www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 15, 21:48:19

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921216 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 643 644 645 646 647 [648] 649 650 651 652 653 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13123960 alkalommal)
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #54713 Dátum: 2011 Június 22, 14:49:58 »

Köszönöm.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54712 Dátum: 2011 Június 22, 14:40:15 »

Köszi. Melyik részén? Dózsa György út felé? Sajnos a neten nem találom.
a szabolcs u. keresztezi a dózsát.
ha mész a hősök tere felé, akkor jobbra és az első utcasarok után volt szintén jobb kéz felé.

most, hogy gsa írja, a tatai úttal is jól jársz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #54711 Dátum: 2011 Június 22, 14:16:12 »

Róna fékbetétes a Tatai utca környékén.
http://www.ronakft.hu/kezdhu.html

Tudja valaki, hogy fékpofa betétet ragasztanak valahol Budapesten az V. VI. VII. VIII. XIII. kerületben?
Sürgős lenne.
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #54710 Dátum: 2011 Június 22, 14:14:30 »

XIII. ker, szabolcs utcában volt régen.
nem tudom, hogy megvan-e még.

Köszi. Melyik részén? Dózsa György út felé? Sajnos a neten nem találom.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54709 Dátum: 2011 Június 22, 14:06:45 »

Tudja valaki, hogy fékpofa betétet ragasztanak valahol Budapesten az V. VI. VII. VIII. XIII. kerületben?
Sürgős lenne.

XIII. ker, szabolcs utcában volt régen.
nem tudom, hogy megvan-e még.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #54708 Dátum: 2011 Június 22, 12:34:07 »

Tudja valaki, hogy fékpofa betétet ragasztanak valahol Budapesten az V. VI. VII. VIII. XIII. kerületben?
Sürgős lenne.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54707 Dátum: 2011 Június 22, 11:11:11 »

nem tudom ezen mi a faszt kínlódtok ennyit uszóházba belenéz alapjárati fúvókát drótkefe szőrével megsmatkál co csavaron fordít egy felet kb ennyi de ezért valószínűleg nem kell vonalba fúrni a blokkot Roll Eyes és az öreg porsche professzort sem kell feltámasztani Kiss
ez kb  igy van Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #54706 Dátum: 2011 Június 22, 10:43:50 »

Ezt gondold már át, szerinted a kuplung meg a nyeles tengely mennyi elmozdulást enged ott.
(Nem ez a baj, én is jártam így, holott a motoron alig volt lógás...)
nem tudom ezen mi a faszt kínlódtok ennyit uszóházba belenéz alapjárati fúvókát drótkefe szőrével megsmatkál co csavaron fordít egy felet kb ennyi de ezért valószínűleg nem kell vonalba fúrni a blokkot Roll Eyes és az öreg porsche professzort sem kell feltámasztani Kiss

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #54705 Dátum: 2011 Június 22, 10:23:01 »

Nyári melegben hígabb az olaj, rosszabb a kenés, ha lógás van,  megnő a súrlódás, kis fordulaton (alapjáraton), fékezéskor még inkább,  leáll a motor.

Ezt gondold már át, szerinted a kuplung meg a nyeles tengely mennyi elmozdulást enged ott.
(Nem ez a baj, én is jártam így, holott a motoron alig volt lógás...)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #54704 Dátum: 2011 Június 22, 10:21:34 »

az csak 302/303-ban van.

Csatlakozom Tatihoz, szivárvány Pistánk téved.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #54703 Dátum: 2011 Június 22, 10:18:10 »


Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #54702 Dátum: 2011 Június 22, 10:09:00 »

a faszt Kiss


VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #54701 Dátum: 2011 Június 22, 09:54:14 »

az csak 302/303-ban van.
a faszt Kiss

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #54700 Dátum: 2011 Június 22, 08:05:07 »

az csak 302/303-ban van.

A Mexiókóban is az van itt elvezetve, egy kemény műanyag csővel.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54699 Dátum: 2011 Június 22, 06:40:31 »

Nem a szuszogó cső szokott ott menni?
az csak 302/303-ban van.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #54698 Dátum: 2011 Június 21, 23:22:54 »

Ja, igen. A csomagtartó szélvédő előtti pereme alatt van egy acél pálca keresztben. Az miaz?

<beszúrt kép törölve>
Nem a szuszogó cső szokott ott menni?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54697 Dátum: 2011 Június 21, 22:13:13 »

Ja, igen. A csomagtartó szélvédő előtti pereme alatt van egy acél pálca keresztben. Az miaz?


Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #54696 Dátum: 2011 Június 21, 21:51:32 »

Ma felkerült a központi weber az injektor helyére, feltettem az önindítót, holnap kötök be valami üzemanyagot, aztán indítunk.  Cheesy
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54695 Dátum: 2011 Június 21, 21:51:01 »

A b-oszlopon...
Igen, érthető. Észre vettem, hogy oldalirányban mozog a cucc és kitapogattam. Kivenni nem sikerült egy darabban, mert a lyukacsos vászon akkor is szakadt, ha ránéztem, de úgy is új megy helyette.

Ma is közelebb jutottam a harakirihez egy kicsivel:



« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 21, 22:13:05 írta Zoli »

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54694 Dátum: 2011 Június 21, 21:46:52 »

A tetőkárpit hogy jön le a hátsó ablak fölött?
Az ablak felett van egy tíz centis sáv, amivel össze van varrva a nagy kárpit és be van tömködve a tető alá.
Illetve a B oszlopról sem jön szakadás nélkül az a fehér gumicsík, mert kis farkasfogak mélyednek bele...
A b-oszlopon kiscsavarhúzóval vissza kell hajlítani a fogakat, majd óvatosan lehúzni a fogakról a csíkot. Megy az csak sok türelem kell hozzá....
Az ablak feletti részen a kárpit végére varrtak egy kb 2 cm széles kartoncsíkot, ami az ablak felső pereménél levő lemezbe akad be amikor btolod és ez tartja feszesen a kárpitot. Olyan mint a műanyagbilincs, csak összrakni könnyű, szétszedni majdnem lehetetlen.  Wink Ha az újjaddal benyúlsz az ablak pereme mögé, akkor ki tudod tapogatni ezt a kartoncsíkot. Ezt kicsit lefele nyomva egy kis kampóval vagy egy hullámos dróttal ki tudod nyomogatni a perem alól és ha már megindul akkor ki lehet bányászni.Nekem ez az egész egy délelőttömbe került.  Wink Remélem érthető ahogy körülírtam a dolgot.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #54693 Dátum: 2011 Június 21, 21:22:52 »

Nyári melegben hígabb az olaj, rosszabb a kenés, ha lógás van,  megnő a súrlódás, kis fordulaton (alapjáraton), fékezéskor még inkább,  leáll a motor.
Hogy leálljon szerintem már ultrakegyetlen dolgoknak kéne lennie...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #54692 Dátum: 2011 Június 21, 21:11:43 »

nem emlékszem hogy csinállta volna, ősszel a -10be észrevettem volna
Nyári melegben hígabb az olaj, rosszabb a kenés, ha lógás van,  megnő a súrlódás, kis fordulaton (alapjáraton), fékezéskor még inkább,  leáll a motor.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #54691 Dátum: 2011 Június 21, 20:38:20 »

Smiley
ez valüszintütlen......föleg ha állt ls elötte nem produkálta
nem emlékszem hogy csinállta volna, ősszel a -10be észrevettem volna
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #54690 Dátum: 2011 Június 21, 19:44:07 »

Csapágyas. Peremes fekvőcsapágy-főtengely axiális játéka nagy. Vagy rosszul van kihézagolva.
Smiley
ez valüszintütlen......föleg ha állt ls elötte nem produkálta

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #54689 Dátum: 2011 Június 21, 16:32:20 »

ezzel az a baj, hogy ha alapjáraton pötyög a kocsi és üresben gurulok majd fékezek akkor csinállja, a gázpedálhoz hozzá se érek
Csapágyas. Peremes fekvőcsapágy-főtengely axiális játéka nagy. Vagy rosszul van kihézagolva.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #54688 Dátum: 2011 Június 21, 15:32:00 »

Én nem tudom, csak kérdezem. Bogárban nem volt szervó fék, mert akkor is csinálhat ilyet, ha az megfirkan.
hát nemigen volt benne ilyen szerencsére Grin
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54687 Dátum: 2011 Június 21, 15:31:20 »

A tetőkárpit hogy jön le a hátsó ablak fölött?
Az ablak felett van egy tíz centis sáv, amivel össze van varrva a nagy kárpit és be van tömködve a tető alá.
Illetve a B oszlopról sem jön szakadás nélkül az a fehér gumicsík, mert kis farkasfogak mélyednek bele...

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #54686 Dátum: 2011 Június 21, 13:32:11 »

A benzinben lehet víz, és az a karburátor alján gyűlik össze. Fékezéskor mozog belekerülve a fúvókákba.
Hat szerintem sosem lesz a karbiban viz kulon faziskent, de ha esetleg lenne (mert valaki ont bele :-)), akkor fekezeskor a nagyobb surusege miatt elorebb lendul a benzinnel, igy meg az eddigieknel is kevesebb vizet szivna a karbi ... Roll Eyes [a szivohely ugy emlekszem, hogy menetirany szerint hatul van.]


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #54685 Dátum: 2011 Június 21, 13:24:38 »

ezzel az a baj, hogy ha alapjáraton pötyög a kocsi és üresben gurulok majd fékezek akkor csinállja, a gázpedálhoz hozzá se érek
Én nem tudom, csak kérdezem. Bogárban nem volt szervó fék, mert akkor is csinálhat ilyet, ha az megfirkan.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #54684 Dátum: 2011 Június 21, 13:17:10 »

Fékezésnél előrelendül az úszóházban a benzin, ez kismértékű szegényedést okoz. (Mint ahogyan partnak felfelé dúsul). Ha szegény az alapjárat, esetleg kicsi az alapelőgyújtás is, akkor ennek lehet hatása, egyébként nem észrevehető.
De a kolléga még nem ellenőrzött semmit, csak itt sídogál, hogy valaki mondja meg a tutit.
300km van köztem és a kocsi között Lips Sealed
és ötleteket várok amiket majd kipróbálhatok valamelyik hétvégén
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #54683 Dátum: 2011 Június 21, 13:07:38 »

Falsot?Annak mi köze van a fékezéshez? Grin Mert ugye csak fékezésnél csinálja

Fékezésnél előrelendül az úszóházban a benzin, ez kismértékű szegényedést okoz. (Mint ahogyan partnak felfelé dúsul). Ha szegény az alapjárat, esetleg kicsi az alapelőgyújtás is, akkor ennek lehet hatása, egyébként nem észrevehető.
De a kolléga még nem ellenőrzött semmit, csak itt sídogál, hogy valaki mondja meg a tutit.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #54682 Dátum: 2011 Június 21, 12:42:49 »

Mondjuk az, hogy fékezéskor hirtelen engeded el a gázt és nem lassan, és ha közben falsot szív akkor a többletlevegő épp elé ahhoz, hogy lefulladon, míg ha lassan engeded vissza a gázt akkor a karbi tud korrigálni.  Roll Eyes 
Van jobb ötleted, vagy megoldásod?  Huh
ezzel az a baj, hogy ha alapjáraton pötyög a kocsi és üresben gurulok majd fékezek akkor csinállja, a gázpedálhoz hozzá se érek
« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 21, 12:44:45 írta Micka »
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #54681 Dátum: 2011 Június 21, 11:35:39 »

Mondjuk az, hogy fékezéskor hirtelen engeded el a gázt és nem lassan, és ha közben falsot szív akkor a többletlevegő épp elé ahhoz, hogy lefulladon, míg ha lassan engeded vissza a gázt akkor a karbi tud korrigálni.  Roll Eyes 
Van jobb ötleted, vagy megoldásod?  Huh
Söt a szivocsonk gumitömitései is el tudnak repedni ami a karbi mozgásától fals levegőt engednek be.Érdemes féksprayyal megnézni miközben löködöd a karbidat.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54680 Dátum: 2011 Június 21, 11:21:22 »

Falsot?Annak mi köze van a fékezéshez? Grin Mert ugye csak fékezésnél csinálja
Mondjuk az, hogy fékezéskor hirtelen engeded el a gázt és nem lassan, és ha közben falsot szív akkor a többletlevegő épp elé ahhoz, hogy lefulladon, míg ha lassan engeded vissza a gázt akkor a karbi tud korrigálni.  Roll Eyes 
Van jobb ötleted, vagy megoldásod?  Huh

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #54679 Dátum: 2011 Június 21, 10:53:03 »

És nem ezt akartad nekem eladni 45-ért? Smiley

Ma jutott el az agyamig, hogy az új 412ben AN-es motor van, ami nem is 1.7, hanem 1.8 és nem gagyi 80 ló hanem 85! Shocked
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #54678 Dátum: 2011 Június 21, 10:09:55 »

Szerintem először ellenőrizd az úszószintet a biztonság kedvéért. Indítsd be, járasd egy kicsit, majd állítsd le és vedd le a karbi fedelét. Ha az úszóház min a 2/3-ig van akkor az már jó jel. Ha már lenn a fedél akkor át is pucolhatod a karbit, azzal rosszat nem csinálsz. Keress egy rajzot a neten a karbidhoz és nézd meg minden a helyén van-e, fúvókák megfelelőek-e. Ellenőrizd a gyújtást és a megszakítóhézagot is. Ezután próba. Ha nem jó akkor lehet tovább agyalni. Akkor valahol falsot fog szívni.
Falsot?Annak mi köze van a fékezéshez? Grin Mert ugye csak fékezésnél csinálja

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #54677 Dátum: 2011 Június 21, 09:17:31 »


-Az ajtókárpit alatt találtam ezt a kis szövetdarabot. Talán az eredeti ülésről... Undecided


Az a szövet szerintem gyári. Enyémben is ugyanilyen volt, a gyári fólia alatt.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54676 Dátum: 2011 Június 20, 22:20:08 »

de nem kéne annak eltűnnie idővel?
több kilómétert is mentem a vassal
rajzás óta először mentem vele (sajnos)
a karbiba öntöttem benyát bőven, indul, megy , csak fullad ha fékezni kell és ez így nem biztonságos
Szerintem először ellenőrizd az úszószintet a biztonság kedvéért. Indítsd be, járasd egy kicsit, majd állítsd le és vedd le a karbi fedelét. Ha az úszóház min a 2/3-ig van akkor az már jó jel. Ha már lenn a fedél akkor át is pucolhatod a karbit, azzal rosszat nem csinálsz. Keress egy rajzot a neten a karbidhoz és nézd meg minden a helyén van-e, fúvókák megfelelőek-e. Ellenőrizd a gyújtást és a megszakítóhézagot is. Ezután próba. Ha nem jó akkor lehet tovább agyalni. Akkor valahol falsot fog szívni.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #54675 Dátum: 2011 Június 20, 22:09:33 »

A benzinben lehet víz, és az a karburátor alján gyűlik össze. Fékezéskor mozog belekerülve a fúvókákba.
de nem kéne annak eltűnnie idővel?
több kilómétert is mentem a vassal
rajzás óta először mentem vele (sajnos)
a karbiba öntöttem benyát bőven, indul, megy , csak fullad ha fékezni kell és ez így nem biztonságos
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #54674 Dátum: 2011 Június 20, 22:07:06 »

nyomnd meg a kuplungot is néha.
 
szerinted nincs jogsim?
üresben gurulás közben ha keményen fékezek esik a fordulatszám
biztos a kuplung a megoldás
« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 20, 22:13:06 írta Micka »
Oldalak: 1 ... 643 644 645 646 647 [648] 649 650 651 652 653 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.235 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.