www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 19:17:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 680 681 682 683 684 [685] 686 687 688 689 690 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13172208 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #53235 Dátum: 2011 április 03, 19:19:42 »

Szerencsére én hagytam magam lebeszélni .... Ez ugyan "kicsit" drágább, de talán hálás leszek majd érte amikor ...


Mennyi darabja? Gondolom, naqgyságrendi különbség van...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #53234 Dátum: 2011 április 03, 18:34:31 »

szerintem ilyenkor kell nekiesni a nagyflexszel.
vagy gyufával, tetszés szerint :-))

én a büdösbuzikurvámat (ulrich) ma életre rugdostam.
van hátsó fék, van minden.
nálunk rend van.
megmondtam, ha gecizik, felgyújtom :-)
Csak keményen! Grin

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #53233 Dátum: 2011 április 03, 18:16:29 »

összeraktam a motort a buszomba, a héten felrakatom ótószerelő haverral a lendkereket, ha lenne pár vállalkozó aki segítene a héten valamelyik este berakni, akkor ki is mennék vele a krúznájtra

ami még hátra van : gázbovden csere, gyújtás állítás, szelep állítás, benzintank beszerelése

lehet, hogy két este lesz

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #53232 Dátum: 2011 április 03, 18:09:50 »

Én meg visszalegóztam az Ovál hengerfejét és összeraktam a motort. Jövő vasárnap rakom be.
Amúgy eszméletlen, hogy a 30 lovas motor mennyivel egyszerűbb, mint a későbbiek.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53231 Dátum: 2011 április 03, 18:08:42 »

Huhh, tölem meg ma vitte volna el a bogarat Szűr Gabi, de a következő történt:
Elég jól összeálltak a héten a dolgok, találtam még lelazult hengerfejet, meg egyéb apróságokat, de tegnapra pöccre indult, jól is ment. Kapott friss olajat, új gyertyákat stb.
Megbeszéltük Gabival, hogy 10-re itt van a vasútállomáson, megyek érte bogárral. Amikor tolattam ki, esett az alapjárat, de gondoltam még hideg... Kiszáltam becsukni a kaput és azt láttam, hogy valamit csöpögtet az autó... Alá néztem és a benzin csöpögött a kipufogóból!! Gyorsan légszűrő le és látom, hogy a balos karbi gyorsítóján folyik be a benzin...
Elmentem gyalog az állomásra, aztán megbeszéltem Gabival, hogy gyorsan orvosoljuk a dolgot... Ez a gyors szerelés 4 órás karbi javításba torkollott, de végül 100%-os lett a karbi. Összeszerelés, szinkron.
Egy baj maradt. Az a 2 henger annyira el lett áztatva, hogy nem bírtak a gyertyák rendesen életre kelni... Mentünk pár kört Gabival és nagyon megy a kocsi!! De nem mertem így visszaadni a gépet, mert abban a 2 hengerben csak aszisztált a 2 gyertya... Egy gyors ebéd, gondolkozás...
Ugyhogy abban maradtunk, marad a kocsi még egy hetet, kap új gyertyákat (természetesen én állom, és innentől nincs munkadíj sem), aztán jövő héten Rajzásra menet viszem neki a vasat.
De jó lesz nagyon, miután levittem az állomásra, hazafelé már ki is tisztulhatott a két gyertya, mert nagyon megy... Nincs puffogás, semmi...

szerintem ilyenkor kell nekiesni a nagyflexszel.
vagy gyufával, tetszés szerint :-))

én a büdösbuzikurvámat (ulrich) ma életre rugdostam.
van hátsó fék, van minden.
nálunk rend van.
megmondtam, ha gecizik, felgyújtom :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #53230 Dátum: 2011 április 03, 16:10:19 »

Reggeli pár órás sárvédő felrakás 3-kor fejeződött be... Egy kalap szar az utángyártott. Semmi nem passzol rajta. Se ív, se csavarlyuk, se eleje, se vége, se lámpabilikben a felfogató fülek. Fellépőt nem lehet betenni a két sárvédő közé.
Egy embert okolhatok mindezért, mégpedig magam. Gabi kérdezte hogy mi legyen az első sárvédőkkel, mondom hagyd csak! Azt majd felteszem én... Holnap hívom hogy mikor vihetem vissza hozzá. Szigorúan csak rajzás után persze.



Szerencsére én hagytam magam lebeszélni .... Ez ugyan "kicsit" drágább, de talán hálás leszek majd érte amikor ...



[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #53229 Dátum: 2011 április 03, 15:59:56 »

Ma kaptam vissza a bogaram, lakatolás 2.0. Most minden olyan amilyennek elképzeltem.  Wink
Este megyek haza, felkerülnek a fellépők és az új első sárvédők.

Reggeli pár órás sárvédő felrakás 3-kor fejeződött be... Egy kalap szar az utángyártott. Semmi nem passzol rajta. Se ív, se csavarlyuk, se eleje, se vége, se lámpabilikben a felfogató fülek. Fellépőt nem lehet betenni a két sárvédő közé.
Egy embert okolhatok mindezért, mégpedig magam. Gabi kérdezte hogy mi legyen az első sárvédőkkel, mondom hagyd csak! Azt majd felteszem én... Holnap hívom hogy mikor vihetem vissza hozzá. Szigorúan csak rajzás után persze.

Refim továbbra sincs, nem volt időm méregetni.

Jah a leszerelt sárvédőkről lövöm fel a képeket, alkatrészesbe beteszem.


http://kepfeltoltes.hu/110403/2011-04-03_14.36.30_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110403/2011-04-03_14.36.08_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2011 április 03, 16:47:17 írta tazoli49 »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53228 Dátum: 2011 április 03, 14:30:36 »

Huhh, tölem meg ma vitte volna el a bogarat Szűr Gabi, de a következő történt:
Elég jól összeálltak a héten a dolgok, találtam még lelazult hengerfejet, meg egyéb apróságokat, de tegnapra pöccre indult, jól is ment. Kapott friss olajat, új gyertyákat stb.
Megbeszéltük Gabival, hogy 10-re itt van a vasútállomáson, megyek érte bogárral. Amikor tolattam ki, esett az alapjárat, de gondoltam még hideg... Kiszáltam becsukni a kaput és azt láttam, hogy valamit csöpögtet az autó... Alá néztem és a benzin csöpögött a kipufogóból!! Gyorsan légszűrő le és látom, hogy a balos karbi gyorsítóján folyik be a benzin...
Elmentem gyalog az állomásra, aztán megbeszéltem Gabival, hogy gyorsan orvosoljuk a dolgot... Ez a gyors szerelés 4 órás karbi javításba torkollott, de végül 100%-os lett a karbi. Összeszerelés, szinkron.
Egy baj maradt. Az a 2 henger annyira el lett áztatva, hogy nem bírtak a gyertyák rendesen életre kelni... Mentünk pár kört Gabival és nagyon megy a kocsi!! De nem mertem így visszaadni a gépet, mert abban a 2 hengerben csak aszisztált a 2 gyertya... Egy gyors ebéd, gondolkozás...
Ugyhogy abban maradtunk, marad a kocsi még egy hetet, kap új gyertyákat (természetesen én állom, és innentől nincs munkadíj sem), aztán jövő héten Rajzásra menet viszem neki a vasat.
De jó lesz nagyon, miután levittem az állomásra, hazafelé már ki is tisztulhatott a két gyertya, mert nagyon megy... Nincs puffogás, semmi...

Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #53227 Dátum: 2011 április 02, 20:43:40 »

Mondtam, csak tőlem érdemes... Grin
Wink
Egyébként visszavonom, mert most jutott eszembe, hogy a '63-asomnak felújított motorja volt... Azzal semmi gond nem volt és most sincs..

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53226 Dátum: 2011 április 02, 20:38:15 »

Felújított motorú kocsit még nem vettem, de nem épp ezek miatt nem is fogok..
Mondtam, csak tőlem érdemes... Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #53225 Dátum: 2011 április 02, 20:36:48 »

És minden felújított motorban tetten érhetők voltak a szerelési hibák.
Felújított motorú kocsit még nem vettem, de nem épp ezek miatt nem is fogok..

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #53224 Dátum: 2011 április 02, 20:35:26 »

ez olasz tárcsa esp


a dobozán BRASILIA szerepelt. akkor vagy a kereskedő vagy a szereleő összecserélhette???  de legalább ez is kiderült... Grin Grin Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #53223 Dátum: 2011 április 02, 20:28:36 »

Gútentág!

felszabályozták a féktárcsáimat. 0,2mm-el szedték meg. ez a kép még előtte készült. a balodalán felül látszik egy kis elszineződés. na ott nem ért hozzá az eszterga kés... ebben a tárcsában kb. 3-4000Km lehet..

VIVA BRASILIA !
ez olasz tárcsa esp

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #53222 Dátum: 2011 április 02, 20:25:27 »

Gútentág!

felszabályozták a féktárcsáimat. 0,2mm-el szedték meg. ez a kép még előtte készült. a balodalán felül látszik egy kis elszineződés. na ott nem ért hozzá az eszterga kés... ebben a tárcsában kb. 3-4000Km lehet..

VIVA BRASILIA !

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53221 Dátum: 2011 április 02, 20:17:35 »

Pedig jó hangja volt a motorodnak és jól is ment.. Roll Eyes
Ami azt illeti, több olyan kocsim is volt, amelyiket felújított motorral vettem, Kamilla is ilyen.
Eddig még mind úgy járt, hogy megcsináltattam, mert idő előtt kezdett haldokolni, és már nem volt türelmem a jelentkező hibákat trükközéssel ellensúlyozni.
Tőlem jó kocsit venni, amit eladtam, az mind megy még, motorikusan mindenképpen.
És minden felújított motorban tetten érhetők voltak a szerelési hibák.

Bácsi Győző
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #53220 Dátum: 2011 április 02, 19:52:10 »

Blokkot síkolni kell, talán még egyszer jó lesz, voltak fordítva szerelt dolgok, olajszivattyú sem most lehelte ki a lelkét, henger-dugók jók.
Kell egy másik lendkerék, kuplungszerkezet, tárcsa.
Váltó talán javítható, holnap veszem ki. Nyelestengely 8 cm-t jár ki-be.
Pedig jó hangja volt a motorodnak és jól is ment.. Roll Eyes

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53219 Dátum: 2011 április 02, 19:44:37 »

Mesélj!
Blokkot síkolni kell, talán még egyszer jó lesz, voltak fordítva szerelt dolgok, olajszivattyú sem most lehelte ki a lelkét, henger-dugók jók.
Kell egy másik lendkerék, kuplungszerkezet, tárcsa.
Váltó talán javítható, holnap veszem ki. Nyelestengely 8 cm-t jár ki-be.

Bácsi Győző
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #53218 Dátum: 2011 április 02, 18:45:07 »

Szétszedtem már mint valami órás darabjaira. Cheesy Kivettem a tengelyt csak nem sikerült úgy összeraknom úgy hogy mind nulla legyen mindig elcsúszott egy, de leeht az volt a baj hogy este 11 volt Cheesy Ok akkor ujra nekifutok.
tépsz egy darab szigetelő szalagot - mikor egy vonalban állnak átragasztod - beteszed a tengelyt - leveszed a ragasztót ---> nem csúszik el
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #53217 Dátum: 2011 április 02, 18:45:01 »

Van egy olyan gyanúm, hogy a negyven évi bogárszerelési gyakorlat nem minden.
Ma lett szétborítva a motorom, már nem csodálkozom rajta, hogy nem volt az igazi, talán megúszom blokkcsere nélkül...
Ne generáloztassatok motort Tatabányán.
Mesélj!

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #53216 Dátum: 2011 április 02, 17:48:25 »

Szépen akkurátusan szedd szét és valami szilikonos zsírral kenegesd meg és rakd össze újra.
Nem űrtechnika, kb fél óra alatt megvagy.
Nemrég csináltam én is, mert pár éve befújtam zárolajozóval, na az az ami többet árt, mint használ.

Szétszedtem már mint valami órás darabjaira. Cheesy Kivettem a tengelyt csak nem sikerült úgy összeraknom úgy hogy mind nulla legyen mindig elcsúszott egy, de leeht az volt a baj hogy este 11 volt Cheesy Ok akkor ujra nekifutok.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
1303LS
« Hozzászólás #53215 Dátum: 2011 április 02, 17:45:30 »

Hogy a legyegyszerűbb kinullázni/visszatekerni a km órát??? Vagy csak üssem ki a számlálónál a tengelyt amin a bütykös kerekek vannak és állítsam nullára? Wink
Szépen akkurátusan szedd szét és valami szilikonos zsírral kenegesd meg és rakd össze újra.
Nem űrtechnika, kb fél óra alatt megvagy.
Nemrég csináltam én is, mert pár éve befújtam zárolajozóval, na az az ami többet árt, mint használ.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #53214 Dátum: 2011 április 02, 17:41:14 »

Hogy a legyegyszerűbb kinullázni/visszatekerni a km órát??? Vagy csak üssem ki a számlálónál a tengelyt amin a bütykös kerekek vannak és állítsam nullára? Wink

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #53213 Dátum: 2011 április 02, 16:32:37 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #53212 Dátum: 2011 április 02, 16:31:52 »

Van egy olyan gyanúm, hogy a negyven évi bogárszerelési gyakorlat nem minden.
Ma lett szétborítva a motorom, már nem csodálkozom rajta, hogy nem volt az igazi, talán megúszom blokkcsere nélkül...
Ne generáloztassatok motort Tatabányán.

Miért? Ki generálozta Tatabányán? Shocked

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #53211 Dátum: 2011 április 02, 16:26:17 »

Van egy olyan gyanúm, hogy a negyven évi bogárszerelési gyakorlat nem minden.
Ma lett szétborítva a motorom, már nem csodálkozom rajta, hogy nem volt az igazi, talán megúszom blokkcsere nélkül...
Ne generáloztassatok motort Tatabányán.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53210 Dátum: 2011 április 02, 16:06:53 »

Van egy olyan gyanúm, hogy a negyven évi bogárszerelési gyakorlat nem minden.
Ma lett szétborítva a motorom, már nem csodálkozom rajta, hogy nem volt az igazi, talán megúszom blokkcsere nélkül...
Ne generáloztassatok motort Tatabányán.

Bácsi Győző
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #53209 Dátum: 2011 április 02, 13:56:58 »

Ma kaptam vissza a bogaram, lakatolás 2.0. Most minden olyan amilyennek elképzeltem.  Wink
Este megyek haza, felkerülnek a fellépők és az új első sárvédők.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53208 Dátum: 2011 április 02, 13:45:07 »

:wav:Basszus megvan a hiba.Köszönet mindenkinek,aki írt,nagyon nagy segítségemre lettetek volna ma,de mire olvastalak benneteket,meg lett a hiba.Írjam?Hát persze,hátha segít másnak is. Grin

Elveszett az úszót lefogató alumínium baszás.tettem bele másik karbiból,de az műanyag volt. :-\Na itt basztam el,mikor is azt nem mindegy hogy rakja be az ember,és mikor feltettem a fedelet,leszorította úgy az úszót ami benzin hiányában a ház aljában feküdt,hogy nem tudott feljönni EmbarrassedHát röviden ennyi.MOst már megyremélem jó is lesz,bár majdnem kigyuladt a végére,mikor felmelegítettem a gépet,mert a befolyt benzin a kipufogóba rendesen füstölt.De már minden rendben.

Szóval köszi skacok az érdemleges segítséget Kezfogas

ehehehe :-)
minden jó, ha a vége jó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53207 Dátum: 2011 április 02, 11:54:33 »

 :wav:Basszus megvan a hiba.Köszönet mindenkinek,aki írt,nagyon nagy segítségemre lettetek volna ma,de mire olvastalak benneteket,meg lett a hiba.Írjam?Hát persze,hátha segít másnak is. Grin

Elveszett az úszót lefogató alumínium baszás.tettem bele másik karbiból,de az műanyag volt. :-\Na itt basztam el,mikor is azt nem mindegy hogy rakja be az ember,és mikor feltettem a fedelet,leszorította úgy az úszót ami benzin hiányában a ház aljában feküdt,hogy nem tudott feljönni EmbarrassedHát röviden ennyi.MOst már megyremélem jó is lesz,bár majdnem kigyuladt a végére,mikor felmelegítettem a gépet,mert a befolyt benzin a kipufogóba rendesen füstölt.De már minden rendben.

Szóval köszi skacok az érdemleges segítséget Kezfogas

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #53206 Dátum: 2011 április 02, 09:02:59 »

pedig a tűszelep lesz a bűnös , befeszűl a tűje és átengedi a benyát, én 2x jártam így,
Nekem meg pont beszorult, és nem engedte át.
Egy párszor eljátszotta, mire rájöttünk. Na persze nem én, hanem Bugi.

Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #53205 Dátum: 2011 április 02, 08:29:08 »

Na erről szoktam beszélni.
Beállítom a gyújtást jelre megszakítószikráztatással, fasza. Leelenőrzöm stroboszkóppal, hűűűdefasza.
Ezekután beállítom fülre, gyönyörű egyenletes járásúra, szépen harapósra, nemcsörgősre, pöccreindulósra és lám a jel tök máshol van.
Eddig minden fülreállításom stroboszkóppal ellenőrizve ugyanott volt.
Gondoltam már, hogy indikátorórával megkeresem a FHP-t és belereszelem a tárcsábaGrin


Nekem ez van! Tongue
1303LS
« Hozzászólás #53204 Dátum: 2011 április 02, 08:25:15 »

Varázsló kiokosíthatna mért nincs két egyforma ékszíjtárcsa (természetesen a főtengelyékhornyok pontosan össze vannak forgatva )   Undecided
Na erről szoktam beszélni.
Beállítom a gyújtást jelre megszakítószikráztatással, fasza. Leelenőrzöm stroboszkóppal, hűűűdefasza.
Ezekután beállítom fülre, gyönyörű egyenletes járásúra, szépen harapósra, nemcsörgősre, pöccreindulósra és lám a jel tök máshol van.
Eddig minden fülreállításom stroboszkóppal ellenőrizve ugyanott volt.
Gondoltam már, hogy indikátorórával megkeresem a FHP-t és belereszelem a tárcsába.  Grin
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #53203 Dátum: 2011 április 02, 08:08:36 »

:protest:Bassza meg szétvet az ideg.Ugyanúgy ömlik a benzin a karbi tetején abból a csőből bele a torokba,aztán befullad a gép,meg telik meg a kipufogó stb.

Semmi mást nem csináltam,mint beállítottam a megszakító hézagot 0.4-re,a karbit levettem a szívócsonkról,hogy átnézhessem a fúvókákat,meg hogy nem e genyás,visszatettem,persze először beletettem a 112-es fúvókát,de mint írtátok kicsi,így visszatettem a 125-öst,de már a helyén volt a karbi.A tűszelepet 3 db volt itthon,mind megpróbáltam,de ugyanúgy nyomta vastagon hugyozva a torokba.Mit basztam el?
pedig a tűszelep lesz a bűnös , befeszűl a tűje és átengedi a benyát, én 2x jártam így,

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53202 Dátum: 2011 április 02, 07:00:12 »

Keress egy karburátor robbantott ábrát (valaki pont ma linkelt be 2 címet) , és nézd meg, hogy minden darab a helyén van-e. Az úszó tengelyét rögzítő műanyag benn van és jól áll? A tűszelep alatt egy kb 1 mm vastag, jó állapotú réz alátét van?
Nekem is túlfolyt a karbim és a rézalátét valamint a tűszelep csere (köszönet Stunt-nak) oldotta meg a dolgot.
CO csavar nincs nagyon kitekerve? (ha jól emlékszem beindításhoz elég annyi, hogy óvatosan teljesen betekered, majd 1 1/2 fordulatot kitekered) ha beindul akkor lehet finomítani a beállítást, de a pontos beállítás csak CO műszerrel lehetséges.
ha a CO csavar annyira ki van tekerve, hogy bent sincs, akkor sem kéne a túlfolyón ömlenie a takonynak.
a kettő nem függ össze.

egyébként az úszó tengelyénél lévő műanyag baszás tényleg szopathat így, ha nincs meg.
ez is egy jó éca.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #53201 Dátum: 2011 április 01, 22:18:08 »

A karbim Solex 30 pict -2 

De mitől sérült volna meg?Egész addig mig nem nyúltam hozzá,nem volt ilyen baj.Tudom,akkor minek álltam neki.De nem értem az alább leírtak szerint,hogy lehet ilyen jelenség.Gyakorlatilag levettem a karbit,meg visszatettem,csak a fúvókát cseréltem le.A megszakító hézag álításával lehet valami köze?Mondjuk többet lök a motor,nagyobb a nyomás az AC pumpába,vagyis jobban nyomja a benzint? Undecided
Keress egy karburátor robbantott ábrát (valaki pont ma linkelt be 2 címet) , és nézd meg, hogy minden darab a helyén van-e. Az úszó tengelyét rögzítő műanyag benn van és jól áll? A tűszelep alatt egy kb 1 mm vastag, jó állapotú réz alátét van?
Nekem is túlfolyt a karbim és a rézalátét valamint a tűszelep csere (köszönet Stunt-nak) oldotta meg a dolgot.
CO csavar nincs nagyon kitekerve? (ha jól emlékszem beindításhoz elég annyi, hogy óvatosan teljesen betekered, majd 1 1/2 fordulatot kitekered) ha beindul akkor lehet finomítani a beállítást, de a pontos beállítás csak CO műszerrel lehetséges.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #53200 Dátum: 2011 április 01, 21:29:17 »

Nem vagy vak,meg szarok is lettek a napfényben,valamint pot az a vége nem volt meg.Eltűnt a képem Grin

De ma csináltam tessék.Amúgy ha másképpen nem megy,tartós 10 fok alatt befőttes gumival kösd zárt állásra a turbina házához gumizva.Ha 10 fok felett vagy nyáron,akkor nyitott állásba rögzítsd .Ha csak rövid utakon jársz,maradhat zártan Wink

Jó szórakozást.
Köszi, így már látom/értem.
Kicsit (nagyon) túl lett lihegve a dolog, de legalább kiokosodtam.
Köszi Neked és mindenki másnak, aki érdemit hozzászólt.
Asszem, maradok az évszaknak megfelelő rögzítésnél, nem gányolok rá rugót.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53199 Dátum: 2011 április 01, 21:25:20 »

A normálisabb autósboltokban. Legalábbis én ott vettem.


..
hol lehetne ilyen porvédőt keriteni minél hamarabb, hogy a rajzásra össze tudjam rakni?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53198 Dátum: 2011 április 01, 21:01:08 »

én 34mm-t mértem dugattyú átmérőt... ?
az a nyaka ami  beljebb van az40mm a typ3 ba van 42mm dugó annak a nyaka 38mm Kiss

Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #53197 Dátum: 2011 április 01, 20:53:41 »

Hudák? én 4éve bárdinál vettem cápa hetes háccsó javítókészletet az 40mm -es volt aszem Undecided

én 34mm-t mértem dugattyú átmérőt... ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53196 Dátum: 2011 április 01, 20:51:43 »

Ismét gútentág!

na  szépségesen leszereltem az 1302 bogaramról a féktárcsákat. és hát biz a fék dugattyúkon lévő porvédő gumi cafatokban lóg...
hol lehetne ilyen porvédőt keriteni minél hamarabb, hogy a rajzásra össze tudjam rakni?
Hudák? én 4éve bárdinál vettem cápa hetes háccsó javítókészletet az 40mm -es volt aszem Undecided

Oldalak: 1 ... 680 681 682 683 684 [685] 686 687 688 689 690 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.