www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 09:59:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 736 737 738 739 740 [741] 742 743 744 745 746 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13094451 alkalommal)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #50992 Dátum: 2011 Január 03, 10:39:50 »

Na, csak nem bírtam ki és megnéztem a kiszemeltet, hogy mi van az alváz szélén.
Jelentem, megvannak a csavarok (alulról megtapogattam az alját rendesen)!
Bár, amint a rémhírekből hallottam, ez még nem garancia, de legalább a remény megvan.

Viszont, ha alvázvédő (és neadjIsten rozsda) is van rajta, akkor hogy kell kicsavarni?
Nem gáz, ha beletörnek? Vagymivan?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #50991 Dátum: 2011 Január 02, 22:38:19 »

az micsoda?
ott tartották a pájinkát?
biztos. De én abból 100% nem ittam volna. Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 02, 22:40:34 írta vgd »

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50990 Dátum: 2011 Január 02, 22:37:02 »

Nekem még ki kellett cserélni a hátsó tűzfalat is mert be volt hegesztve egy "szesztartály" elég gány modon

az micsoda?
ott tartották a pájinkát?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #50989 Dátum: 2011 Január 02, 22:29:00 »

Ja. 2 taposó csere, 2 küszöbcsere, tűzfalcsere, napoleoncsere, rahmenkopf csere. Meg a szokásos apraja.
Nekem még ki kellett cserélni a hátsó tűzfalat is mert be volt hegesztve egy "szesztartály" elég gány modon

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50988 Dátum: 2011 Január 02, 22:22:41 »

Költségvetés megnövekedett egyből akkor gondolom  Wink
Eredetoileg a taposók kifoltozása volt az elképzelés. Roll Eyes

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #50987 Dátum: 2011 Január 02, 22:21:36 »

Ja. 2 taposó csere, 2 küszöbcsere, tűzfalcsere, napoleoncsere, rahmenkopf csere. Meg a szokásos apraja.

Költségvetés megnövekedett egyből akkor gondolom  Wink

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50986 Dátum: 2011 Január 02, 22:19:17 »

Na ez szívás. Egy fokkal rosszabb tán Cheesy mint az enyém
Ja. 2 taposó csere, 2 küszöbcsere, tűzfalcsere, napoleoncsere, rahmenkopf csere. Meg a szokásos apraja.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #50985 Dátum: 2011 Január 02, 22:17:07 »

kollégám kocsija végig össze volt hegesztve+a tűzfal a napoleonnal, és a bódé összes ürege ki volt fújva purhabbal. 3 napig cincáltuk szét.
Na ez szívás. Egy fokkal rosszabb tán Cheesy mint az enyém

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50984 Dátum: 2011 Január 02, 22:15:18 »

Ezt a linket csak azért csatolom,hogy lássad minden oldalról,hogyan is néz ki egy küszöb (fűtéscsatorna).
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?123935

Ezt szakszerűen,csak úgy lehet kicserélni,ha az ember leemeli a bódét!
Rengeteg napi használatú autónál,ahol mondjuk csak egy műszaki vizsga a cél,a költségek minimalizása miatt a kaszni-alváz szétválasztása nélkül is beépítik.
A bogarak 98%-nak egybekovácsolták a kaszniját az alvázzal,nem kell ilyentől félni,egy felújításnál,nagyjavításnál lehet ezt orvosolni.Az én 73-as autómnak is voltak olyan pontjai,ahol egybevolt hegesztve.
kollégám kocsija végig össze volt hegesztve+a tűzfal a napoleonnal, és a bódé összes ürege ki volt fújva purhabbal. 3 napig cincáltuk szét.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #50983 Dátum: 2011 Január 02, 22:14:35 »

Ezt a linket csak azért csatolom,hogy lássad minden oldalról,hogyan is néz ki egy küszöb (fűtéscsatorna).
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?123935

Ezt szakszerűen,csak úgy lehet kicserélni,ha az ember leemeli a bódét!
Rengeteg napi használatú autónál,ahol mondjuk csak egy műszaki vizsga a cél,a költségek minimalizása miatt a kaszni-alváz szétválasztása nélkül is beépítik.
A bogarak 98%-nak egybekovácsolták a kaszniját az alvázzal,nem kell ilyentől félni,egy felújításnál,nagyjavításnál lehet ezt orvosolni.Az én 73-as autómnak is voltak olyan pontjai,ahol egybevolt hegesztve.
Köszi, nem izgulok, mert nem 2 nap alatt akarom készre csinálni, csak készülök lélekben.
Mondjuk nem emlékszem, hogy mi a helyzet, de lehet, holnap elgurulok és megtapogatom...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #50982 Dátum: 2011 Január 02, 22:13:42 »

És volt ember, aki körbevágta, hogy kasznizni lehessen?
Hát volt. És azóta teljesen ki is lett kasztnizva, igaz 2 évembe telet. Cheesy
Oldalról csak a fellépöt tartó csavarok látszanak

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #50981 Dátum: 2011 Január 02, 22:10:11 »

A csavarok oldalról, vagy alulról kellene, hogy látszódjanak? Mert oldalról van ott sok csavar, de félek, az csak a fellépő rögzítés.
Meg lehet vajon a fűtéscsatornát kaszni leemelés nélkül csinálni?

Ezt a linket csak azért csatolom,hogy lássad minden oldalról,hogyan is néz ki egy küszöb (fűtéscsatorna).
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?123935

Ezt szakszerűen,csak úgy lehet kicserélni,ha az ember leemeli a bódét!
Rengeteg napi használatú autónál,ahol mondjuk csak egy műszaki vizsga a cél,a költségek minimalizása miatt a kaszni-alváz szétválasztása nélkül is beépítik.
A bogarak 98%-nak egybekovácsolták a kaszniját az alvázzal,nem kell ilyentől félni,egy felújításnál,nagyjavításnál lehet ezt orvosolni.Az én 73-as autómnak is voltak olyan pontjai,ahol egybevolt hegesztve.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #50980 Dátum: 2011 Január 02, 21:55:36 »

Alánézel, nincsenek csavarok a szélén "körben". Az ilyen megoldásnag jellemzője lehet még a sík alj.
Aztán új padló, új küszöb.
Lehet, hogy a kaszni is deformálódott.
A csavarok oldalról, vagy alulról kellene, hogy látszódjanak? Mert oldalról van ott sok csavar, de félek, az csak a fellépő rögzítés.
Meg lehet vajon a fűtéscsatornát kaszni leemelés nélkül csinálni?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #50979 Dátum: 2011 Január 02, 21:52:39 »

Mondjuk így. A jobb oldalt le volt burkolva is.
De ha alánézel akkor látni kell a kasztni és alváz közti gumit, ha nem látszik akkor össze van hegesztve.
Nekem szinte körbe össze volt. Kívül belül
És volt ember, aki körbevágta, hogy kasznizni lehessen?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #50978 Dátum: 2011 Január 02, 21:51:54 »

jéééééegyforest ;-)

aláfekszel, és látod
ha össze van hegesztve, akkor überbrutálmega szívás...
Végre már, hogy észrevettél, szakállas... ;-)
Úgy tűnik, nem bírok magammal és megint kihívásokkal teli bogarat szemeltem ki...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #50977 Dátum: 2011 Január 02, 21:50:08 »

Mondjuk így. A jobb oldalt le volt burkolva is.
De ha alánézel akkor látni kell a kasztni és alváz közti gumit, ha nem látszik akkor össze van hegesztve.
Nekem szinte körbe össze volt. Kívül belül
És akkor ha az ajtó mögötti lemez alját cserélni kell (plusz ez már akkor fűtéscsastorna lesz), akkor előtte flex a teljes
kaszni és alváz közé???

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #50976 Dátum: 2011 Január 02, 21:04:17 »

Szevasztok!
Ha össze van hegesztve a kaszni az alvázzal (nem tudom, hogy bontatlan autónál ezt hogyan kell megnézni), akkor
mennyire nagy szívás (illetve lehet-e) a leflexelés és kasznimunka után a kasznit csavarokkal visszatenni?

Mondjuk így. A jobb oldalt le volt burkolva is.
De ha alánézel akkor látni kell a kasztni és alváz közti gumit, ha nem látszik akkor össze van hegesztve.
Nekem szinte körbe össze volt. Kívül belül

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #50975 Dátum: 2011 Január 02, 20:44:42 »

Alánézel, nincsenek csavarok a szélén "körben".
Aztán új padló, új küszöb.
Lehet, hogy a kaszni is deformálódott.

Akkor a mi volt 1302-ünk valami profi kezébe volt mert csavarok is végig benne voltak meg össze volt heggesztve elöl a napóleonnál, vagyis inkább másfeles lemezből voltak dobva rá foltok. Cheesy Autogén csodákra képes  Grin

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #50974 Dátum: 2011 Január 02, 20:42:26 »

jéééééegyforest ;-)

Ha össze van hegesztve a kaszni az alvázzal (nem tudom, hogy bontatlan autónál ezt hogyan kell megnézni), akkor
mennyire nagy szívás (illetve lehet-e) a leflexelés és kasznimunka után a kasznit csavarokkal visszatenni?

aláfekszel, és látod
ha össze van hegesztve, akkor überbrutálmega szívás...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #50973 Dátum: 2011 Január 02, 20:41:56 »

Szevasztok!
Ha össze van hegesztve a kaszni az alvázzal (nem tudom, hogy bontatlan autónál ezt hogyan kell megnézni), akkor
mennyire nagy szívás (illetve lehet-e) a leflexelés és kasznimunka után a kasznit csavarokkal visszatenni?

Alánézel, nincsenek csavarok a szélén "körben". Az ilyen megoldásnag jellemzője lehet még a sík alj.
Aztán új padló, új küszöb.
Lehet, hogy a kaszni is deformálódott.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 02, 20:45:27 írta Zoli »

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #50972 Dátum: 2011 Január 02, 20:36:55 »

Szevasztok!
Ha össze van hegesztve a kaszni az alvázzal (nem tudom, hogy bontatlan autónál ezt hogyan kell megnézni), akkor
mennyire nagy szívás (illetve lehet-e) a leflexelés és kasznimunka után a kasznit csavarokkal visszatenni?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #50971 Dátum: 2011 Január 02, 20:27:27 »

az nem kell, de koordináta igen ;-)
mennyivel odaérkezés előtt csörögjek rád?

Priviben átküldöm, ha megfelel... de gyébként annak a környezetében van, ahol a Sógoromnak átvettem az üléseket...
Hogy mikor? Hmmm.... ha péntek délelőtt, akkor egy fél órával előtte, ha szombat, akkor elég max. 1/4 óra is... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #50970 Dátum: 2011 Január 02, 20:24:57 »

Nekem nagy áramtalanítást csinált az akksi testkáble ott ahol a karosszériára csatlakozik. Látszólag jól állt, de az alátét meg a nem megfelelő felfekvés miatt, csak egy kis felületen érintkezett. Amikor ráraktam a világítást csattant egy akkorát, hogy majd kiugrottam a kocsiból és utána teljes áramszünet lett. Eltartott egy darabig amíg rájöttem, hogy itt lehet a kontakthiba. Nálam egy 8-as anya fogja 1303-ban nem tudom, hogy ugyanilyen-e de ott biztos megtisztítanám a felületet.

Hmmm... ezt lehet, megnézem még a napokban... Köszi!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #50969 Dátum: 2011 Január 02, 20:24:25 »

Most erre mit is mondhatnék? Maximálisan megköszönném....

az nem kell, de koordináta igen ;-)
mennyivel odaérkezés előtt csörögjek rád?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #50968 Dátum: 2011 Január 02, 20:23:12 »

sajnos korábban nem megy, de ha az neked jó, akkor péntek késő délelőtt vagy szombat kora délután szívesen megnézem, és max. 3 perc alatt meg is találom, hogy mi a gubanc
Okulás miatt, kíváncsian várom!

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #50967 Dátum: 2011 Január 02, 20:19:17 »

Nekem nagy áramtalanítást csinált az akksi testkáble ott ahol a karosszériára csatlakozik. Látszólag jól állt, de az alátét meg a nem megfelelő felfekvés miatt, csak egy kis felületen érintkezett. Amikor ráraktam a világítást csattant egy akkorát, hogy majd kiugrottam a kocsiból és utána teljes áramszünet lett. Eltartott egy darabig amíg rájöttem, hogy itt lehet a kontakthiba. Nálam egy 8-as anya fogja 1303-ban nem tudom, hogy ugyanilyen-e de ott biztos megtisztítanám a felületet.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #50966 Dátum: 2011 Január 02, 20:16:55 »

Állat. Grin

Én nem akartam volna megsérteni az állatokat ezzel, úgyhogy másként fogalmaztam meg... Evil Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50965 Dátum: 2011 Január 02, 20:14:28 »

Az a gondom csak, hogy akiket itt "ismerek" villamosságist, az tutira azt mondaná, vigyem be a műhelybe...  Tongue
És akit tudok mágust, az olyan helyne dolgozik, akinek a főnöke eccer azt mondta, nem felel meg a zöldkártyán Öcsisajt, mert megmérte az egyik furulyán az értéket, majd a másikban, összeadta a kettőt, és nem felelt meg a megengedett értéknek... Tongue
Állat. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #50964 Dátum: 2011 Január 02, 20:13:14 »

Azt gondolom hogy ezen hibát mérés után bármely autóvillamossági szerelő orvosolni tudja viszonylag gyorsan.És mivel gentleman biztosra nem fogad ezért felajánlanék egy10es kulcsot az új akku cseréjéhez. Grin

Az a gondom csak, hogy akiket itt "ismerek" villamosságist, az tutira azt mondaná, vigyem be a műhelybe...  Tongue
És akit tudok mágust, az olyan helyne dolgozik, akinek a főnöke eccer azt mondta, nem felel meg a zöldkártyán Öcsisajt, mert megmérte az egyik furulyán az értéket, majd a másikban, összeadta a kettőt, és nem felelt meg a megengedett értéknek... Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #50963 Dátum: 2011 Január 02, 20:10:02 »

sajnos korábban nem megy, de ha az neked jó, akkor péntek késő délelőtt vagy szombat kora délután szívesen megnézem, és max. 3 perc alatt meg is találom, hogy mi a gubanc

Most erre mit is mondhatnék? Maximálisan megköszönném....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50962 Dátum: 2011 Január 02, 20:07:37 »

Azt gondolom hogy ezen hibát mérés után bármely autóvillamossági szerelő orvosolni tudja viszonylag gyorsan.És mivel gentleman biztosra nem fogad ezért felajánlanék egy10es kulcsot az új akku cseréjéhez. Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #50961 Dátum: 2011 Január 02, 20:05:51 »

Na igen, én is sejtem, hogy valaki elektromos szakembör kéne, csak nem nagyon tudok senkit a környéken... egy valaki volt, de az meg elszegődött egy "neves" autóvillamosságis műhelybe és nem tudom, meg tudom-e fűzni, hogy vessen egy gyógypillantást rá...
Volt már rá precedens, hogy ő találta meg a hibát, amit előtte senki sem...

sajnos korábban nem megy, de ha az neked jó, akkor péntek késő délelőtt vagy szombat kora délután szívesen megnézem, és max. 3 perc alatt meg is találom, hogy mi a gubanc
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #50960 Dátum: 2011 Január 02, 20:00:09 »

Akksi tényleg nem úgy szarik be, hogy leáll a motor. Vagy ha igen akkor annak van látható nyoma. Robban vagy olvad.  Grin
Ha leállt a motor is akkor ott valami más lesz mint kontakt hiba az akksi körül, mert ugye a generátor simán termel annyit mint a fogyasztók. Illetve ha leveszem az akksisarukat (eltekintve attól, hogy tönkremehet ilyenkor a diódasor) a motor vígan jár tovább. Mindenképpen villanyszerelő emberrel kellene megnézetni, még most amíg produkálja a hibát, hátha megtalálja a zárlatos kábelt vagy valami csúnya beázást, összeolvadást, mint rángatni a vezetékeket, próbálkozni, aztán véletlen elmozdítva megszüntetni a zárlatot, pár hónap múlva meg megint összeér valami, neadj'Isten tüzijátékkal.
Én valami csúnya zárlatra gondolok ami mellékesen előidézi az akksisarun vagy valamelyik bizonytalan rozsdás csatlakozáson az akksikábelen a kontakthibát.

Na igen, én is sejtem, hogy valaki elektromos szakembör kéne, csak nem nagyon tudok senkit a környéken... egy valaki volt, de az meg elszegődött egy "neves" autóvillamosságis műhelybe és nem tudom, meg tudom-e fűzni, hogy vessen egy gyógypillantást rá...
Volt már rá precedens, hogy ő találta meg a hibát, amit előtte senki sem...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #50959 Dátum: 2011 Január 02, 20:00:02 »

Mérni kell.Nem távgyogyászkodni.
Jelen esetben biztos, hogy jobb lenne.
Én anyám fostalicskájával nem tudom, hogy mit kezdjek, mert bár rendszeresen előjön a nemindulás, nekem még sosem sikerült produkálnia. Kiindulási alap nulla mikor jó.
1303LS
« Hozzászólás #50958 Dátum: 2011 Január 02, 19:58:33 »

motortérben nincs valahol zárlat? Nem csúszott le teszemazt a szivatóról a kábel ami letestel? vagy egyéb helyről?
Ilyesmire gondolok.
1303LS
« Hozzászólás #50957 Dátum: 2011 Január 02, 19:57:06 »

Akksi tényleg nem úgy szarik be, hogy leáll a motor. Vagy ha igen akkor annak van látható nyoma. Robban vagy olvad.  Grin
Ha leállt a motor is akkor ott valami más lesz mint kontakt hiba az akksi körül, mert ugye a generátor simán termel annyit mint a fogyasztók. Illetve ha leveszem az akksisarukat (eltekintve attól, hogy tönkremehet ilyenkor a diódasor) a motor vígan jár tovább. Mindenképpen villanyszerelő emberrel kellene megnézetni, még most amíg produkálja a hibát, hátha megtalálja a zárlatos kábelt vagy valami csúnya beázást, összeolvadást, mint rángatni a vezetékeket, próbálkozni, aztán véletlen elmozdítva megszüntetni a zárlatot, pár hónap múlva meg megint összeér valami, neadj'Isten tüzijátékkal.
Én valami csúnya zárlatra gondolok ami mellékesen előidézi az akksisarun vagy valamelyik bizonytalan rozsdás csatlakozáson az akksikábelen a kontakthibát.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #50956 Dátum: 2011 Január 02, 19:56:19 »

ja.
ha csumára fel van tőőtve, akkor elképzelhető, hogy nem vesz fel több delejt.

Einhell töltőt vettem, anno, ami műszerrel jelzi a töltést... ahogy töltődik, úgy veszi vissza az ampert, ahogy észrvettem...
Most meg amint rákapcsoltam, megállt a nullán...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50955 Dátum: 2011 Január 02, 19:54:16 »

Viszont akkor venné a töltést, nem??? Legalábbis az előző, ami cellazárlatos volt, az vette, csak hamar lemerült...
ja.
ha csumára fel van tőőtve, akkor elképzelhető, hogy nem vesz fel több delejt.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #50954 Dátum: 2011 Január 02, 19:53:40 »

motortérben nincs valahol zárlat? Nem csúszott le teszemazt a szivatóról a kábel ami letestel? vagy egyéb helyről?

Belekukkantottam a motortérbe, de nekem úgy tűnt: minden a helyén... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #50953 Dátum: 2011 Január 02, 19:52:58 »

Gondolom Sanyi bá már rég nem használta.Simán lehet hogy ebben a kellemes minyuszban megfagyott és levált egy  kis olom a lamellából.Oszt zárlat.

Viszont akkor venné a töltést, nem??? Legalábbis az előző, ami cellazárlatos volt, az vette, csak hamar lemerült...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 736 737 738 739 740 [741] 742 743 744 745 746 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.236 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.