www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 10:18:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 807 808 809 810 811 [812] 813 814 815 816 817 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13206204 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #48155 Dátum: 2010 Augusztus 18, 13:37:31 »

pont ma reggel jutott ismét eszembe ez a téma.
a karbin lévő mágnesszelep madzagját kell lehúzni.
típusismeret nélkül nem fogja tudni elvinni a paraszt.
már akinek van rajta mágnesszelep..
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48154 Dátum: 2010 Augusztus 18, 13:34:43 »

Aha, es akkor beteszi a saját 100 forintos gyújtáskábelét és má' viszi is. Vagy lehúzza mondjuk a 3. hengerről a gyújtáskábelt, bedugja középsőnek és szépen 3 hengerrel elmegy jó messzire... :-)

pont ma reggel jutott ismét eszembe ez a téma.
a karbin lévő mágnesszelep madzagját kell lehúzni.
típusismeret nélkül nem fogja tudni elvinni a paraszt.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #48153 Dátum: 2010 Augusztus 18, 13:16:57 »

gyújtáskábel. asszem a középsőt ha kiveszed akk nem inditható Cheesy Petya1303-tól tanultam Cheesy
Aha, es akkor beteszi a saját 100 forintos gyújtáskábelét és má' viszi is. Vagy lehúzza mondjuk a 3. hengerről a gyújtáskábelt, bedugja középsőnek és szépen 3 hengerrel elmegy jó messzire... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #48152 Dátum: 2010 Augusztus 18, 13:08:37 »

Ez engem is érdekel, ha felkapcsolom és megszűnik a kattogás, akkor mi van? Ha tudsz valamit ne tartsd magadban! Grin
Igazság szerint nálam is jelentkezett ez a probléma, egy idő után megszűnt a jelenség (magától).
Most már indulás után alacsony fordulaton picit világít a visszajelző. 2-300 m után elalszik, lassan sztem behal a feszszabályzó.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #48151 Dátum: 2010 Augusztus 18, 12:50:23 »

Világítást rákapcsolod akkor a kattogás nem szűnt meg?
Ez engem is érdekel, ha felkapcsolom és megszűnik a kattogás, akkor mi van? Ha tudsz valamit ne tartsd magadban! Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #48150 Dátum: 2010 Augusztus 18, 12:45:25 »

Világítást rákapcsolod akkor a kattogás nem szűnt meg?
amikor parázslott, próbáltam fel is, le is kapcsolni mindent, arra nem volt hatással. a kattogásnál, azt hiszem nem gondoltam erre
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #48149 Dátum: 2010 Augusztus 18, 12:23:05 »

az utóbbi időben hallottam néha a hátsó ülés alatt a feszszabályzót kattogni. volt hogy gyorsan, volt hogy lassabban kattogott
Világítást rákapcsolod akkor a kattogás nem szűnt meg?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #48148 Dátum: 2010 Augusztus 18, 12:15:29 »

szénkefe?
azzal fogom kezdeni, az a legegyszerűbb.
aztán ha nem elég, kitisztogatom a fesszabot, azt még sosem szedtem ki. annyit tudok róla, hogy az érintkezőket ne hajlítgassam, csak óvatosan tisztogatni
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #48147 Dátum: 2010 Augusztus 18, 11:57:36 »


mi halt meg vajon? feszszab, vagy a dinamó?

szénkefe?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #48146 Dátum: 2010 Augusztus 18, 11:17:07 »

az utóbbi időben hallottam néha a hátsó ülés alatt a feszszabályzót kattogni. volt hogy gyorsan, volt hogy lassabban kattogott, a fordulatszámhoz nem volt köze, töltésjelző nem világított.

ettől függetlenül, piros lámpánál volt, hogy parázslott a töltésvisszajelző. gázadásra sem múlt el, úgy tűnt inkább a menet közbeni rázkódástól.

legutóbb már többet parázslott, és hazafelé a Budakeszi úton lefelé csak gurultam motorfékkel, leállított motorral, akkor ugye ég végig. aztán már el sem aludt járó motornál sem, szóval elment a töltés.

mi halt meg vajon? feszszab, vagy a dinamó?
Elsőkörben rámérnék, hogy van-e töltés rendesen az akksinál. A műszer megmutatja, ha nincs. 14,2 körül kell tölteni, ha jól tudom.
Majd valaki javít, ha nem jó értéket írtam.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 18, 11:19:11 írta sparkafer »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #48145 Dátum: 2010 Augusztus 18, 11:04:49 »

az utóbbi időben hallottam néha a hátsó ülés alatt a feszszabályzót kattogni. volt hogy gyorsan, volt hogy lassabban kattogott, a fordulatszámhoz nem volt köze, töltésjelző nem világított.

ettől függetlenül, piros lámpánál volt, hogy parázslott a töltésvisszajelző. gázadásra sem múlt el, úgy tűnt inkább a menet közbeni rázkódástól.

legutóbb már többet parázslott, és hazafelé a Budakeszi úton lefelé csak gurultam motorfékkel, leállított motorral, akkor ugye ég végig. aztán már el sem aludt járó motornál sem, szóval elment a töltés.

mi halt meg vajon? feszszab, vagy a dinamó?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #48144 Dátum: 2010 Augusztus 18, 08:11:25 »

bammeg ez a fiad ?
vagy a nője ?  Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Nem, az én új nőm. Grin Grin Grin

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48143 Dátum: 2010 Augusztus 18, 00:41:38 »

[quote autho=sparkafer link=topic=8.msg580108#msg580108 date=1282054686]
KDF Józsinak Smiley ...nekem is van már segítőm !


[/quote]bammeg ez a fiad ?
vagy a nője ?  Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #48142 Dátum: 2010 Augusztus 17, 22:12:02 »

Holnap, ha úgy dobja a sors (meg az esztergyálos és a présgép) a kockát akkor bepréseljük a gömbfejeket az első futómű lengőkarjaiba.
Van egy kérdésem mielőtt nagyon elbas.nánk a témát. A csatolt rajzon piros oválissal jelöltem a gömbfej gumiharangja alatt a "nyitást". És íme a kérdés: Ha ilyen irányban préseljük a helyére, ahogy a piros ovális áll, jó lesz?
Előre is ezer köszönet.
lenkökaron van jel 2 metszet meg gömbfejezn is azoknak egybe kell muattani,amugy jó arajz

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #48141 Dátum: 2010 Augusztus 17, 22:04:38 »

Holnap, ha úgy dobja a sors (meg az esztergyálos és a présgép) a kockát akkor bepréseljük a gömbfejeket az első futómű lengőkarjaiba.
Van egy kérdésem mielőtt nagyon elbas.nánk a témát. A csatolt rajzon piros oválissal jelöltem a gömbfej gumiharangja alatt a "nyitást". És íme a kérdés: Ha ilyen irányban préseljük a helyére, ahogy a piros ovális áll, jó lesz?
Előre is ezer köszönet.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #48140 Dátum: 2010 Augusztus 17, 16:40:22 »

kölyökrozmár?
Melyik? Grin Grin Grin

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #48139 Dátum: 2010 Augusztus 17, 16:39:44 »

Kié az a pitbull?

Mienk, vagyis Fanny leányomé. És törpe snauzer.

RNIE
« Hozzászólás #48138 Dátum: 2010 Augusztus 17, 16:21:59 »

KDF Józsinak Smiley ...nekem is van már segítőm !


kölyökrozmár?
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #48137 Dátum: 2010 Augusztus 17, 16:21:20 »

KDF Józsinak Smiley ...nekem is van már segítőm !



Kié az a pitbull?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #48136 Dátum: 2010 Augusztus 17, 16:18:06 »

KDF Józsinak Smiley ...nekem is van már segítőm !



[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #48135 Dátum: 2010 Augusztus 17, 10:54:17 »

én meg het..ó, szia! :-PPP

Neeem, azt úgy hívják, transz.....ita. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48134 Dátum: 2010 Augusztus 17, 10:45:46 »

b..i! Smiley

én meg het..ó, szia! :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #48133 Dátum: 2010 Augusztus 17, 09:56:53 »

ha nem bogárról van szó, ez inkább előnyt szokott jelenteni :-))

b..i! Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #48132 Dátum: 2010 Augusztus 17, 09:37:46 »

ha nem bogárról van szó, ez inkább előnyt szokott jelenteni :-))

amúgy a flex nevű műszer csodákra képes...
Én elcserélem az 1,6-os motort egy 1,2-re. Grin Grin
Nekem befér az 1,6, a kivágott hátfal miatt. Flex tényleg csodákra képes! Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48131 Dátum: 2010 Augusztus 17, 09:23:51 »

Igen. szűk a feneke     Grin

ha nem bogárról van szó, ez inkább előnyt szokott jelenteni :-))

amúgy a flex nevű műszer csodákra képes...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #48130 Dátum: 2010 Augusztus 17, 08:47:44 »

Igen. szűk a feneke     Grin

Más vw1966-nak van bent tuning, és nem 1,2. :-)
Az oválba nem tudtad betenni a komplett motort?

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #48129 Dátum: 2010 Augusztus 17, 06:01:01 »

Más vw1966-nak van bent tuning, és nem 1,2. :-)
Az oválba nem tudtad betenni a komplett motort?

Hogy tudtad berakni?  Utoljára nekem nem sikerült a komplett motort betennem. A szivócsonk és a turbinaház akadt.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #48128 Dátum: 2010 Augusztus 16, 22:21:52 »

Hogy tudtad berakni?  Utoljára nekem nem sikerült a komplett motort betennem. A szivócsonk és a turbinaház akadt.

Már 1,6-os tuning van bent.

Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #48127 Dátum: 2010 Augusztus 16, 21:01:55 »

csak gáz, ha 1000-nél 5000-et mutat, 2000-nél már kiakad. ifába még jó lehet  Grin
Ja, ezt benéztem   Huh Grin Grin

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #48126 Dátum: 2010 Augusztus 16, 09:40:07 »

Már 1,6-os tuning van bent.

döbbenetes vagy komolyan  !
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48125 Dátum: 2010 Augusztus 16, 07:55:24 »

Vagy csinálj rá egyedi számlapot. Már ha a 8 ezres skálát nem akarod kihasználni.
végre egy előremutató ötlet :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #48124 Dátum: 2010 Augusztus 15, 22:52:08 »

Vagy csinálj rá egyedi számlapot. Már ha a 8 ezres skálát nem akarod kihasználni.
csak gáz, ha 1000-nél 5000-et mutat, 2000-nél már kiakad. ifába még jó lehet  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #48123 Dátum: 2010 Augusztus 15, 22:47:26 »

ha 4-szer annyit mutat, mint a valóság, akkor inkább 1 hengeres cuccon volt.
kéne valami motyó, ami csak minden negyedik jelet engedi át és már jó is lesz :-))

Vagy csinálj rá egyedi számlapot. Már ha a 8 ezres skálát nem akarod kihasználni.

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #48122 Dátum: 2010 Augusztus 15, 21:44:35 »

Szerencsére a szerelőm fel tudja szabályozni, de miért 6000km használat után kezdett rázni? Kuplung csere nem hiába való volt, mert új került végre bele az anno berakott bontott helyett.
nem azé' de én az utóbbi 180e km alatt talkán egyszer nyúkltam a kupplunghoz, egy fordulatot ráhúztam a menetre...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #48121 Dátum: 2010 Augusztus 15, 21:30:21 »

a narancs golfot látom a háttérben.remélem nem ezeket rakod át Grin
Grin Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #48120 Dátum: 2010 Augusztus 15, 21:17:29 »

itt ugy nézz ki afötengely vége mint egy rakás szar...agyon van verve stift 2 stiftnyit elnyulva....
a narancs golfot látom a háttérben.remélem nem ezeket rakod át Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48119 Dátum: 2010 Augusztus 15, 21:16:46 »

Az árát tekintve nem lehet nagy valami. Tuti olyami mint az Opel olaj, tehát nem saját termék ők csak matricázzák. Én még erről a márkáról nem hallottam.

offba töltöttem most valami midland nevű nyálat.
ők azt csinálják, hogy a nagy cégek elfekvő készleteit megveszik, csomagolják, örülnek.
a vásárló is örül, mert olcsóbban jó minőséget kap.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48118 Dátum: 2010 Augusztus 15, 21:15:12 »

ennek ellentmond, hogy Bogárból való (valaki mert nagyot álodni, és 8 hengeres moci volt benne? :-)))).

ha 4-szer annyit mutat, mint a valóság, akkor inkább 1 hengeres cuccon volt.
kéne valami motyó, ami csak minden negyedik jelet engedi át és már jó is lesz :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #48117 Dátum: 2010 Augusztus 15, 21:13:14 »

Hell !

szeretném megkérdezni, hogy van-e tapasztalata vagy infója valakinek a PARNALUB márkájú olajról?
köszönöm!
Ahoj mit szeretnél tudni róla?

Görög olaj (mint nálunk a MOL).

A 10W-40-es félszintetikust én az 1999-es Berlingomban (1.9D) használom 135.000-től, most 365.000 km van benne. 15.000 km-ként cserélgetem. Meg vagyok elégedve, olajat még mindig nem eszi.
Ezt rakom a bogárba és a 93-as ford orionba is.
Apám a szintetikust az ignisbe használja.

Én csak ajánlani tudom. Jó minőségű olcsó.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48116 Dátum: 2010 Augusztus 15, 19:54:07 »

semi
 kersztbe különbözöel vannak!
ezt nem tudtam megfejteni

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak: 1 ... 807 808 809 810 811 [812] 813 814 815 816 817 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.