www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 21, 11:12:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921398 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 670 671 672 673 674 [675] 676 677 678 679 680 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15590536 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #53654 Dátum: 2011 április 21, 13:02:34 »

Ezt próbálom meg mindenek előtt.Amúgy van valami spéci kúpos körmös szerszám az ilyenre,de nekem nincs
Van olyan szerszam, de felek, hogy ha ennyire be van gyogyulva, akkor az kevesebbet er majd, mint a rahegesztett anya, vagy - a mar leszerepelt - vele egybeontott gyertya.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53653 Dátum: 2011 április 21, 13:01:05 »

motor ki aztán a gyertya megmaradt részéhez oda kell ívvel vagy co-val csipkedni hekmányolni egy 19vagy 22 kulcsnyílású anyát .....
Ezt próbálom meg mindenek előtt.Amúgy van valami spéci kúpos körmös szerszám az ilyenre,de nekem nincs

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #53652 Dátum: 2011 április 21, 09:06:02 »

ha jol tudom valaki gyomán még a régi helyen, cserélt a buszba henger-dugót 1párt.
Akkor se szedték ki a motort.
 Evil
biztos azért kellett cserélni, mert nem voltak fent a takaró lemezek  Tongue
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #53651 Dátum: 2011 április 21, 09:04:23 »

a hengerfej csavarhoz le kell venni a hengertakaró lemezt ahhoz  meg a turbinaházat....
ha jol tudom valaki gyomán még a régi helyen, cserélt a buszba henger-dugót 1párt.
Akkor se szedték ki a motort.
 Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53650 Dátum: 2011 április 21, 09:02:30 »

nem nagy mutatvány lenne levenni azt az egy hengerfejet, bent a helyén Roll Eyes
a hengerfej csavarhoz le kell venni a hengertakaró lemezt ahhoz  meg a turbinaházat....

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #53649 Dátum: 2011 április 21, 08:50:25 »

én kivenném a motort a biztos siker érdekében mert ha szétbaszod aztán boríthatod szét Undecided
nem nagy mutatvány lenne levenni azt az egy hengerfejet, bent a helyén Roll Eyes

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53648 Dátum: 2011 április 21, 08:48:46 »

jól beszélsz.
azt tedd hozzá, hogy aki tökös ezt bent csinálja a kocsiba, minek kivenni Grin
én kivenném a motort a biztos siker érdekében mert ha szétbaszod aztán boríthatod szét Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53647 Dátum: 2011 április 21, 08:46:12 »

Reméltem valami egyszerűbb megoldás is lenne, mert a kárpitot ha leszedem, az elég randa lesz, na meg ezért egy kárpitosnak tízezreket fizetni...nem szeretnék. Valami megoldás pedig kell rá, amivel esetleg a kikopott lyukakat lehetne valahogyan helyrehozni.
az nem baj hogy ki van kopva! kombifogóval össze  nyomod kicsit a patentokat csak benne legyen az összes, és az ajtóba a gumihüvely mert mert máskülönben az új kárpit is leesik a faszba !

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #53646 Dátum: 2011 április 21, 08:39:45 »

motor ki aztán a gyertya megmaradt részéhez oda kell ívvel vagy co-val csipkedni hekmányolni egy 19vagy 22 kulcsnyílású anyát .....
jól beszélsz.
azt tedd hozzá, hogy aki tökös ezt bent csinálja a kocsiba, minek kivenni Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53645 Dátum: 2011 április 21, 08:36:40 »

Így van benne van ,de szerintem nagyon,mivel két kézzel szorítottam a racsnit,mozdult az egész motor amit a tartóbak engedett.Nem hiszem,hogy ezzel a módszerrel kijönne

motor ki aztán a gyertya megmaradt részéhez oda kell ívvel vagy co-val csipkedni hekmányolni egy 19vagy 22 kulcsnyílású anyát .....

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53644 Dátum: 2011 április 20, 19:05:08 »

Így van benne van ,de szerintem nagyon,mivel két kézzel szorítottam a racsnit,mozdult az egész motor amit a tartóbak engedett.Nem hiszem,hogy ezzel a módszerrel kijönne

Azért előtte csavarlazítós áztatás nem árt...

Bácsi Győző
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53643 Dátum: 2011 április 20, 19:00:41 »

Szóval a menet komplettan bent van a hengerfejben?
A közepe meg kint, akkor egy szögletes dornit be tudsz ütni elvileg a lyukba, és ki tudod forgatni a gyertyamaradványt.
Dugattyúba nem kellene beleverni.
Így van benne van ,de szerintem nagyon,mivel két kézzel szorítottam a racsnit,mozdult az egész motor amit a tartóbak engedett.Nem hiszem,hogy ezzel a módszerrel kijönne

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #53642 Dátum: 2011 április 20, 18:58:44 »

az pont ezer, 900 plussz kedvezmény Wink Cheesy


Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #53641 Dátum: 2011 április 20, 18:52:13 »

Na akkor mivel így járt a gyertyám,ötleteket kérek,mert neki szeretnék állni a megjavítási folyamatnak. Shocked
Sosem csináltam ilyet!!
Gondolom motor ki a helyéről,burkolatok le,meg ami zavar a hengerfej leszedéséhez.

Mire kell figyelnem esetleg?
Szóval a menet komplettan bent van a hengerfejben?
A közepe meg kint, akkor egy szögletes dornit be tudsz ütni elvileg a lyukba, és ki tudod forgatni a gyertyamaradványt.
Dugattyúba nem kellene beleverni.

Bácsi Győző
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #53640 Dátum: 2011 április 20, 18:23:39 »

Hát ha nem tudod összenyomással korrigálni a helyzetet,akkor vegyél új lemezt hozzá,és tedd át a kárpitot rá.Nekem is új került rá,csak nekem rétegelt lemezre,de azzal szoptam. Wink

Reméltem valami egyszerűbb megoldás is lenne, mert a kárpitot ha leszedem, az elég randa lesz, na meg ezért egy kárpitosnak tízezreket fizetni...nem szeretnék. Valami megoldás pedig kell rá, amivel esetleg a kikopott lyukakat lehetne valahogyan helyrehozni.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53639 Dátum: 2011 április 20, 18:21:32 »

A funérlemezen lévő lyukak kicsit kitágultak, mert gondolom elég sokszor szedték ki régen, és konkrétan kiesnek belőle azok a bizbaszok, amik az ajtóba mennének.
Hát ha nem tudod összenyomással korrigálni a helyzetet,akkor vegyél új lemezt hozzá,és tedd át a kárpitot rá.Nekem is új került rá,csak nekem rétegelt lemezre,de azzal szoptam. Wink

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #53638 Dátum: 2011 április 20, 18:19:08 »

Nekem ami volt benne,az nem tudott kiesni,mert a likon nem fér ki máshogy,csak ha elfordítod. Ha csak laza,akkor össze kellett nyomni,és nem is fordult el könnyen.Egyébként a furnérlemez van kikopva?

A funérlemezen lévő lyukak kikoptak, mert gondolom elég sokszor szedték ki régen, és konkrétan kiesnek belőle azok a bizbaszok, amik az ajtóba mennének.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53637 Dátum: 2011 április 20, 18:17:54 »

Na akkor mivel így járt a gyertyám,ötleteket kérek,mert neki szeretnék állni a megjavítási folyamatnak. Shocked
Sosem csináltam ilyet!!
Gondolom motor ki a helyéről,burkolatok le,meg ami zavar a hengerfej leszedéséhez.

Mire kell figyelnem esetleg?

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 április 20, 18:19:34 írta bruno »

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53636 Dátum: 2011 április 20, 18:16:42 »



A másik kérdésem az lenne, hogy az ajtókárpitot mikor legutóbb leszereltem, főleg alul, de elég sok helyen annyira kitágultak a rögzítők helyén lévő lyukak, hogy egyszerűen kiesnek belőle, így nem lehet rögzíteni a kárpitot. Sokaknak lehet ez a gondjuk, mert sok kárpit csavarozva van. Én nem akarom ezzel tönkretenni a kárpitot. Valami más megoldás van erre?
Nekem ami volt benne,az nem tudott kiesni,mert a likon nem fér ki máshogy,csak ha elfordítod. Ha csak laza,akkor össze kellett nyomni,és nem is fordult el könnyen.Egyébként a furnérlemez van kikopva?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53635 Dátum: 2011 április 20, 18:13:59 »

Akkor en kurva jol jartam, mert 40-ert letoltak a komplett kasztnit + a csomi es motorhazfedelet es az elso ket sarvedot. Az ajtok meg hatravannak meg a fellepok es par aprosag. Ez esetben ertem a problemad...
Hol?Ez érdekelne mást is ;)Nekem a felnik darabját homokozták  2000 pénzért.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53634 Dátum: 2011 április 20, 18:10:37 »

Szerintem femrol nem fog olyan jol menni, mert a fem jol elvezeti a hot. En speciel nem hallottam meg senkitol, hogy holegfuvoval festektelenitette volna a kasztnit, ahhoz azert nagyon(!) oda kell porkolni, hogy lejojjon a festek, alapozo, minden ... Es biztos, hogy nem melengetnem szet a kasztnit, mert a vegen meg hullamos lesz.
Én próbáltam annó,de csak a kerék doboknál,ami nem igazán volt jó.A később ráfújt festéket levitte,meg az alvázvédőt,de volt rajt egy réteg piros,+ 1 zööld,de azt az istenért nem tudtam vele megkezdeni,csak kormolni.

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #53633 Dátum: 2011 április 20, 15:59:40 »

280 alatt nem homokolnak nálunk.
annyi pénzem egyszerre sosem lesz rá .
kedvezmény nincs mert kész a 70%a .
homokolás mattítja a fémet nekem szép fényes fémszín kell a vég kifejlettre Tongue
de az ár a legfőbb mérvadó.
szeretném magam megcsinálni mert más munkájával nemszeretek büszkélkedni...


Akkor en kurva jol jartam, mert 40-ert letoltak a komplett kasztnit + a csomi es motorhazfedelet es az elso ket sarvedot. Az ajtok meg hatravannak meg a fellepok es par aprosag. Ez esetben ertem a problemad...

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #53632 Dátum: 2011 április 20, 15:59:06 »

Azt veletlenul nem alvazvedore ajanlottak ?
A kasznit is szépen le lehet vele tisztítani,viszonylag könnyen,barbárkodás mentesen.
Talán a legjobb megoldás.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #53631 Dátum: 2011 április 20, 15:08:28 »

Ti mit tennétek a fellépőre? Újonnan nem olcsó (13-15e a pár) a fellépőgumi, s gondoltam csak lehet hasonló gumit venni máshol, ami eredetileg teljesen másra való, de erre is jó lenne.

Vettem egy fellépőt, amin nem eredeti a díszléc, ráadásul rá van hegesztve, tehát úgy a fellépő gumit nem lehet feltenni rá, mint eredetileg, szerintem csak ragasztással lenne jó. És bár vettem nemrég egy pár fellépőgumit, de azt inkább eltenném későbbre, s erre nem akarnám elhasználni, hisz úgyis cserélve lenne pár év múlva.

A másik kérdésem az lenne, hogy az ajtókárpitot mikor legutóbb leszereltem, főleg alul, de elég sok helyen annyira kitágultak a rögzítők helyén lévő lyukak, hogy egyszerűen kiesnek belőle, így nem lehet rögzíteni a kárpitot. Sokaknak lehet ez a gondjuk, mert sok kárpit csavarozva van. Én nem akarom ezzel tönkretenni a kárpitot. Valami más megoldás van erre?
« Utoljára szerkesztve: 2011 április 20, 15:10:08 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #53630 Dátum: 2011 április 20, 15:05:52 »

egy jó darabig nem lesz (most lépett le ősszel a kis csirke)
meg se kérdezted kiére  Wink
szerintem drágább mint a drót és undorítóbb.
arról nem is beszélve h be kell karcolnod a felületet ami nemkicsi.
spaklival tolod neki ?
mesélj a módszeredről Smiley
Nyíregyházi fiúk azt mondták, hogy van egy vékony horgany a kasznin, és a drótkoronggal letolod róla...
egyébként én is drótkoronggal csináltam, meg négertárcsával
ezért érdemes kromofágozni, de csak ecsetet szabad hozzá használni...
Egy öreg szaki mondta, hogy egy rongyot kell a felületre rakni, és azt meglocsolni kromofággal, mert akkor nem tud lefolyni, és nehezebben is párolog el, mert így több anyagot tudsz a festékre juttatni, a rongyból kiszívja

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #53629 Dátum: 2011 április 20, 12:44:44 »

egyebkent gáz lenne a bódéra is? A hőlégfújó használatijában benne van a festékleszedés. Fáról már csináltam is és jól ment.
Szerintem femrol nem fog olyan jol menni, mert a fem jol elvezeti a hot. En speciel nem hallottam meg senkitol, hogy holegfuvoval festektelenitette volna a kasztnit, ahhoz azert nagyon(!) oda kell porkolni, hogy lejojjon a festek, alapozo, minden ... Es biztos, hogy nem melengetnem szet a kasztnit, mert a vegen meg hullamos lesz.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53628 Dátum: 2011 április 20, 12:34:57 »

es a motorba milyet es mennyit??? 
15W40 és 2,5 liter kell bele.
(A "milyen olajat?" kérdés jó vitatéma minden fórumon  Wink)

a w40-es cucc nyáron egy kicsit sovány lesz.
20w50 a gyári előírás.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #53627 Dátum: 2011 április 20, 12:33:21 »

ja, de, bocs.. Apró részletek.. Wink
egyebkent gáz lenne a bódéra is? A hőlégfújó használatijában benne van a festékleszedés. Fáról már csináltam is és jól ment.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #53626 Dátum: 2011 április 20, 12:29:00 »

Azt veletlenul nem alvazvedore ajanlottak ?
ja, de, bocs.. Apró részletek.. Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #53625 Dátum: 2011 április 20, 12:27:42 »

15W40 és 2,5 liter kell bele.
(A "milyen olajat?" kérdés jó vitatéma minden fórumon  Wink)
persze, köszi! Itt nyilván mindenki a saját kedvencét tolná.  Cheesy

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #53624 Dátum: 2011 április 20, 12:19:38 »

nekem a hőlégfújó+spaklit ajanlottak itt a jo múltkor
Azt veletlenul nem alvazvedore ajanlottak ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #53623 Dátum: 2011 április 20, 12:14:57 »

egy jó darabig nem lesz (most lépett le ősszel a kis csirke)szerintem drágább mint a drót és undorítóbb.
arról nem is beszélve h be kell karcolnod a felületet ami nemkicsi.
spaklival tolod neki ?
mesélj a módszeredről Smiley
nekem a hőlégfújó+spaklit ajanlottak itt a jo múltkor. Bár én is még csak kromo+spaklival csinaltam meg a motorhaztetot. Többször is lekenve. Aztan pici drotkorong es nem lett karcos picit sem.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #53622 Dátum: 2011 április 20, 12:13:41 »

es a motorba milyet es mennyit??? 
15W40 és 2,5 liter kell bele.
(A "milyen olajat?" kérdés jó vitatéma minden fórumon  Wink)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #53621 Dátum: 2011 április 20, 12:10:24 »

Váltóba milyen olajat célszerű rakni??? és mennyit pontosan???
es a motorba milyet es mennyit??? 

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #53620 Dátum: 2011 április 20, 09:37:09 »

csipázom ahogy küszködsz  Grin
esküvőre kész lesz?
egy jó darabig nem lesz (most lépett le ősszel a kis csirke)
én csak maradok a kromofágnál, nekem bevállt az ár arány, igaz dolgozni kell vele rendesen(amikor 3x volt festve a bódé) de olcsó
szerintem drágább mint a drót és undorítóbb.
arról nem is beszélve h be kell karcolnod a felületet ami nemkicsi.
spaklival tolod neki ?
mesélj a módszeredről Smiley


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #53619 Dátum: 2011 április 20, 09:11:17 »

közel több mint egy év eltelte után ma újra visított a flex .
http://www.youtube.com/watch?v=wUDXGhy3OsA

csipázom ahogy küszködsz  Grin
esküvőre kész lesz?

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #53618 Dátum: 2011 április 20, 08:35:53 »

attól sem lesz olcsóbb  Grin
én csak maradok a kromofágnál, nekem bevállt az ár arány, igaz dolgozni kell vele rendesen(amikor 3x volt festve a bódé) de olcsó

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #53617 Dátum: 2011 április 20, 08:27:44 »

a homokolás után , át szokták csiszolni az egész felületet!
attól sem lesz olcsóbb  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #53616 Dátum: 2011 április 20, 08:09:45 »

280 alatt nem homokolnak nálunk.
annyi pénzem egyszerre sosem lesz rá .
kedvezmény nincs mert kész a 70%a .
homokolás mattítja a fémet nekem szép fényes fémszín kell a vég kifejlettre Tongue
de az ár a legfőbb mérvadó.
szeretném magam megcsinálni mert más munkájával nemszeretek büszkélkedni...

a homokolás után , át szokták csiszolni az egész felületet!

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #53615 Dátum: 2011 április 20, 06:47:26 »

az pont ezer, 900 plussz kedvezmény Wink Cheesy

Megint rámentem a szerre... akarom mondani mínusz kedvezmény  Grin

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Oldalak: 1 ... 670 671 672 673 674 [675] 676 677 678 679 680 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.