www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 18:09:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 663 664 665 666 667 [668] 669 670 671 672 673 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14866626 alkalommal)
Süni
« Hozzászólás #53931 Dátum: 2011 Május 04, 19:57:37 »

talán az S-ses végű az 3 pólusú
Nem. NGK-nál "T" a három pólusú jelölése. A basszátodba pl BUR5ET.

http://www.spark-plugs.co.uk/pages/technical/ngkjpg.htm

http://users.vpg.sulinet.hu/klucsar/kepek/szereles/gyertya/ngk-jelzesek-full.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2011 Május 04, 20:01:10 írta Süni »
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #53930 Dátum: 2011 Május 04, 19:55:00 »

Vezérmű tengely vásárlás előtt állok.Mire kell figyelni, mik a buktatok?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Süni
« Hozzászólás #53929 Dátum: 2011 Május 04, 19:52:47 »

A Ford-Klub Stuntmanusa (www.geree.hu) bevásárolt vagy 10 féle gyertyából 10-10-et, és egyszerű ellenállásmérés segítségével osztályozta őket. A lista legalján (legrosszabb) a gyári Ford (Motorcraft) gyertya állt, a csúcsán pedig az NGK, és a Denso. A Ford-nál 10 gyertyának 10 különböző értéke volt. A két japán gyár pedig minimális eltéréssel dolgozott. Nem tudom, ez az érték mit jelent a gyertya működése közben (utálom az elektromosságot), de érdekes a végeredmény.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53928 Dátum: 2011 Május 04, 19:38:32 »

Ha nem megy egy henger, beleteszel egy másik gyertyát és akkor meg megy, akkor nem biztos, hogy a gyertya a hibás.
Ha pedig ez a henger 50 km múlva ismét megáll, akkor egyáltalán nem biztos, hogy az újonnan beletett gyertya romlott el.

Soha nem nézegettem a gyertyák gyártóját, most Denso van benne, előtte indiai Bosch volt, nekem még SOHA nem volt bajom/dolgom hibás vagy idő előtt elromló gyertyával, pedig azt hiszem elég sokat szerelek és variálok, itt meg vannak emberek, akik 3 évente vesznek új gyertyát és azonnal gyári hibás nekik 4-ből három....   Undecided Undecided Undecided Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #53927 Dátum: 2011 Május 04, 19:13:11 »

Te műszaki ember vagy. Ehh, mindegy.
2011 -et írunk.

 Huh
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #53926 Dátum: 2011 Május 04, 18:38:24 »

mondjuk vagy az elektróda, vagy a porcelán nem bírja a hőt vagy a nyomást...
Szilikát tanszéken anno úgy tanították:  a gyertya porcelán testének elkészítése igen bonyolult feladat.
Pontos összetételét minden gyár titkolja. Jót előállítani inkább művészet mint tudomány. Rengeteget kísérleteznek, hogy az előállítási költséget csökkentsék (melyik iparban nem). Legkisebb technológia pontatlanság és máris készül a selejt (itt arra céloznék, hogy nem mindegy hol készül).

Isolátor is marhajó gyertya volt míg a németek gyártották, aztán átkerült Romániába. És most a Bosch gyertyák egy része is ott készül.  Undecided



Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #53925 Dátum: 2011 Május 04, 18:08:11 »

ha jó a gyújtásrendszer, akkor mi tud elbaszódni egy akármilyen noname gyertyában is akár?
szerintem semmi.

nálam fél év után nem ment az egyik henger, kicseréltem a gyertyát, minden más maradt és elindult. mondjuk az nem értem hogy mi a jó abban a boschnak, hogy egy másik gyártóval próbálkozom utána ( adtam neki még egy esélyt de most egy másik vacakol).
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #53924 Dátum: 2011 Május 04, 17:22:08 »

ha jó a gyújtásrendszer, akkor mi tud elbaszódni egy akármilyen noname gyertyában is akár?
szerintem semmi.
A hő hatására a póluson reve képződik és a szikra is koptatja. Elvékonyodik a gyertya érinkezője, és a nyomástól elállítódik. Van, hogy elég. Így megy tönkre a gyújtógyertya. De van amikor elreped a porcelán, és van amikor a közepe elkezd mozogni. Tulajdonképpen elkopik a gyertya érinkezője a tűztérben ez okozza a gyújtógyertyák végét.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #53923 Dátum: 2011 Május 04, 17:09:17 »

NGK gyertyával utolsó 2 alkalommal szívtam rendesen. Mindkettő Made in Franc feliratú volt.
Nekem Fiatban 30 ezret elment, csak azért cseréltem ki, mert már illett...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #53922 Dátum: 2011 Május 04, 16:47:57 »

mondjuk vagy az elektróda, vagy a porcelán nem bírja a hőt vagy a nyomást...

Te műszaki ember vagy. Ehh, mindegy.
2011 -et írunk.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #53921 Dátum: 2011 Május 04, 14:59:43 »

ha jó a gyújtásrendszer, akkor mi tud elbaszódni egy akármilyen noname gyertyában is akár?
szerintem semmi.

mondjuk vagy az elektróda, vagy a porcelán nem bírja a hőt vagy a nyomást...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53920 Dátum: 2011 Május 04, 14:41:35 »

Értem.
Hit kérdésekkel én sem foglalkozom azt meghagyom Gyuszkónak.
Én csak annyit tudok mondani, hogy Swiftben 5000 km után 4-ből 2 db ment a kukába és Fordból 2x is 1-1 db ki lett kukázva.  Undecided
Bogárban Brisk van, meg vagyok vele elégedve. Fordban azóta Denso azzal is meg vagyok elégedve. Apám Ignisében NGK (japán) azzal is meg vagyunk elégedve.

ha jó a gyújtásrendszer, akkor mi tud elbaszódni egy akármilyen noname gyertyában is akár?
szerintem semmi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #53919 Dátum: 2011 Május 04, 14:05:40 »

Ez hülyeség, mint már többször kifejtettem, de hitkérdésekkel nem foglalkozom. Wink
Értem.
Hit kérdésekkel én sem foglalkozom azt meghagyom Gyuszkónak.

Én csak annyit tudok mondani, hogy Swiftben 5000 km után 4-ből 2 db ment a kukába és Fordból 2x is 1-1 db ki lett kukázva.  Undecided

Bogárban Brisk van, meg vagyok vele elégedve. Fordban azóta Denso azzal is meg vagyok elégedve. Apám Ignisében NGK (japán) azzal is meg vagyunk elégedve.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #53918 Dátum: 2011 Május 04, 13:11:04 »

NGK gyertyával utolsó 2 alkalommal szívtam rendesen. Mindkettő Made in Franc feliratú volt. Japót már alig kapni.
Javaslom inkább

Ez hülyeség, mint már többször kifejtettem, de hitkérdésekkel nem foglalkozom. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53917 Dátum: 2011 Május 04, 11:56:29 »

Nem kell összemenni, azt a leszorító-gyűrűt oldalanként 2db 6-os anya fogja, azokat kell lehúzni a megfelelő nyomatékkal ("érzéssel") és akkor már tömít mert a hengerfejben és a szívócső is kúpos kialakítású, beteszed közé a tömítést és csak össze kell szorítani.
Oksa köszi szépen Wink

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #53916 Dátum: 2011 Május 04, 11:50:07 »

Huh
Nem kell összemenni, azt a leszorító-gyűrűt oldalanként 2db 6-os anya fogja, azokat kell lehúzni a megfelelő nyomatékkal ("érzéssel") és akkor már tömít mert a hengerfejben és a szívócső is kúpos kialakítású, beteszed közé a tömítést és csak össze kell szorítani.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53915 Dátum: 2011 Május 04, 11:45:48 »

Olyanom van nekem is rajta,ami belepasszol a lukba a hengerfejen.de az anyák alatt nem kell összemenni teljesen a fémeknek ugye?csak ameddig rá nem ül az alu karika a helyére.Mert nekem az anyák alatt miután megszorítottam,maradt hézag Roll Eyes

Huh

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #53914 Dátum: 2011 Május 04, 11:39:50 »

bosch 8-as hőértékű 4polusú gyertyám van bogárba.
4db. 1000km mentek. csak az új motoromba platina gyertya lett rakva.
2500+postaköltség.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #53913 Dátum: 2011 Május 04, 11:37:35 »

Ha ki akarom hajtani a bosch w8ac gyertyát mi az ngk megfelelője?
NGK gyertyával utolsó 2 alkalommal szívtam rendesen. Mindkettő Made in Franc feliratú volt. Japót már alig kapni.
Javaslom inkább a Denso-t és a MagnetMarellit (már ezt is a Denso gyártja).

W16FS-U

http://www.maximizeronline.com/?action=item_pup&item=DS+W16FSU

Ha meg olcsó kell akkor Beru.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53912 Dátum: 2011 Május 04, 11:28:30 »

remélem nekem kijön rendesen, Te milyet tettél bele?
Champion L86 C  Az volt benne,szerette. Német  1200-es motor

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #53911 Dátum: 2011 Május 04, 11:26:43 »

Én is ki akartam,aztán perselyezés lett a vége.De már készen van,most teszem össze a motort.


remélem nekem kijön rendesen, Te milyet tettél bele?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53910 Dátum: 2011 Május 04, 11:26:27 »

de, alu karika
Olyanom van nekem is rajta,ami belepasszol a lukba a hengerfejen.de az anyák alatt nem kell összemenni teljesen a fémeknek ugye?csak ameddig rá nem ül az alu karika a helyére.Mert nekem az anyák alatt miután megszorítottam,maradt hézag Roll Eyes

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53909 Dátum: 2011 Május 04, 11:26:09 »

mi a különbség a kettő között? 1.6 motorba menne

talán az S-ses végű az 3 pólusú



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53908 Dátum: 2011 Május 04, 11:24:14 »

Ha ki akarom hajtani a bosch ...
Én is ki akartam,aztán perselyezés lett a vége.De már készen van,most teszem össze a motort.
Én Champion L86 C vettem bele.

« Utoljára szerkesztve: 2011 Május 04, 11:27:28 írta bruno »

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #53907 Dátum: 2011 Május 04, 11:19:43 »

b5h/b5hs

mi a különbség a kettő között? 1.6 motorba menne
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #53906 Dátum: 2011 Május 04, 11:18:07 »

Ha ki akarom hajtani a bosch w8ac gyertyát mi az ngk megfelelője?
b5h/b5hs

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #53905 Dátum: 2011 Május 04, 11:16:52 »

Ha ki akarom hajtani a bosch w8ac gyertyát mi az ngk megfelelője?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #53904 Dátum: 2011 Május 04, 11:16:04 »

Szívócsonknak gyárilag sincs tömítése a hengerfejeken?

de, alu karika

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53903 Dátum: 2011 Május 04, 11:12:01 »

Szívócsonknak gyárilag sincs tömítése a hengerfejeken?

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #53902 Dátum: 2011 Május 03, 23:12:49 »

nem tom mi lehet nagyon lóg a közepe a tárcsának  tengely  irányba is500 000km van benne:)
opelclub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #53901 Dátum: 2011 Május 03, 22:06:06 »

nem tom mi lehet nagyon lóg a közepe a tárcsának  tengely  irányba is500 000km van benne:)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #53900 Dátum: 2011 Május 03, 22:02:11 »

nem tom mi lehet nagyon lóg a közepe a tárcsának  tengely  irányba is500 000km van benne:)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53899 Dátum: 2011 Május 03, 21:54:14 »

Vat a fak?

SzMCorsa-dat a ház előtt.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #53898 Dátum: 2011 Május 03, 21:53:29 »

Vat a fak?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #53897 Dátum: 2011 Május 03, 21:43:21 »

helóka opel corsán pattan egyet a kuplung és onnantól kezdve csak az utolsó 1/4 en emelt ki de az lófasz ahoz h válts
!!levettem a váltót csapágy jó, kiemelő szerk jó . rugó minden . nem találok hibát csak anyi h a tárcsa közepe nagy  nagyon lötyög amielőt fognának a rúgók fordul benne 45fokot legalább, ettől nem lehet???????????

jah és az 1 negyedig be esik a pedál
Nem elérhető david
Hozzászólások: 716


« Hozzászólás #53896 Dátum: 2011 Május 03, 21:42:28 »

helóka opel corsán pattan egyet a kuplung és onnantól kezdve csak az utolsó 1/4 en emelt ki de az lófasz ahoz h válts
!!levettem a váltót csapágy jó, kiemelő szerk jó . rugó minden . nem találok hibát csak anyi h a tárcsa közepe nagy  nagyon lötyög amielőt fognának a rúgók fordul benne 45fokot legalább, ettől nem lehet???????????
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #53895 Dátum: 2011 Május 03, 21:26:18 »

Gondoltam.  Grin Felül vízszintesen?
Szóval tekeredik enélkül érezhetően?
alúl vizszintesen, beszerelve már olyan luxusérzetem van menet közben mint egy 03-ban  Grin
a döccenőket kevésbé veszi észre , kanyarban meg mint ha odaragasztották volna az úthoz

1303LS
« Hozzászólás #53894 Dátum: 2011 Május 03, 21:20:57 »

Hát a 02-03-ban semmit  Grin torziósnál a futóművet köti össze a napoleonnal
Gondoltam.  Grin Felül vízszintesen?
Szóval tekeredik enélkül érezhetően?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #53893 Dátum: 2011 Május 03, 21:18:56 »

Ez most hova is támaszt mit?
Hát a 02-03-ban semmit  Grin torziósnál a futóművet köti össze a napoleonnal

1303LS
« Hozzászólás #53892 Dátum: 2011 Május 03, 21:15:55 »

Én meg csináltam ilyen futómű kitámasztót, hogy még stabilabb legyen, érezni lehet a különbséget .
 http://shop.hoffmann-speedster.com/catalog/popup_image.php/pID/1377
Ez most hova is támaszt mit?
Oldalak: 1 ... 663 664 665 666 667 [668] 669 670 671 672 673 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.