www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 23:44:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1864 1865 1866 1867 1868 [1869] 1870 1871 1872 1873 1874 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14801497 alkalommal)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #5891 Dátum: 2006 Augusztus 11, 13:37:05 »


Igen, azon én is meglepődtem Aircult le is nyomta.

Most már nem bírná lenyomni!!  Grin Grin


Igen, Endre óvatosan vezette és az autón látszott is mindenhol, hogy volt szive hozzá. Szerencsére.

Te ültettél a gépen?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5890 Dátum: 2006 Augusztus 11, 13:35:47 »

A nagy fia teljesen oda van meg vissza a bogarakért, vett is egyet.

Szerintem benne is ott kuksol a kisördög, soha nem ütötte a gépet, de a gyomai gyorsulásra benevezett! Smiley


Igen, azon én is meglepődtem Aircult le is nyomta.

Most már nem bírná lenyomni!!  Grin Grin


Igen, Endre óvatosan vezette és az autón látszott is mindenhol, hogy volt szive hozzá. Szerencsére.

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #5889 Dátum: 2006 Augusztus 11, 13:35:04 »

Múltkor elmondtam neki, sőt, átküldtem képeket is.

Szerintem nem ártottam neki... Endre azt hazudta (?)  Wink, hogy tetszik neki.

Sajnos Gyomán nem találkoztunk.


Szerintem nem néz ki szarul a motor, sem a Pedrinik. Nekem tetszik.
Élőben az ezüst nem iylen kályhaezüst jellegű, csak itt megvillantja a vakul. A karbik is szürkébbek.

Ismerve téged nem félek, hogy szarul néz ki a kályha-ezüst!  Grin Evil Evil
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #5888 Dátum: 2006 Augusztus 11, 13:33:32 »

Múltkor elmondtam neki, sőt, átküldtem képeket is.

Szerintem nem ártottam neki... Endre azt hazudta (?)  Wink, hogy tetszik neki.

Sajnos Gyomán nem találkoztunk.

A nagy fia teljesen oda van meg vissza a bogarakért, vett is egyet.

Szerintem benne is ott kuksol a kisördög, soha nem ütötte a gépet, de a gyomai gyorsulásra benevezett! Smiley Már anno a typ3-mal.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 11, 13:35:44 írta Bill »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5887 Dátum: 2006 Augusztus 11, 13:30:49 »

Meg kell csinálni vagy meg kell csináltatni. És akkor rendben lesz.
a csinálást nem merném bevállalni, nincs felszerelés és nem értek hozzá, marad a csináltatás, ha lesz keret.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5886 Dátum: 2006 Augusztus 11, 13:29:59 »

Endre látná mit csináltál a drágaszágából! Smiley Tényleg Gyomán összefutottatok?

Múltkor elmondtam neki, sőt, átküldtem képeket is.

Szerintem nem ártottam neki... Endre azt hazudta (?)  Wink, hogy tetszik neki.

Sajnos Gyomán nem találkoztunk.


Szerintem nem néz ki szarul a motor, sem a Pedrinik. Nekem tetszik.
Élőben az ezüst nem iylen kályhaezüst jellegű, csak itt megvillantja a vakul. A karbik is szürkébbek.

[melléklet törölve a rendszer által]
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 11, 13:32:41 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #5885 Dátum: 2006 Augusztus 11, 13:27:22 »


Nem, mert az 1.6-os motorhoz a 32/35 elég. Ez a gyári motorom, ezen nem lesz túl sok okosság, majd csinálok egy másikat oda kell jó hengerfej.
Itt nem indokolja semmi a nagyobb szelepeket.

Endre látná mit csináltál a drágaszágából! Smiley Tényleg Gyomán összefutottatok?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5884 Dátum: 2006 Augusztus 11, 13:24:32 »


Szépen néz ki ez a hengerfej! Szelep átmérőkön nem változtattál? (persze növelésre gondolok) Smiley


Nem, mert az 1.6-os motorhoz a 32/35 elég. Ez a gyári motorom, ezen nem lesz túl sok okosság, majd csinálok egy másikat oda kell jó hengerfej.
Itt nem indokolja semmi a nagyobb szelepeket.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #5883 Dátum: 2006 Augusztus 11, 13:20:41 »

Ellevelezgetek magamban.

Ez itt az égéstér a megmunkálás után. Elég lapos, hogy kiseb legyen a térfogata.

A kompresszióviszony növelése sok jó dologgal jár, de nem szabad az egekbe emelni, mert baj is lehet belőle. Azt mondják az okosok, hogy utcára max 9:1-hez.


Szépen néz ki ez a hengerfej! Szelep átmérőkön nem változtattál? (persze növelésre gondolok) Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5882 Dátum: 2006 Augusztus 11, 13:17:33 »

én annak is örülnék, ha teljesen rendben lenne minden extra nélkül a motorom...

Meg kell csinálni vagy meg kell csináltatni. És akkor rendben lesz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #5881 Dátum: 2006 Augusztus 11, 13:08:13 »

én annak is örülnék, ha teljesen rendben lenne minden extra nélkül a motorom...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5880 Dátum: 2006 Augusztus 11, 13:01:06 »

Ellevelezgetek magamban.

Ez itt az égéstér a megmunkálás után. Elég lapos, hogy kiseb legyen a térfogata.

A kompresszióviszony növelése sok jó dologgal jár, de nem szabad az egekbe emelni, mert baj is lehet belőle. Azt mondják az okosok, hogy utcára max 9:1-hez.

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5879 Dátum: 2006 Augusztus 11, 12:48:41 »

el kleszek  a hétvégén ki buzizom!
most  jöttek meg a szelepek végülis
szivó 38
kipuff 34


Ez jó, így még nem veszélyes a gát.

Egyébként nem kell fosni a gátrepedéstől, hanem:

- minden lemezt vissza kell tenni
- nem szabad olajsárosan járatni a motort
- előgyújtás és szabályzása rendben legyen
- ne legyen szegényre karburálva
- légterelő flepnik (termosztát) redben legyen.
- olajhűtő se legyen olajsaras
- 9 felett ne legyen a kompresszióviszony (9:1)

Ha ezek rendben vannak akkor nem reped meg a duplaszívós hengerfej még 35/40-es szelepekkel sem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5878 Dátum: 2006 Augusztus 11, 12:45:02 »

Igy nézett ki a hengerfej, ezen látszott, hogy a gyertyánál már volt hegesztve.

A csavarhúzó egy peremre mutat, ami a későbbi motorokba került, hogy csökkentség a kompresszióviszonyt. Ez 0.5-ös, azt azonnal ki kell venni homlokmaróval.  Wink

A hengerfejet darabokra szedtem, új szelepek, becsiszolás, égéstér kitisztítása...ez is szükségessé tette a köbölést, mert nem tudod, hogy a korommal együtt mennyi anyag távozik el. Senki nem örülne egy 60 ccm-es égéstérnek...

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5877 Dátum: 2006 Augusztus 11, 12:38:42 »

Látható, hogy annyit kellett levenni a hengerfejből, hogy a henger felső bordája ráült a hengerfej felöntéseire, ezért azokat le kellett venni, Óvatosan csiszolókoronggal. Utána 180-as olajos üvegporral beszórtam a zárófelületet és belecsiszoltam a hengereket. Figyelni kell, hogy szépen, egyenletes vastagságban tömítsen.

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5876 Dátum: 2006 Augusztus 11, 12:36:18 »

Itt mértem a dugattyúkiállást, egy csapszeggel szorítottam le a hengert. A sima mérés 1.9-volt és 0.5 -öt rányomott az, hogy lehúztam, beült a henger a helyére.

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5875 Dátum: 2006 Augusztus 11, 12:26:57 »

Nagyon pepecselős én egy délutánt méregettem, fecskendeztem, számolgattam...

A dugattyúkiállás mérésénél egy lemezzel átlósan le kell húzni a hengereket (a lemezt a tőcsavarokkal kell rányomatni okosan) és úgy megmérni, hogy meddig jön fel a dugó.


Ezekkel kevesen törődnek, de csak ezt jól megcsinálva lesz jó a gép, nem lesz rezonancia, jól fog forogni és szép lesz az alapjárat.
el kleszek  a hétvégén ki buzizom!
most  jöttek meg a szelepek végülis
szivó 38
kipuff 34

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5874 Dátum: 2006 Augusztus 11, 11:25:41 »

ez jó!
nem szánztam még rá magam teljesn pepecselös nagyon  Grin

Nagyon pepecselős én egy délutánt méregettem, fecskendeztem, számolgattam...

A dugattyúkiállás mérésénél egy lemezzel átlósan le kell húzni a hengereket (a lemezt a tőcsavarokkal kell rányomatni okosan) és úgy megmérni, hogy meddig jön fel a dugó.


Ezekkel kevesen törődnek, de csak ezt jól megcsinálva lesz jó a gép, nem lesz rezonancia, jól fog forogni és szép lesz az alapjárat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5873 Dátum: 2006 Augusztus 11, 11:18:52 »

Kalkulálásra nagyon jó a CSP oldalán lévő kalkulációs számológépek. A széria bogár égéstér kb 52 ccm, az átlagos dugattyúkiállás olyan 1.5 mm.
Ekkor számolva olyan 7.5:1-hez a kompresszióviszony.
A dugattyúkiállást nem szabad 1 alá venni, az maradjon 1.5...és ha leveszel a hengerfejből 1 mm-t akkor kb. 8.3-8.5-ös viszony jön ki.

De ez csak nagyon durva közelítés, szépen be kell szintezni a hengerfejet, csinálni átlátszó kemény műanyagból egy korongot, aminek az átmérője pont beleilleszkedik az égéstérbe, fúrni rá egy kis furatot ahol szines vizet tudsz egy orvosi fecskendővel belenyomatni. Így jó ki lehet köbölni, nekem 42 ccm és 1.4 dugattyúkiállásom van. Ez kb. 8.9 :1-hez.
9 fölé nem érdemes menni.

http://www.customspeedparts.de/content/en/technic/motordatenberechnung.php
ez jó!
nem szánztam még rá magam teljesn pepecselös nagyon  Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5872 Dátum: 2006 Augusztus 11, 10:47:12 »

persze kompresszio növelés is lesz csak azt még nem lett kiköböle!

Kalkulálásra nagyon jó a CSP oldalán lévő kalkulációs számológépek. A széria bogár égéstér kb 52 ccm, az átlagos dugattyúkiállás olyan 1.5 mm.
Ekkor számolva olyan 7.5:1-hez a kompresszióviszony.
A dugattyúkiállást nem szabad 1 alá venni, az maradjon 1.5...és ha leveszel a hengerfejből 1 mm-t akkor kb. 8.3-8.5-ös viszony jön ki.

De ez csak nagyon durva közelítés, szépen be kell szintezni a hengerfejet, csinálni átlátszó kemény műanyagból egy korongot, aminek az átmérője pont beleilleszkedik az égéstérbe, fúrni rá egy kis furatot ahol szines vizet tudsz egy orvosi fecskendővel belenyomatni. Így jó ki lehet köbölni, nekem 42 ccm és 1.4 dugattyúkiállásom van. Ez kb. 8.9 :1-hez.
9 fölé nem érdemes menni.

http://www.customspeedparts.de/content/en/technic/motordatenberechnung.php

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5871 Dátum: 2006 Augusztus 11, 10:26:51 »

És akkor kipufogó 35 és szívó 38? Az jó lehet, annak menni kell.
Mindig a szívónak illik kicsit nagyobbnak lenni, ott kisebb a nyomás, nagyobb áramlási keresztmetszet kell.
persze kompresszio növelés is lesz csak azt még nem lett kiköböle!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5870 Dátum: 2006 Augusztus 11, 10:24:58 »

És akkor kipufogó 35 és szívó 38? Az jó lehet, annak menni kell.
aha

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5869 Dátum: 2006 Augusztus 11, 10:24:24 »

egyenlöre kicsit problémázik a szivó szelepen mert én 38as szelepet akarok bele de nyüglödik a dolgon!

És akkor kipufogó 35 és szívó 38? Az jó lehet, annak menni kell.
Mindig a szívónak illik kicsit nagyobbnak lenni, ott kisebb a nyomás, nagyobb áramlási keresztmetszet kell.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5868 Dátum: 2006 Augusztus 11, 10:20:21 »

komolyan, szerintem már csak mi tudjuk elolvasni, hogy mit írsz Grin
BUZI-E vagy? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5867 Dátum: 2006 Augusztus 11, 10:19:53 »

Ne tetess bele 35/40-nél nagyobb szelepeket, mert a legjobb normál 1.6 hengerfejöntvény sem bír el többet (gátrepedés) ráadásul azért is felesleges, mert a nyílásokat sem tudod nagyobbra (jobb áramlást biztosítóra) felmarni. Ezt nem én mondom, hanem egy amerikai könyvben volt, alátámasztva áramlási adatokkal. És a 35/40-es szelepkombináció 2000 ccm-ig és 44-es karbiig elég.

A gyertyát hosszúmenetűre vágasd, de akár vékony hosszú is lehetne az a legjobb.

A tiéden majd kikisérletezik, az enyém meg tuti lesz!  Grin Evil
egyenlöre kicsit problémázik a szivó szelepen mert én 38as szelepet akarok bele de nyüglödik a dolgon!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5866 Dátum: 2006 Augusztus 11, 10:19:11 »

komolyan, szerintem már csak mi tudjuk elolvasni, hogy mit írsz Grin

Én ezt egyedül Maresztól tudom elviselni, még szórakoztat is! Esküszöm!  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Holló
« Hozzászólás #5865 Dátum: 2006 Augusztus 11, 10:14:56 »

nem titok!
egyenlöre feltöltik a uj gyertya ment van kialakitva,uj töcsvarok,uj ülék! a szelepeket ma megyek megnézni mi fér el az észszerüség határán!a szivo és kipuff járatokkat mimarták kimartak!13kerben hajdú utcába egy srác csinálja picit nehéz eset de használható!sima duplaszivós 1,6os hengerfej pesrsze Grin
komolyan, szerintem már csak mi tudjuk elolvasni, hogy mit írsz Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5864 Dátum: 2006 Augusztus 11, 10:11:34 »

nem titok!
egyenlöre feltöltik a uj gyertya ment van kialakitva,uj töcsvarok,uj ülék! a szelepeket ma megyek megnézni mi fér el az észszerüség határán!a szivo és kipuff járatokkat mimarták kimartak!13kerben hajdú utcába egy srác csinálja picit nehéz eset de használható!sima duplaszivós 1,6os hengerfej pesrsze Grin

Ne tetess bele 35/40-nél nagyobb szelepeket, mert a legjobb normál 1.6 hengerfejöntvény sem bír el többet (gátrepedés) ráadásul azért is felesleges, mert a nyílásokat sem tudod nagyobbra (jobb áramlást biztosítóra) felmarni. Ezt nem én mondom, hanem egy amerikai könyvben volt, alátámasztva áramlási adatokkal. És a 35/40-es szelepkombináció 2000 ccm-ig és 44-es karbiig elég.

A gyertyát hosszúmenetűre vágasd, de akár vékony hosszú is lehetne az a legjobb.

A tiéden majd kikisérletezik, az enyém meg tuti lesz!  Grin Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5863 Dátum: 2006 Augusztus 11, 10:06:08 »

Írj a hengerfejről. Miből lesz átalakítva, ki csinálja, vállal-e ilyet. Ha nem titok.
nem titok!
egyenlöre feltöltik a uj gyertya ment van kialakitva,uj töcsvarok,uj ülék! a szelepeket ma megyek megnézni mi fér el az észszerüség határán!a szivo és kipuff járatokkat mimarták kimartak!13kerben hajdú utcába egy srác csinálja picit nehéz eset de használható!sima duplaszivós 1,6os hengerfej pesrsze Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #5862 Dátum: 2006 Augusztus 11, 09:55:18 »



A DCNF karburátorokat régi Ferrarikon és Maseratikon (Serak?) használták, jellemzője, hogy nagyon alacsony és szépen elfér a typ3 motorfedele alatt. Ritka karbi.


Lehet, hogy az enyém is ilyen DCNF? 44-es és ha jól tudom Ducatin volt, de állítólag szerelték Ferrarikra is.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5861 Dátum: 2006 Augusztus 11, 09:39:07 »

na akkor én is csak irok
holnap megyek megnézni hogy halad a hengerfejem
felbövitett szivó és kipuff járatok,nagyobb szelepek,uj ülék,uj rogok,kompresszio növelés(ez még számitások alatt van)
-

Írj a hengerfejről. Miből lesz átalakítva, ki csinálja, vállal-e ilyet. Ha nem titok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #5860 Dátum: 2006 Augusztus 10, 15:52:10 »

jaja, és attól a rengeteg okosságtól van olyan buta hangja ;-)))

a hangjának normálisnak kéne lenni, ha nem az akkor a kipufogóval van baj

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #5859 Dátum: 2006 Augusztus 10, 15:51:37 »

A tengelynél a vezműtengelyre gondoltam, a főtengely is okos?

az nem, a "tengely" szót valahogy nem olvastam a mondatodban...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #5858 Dátum: 2006 Augusztus 10, 15:47:46 »

a vez. tengely is "okos" benne

jaja, és attól a rengeteg okosságtól van olyan buta hangja ;-)))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5857 Dátum: 2006 Augusztus 10, 15:47:10 »

na akkor én is csak irok
holnap megyek megnézni hogy halad a hengerfejem
felbövitett szivó és kipuff járatok,nagyobb szelepek,uj ülék,uj rogok,kompresszio növelés(ez még számitások alatt van)
-továbbá van 2db 36os weberem amit 40es cerélnék(reklám)
-1600os vadi uj kobel hengerdugom
-w120 tengely megrendelve már
-olahpunpa(még függöbe)
-nagy busz hutö(olaj Grin)
na ennyi de még minden változhat Grin
ja könnyitett 200as lendkereket kihagyta
és hyde out kipuffal

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5856 Dátum: 2006 Augusztus 10, 15:41:30 »

A tengelynél a vezműtengelyre gondoltam, a főtengely is okos?

a vez. tengely is "okos" benne
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #5855 Dátum: 2006 Augusztus 10, 15:24:03 »

A Busz motorját azért majd megnézzük? Bár azt hiszem, abban csak a dugók meg a tengely okosak, de már 4 éve fut, és érdekes lehet megnézni, milyenek a viszonyok belül... Na meg a hidrotőkéket cserélni kell úgyis.

a vez. tengely is "okos" benne

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5854 Dátum: 2006 Augusztus 10, 14:56:46 »

A Busz motorját azért majd megnézzük? Bár azt hiszem, abban csak a dugók meg a tengely okosak, de már 4 éve fut, és érdekes lehet megnézni, milyenek a viszonyok belül... Na meg a hidrotőkéket cserélni kell úgyis.

A typ4-gyel két bajom van. Az egyik, hogy nem az autóba való. Ahogy a te autód hátsó motorfelfogatását néztem azzan nagy baj nem lenne, mert az szinte azonos és ugyanott van, mint a typ3-asnak, a typ4-es blokk nem jelentősen hosszabb, mint a typ3-as (tulképpen typ1) de egyéb alakítgatások is kellene, mint indítómotor, kupplung, stb.
A másik baj az ára. Typ1-hez minden van és ki van találva, typ4-hez kevés tuning van és nagyon drága....még egy alap kipufogódob is nagyon drága.
És ahhoz kellene egy pár 48-as karbi is szívócsonkkal. Az egy vagyon. A karburátoron nagyon sok múlik, a széria karbikkal szerintem nem érdemes okoskodni.

Viszont a typ4 motorblokk erős és megbízható, alapból nagyobb lökettérfogatú és van benne tartalék.
Egy 2200-es typ1-es már nagyon necces sok szempontból, pl. a motorblokk miatt. És az sem olcsó. De azt már 140 valós lóerő köré is lehet igazítani és az azért nem kevés.

Még én is hezitálok, nem tudom milyen blokk lesz.

Meg a másik "bajom", hogy én még nem szereltem egyáltalán typ4-es blokkot, de typ1-est meg már sokat. Nem állítanám, hogy a typ1-essel mindent tudok, de sok újdonságot, meglepetést nem tud okozni...és a részletekben van az okosság, és mindenre van megoldás a typ1-nél. Lehet, hogy lenne egy-két typ4-es ami nem sikerülne túl jól, ahogy typ1-es is volt anno. Kicsit félek tőle. Szétszedés, összerakás, felújítás nem gond, de a tuning más téma, ott óvatosság kell, nincs typ4 tapasztalatom...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5853 Dátum: 2006 Augusztus 10, 14:47:45 »

És egy jó Typ4-ben nem gondolkozol? Én most egy olyan kombóban töröm a kis buksim, hogy a 71 mm-es főtengelyen 4 db 104 mm-es dugattyú mozogna. Az 2400 ccm. Minden komolyabb beavatkozás nélkül. Nem tudom, hogy készítenek-e a Typ4-hez nyomatékra hangolt tengelyt. Mert olyan csiklandozna hozzá a gyári karburátorokkla. Egy lassú víz partot mos, vagy inkább hamu alatt lapul a parázs motort szeretnék a motorhome-ba.
Csiklandozna?! Megcsinálnád?!


A typ4-gyel két bajom van. Az egyik, hogy nem az autóba való. Ahogy a te autód hátsó motorfelfogatását néztem azzan nagy baj nem lenne, mert az szinte azonos és ugyanott van, mint a typ3-asnak, a typ4-es blokk nem jelentősen hosszabb, mint a typ3-as (tulképpen typ1) de egyéb alakítgatások is kellene, mint indítómotor, kupplung, stb.
A másik baj az ára. Typ1-hez minden van és ki van találva, typ4-hez kevés tuning van és nagyon drága....még egy alap kipufogódob is nagyon drága.
És ahhoz kellene egy pár 48-as karbi is szívócsonkkal. Az egy vagyon. A karburátoron nagyon sok múlik, a széria karbikkal szerintem nem érdemes okoskodni.

Viszont a typ4 motorblokk erős és megbízható, alapból nagyobb lökettérfogatú és van benne tartalék.
Egy 2200-es typ1-es már nagyon necces sok szempontból, pl. a motorblokk miatt. És az sem olcsó. De azt már 140 valós lóerő köré is lehet igazítani és az azért nem kevés.

Még én is hezitálok, nem tudom milyen blokk lesz.

Meg a másik "bajom", hogy én még nem szereltem egyáltalán typ4-es blokkot, de typ1-est meg már sokat. Nem állítanám, hogy a typ1-essel mindent tudok, de sok újdonságot, meglepetést nem tud okozni...és a részletekben van az okosság, és mindenre van megoldás a typ1-nél. Lehet, hogy lenne egy-két typ4-es ami nem sikerülne túl jól, ahogy typ1-es is volt anno. Kicsit félek tőle. Szétszedés, összerakás, felújítás nem gond, de a tuning más téma, ott óvatosság kell, nincs typ4 tapasztalatom...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #5852 Dátum: 2006 Augusztus 10, 13:52:22 »

Azt hiszem én még tavaszra nem tudok nagyot égetni, de megindul a dolog a télen. Az egyedi hosszú váltó már bekerül.

Igazából nem a drag versenyekre gyúrok, de utazóban akarok tartósan és hosszan 140-150-et. Ehhez azért nem fog rosszul gyorsulni...és kell hozzá egy 180 körüli végsebesség.
És egy jó Typ4-ben nem gondolkozol? Én most egy olyan kombóban töröm a kis buksim, hogy a 71 mm-es főtengelyen 4 db 104 mm-es dugattyú mozogna. Az 2400 ccm. Minden komolyabb beavatkozás nélkül. Nem tudom, hogy készítenek-e a Typ4-hez nyomatékra hangolt tengelyt. Mert olyan csiklandozna hozzá a gyári karburátorokkla. Egy lassú víz partot mos, vagy inkább hamu alatt lapul a parázs motort szeretnék a motorhome-ba.
Csiklandozna?! Megcsinálnád?!
Oldalak: 1 ... 1864 1865 1866 1867 1868 [1869] 1870 1871 1872 1873 1874 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.