www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 23:20:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 645 646 647 648 649 [650] 651 652 653 654 655 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13111442 alkalommal)
Robpanzer
« Hozzászólás #54632 Dátum: 2011 Június 18, 11:42:51 »

aszem itt is lesz vakaródzás 

Ez typ3 motor?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #54631 Dátum: 2011 Június 18, 11:13:24 »

Grat nem kis harc volt...
Hát nem. Wink

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #54630 Dátum: 2011 Június 18, 11:12:43 »

Köszönöm mindenkinek az itteni segítséget 3 éven keresztül.Elkészült a gépem,hamarosan egyeztetek a Süsü kollégánkal és elviszem hozzá műszakoztatni. ;)A többi kép a http://picasaweb.google.com/simonjandzso
Grat nem kis harc volt...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #54629 Dátum: 2011 Június 18, 10:59:41 »

Köszönöm mindenkinek az itteni segítséget 3 éven keresztül.Elkészült a gépem,hamarosan egyeztetek a Süsü kollégánkal és elviszem hozzá műszakoztatni. ;)A többi kép a http://picasaweb.google.com/simonjandzso

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #54628 Dátum: 2011 Június 17, 22:48:23 »

 aszem itt is lesz vakaródzás 

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #54627 Dátum: 2011 Június 17, 22:42:51 »

Acetilén óra mit keres ott?
A kérdés jó...
Talán benzin (vagy nitró?) nyomást nézhetett a tulaj - menet közben....
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54626 Dátum: 2011 Június 17, 22:39:23 »

Van aki dolgozik, és van aki csak a kocsit támassza. Grin Grin
Itt csak én dolgozom.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54625 Dátum: 2011 Június 17, 22:36:47 »

Káosz a istállóban:
Acetilén óra mit keres ott?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #54624 Dátum: 2011 Június 17, 22:29:33 »

Egy régebbi fotó.
Van aki dolgozik, és van aki csak a kocsit támassza. Grin Grin

Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #54623 Dátum: 2011 Június 17, 22:22:36 »

Káosz a istállóban:

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54622 Dátum: 2011 Június 17, 21:06:56 »

Egy régebbi fotó.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #54621 Dátum: 2011 Június 17, 20:59:46 »

Gondolom elég, ha csak a tetőt kiszedem, bár ha a fényezés attól könnyebb lesz, akkor az egészet.
neked hogy volt? Ki volt szedve az egész fényezés előtt?
Én az egészet kiszedtem, mert homokolva volt a bódé. Ha nem boldogulsz, szólj priviben, elmondom, hogyan kell. Amúgy a visszatétele a nagyobb szopás.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54620 Dátum: 2011 Június 17, 20:58:45 »

Mééééég! Ez nagyon jó  Wink

Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54619 Dátum: 2011 Június 17, 20:43:57 »

Mééééég! Ez nagyon jó  Wink

Csak beteg képeim vannak. Grin

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54618 Dátum: 2011 Június 17, 20:31:52 »

nagyon beteg ez a kép  Grin Grin Grin
Csak beteg képeim vannak. Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #54617 Dátum: 2011 Június 17, 20:00:47 »

A jel az pár gramm mivel műanyag.

nagyon beteg ez a kép  Grin Grin Grin

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54616 Dátum: 2011 Június 17, 19:48:20 »

Ezért a képért dícséretet érdemelsz,végre nincs az a bazi nagy jel ráaggatva szegényre
A jel az pár gramm mivel műanyag.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54615 Dátum: 2011 Június 17, 19:45:24 »

Hú, azért látom, szakirodalmat vágtál szét emiatt...
Igen jó a szemed!
RNIE
« Hozzászólás #54614 Dátum: 2011 Június 17, 19:39:49 »

Végig nézte ahogy javítottam a kesztyűtartót.
Ezért a képért dícséretet érdemelsz,végre nincs az a bazi nagy jel ráaggatva szegényre
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #54613 Dátum: 2011 Június 17, 19:39:41 »

A javítás kétkomponensű epoxit gyantával és újságpapírral történt.
Hú, azért látom, szakirodalmat vágtál szét emiatt...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54612 Dátum: 2011 Június 17, 19:38:24 »

Hogy-hogy nem ül a kutya a dobozon???Csak nincs valami baja? Grin
Végig nézte ahogy javítottam a kesztyűtartót.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54611 Dátum: 2011 Június 17, 19:36:45 »

A javítás kétkomponensű epoxit gyantával és újságpapírral történt.

[a csatolmányt egy admin törölte]
RNIE
« Hozzászólás #54610 Dátum: 2011 Június 17, 19:36:26 »

Ma összenyomtam véletlenül ezt az 50 éves papir alkatrészt.
Hogy-hogy nem ül a kutya a dobozon???Csak nincs valami baja? Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54609 Dátum: 2011 Június 17, 19:35:29 »

Ma összenyomtam véletlenül ezt az 50 éves papir alkatrészt.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54608 Dátum: 2011 Június 17, 19:34:03 »

a higany még inkább, mi az összefüggés?
A benzinben lehet víz, és az a karburátor alján gyűlik össze. Fékezéskor mozog belekerülve a fúvókákba.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #54607 Dátum: 2011 Június 17, 19:23:29 »

Csak a víz nehezebb fajsúlyú.
a higany még inkább, mi az összefüggés?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #54606 Dátum: 2011 Június 17, 19:18:14 »

elvileg nem kéne, hogy köze legyen hozzá.
ha az úszóházban van fél milliméter magasságú nyál, akkor is stabilnak illene lennie.
Csak a víz nehezebb fajsújú.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #54605 Dátum: 2011 Június 17, 18:36:52 »

elvileg nem kéne, hogy köze legyen hozzá.
ha az úszóházban van fél milliméter magasságú nyál, akkor is stabilnak illene lennie.
Es ha fekezel es elorelottyen? ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54604 Dátum: 2011 Június 17, 17:53:09 »

Ha fékezéskor akkor úszóházban alacsony a benzinszint?
elvileg nem kéne, hogy köze legyen hozzá.
ha az úszóházban van fél milliméter magasságú nyál, akkor is stabilnak illene lennie.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #54603 Dátum: 2011 Június 17, 15:43:54 »

próblád ki hogy hirtelen gázelvételre is fullad ha gurulsz tovább, vagy csak fékezéskor?
Ha fékezéskor akkor úszóházban alacsony a benzinszint?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #54602 Dátum: 2011 Június 17, 15:19:14 »

az mitől van hogy ha fékezek a vassal akkor drasztikusan esik a fordulastszám?
minnél jobban fékezek hirtelen annál jobban leesik a fordulatszám és lefullad a motor ami alapjáraton nem fullad
 Huh

Szegény alapjárat.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54601 Dátum: 2011 Június 17, 15:05:14 »


VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54600 Dátum: 2011 Június 17, 15:04:39 »

nyomnd meg a kuplungot is néha.
 
az mitől van hogy ha fékezek a vassal akkor drasztikusan esik a fordulastszám?
minnél jobban fékezek hirtelen annál jobban leesik a fordulatszám és lefullad a motor ami alapjáraton nem fullad
 Huh

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #54599 Dátum: 2011 Június 17, 15:04:03 »

az mitől van hogy ha fékezek a vassal akkor drasztikusan esik a fordulastszám?
minnél jobban fékezek hirtelen annál jobban leesik a fordulatszám és lefullad a motor ami alapjáraton nem fullad
 Huh
próblád ki hogy hirtelen gázelvételre is fullad ha gurulsz tovább, vagy csak fékezéskor?
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #54598 Dátum: 2011 Június 17, 14:59:40 »

az mitől van hogy ha fékezek a vassal akkor drasztikusan esik a fordulastszám?
minnél jobban fékezek hirtelen annál jobban leesik a fordulatszám és lefullad a motor ami alapjáraton nem fullad
 Huh
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #54597 Dátum: 2011 Június 17, 14:41:45 »

Ilyen állapotú (OT vizsgája már megvan  Cool):


1303LS
« Hozzászólás #54596 Dátum: 2011 Június 17, 13:20:47 »

ettöl ne rettegjetek már

gyürü mellet leszivárog az olaj ,,kipuff ba lecsapodott kondenzviz kicsapodik stn.....

ezt egy 0km motor is tudja
Ha ferdén állok meg egy árokparton, mindig nyom egy adagot.  Grin
Hamisítatlan boxer.  Cheesy
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #54595 Dátum: 2011 Június 17, 13:17:17 »

Mostmár teljesen elkeseredtem.  Undecided  Tongue
Sebaj utánajárok a problémának amint lesz egy kis időm.

Felesleges, karbi, gyújtás. Főleg, mivel sokat állt, karbi.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54594 Dátum: 2011 Június 17, 12:53:01 »

Pedig de, ez tipikusan olyan hiba. Félgázon megy százat simán, terhelést nem bír.
Egy kopott ezerkettes is megy lendületből, kipróbáltam. Sőt 80 -nal két személlyel a kőröshegyi viadukton is. A kopottság pont kis fordulaton számít a sok fals levegő és beszívott olaj miatt.
Mostmár teljesen elkeseredtem.  Undecided  Tongue
Sebaj utánajárok a problémának amint lesz egy kis időm.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #54593 Dátum: 2011 Június 17, 11:49:45 »

Tulajdonképpen a motor állapota lenne a fontos, mert ilyen gyengeséget nehezen okoz karburátor vagy gyújtás hiba. Főleg, ha a fogyasztás egyébként normális.
Én szoktam járni arra és azt az emelkedőt simán veszem 100-al és az enyémhez képest egy nagyon jól felújított "F"-es motor egy extrém hosszú váltóval is rakéta. Tapasztalat. Szóval a Tiednél valami nagyobb gond lesz, de ne legyen igazam. A mindennapos használatnál 20-25LE bőven jó, elég csak az én 34LE-s motoromat alapul venni, ami örülnék neki, ha valójában 30-at tud és ezzel járkálok ugye fél gázokkal. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy egy rommákopott motort is érezhet úgy a gazdája úgy, hogy nem is olyan gyenge.

Pedig de, ez tipikusan olyan hiba. Félgázon megy százat simán, terhelést nem bír.
Egy kopott ezerkettes is megy lendületből, kipróbáltam. Sőt 80 -nal két személlyel a kőröshegyi viadukton is. A kopottság pont kis fordulaton számít a sok fals levegő és beszívott olaj miatt.

VW Beetle - the original since 1938
Oldalak: 1 ... 645 646 647 648 649 [650] 651 652 653 654 655 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.452 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.