www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 15:02:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 658 659 660 661 662 [663] 664 665 666 667 668 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13167925 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54115 Dátum: 2011 Május 11, 21:47:10 »

Rézfékcső ügyben menj a Csaszni autósboltba. Ő peremez neked nemdrágán.
én is gyártok ate hollanderrel

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #54114 Dátum: 2011 Május 11, 21:43:56 »

Rendbe kell raknom a fékrendszeremet, és ugye a féken nem szabad spórolni, de ahogy nézem a a bugparts árlistát, az ATE cuccok ára az eget felülről súrolja!
Például az ATE főfékhenger 61 ezer, a nem ATE 13 ezer.
Melyiket ajánljátok? Tényleg ennyivel jobb az ATE cucc?
Ja igen, a következőket kell cserélnem:

2db hátsó fékmunkahenger, főfékhenger, hátra menő fékcsövek.

Rézfékcső ügyben menj a Csaszni autósboltba. Ő peremez neked nemdrágán.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54113 Dátum: 2011 Május 11, 21:21:55 »

Rendbe kell raknom a fékrendszeremet, és ugye a féken nem szabad spórolni, de ahogy nézem a a bugparts árlistát, az ATE cuccok ára az eget felülről súrolja!
Például az ATE főfékhenger 61 ezer, a nem ATE 13 ezer.
Melyiket ajánljátok? Tényleg ennyivel jobb az ATE cucc?
Ja igen, a következőket kell cserélnem:

2db hátsó fékmunkahenger, főfékhenger, hátra menő fékcsövek.
sima is teszi dolgát 11e körül tudoma föféket

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #54112 Dátum: 2011 Május 11, 21:10:12 »

a fékcső konkrétan 2500 forint bármelyik autósboltban.
205 centi a gyári hossza, de érdemes hosszabbat venni 10-15 centivel, mert úgy sem tudod beizgatni faszán.
enyhe túlzással ....
egy 10es minimum a projekt..


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #54111 Dátum: 2011 Május 11, 21:09:34 »

Nagyon kösz!

ha kell ilyen számú kulcs tudok adni kölcsön.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54110 Dátum: 2011 Május 11, 20:48:35 »

27, 36
Nagyon kösz!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #54109 Dátum: 2011 Május 11, 20:28:07 »

Köszi Gumiboginak a mai önfeláldozó segítséget! A 302-ben újra a gyári szív teszi a dolgát...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54108 Dátum: 2011 Május 11, 20:00:41 »

Rendbe kell raknom a fékrendszeremet, és ugye a féken nem szabad spórolni, de ahogy nézem a a bugparts árlistát, az ATE cuccok ára az eget felülről súrolja!
Például az ATE főfékhenger 61 ezer, a nem ATE 13 ezer.
Melyiket ajánljátok? Tényleg ennyivel jobb az ATE cucc?
Ja igen, a következőket kell cserélnem:

2db hátsó fékmunkahenger, főfékhenger, hátra menő fékcsövek.

a fékcső konkrétan 2500 forint bármelyik autósboltban.
205 centi a gyári hossza, de érdemes hosszabbat venni 10-15 centivel, mert úgy sem tudod beizgatni faszán.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #54107 Dátum: 2011 Május 11, 18:56:20 »

Rendbe kell raknom a fékrendszeremet, és ugye a féken nem szabad spórolni, de ahogy nézem a a bugparts árlistát, az ATE cuccok ára az eget felülről súrolja!
Például az ATE főfékhenger 61 ezer, a nem ATE 13 ezer.
Melyiket ajánljátok? Tényleg ennyivel jobb az ATE cucc?
Ja igen, a következőket kell cserélnem:

2db hátsó fékmunkahenger, főfékhenger, hátra menő fékcsövek.
45pínz

ATE (68volt..)
sosemhasználtam


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #54106 Dátum: 2011 Május 11, 18:46:45 »

Rendbe kell raknom a fékrendszeremet, és ugye a féken nem szabad spórolni, de ahogy nézem a a bugparts árlistát, az ATE cuccok ára az eget felülről súrolja!
Például az ATE főfékhenger 61 ezer, a nem ATE 13 ezer.
Melyiket ajánljátok? Tényleg ennyivel jobb az ATE cucc?
Ja igen, a következőket kell cserélnem:

2db hátsó fékmunkahenger, főfékhenger, hátra menő fékcsövek.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #54105 Dátum: 2011 Május 11, 16:11:33 »

A kormány közepén levő anya mekkora? és a hátsó tengely koronás anyája?

27, 36

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #54104 Dátum: 2011 Május 11, 16:11:28 »

A kormány közepén levő anya mekkora? és a hátsó tengely koronás anyája?
hátsó tengely 36
kormány attól függ mikori.
ha kb '73 előtti, akkor nagyricnis kormányrúd, és azt hiszem 27es, (de lehet hogy 24)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54103 Dátum: 2011 Május 11, 16:09:18 »

A kormány közepén levő anya mekkora? és a hátsó tengely koronás anyája?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54102 Dátum: 2011 Május 11, 16:06:53 »

A használt dolgok ilyenek.Egy darabig jók, aztán nem. Undecided
Ezt nem értem.
Pont, hogy újra cseréltem és nem vetemedett semmi a csere közben...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #54101 Dátum: 2011 Május 11, 15:55:40 »

Ma egy picit reszeltünk a féken. Kell új fékmunkahenger és hátulra fékpofák.

Köszönöm a segítséget Spikenak és Harbonah-nak. Jövő hétvégén folytatás.
találtam 36 kulcsot . Tongue

igaz nem dugó hanem villás  viszont itt volt a polcon Tongue
ja és rendeltem egy ilyen 2800- postával. Smiley



[a csatolmányt egy admin törölte]


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #54100 Dátum: 2011 Május 11, 15:18:33 »

Előtte minden ok volt, semmi nem változott, csak a tömítés.
A használt dolgok ilyenek.Egy darabig jók, aztán nem. Undecided

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54099 Dátum: 2011 Május 11, 14:54:48 »

Mondjuk akkor lehet, hogy inkább a leszorító rugó beteg már...
Előtte minden ok volt, semmi nem változott, csak a tömítés.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #54098 Dátum: 2011 Május 11, 14:50:01 »

Lécci mondjatok már egy bevált szelepfedél tömítést és hogy hol lehet kapni, mert kicseréltem a régiket és azóta ereszti a szelepfedél szélénél olajat. Pedig tuti jól raktam be, elrontani sem lehet.
Előre is köszi!

Mondjuk akkor lehet, hogy inkább a leszorító rugó beteg már...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #54097 Dátum: 2011 Május 11, 14:49:45 »

En Ajusat vettem, az parafa... Hiába. Hol lehet Reinzet venni?
Lehet nem a tömités a szar, hanem a szelepfedél van elvetemedve.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #54096 Dátum: 2011 Május 11, 14:48:53 »

Elring is jóféle.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #54095 Dátum: 2011 Május 11, 14:48:00 »

A parafabol is van Victor Reinz ?
Van.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #54094 Dátum: 2011 Május 11, 14:43:07 »

En Ajusat vettem, az parafa... Hiába. Hol lehet Reinzet venni?

Elring is parafából van. Szt bármelyik autósboltba lehet kapni ami unix vagy bárdis. Én is ott vettem.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54093 Dátum: 2011 Május 11, 14:41:33 »

Victor Reinz.
En Ajusat vettem, az parafa... Hiába. Hol lehet Reinzet venni?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #54092 Dátum: 2011 Május 11, 14:37:40 »

Victor Reinz.
A parafabol is van Victor Reinz ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #54091 Dátum: 2011 Május 11, 14:35:00 »

Lécci mondjatok már egy bevált szelepfedél tömítést és hogy hol lehet kapni, mert kicseréltem a régiket és azóta ereszti a szelepfedél szélénél olajat. Pedig tuti jól raktam be, elrontani sem lehet.
Előre is köszi!

Victor Reinz.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54090 Dátum: 2011 Május 11, 14:10:31 »

Lécci mondjatok már egy bevált szelepfedél tömítést és hogy hol lehet kapni, mert kicseréltem a régiket és azóta ereszti a szelepfedél szélénél olajat. Pedig tuti jól raktam be, elrontani sem lehet.
Előre is köszi!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BX_thomas
Hozzászólások: 229


Szőr

« Hozzászólás #54089 Dátum: 2011 Május 11, 13:56:10 »

hidegen?
mert lehet szivató tengely béragadás....

csak melegen, szivató jól megy, néztem

Ha bajod van a világgal, nem a világgal van a baj…
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #54088 Dátum: 2011 Május 11, 13:52:01 »

skacok, mi a tökömért ingadozik alalpjáratom.
Eddig jó volt.
Állt 3-4 napot és ma alig marad meg, ketyeg keveset aztán leáll.
hidegen?
mert lehet szivató tengely béragadás....
Nem elérhető BX_thomas
Hozzászólások: 229


Szőr

« Hozzászólás #54087 Dátum: 2011 Május 11, 13:37:59 »

Akkor pucolás pucolni.  Wink

 Cool

Ha bajod van a világgal, nem a világgal van a baj…
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54086 Dátum: 2011 Május 11, 13:35:52 »

nincs alapjárati szelep, csavaros.
de szét fogom szedni, ez már tuti
Akkor pucolás pucolni.  Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető BX_thomas
Hozzászólások: 229


Szőr

« Hozzászólás #54085 Dátum: 2011 Május 11, 13:33:35 »

Dzsuva van a karbiba. Alpjárati szelep beragadt, vagy az alapjárati csatorna eltömődött.
nincs alapjárati szelep, csavaros.
de szét fogom szedni, ez már tuti

Ha bajod van a világgal, nem a világgal van a baj…
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54084 Dátum: 2011 Május 11, 13:29:31 »

skacok, mi a tökömért ingadozik alalpjáratom.
Eddig jó volt.
Állt 3-4 napot és ma alig marad meg, ketyeg keveset aztán leáll.
Dzsuva van a karbiba. Alpjárati szelep beragadt, vagy az alapjárati csatorna eltömődött.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető BX_thomas
Hozzászólások: 229


Szőr

« Hozzászólás #54083 Dátum: 2011 Május 11, 13:25:46 »

vagy kimaszkolod és szépen visszavarod a gyári hegesztési pontoknál..
csavarozás akkor jó max ha nagyon jól letudod fixálni de én nem tenném csörög zörög a a kasztni és mégegy rés ahol berohad a dzsuva..
skacok, mi a tökömért ingadozik alalpjáratom.
Eddig jó volt.
Állt 3-4 napot és ma alig marad meg, ketyeg keveset aztán leáll.

Ha bajod van a világgal, nem a világgal van a baj…
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #54082 Dátum: 2011 Május 11, 13:22:22 »

Igen és utána lehet csavarozás lenne a jó megoldás.
vagy kimaszkolod és szépen visszavarod a gyári hegesztési pontoknál..
csavarozás akkor jó max ha nagyon jól letudod fixálni de én nem tenném csörög zörög a a kasztni és mégegy rés ahol berohad a dzsuva..


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #54081 Dátum: 2011 Május 11, 13:11:52 »

hokok és airbrush pisztolyal vagy lefúrod az alsó lemez hegesztési pontjainál leveszed s külön fényezed az elemeket majd vissza .

Igen és utána lehet csavarozás lenne a jó megoldás.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #54080 Dátum: 2011 Május 11, 12:45:57 »

SzeVWasztok!

Hogyan kell a motortér feletti szellőzőrács belsejét kitakarítani/lecsiszolni/lefesteni?
Eddig még mindenhol csak rágányolást láttam, ami előbb utóbb lepattogzott.
Lehet nem véletlenül? Vagy van erre valami ötlet? Nem lehet valahol alulról lebontva hozzáférni?
hokok és airbrush pisztolyal vagy lefúrod az alsó lemez hegesztési pontjainál leveszed s külön fényezed az elemeket majd vissza .


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #54079 Dátum: 2011 Május 11, 10:40:14 »

SzeVWasztok!

Hogyan kell a motortér feletti szellőzőrács belsejét kitakarítani/lecsiszolni/lefesteni?
Eddig még mindenhol csak rágányolást láttam, ami előbb utóbb lepattogzott.
Lehet nem véletlenül? Vagy van erre valami ötlet? Nem lehet valahol alulról lebontva hozzáférni?
flex, ecset.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54078 Dátum: 2011 Május 11, 10:23:18 »

SzeVWasztok!

Hogyan kell a motortér feletti szellőzőrács belsejét kitakarítani/lecsiszolni/lefesteni?
Eddig még mindenhol csak rágányolást láttam, ami előbb utóbb lepattogzott.
Lehet nem véletlenül? Vagy van erre valami ötlet? Nem lehet valahol alulról lebontva hozzáférni?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54077 Dátum: 2011 Május 11, 08:46:58 »

Benzincső.

Saját tapasztalat.

Semperit csövek 5-6 éve hibátlanul teszik amit tenniük kell.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #54076 Dátum: 2011 Május 11, 08:44:01 »

A torzió rúdnak nincs köze a jelöléshez, a lengőtengelyt, amiben a féltengely forog, azt kell jelölni a torziólaphoz, hogy a hátsó kerekek összetartása ne változzon.
ÓRIÁSI KÖSZÖNET A TELEFONOS SEGÍTSÉGÉRT STUNTMANUSNAK! Kezfogas
Tegnap este 11 óra körül készen lett az autó. Most egy picit feljebb áll a jobb oldal: seráfütty, így leműszakizik, kész. Aztán megy pihenni, tegnaptól Ford tulaj lettem átmenetileg.

Mindenesetre a para nagyobb volt az indokoltnál, nem olyan veszett nagy meló egy rugócsere, mint ahogyan azt pár embertől hallottam. Hamarabb is készen lehettem volna, de a sárvédőt lebontottam, hogy ne zavarjon, és a lemezkart is rozsdátlanítottam, festettem, ami a régi helyére bekerült.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 658 659 660 661 662 [663] 664 665 666 667 668 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.