www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 22:40:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 741 742 743 744 745 [746] 747 748 749 750 751 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14915375 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #50811 Dátum: 2010 December 29, 09:00:34 »

Én nagyobb nyomatékot szeretnék igy a köbcenti növelés mellet teném le a voksom.1584hez képest nyulfarnyi a különbség az 1776nál.1915 lesz.
Nekem is ez a tervem, sem tengely sem duplakarbi nem lesz. 4000 fölé sem akarom forgatni.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50810 Dátum: 2010 December 29, 08:48:10 »

Én nagyobb nyomatékot szeretnék igy a köbcenti növelés mellet teném le a voksom.1584hez képest nyulfarnyi a különbség az 1776nál.1915 lesz.
azért van sok jó 1776

youtube Cheesy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50809 Dátum: 2010 December 29, 08:42:38 »

NEKEM  is 1776 a favoritom
Én nagyobb nyomatékot szeretnék igy a köbcenti növelés mellet teném le a voksom.1584hez képest nyulfarnyi a különbség az 1776nál.1915 lesz.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50808 Dátum: 2010 December 29, 08:36:36 »

Miért?
NEKEM  is 1776 a favoritom

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #50807 Dátum: 2010 December 29, 08:35:11 »

Miért?
Nem akarok még tőcsavart sem cserélni.  Cheesy
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50806 Dátum: 2010 December 29, 08:34:24 »

Köszönöm, ezek szerint nekem az 1776 lesz a legkézenfekvőbb.
Miért?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #50805 Dátum: 2010 December 29, 08:32:18 »

Sehol nem kell áttenni a tőcsavart, csak a 1915-ösnél és az 1835 vastagfalúnál már csak 8 mm-es tőcsavarokat lehet használni, mert nem fér el a hengertől.
A vastagfalú elég drága.
Köszönöm, ezek szerint nekem az 1776 lesz a legkézenfekvőbb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #50804 Dátum: 2010 December 28, 22:33:59 »

ennyi van, hangszórok be vannkak kötve valahova, vagy egybecsinálták őket, mélyáda meg miafaszom is volt még az előző tulajnak a kocsiban
az alapokat én is értem természetesen, hogy + - meg memória, csak nem tok mit kezdeni negyedannyi kábellel

hogy kell szakszerűen bontani a g2 műszerfalat? (mer az óra sem megy)

jah jack végű kábel nincs, csonka kábelek vannak csak, meg az  antenna persze
Régi (Mariahilfer Strasse) rádióknál volt közös pont és + és L+ és R+. Az pont négy.
Egy normális rádió min. 7 tyúkbél. ha tekerős akkor 6.
ISO csatlakozókonn van fekete, sárga, piros, zöld/zöld-csík, lila/csík, szürke/csík, narancs/csík és kék alapból.
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 28, 22:36:27 írta Zoli »

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50803 Dátum: 2010 December 28, 21:08:24 »

ennyi van, hangszórok be vannkak kötve valahova, vagy egybecsinálták őket, mélyáda meg miafaszom is volt még az előző tulajnak a kocsiban
az alapokat én is értem természetesen, hogy + - meg memória, csak nem tok mit kezdeni negyedannyi kábellel

hogy kell szakszerűen bontani a g2 műszerfalat? (mer az óra sem megy)

jah jack végű kábel nincs, csonka kábelek vannak csak, meg az  antenna persze

szerintem kurvára kábelezd át a hangszórókat.
ha van 4 zizegő, akkor ahhoz 8 tyúkbél kell.
se több, se kevesebb.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50802 Dátum: 2010 December 28, 18:12:59 »

1835vastag falúnál már át kell tenni a tőcsavart "T"-s blokknál?

Sehol nem kell áttenni a tőcsavart, csak a 1915-ösnél és az 1835 vastagfalúnál már csak 8 mm-es tőcsavarokat lehet használni, mert nem fér el a hengertől.
A vastagfalú elég drága.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #50801 Dátum: 2010 December 28, 18:08:52 »


1300 legvastagabb, 1600 vékonyabb, 1776 alig vékonyabb, utána 1835 thick wall, utána 1915 utána 1835, utána 1641 slip in, utána 1678 slip in. Így vannak sorban, azt hiszem.
1835vastag falúnál már át kell tenni a tőcsavart "T"-s blokknál?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50800 Dátum: 2010 December 28, 18:01:37 »

Kérem szépen, aki tudja kezelni a keresőt, vagy emlékszik mikor, hol írta Stunt  (vagy Callook is?) a kis összefoglalóját a falvastagságáról 1835 és 1915ccm-es HD-knak, idézze már ide.


1300 legvastagabb, 1600 vékonyabb, 1776 alig vékonyabb, utána 1835 thick wall, utána 1915 utána 1835, utána 1641 slip in, utána 1678 slip in. Így vannak sorban, azt hiszem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #50799 Dátum: 2010 December 28, 17:55:54 »

Kérem szépen, aki tudja kezelni a keresőt, vagy emlékszik mikor, hol írta Stunt  (vagy Callook is?) a kis összefoglalóját a falvastagságáról 1835 és 1915ccm-es HD-knak, idézze már ide.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #50798 Dátum: 2010 December 28, 16:05:56 »

Kicsit kevés az a négy kábel.
Egyébként kell egy +, azzal megyen a technika, és a memória, ezeket végső soron közösre is veheted, ha állandó az áramellátás a bekötési ponton.
A jack végű kábelek nem kellenek, ha vannak, azok az erősítőhöz szolgálnának, és ha jól emlékszem, csak a gyorscsati nélküliekhez vannak.
Kell egy föld, és utána csak szét kell válogatni páronként, hogy melyik pár melyik hangszórót hajtja meg, aztán hajrá, leírni tovább tart, mint csinálni. Alapból már így is fog szólni, a finomítások ráérnek.
ennyi van, hangszórok be vannkak kötve valahova, vagy egybecsinálták őket, mélyáda meg miafaszom is volt még az előző tulajnak a kocsiban
az alapokat én is értem természetesen, hogy + - meg memória, csak nem tok mit kezdeni negyedannyi kábellel

hogy kell szakszerűen bontani a g2 műszerfalat? (mer az óra sem megy)

jah jack végű kábel nincs, csonka kábelek vannak csak, meg az  antenna persze
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 28, 16:09:21 írta Micka »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50797 Dátum: 2010 December 28, 15:47:04 »

Én meg elnyomtam és észre se vettem, hogy ott a piros szöveg csak később.  Cheesy

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #50796 Dátum: 2010 December 28, 15:44:38 »

És már háromszor leírtam, mert állandóan szétesik a net!
Én meg elnyomtam és észre se vettem, hogy ott a piros szöveg csak később.  Cheesy
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50795 Dátum: 2010 December 28, 15:42:33 »

Grin
És már háromszor leírtam, mert állandóan szétesik a net!

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #50794 Dátum: 2010 December 28, 15:40:59 »

Kicsit kevés az a négy kábel.
Egyébként kell egy +, azzal megyen a technika, és a memória, ezeket végső soron közösre is veheted, ha állandó az áramellátás a bekötési ponton.
A jack végű kábelek nem kellenek, ha vannak, azok az erősítőhöz szolgálnának, és ha jól emlékszem, csak a gyorscsati nélküliekhez vannak.
Kell egy föld, és utána csak szét kell válogatni páronként, hogy melyik pár melyik hangszórót hajtja meg, aztán hajrá, leírni tovább tart, mint csinálni. Alapból már így is fog szólni, a finomítások ráérnek.
Grin
1303LS
« Hozzászólás #50793 Dátum: 2010 December 28, 15:40:23 »

nekem bonyolult, kilóg négy kábel a kocsiból a rádiónál, a rádió gyorscsatijából meg vagy 16

csak a + okat kell összekötözgetni az egy + kábellel meg a minuszokat ugyanígy???
A rádión kell lenni egy matricának, hogy melyik színű kábel hová megy. A kocsiból kiló 4 kábel az egy kicsit kevés.  Cheesy
Rádiónak kell +, -, esetleg a memóriának egy külön +, aztán hangszórónként 2 szál, antenna egyértelmű, antennavezérlés nem hiszem, hogy fontos lenne.
Ha meg nincs bekábelezve a hangszórók akkor más, akkor fúr-farag.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #50792 Dátum: 2010 December 28, 15:37:41 »

nekem bonyolult, kilóg négy kábel a kocsiból a rádiónál, a rádió gyorscsatijából meg vagy 16

csak a + okat kell összekötözgetni az egy + kábellel meg a minuszokat ugyanígy???
Kicsit kevés az a négy kábel.
Egyébként kell egy +, azzal megyen a technika, és a memória, ezeket végső soron közösre is veheted, ha állandó az áramellátás a bekötési ponton.
A jack végű kábelek nem kellenek, ha vannak, azok az erősítőhöz szolgálnának, és ha jól emlékszem, csak a gyorscsati nélküliekhez vannak.
Kell egy föld, és utána csak szét kell válogatni páronként, hogy melyik pár melyik hangszórót hajtja meg, aztán hajrá, leírni tovább tart, mint csinálni. Alapból már így is fog szólni, a finomítások ráérnek.

Bácsi Győző
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #50791 Dátum: 2010 December 28, 15:12:29 »

roppant bonyolult.
5 sörér' bekötöm neked, ha jársz erre. +2 sör a hideg miatt :-))
nekem bonyolult, kilóg négy kábel a kocsiból a rádiónál, a rádió gyorscsatijából meg vagy 16

csak a + okat kell összekötözgetni az egy + kábellel meg a minuszokat ugyanígy???
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #50790 Dátum: 2010 December 27, 21:42:31 »

67 év eleje
Érdekes,mert a 66-os stílusjegyeit hordozza,még hosszú gépháztetős,vastag díszléces. Roll Eyes
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50789 Dátum: 2010 December 27, 21:40:22 »

Fasza kis 66-os.Ment is a képe a regiszterembe!

Nem is merős ez a gép,nem láttam még sem találkozós képeken,sem használtautó hírdetési oldalakon.
Mit lehet róla tudni,honnan került elő,ki a tulajdonos?

Ismerve a Bristyánnal épített autóidat,plusz cél az OT vizsga,biztos egy csodát építetek belőle! Wink
1 tulajos,áll 4éve,lakatolás mentes,most lett pénz rá,
belül gyári fény szép belsö, kb ennyi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50788 Dátum: 2010 December 27, 21:39:21 »

Fasza kis 66-os.Ment is a képe a regiszterembe!

Nem is merős ez a gép,nem láttam még sem találkozós képeken,sem használtautó hírdetési oldalakon.
Mit lehet róla tudni,honnan került elő,ki a tulajdonos?

Ismerve a Bristyánnal épített autóidat,plusz cél az OT vizsga,biztos egy csodát építetek belőle! Wink
67 év eleje

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #50787 Dátum: 2010 December 27, 21:37:56 »

tavasszal kezdödik a felujitás
Fasza kis 66-os.Ment is a képe a regiszterembe!

Nem is merős ez a gép,nem láttam még sem találkozós képeken,sem használtautó hírdetési oldalakon.
Mit lehet róla tudni,honnan került elő,ki a tulajdonos?

Ismerve a Bristyánnal épített autóidat,plusz cél az OT vizsga,biztos egy csodát építetek belőle! Wink
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50786 Dátum: 2010 December 27, 21:33:04 »

tavasszal kezdödik a felujitás
és ot

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50785 Dátum: 2010 December 27, 21:31:36 »

tavasszal kezdödik a felujitás

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #50784 Dátum: 2010 December 27, 21:21:59 »

ez sajnos általános.
a szerelők kezdenek degradálódni alkatrész cserélőkké.
Igen, szerintem is. Off dci cliónál az egyik nyomócsó tömítése elengedte a gázolajat. 3 hétbe telt, mire rájöttek, pedig csak rá kellett volna nézni az üzemanyagcső hollandi anyája környékére...
Meg a szerelés helyet csak hibát keresnek,hibát kutatnak,meg diagnosztizálnak.
1303LS
« Hozzászólás #50783 Dátum: 2010 December 27, 21:08:40 »

Az ACból nem a karbi tűszelep nem engedi visszafolyni a benzint.
Amit Gábor mond az jó kiindulási alap lehet.
Az AC-ban valami piszok kerül a szelep alá és visszaejt. Szétszed, kipucol és mindenképpen egy szűrőt betesz a SZÍVÓágba.
Vagy fos szar az AC, cserélni, felújítani.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #50782 Dátum: 2010 December 27, 21:04:42 »

Viszont a bogárnál még mindig AC vagy valami más probléma van.Kicseréltem egy csövet ami régi volt,így minden cső új,és mégis nem veszi fel a benyát.Vagyis elindul a karbi benzinnel,de már a tankból nem veszi fel.Megáll.De ha felöntöm a karbit,és kannából táplálom az AC-t,akkor jó.Ha utána 5 perc járás után visszadugom a tankra,akkor onnan is megy,és semmi gond.Következő nap ugyan ez az eljárás
Szerintem a karbiban a tűszeleped nem jó. Néha felakad.Ugyanez volt nekem is. Ideig-óráig ment, majd másnap nem tudta felszívni. A benzinszint is magas volt , azt is orvosoltuk.
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 27, 21:07:17 írta sparkafer »
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50781 Dátum: 2010 December 27, 20:10:16 »

Viszont a bogárnál még mindig AC vagy valami más probléma van.Kicseréltem egy csövet ami régi volt,így minden cső új,és mégis nem veszi fel a benyát.Vagyis elindul a karbi benzinnel,de már a tankból nem veszi fel.Megáll.De ha felöntöm a karbit,és kannából táplálom az AC-t,akkor jó.Ha utána 5 perc járás után visszadugom a tankra,akkor onnan is megy,és semmi gond.Következő nap ugyan ez az eljárás
Rozsdás a cső az alagútban

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50780 Dátum: 2010 December 27, 19:41:08 »

MInden tavaly lett cserélve,de annyit értem el vele,hogy nem baszott meg a kábel,mikor hozzáértem.Persze ez is + dolog,de nem sokkal lett jobb. Undecided
Viszont a bogárnál még mindig AC vagy valami más probléma van.Kicseréltem egy csövet ami régi volt,így minden cső új,és mégis nem veszi fel a benyát.Vagyis elindul a karbi benzinnel,de már a tankból nem veszi fel.Megáll.De ha felöntöm a karbit,és kannából táplálom az AC-t,akkor jó.Ha utána 5 perc járás után visszadugom a tankra,akkor onnan is megy,és semmi gond.Következő nap ugyan ez az eljárás

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50779 Dátum: 2010 December 27, 19:34:56 »

A nissanon egyébként megnéztél olyan -nem digitális- alkatrészeket mint gyertya, gyertyapipa, gyujtáskábel. Sokan egyből a laptopot kötik rá aztán nem veszik észre hogy az egyik pipa lecsúszott...
MInden tavaly lett cserélve,de annyit értem el vele,hogy nem baszott meg a kábel,mikor hozzáértem.Persze ez is + dolog,de nem sokkal lett jobb. Undecided

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #50778 Dátum: 2010 December 27, 19:08:00 »

ez sajnos általános.
a szerelők kezdenek degradálódni alkatrész cserélőkké.
Igen, szerintem is. Off dci cliónál az egyik nyomócsó tömítése elengedte a gázolajat. 3 hétbe telt, mire rájöttek, pedig csak rá kellett volna nézni az üzemanyagcső hollandi anyája környékére...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50777 Dátum: 2010 December 27, 18:51:28 »

A nissanon egyébként megnéztél olyan -nem digitális- alkatrészeket mint gyertya, gyertyapipa, gyujtáskábel. Sokan egyből a laptopot kötik rá aztán nem veszik észre hogy az egyik pipa lecsúszott...

ez sajnos általános.
a szerelők kezdenek degradálódni alkatrész cserélőkké.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #50776 Dátum: 2010 December 27, 17:28:08 »

Jah emlékszem nekem is volt ilyen csati,de már nincs mióta újrakábeleztem.Szerintem nem is kell.A Nissanom is rángat,de mikor mondtam a szerelőnek,hogy műszerrel nézze,nézesse meg,elég komolytalanul nézett rám.Mint ha nem is lehetne.Akkor a bogárhoz minek?
A nissanon egyébként megnéztél olyan -nem digitális- alkatrészeket mint gyertya, gyertyapipa, gyujtáskábel. Sokan egyből a laptopot kötik rá aztán nem veszik észre hogy az egyik pipa lecsúszott...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #50775 Dátum: 2010 December 27, 17:26:28 »

Jah emlékszem nekem is volt ilyen csati,de már nincs mióta újrakábeleztem.Szerintem nem is kell.A Nissanom is rángat,de mikor mondtam a szerelőnek,hogy műszerrel nézze,nézesse meg,elég komolytalanul nézett rám.Mint ha nem is lehetne.Akkor a bogárhoz minek?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50774 Dátum: 2010 December 27, 17:05:58 »

kersek olyan embert pesten aki bekötne nekem egy rádiót golf2-be a 2 ünnep között persze nem ingyen
meg hagynék nála 2 dolgot amig bigbug kollegáé és átvenné nála később
roppant bonyolult.
5 sörér' bekötöm neked, ha jársz erre. +2 sör a hideg miatt :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #50773 Dátum: 2010 December 27, 15:27:41 »

kersek olyan embert pesten aki bekötne nekem egy rádiót golf2-be a 2 ünnep között persze nem ingyen

meg hagynék nála 2 dolgot amig bigbug kollegáé és átvenné nála később
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50772 Dátum: 2010 December 27, 14:42:24 »

nekem itt a csati

mi a fasz van beledugva?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 741 742 743 744 745 [746] 747 748 749 750 751 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.