www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 17:06:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 651 652 653 654 655 [656] 657 658 659 660 661 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13150156 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54395 Dátum: 2011 Június 01, 21:12:50 »

Arra már volt célszerszám  Grin
Én a gyertyakulcsot használom erre a célra.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54394 Dátum: 2011 Június 01, 20:48:03 »

Arra már volt célszerszám  Grin
csak vissza szar ugy Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54393 Dátum: 2011 Június 01, 20:08:15 »

csak vissza szar ugy Grin


Azt nem kérdezte...   Grin Grin Grin Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54392 Dátum: 2011 Június 01, 20:05:38 »

A cocializmusban ezt úgy csinálták, hogy alul kitámasztották a szelepet, felül meg egy csövet rátartva a szeleprugó tányérjára, egy jó nagyot odavertek kalapáccsal a csőre. Ezán össze szedték az ékeket és dolgoztak tovább vidáman.  Cool
csak vissza szar ugy Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54391 Dátum: 2011 Június 01, 20:04:10 »

A cocializmusban ezt úgy csinálták, hogy alul kitámasztották a szelepet, felül meg egy csövet rátartva a szeleprugó tányérjára, egy jó nagyot odavertek kalapáccsal a csőre. Ezán össze szedték az ékeket és dolgoztak tovább vidáman.  Cool

Össze lehet nyomni, ha megtámasztod a szelepet, de nehézkes. A hengerfej alá teszel egy dugókulcsot a szeleptányérhoz és megnyomod a rugót úgy, hogy, mint egy egykarú emelőt a himbatengely csavar alá fogatod.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54390 Dátum: 2011 Június 01, 20:00:24 »

A hengerfejben a szeleprugókat csak rugóösszenyomóval lehet összenyomni? Vagy van erre valami trükk?


Össze lehet nyomni, ha megtámasztod a szelepet, de nehézkes. A hengerfej alá teszel egy dugókulcsot a szeleptányérhoz és megnyomod a rugót úgy, hogy, mint egy egykarú emelőt a himbatengely csavar alá fogatod a furatolt laposvasat, amivel lenyomod.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 01, 20:03:01 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #54389 Dátum: 2011 Június 01, 19:53:34 »

A hengerfejben a szeleprugókat csak rugóösszenyomóval lehet összenyomni? Vagy van erre valami trükk?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54388 Dátum: 2011 Június 01, 17:57:42 »

Réz csavarral raktam fel 20 éve az ajtót. Most letörött a fél csavarfej. Le kellett fúrni. Nincs csavarkihajtóm, most erre várok.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54387 Dátum: 2011 Június 01, 17:53:30 »

3. nap! Végre készen vagyok az ajtók aljával. Ki is kentem belül.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54386 Dátum: 2011 Június 01, 11:47:19 »

ingyen átveszem

Én is!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #54385 Dátum: 2011 Június 01, 11:46:15 »

nemtudtam mi a baj már mindent kicseréltem, kimértem mikor rájöttem hogy a kínában gyártott bosch gyertya szar! előszedtem 4 db régi németet és ugy működik mint egy álom Smiley ugyhogy kinai boscht ne vegyetek

ingyen átveszem

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54384 Dátum: 2011 Június 01, 09:32:02 »

nemtudtam mi a baj már mindent kicseréltem, kimértem mikor rájöttem hogy a kínában gyártott bosch gyertya szar! előszedtem 4 db régi németet és ugy működik mint egy álom Smiley ugyhogy kinai boscht ne vegyetek


Apa, kezdőőőődik!!  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #54383 Dátum: 2011 Június 01, 06:01:17 »

nemtudtam mi a baj már mindent kicseréltem, kimértem mikor rájöttem hogy a kínában gyártott bosch gyertya szar! előszedtem 4 db régi németet és ugy működik mint egy álom Smiley ugyhogy kinai boscht ne vegyetek

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Robpanzer
« Hozzászólás #54382 Dátum: 2011 Május 31, 22:21:49 »


Loctite 5699

köszi
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54381 Dátum: 2011 Május 31, 21:27:31 »

A szürke Loctitenak mi a pontos típusa?


Loctite 5699

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #54380 Dátum: 2011 Május 31, 21:22:34 »

motort ki rkja össze??Smiley

Szerinted??? Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54379 Dátum: 2011 Május 31, 21:19:20 »

A szürke Loctitenak mi a pontos típusa?
motort ki rkja össze??Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #54378 Dátum: 2011 Május 31, 21:17:21 »


A Curil meg a Permatex valami nagyon hasonló, mint a gaskachink (vagy mi a fasz, amerikai szar) és leginkább a régi hermosan-ra hasonlít. Ezek olyanok, mint a lakk, nagyon kicsi a réskitöltő képességük, pl. a vezérműtengely dugónál tutira folyni fog, főleg, ha nem új a dugó (vagy nem a mexikói gumis).

Én azt mondom, hogy a szürke Loctite-ot vagy DreiBond-ot kell használni (ezek olcsóbbak, mint az 518-as), azzal nem lehet baj és mindenhová tudod használni.

A szürke Loctitenak mi a pontos típusa?
Süni
« Hozzászólás #54377 Dátum: 2011 Május 31, 21:05:26 »

Hubazz, a hermetic büdös, mint a rohadás! Egyszer belefolyt Bugmaster hátizsákjába....  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54376 Dátum: 2011 Május 31, 21:01:26 »

Hát igen blokkfélen kívül mindenhová jó egy sima RTV


A blokkfelet is millióan azzal rakják össze, én is raktam már össze, a jó minőségű RTV simán tartós.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #54375 Dátum: 2011 Május 31, 20:57:39 »


A Curil meg a Permatex valami nagyon hasonló, mint a gaskachink (vagy mi a fasz, amerikai szar) és leginkább a régi hermosan-ra hasonlít. Ezek olyanok, mint a lakk, nagyon kicsi a réskitöltő képességük, pl. a vezérműtengely dugónál tutira folyni fog, főleg, ha nem új a dugó (vagy nem a mexikói gumis).

Én azt mondom, hogy a szürke Loctite-ot vagy DreiBond-ot kell használni (ezek olcsóbbak, mint az 518-as), azzal nem lehet baj és mindenhová tudod használni.
Hát igen blokkfélen kívül mindenhová jó egy sima RTV
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54374 Dátum: 2011 Május 31, 20:55:06 »

Curillal van tapasztalatod?


A Curil meg a Permatex valami nagyon hasonló, mint a gaskachink (vagy mi a fasz, amerikai szar) és leginkább a régi hermosan-ra hasonlít. Ezek olyanok, mint a lakk, nagyon kicsi a réskitöltő képességük, pl. a vezérműtengely dugónál tutira folyni fog, főleg, ha nem új a dugó (vagy nem a mexikói gumis).

Én azt mondom, hogy a szürke Loctite-ot vagy DreiBond-ot kell használni (ezek olcsóbbak, mint az 518-as), azzal nem lehet baj és mindenhová tudod használni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #54373 Dátum: 2011 Május 31, 20:52:46 »

Curillal van tapasztalatod?
Nekem nincs, de egy ismerősöm 100 számra rakott ezzel már össze motorokat.
Hogy melyik folyt utána, vagy nem nem tudom.  Roll Eyes
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #54372 Dátum: 2011 Május 31, 20:52:29 »

szilvalekvár
Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Robpanzer
« Hozzászólás #54371 Dátum: 2011 Május 31, 20:50:01 »

Én utoljára egy nagyon rendes embertől kaptam egy picit, mert volt Neki. Rohadt kevés kell egy blokkhoz, úgy még húzósabb, hogy a tubus 95%-át kidobod 5 év múlva.  Undecided

Curillal van tapasztalatod?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54370 Dátum: 2011 Május 31, 20:49:24 »

szilvalekvár

Most néztem loctite-t de annak elég húzós az ára.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Május 31, 20:51:08 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #54369 Dátum: 2011 Május 31, 20:48:45 »


Most néztem loctite-t de annak elég húzós az ára.
Én utoljára egy nagyon rendes embertől kaptam egy picit, mert volt Neki. Rohadt kevés kell egy blokkhoz, úgy még húzósabb, hogy a tubus 95%-át kidobod 5 év múlva.  Undecided
Robpanzer
« Hozzászólás #54368 Dátum: 2011 Május 31, 20:45:50 »

Másikban már írták, de könnyen beszerezhető még a Curil K2 vagy Curil T is, ezek még olcsók is és jók. Bár ezek nem anaerobok.


Most néztem loctite-t de annak elég húzós az ára.
1303LS
« Hozzászólás #54367 Dátum: 2011 Május 31, 20:31:31 »

Motor öszerakáshoz milyen pasztát javasoltok?
Másikban már írták, de könnyen beszerezhető még a Curil K2 vagy Curil T is, ezek még olcsók is és jók. Bár ezek nem anaerobok.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54366 Dátum: 2011 Május 31, 20:08:44 »

Miér? sokan használnak dfev karbit, nem rossz az  Cool
okés sok sikert csak ne érjen csalódás...majd

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #54365 Dátum: 2011 Május 31, 20:08:09 »

Motor öszerakáshoz milyen pasztát javasoltok?
Robpanzer
« Hozzászólás #54364 Dátum: 2011 Május 31, 20:07:15 »

központikarbihoz mind 1 Grin

Miér? sokan használnak dfev karbit, nem rossz az  Cool
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #54363 Dátum: 2011 Május 31, 19:28:20 »

A motor teljesítményét, karakterisztikáját tekintve mi a különbség, ha egy 32-35-ös hengerfejet teszek, fel, vagy egy 30-32-est? (1.6-os motor, központi weber dfav karbi, elektronikus gyújtás, a tengely gyári, 1.6.)
Még az is mindegy, hogy szimpla vagy duplaszívós.  Shocked
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54362 Dátum: 2011 Május 31, 19:17:19 »

A motor teljesítményét, karakterisztikáját tekintve mi a különbség, ha egy 32-35-ös hengerfejet teszek, fel, vagy egy 30-32-est? (1.6-os motor, központi weber dfav karbi, elektronikus gyújtás, a tengely gyári, 1.6.)
központikarbihoz mind 1 Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54361 Dátum: 2011 Május 31, 18:37:24 »

A motor teljesítményét, karakterisztikáját tekintve mi a különbség, ha egy 32-35-ös hengerfejet teszek, fel, vagy egy 30-32-est? (1.6-os motor, központi weber dfav karbi, elektronikus gyújtás, a tengely gyári, 1.6.)


Talán a nagyobb szelepessel jobban fog forogni és talán alul kicsit gyengébb lesz. Ez az elmélet, gyakorlatban pedig szinte semmit nem veszel észre.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #54360 Dátum: 2011 Május 31, 18:08:22 »

1971-1974 ig volt az 1.6-os motorokban 32/35-ös szelep, de aztán visszatértek az 1.6-osknál is a 30/32-eshez.

A mexikói hengerfej nagyon hasonló, mint a 043-as, azt tartják a legjobbnak, legjobb öntvény azonban a szelepmérete általában 30/32-es.
Azért írom, hogy általában, mert másmilyen is van, nagyon nehéz eligazodni rajtuk.
Ahogy eszükbe jutott, olyan szelepet tettek bele.

A motor teljesítményét, karakterisztikáját tekintve mi a különbség, ha egy 32-35-ös hengerfejet teszek, fel, vagy egy 30-32-est? (1.6-os motor, központi weber dfav karbi, elektronikus gyújtás, a tengely gyári, 1.6.)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #54359 Dátum: 2011 Május 31, 14:59:37 »

ezt a 30-32-35-öt hol lehet a szelepen lemérni? kiszerelt hengerfejnél ez a látható szelepfej átmérője?
a szeleptányér legnagyobb átmérője Wink

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #54358 Dátum: 2011 Május 31, 14:43:24 »

1971-1974 ig volt az 1.6-os motorokban 32/35-ös szelep, de aztán visszatértek az 1.6-osknál is a 30/32-eshez.

A mexikói hengerfej nagyon hasonló, mint a 043-as, azt tartják a legjobbnak, legjobb öntvény azonban a szelepmérete általában 30/32-es.
Azért írom, hogy általában, mert másmilyen is van, nagyon nehéz eligazodni rajtuk.
Ahogy eszükbe jutott, olyan szelepet tettek bele.
ezt a 30-32-35-öt hol lehet a szelepen lemérni? kiszerelt hengerfejnél ez a látható szelepfej átmérője?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54357 Dátum: 2011 Május 31, 14:32:45 »

Nekem is mexikói hengerfejem van, 1984-es. Ez a konstrukció jobb?

1971-1974 ig volt az 1.6-os motorokban 32/35-ös szelep, de aztán visszatértek az 1.6-osknál is a 30/32-eshez.

A mexikói hengerfej nagyon hasonló, mint a 043-as, azt tartják a legjobbnak, legjobb öntvény azonban a szelepmérete általában 30/32-es.
Azért írom, hogy általában, mert másmilyen is van, nagyon nehéz eligazodni rajtuk.
Ahogy eszükbe jutott, olyan szelepet tettek bele.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54356 Dátum: 2011 Május 31, 14:29:40 »

És előre egy fokozat lesz, hátra meg négy.


Megfordítják a váltót is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 651 652 653 654 655 [656] 657 658 659 660 661 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.237 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.