www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 20:54:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 797 798 799 800 801 [802] 803 804 805 806 807 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14913513 alkalommal)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #48571 Dátum: 2010 Szeptember 12, 22:25:11 »


Lámpakapcsolónál a vezetékek? Nekem is egyszer hasonlót csinált valamelyik autóm, ott volt zárlatos.

buszomban volt olyan, hogy egyszercsak seképsehang
aztán megmasszíroztam a gyújtáskapcsolóhoz menő kábelköteget, és azóta is jó
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #48570 Dátum: 2010 Szeptember 12, 22:12:35 »

mer' a bogarak köcsögök.

velem tébányára menet csinálta, hogy hol elment a töltés hol visszajött.
indexeléskor elment, egy idő után jó lett.

aztán rájött a kis getszi, hogy inkább a féket durrantja el.
a töltéssel és az indexszel hazafelé semmi baj nem volt

Ja, index nekem is szarakodik ilyen fos, esős időben. Nem megy. A visszajelző világít, és ennyi. Az elakadásjelző az mindig működik. Azt járatni kell kicsit, és utána jó az index is. Mi punnyadhatott meg ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #48569 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:51:02 »


Lámpakapcsolónál a vezetékek? Nekem is egyszer hasonlót csinált valamelyik autóm, ott volt zárlatos.

Akkor mindkettő? Mert egyszer ugye a ködlámpa csinálta, másodjára meg a világításkapcsoló (ráadásul akkor nem is esett...)

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48568 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:41:51 »

AZ oké,csak hogy már legalább tízszer cseréltem már ilyen vackot,de akkor is folyik.Vagy valami féltengely hibálya van,vagy nem tom de a fékpofákhoz befolyik az olaj,onnan pedig a kifolyón a szabadban.Nem az összeszereléssel van a baj,valami mással.KÜlönben is honnan veszed,hogy nem értek hozzá? Smiley

Onnan veszem, hogy pl. a koronás anya meghúzása és a tömítettség között nincs összefüggés, azaz nem látod át, hogy hogyan tömít, mi a szerepe a fedélnek, miért van ott az alátét, a hátsó támasz, a szimmering futógyűrű. Hiába cseréted tízszer, nem értesz hozzá ne veszed észre a hibás alkatrész, jónak találod azt is ami nem jó.
Öt darab alkatrészről beszélünk, nem egy űrtechnika, semmi ördöngősség nincs, valamit BIZTOS, hogy rosszul csinálsz vagy nem veszel észre.
Én pasztát nem szoktam használni, vagy csak akkor ha a fék alaplap már ragyás, esetleg a fedél öreg. JÓ tömítés kell, nem az a piros szar és helyesen kell összerakni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48567 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:41:13 »

Megnézem majd azt is, de időben 2 hét volt a két eset között... ami közös az az esős idő.. bár ma nem esett (tette volna ezt inkább tegnap!!)
Nem tudom, de nagyon érdekes, mert ilyen még nem volt vele...
én is pont az eső miatt gondoltam ezt bár ahogy tanult kollegáink megírták lehet ,hogy az aksisaru de az is lehet,hogy a villanykapcsoló ázott be  Cool Wink Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48566 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:39:23 »

És azért után ettől beindulhat?
Mert a mai esetnél utána ugyanúgy felkapcsoltam a világítást és akkor már nem volt ez...
mert éppen nem volt zárlat

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48565 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:36:51 »

Megnézem majd azt is, de időben 2 hét volt a két eset között... ami közös az az esős idő.. bár ma nem esett (tette volna ezt inkább tegnap!!)
Nem tudom, de nagyon érdekes, mert ilyen még nem volt vele...


Lámpakapcsolónál a vezetékek? Nekem is egyszer hasonlót csinált valamelyik autóm, ott volt zárlatos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #48564 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:26:09 »

akkusaruk?

Megnézem majd azt is, de időben 2 hét volt a két eset között... ami közös az az esős idő.. bár ma nem esett (tette volna ezt inkább tegnap!!)
Nem tudom, de nagyon érdekes, mert ilyen még nem volt vele...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #48563 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:24:20 »

Van egy érdekes jelenség Öcsisajttal.... Hátha van valakinek ötlete, mi a frász ez...
Még a Kaposvári Tali felvonulásán történt, hogy szemből rá akartam villantani egy szmeből jövőnek a ködlámpával és erre elment az áram... a motor le is akart fulladni, de aztán kuplungolás után visszaindult...
Ma pedig, amikor hazaindultam Szőnyből és a már járó motor mellett felkapcsoltam a tompítottat, akkor szintén leállt minden... aztán újra indítozva elindult és azóta nem csinálta... A rádión is elszállt minden... mintha zárlat, vagy mifene lett volna... újra be kellett állízani minden rádióadót is...
Mitől lehetett ez? Huh

akkusaruk?
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #48562 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:22:31 »

ha sikerül, akkor engem is érdekelne az ötlet.
a fogasléces valahogy strapabíróbb, mint az eredeti csigás.

Elmondom azért érdekelne az egész dolog mert van egy 03-asom ami fogasléces. Alváz rendbe van rakva lealvázvédőzve egyebek. Kasztni meg van tisztítva és a lakatolás elött állunk, de megfordult a fejemben hogy vennék egy donorautót ami jobb állapotban van jelen esetben vwboxer autója csak az meg nem fogasléces és hogy a kasztniban legalább megvan a lemezben a helye vagy sem Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #48561 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:19:48 »

valamelyik lámpafoglalatban áll a víz !

És azért után ettől beindulhat?
Mert a mai esetnél utána ugyanúgy felkapcsoltam a világítást és akkor már nem volt ez...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48560 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:19:45 »

Mitől lehetett ez? Huh

mer' a bogarak köcsögök.

velem tébányára menet csinálta, hogy hol elment a töltés hol visszajött.
indexeléskor elment, egy idő után jó lett.

aztán rájött a kis getszi, hogy inkább a féket durrantja el.
a töltéssel és az indexszel hazafelé semmi baj nem volt



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48559 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:18:02 »

Van egy érdekes jelenség Öcsisajttal.... Hátha van valakinek ötlete, mi a frász ez...
Még a Kaposvári Tali felvonulásán történt, hogy szemből rá akartam villantani egy szmeből jövőnek a ködlámpával és erre elment az áram... a motor le is akart fulladni, de aztán kuplungolás után visszaindult...
Ma pedig, amikor hazaindultam Szőnyből és a már járó motor mellett felkapcsoltam a tompítottat, akkor szintén leállt minden... aztán újra indítozva elindult és azóta nem csinálta... A rádión is elszállt minden... mintha zárlat, vagy mifene lett volna... újra be kellett állízani minden rádióadót is...
Mitől lehetett ez? Huh
valamelyik lámpafoglalatban áll a víz !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48558 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:17:27 »

Nekem is fogasléces van csak az érdekelne hogy össze lehetne hozni olyan kasztnit az alvázra ami nem fogasléces?

ha sikerül, akkor engem is érdekelne az ötlet.
a fogasléces valahogy strapabíróbb, mint az eredeti csigás.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #48557 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:16:27 »

AZ oké,csak hogy már legalább tízszer cseréltem már ilyen vackot,de akkor is folyik.Vagy valami féltengely hibálya van,vagy nem tom de a fékpofákhoz befolyik az olaj,onnan pedig a kifolyón a szabadban.Nem az összeszereléssel van a baj,valami mással.KÜlönben is honnan veszed,hogy nem értek hozzá? Smiley
Régen volt valakinél ugyanez a probléma.
A szimeringnél keresd a bibit. A nagy közgyűrűnél jól zár?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #48556 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:12:43 »

Van egy érdekes jelenség Öcsisajttal.... Hátha van valakinek ötlete, mi a frász ez...
Még a Kaposvári Tali felvonulásán történt, hogy szemből rá akartam villantani egy szmeből jövőnek a ködlámpával és erre elment az áram... a motor le is akart fulladni, de aztán kuplungolás után visszaindult...
Ma pedig, amikor hazaindultam Szőnyből és a már járó motor mellett felkapcsoltam a tompítottat, akkor szintén leállt minden... aztán újra indítozva elindult és azóta nem csinálta... A rádión is elszállt minden... mintha zárlat, vagy mifene lett volna... újra be kellett állízani minden rádióadót is...
Mitől lehetett ez? Huh

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #48555 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:09:59 »

Oda. Szvsz nem is csere szavatos.Bár minden megoldható nehéz ütőszerszámmal. Grin

Nekem is fogasléces van csak az érdekelne hogy össze lehetne hozni olyan kasztnit az alvázra ami nem fogasléces? a kormánymű 2 vége van 2-2 csavarral felfogatva a kasztnihoz az érdekelne hogy megvan a helye a simában is vagy csak kifejezetten olyan kasztniban van?

Erre a 2 furatra gondolok amit bejelöltem és a másik oldalon is ugyan ilyen kettő furat
----->

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #48554 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:01:49 »

Gondolom onnan, hogy még mindig folyik Smiley

  Grin Jah az lehet.De még ha folyik is.Hogyan lehet hozzáférni a beööntő nyillásához,mikor pótolni kell az olajat. Undecided

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #48553 Dátum: 2010 Szeptember 12, 20:55:55 »

Gondolom onnan, hogy még mindig folyik Smiley

AZ oké,csak hogy már legalább tízszer cseréltem már ilyen vackot,de akkor is folyik.Vagy valami féltengely hibálya van,vagy nem tom de a fékpofákhoz befolyik az olaj,onnan pedig a kifolyón a szabadban.Nem az összeszereléssel van a baj,valami mással.KÜlönben is honnan veszed,hogy nem értek hozzá? Smiley
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #48552 Dátum: 2010 Szeptember 12, 20:55:26 »

Kérdezd Horsepower Norbit, neki fogasléces van. Tudtommal csak az alvázfej más. Bár a kormánygép a kasznira van csavarozva.  Huh

Oda. Szvsz nem is csere szavatos.Bár minden megoldható nehéz ütőszerszámmal. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #48551 Dátum: 2010 Szeptember 12, 20:52:18 »


Rá kell valakire bízni, aki ért hozzá.
Pl. a koronás anya meghúzása nélkül sem szabad az olajnak folyni. Ha meg folyik, akor akárhogy is meghúzhatod....az csak a csapágy belső futógyűrűjének nyomja a fékdobot.
AZ oké,csak hogy már legalább tízszer cseréltem már ilyen vackot,de akkor is folyik.Vagy valami féltengely hibálya van,vagy nem tom de a fékpofákhoz befolyik az olaj,onnan pedig a kifolyón a szabadban.Nem az összeszereléssel van a baj,valami mással.KÜlönben is honnan veszed,hogy nem értek hozzá? Smiley

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48550 Dátum: 2010 Szeptember 12, 20:49:02 »

elöttemlévőkhöz nem tok visszaszolni.Viszont az érdekelne,hogy a féltengelynél bal oldalt még mindig folyik az olajam.Pedig már megcseréltem a jobb oldalával,ahol nem folyt.De még mindig folyik bal oldalt.Na most ha felujítókészletben minden jó volt,mert másik oldaléval is folyik,akkor mi van?Szerintetek ér valamit,ha tömitőpasztával,ami olaj benzin hőálló tömítem?Mert ha nem a háznál,akkor az Ogyürüknél folyhat,de nem értem akkor sem.A régi amit cseréltem,az tiszta lapos gyürűk voltak.Ez mondjuk még mindig szinte eredeti formában van,mikor kiszedtem.Pedig a koronás anyát megtéptem kibaszottul.Kérnék erre ötletet.Érdemes tömitőszilikont használni? Roll Eyes


Rá kell valakire bízni, aki ért hozzá.
Pl. a koronás anya meghúzása nélkül sem szabad az olajnak folyni. Ha meg folyik, akor akárhogy is meghúzhatod....az csak a csapágy belső futógyűrűjének nyomja a fékdobot.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #48549 Dátum: 2010 Szeptember 12, 20:46:27 »

Kérdezd Horsepower Norbit, neki fogasléces van. Tudtommal csak az alvázfej más. Bár a kormánygép a kasznira van csavarozva.  Huh

Olyan alvázat ami fogasléces futóműves és olyan kasztnit ami nem az, azt össze lehet párosítani? Megvan a kasztnin a kormányműnek a felfogató helye?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #48548 Dátum: 2010 Szeptember 12, 20:23:56 »

elöttemlévőkhöz nem tok visszaszolni.Viszont az érdekelne,hogy a féltengelynél bal oldalt még mindig folyik az olajam.Pedig már megcseréltem a jobb oldalával,ahol nem folyt.De még mindig folyik bal oldalt.Na most ha felujítókészletben minden jó volt,mert másik oldaléval is folyik,akkor mi van?Szerintetek ér valamit,ha tömitőpasztával,ami olaj benzin hőálló tömítem?Mert ha nem a háznál,akkor az Ogyürüknél folyhat,de nem értem akkor sem.A régi amit cseréltem,az tiszta lapos gyürűk voltak.Ez mondjuk még mindig szinte eredeti formában van,mikor kiszedtem.Pedig a koronás anyát megtéptem kibaszottul.Kérnék erre ötletet.Érdemes tömitőszilikont használni? Roll Eyes

Elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #48547 Dátum: 2010 Szeptember 12, 19:34:13 »

Szombat reggel Tbányára indulásnál nem indult az bogár, gondoltam világítást rajta hagytam lemerült.
Gyorsan bebikáztam, gondoltam menet közben feltölti magát.

Szépen meg is érkeztünk, dinamó visszajelző nem világított.

Hazafelé indulásnál, az önindító meg se nyekkentette a motort, na akkor akksi zárlatos.

Ma kiszereltem feltöltöttem, teljesen jó. Visszaszereltem az autó pöccre indult. Generátor kivezetéseket megmértem alapjáraton 30 V, tehát ez is jó.
Akksin mérve alapjáraton 15,2 V ez sok. Fordulaton 0 V ez kevés. Feszszabályzót kiszedtem megpucoltam, visszaraktam. Helyzet nem változott.
Holnap előtúrom a tartalékot, ha azzal se működik akkor keresek egy jó.

 Tongue

u.i.: Olcsón, féktisztítóért.  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 12, 19:35:59 írta abes »
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #48546 Dátum: 2010 Szeptember 12, 15:25:50 »

Olyan alvázat ami fogasléces futóműves és olyan kasztnit ami nem az, azt össze lehet párosítani? Megvan a kasztnin a kormányműnek a felfogató helye?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #48545 Dátum: 2010 Szeptember 11, 22:06:41 »

Onnan nem sokkal messzebb ott az első híd. Szerintem inkább ott kéne .

Rendben. Köszi.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #48544 Dátum: 2010 Szeptember 11, 21:53:08 »

Sziasztok

Az első lökhárítónál fogva lehet vontatni a bogarat?  Undecided
Onnan nem sokkal messzebb ott az első híd. Szerintem inkább ott kéne .
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #48543 Dátum: 2010 Szeptember 11, 21:52:34 »

Sziasztok

Az első lökhárítónál fogva lehet vontatni a bogarat?  Undecided
ha kell akkor a fútómüre hurkolom a kötelet..........nekem az tutibbnak tünik

Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #48542 Dátum: 2010 Szeptember 11, 21:51:02 »

Sziasztok

Az első lökhárítónál fogva lehet vontatni a bogarat?  Undecided
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #48541 Dátum: 2010 Szeptember 11, 21:25:50 »

Téten homokszórták 1500 /felni
festés 10000 Ft

4db 15ös felni homokolás+szinter : 20000ft-ért tudok ha valkit érdekel

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #48540 Dátum: 2010 Szeptember 11, 21:21:57 »

Amit írtam. Ha szinterezed, akkor homokszórás után a szinterező tegyen egy cinkes alapozó réteget fel. Ha fested, akkor a szokásos. A szinterezés 160-180 fokon megy, oda csak fémtiszta felületet lehet vinni.

akkor homokszórás után, milyen felületkezelés az ideális?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #48539 Dátum: 2010 Szeptember 11, 18:10:46 »

Mivel nem tudtunk elmenni Tatabányára, ezért egy kicsit szöszmötöltem a fiam spar-ján.
Jobb első helyzetjelző izzó csere, esővíz elvezető felszerelése a motorháztetőre. Előtte kis festéssel javítottam az esztétikán.Ebből kifolyólag a légszűrőt is átcseréltem a papírosról, olajosra.
Az elázott összekötő papír csöveket is kicseréltem.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #48538 Dátum: 2010 Szeptember 11, 18:02:12 »

sziasztok  SOS! benzin van az olajamban de nagyon sok kb fele-fele(sokat ált az autó)
ez a fehér bogaram  Undecided   Cry
kivettem az AC-T és a membránon nem látok semmi rendeleneséget
(szerelhető)
tudom h ven olyan amikor nem látni és ereszt
ez 1 dupla membrán
de láttam úgy van kialakítva az ac ház hogy ha engedné a benzint elvezetné oldalra
szerintetek mégis ez enged????
vagy valahol máshol jut le a benzin???
sokat ál az autó és csak kb 3 hetente van elindítva 5 percekre.
tudom ez is hozzájárulhat az elbenzinesedéshez
de nagyon sok van benne!!
 Huh Huh Huh

Nekem ugyenez volt, akkor mikor beszippantotta a karbi kis csepegtető réz csövecskéjét. Lejutott a szívócsonkon keresztül a hengerfejbe, és a szelepnél beakadhatott és nem zárt a szívó szelep rendesen.El is állítódott a szelephézag. Még Bitus nyakába is jutott a benzines olajból. 1 liter biztos volt benne az tuti. Lepattintottuk a szelepfedelet és dőlt a benzines olaj.
Nem találtuk meg a darabokat. Valószínű, hogy megette a motor a rezet.
Nézz bele a karbiba felülről miután levetted a légszűrőt, hogy ott van-e a csövecske.
Ha a membrán jó, akkor felesleges cserélni.
Nekem egyébként van bontott, de nem lehet jobb, mint az ami benn van az ácéd-ben.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 11, 18:05:01 írta sparkafer »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #48537 Dátum: 2010 Szeptember 11, 16:34:43 »

oké főni  Wink
de ha már szétszedtem megérdemel 1 új membránt.
nem?
mivel azt mondtad láccólag nincs baja tök fölösleges kicserélni ,ráadásul egy új kinai takonylabdából gyúrt membrán amit brazilként árulnak lehet 20percet sem bír ki Undecided (bár én csak egy vízvezeték szerelő vagyok és egyáltalán nem is értek hozzá)

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 11, 16:37:30 írta tati »

Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #48536 Dátum: 2010 Szeptember 11, 16:32:04 »

oké főni  Wink
de ha már szétszedtem megérdemel 1 új membránt.
nem?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #48535 Dátum: 2010 Szeptember 11, 16:27:38 »

sziasztok  SOS! benzin van az olajamban de nagyon sok kb fele-fele(sokat ált az autó)
ez a fehér bogaram  Undecided   Cry
kivettem az AC-T és a membránon nem látok semmi rendeleneséget
(szerelhető)
tudom h ven olyan amikor nem látni és ereszt
ez 1 dupla membrán
de láttam úgy van kialakítva az ac ház hogy ha engedné a benzint elvezetné oldalra
szerintetek mégis ez enged????
vagy valahol máshol jut le a benzin???
sokat ál az autó és csak kb 3 hetente van elindítva 5 percekre.
tudom ez is hozzájárulhat az elbenzinesedéshez
de nagyon sok van benne!! előbb-utóbb a gyújtógyertyák is meg fognak sértődni és duzzogni fognak amiből 3vagy 2 hegerezés lesz! olajat lecseréled oszt békénhagyod! Roll Eyes
 Huh Huh Huh

a hiba oka 100% az ötpercekben van ! ha beindítod akkor menni kell vele legalább annyit hogy teljesen üzemmeleg legyen és teljesen hülyeség indítgatni ha nem mész vele  (egyedül a gyorsító membránnak jó hogy néha indítgatva van mert nem szárad ki  de semelyik másik részének se ) előbb-utóbb a gyújtógyertyák is meg fognak sértődni és duzzogni fognak amiből 3vagy 2 hegerezés lesz! olajat lecseréled oszt békénhagyod! Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 11, 16:30:29 írta tati »

Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #48534 Dátum: 2010 Szeptember 11, 16:07:44 »

sziasztok  SOS! benzin van az olajamban de nagyon sok kb fele-fele(sokat ált az autó)
ez a fehér bogaram  Undecided   Cry
kivettem az AC-T és a membránon nem látok semmi rendeleneséget
(szerelhető)
tudom h ven olyan amikor nem látni és ereszt
ez 1 dupla membrán
de láttam úgy van kialakítva az ac ház hogy ha engedné a benzint elvezetné oldalra
szerintetek mégis ez enged????
vagy valahol máshol jut le a benzin???
sokat ál az autó és csak kb 3 hetente van elindítva 5 percekre.
tudom ez is hozzájárulhat az elbenzinesedéshez
de nagyon sok van benne!!
 Huh Huh Huh
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #48533 Dátum: 2010 Szeptember 11, 15:07:32 »

Szerintem nem érdemes. Kérj rá egy cinkes alapozást a végső bevonat előtt.

akkor homokszórás után, milyen felületkezelés az ideális?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #48532 Dátum: 2010 Szeptember 11, 14:55:18 »

Szerintem nem érdemes. Kérj rá egy cinkes alapozást a végső bevonat előtt.

én most akarok egy pancsi vázat+minden részét horganyoztatni, és utána a váz porfestve lenne.
De akkor ez nem jó ötlet?
Oldalak: 1 ... 797 798 799 800 801 [802] 803 804 805 806 807 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.