www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 22:31:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 748 749 750 751 752 [753] 754 755 756 757 758 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14915183 alkalommal)
Nem elérhető nandorf
Hozzászólások: 181


« Hozzászólás #50531 Dátum: 2010 December 09, 17:42:30 »

mokás:)

szervo olaj meg fék olaj nem egyezik


kuplung meg fék igen
Kivéve FIAT traktornál, mert nekünk ott igen! Italy  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50530 Dátum: 2010 December 09, 17:41:11 »

a szervokormányból elfogyott az olaj ,ha egy tartályon van a fékkel akkor az a következő,ha nem a kormányműből folyik
mokás:)

szervo olaj meg fék olaj nem egyezik


kuplung meg fék igen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető nandorf
Hozzászólások: 181


« Hozzászólás #50529 Dátum: 2010 December 09, 17:37:48 »

SOS!!
Bocs, hogy beírom, mert nem bogár, de hátha tudtok ötletet mondani...  Undecided
Tegnap tettem egy nagy túrát a 156-al, hazafelé többször is elég csúnya hangot adott kanyarokban a kormánymű (vagy a futómű?). A házunktól vagy 2km-re egyszer csak elkezdett remegni a kormány és jobbra húzni a kocsi... na mondom defekt... még jó, h közel vagyunk már... Leparkoltam, de semmi baja a gumiknak...
MI LEHET A BAJA??? Segítsetek, hogy hol keressük a hibát!
Köszi
Kerékcsapágy?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #50528 Dátum: 2010 December 09, 16:46:54 »

SOS!!
Bocs, hogy beírom, mert nem bogár, de hátha tudtok ötletet mondani...  Undecided
Tegnap tettem egy nagy túrát a 156-al, hazafelé többször is elég csúnya hangot adott kanyarokban a kormánymű (vagy a futómű?). A házunktól vagy 2km-re egyszer csak elkezdett remegni a kormány és jobbra húzni a kocsi... na mondom defekt... még jó, h közel vagyunk már... Leparkoltam, de semmi baja a gumiknak...
MI LEHET A BAJA??? Segítsetek, hogy hol keressük a hibát!
Köszi
a szervokormányból elfogyott az olaj ,ha egy tartályon van a fékkel akkor az a következő,ha nem a kormányműből folyik

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #50527 Dátum: 2010 December 09, 15:10:56 »

SOS!!
Bocs, hogy beírom, mert nem bogár, de hátha tudtok ötletet mondani...  Undecided
Tegnap tettem egy nagy túrát a 156-al, hazafelé többször is elég csúnya hangot adott kanyarokban a kormánymű (vagy a futómű?). A házunktól vagy 2km-re egyszer csak elkezdett remegni a kormány és jobbra húzni a kocsi... na mondom defekt... még jó, h közel vagyunk már... Leparkoltam, de semmi baja a gumiknak...
MI LEHET A BAJA??? Segítsetek, hogy hol keressük a hibát!
Köszi
Először rángasd meg kézzel a kerekeket. Le, fel, majd jobbra balra. Ha nem kottyan, akkor máshol van a hiba.  Elmesélek egy érdekes történetet. Zsigulival szágúldottunk az autópályán 1983-ban, és versenyeztünk. Mentünk vagy 140 Km/ó tempóval. Remegett a kocsi eleje, majd lassítottunk és tovább csinálta, csak lassabban. Mondtuk, hogy ez biztos a pálya illesztési hézagai. A sofőr ráment a leállósávra ami végig sima volt. Na ott is csinálta. Egyből megálltunk és nem találtuk a hibát. A másik kocsi megérkezett és kiszálltak a többiek és valaki észrevette, hogy a gumi ovális. A sebességtől az acél elszakadt a gumiban. Szóval a kerék nem volt kőr alakú,és ki gondolna ilyenre. Ez a történet.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #50526 Dátum: 2010 December 09, 15:01:02 »

Egeszen pontosan ugyanezt csinalta a mi 156osunk is ... :-) A kormanyszervo volt fos. Neha magas hangon sipolt, neha beremegett (akar allo helyzetben is), neha semmi baja nem volt.
alfa amore  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50525 Dátum: 2010 December 09, 15:00:05 »

Gömbtámaszok? Csapágy? Toronycsapágy? Tüzetesen nézd át. Ilyen tünetekkel valami nagy disznóságnak kell lennie. Az biztos, hogy max. szerelőig mennék vele.
bontóig Roll Eyes

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50524 Dátum: 2010 December 09, 12:59:43 »

SOS!!
Bocs, hogy beírom, mert nem bogár, de hátha tudtok ötletet mondani...  Undecided
Tegnap tettem egy nagy túrát a 156-al, hazafelé többször is elég csúnya hangot adott kanyarokban a kormánymű (vagy a futómű?). A házunktól vagy 2km-re egyszer csak elkezdett remegni a kormány és jobbra húzni a kocsi... na mondom defekt... még jó, h közel vagyunk már... Leparkoltam, de semmi baja a gumiknak...
MI LEHET A BAJA??? Segítsetek, hogy hol keressük a hibát!
Köszi
Gömbtámaszok? Csapágy? Toronycsapágy? Tüzetesen nézd át. Ilyen tünetekkel valami nagy disznóságnak kell lennie. Az biztos, hogy max. szerelőig mennék vele.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #50523 Dátum: 2010 December 09, 12:55:10 »

Tegnap tettem egy nagy túrát a 156-al, hazafelé többször is elég csúnya hangot adott kanyarokban a kormánymű (vagy a futómű?). A házunktól vagy 2km-re egyszer csak elkezdett remegni a kormány és jobbra húzni a kocsi...
Egeszen pontosan ugyanezt csinalta a mi 156osunk is ... :-) A kormanyszervo volt fos. Neha magas hangon sipolt, neha beremegett (akar allo helyzetben is), neha semmi baja nem volt.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #50522 Dátum: 2010 December 09, 12:20:40 »

330km-es karika uccsó 2km-én jött elő  Undecided
azért megnézheted. Az ingyen van. nekem volt olyan, igaz golfon, elkezdett rázni a kormány, meg kanyarban csattogni.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #50521 Dátum: 2010 December 09, 12:11:12 »

Azért ha van valakinek építő jellegű hozzászólása, és nem csak a nyálát tudja verni, annak szívesen fogadom az ötleteit...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #50520 Dátum: 2010 December 09, 12:07:59 »

vazze vidd el egy szakihoz, ez így olyan mint a távszex...
gondoltam hátha volt már valakinek off kocsival hasonló tünet, és hátha tud ötletet adni, hol kezdjem el keresni a hibát...
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #50519 Dátum: 2010 December 09, 12:04:18 »

330km-es karika uccsó 2km-én jött elő  Undecided
vazze vidd el egy szakihoz, ez így olyan mint a távszex...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #50518 Dátum: 2010 December 09, 12:00:53 »

kerékcsavarok jól meg vannak húzva?
330km-es karika uccsó 2km-én jött elő  Undecided
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #50517 Dátum: 2010 December 09, 11:58:29 »

SOS!!
Bocs, hogy beírom, mert nem bogár, de hátha tudtok ötletet mondani...  Undecided
Tegnap tettem egy nagy túrát a 156-al, hazafelé többször is elég csúnya hangot adott kanyarokban a kormánymű (vagy a futómű?). A házunktól vagy 2km-re egyszer csak elkezdett remegni a kormány és jobbra húzni a kocsi... na mondom defekt... még jó, h közel vagyunk már... Leparkoltam, de semmi baja a gumiknak...
MI LEHET A BAJA??? Segítsetek, hogy hol keressük a hibát!
Köszi
kerékcsavarok jól meg vannak húzva?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #50516 Dátum: 2010 December 09, 11:56:38 »

 SOS!!
Bocs, hogy beírom, mert nem bogár, de hátha tudtok ötletet mondani...  Undecided
Tegnap tettem egy nagy túrát a 156-al, hazafelé többször is elég csúnya hangot adott kanyarokban a kormánymű (vagy a futómű?). A házunktól vagy 2km-re egyszer csak elkezdett remegni a kormány és jobbra húzni a kocsi... na mondom defekt... még jó, h közel vagyunk már... Leparkoltam, de semmi baja a gumiknak...
MI LEHET A BAJA??? Segítsetek, hogy hol keressük a hibát!
Köszi
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #50515 Dátum: 2010 December 07, 21:03:12 »

vettem egy kis színmintát L16M

ilyene

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50514 Dátum: 2010 December 07, 20:41:52 »

Hétvégén festjük a bogarat!
nagyon kíváncsi vagyok rá!
 du pont festéket vettem!
milyen színű lesz?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #50513 Dátum: 2010 December 07, 20:08:11 »

Hétvégén festjük a bogarat!
nagyon kíváncsi vagyok rá!
 du pont festéket vettem!
az előkészítés a legfontosabb!


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #50512 Dátum: 2010 December 07, 19:20:24 »

Hétvégén festjük a bogarat!
nagyon kíváncsi vagyok rá!
 du pont festéket vettem!

Nem elérhető hariferi
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #50511 Dátum: 2010 December 07, 14:39:15 »

Köszönet mindenkinek!

1967.XII.08
Nem elérhető hariferi
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #50510 Dátum: 2010 December 07, 14:38:11 »

ha jól működik és nem eszik sokat én nem cserélném le. persze nem tudom, hogy mennyire fontos a teljes eredetiség nálad. lehet, hogy a tiéden valóban csak egy 30-as, vagy egyszerűbb 31-es volt eredetileg
Háát az eredetiség fontos lenne....vegyesben 8.8 alá nem tudok menni most télen.Ha nyomom persze egyből 10-11 köbdeciméter Grin

1967.XII.08
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50509 Dátum: 2010 December 07, 14:19:20 »

1303 AR motorkód, de egyátalán nem vagyok benne biztos csak valami ilyesmi rémlik. Grin
jaja

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #50508 Dátum: 2010 December 07, 14:07:34 »

Gyerekek mibe való a solex 31 pict 4-es karbi? A gép amit nemrég vettem ezzel ketyeg. 1967.XII.havi a bogárka és abba elvileg nem ez való...
Hálás köszönet.
ha jól működik és nem eszik sokat én nem cserélném le. persze nem tudom, hogy mennyire fontos a teljes eredetiség nálad. lehet, hogy a tiéden valóban csak egy 30-as, vagy egyszerűbb 31-es volt eredetileg
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #50507 Dátum: 2010 December 07, 13:26:56 »

Gyerekek mibe való a solex 31 pict 4-es karbi? A gép amit nemrég vettem ezzel ketyeg. 1967.XII.havi a bogárka és abba elvileg nem ez való...
Hálás köszönet.

1303 AR motorkód, de egyátalán nem vagyok benne biztos csak valami ilyesmi rémlik. Grin

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető hariferi
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #50506 Dátum: 2010 December 07, 13:24:21 »

Gyerekek mibe való a solex 31 pict 4-es karbi? A gép amit nemrég vettem ezzel ketyeg. 1967.XII.havi a bogárka és abba elvileg nem ez való...
Hálás köszönet.

1967.XII.08
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50505 Dátum: 2010 December 07, 10:03:02 »

Hell !

régebb hallottam valami olyasmit, hogy a négy henger nem egyformán melegszik. valamelyik vagy valamelyikek jobban melegednek...  igaz lehet ez? és ha igen melyik henger melegszik fel a legjobban? lehet, hogy láma kérdés...

köszönöm!

Amikor az olajhűtő a kutyaházban volt, akkor valóban volt ilyen és nagyon régen az osztófej előgyújtás állítása is olyan volt, hogy a 3. henger 3 fokkal kisebb előgyújtást kapott (megszakító vezérlő bütyök el volt tolva). Aztán ezt elhagyták, később meg az olajhűtő kikerült a kutyaház mögé és a rá jutó levegő nem a 3. és 4. hengerre menő levegőből lett "ellopva", hanem a kutyaház kiképzése megváltozott.

Ami pedig a 3. henger előgyújtás elfokolását illeti, ez annyira régen volt, hogy már alig lehet ilyen (30 lovas) osztófejet találni. Ezek mind öntöttvas osztófejek voltak és már az öntöttvas 010-es sem ilyen. A mostani lemez osztófejek (mint a 009-es) már mind egyenletes bütyök pozícióval készülnek, pontosan 90 fokra vannak.

Időpontot nem tudok, de az 1956-os autó gyújtása már nem volt eltolva 3 fokkal. 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #50504 Dátum: 2010 December 07, 09:39:19 »

ha nem muszáj nem vagdosok drága a korong  Grin  Grin
hárman kényelmesen lelehet emelni úgy h benne a motor .
úgysem az lesz a gond hanem h össze van heftölve valahol az alvázzal.
ablakokat kirugnám sokat számítanak a bódé emelgetésénél.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #50503 Dátum: 2010 December 06, 16:44:35 »

125 től 130 ig volt több variáció is.

köszi, akkor marad a 130-as
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #50502 Dátum: 2010 December 06, 14:33:40 »

hali, mekkora a solex34 pict3 gyári főfúvóka mérete?

125 től 130 ig volt több variáció is.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #50501 Dátum: 2010 December 06, 11:32:21 »

Akkor meg mi a kerdes?! :-)))
ha nem muszáj nem vagdosok drága a korong  Grin  Grin

06208005898
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #50500 Dátum: 2010 December 06, 11:27:34 »

akár flexelés is szóba jöhet
Akkor meg mi a kerdes?! :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #50499 Dátum: 2010 December 06, 11:19:45 »

hali, mekkora a solex34 pict3 gyári főfúvóka mérete?
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #50498 Dátum: 2010 December 06, 11:15:26 »

Szerintem sokkal bonyolultabb ... :-) Abbol gondolom, hogy a motort is mindig csiribiri modon kellett eddig kibuktatni, akarhanyszor vettuk ki akaramelyik kocsibol. Ha a kasztnit is ugy kene a centikkel es millimeterekkel jatszva levarazsolni rola, akkor biztos osszebikicsinaznatok magatokat...
a motor kivételes megoldás már megy , itt nem kell a bódé mert szar, tárolás szempontjából egyszerübb lenne ha egyben maradna az alváz akár flexelés is szóba jöhet

06208005898
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #50497 Dátum: 2010 December 06, 10:57:05 »

Szerintem sokkal bonyolultabb ... :-)
Bar, ha abbol indulok ki, hogy a valtorol nem kell lehuzni a motort ... Akar meg jo is lehet! :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #50496 Dátum: 2010 December 06, 10:55:21 »

Kicsivel nagyobbat kell emelni.

levenném a bódét a bogárról, ha benne hagyom a motort mennyivel bonyolultabb a folyamat?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #50495 Dátum: 2010 December 06, 10:55:13 »

levenném a bódét a bogárról, ha benne hagyom a motort mennyivel bonyolultabb a folyamat?
Szerintem sokkal bonyolultabb ... :-) Abbol gondolom, hogy a motort is mindig csiribiri modon kellett eddig kibuktatni, akarhanyszor vettuk ki akaramelyik kocsibol. Ha a kasztnit is ugy kene a centikkel es millimeterekkel jatszva levarazsolni rola, akkor biztos osszebikicsinaznatok magatokat...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #50494 Dátum: 2010 December 06, 10:49:08 »

levenném a bódét a bogárról, ha benne hagyom a motort mennyivel bonyolultabb a folyamat?

06208005898
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #50493 Dátum: 2010 December 06, 09:58:31 »

Nekem is van egy eltéve emlékbe, a belső fele van megrepedve , szemmel alig látható pedig van vagy 4 centi, dinamó cserekor a kotyogó hangra lettem figyelmes, mindenre gondoltam csak erre nem. Elkezdtem bontani kifelé a felújított dinamót, mikor az ékszíjtárcsát feszítettem lefelé akkor észrevettem hogy furcsán mozdúl a tárcsa belső fele, és akkor már meg lehetett látni a repedést, pikk pakk másik tárcsa rá és a  probléma megoldódott .
köszi meg fogom nézni
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #50492 Dátum: 2010 December 06, 08:10:01 »

El van repedve az ékszíjtárcsád egyik fele!
Nekem is van egy eltéve emlékbe, a belső fele van megrepedve , szemmel alig látható pedig van vagy 4 centi, dinamó cserekor a kotyogó hangra lettem figyelmes, mindenre gondoltam csak erre nem. Elkezdtem bontani kifelé a felújított dinamót, mikor az ékszíjtárcsát feszítettem lefelé akkor észrevettem hogy furcsán mozdúl a tárcsa belső fele, és akkor már meg lehetett látni a repedést, pikk pakk másik tárcsa rá és a  probléma megoldódott .

Oldalak: 1 ... 748 749 750 751 752 [753] 754 755 756 757 758 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.249 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.