachs 1 év gyilkolás után is prímán bírja. kopkopkop
nem valami bontottal raktuk össze tavaly
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #47271 Dátum: 2010 Július 12, 22:17:19 »

Egyesben csúsztatáskor rázott....gondoltam elég ciki lesz ha Belgiumban esik szét.


10 kuplungból 7 remeg. De nem esik szét egy sem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #47270 Dátum: 2010 Július 12, 22:16:46 »

Egyesben csúsztatáskor rázott....gondoltam elég ciki lesz ha Belgiumban esik szét.
pedig új volt benne? milyen márkát szedtél ki? Nekem a 200mm-es Sachs 1 év gyilkolás után is prímán bírja. kopkopkop
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #47269 Dátum: 2010 Július 12, 22:14:42 »

Egyesben csúsztatáskor rázott....gondoltam elég ciki lesz ha Belgiumban esik szét.
nekem is ráz kicsit a tavalyi Tatabányai játék óta  Roll Eyes
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47268 Dátum: 2010 Július 12, 22:11:51 »

Megadta magát a kuplung? Vagy miért volt kint a moci?
Egyesben csúsztatáskor rázott....gondoltam elég ciki lesz ha Belgiumban esik szét.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #47267 Dátum: 2010 Július 12, 22:02:58 »

Ma összerakta a szerelő barátom a bogaramat...hihetetlen mit szoptunk a kuplunggal...kiderült 215ös van rajta...minden volt újban csak 200as. Csillag Gabinak szóltam Péntek 16.30 kor, szombat délre volt új 215ös szerkezet Győrben (köszönöm callooknak a szállítást) vasárnap este 8ra nálam volt az új tárcsa is. Csak a korábbi 215ös kuplung és a mostani új sem egyforma....nem forgott a váltóharangban... 3szor kellett kivenni mire jó lett. Este 9felé megyek egy kört lepróbálom, csak megnyomott a meleg és kicsit kómás vagyok.
Megadta magát a kuplung? Vagy miért volt kint a moci?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #47266 Dátum: 2010 Július 12, 21:43:22 »

A buszén van a csappantyúnál még feffelé egy plusz csöcs, amit le kell dugózni, vagy behegeszteni.
és a kar pont ellenkezőleg húz
de mindkettő pillanatok alatt stupekolható  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47265 Dátum: 2010 Július 12, 21:38:34 »

Azért ha lesz kedved majd írd le milyen volt.
mentem vele, karbi szinkront szerintem nagyon nem csesztük szét....viszont marha kemény az új kuplung
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #47264 Dátum: 2010 Július 12, 21:32:23 »

szeríntem 100% meg
A buszén van a csappantyúnál még feffelé egy plusz csöcs, amit le kell dugózni, vagy behegeszteni.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #47263 Dátum: 2010 Július 12, 20:04:21 »

Látott, vett, csinált már valaki a gyári kézifékkarnál hosszabb változatot?
kézifékes kanyarokhoz?  Cheesy
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47262 Dátum: 2010 Július 12, 20:02:39 »

Ma összerakta a szerelő barátom a bogaramat...hihetetlen mit szoptunk a kuplunggal...kiderült 215ös van rajta...minden volt újban csak 200as. Csillag Gabinak szóltam Péntek 16.30 kor, szombat délre volt új 215ös szerkezet Győrben (köszönöm callooknak a szállítást) vasárnap este 8ra nálam volt az új tárcsa is. Csak a korábbi 215ös kuplung és a mostani új sem egyforma....nem forgott a váltóharangban... 3szor kellett kivenni mire jó lett. Este 9felé megyek egy kört lepróbálom, csak megnyomott a meleg és kicsit kómás vagyok.
Azért ha lesz kedved majd írd le milyen volt.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #47261 Dátum: 2010 Július 12, 20:00:55 »

igen, Béla padlása igazi aranybánya.  Cheesy Wink
Sajnos, mostanra már nem sok minden maradt.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #47260 Dátum: 2010 Július 12, 19:56:22 »

Ma összerakta a szerelő barátom a bogaramat...hihetetlen mit szoptunk a kuplunggal...kiderült 215ös van rajta...minden volt újban csak 200as. Csillag Gabinak szóltam Péntek 16.30 kor, szombat délre volt új 215ös szerkezet Győrben (köszönöm callooknak a szállítást) vasárnap este 8ra nálam volt az új tárcsa is. Csak a korábbi 215ös kuplung és a mostani új sem egyforma....nem forgott a váltóharangban... 3szor kellett kivenni mire jó lett. Este 9felé megyek egy kört lepróbálom, csak megnyomott a meleg és kicsit kómás vagyok.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #47259 Dátum: 2010 Július 12, 19:52:27 »

Látott, vett, csinált már valaki a gyári kézifékkarnál hosszabb változatot?

Én csak nívópálcát csináltattam hosszabbat, mert nem ért bele az olajba... Evil Grin Cool Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető dt
Hozzászólások: 248


« Hozzászólás #47258 Dátum: 2010 Július 12, 19:49:47 »

Látott, vett, csinált már valaki a gyári kézifékkarnál hosszabb változatot?
Nem elérhető dt
Hozzászólások: 248


« Hozzászólás #47257 Dátum: 2010 Július 12, 19:37:19 »

ezt csak megerősíteni tudom... Cool Wink

igen, Béla padlása igazi aranybánya.  Cheesy Wink
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #47256 Dátum: 2010 Július 12, 17:19:17 »

Jeleztem, hogy kellenének nekem kerekek, és ha lehet, akkor ne engedjenek.
Bélától kaptam is, de előtte " leengedte"
igen, Béla padlása igazi aranybánya.  Cheesy Wink

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #47255 Dátum: 2010 Július 12, 17:18:41 »

akksisav az szereti csócsálni az anyagot.
Nem az akkunál, ott minden zsír, felette, a sarokban, ahol az ülőlap aljának széle felfekszik.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #47254 Dátum: 2010 Július 12, 16:58:07 »

Jeleztem, hogy kellenének nekem kerekek, és ha lehet, akkor ne engedjenek.
Bélától kaptam is, de előtte " leengedte"

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #47253 Dátum: 2010 Július 12, 14:59:31 »

Huh. Tenyérnyi anyagfolytonossági hiányt találtam jobboldalt a hátsó ülés alatt a bogárban.  Embarrassed

akksisav az szereti csócsálni az anyagot.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #47252 Dátum: 2010 Július 12, 14:09:16 »


Huh. Tenyérnyi anyagfolytonossági hiányt találtam jobboldalt a hátsó ülés alatt a bogárban.  Embarrassed
A héten ha lesz időm felsír a flex, meg zizeg a hegesztő, aztán dokumentálom, hogyan rontom el.  Grin

Vagy esetleg Süsü valamikor be tudod vállalni?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Oldalak: 1 ... 829 830 831 832 833 [834] 835 836 837 838 839 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.239 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.