www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 23:50:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 736 737 738 739 740 [741] 742 743 744 745 746 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14916594 alkalommal)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #51011 Dátum: 2011 Január 03, 16:47:36 »

Sajna a bíztatáson kívül én nem sok mindent tudok segíteni a távolság miatt...
Találkozókról meg a találkozós topikban kérdezz inkább...
Smiley
Oks, ott most éppen videoletöltés folyik.  Cheesy

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #51010 Dátum: 2011 Január 03, 16:43:51 »

Fórum tali itt a Fórumon van. Smiley

Mikor lesz valami fórumtali?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #51009 Dátum: 2011 Január 03, 16:40:04 »

Öreg azért annyira nem vagyok (sőt, bár ezt írtam) inkább lelkes újrakezdő 6 év kihagyás után. Azért mindent nem felejtettem el, de kell a biztatás:) Köszi a segítséget.
Mikor lesz valami fórumtali?
Sajna a bíztatáson kívül én nem sok mindent tudok segíteni a távolság miatt...
Találkozókról meg a találkozós topikban kérdezz inkább...
Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #51008 Dátum: 2011 Január 03, 16:33:26 »

Bocs, nem tudtam, hogy nem kezdő vagy. Csak segíteni próbáltam. Az öreg meg ne szívjon magában ha nem muszáj, azért van ez a fórum.
Öreg azért annyira nem vagyok (sőt, bár ezt írtam) inkább lelkes újrakezdő 6 év kihagyás után. Azért mindent nem felejtettem el, de kell a biztatás:) Köszi a segítséget.
Mikor lesz valami fórumtali?
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 03, 16:37:45 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #51007 Dátum: 2011 Január 03, 16:29:07 »

Köszi, Gyuszkó, azért annyira nem eszik forrón a kását. Lehet, hogy már láttam közelről bogarat sőt, az is lehet, hogy nem kell hosszú időt eltölteni a tisztázással, hagy szívjon az öreg magában... Wink Már hogy lenne cserés az alváz? Azt félig viccből írtam, bár nyilván benne van a pakliban. Smiley csak gondoltam, éberen tartom az agyatokat, de köszi a tippeket. Wink

Bocs, nem tudtam, hogy nem kezdő vagy. Csak segíteni próbáltam. Az öreg meg ne szívjon magában ha nem muszáj, azért van ez a fórum.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #51006 Dátum: 2011 Január 03, 16:17:51 »

Nem biztos hogy cserés az alváz.
Hozzáértő emberrel nézzétek meg! (aki már látott, esetleg lakatolt bogarat, és van bogara).
Itt most alapvető fogalmak keverednek nálad, ezt hosszú kitisztázni.
A csavarok körben a padlóvázat rögzítik a kasztnival. Ha egy csavar beletörik, az még nem tragédia, de minden akkor lesz világos, amikor sikerül leemelni a padlóvázról a bódét.
Meg ugye vannak jelei a kasztni/alváz fáradtságának, de azt nem tapogatózással fogod észrevenni. Aknából kell tüzetesen megvizsgálni.
Így csak találgatás, és puffogtatás a semmibe.

Olvasnivaló:

http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=46:avagy-mire-figyeljuenk-ha-nem-vagyunk-profik&catid=15:cikkek&Itemid=36

http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=47:bogar-vasarlasi-tanacsok-ii-a-karosszeria&catid=15:cikkek&Itemid=36



Köszi, Gyuszkó, azért annyira nem eszik forrón a kását. Lehet, hogy már láttam közelről bogarat sőt, az is lehet, hogy nem kell hosszú időt eltölteni a tisztázással, hagy szívjon az öreg magában... Wink Már hogy lenne cserés az alváz? Azt félig viccből írtam, bár nyilván benne van a pakliban. Smiley csak gondoltam, éberen tartom az agyatokat, de köszi a tippeket. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 03, 16:21:15 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #51005 Dátum: 2011 Január 03, 15:48:52 »

Köszi, a csavarhúzózás megvolt, a nézés is, csak nem tudtam, mit látok... Wink
A csavar a cserés, vagy az alváz?  Wink
Nem biztos hogy cserés az alváz.
Hozzáértő emberrel nézzétek meg! (aki már látott, esetleg lakatolt bogarat, és van bogara).
Itt most alapvető fogalmak keverednek nálad, ezt hosszú kitisztázni.
A csavarok körben a padlóvázat rögzítik a kasztnival. Ha egy csavar beletörik, az még nem tragédia, de minden akkor lesz világos, amikor sikerül leemelni a padlóvázról a bódét.
Meg ugye vannak jelei a kasztni/alváz fáradtságának, de azt nem tapogatózással fogod észrevenni. Aknából kell tüzetesen megvizsgálni.
Így csak találgatás, és puffogtatás a semmibe.

Olvasnivaló:

http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=46:avagy-mire-figyeljuenk-ha-nem-vagyunk-profik&catid=15:cikkek&Itemid=36

http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=47:bogar-vasarlasi-tanacsok-ii-a-karosszeria&catid=15:cikkek&Itemid=36

« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 03, 15:51:49 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #51004 Dátum: 2011 Január 03, 15:36:42 »


Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #51003 Dátum: 2011 Január 03, 15:22:27 »


Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #51002 Dátum: 2011 Január 03, 15:12:03 »

itt kéne nekem is tartanom minimum...
minden tiszteletem az akaraterődnek Wink

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #51001 Dátum: 2011 Január 03, 15:09:02 »

.
itt kéne nekem is tartanom minimum...
minden tiszteletem az akaraterődnek Wink


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #51000 Dátum: 2011 Január 03, 13:21:01 »

.
áááááááááá deszép Grin

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #50999 Dátum: 2011 Január 03, 12:43:00 »

 .

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #50998 Dátum: 2011 Január 03, 12:37:42 »

már négykeréken!
azt eldöntöttem h még egyszer nem csinálok ilyet!
nagy buziság összerakni egy autót!
ma úgy döntöttem az ajtóval szopok!
már majdnem kész csak az ablakot nem lehet felhúzni!
majd megoldom ezt is!
kitoltam a friss levegőre egy picit!

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #50997 Dátum: 2011 Január 03, 12:14:08 »

Nem a beletörés a jellemző. A küszöbben kitépi az anyát Smiley

Na, csak nem bírtam ki és megnéztem a kiszemeltet, hogy mi van az alváz szélén.
Jelentem, megvannak a csavarok (alulról megtapogattam az alját rendesen)!
Bár, amint a rémhírekből hallottam, ez még nem garancia, de legalább a remény megvan.

Viszont, ha alvázvédő (és neadjIsten rozsda) is van rajta, akkor hogy kell kicsavarni?
Nem gáz, ha beletörnek? Vagymivan?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #50996 Dátum: 2011 Január 03, 12:07:22 »

Köszi, a csavarhúzózás megvolt, a nézés is, csak nem tudtam, mit látok... Wink
A csavar a cserés, vagy az alváz?  Wink
a csavarhúzó Roll Eyes

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #50995 Dátum: 2011 Január 03, 11:30:53 »

Ha beletörik, akkor úgyis cserés, ilyen szintű oxidáció mellett szerintem.De a beletört csavarok kiszedéséhez is létezik szerszám. Boltban tuti kapható, de szerintem itt a fórumon is tudnak adni neked.
Alját nem tapogatni, hanem nézni és csavarhúzóval böködni! Wink
Köszi, a csavarhúzózás megvolt, a nézés is, csak nem tudtam, mit látok... Wink
A csavar a cserés, vagy az alváz?  Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #50994 Dátum: 2011 Január 03, 11:27:37 »

Azt gondolom hogy ezen hibát mérés után bármely autóvillamossági szerelő orvosolni tudja viszonylag gyorsan.És mivel gentleman biztosra nem fogad ezért felajánlanék egy10es kulcsot az új akku cseréjéhez. Grin
egy 10-es kulccsal semmire nem mesz akku cserenel . . . .

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #50993 Dátum: 2011 Január 03, 11:23:05 »

Na, csak nem bírtam ki és megnéztem a kiszemeltet, hogy mi van az alváz szélén.
Jelentem, megvannak a csavarok (alulról megtapogattam az alját rendesen)!
Bár, amint a rémhírekből hallottam, ez még nem garancia, de legalább a remény megvan.

Viszont, ha alvázvédő (és neadjIsten rozsda) is van rajta, akkor hogy kell kicsavarni?
Nem gáz, ha beletörnek? Vagymivan?
Ha beletörik, akkor úgyis cserés, ilyen szintű oxidáció mellett szerintem.De a beletört csavarok kiszedéséhez is létezik szerszám. Boltban tuti kapható, de szerintem itt a fórumon is tudnak adni neked.
Alját nem tapogatni, hanem nézni és csavarhúzóval böködni! Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #50992 Dátum: 2011 Január 03, 10:39:50 »

Na, csak nem bírtam ki és megnéztem a kiszemeltet, hogy mi van az alváz szélén.
Jelentem, megvannak a csavarok (alulról megtapogattam az alját rendesen)!
Bár, amint a rémhírekből hallottam, ez még nem garancia, de legalább a remény megvan.

Viszont, ha alvázvédő (és neadjIsten rozsda) is van rajta, akkor hogy kell kicsavarni?
Nem gáz, ha beletörnek? Vagymivan?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #50991 Dátum: 2011 Január 02, 22:38:19 »

az micsoda?
ott tartották a pájinkát?
biztos. De én abból 100% nem ittam volna. Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 02, 22:40:34 írta vgd »

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #50990 Dátum: 2011 Január 02, 22:37:02 »

Nekem még ki kellett cserélni a hátsó tűzfalat is mert be volt hegesztve egy "szesztartály" elég gány modon

az micsoda?
ott tartották a pájinkát?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #50989 Dátum: 2011 Január 02, 22:29:00 »

Ja. 2 taposó csere, 2 küszöbcsere, tűzfalcsere, napoleoncsere, rahmenkopf csere. Meg a szokásos apraja.
Nekem még ki kellett cserélni a hátsó tűzfalat is mert be volt hegesztve egy "szesztartály" elég gány modon

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50988 Dátum: 2011 Január 02, 22:22:41 »

Költségvetés megnövekedett egyből akkor gondolom  Wink
Eredetoileg a taposók kifoltozása volt az elképzelés. Roll Eyes

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #50987 Dátum: 2011 Január 02, 22:21:36 »

Ja. 2 taposó csere, 2 küszöbcsere, tűzfalcsere, napoleoncsere, rahmenkopf csere. Meg a szokásos apraja.

Költségvetés megnövekedett egyből akkor gondolom  Wink

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50986 Dátum: 2011 Január 02, 22:19:17 »

Na ez szívás. Egy fokkal rosszabb tán Cheesy mint az enyém
Ja. 2 taposó csere, 2 küszöbcsere, tűzfalcsere, napoleoncsere, rahmenkopf csere. Meg a szokásos apraja.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #50985 Dátum: 2011 Január 02, 22:17:07 »

kollégám kocsija végig össze volt hegesztve+a tűzfal a napoleonnal, és a bódé összes ürege ki volt fújva purhabbal. 3 napig cincáltuk szét.
Na ez szívás. Egy fokkal rosszabb tán Cheesy mint az enyém

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #50984 Dátum: 2011 Január 02, 22:15:18 »

Ezt a linket csak azért csatolom,hogy lássad minden oldalról,hogyan is néz ki egy küszöb (fűtéscsatorna).
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?123935

Ezt szakszerűen,csak úgy lehet kicserélni,ha az ember leemeli a bódét!
Rengeteg napi használatú autónál,ahol mondjuk csak egy műszaki vizsga a cél,a költségek minimalizása miatt a kaszni-alváz szétválasztása nélkül is beépítik.
A bogarak 98%-nak egybekovácsolták a kaszniját az alvázzal,nem kell ilyentől félni,egy felújításnál,nagyjavításnál lehet ezt orvosolni.Az én 73-as autómnak is voltak olyan pontjai,ahol egybevolt hegesztve.
kollégám kocsija végig össze volt hegesztve+a tűzfal a napoleonnal, és a bódé összes ürege ki volt fújva purhabbal. 3 napig cincáltuk szét.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #50983 Dátum: 2011 Január 02, 22:14:35 »

Ezt a linket csak azért csatolom,hogy lássad minden oldalról,hogyan is néz ki egy küszöb (fűtéscsatorna).
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?123935

Ezt szakszerűen,csak úgy lehet kicserélni,ha az ember leemeli a bódét!
Rengeteg napi használatú autónál,ahol mondjuk csak egy műszaki vizsga a cél,a költségek minimalizása miatt a kaszni-alváz szétválasztása nélkül is beépítik.
A bogarak 98%-nak egybekovácsolták a kaszniját az alvázzal,nem kell ilyentől félni,egy felújításnál,nagyjavításnál lehet ezt orvosolni.Az én 73-as autómnak is voltak olyan pontjai,ahol egybevolt hegesztve.
Köszi, nem izgulok, mert nem 2 nap alatt akarom készre csinálni, csak készülök lélekben.
Mondjuk nem emlékszem, hogy mi a helyzet, de lehet, holnap elgurulok és megtapogatom...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #50982 Dátum: 2011 Január 02, 22:13:42 »

És volt ember, aki körbevágta, hogy kasznizni lehessen?
Hát volt. És azóta teljesen ki is lett kasztnizva, igaz 2 évembe telet. Cheesy
Oldalról csak a fellépöt tartó csavarok látszanak

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #50981 Dátum: 2011 Január 02, 22:10:11 »

A csavarok oldalról, vagy alulról kellene, hogy látszódjanak? Mert oldalról van ott sok csavar, de félek, az csak a fellépő rögzítés.
Meg lehet vajon a fűtéscsatornát kaszni leemelés nélkül csinálni?

Ezt a linket csak azért csatolom,hogy lássad minden oldalról,hogyan is néz ki egy küszöb (fűtéscsatorna).
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?123935

Ezt szakszerűen,csak úgy lehet kicserélni,ha az ember leemeli a bódét!
Rengeteg napi használatú autónál,ahol mondjuk csak egy műszaki vizsga a cél,a költségek minimalizása miatt a kaszni-alváz szétválasztása nélkül is beépítik.
A bogarak 98%-nak egybekovácsolták a kaszniját az alvázzal,nem kell ilyentől félni,egy felújításnál,nagyjavításnál lehet ezt orvosolni.Az én 73-as autómnak is voltak olyan pontjai,ahol egybevolt hegesztve.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #50980 Dátum: 2011 Január 02, 21:55:36 »

Alánézel, nincsenek csavarok a szélén "körben". Az ilyen megoldásnag jellemzője lehet még a sík alj.
Aztán új padló, új küszöb.
Lehet, hogy a kaszni is deformálódott.
A csavarok oldalról, vagy alulról kellene, hogy látszódjanak? Mert oldalról van ott sok csavar, de félek, az csak a fellépő rögzítés.
Meg lehet vajon a fűtéscsatornát kaszni leemelés nélkül csinálni?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #50979 Dátum: 2011 Január 02, 21:52:39 »

Mondjuk így. A jobb oldalt le volt burkolva is.
De ha alánézel akkor látni kell a kasztni és alváz közti gumit, ha nem látszik akkor össze van hegesztve.
Nekem szinte körbe össze volt. Kívül belül
És volt ember, aki körbevágta, hogy kasznizni lehessen?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #50978 Dátum: 2011 Január 02, 21:51:54 »

jéééééegyforest ;-)

aláfekszel, és látod
ha össze van hegesztve, akkor überbrutálmega szívás...
Végre már, hogy észrevettél, szakállas... ;-)
Úgy tűnik, nem bírok magammal és megint kihívásokkal teli bogarat szemeltem ki...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #50977 Dátum: 2011 Január 02, 21:50:08 »

Mondjuk így. A jobb oldalt le volt burkolva is.
De ha alánézel akkor látni kell a kasztni és alváz közti gumit, ha nem látszik akkor össze van hegesztve.
Nekem szinte körbe össze volt. Kívül belül
És akkor ha az ajtó mögötti lemez alját cserélni kell (plusz ez már akkor fűtéscsastorna lesz), akkor előtte flex a teljes
kaszni és alváz közé???

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #50976 Dátum: 2011 Január 02, 21:04:17 »

Szevasztok!
Ha össze van hegesztve a kaszni az alvázzal (nem tudom, hogy bontatlan autónál ezt hogyan kell megnézni), akkor
mennyire nagy szívás (illetve lehet-e) a leflexelés és kasznimunka után a kasznit csavarokkal visszatenni?

Mondjuk így. A jobb oldalt le volt burkolva is.
De ha alánézel akkor látni kell a kasztni és alváz közti gumit, ha nem látszik akkor össze van hegesztve.
Nekem szinte körbe össze volt. Kívül belül

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #50975 Dátum: 2011 Január 02, 20:44:42 »

Alánézel, nincsenek csavarok a szélén "körben".
Aztán új padló, új küszöb.
Lehet, hogy a kaszni is deformálódott.

Akkor a mi volt 1302-ünk valami profi kezébe volt mert csavarok is végig benne voltak meg össze volt heggesztve elöl a napóleonnál, vagyis inkább másfeles lemezből voltak dobva rá foltok. Cheesy Autogén csodákra képes  Grin

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #50974 Dátum: 2011 Január 02, 20:42:26 »

jéééééegyforest ;-)

Ha össze van hegesztve a kaszni az alvázzal (nem tudom, hogy bontatlan autónál ezt hogyan kell megnézni), akkor
mennyire nagy szívás (illetve lehet-e) a leflexelés és kasznimunka után a kasznit csavarokkal visszatenni?

aláfekszel, és látod
ha össze van hegesztve, akkor überbrutálmega szívás...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #50973 Dátum: 2011 Január 02, 20:41:56 »

Szevasztok!
Ha össze van hegesztve a kaszni az alvázzal (nem tudom, hogy bontatlan autónál ezt hogyan kell megnézni), akkor
mennyire nagy szívás (illetve lehet-e) a leflexelés és kasznimunka után a kasznit csavarokkal visszatenni?

Alánézel, nincsenek csavarok a szélén "körben". Az ilyen megoldásnag jellemzője lehet még a sík alj.
Aztán új padló, új küszöb.
Lehet, hogy a kaszni is deformálódott.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 02, 20:45:27 írta Zoli »

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #50972 Dátum: 2011 Január 02, 20:36:55 »

Szevasztok!
Ha össze van hegesztve a kaszni az alvázzal (nem tudom, hogy bontatlan autónál ezt hogyan kell megnézni), akkor
mennyire nagy szívás (illetve lehet-e) a leflexelés és kasznimunka után a kasznit csavarokkal visszatenni?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 736 737 738 739 740 [741] 742 743 744 745 746 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.228 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.