www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 12:42:53
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Oldalak:
1
...
663
664
665
666
667
[
668
]
669
670
671
672
673
...
2015
Szerző
Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt... (Megtekintve 13165969 alkalommal)
bruno
Hozzászólások: 2428
30/833-3067
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53915 Dátum:
2011 Május 04, 11:45:48 »
Idézetet írta: bruno - 2011 Május 04, 11:26:27
Olyanom van nekem is rajta,ami belepasszol a lukba a hengerfejen.de az anyák alatt nem kell összemenni teljesen a fémeknek ugye?csak ameddig rá nem ül az alu karika a helyére.Mert nekem az anyák alatt miután megszorítottam,maradt hézag
Bruno
http://picasaweb.google.hu/simonjandzso
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53914 Dátum:
2011 Május 04, 11:39:50 »
bosch 8-as hőértékű 4polusú gyertyám van bogárba.
4db. 1000km mentek. csak az új motoromba platina gyertya lett rakva.
2500+postaköltség.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
abes
Hozzászólások: 14980
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53913 Dátum:
2011 Május 04, 11:37:35 »
Idézetet írta: chabeetle - 2011 Május 04, 11:16:52
Ha ki akarom hajtani a bosch w8ac gyertyát mi az ngk megfelelője?
NGK gyertyával utolsó 2 alkalommal szívtam rendesen. Mindkettő Made in Franc feliratú volt. Japót már alig kapni.
Javaslom inkább a Denso-t és a MagnetMarellit (már ezt is a Denso gyártja).
W16FS-U
http://www.maximizeronline.com/?action=item_pup&item=DS+W16FSU
Ha meg olcsó kell akkor Beru.
bruno
Hozzászólások: 2428
30/833-3067
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53912 Dátum:
2011 Május 04, 11:28:30 »
Idézetet írta: chabeetle - 2011 Május 04, 11:26:43
remélem nekem kijön rendesen, Te milyet tettél bele?
Champion L86 C Az volt benne,szerette. Német 1200-es motor
Bruno
http://picasaweb.google.hu/simonjandzso
Chabeetle
Hozzászólások: 1008
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53911 Dátum:
2011 Május 04, 11:26:43 »
Idézetet írta: bruno - 2011 Május 04, 11:24:14
Én is ki akartam,aztán perselyezés lett a vége.De már készen van,most teszem össze a motort.
remélem nekem kijön rendesen, Te milyet tettél bele?
bruno
Hozzászólások: 2428
30/833-3067
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53910 Dátum:
2011 Május 04, 11:26:27 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Május 04, 11:16:04
de, alu karika
Olyanom van nekem is rajta,ami belepasszol a lukba a hengerfejen.de az anyák alatt nem kell összemenni teljesen a fémeknek ugye?csak ameddig rá nem ül az alu karika a helyére.Mert nekem az anyák alatt miután megszorítottam,maradt hézag
Bruno
http://picasaweb.google.hu/simonjandzso
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53909 Dátum:
2011 Május 04, 11:26:09 »
Idézetet írta: chabeetle - 2011 Május 04, 11:19:43
mi a különbség a kettő között? 1.6 motorba menne
talán az S-ses végű az 3 pólusú
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
bruno
Hozzászólások: 2428
30/833-3067
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53908 Dátum:
2011 Május 04, 11:24:14 »
Idézetet írta: chabeetle - 2011 Május 04, 11:16:52
Ha ki akarom hajtani a bosch ...
Én is ki akartam,aztán perselyezés lett a vége.De már készen van,most teszem össze a motort.
Én Champion L86 C vettem bele.
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Május 04, 11:27:28 írta bruno
»
Bruno
http://picasaweb.google.hu/simonjandzso
Chabeetle
Hozzászólások: 1008
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53907 Dátum:
2011 Május 04, 11:19:43 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Május 04, 11:18:07
b5h/b5hs
mi a különbség a kettő között? 1.6 motorba menne
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53906 Dátum:
2011 Május 04, 11:18:07 »
Idézetet írta: chabeetle - 2011 Május 04, 11:16:52
Ha ki akarom hajtani a bosch w8ac gyertyát mi az ngk megfelelője?
b5h/b5hs
VW Beetle - the original since 1938
Chabeetle
Hozzászólások: 1008
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53905 Dátum:
2011 Május 04, 11:16:52 »
Ha ki akarom hajtani a bosch w8ac gyertyát mi az ngk megfelelője?
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53904 Dátum:
2011 Május 04, 11:16:04 »
Idézetet írta: bruno - 2011 Május 04, 11:12:01
Szívócsonknak gyárilag sincs tömítése a hengerfejeken?
de, alu karika
VW Beetle - the original since 1938
bruno
Hozzászólások: 2428
30/833-3067
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53903 Dátum:
2011 Május 04, 11:12:01 »
Szívócsonknak gyárilag sincs tömítése a hengerfejeken?
Bruno
http://picasaweb.google.hu/simonjandzso
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53902 Dátum:
2011 Május 03, 23:12:49 »
Idézetet írta: david - 2011 Május 03, 22:02:11
nem tom mi lehet nagyon lóg a közepe a tárcsának tengely irányba is500 000km van benne:)
opelclub.hu
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53901 Dátum:
2011 Május 03, 22:06:06 »
Idézetet írta: david - 2011 Május 03, 22:02:11
nem tom mi lehet nagyon lóg a közepe a tárcsának tengely irányba is500 000km van benne:)
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
david
Hozzászólások: 716
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53900 Dátum:
2011 Május 03, 22:02:11 »
nem tom mi lehet nagyon lóg a közepe a tárcsának tengely irányba is500 000km van benne:)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53899 Dátum:
2011 Május 03, 21:54:14 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Május 03, 21:53:29
Vat a fak?
SzMCorsa-dat a ház előtt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53898 Dátum:
2011 Május 03, 21:53:29 »
Vat a fak?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
david
Hozzászólások: 716
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53897 Dátum:
2011 Május 03, 21:43:21 »
Idézetet írta: david - 2011 Május 03, 21:42:28
helóka opel corsán pattan egyet a kuplung és onnantól kezdve csak az utolsó 1/4 en emelt ki de az lófasz ahoz h válts
!!levettem a váltót csapágy jó, kiemelő szerk jó . rugó minden . nem találok hibát csak anyi h a tárcsa közepe nagy nagyon lötyög amielőt fognának a rúgók fordul benne 45fokot legalább, ettől nem lehet???????????
jah és az 1 negyedig be esik a pedál
david
Hozzászólások: 716
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53896 Dátum:
2011 Május 03, 21:42:28 »
helóka opel corsán pattan egyet a kuplung és onnantól kezdve csak az utolsó 1/4 en emelt ki de az lófasz ahoz h válts
!!levettem a váltót csapágy jó, kiemelő szerk jó . rugó minden . nem találok hibát csak anyi h a tárcsa közepe nagy nagyon lötyög amielőt fognának a rúgók fordul benne 45fokot legalább, ettől nem lehet???????????
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53895 Dátum:
2011 Május 03, 21:26:18 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Május 03, 21:20:57
Gondoltam.
Felül vízszintesen?
Szóval tekeredik enélkül érezhetően?
alúl vizszintesen, beszerelve már olyan luxusérzetem van menet közben mint egy 03-ban
a döccenőket kevésbé veszi észre , kanyarban meg mint ha odaragasztották volna az úthoz
www.talizmansport.hu
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53894 Dátum:
2011 Május 03, 21:20:57 »
Idézetet írta: ESZ-764 - 2011 Május 03, 21:18:56
Hát a 02-03-ban semmit
torziósnál a futóművet köti össze a napoleonnal
Gondoltam.
Felül vízszintesen?
Szóval tekeredik enélkül érezhetően?
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53893 Dátum:
2011 Május 03, 21:18:56 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Május 03, 21:15:55
Ez most hova is támaszt mit?
Hát a 02-03-ban semmit
torziósnál a futóművet köti össze a napoleonnal
www.talizmansport.hu
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53892 Dátum:
2011 Május 03, 21:15:55 »
Idézetet írta: ESZ-764 - 2011 Május 03, 21:12:16
Én meg csináltam ilyen futómű kitámasztót, hogy még stabilabb legyen, érezni lehet a különbséget .
http://shop.hoffmann-speedster.com/catalog/popup_image.php/pID/1377
Ez most hova is támaszt mit?
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53891 Dátum:
2011 Május 03, 21:12:16 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Május 03, 20:34:58
6 csavaros, felül is van kettő és nagy tétben mernék fogadni, hogy oldal irányban is merevebb, hossz irányban pedig nem kérdés.
Egyébként a csavarok az alvázfejen kiképzett helyre rögzítik, a merevséget az alvázfej is biztosítja.
Én meg csináltam ilyen futómű kitámasztót, hogy még stabilabb legyen, érezni lehet a különbséget .
http://shop.hoffmann-speedster.com/catalog/popup_image.php/pID/1377
www.talizmansport.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53890 Dátum:
2011 Május 03, 20:34:58 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Május 03, 20:03:23
Igaz, hogy azt nem írtad, hogy
csak
, de azért van ott más is.
A McPhersonnál a szélesen egymástól messze található bekötési pontok sokkal kisebb ébredő erőket produkálnak az egész futóműben.
Hiába egy hatalmas vastömeg a szekérfutómű, hogyha az egy viszonylag labilis 4 csavaros felfogatással van a vázhoz rögzítve. Szerintem ott sokkal nagyobb torzulások jelentkeznek szélsőséges körülmények között.
6 csavaros, felül is van kettő és nagy tétben mernék fogadni, hogy oldal irányban is merevebb, hossz irányban pedig nem kérdés.
Egyébként a csavarok az alvázfejen kiképzett helyre rögzítik, a merevséget az alvázfej is biztosítja.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53889 Dátum:
2011 Május 03, 20:03:23 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Május 03, 11:05:31
A torziós rugózásnak van egy alapvető, konstrukcióból fakadó progresszivitása, amit tekercsrugóval nehéz produkálni és amikor
a kerék megvezetését a lengécsillapító szára végzi
, ott nagy torziós stabilitásról nem beszélhetünk.
Igaz, hogy azt nem írtad, hogy
csak
, de azért van ott más is.
A McPhersonnál a szélesen egymástól messze található bekötési pontok sokkal kisebb ébredő erőket produkálnak az egész futóműben.
Hiába egy hatalmas vastömeg a szekérfutómű, hogyha az egy viszonylag labilis 4 csavaros felfogatással van a vázhoz rögzítve. Szerintem ott sokkal nagyobb torzulások jelentkeznek szélsőséges körülmények között.
elitebubu
Hozzászólások: 597
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53888 Dátum:
2011 Május 03, 19:09:49 »
Idézetet írta: elitebubu - 2011 Május 03, 19:08:54
ilyen szinten elkorhadt a hársó lengőkar belső oldala, gondolom ezt nem szerencsés visszaszerelni, vagyis nem nagyon lehet vele mit csinálni ha jól sejtem.
.
[a csatolmányt egy admin törölte]
elitebubu
Hozzászólások: 597
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53887 Dátum:
2011 Május 03, 19:08:54 »
ilyen szinten elkorhadt a hársó lengőkar belső oldala, gondolom ezt nem szerencsés visszaszerelni, vagyis nem nagyon lehet vele mit csinálni ha jól sejtem.
[a csatolmányt egy admin törölte]
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53886 Dátum:
2011 Május 03, 13:47:54 »
Még annyit, hogy a 303-nál a lemez lengőkaros megoldással valamit javítottak ezen.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Május 03, 11:05:31
a 1302-es a 100 láb sugarú körön 30.4 mérföldnél sodródott ki, az automata 1500-as meg 32.1 mérföldnél, ami persze sok dolog következménye lehet, de nem beszélhetünk "messze jobb" futóműről, ha a menetteljesítményeket nézzük.
abes
Hozzászólások: 14980
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53885 Dátum:
2011 Május 03, 12:03:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Május 03, 11:05:31
A poénkodást félretéve...
Végre tények...
Köszönöm.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53884 Dátum:
2011 Május 03, 11:05:31 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Május 03, 10:25:04
30év gondolkodás után ezen javitottak a bogáron.Tényleg nem a legszebb bogár a 302 de az első futómű messze jobb a szekérfutóműnél.
A poénkodást félretéve, azért a dupla lengőkaros, torziós futómű nem annyira rossz. Ezt a futóművet használták a 40-es években versenyautókon is, nagyon sok előnye van a későbbi McPhersonos felfüggesztéssel szemben, és nem csak az, hogy erősebb, jobban bírja a strapát, hanem pl. berugózáskor egyáltalán nem változik a dőlés, ellenben a csaphátradőlés úgy változik, hogy a jobb egyenesfutást és a kormány visszatérését erősíti.
A torziós rugózásnak van egy alapvető, konstrukcióból fakadó progresszivitása, amit tekercsrugóval nehéz produkálni és amikor a kerék megvezetését a lengécsillapító szára végzi, ott nagy torziós stabilitásról nem beszélhetünk.
1935-ben az Auto Union sok versenyt nyert hasonló elrendezésű futóművel és a 50-es évekbeli Porsche Race speedsterek ( korai 356 alapon) is innen vették az első futóművüket.
Amikor egy konstrukciót levált egy másik, akkor nem biztos, hogy csak az van mögötte, hogy az új minden tekintetben jobb. Lehet olyan is, hogy pl. olcsóbb és egyszerűbb gyártani, kevesebb alkatrészből áll, szereléséhez kevesebb célszerszám és oktatás kell, stb.
A McPherson egy nagyszerű futómű, de megvannak a saját korlátai, amikor először megjelent középkategóriájú autóban, akkor nagyon sokan el is csodálkoztak, az AutoCar konkrétan hibának nevezte.
Megjegyzem ma is csak erősen módosított, felső vagy dupla lengőkaros formában van jelen nagyobb autókban, ahol a geometria változást ezekkel kompenzálják vagy tüntetik el.
És vannak gyártók, aki soha nem foglalkoztak komolyabb modelljeikben a MCphersonnal, pl. a Mercedes és a BMW...de említhetném a Porsche-t is.
Amiben a 02-es messze jobb a torziósnál, az a hátsó futómű, nem az első. Ezt az 1971-es Road and Track magazine is elmondta, amikor tesztelték, a nagy előny a nagyobb csomagtartó volt és kiemelték, hogy jobban szélérzékeny és nagy sebességű egyenesfutása rosszabb(!), mint az auto-stick-shiftes társának, de kisebb helyen fordul, mert a kerék jobban bekormányozható. (36 láb vs. 34.5 láb fordulókör átmérő), de pl. a 1302-es a 100 láb sugarú körön 30.4 mérföldnél sodródott ki, az automata 1500-as meg 32.1 mérföldnél, ami persze sok dolog következménye lehet, de nem beszélhetünk "messze jobb" futóműről, ha a menetteljesítményeket nézzük.
Nem akarok vitát, az élet igazolta amúgy is, hogy melyik futómű az életképesebb, azt azonban nem biztos, hogy melyik a jobb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53883 Dátum:
2011 Május 03, 10:25:04 »
Idézetet írta: te_o - 2011 Május 03, 10:07:51
Két beton járólap. Esetleg 4. Baráti áron 2 sör, és puhább is lesz a rugózás.
Az van, hogy gyárilag elhibázott dolog alvázas autónál a kasztnihoz rögzíteni a futóművet, és ezt még esztétikailag is tetézték. Nem csoda, hogy válságba került a gyár...
30év gondolkodás után ezen javitottak a bogáron.Tényleg nem a legszebb bogár a 302 de az első futómű messze jobb a szekérfutóműnél.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53882 Dátum:
2011 Május 03, 10:07:51 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Május 02, 21:42:29
Úgy állítsd a hátsó torziót, hogy a pengétől az alsó/hátsó fedéltartó csavart éppenhogy be tud kapatni. Ekkor a hátulja talán egy picikét magas lesz (1-2cm), de kompenzálja az elejét, amit nem tudsz állítani. Az gyárilag magasnak tűnős.
Előre vegyél rövidebb rugót, fehér meg piros kapható asszem 20eFt körül.
Két beton járólap. Esetleg 4. Baráti áron 2 sör, és puhább is lesz a rugózás.
Az van, hogy gyárilag elhibázott dolog alvázas autónál a kasztnihoz rögzíteni a futóművet, és ezt még esztétikailag is tetézték. Nem csoda, hogy válságba került a gyár...
VW Beetle - the original since 1938
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53881 Dátum:
2011 Május 03, 08:56:05 »
Idézetet írta: zolibácsi - 2011 Május 02, 21:50:42
köszi a tanácsot, a szétszedés előtt minden rendben volt, ezért nem értem mi okozhatja a változást,( talán az utángyártott sárvédő íve nem egyezik meg az eredetivel)üdvw
Ez mondjuk kapásból valószínű.
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
zolibácsi
Hozzászólások: 47
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53880 Dátum:
2011 Május 02, 21:50:42 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Május 02, 21:42:29
Úgy állítsd a hátsó torziót, hogy a pengétől az alsó/hátsó fedéltartó csavart éppenhogy be tud kapatni. Ekkor a hátulja talán egy picikét magas lesz (1-2cm), de kompenzálja az elejét, amit nem tudsz állítani. Az gyárilag magasnak tűnős.
Előre vegyél rövidebb rugót, fehér meg piros kapható asszem 20eFt körül.
köszi a tanácsot, a szétszedés előtt minden rendben volt, ezért nem értem mi okozhatja a változást,( talán az utángyártott sárvédő íve nem egyezik meg az eredetivel)üdvw
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53879 Dátum:
2011 Május 02, 21:42:29 »
Idézetet írta: zolibácsi - 2011 Május 02, 21:33:58
segitség Öreg Szakik!
végre sikerült talpra állítani 1302-es bogaramat,elvileg, felújítás után minden a helyére került, mégis olyan a kinézete mintha az eleje lábujjhegyen állna,kb. 4-5 ujjnyi a kerék és a sárvédő közötti távolság a sárvédőgumi hátul szinte súrolja a földet. miután beült egy 100 kg. személy sokat javult. a kérdésem a következő, ha a torzios tengelyen változtatok javulhat-e a helyzet egy fog változtatás hány cm.-t jelent
előre is köszönöm
Úgy állítsd a hátsó torziót, hogy a pengétől az alsó/hátsó fedéltartó csavart éppenhogy be tud kapatni. Ekkor a hátulja talán egy picikét magas lesz (1-2cm), de kompenzálja az elejét, amit nem tudsz állítani. Az gyárilag magasnak tűnős.
Előre vegyél rövidebb rugót, fehér meg piros kapható asszem 20eFt körül.
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53878 Dátum:
2011 Május 02, 17:25:20 »
Idézetet írta: 1303LS - 2011 Május 02, 16:28:01
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53877 Dátum:
2011 Május 02, 16:28:01 »
Idézetet írta: Narancs - 2011 Május 02, 09:42:55
Ez igaz.
Normogo
Hozzászólások: 2982
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #53876 Dátum:
2011 Május 02, 14:37:51 »
Idézetet írta: Normogo - 2011 április 30, 08:36:23
Nektek hány négyzetméter ment bele? A 3mm-es négyzetmétere 5 ezer Ft.
Elég a vékonyabb változata is a 2mm-es?
Gyárilag a doblemezek utastér felőli belső oldalán is volt ez a bitumenes zajcsillapítás? Esetleg valami képsorozatot tudtok mutatni, ahol látszik, hogy hova kell tenni?
2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Oldalak:
1
...
663
664
665
666
667
[
668
]
669
670
671
672
673
...
2015
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...