www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 11:41:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 771 772 773 774 775 [776] 777 778 779 780 781 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14903931 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #49611 Dátum: 2010 Október 18, 21:16:14 »

mit jelent ez a megvasalás? már többször használtátok..


A fék vasalása egy szocializmusból ittmaradt csökevény. Félművelt autószerelők alkalmazták, akik nem tudták, illetve lusták voltak becsiszolni a fékpofákat a dobfékhez. Amikor ugyanis vasalod a féket (haladsz gázzal fékezés közben) akkor a betét nem kopni kezd és hozzáidomul, hanem melegedni kezd, a kis felületen, ahol érintkezik nem tud hőt leadni, jól felüvegesedik az a rész és esetleg eldeformálódik a kopó anyagot hordozó vas.
Többet árt, mint használ.
Az utóbbi időkben megjelentek tárcsafékhez való olyan betétek (gyártó: Ate és Ferodo), amelynek felső fél milliméter rétege egy abrazív fémforgács, ezeket valóban kell vasalni, azért van rajta, hogy a kopott, kicsit barázdás tárcsát leforgácsolja.

A dobféket nem lehet bevasalni, se előre sem hátra, tök független a fel vagy lefutástól. Be kell csiszolni, krétával jelölni, forgatni, csiszolni, jelölni, csiszolni, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #49610 Dátum: 2010 Október 18, 21:08:06 »

2T Trabi is duplex elől.
meg t2 a pl:)
meg gaz:D meg més csomo kocsi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süni
« Hozzászólás #49609 Dátum: 2010 Október 18, 21:05:25 »

Pedig ez pont nem butaság, főleg, ha hozzávesszük a Józsi előéletét.
Ugyanis pont a Zsukokon van duplex fék (elől) ahol igenis más a fékhatás előremeneten, mint hátramenetben ugyanis mind a két fékpofa "felfutóágon" áll a dobban. Igen két dugattyú van.
Szóval itt tolatva kisebb a fék megégetésének veszélye. Persze aki tolatva vasal féket, ahelyett, hogy kicsit óvatosabban kezelné a pedált az hülye, de az elv adott.
2T Trabi is duplex elől.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #49608 Dátum: 2010 Október 18, 20:58:26 »

forditva is igy van....
Elő nem fordulhat kishazánkban  Roll Eyes.Mondjuk aki akora barom hogy a fékkel és mások életével játszon az igazán megérdemli hogy ne legyen müszakija.
van ugy hogy uj betét uj tácsa nem kopik össze és nem tudja az elvárt értékrt...hiába uj.......nincs mit tenni ....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #49607 Dátum: 2010 Október 18, 20:55:43 »

forditva is igy van....
Elő nem fordulhat kishazánkban  Roll Eyes.Mondjuk aki akora barom hogy a fékkel és mások életével játszon az igazán megérdemli hogy ne legyen müszakija.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49606 Dátum: 2010 Október 18, 20:54:21 »

Azért én megnéznék egy olyan fékpadot amelyik kimutat 0,26mm dobátmérő eltérést fékhatásban. Aztán még két mérést is megnéznék egymás után ami az adott eltérésnél kisebb különbséget mutat.
Ennek még annyi értelme sincs, minthogy cseréljem ki mind a 4 kerékcsapágyamat kínaira, ha a 4ből 3 SKF és csak a negyedik kínai mutat felületi csunyaságokat.
Ez így igaz. Én sokat gondolkodtam mi lehet a hiba, de mivel egy kőrös a fék még az is lehet, hogy a hátsó dob üt. Ugyan úgy hat a pedálra. Azért sokan segítettek stonemennek. Én is próbáltam.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #49605 Dátum: 2010 Október 18, 20:52:28 »

például....az sem mindegy kiméri.......

de pl egy kocsit ha jó tudnak szarul mérni és forditva is igy van....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #49604 Dátum: 2010 Október 18, 20:50:39 »

gyerekek  már picit ferdán áll a kocsi padba vagy egyik oldalra jobban el van csuszva már más értéket tud.....

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #49603 Dátum: 2010 Október 18, 20:47:59 »

gyerekek  már picit ferdán áll a kocsi padba vagy egyik oldalra jobban el van csuszva már más értéket tud.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #49602 Dátum: 2010 Október 18, 20:26:58 »


1303LS
« Hozzászólás #49601 Dátum: 2010 Október 18, 20:20:18 »

mostmár minden világos. meg is ígérem, hogy ha legközelebb zsuk féket szerelek, csakis rükvercben fogom vasalni.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #49600 Dátum: 2010 Október 18, 20:10:52 »

Pedig ez pont nem butaság, főleg, ha hozzávesszük a Józsi előéletét.
Ugyanis pont a Zsukokon van duplex fék (elől) ahol igenis más a fékhatás előremeneten, mint hátramenetben ugyanis mind a két fékpofa "felfutóágon" áll a dobban. Igen két dugattyú van.
Szóval itt tolatva kisebb a fék megégetésének veszélye. Persze aki tolatva vasal féket, ahelyett, hogy kicsit óvatosabban kezelné a pedált az hülye, de az elv adott.

mostmár minden világos. meg is ígérem, hogy ha legközelebb zsuk féket szerelek, csakis rükvercben fogom vasalni.
1303LS
« Hozzászólás #49599 Dátum: 2010 Október 18, 20:02:42 »

ezért jó ez a topik, mert ilyen titkos okosságokat lehet itt tanulni.
nekem például eszembe se jutott volna, hogy a fékbetét tudja, hogy merre forog a dob, amit neki meg kell állítania.
Pedig ez pont nem butaság, főleg, ha hozzávesszük a Józsi előéletét.
Ugyanis pont a Zsukokon van duplex fék (elől) ahol igenis más a fékhatás előremeneten, mint hátramenetben ugyanis mind a két fékpofa "felfutóágon" áll a dobban. Igen két dugattyú van.
Szóval itt tolatva kisebb a fék megégetésének veszélye. Persze aki tolatva vasal féket, ahelyett, hogy kicsit óvatosabban kezelné a pedált az hülye, de az elv adott.
1303LS
« Hozzászólás #49598 Dátum: 2010 Október 18, 19:58:21 »

Stonemen minden esetben egyforma méretűnek (belső átmérő) kell lennie az egy tengelyen lévő fékdoboknak. Az nem lehet, hogy kaptál egy dobot és már teszed is fel. Ami üt azt le kell drehálni és hozzá a másikat is. 0,26 nem vészes bőven marad még rajta. A fékdob belsejében van egy szám az az alsó határérték.
Azért én megnéznék egy olyan fékpadot amelyik kimutat 0,26mm dobátmérő eltérést fékhatásban. Aztán még két mérést is megnéznék egymás után ami az adott eltérésnél kisebb különbséget mutat.
Ennek még annyi értelme sincs, minthogy cseréljem ki mind a 4 kerékcsapágyamat kínaira, ha a 4ből 3 SKF és csak a negyedik kínai mutat felületi csunyaságokat.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #49597 Dátum: 2010 Október 18, 19:20:32 »

A vasalást hátramenetben kell végezni


ezért jó ez a topik, mert ilyen titkos okosságokat lehet itt tanulni.
nekem például eszembe se jutott volna, hogy a fékbetét tudja, hogy merre forog a dob, amit neki meg kell állítania.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49596 Dátum: 2010 Október 18, 17:59:40 »

mit jelent ez a megvasalás? már többször használtátok..
A vasalást hátramenetben kell végezni, ezt ugye nem sokan tudják. (csak mondom). Persze fékpadon is szokták, de ez ugye előre forgatja a kereket. Lehet előre menetben is, de vigyázni kell, hogy nehogy megégjen a betét, mert csökken a tapadása.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #49595 Dátum: 2010 Október 18, 17:00:16 »

bakker fejezd már ki százalékosan a két erőkar közötti méretkülömbséget....
ha lineális az összefüggés, ekkora százalék lesz a fékerőkülömnbség........
Engem ez nem erdekel. En annyit mondtam, hogy szerintem mas osszefugges van a dob belso atmeroje es a fekhatas kozott ... :-)
(Es lineaRis :-P)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #49594 Dátum: 2010 Október 18, 15:57:53 »

Igen, mert ha túlmelegszik, meghajolhatnak a fékpofák (ember mondta, nem értek hozzá).

Basszus, nem pestig kell menni vele, a megvasalás pár tíz méter! Roll Eyes

Bácsi Győző
Süni
« Hozzászólás #49593 Dátum: 2010 Október 18, 15:55:37 »

bakker fejezd már ki százalékosan a két erőkar közötti méretkülömbséget....
ha lineális az összefüggés, ekkora százalék lesz a fékerőkülömnbség........
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #49592 Dátum: 2010 Október 18, 15:31:09 »

Szerintem a nagyobb belso atmeroju dob azonosan surlodo fekpofakkal jobban fekez, mert nagyobb a dob kozepetol (tehat a tengelytol) merve az erokar... Roll Eyes
bakker fejezd már ki százalékosan a két erőkar közötti méretkülömbséget....
ha lineális az összefüggés, ekkora százalék lesz a fékerőkülömnbség........
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #49591 Dátum: 2010 Október 18, 15:25:50 »

Igen, mert ha túlmelegszik, meghajolhatnak a fékpofák (ember mondta, nem értek hozzá).

Sőt dobok is oválisok lehetnek...  Undecided
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49590 Dátum: 2010 Október 18, 15:24:25 »

Igen, mert ha túlmelegszik, meghajolhatnak a fékpofák (ember mondta, nem értek hozzá).

Kerülendő, inkább sok fékezéses vezetési stílust kell használni.  Wink
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #49589 Dátum: 2010 Október 18, 15:22:30 »

nyomod a féket miközben a gázt is. Erőlteted a féket.
Kerülendő, inkább sok fékezéses vezetési stílust kell használni.  Wink
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #49588 Dátum: 2010 Október 18, 15:18:10 »

mit jelent ez a megvasalás? már többször használtátok..
nyomod a féket miközben a gázt is. Erőlteted a féket.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #49587 Dátum: 2010 Október 18, 15:15:35 »


Azt mondja a csávó, menjünk el egy körre, megvasaljuk, jobb lesz.
mit jelent ez a megvasalás? már többször használtátok..
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49586 Dátum: 2010 Október 18, 14:56:50 »

Az élet rejtély.
Összeraktam, kigurultam, érzem, hogy veszettül üt a pedál. Á, mondom, el sem megyek. Fékeztem párat, meggyőzőnek tűnt. Mégis elmegyek, legalább a fékerőt megnézzük.
Beállok, megmérjük, 22% a fékerő ingadozás (30 lehet). Azt mondja a csávó, menjünk el egy körre, megvasaljuk, jobb lesz. Így is tettünk, visszamentünk, 20% volt. A két oldal közötti fékerő eltérés 10%.
Pénzt nem fogadtak el. javasolták, hogy használjam sokat, egyre jobban bekopik majd. Így legyen.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #49585 Dátum: 2010 Október 18, 12:00:11 »

Ha jól okoskodom: a mostani dob belső átmérője kisebb, mint amit levettem. Ha nem csak a fékpofák beállításán múlik, akkor logikusan ennek a dobnak többet kellele fognia, mint a nagyobb belső átmérőjű réginek.
Szerintem a nagyobb belso atmeroju dob azonosan surlodo fekpofakkal jobban fekez, mert nagyobb a dob kozepetol (tehat a tengelytol) merve az erokar... Roll Eyes


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49584 Dátum: 2010 Október 18, 11:59:09 »

Nálunk 3500-ért mérik (hogy rohadjanak meg), onnan tudtam meg, hogy nem jó (szerencsére nem a vizsgán).
Mindkettő azonos évjáratú kocsiról való, csak nem váltott anyagminőséget a VW, de ki tudja... Délután kiderül minden. A kompúter nem hazudik, a többi csak szájkarate. :-)))
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 18, 12:18:25 írta stonemen »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #49583 Dátum: 2010 Október 18, 11:43:28 »

A dudán belül?Elvileg mindegyiknek ott kellene nem?Majd kiderül.Legfeljebb mikor gyújtást adok,jelzi a dudám,mert folyamatosan működni fog. Grin
Egyszerű. Ha két vezeték megy rá nem kell szigetelni, mert a testet sarun keresztül kapja, ha egy, akkor testel a ház és a "+" vezérelt.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #49582 Dátum: 2010 Október 18, 11:07:58 »

Most nem ez a helyzet, most szeretnék a bal oldalra jó féket, ami nem üt.

Most, ha jó a fékdobod amit kaptál, akkor látni fogod a vizsgán az órák mit mutatnak. Akkor jó ha ( basznak a mutatók). Én el szoktam vinni vizsga elött fékhatásmérésre a kocsit. 1000 forintért megmérik. Persze, hogy nem szedik le a dobot a vizsgán, ők csak fékeznek, és ha az eltérés a két oldal között több mint 15%, akkor az nem jó. Ha jóindulatúak, akkor vasalják egy kicsit, hogy összekopjon, és újra mérnek. Ha a két fékdobod egyforma átmérőjű, akkor az eltérés is kisebb fékmérésnél. Azért elmondanám , hogy a két fékdob anyaga ha nem egyforma már lehet eltérés, de ezekbe ne menjünk most bele. Fontos viszont a kerekek guminyomása. Ezt te is meg tudod csinálni, hogy egyforma legyen.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #49581 Dátum: 2010 Október 18, 10:42:26 »

A dudán belül?Elvileg mindegyiknek ott kellene nem?Majd kiderül.Legfeljebb mikor gyújtást adok,jelzi a dudám,mert folyamatosan működni fog. Grin
Nekem is volt olyan dudám,amit felszereléskor el kellett szigetelni a kasznitól,hogy ne érintkezzen fémesen.(Lehet,hogy még most is ilyen van rajt).
De nálam gyújtás ráadásakor nem volt baj,hanem ha megnyomtam a dudát,kibaszott egy biztit.Elszigetelés után tökéletes lett.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49580 Dátum: 2010 Október 18, 10:31:00 »

Jellemzően belül vannak szigetelve, mint a 220-nál a kettős szigetelés.

A dudán belül?Elvileg mindegyiknek ott kellene nem?Majd kiderül.Legfeljebb mikor gyújtást adok,jelzi a dudám,mert folyamatosan működni fog. Grin

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49579 Dátum: 2010 Október 18, 10:27:18 »

Értem. Most ugye van 4 dobfék a kocsin. Hátul a mérések szerint meinden rendben volt, elöl ez az oldal kicsit kevesebbet fogott, de az eltérés még megengedett mértéken belül volt. A gond az volt, hogy ütött a dob.
Ha jól okoskodom: a mostani dob belső átmérője kisebb, mint amit levettem. Ha nem csak a fékpofák beállításán múlik, akkor logikusan ennek a dobnak többet kellele fognia, mint a nagyobb belső átmérőjű réginek. Lehet, hogy pont így leszünk egálban.
Ha felújítanék, akkor én is levenném mindkét dobot és felszabályoztatnám. Azon azért gondolkodnék, ha nagy lenne az eltérés a két dob között, akkor a kisebb belső átmérőjűt felmaratnám-e a másik szintjére, ha mondjuk van 1,5mm átmérő beli eltérés. Most nem ez a helyzet, most szeretnék a bal oldalra jó féket, ami nem üt.

Ha egyforma.
De azért ne mondd, hogy Te csak úgy felteszel egy dobot, aztán bízol benne, hogy pont jó lesz! Műszakin nem veszik le, őket roppantul nem érdekli, KDF is csak mint útmutatót írta... Szerintem. Wink
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #49578 Dátum: 2010 Október 18, 10:25:10 »

Jellemzően belül vannak szigetelve, mint a 220-nál a kettős szigetelés.

A duda ha fel van szerelve nem testel le a lököstartónál?Mert ha 12V megy rá,a másik vezeték meg a csúszógyűrűnél testel,akkor nem lehet fémhez fogatni.Jól tudom?Szoktak oda valami szigetelést rakni a felfogatásához?Hogy ne érintkezzen fém a fémmel a bódéhoz?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49577 Dátum: 2010 Október 18, 10:24:51 »

Őszinte leszek, nem látom értelmét. Ha a fékhatás megegyezik és megfelelő értékű a 2 oldalon, akkor nekem tökmindegy, hogy az egyik dob belső átmérője 0,6mm-rel kisebb.

Szerintem hosszabb fékezésnél veszed észre a különbséget,mikor is az egyik oldalon gyengül a fékhatás.Bár műszakin is hosszan fékezik,hogy ezt ellenőrizzék.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49576 Dátum: 2010 Október 18, 10:23:11 »

Szerintem a tartó lemez belül van elszigetelve, bár fene tudja, nekem volt olyan dudám, ami alá kellett egy szigetelés, de olyan is, amit csak felraktam, oszt' jó napot.
Nekem nem tipus azonos van,de a testet ha jól tudom megkapja a felfogatásnál,mert ezt a dudát raktam össze a játékhoz találkozóra Fonyódon. Undecided  Akkor majd letesztelem. Wink

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #49575 Dátum: 2010 Október 18, 10:20:01 »

A duda ha fel van szerelve nem testel le a lököstartónál?Mert ha 12V megy rá,a másik vezeték meg a csúszógyűrűnél testel,akkor nem lehet fémhez fogatni.Jól tudom?Szoktak oda valami szigetelést rakni a felfogatásához?Hogy ne érintkezzen fém a fémmel a bódéhoz?
Szerintem a tartó lemez belül van elszigetelve, bár fene tudja, nekem volt olyan dudám, ami alá kellett egy szigetelés, de olyan is, amit csak felraktam, oszt' jó napot.

Bácsi Győző
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #49574 Dátum: 2010 Október 18, 10:17:57 »

A duda ha fel van szerelve nem testel le a lököstartónál?Mert ha 12V megy rá,a másik vezeték meg a csúszógyűrűnél testel,akkor nem lehet fémhez fogatni.Jól tudom?Szoktak oda valami szigetelést rakni a felfogatásához?Hogy ne érintkezzen fém a fémmel a bódéhoz?

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #49573 Dátum: 2010 Október 18, 10:17:51 »

Őszinte leszek, nem látom értelmét. Ha a fékhatás megegyezik és megfelelő értékű a 2 oldalon, akkor nekem tökmindegy, hogy az egyik dob belső átmérője 0,6mm-rel kisebb.

Ha egyforma.
De azért ne mondd, hogy Te csak úgy felteszel egy dobot, aztán bízol benne, hogy pont jó lesz! Műszakin nem veszik le, őket roppantul nem érdekli, KDF is csak mint útmutatót írta... Szerintem. Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #49572 Dátum: 2010 Október 18, 10:05:53 »

Őszinte leszek, nem látom értelmét. Ha a fékhatás megegyezik és megfelelő értékű a 2 oldalon, akkor nekem tökmindegy, hogy az egyik dob belső átmérője 0,6mm-rel kisebb.

Te magad, mielőtt felteszed. Wink
Oldalak: 1 ... 771 772 773 774 775 [776] 777 778 779 780 781 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.