www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 23:18:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1866 1867 1868 1869 1870 [1871] 1872 1873 1874 1875 1876 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13274129 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #5798 Dátum: 2006 Augusztus 09, 14:13:30 »

Dejólenne még egy 1.6-os is.  Wink
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #5797 Dátum: 2006 Augusztus 09, 13:43:53 »

Úgy látom, holnap nem kell hoznom a könyvet szkennelésre... 
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #5796 Dátum: 2006 Augusztus 09, 13:42:33 »

W. Jezewski: Hogyan tovább? Volkswagen c. könyvében van ilyen. Anno én beszkenneltem és elküldtem valakinek még az indexes időkben.
Ehune van:
http://kep.tar.hu/gumibogar/27676041/6275869#2

Én vagyok az a valaki...... Grin
üdvw

Sompi
« Hozzászólás #5795 Dátum: 2006 Augusztus 09, 13:40:18 »

1200ccm
http://img.tar.hu/sompibug/img/24704601.jpg#3
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 09, 14:55:53 írta Sompi »
Sompi
« Hozzászólás #5794 Dátum: 2006 Augusztus 09, 13:39:41 »

1300ccm
http://img.tar.hu/sompibug/img/24704602.jpg#3
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 09, 14:56:24 írta Sompi »
Sompi
« Hozzászólás #5793 Dátum: 2006 Augusztus 09, 13:39:10 »

1500ccm
http://img.tar.hu/sompibug/img/24704606.jpg#3
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 09, 14:56:41 írta Sompi »
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #5792 Dátum: 2006 Augusztus 09, 13:36:27 »

valaki tudna mutatni egy bogár teljesítmény görbét?
azt hiszem volt már, csak nem mentettem el..
W. Jezewski: Hogyan tovább? Volkswagen c. könyvében van ilyen. Anno én beszkenneltem és elküldtem valakinek még az indexes időkben.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #5791 Dátum: 2006 Augusztus 09, 13:05:55 »

valaki tudna mutatni egy bogár teljesítmény görbét?
azt hiszem volt már, csak nem mentettem el..
egy milyen bogárét? nem, mintha nekem lenne ,csak kérdezem Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #5790 Dátum: 2006 Augusztus 09, 13:05:15 »

valaki tudna mutatni egy bogár teljesítmény görbét?
azt hiszem volt már, csak nem mentettem el..
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #5789 Dátum: 2006 Augusztus 09, 12:21:32 »


Sok dolog lehet, a nyomóvilla kopása is nagyon felnagyítódik pedálon, aztán a nyomóvilla megvezetése, perselyezése is a váltóházban, ha egy mm-t megkopik az a pedálon okoz egy centis holtjátékot.

Mindenesetre óvatosságra int, ha 1000 km-enként utána kell állítani.
minden lehet. vagy esetleg a unix trade-nél szar minőségű anyagból csinálják és megnyúlik. én inkább az egyszerűb végétől megyek a nehezebb felé, nem szopatom meg stresszelem magam feleslegesen

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #5788 Dátum: 2006 Augusztus 09, 11:29:39 »

Hat bezony ez rendszeressen igy van. Megpedig mert a tankpisztoly belelog  a tartalyba. Ha egy ket centivel kijebb huzod, akkor kattanasig mar belefog menni a 42 liter. Viszont nem biztos hogy erdemes teletankolni, hisz a szellozon nehogy csurdogoaljon a benzin a tul magas szint miatt...

Udv!

megnézném én azt a tankpisztolyt ami ennyire belelóg a tankodba.
és gondolod a német mérnökök úgy számolták a 42 litert, hogy az első kanyarban kifolyik majd 2?  Azn
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5787 Dátum: 2006 Augusztus 09, 11:24:55 »

de akkár a kuplung tárcsád is elkophatott. nem?


Sok dolog lehet, a nyomóvilla kopása is nagyon felnagyítódik pedálon, aztán a nyomóvilla megvezetése, perselyezése is a váltóházban, ha egy mm-t megkopik az a pedálon okoz egy centis holtjátékot.

Mindenesetre óvatosságra int, ha 1000 km-enként utána kell állítani.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #5786 Dátum: 2006 Augusztus 09, 11:18:20 »

de akkár a kuplung tárcsád is elkophatott. nem?
akár az is elkophatott. de elsőnek inkább a bowdenen állítanék, mint váltót újítsak fel, márt hátha megnyúlt(vagy hívja ki hogy akarja) tényleg.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Holló
« Hozzászólás #5785 Dátum: 2006 Augusztus 09, 11:12:32 »

de akkár a kuplung tárcsád is elkophatott. nem?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #5784 Dátum: 2006 Augusztus 09, 10:10:57 »


Akkor hogyan tudott megnyúlni? Eleve elég gáz, ha "megnyúlik"...
mittomén, nem vagyok szakértő a fémek viselkedésében. az tény, hogy eddig kiemelt, mostmeg durván padlóig kell nyomni, hogy kb kiemeljen felteszem nem a váltó félig rossz, hanem az amúgyis foltozott bowdenvezető cső, meg a bowden hibája. mi a fura a megnyúláson? a motorok lánca is nyúlik, egy bowden miért ne tehetné?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #5783 Dátum: 2006 Augusztus 09, 10:08:24 »


Akkor hogyan tudott megnyúlni? Eleve elég gáz, ha "megnyúlik"...

Monnyuk a préselsből kicsúszik, vagy a bowdenkülső valahol becsúszik.
Hézagolásnál kicsit alaposabb átnézést javaslok.1000km alatt nem illik befosnia egy bowdennek.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #5782 Dátum: 2006 Augusztus 09, 10:07:21 »

nincs még benne 1000km sem

Óccsó olasz?

Ahol a menetes rész rá van préselve, na, szerintem ott csúszik szét...

Vagy: kiemelő villa!
Nem ijesztgetni akarlak, de asszem volt már törésünk, akkor is hasonlók a tünetek...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5781 Dátum: 2006 Augusztus 09, 09:34:49 »

nincs még benne 1000km sem


Akkor hogyan tudott megnyúlni? Eleve elég gáz, ha "megnyúlik"...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #5780 Dátum: 2006 Augusztus 09, 09:33:56 »

Ezután szokott elszakadni.
nincs még benne 1000km sem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #5779 Dátum: 2006 Augusztus 09, 09:22:05 »

Ezután szokott elszakadni.

ja. ilyenkor kell bespájzolni egyet (a buszba, nem a garázsba ;-)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #5778 Dátum: 2006 Augusztus 09, 09:15:46 »

szomorúan konstatáltam, hogy a kuplungbowdenem megnyúlt, nem emel ki rendesen a tövig nyomott pedál mellett sem. namost, ugye roppant egyszerű ezen segíteni, fogom a szárnyasanyát és meghúzom. ez ok, de már így is majdnem tövig van. mi lehet erre a megoldás? nem szeretnék csomót kötni a bowdenre...

Ezután szokott elszakadni.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #5777 Dátum: 2006 Augusztus 09, 08:20:13 »

veszel gyári bogdentot Smiley vagy a szárnyasanya és a kiemelőkar közé raksz hézagolót, modjuk egy 8-as anyát.
ez gyári...legalábbis a mittoménmilyencég direkt t2a-hoz árulta. akkor a hézagoló lesz a megoldás Smiley csúnyán néznek majd a melóhelyen, ha nekiállok buszt szerelgetni? Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5776 Dátum: 2006 Augusztus 09, 07:56:27 »

szomorúan konstatáltam, hogy a kuplungbowdenem megnyúlt, nem emel ki rendesen a tövig nyomott pedál mellett sem. namost, ugye roppant egyszerű ezen segíteni, fogom a szárnyasanyát és meghúzom. ez ok, de már így is majdnem tövig van. mi lehet erre a megoldás? nem szeretnék csomót kötni a bowdenre...
veszel gyári bogdentot Smiley vagy a szárnyasanya és a kiemelőkar közé raksz hézagolót, modjuk egy 8-as anyát.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #5775 Dátum: 2006 Augusztus 09, 00:14:00 »

szomorúan konstatáltam, hogy a kuplungbowdenem megnyúlt, nem emel ki rendesen a tövig nyomott pedál mellett sem. namost, ugye roppant egyszerű ezen segíteni, fogom a szárnyasanyát és meghúzom. ez ok, de már így is majdnem tövig van. mi lehet erre a megoldás? nem szeretnék csomót kötni a bowdenre...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #5774 Dátum: 2006 Augusztus 08, 22:46:34 »

a tetővel is lesz munka

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #5773 Dátum: 2006 Augusztus 08, 22:44:22 »

de legalább nem kell rozsdamarózni, komplett csere mindkét oldalon...

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #5772 Dátum: 2006 Augusztus 08, 22:42:48 »

meg  a csavarok is megadták néhol magukat

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #5771 Dátum: 2006 Augusztus 08, 22:41:21 »

cseppet

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5770 Dátum: 2006 Augusztus 08, 22:25:00 »

sikerült kigubancolnod a tyúkbeleket?

ááá, fákkk..
aszittem öreglányról beszélsz.

pirit már régen láttam, kedves gazdája, mintha hanyagolná a gépet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5769 Dátum: 2006 Augusztus 08, 22:23:55 »

Na meg kicseréltük Piriben az index relét, most szépen villog megint.

sikerült kigubancolnod a tyúkbeleket?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #5768 Dátum: 2006 Augusztus 08, 21:39:04 »

ma lekerült  a motor és a váltó az alvázról....
Ettől azért már elörébb tartok, hálisten'! Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #5767 Dátum: 2006 Augusztus 08, 20:50:38 »

ma lekerült  a motor és a váltó az alvázról....

Szeretem az ilyen képeket. Kicsit szita az alja. Grin

Petyó
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5766 Dátum: 2006 Augusztus 08, 20:21:43 »

Kompletten átfényezteted?


nem,csak a külsejét Cheesy Smiley
persze,kompletten

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5765 Dátum: 2006 Augusztus 08, 20:15:07 »

Ma a typ3 kapott új ablaktörlő lapátokat a régi karok átfényezése után. Na meg kicseréltük Piriben az index relét, most szépen villog megint.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5764 Dátum: 2006 Augusztus 08, 20:10:24 »

Kompletten átfényezteted?

Új fényezés,új belső..
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5763 Dátum: 2006 Augusztus 08, 20:09:27 »

Ez mit takar?


Új fényezés,új belső..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5762 Dátum: 2006 Augusztus 08, 20:08:49 »

Ez mit takar?

Na úgy néz ki,hogy a 7végén a Fiatal úr szét lesz borítva,életében először... Wink
Izgulok Embarrassed
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5761 Dátum: 2006 Augusztus 08, 19:58:43 »

Na úgy néz ki,hogy a 7végén a Fiatal úr szét lesz borítva,életében először... Wink
Izgulok Embarrassed

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #5760 Dátum: 2006 Augusztus 08, 19:55:41 »

ma lekerült  a motor és a váltó az alvázról....

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5759 Dátum: 2006 Augusztus 08, 18:36:09 »

első fékpofacsere mekkora szopás? mondjuk jopival csináljuk majd, de hogymire készüljek ? Smiley

nem szopás, egyszerű, mint a fagolyó.
jopi meg látott is már ilyet...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 1866 1867 1868 1869 1870 [1871] 1872 1873 1874 1875 1876 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.