www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 14, 10:43:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 797 798 799 800 801 [802] 803 804 805 806 807 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14073764 alkalommal)
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #48562 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:22:31 »

ha sikerül, akkor engem is érdekelne az ötlet.
a fogasléces valahogy strapabíróbb, mint az eredeti csigás.

Elmondom azért érdekelne az egész dolog mert van egy 03-asom ami fogasléces. Alváz rendbe van rakva lealvázvédőzve egyebek. Kasztni meg van tisztítva és a lakatolás elött állunk, de megfordult a fejemben hogy vennék egy donorautót ami jobb állapotban van jelen esetben vwboxer autója csak az meg nem fogasléces és hogy a kasztniban legalább megvan a lemezben a helye vagy sem Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #48561 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:19:48 »

valamelyik lámpafoglalatban áll a víz !

És azért után ettől beindulhat?
Mert a mai esetnél utána ugyanúgy felkapcsoltam a világítást és akkor már nem volt ez...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48560 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:19:45 »

Mitől lehetett ez? Huh

mer' a bogarak köcsögök.

velem tébányára menet csinálta, hogy hol elment a töltés hol visszajött.
indexeléskor elment, egy idő után jó lett.

aztán rájött a kis getszi, hogy inkább a féket durrantja el.
a töltéssel és az indexszel hazafelé semmi baj nem volt



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #48559 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:18:02 »

Van egy érdekes jelenség Öcsisajttal.... Hátha van valakinek ötlete, mi a frász ez...
Még a Kaposvári Tali felvonulásán történt, hogy szemből rá akartam villantani egy szmeből jövőnek a ködlámpával és erre elment az áram... a motor le is akart fulladni, de aztán kuplungolás után visszaindult...
Ma pedig, amikor hazaindultam Szőnyből és a már járó motor mellett felkapcsoltam a tompítottat, akkor szintén leállt minden... aztán újra indítozva elindult és azóta nem csinálta... A rádión is elszállt minden... mintha zárlat, vagy mifene lett volna... újra be kellett állízani minden rádióadót is...
Mitől lehetett ez? Huh
valamelyik lámpafoglalatban áll a víz !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #48558 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:17:27 »

Nekem is fogasléces van csak az érdekelne hogy össze lehetne hozni olyan kasztnit az alvázra ami nem fogasléces?

ha sikerül, akkor engem is érdekelne az ötlet.
a fogasléces valahogy strapabíróbb, mint az eredeti csigás.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #48557 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:16:27 »

AZ oké,csak hogy már legalább tízszer cseréltem már ilyen vackot,de akkor is folyik.Vagy valami féltengely hibálya van,vagy nem tom de a fékpofákhoz befolyik az olaj,onnan pedig a kifolyón a szabadban.Nem az összeszereléssel van a baj,valami mással.KÜlönben is honnan veszed,hogy nem értek hozzá? Smiley
Régen volt valakinél ugyanez a probléma.
A szimeringnél keresd a bibit. A nagy közgyűrűnél jól zár?

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #48556 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:12:43 »

Van egy érdekes jelenség Öcsisajttal.... Hátha van valakinek ötlete, mi a frász ez...
Még a Kaposvári Tali felvonulásán történt, hogy szemből rá akartam villantani egy szmeből jövőnek a ködlámpával és erre elment az áram... a motor le is akart fulladni, de aztán kuplungolás után visszaindult...
Ma pedig, amikor hazaindultam Szőnyből és a már járó motor mellett felkapcsoltam a tompítottat, akkor szintén leállt minden... aztán újra indítozva elindult és azóta nem csinálta... A rádión is elszállt minden... mintha zárlat, vagy mifene lett volna... újra be kellett állízani minden rádióadót is...
Mitől lehetett ez? Huh

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #48555 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:09:59 »

Oda. Szvsz nem is csere szavatos.Bár minden megoldható nehéz ütőszerszámmal. Grin

Nekem is fogasléces van csak az érdekelne hogy össze lehetne hozni olyan kasztnit az alvázra ami nem fogasléces? a kormánymű 2 vége van 2-2 csavarral felfogatva a kasztnihoz az érdekelne hogy megvan a helye a simában is vagy csak kifejezetten olyan kasztniban van?

Erre a 2 furatra gondolok amit bejelöltem és a másik oldalon is ugyan ilyen kettő furat
----->

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #48554 Dátum: 2010 Szeptember 12, 21:01:49 »

Gondolom onnan, hogy még mindig folyik Smiley

  Grin Jah az lehet.De még ha folyik is.Hogyan lehet hozzáférni a beööntő nyillásához,mikor pótolni kell az olajat. Undecided

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #48553 Dátum: 2010 Szeptember 12, 20:55:55 »

Gondolom onnan, hogy még mindig folyik Smiley

AZ oké,csak hogy már legalább tízszer cseréltem már ilyen vackot,de akkor is folyik.Vagy valami féltengely hibálya van,vagy nem tom de a fékpofákhoz befolyik az olaj,onnan pedig a kifolyón a szabadban.Nem az összeszereléssel van a baj,valami mással.KÜlönben is honnan veszed,hogy nem értek hozzá? Smiley
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #48552 Dátum: 2010 Szeptember 12, 20:55:26 »

Kérdezd Horsepower Norbit, neki fogasléces van. Tudtommal csak az alvázfej más. Bár a kormánygép a kasznira van csavarozva.  Huh

Oda. Szvsz nem is csere szavatos.Bár minden megoldható nehéz ütőszerszámmal. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #48551 Dátum: 2010 Szeptember 12, 20:52:18 »


Rá kell valakire bízni, aki ért hozzá.
Pl. a koronás anya meghúzása nélkül sem szabad az olajnak folyni. Ha meg folyik, akor akárhogy is meghúzhatod....az csak a csapágy belső futógyűrűjének nyomja a fékdobot.
AZ oké,csak hogy már legalább tízszer cseréltem már ilyen vackot,de akkor is folyik.Vagy valami féltengely hibálya van,vagy nem tom de a fékpofákhoz befolyik az olaj,onnan pedig a kifolyón a szabadban.Nem az összeszereléssel van a baj,valami mással.KÜlönben is honnan veszed,hogy nem értek hozzá? Smiley

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #48550 Dátum: 2010 Szeptember 12, 20:49:02 »

elöttemlévőkhöz nem tok visszaszolni.Viszont az érdekelne,hogy a féltengelynél bal oldalt még mindig folyik az olajam.Pedig már megcseréltem a jobb oldalával,ahol nem folyt.De még mindig folyik bal oldalt.Na most ha felujítókészletben minden jó volt,mert másik oldaléval is folyik,akkor mi van?Szerintetek ér valamit,ha tömitőpasztával,ami olaj benzin hőálló tömítem?Mert ha nem a háznál,akkor az Ogyürüknél folyhat,de nem értem akkor sem.A régi amit cseréltem,az tiszta lapos gyürűk voltak.Ez mondjuk még mindig szinte eredeti formában van,mikor kiszedtem.Pedig a koronás anyát megtéptem kibaszottul.Kérnék erre ötletet.Érdemes tömitőszilikont használni? Roll Eyes


Rá kell valakire bízni, aki ért hozzá.
Pl. a koronás anya meghúzása nélkül sem szabad az olajnak folyni. Ha meg folyik, akor akárhogy is meghúzhatod....az csak a csapágy belső futógyűrűjének nyomja a fékdobot.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #48549 Dátum: 2010 Szeptember 12, 20:46:27 »

Kérdezd Horsepower Norbit, neki fogasléces van. Tudtommal csak az alvázfej más. Bár a kormánygép a kasznira van csavarozva.  Huh

Olyan alvázat ami fogasléces futóműves és olyan kasztnit ami nem az, azt össze lehet párosítani? Megvan a kasztnin a kormányműnek a felfogató helye?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #48548 Dátum: 2010 Szeptember 12, 20:23:56 »

elöttemlévőkhöz nem tok visszaszolni.Viszont az érdekelne,hogy a féltengelynél bal oldalt még mindig folyik az olajam.Pedig már megcseréltem a jobb oldalával,ahol nem folyt.De még mindig folyik bal oldalt.Na most ha felujítókészletben minden jó volt,mert másik oldaléval is folyik,akkor mi van?Szerintetek ér valamit,ha tömitőpasztával,ami olaj benzin hőálló tömítem?Mert ha nem a háznál,akkor az Ogyürüknél folyhat,de nem értem akkor sem.A régi amit cseréltem,az tiszta lapos gyürűk voltak.Ez mondjuk még mindig szinte eredeti formában van,mikor kiszedtem.Pedig a koronás anyát megtéptem kibaszottul.Kérnék erre ötletet.Érdemes tömitőszilikont használni? Roll Eyes

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #48547 Dátum: 2010 Szeptember 12, 19:34:13 »

Szombat reggel Tbányára indulásnál nem indult az bogár, gondoltam világítást rajta hagytam lemerült.
Gyorsan bebikáztam, gondoltam menet közben feltölti magát.

Szépen meg is érkeztünk, dinamó visszajelző nem világított.

Hazafelé indulásnál, az önindító meg se nyekkentette a motort, na akkor akksi zárlatos.

Ma kiszereltem feltöltöttem, teljesen jó. Visszaszereltem az autó pöccre indult. Generátor kivezetéseket megmértem alapjáraton 30 V, tehát ez is jó.
Akksin mérve alapjáraton 15,2 V ez sok. Fordulaton 0 V ez kevés. Feszszabályzót kiszedtem megpucoltam, visszaraktam. Helyzet nem változott.
Holnap előtúrom a tartalékot, ha azzal se működik akkor keresek egy jó.

 Tongue

u.i.: Olcsón, féktisztítóért.  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 12, 19:35:59 írta abes »
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #48546 Dátum: 2010 Szeptember 12, 15:25:50 »

Olyan alvázat ami fogasléces futóműves és olyan kasztnit ami nem az, azt össze lehet párosítani? Megvan a kasztnin a kormányműnek a felfogató helye?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #48545 Dátum: 2010 Szeptember 11, 22:06:41 »

Onnan nem sokkal messzebb ott az első híd. Szerintem inkább ott kéne .

Rendben. Köszi.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #48544 Dátum: 2010 Szeptember 11, 21:53:08 »

Sziasztok

Az első lökhárítónál fogva lehet vontatni a bogarat?  Undecided
Onnan nem sokkal messzebb ott az első híd. Szerintem inkább ott kéne .

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #48543 Dátum: 2010 Szeptember 11, 21:52:34 »

Sziasztok

Az első lökhárítónál fogva lehet vontatni a bogarat?  Undecided
ha kell akkor a fútómüre hurkolom a kötelet..........nekem az tutibbnak tünik

Nem elérhető Tüdő
Hozzászólások: 52

« Hozzászólás #48542 Dátum: 2010 Szeptember 11, 21:51:02 »

Sziasztok

Az első lökhárítónál fogva lehet vontatni a bogarat?  Undecided
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #48541 Dátum: 2010 Szeptember 11, 21:25:50 »

Téten homokszórták 1500 /felni
festés 10000 Ft

4db 15ös felni homokolás+szinter : 20000ft-ért tudok ha valkit érdekel

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #48540 Dátum: 2010 Szeptember 11, 21:21:57 »

Amit írtam. Ha szinterezed, akkor homokszórás után a szinterező tegyen egy cinkes alapozó réteget fel. Ha fested, akkor a szokásos. A szinterezés 160-180 fokon megy, oda csak fémtiszta felületet lehet vinni.

akkor homokszórás után, milyen felületkezelés az ideális?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #48539 Dátum: 2010 Szeptember 11, 18:10:46 »

Mivel nem tudtunk elmenni Tatabányára, ezért egy kicsit szöszmötöltem a fiam spar-ján.
Jobb első helyzetjelző izzó csere, esővíz elvezető felszerelése a motorháztetőre. Előtte kis festéssel javítottam az esztétikán.Ebből kifolyólag a légszűrőt is átcseréltem a papírosról, olajosra.
Az elázott összekötő papír csöveket is kicseréltem.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #48538 Dátum: 2010 Szeptember 11, 18:02:12 »

sziasztok  SOS! benzin van az olajamban de nagyon sok kb fele-fele(sokat ált az autó)
ez a fehér bogaram  Undecided   Cry
kivettem az AC-T és a membránon nem látok semmi rendeleneséget
(szerelhető)
tudom h ven olyan amikor nem látni és ereszt
ez 1 dupla membrán
de láttam úgy van kialakítva az ac ház hogy ha engedné a benzint elvezetné oldalra
szerintetek mégis ez enged????
vagy valahol máshol jut le a benzin???
sokat ál az autó és csak kb 3 hetente van elindítva 5 percekre.
tudom ez is hozzájárulhat az elbenzinesedéshez
de nagyon sok van benne!!
 Huh Huh Huh

Nekem ugyenez volt, akkor mikor beszippantotta a karbi kis csepegtető réz csövecskéjét. Lejutott a szívócsonkon keresztül a hengerfejbe, és a szelepnél beakadhatott és nem zárt a szívó szelep rendesen.El is állítódott a szelephézag. Még Bitus nyakába is jutott a benzines olajból. 1 liter biztos volt benne az tuti. Lepattintottuk a szelepfedelet és dőlt a benzines olaj.
Nem találtuk meg a darabokat. Valószínű, hogy megette a motor a rezet.
Nézz bele a karbiba felülről miután levetted a légszűrőt, hogy ott van-e a csövecske.
Ha a membrán jó, akkor felesleges cserélni.
Nekem egyébként van bontott, de nem lehet jobb, mint az ami benn van az ácéd-ben.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 11, 18:05:01 írta sparkafer »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #48537 Dátum: 2010 Szeptember 11, 16:34:43 »

oké főni  Wink
de ha már szétszedtem megérdemel 1 új membránt.
nem?
mivel azt mondtad láccólag nincs baja tök fölösleges kicserélni ,ráadásul egy új kinai takonylabdából gyúrt membrán amit brazilként árulnak lehet 20percet sem bír ki Undecided (bár én csak egy vízvezeték szerelő vagyok és egyáltalán nem is értek hozzá)

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 11, 16:37:30 írta tati »

Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #48536 Dátum: 2010 Szeptember 11, 16:32:04 »

oké főni  Wink
de ha már szétszedtem megérdemel 1 új membránt.
nem?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #48535 Dátum: 2010 Szeptember 11, 16:27:38 »

sziasztok  SOS! benzin van az olajamban de nagyon sok kb fele-fele(sokat ált az autó)
ez a fehér bogaram  Undecided   Cry
kivettem az AC-T és a membránon nem látok semmi rendeleneséget
(szerelhető)
tudom h ven olyan amikor nem látni és ereszt
ez 1 dupla membrán
de láttam úgy van kialakítva az ac ház hogy ha engedné a benzint elvezetné oldalra
szerintetek mégis ez enged????
vagy valahol máshol jut le a benzin???
sokat ál az autó és csak kb 3 hetente van elindítva 5 percekre.
tudom ez is hozzájárulhat az elbenzinesedéshez
de nagyon sok van benne!! előbb-utóbb a gyújtógyertyák is meg fognak sértődni és duzzogni fognak amiből 3vagy 2 hegerezés lesz! olajat lecseréled oszt békénhagyod! Roll Eyes
 Huh Huh Huh

a hiba oka 100% az ötpercekben van ! ha beindítod akkor menni kell vele legalább annyit hogy teljesen üzemmeleg legyen és teljesen hülyeség indítgatni ha nem mész vele  (egyedül a gyorsító membránnak jó hogy néha indítgatva van mert nem szárad ki  de semelyik másik részének se ) előbb-utóbb a gyújtógyertyák is meg fognak sértődni és duzzogni fognak amiből 3vagy 2 hegerezés lesz! olajat lecseréled oszt békénhagyod! Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 11, 16:30:29 írta tati »

Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #48534 Dátum: 2010 Szeptember 11, 16:07:44 »

sziasztok  SOS! benzin van az olajamban de nagyon sok kb fele-fele(sokat ált az autó)
ez a fehér bogaram  Undecided   Cry
kivettem az AC-T és a membránon nem látok semmi rendeleneséget
(szerelhető)
tudom h ven olyan amikor nem látni és ereszt
ez 1 dupla membrán
de láttam úgy van kialakítva az ac ház hogy ha engedné a benzint elvezetné oldalra
szerintetek mégis ez enged????
vagy valahol máshol jut le a benzin???
sokat ál az autó és csak kb 3 hetente van elindítva 5 percekre.
tudom ez is hozzájárulhat az elbenzinesedéshez
de nagyon sok van benne!!
 Huh Huh Huh
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #48533 Dátum: 2010 Szeptember 11, 15:07:32 »

Szerintem nem érdemes. Kérj rá egy cinkes alapozást a végső bevonat előtt.

akkor homokszórás után, milyen felületkezelés az ideális?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #48532 Dátum: 2010 Szeptember 11, 14:55:18 »

Szerintem nem érdemes. Kérj rá egy cinkes alapozást a végső bevonat előtt.

én most akarok egy pancsi vázat+minden részét horganyoztatni, és utána a váz porfestve lenne.
De akkor ez nem jó ötlet?
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #48531 Dátum: 2010 Szeptember 11, 13:17:30 »

kösszi találtam
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #48530 Dátum: 2010 Szeptember 11, 12:19:59 »

Téten homokszórták 1500 /felni
festés 10000 Ft
motorburkolatokat is megcsináltattam ugyan itt
14000 ft volt homokszórás festés!
hol és mennyiért? ha lehet tudni Smiley

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #48529 Dátum: 2010 Szeptember 11, 11:28:34 »

Meg tudják csinálni, de nem olcsó. A kültéri dolgokra először egy cinkes bevonatot visznek fej, ha külön megfizeted. A probléma a negatív hajlatokkal van, oda nem szeret bemenni, pedig ott lenne a legfontosabb. Az igazán profi porfestők nem ajánlották ezért. A horganyba mártás nem lenne rossz, de vagy 30 kg plusz súlyt jelentene, és nem tudod megoldani, hogy a csövek, és pl. a rugó ricnik ne menjenek tönkre. Az én kocsim negyede tüzihorganyozva van, de az alváz gerenda nem - az előbbi okok miatt.

én most akarok egy pancsi vázat+minden részét horganyoztatni, és utána a váz porfestve lenne.
De akkor ez nem jó ötlet?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #48528 Dátum: 2010 Szeptember 11, 11:10:38 »

Meg tudják csinálni, de nem olcsó. A kültéri dolgokra először egy cinkes bevonatot visznek fej, ha külön megfizeted. A probléma a negatív hajlatokkal van, oda nem szeret bemenni, pedig ott lenne a legfontosabb. Az igazán profi porfestők nem ajánlották ezért. A horganyba mártás nem lenne rossz, de vagy 30 kg plusz súlyt jelentene, és nem tudod megoldani, hogy a csövek, és pl. a rugó ricnik ne menjenek tönkre. Az én kocsim negyede tüzihorganyozva van, de az alváz gerenda nem - az előbbi okok miatt.

Ha már porfestés.

Szerinted komplett alváz felületvédelmére jó dolog a szinterezés,vagy faszság?

Azt beszélik,hogy eléggé tartós és korrózióálló bevonat,és ráadásul még esztétikus is.És tapasztalatból mondom,hogy nem is rideg anyag,hanem rugalmas.Én hajlogattam szinterezett lökőstartó vasakat,és azt hittem,hogy az a műanyagos bevonat,egyből megpattan.Csodálkoztam,mert elég jól bírták a kiképzést.

Ilyen nagy kiterjedésű tárgyat mint egy bogár alváz,szerinted tudnak idehaza porfesteni?
Árban ez kb milyen összeg lehet?

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Szeptember 11, 11:12:29 írta gsattila »
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #48527 Dátum: 2010 Szeptember 11, 09:55:11 »

Ha már porfestés.

Szerinted komplett alváz felületvédelmére jó dolog a szinterezés,vagy faszság?

Azt beszélik,hogy eléggé tartós és korrózióálló bevonat,és ráadásul még esztétikus is.És tapasztalatból mondom,hogy nem is rideg anyag,hanem rugalmas.Én hajlogattam szinterezett lökőstartó vasakat,és azt hittem,hogy az a műanyagos bevonat,egyből megpattan.Csodálkoztam,mert elég jól bírták a kiképzést.

Ilyen nagy kiterjedésű tárgyat mint egy bogár alváz,szerinted tudnak idehaza porfesteni?
Árban ez kb milyen összeg lehet?
en Sümegen csinaltattam par hete a Motor lemezeit  + mas kisebb cuccokat  200 jurot fizettem. Homokszoras majd porfestes .

A dolog nem olcso, de esztetikus
A  moso es festö ""Kamra "" amibe bemennek a cuccok ha eleg nagy akkor lehet csinaltatni akar alvazat is, de en inkabb  Zink fürdöbe aztattatnam. Ahogy a z auto karosseriakat  . . .
500.- ert megoldhato
Erdemes ??

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #48526 Dátum: 2010 Szeptember 11, 01:57:58 »


Nem annyira jó a felnit porfesteni. Ha bárhol megsérül, alámegy a víz és levelekben jön le róla.
Ha a tisztességgel fényezett felni sérül meg, akkor lesz ott egy rozsdapötty és kész.
Ha már porfestés.

Szerinted komplett alváz felületvédelmére jó dolog a szinterezés,vagy faszság?

Azt beszélik,hogy eléggé tartós és korrózióálló bevonat,és ráadásul még esztétikus is.És tapasztalatból mondom,hogy nem is rideg anyag,hanem rugalmas.Én hajlogattam szinterezett lökőstartó vasakat,és azt hittem,hogy az a műanyagos bevonat,egyből megpattan.Csodálkoztam,mert elég jól bírták a kiképzést.

Ilyen nagy kiterjedésű tárgyat mint egy bogár alváz,szerinted tudnak idehaza porfesteni?
Árban ez kb milyen összeg lehet?
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #48525 Dátum: 2010 Szeptember 10, 22:39:33 »

most ez tűnt a leggyorsabb megoldásnak!
egy helyen megcsinálták az egészet és 1 nap alatt megvolt!
hol és mennyiért? ha lehet tudni Smiley
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #48524 Dátum: 2010 Szeptember 10, 21:26:01 »

most ez tűnt a leggyorsabb megoldásnak!
egy helyen megcsinálták az egészet és 1 nap alatt megvolt!

Nem annyira jó a felnit porfesteni. Ha bárhol megsérül, alámegy a víz és levelekben jön le róla.
Ha a tisztességgel fényezett felni sérül meg, akkor lesz ott egy rozsdapötty és kész.

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #48523 Dátum: 2010 Szeptember 10, 20:55:51 »


Nem annyira jó a felnit porfesteni. Ha bárhol megsérül, alámegy a víz és levelekben jön le róla.
Ha a tisztességgel fényezett felni sérül meg, akkor lesz ott egy rozsdapötty és kész.
én már legalább 3 telet lehúztam a porfestett jubi felnikkel, de egyelőre jól tartják magukat (igaz, nem padkáztam meg egyiket sem).

1963 VW1200 DeLuxe
Oldalak: 1 ... 797 798 799 800 801 [802] 803 804 805 806 807 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.