www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 22:59:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 675 676 677 678 679 [680] 681 682 683 684 685 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13175602 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #53435 Dátum: 2011 április 10, 19:24:30 »

Itthon vagyunk. Rövid összegzés:
- hengerfej javítás: 4000,-Ft
- új szeleprugó: suhanórozsdától barátságból
- szerelés a barátokkal: megfizethetetlen.
ez az összegzés a bogárébresztő óta, ugye? és nem ma Siófoktól hazáig?  Cheesy
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #53434 Dátum: 2011 április 10, 19:20:38 »

Itthon vagyunk. Rövid összegzés:
- hengerfej javítás: 4000,-Ft
- új szeleprugó: suhanórozsdától barátságból
- szerelés a barátokkal: megfizethetetlen.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #53433 Dátum: 2011 április 10, 16:48:24 »

SID-del (a hengerfej szelepének perselyezését követően) visszaraktuk a motort az Oválba. Korábban beállítottam a szelephézagokat. Először a gyújtást nem állítottam be, úgy indítóztunk, aztán megnéztem, indult is szépen.
Összeraktam, most szépen indul és jár, remélem, elérünk vele Pátyra. :-)
Köszönöm SID aktív segítségét, aki saját bevallása szerint először látott ilyet.
Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #53432 Dátum: 2011 április 10, 16:11:18 »

SID-del (a hengerfej szelepének perselyezését követően) visszaraktuk a motort az Oválba. Korábban beállítottam a szelephézagokat. Először a gyújtást nem állítottam be, úgy indítóztunk, aztán megnéztem, indult is szépen.
Összeraktam, most szépen indul és jár, remélem, elérünk vele Pátyra. :-)
Köszönöm SID aktív segítségét, aki saját bevallása szerint először látott ilyet.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53431 Dátum: 2011 április 10, 15:07:31 »

Nah !Beindítottam a bogarat a mai gyújtásbeállítás után vettem bele új megszakítót,szelepfedél tömítést,bele is tettem,és a szelep valamint előgyújtás beállítása után megpróbáltam.Be is indult,kicsit nehezen tért magához,de lehet gyertyát kellene cserélnem,de azt nem tudok,mert nem bírom kivenni.Még mikor kint volt a motor,akkor 3-at sikerült megnéznem,normálisnak nézett ki.A 4.-et nem bírtam kivenni.Már olyan erőt feszítettem,hogy mozdult a motor,de nem engedett.Így az most elmaradt. Undecided
Meleg motornál próbálkozz!

Bácsi Győző
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53430 Dátum: 2011 április 10, 13:58:33 »

Zárás szög az jó lehet,ha a gyújtást próbalámpával beállítottam?Mert állítólag a stroboszkópot nem ajánlják,mert nem valós értéket mutat vagy mi ::)Egyébként meg lehet,hogy a gyújtáselosztóban lehet kopott a tengely és azért volt csak 0,05-re álítva a megszakitó hézag,mert akkor volt meg a megfelelő zárásszög.Ugyebár el lehet térni a 0,4-től,ha kopik a tengely.0,1 mm-er 3 fokot jelet a szögnél .Ezeket csak olvastam,és filózok rajta. Grin

Egyenlőre megvárom mit produkál a gép legközelebb.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53429 Dátum: 2011 április 10, 13:54:35 »

Nah !Beindítottam a bogarat a mai gyújtásbeállítás után vettem bele új megszakítót,szelepfedél tömítést,bele is tettem,és a szelep valamint előgyújtás beállítása után megpróbáltam.Be is indult,kicsit nehezen tért magához,de lehet gyertyát kellene cserélnem,de azt nem tudok,mert nem bírom kivenni.Még mikor kint volt a motor,akkor 3-at sikerült megnéznem,normálisnak nézett ki.A 4.-et nem bírtam kivenni.Már olyan erőt feszítettem,hogy mozdult a motor,de nem engedett.Így az most elmaradt. Undecided

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #53428 Dátum: 2011 április 08, 18:01:23 »

Boby haveromat megkérdezzem? Próba szerencse alapon. 1100, vagy 850 motoros? Nem mindegy.
850-es 81es gyártás.megköszönném

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #53427 Dátum: 2011 április 08, 12:28:08 »

Kösz. Azért reménykedek abban hogy azt nem kell. Esetleg valakinek r4 váltója? Abban reménykedem hogy csak valami apróbb gebasz van.  Roll Eyes
Boby haveromat megkérdezzem? Próba szerencse alapon. 1100, vagy 850 motoros? Nem mindegy.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #53426 Dátum: 2011 április 08, 11:48:56 »

Ha letestel valahol annak kellene valami jelének lenni? Másrészt a benzin dolog megoldódott... levél volt a tankba Cheesy de hogy került oda? :O Mindegy most már csak az önindítót kéne valahogy munkára bírni... esetleg tipp hol testelhet?

Nekem volt olyan, hogy lecsúszott a vezeték a saruról, ami a gyújtáskapcsolóról ,(vagyis nekem a relétől) ment az önindítóra.
Itt jött a jó kötszíj, és már többet nem esett le.
De volt, hogy oválisra kopott a bronzpersely. Akkor egy kis tili-toli sebessébben, kalapálás az önindítón, és indult. De cserélve lett utána, mert ezt sokat csinálva megunja az ember.
« Utoljára szerkesztve: 2011 április 08, 11:51:55 írta sparkafer »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #53425 Dátum: 2011 április 08, 11:43:54 »

Ha letestel valahol annak kellene valami jelének lenni? Másrészt a benzin dolog megoldódott... levél volt a tankba Cheesy de hogy került oda? :O Mindegy most már csak az önindítót kéne valahogy munkára bírni... esetleg tipp hol testelhet?

a csatlakozók az önindítón el szoktak oxidálódni, azokat kéne megtisztogatni. ehhez alá kell feküdni, ha nincs akna.
meg nézd meg az akksi csatlakozásait is, hogy szépek-e

de először megpróbálhatod valamivel az önindító házát megkopogtatni (kis kapalács, nagyobb csavarhúzó), és aztán újra indítani, hátha csak megszorult egy kicsit.

mikor indítanál, lehet egy határozott kattanást hallani az önindítótól? (amikor a mágnes behúzza a fogaskereket)
Nem elérhető geripapa
Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #53424 Dátum: 2011 április 08, 11:37:31 »

Ha letestel valahol annak kellene valami jelének lenni? Másrészt a benzin dolog megoldódott... levél volt a tankba Cheesy de hogy került oda? :O Mindegy most már csak az önindítót kéne valahogy munkára bírni... esetleg tipp hol testelhet?

sztem is testel valahol
akksi környékét nézném meg

...a bogarazást vagy szenvedéllyel csinálod... vagy sehogy...
RNIE
« Hozzászólás #53423 Dátum: 2011 április 08, 09:03:35 »

Esetleg valakinek r4 váltója?
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9158863
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #53422 Dátum: 2011 április 08, 09:00:31 »

cserélj váltót
Kösz. Azért reménykedek abban hogy azt nem kell. Esetleg valakinek r4 váltója? Abban reménykedem hogy csak valami apróbb gebasz van.  Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #53421 Dátum: 2011 április 08, 08:58:06 »

Nagy baj van! Megadta a váltó magát az -ben. Kapcsoltam volna egy harmadikat, egy kis reccsenés, majd üresből semmibe se tudom kapcsolni! Kuplung jónak tűnik, szinte új, a pedál normálisan jár. Előjele nem volt eddíg tökéletes volt a váltó. Próbáltam tolva sebességbe tenni de semmi. Tipp? SOS!
cserélj váltót

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #53420 Dátum: 2011 április 08, 08:50:15 »

Nagy baj van! Megadta a váltó magát az -ben. Kapcsoltam volna egy harmadikat, egy kis reccsenés, majd üresből semmibe se tudom kapcsolni! Kuplung jónak tűnik, szinte új, a pedál normálisan jár. Előjele nem volt eddíg tökéletes volt a váltó. Próbáltam tolva sebességbe tenni de semmi. Tipp? SOS!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53419 Dátum: 2011 április 07, 22:35:38 »

önindítónak tekerni kéne attól, hogy nincs benzin. inkább valami órás testelés lesz valahol
ja, az kimaradt az olvasásomból

ez szénkefe (úbazz... Embarrassed vagy bronzkefe most nem tudom)
bronz.
én a népszínház utcában vettem.
kellemes ki ex-szoci retro bolt. (a szó jó értelmében)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #53418 Dátum: 2011 április 07, 20:49:12 »

Ahoy!

Nos a mai nap folyamán terveztem egy laza kis trippet Szolnok fele amikor furán akadozni kezdett a kocsi... szóval megnéztem a motort és a finomszűrő alján minimális benzin volt annyi hogy épp csak haza tudtam döcögni, ez még nem minden... megálltam a lámpánál motor leáll... indítanám újra meg se moccan... valakinek ötletek a hibákra? Előre is köszi!
Szerintem a probléma két részre oszlik:
- nincs benzinellátás
- önindító nem teker

Az elsőnél lehet át kellene pucolni a tankot, esetleg a tank alján lévő szűrőt megjavítani (én akkor szoptam, amikor rengeteget szívtam le tankból benzint....ne kérdezd miért.... Evil), akkor a trutymó a szűrő repedésén keresztül a benzincsőbe ment. szóval dugulásra tippelek az AC és a tank között.

A másodiknál egyszerűen az önindító nem hajlandó megmozdulni, ez szénkefe (úbazz... Embarrassed vagy bronzkefe most nem tudom) lesz, valszeg, ilyenkor nekem is néha-néha nem volt hajlandó tekerni.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #53417 Dátum: 2011 április 07, 20:37:04 »

önindítónak tekerni kéne attól, hogy nincs benzin. inkább valami órás testelés lesz valahol
sztem is testel valahol
akksi környékét nézném meg
Nem elérhető geripapa
Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #53416 Dátum: 2011 április 07, 20:14:33 »

Kézzel átforog persze...

kézel átforog? a motor?

...a bogarazást vagy szenvedéllyel csinálod... vagy sehogy...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #53415 Dátum: 2011 április 07, 20:10:23 »

Szóval se az önindító se a motor nem moccan meg másrészt a flakonos tesztet megcsinálom holnap. A vicc hogy pont benzinkútról mentem el szóval még csak kevés nafta se lehetett benne... a fals levegőt merről szívhatja?
kézel átforog? a motor?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #53414 Dátum: 2011 április 07, 19:59:21 »

nekem akkor csinált ilyet, amikor eldugult a benzincső a tank és az ac között.
egy ilyen leállás után kapd le a karbi fedelét és nézz be az úszóházba.
ha üres, akkor szopóálarc, fújkálhatod a csövet (de úgy sem lesz jó sokáig, mert megint el fog dugulni) :-P
önindítónak tekerni kéne attól, hogy nincs benzin. inkább valami órás testelés lesz valahol

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53413 Dátum: 2011 április 07, 19:49:30 »

Ahoy!

Nos a mai nap folyamán terveztem egy laza kis trippet Szolnok fele amikor furán akadozni kezdett a kocsi... szóval megnéztem a motort és a finomszűrő alján minimális benzin volt annyi hogy épp csak haza tudtam döcögni, ez még nem minden... megálltam a lámpánál motor leáll... indítanám újra meg se moccan... valakinek ötletek a hibákra? Előre is köszi!

nekem akkor csinált ilyet, amikor eldugult a benzincső a tank és az ac között.
egy ilyen leállás után kapd le a karbi fedelét és nézz be az úszóházba.
ha üres, akkor szopóálarc, fújkálhatod a csövet (de úgy sem lesz jó sokáig, mert megint el fog dugulni) :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető geripapa
Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #53412 Dátum: 2011 április 07, 19:41:25 »

Szóval se az önindító se a motor nem moccan meg másrészt a flakonos tesztet megcsinálom holnap. A vicc hogy pont benzinkútról mentem el szóval még csak kevés nafta se lehetett benne... a fals levegőt merről szívhatja?
Tankoljál bele Grin Egyébként meg az AC ellenőrizd le,hogy rendesen szívja-e a benzint.Mondjuk ha lehúzod a csövet a tank felől az AC-ról.és egy darabka csővel egy flakonból indítasz.Ha úgy sem veszi fel rendesen a benzint, AC pumpa baja van.Ha normálisan van a szűrőbe benzin,akkor valahol fals levegőt szív tanktól . Meg sem moccant?Micsoda az önindító,vagy a motor. Roll Eyes

...a bogarazást vagy szenvedéllyel csinálod... vagy sehogy...
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #53411 Dátum: 2011 április 07, 19:34:55 »

A fogorvos aranytömései  Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #53410 Dátum: 2011 április 07, 18:58:46 »

http://buggarage.blogspot.com/2011/04/kulso-munka.html

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53409 Dátum: 2011 április 07, 18:32:52 »

Ahoy!

Nos a mai nap folyamán terveztem egy laza kis trippet Szolnok fele amikor furán akadozni kezdett a kocsi... szóval megnéztem a motort és a finomszűrő alján minimális benzin volt annyi hogy épp csak haza tudtam döcögni, ez még nem minden... megálltam a lámpánál motor leáll... indítanám újra meg se moccan... valakinek ötletek a hibákra? Előre is köszi!
Tankoljál bele Grin Egyébként meg az AC ellenőrizd le,hogy rendesen szívja-e a benzint.Mondjuk ha lehúzod a csövet a tank felől az AC-ról.és egy darabka csővel egy flakonból indítasz.Ha úgy sem veszi fel rendesen a benzint, AC pumpa baja van.Ha normálisan van a szűrőbe benzin,akkor valahol fals levegőt szív tanktól . Meg sem moccant?Micsoda az önindító,vagy a motor. Roll Eyes

Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #53408 Dátum: 2011 április 07, 17:26:02 »

Ahoy!

Nos a mai nap folyamán terveztem egy laza kis trippet Szolnok fele amikor furán akadozni kezdett a kocsi... szóval megnéztem a motort és a finomszűrő alján minimális benzin volt annyi hogy épp csak haza tudtam döcögni, ez még nem minden... megálltam a lámpánál motor leáll... indítanám újra meg se moccan... valakinek ötletek a hibákra? Előre is köszi!
akkor hogyan értél haza?
bocsi Smiley
Nem elérhető geripapa
Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #53407 Dátum: 2011 április 07, 17:08:03 »

Ahoy!

Nos a mai nap folyamán terveztem egy laza kis trippet Szolnok fele amikor furán akadozni kezdett a kocsi... szóval megnéztem a motort és a finomszűrő alján minimális benzin volt annyi hogy épp csak haza tudtam döcögni, ez még nem minden... megálltam a lámpánál motor leáll... indítanám újra meg se moccan... valakinek ötletek a hibákra? Előre is köszi!

...a bogarazást vagy szenvedéllyel csinálod... vagy sehogy...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53406 Dátum: 2011 április 07, 12:42:15 »

Most akkor jó jelhez állítottam? Roll Eyes

ha megmozgatod a hibákat és érzed, hogy van hézag, plusz nem csörömpöl, mint az állat, akkor igen :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53405 Dátum: 2011 április 07, 10:04:50 »

Csak még egy kérdés,és ígérem már tudok szelepet állítani Grin

Az ékszíj tárcsán nekem két jelölés van egymástól függetlenül.A tárcsa belső(ha úgy tetszik első )felén van egy db gyári bemarás ék alakban a tárcsa élén, valamint van a külső (felőled lévő oldalán az előző bemarástól nézve kb 90-fokkal) három jel,ami 2-3 fokkal van egymástól.Ez utóbbi  a tárcsán,csak bele mart/vésett  csík 3 db.

Én az első leírt jelet vettem figyelembe,mert akkor volt az elosztópipa az 1-es hengeren,vagy legalábbis az elosztóházon lévő pici bemart jelzésnél.

Most akkor jó jelhez állítottam? Roll Eyes

Köszi mindenkinek a segítséget,majd megpróbálom,ha cseréltem a tömítést is.


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53404 Dátum: 2011 április 07, 09:13:31 »

gyári mgasságú 73as fehér spar kafer
bocsi  csak 38 Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53403 Dátum: 2011 április 07, 09:12:58 »


Akkor van kenés, ha az autó normál magasságon van. Ha le van ültetve, akkor nincs kenés.
legalábbis ha nyíl egyenes úton bedöntött kanyarokkal mész  Kiss
 merthogy ugye nem kell hogy folyamatosan hogy olajban ússzon  ,egyébbként meg 40 évente csapágy csere  Roll Eyes a g asztrában a cimborám 2évente cserél aggyal együtt Grin

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #53402 Dátum: 2011 április 07, 09:11:10 »


Akkor van kenés, ha az autó normál magasságon van. Ha le van ültetve, akkor nincs kenés.
gyári mgasságú 73as fehér spar kafer

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #53401 Dátum: 2011 április 07, 09:08:49 »


Akkor van kenés, ha az autó normál magasságon van. Ha le van ültetve, akkor nincs kenés.
Ültetésnél valóban kevesbb olajat kap a csapágy. Ha meg szivárog a gumiharang, akkor nem jut oda semmi.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53400 Dátum: 2011 április 07, 09:05:14 »

sima féltengely szimering cserének indult.....Smiley
aztán..... Grin


Pedig ennek volt hangja....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53399 Dátum: 2011 április 07, 09:04:47 »

A golyó tartó kosár kopott el. A zsigulim vízpumpályának is ez lett a vége. Érdekes, mert itt van kenés is, de megtörténhet. 6306-os csapágy való oda, és a ladának dupla zárt csapágya van ami ide tökéletes és olcsó is. Nem engedi az olajat a fékdobba!


Akkor van kenés, ha az autó normál magasságon van. Ha le van ültetve, akkor nincs kenés.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #53398 Dátum: 2011 április 07, 09:03:11 »

mi a hiba aképen?

A golyó tartó kosár kopott el. A zsigulim vízpumpályának is ez lett a vége. Érdekes, mert itt van kenés is, de megtörténhet. 6306-os csapágy való oda, és a ladának dupla zárt csapágya van ami ide tökéletes és olcsó is. Nem engedi az olajat a fékdobba!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #53397 Dátum: 2011 április 07, 08:53:27 »

Igazatok, van, ez kimaradt Smiley   

Előtte azért még munkát végez.  Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53396 Dátum: 2011 április 07, 05:31:15 »

sima féltengely szimering cserének indult.....Smiley
aztán..... Grin
... aztán nem csak a fél, hanem az egész tengely szimeringet kell cserélni :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 675 676 677 678 679 [680] 681 682 683 684 685 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.235 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.