www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 20:01:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 638 639 640 641 642 [643] 644 645 646 647 648 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14831757 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54931 Dátum: 2011 Június 29, 20:13:38 »

Nekem ezen felismerésem pénzbe került.Ennyi.

Azért kifejthetnéd, hogy megítélésed szerint hol hibáztam.
Nem mondtam, hogy a motor örökké fog menni, csak azt, hogy akkor, amikor hengereket és hengerfejeket tettem rá, akkor jó állapotban volt, nem lógott semmije, stb.

Bocsánat, hogy ezen rugózok, de valóban nem tudom mi a baj most.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54930 Dátum: 2011 Június 29, 20:11:26 »

Innentől kezdve lehet, hogy más a dugattyúkiállása is, mert miért ne. Aki meg anno összerakta nem "köbölt".
Lehet, hogy tök kicis kompresszióval van összerakva a motor.
Kompressziómérő annyit tud megmutatni, hogy ha egyik henger sokkal kisebb végsűrítésű mint a többi. Ha egyforma akkor megint csak a találgatás jöhet.

Jó a dugattyúkiállása és nem is volt nagyon kopott. Persze ezer baja lehet és 1200 km alatt bármi megtörténhet.
Én rátennék egy másik karbit, első körben. Második körben gyújtás elosztót.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #54929 Dátum: 2011 Június 29, 19:50:57 »


Viszont ha a gitt nem marad meg az 1k (budaprimer) alapozón, akkor az gond..

Nem fogja ledobni az biztos.A budaprimer többet bír mint gondolod.Sokat dolgoztam vele,és kapott már sok fajta réteget,de még nem volt panasz.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #54928 Dátum: 2011 Június 29, 18:39:59 »



"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #54927 Dátum: 2011 Június 29, 18:33:08 »




sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #54926 Dátum: 2011 Június 29, 18:25:08 »

Nekem ezen felismerésem pénzbe került.Ennyi.

 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54925 Dátum: 2011 Június 29, 18:21:47 »

Wink Evil

a budaprimeren tényleg nem marad meg a gitt?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54924 Dátum: 2011 Június 29, 18:14:11 »

Cheesy
Wink Evil

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #54923 Dátum: 2011 Június 29, 18:11:52 »

nem Kolbenschmidt, mint az 1.3-asok általában, hanem valami SP, vagy mi, soha nem láttam ilyet.
Innentől kezdve lehet, hogy más a dugattyúkiállása is, mert miért ne. Aki meg anno összerakta nem "köbölt".
Lehet, hogy tök kicis kompresszióval van összerakva a motor.
Kompressziómérő annyit tud megmutatni, hogy ha egyik henger sokkal kisebb végsűrítésű mint a többi. Ha egyforma akkor megint csak a találgatás jöhet.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #54922 Dátum: 2011 Június 29, 18:04:08 »

így-így. a sorrend így van.
Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54921 Dátum: 2011 Június 29, 18:03:12 »

Rozsdamaró után nem kell csiszolni. Ledobja az magától is, ha nem mosod át utána.
így-így. a sorrend így van.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #54920 Dátum: 2011 Június 29, 18:02:31 »

Most pont így csinálom... Csiszol, rozsdamaróz, (tegnap kipróbáltam a korant-ot is), aztán alapoz. Csak gondoltam, teszek fel az alapozó helyett valami nem lecsiszolandót. De ha anyázik a kasznis, akkor nem jó ötlet.
Rozsdamaró után nem kell csiszolni. Ledobja az magától is, ha nem mosod át utána.

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54919 Dátum: 2011 Június 29, 18:01:06 »

Mondjuk én nem így csinálnám-csinálom, de kinek a pap, kinek a papné.
Ha lassan haladhatsz, és félted a lemezt, miért nem csiszolsz és alapozol, aztán, ha már kiderült, mit kell javítani, és elkészült a javítás is, semeddig nem tart lecsiszolni az egy réteg alapozót, és már fújkálhatod kedvedre, senkit nem zavarva.. Wink
Most pont így csinálom... Csiszol, rozsdamaróz, (tegnap kipróbáltam a korant-ot is), aztán alapoz, néha alapozóval, néha horganysprével. Csak gondoltam, teszek fel az alapozó helyett valami nem lecsiszolandót. De ha anyázik a kasznis, akkor nem jó ötlet.
Viszont ha a gitt nem marad meg az 1k (budaprimer) alapozón, akkor az gond..

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #54918 Dátum: 2011 Június 29, 17:58:17 »

Ja, bocs, nem teljesen helyes a leírás. Természetesen nem lakatolás előtt, csak ha fémigcsiszolt részek vannak/lesznek a kocsin és érintkezhetnek leendő javítóelemek helyével, akkor előfordulhat,
hogy le lettek fújva. A kerékdobokat csiszolom ki és pl. a lökhárítótartó cserés, de ez csak a lecsiszolás után derült ki. S hogy még mikor lesz kilakatolva, kérdés, úgyhogy lefújtam addig is..
Tudom, bonyolult... de ettől érdekes.  Grin
Mondjuk én nem így csinálnám-csinálom, de kinek a pap, kinek a papné.
Ha lassan haladhatsz, és félted a lemezt, miért nem csiszolsz és alapozol, aztán, ha már kiderült, mit kell javítani, és elkészült a javítás is, semeddig nem tart lecsiszolni az egy réteg alapozót, és már fújkálhatod kedvedre, senkit nem zavarva.. Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54917 Dátum: 2011 Június 29, 17:56:35 »

Ja, bocs, nem teljesen helyes a leírás. Természetesen nem lakatolás előtt, csak ha fémigcsiszolt részek vannak/lesznek a kocsin és érintkezhetnek leendő javítóelemek helyével, akkor előfordulhat,
hogy le lettek fújva. A kerékdobokat csiszolom ki és pl. a lökhárítótartó cserés, de ez csak a lecsiszolás után derült ki. S hogy még mikor lesz kilakatolva, kérdés, úgyhogy lefújtam addig is..
Tudom, bonyolult... de ettől érdekes.  Grin
És alapozásnak szar ötlet ezt használni?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54916 Dátum: 2011 Június 29, 17:54:44 »

De miért lakatolás előt kell használni? Huh
Ja, bocs, nem teljesen helyes a leírás. Természetesen nem lakatolás előtt, csak ha fémigcsiszolt részek vannak/lesznek a kocsin és érintkezhetnek leendő javítóelemek helyével, akkor előfordulhat,
hogy le lettek fújva. A kerékdobokat csiszolom ki és pl. a lökhárítótartó cserés, de ez csak a lecsiszolás után derült ki. S hogy még mikor lesz kilakatolva, kérdés, úgyhogy lefújtam addig is..
Tudom, bonyolult... de ettől érdekes.  Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #54915 Dátum: 2011 Június 29, 17:50:40 »

Akkor mindkettő egyformán használható a csupasz fémfelületekre és hegeszthető és gittelhető vajon?
De miért lakatolás előt kell használni? Huh

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54914 Dátum: 2011 Június 29, 17:45:23 »

Akkor mindkettő egyformán használható a csupasz fémfelületekre és hegeszthető és gittelhető vajon?
hegesztésnél sírni fog a lakatos.
nem tudom a logikáját, de nem szeretik.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54913 Dátum: 2011 Június 29, 17:07:11 »

gondolom a márkája más.
a horgany = a felületek cinnel való beheftölése
Akkor mindkettő egyformán használható a csupasz fémfelületekre és hegeszthető és gittelhető vajon?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54912 Dátum: 2011 Június 29, 16:47:16 »

Sziasztok!
Tudtok nekem segíteni, hogy a kasznin történő felhasználás szempontjából milyen különbség van a Horganyspray és a Cinkspray között?
Csak mert árban feleannyi a cinkspray, mint a horgany.
gondolom a márkája más.
a horgany = a felületek cinnel való beheftölése



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #54911 Dátum: 2011 Június 29, 16:12:18 »

Sziasztok!
Tudtok nekem segíteni, hogy a kasznin történő felhasználás szempontjából milyen különbség van a Horganyspray és a Cinkspray között?
Csak mert árban feleannyi a cinkspray, mint a horgany.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 29, 16:14:30 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54910 Dátum: 2011 Június 29, 15:38:37 »

Nekem ezen felismerésem pénzbe került.Ennyi.
Sajnálom.  Lips Sealed
A kompressiómérőt viszem haza.  Cheesy

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54909 Dátum: 2011 Június 29, 15:37:59 »

Igazából semmit, csak azt akartam, hogy ne zavarjanak a hegesztésnél/festésnél, meg esetleg meg is olajoznám a cuccokat.
A belsejében levő csövek nem zavarnak semmit, mi sem szedtük ki. Én annyit csináltam, hogy a régi bowdennel, dróttal alaposan kitisztítottam a csövek belsejét, a benzincsövet is beleértve és utána a bowdenek házába betuszkoltam zsírt a biztonság kedvéért, a benincsövet pedig kompresszorral alaposan kifújtam.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54908 Dátum: 2011 Június 29, 15:30:05 »

Mit akarsz onnan kihúzni?
A váltórudat és a bowdeneket javaslom max! A többit csak akkor ha levágod az alsó burkolatát az alagútnak.
Igazából semmit, csak azt akartam, hogy ne zavarjanak a hegesztésnél/festésnél, meg esetleg meg is olajoznám a cuccokat.

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #54907 Dátum: 2011 Június 29, 14:20:22 »

Huh
Nekem ezen felismerésem pénzbe került.Ennyi.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54906 Dátum: 2011 Június 29, 14:18:31 »

Érezd ezt Te szerencsének.
Huh

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #54905 Dátum: 2011 Június 29, 14:18:02 »

Hááát nem úgy ismertem meg....  
Érezd ezt Te szerencsének.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54904 Dátum: 2011 Június 29, 14:17:47 »

Még egy kérdés: Az alagútból mit ne húzzak ki, későbbi szopóálarc tartósbérlet elkerülése céljából?
Mit akarsz onnan kihúzni?
A váltórudat és a bowdeneket javaslom max! A többit csak akkor ha levágod az alsó burkolatát az alagútnak.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54903 Dátum: 2011 Június 29, 14:16:28 »

végre valaki normálisan le tudja írni ragozva a km-t :-))

az is lehet, hogy szar a gyújtásbeállításod (incl. megszakítóhézag, alapelőgyújtás), ezért szép lassan rágyógyult a gyertyákra ez a fekete retek, amitől egyre rosszabb és rosszabb lett.
add el bódi gusztinak: lesz bódi guszti és a fekete retek :-))
Tanútam ám nyevtant.  Cool
Megszakító felülete tiszta, hézag szemre jó, de természetesen ellenőrizve lesz.
Söt az is lehet hogy Stunt valamit elnézett. Roll Eyes Undecided
Hááát nem úgy ismertem meg....  Huh

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #54902 Dátum: 2011 Június 29, 14:00:25 »

Még egy kérdés: Az alagútból mit ne húzzak ki, későbbi szopóálarc tartósbérlet elkerülése céljából?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #54901 Dátum: 2011 Június 29, 13:55:56 »

végre valaki normálisan le tudja írni ragozva a km-t :-))

az is lehet, hogy szar a gyújtásbeállításod (incl. megszakítóhézag, alapelőgyújtás), ezért szép lassan rágyógyult a gyertyákra ez a fekete retek, amitől egyre rosszabb és rosszabb lett.
add el bódi gusztinak: lesz bódi guszti és a fekete retek :-))
Söt az is lehet hogy Stunt valamit elnézett. Roll Eyes Undecided

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54900 Dátum: 2011 Június 29, 13:55:01 »

Még egy kérdés: Az alagútból mit ne húzzak ki, későbbi szopóálarc tartósbérlet elkerülése céljából?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #54899 Dátum: 2011 Június 29, 13:51:45 »

Azóta kb. 1200 km-t mentem.  Undecided
végre valaki normálisan le tudja írni ragozva a km-t :-))

az is lehet, hogy szar a gyújtásbeállításod (incl. megszakítóhézag, alapelőgyújtás), ezért szép lassan rágyógyult a gyertyákra ez a fekete retek, amitől egyre rosszabb és rosszabb lett.
add el bódi gusztinak: lesz bódi guszti és a fekete retek :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54898 Dátum: 2011 Június 29, 13:19:15 »

Ja, hogy ez az a motor.
Gyűrűzés minimum már kell neki, nem karbi gondja lesz ennek. Ezért is írtam lejjebb, hogy főleg az egyik henger van oda.
Pont tegnap néztem azt az emelkedőt.
3 személlyel 1.2-es motorral a 303-as 890kg-os kasztnijával 105ről kezdve 90-el simán vette. A végén (mondjuk közepétől már) nem volt lassulás, ott stabilan erőből tartotta a 90-92-t. Neked a "F"-es motorban elvileg kellene még lenni plusz 10LE-nek ami itt már kurva sokat számít(ana).  Roll Eyes
Órám halál pontos grinicshez és dzsipijeszhez nézve is.
Tudom, hogy minden jel erre vall, de idéznék Neked Stuntmester leírásából, miután átnézte a motort:
"A hengerek egész jók, kicsit vannak feltükrösödve, azonban a dugattyúk elég érdekesek, nem Kolbenschmidt, mint az 1.3-asok általában, hanem valami SP, vagy mi, soha nem láttam ilyet. Az illesztésük rendben van.
...
Kompresszió is rendben, alig lehet átforgatni.
Csapágyazása szerintem elég jó, a hajtórúd felső perselyek újak, azt láttam
."

Azóta kb. 1200 km-t mentem.  Undecided

Természetesen köszönöm a tanácsodat és a többiekét is, mert így van iránymutatásom, hogy merre keresgéljek.
A biztonság kedvéért ma viszek haza egy kompressziómérőt!  Cool

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #54897 Dátum: 2011 Június 29, 13:13:31 »

Vagy két éve feltettem itt a kérdést, hogy miért tűnik úgy, hogy ferde a kocsi.
Ma kaptam meg a pontos választ. Jobb oldal 18 cm bal oldal 21(!)cm. Cool

Más. A féltengelyt hogy húzom ki a váltóból? A külső lemezt a 13-as anyákkal leszedtem. Most látok két félgömb szerű valamit az egyik a féltengely külső fala végén, a másik a váltóban és fehér.
Azokat is kiszeded, utána meglátod a csuklókat. Még nem örülsz, mert ott van még egy jó erős seeger-gyűrű amit ki kell bányászni és utána jön ki a féltengely. Arra figyelj, hogy amikor kihúzod ne essen szét és jelöld meg mi hova és melyik oldalra tartozik, így összerakáskor csak kicsit szívhatsz. Tongue

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54896 Dátum: 2011 Június 29, 12:59:35 »

A támaszról lepattintott lengőkar és a kasztni-alváz csavarpontja között enyhén ültetett bogár esetében 160 mm van, gyári magasságban 165 mm van. A csavarpont kis négyzetes támaszának hátsó sarkától merőlegesen lefelé kell mérni és a lengőkar felső éléig.

Ez csak a rövid torziósrúdra vonatkozik, a 02-03-asok hosszú rúdjánál 170-175 mm a két érték.

Kicsit érthetetlen így, de látva egyszerű, azonban nincs képem.
Vagy két éve feltettem itt a kérdést, hogy miért tűnik úgy, hogy ferde a kocsi.
Ma kaptam meg a pontos választ. Jobb oldal 18 cm bal oldal 21(!)cm. Cool

Más. A féltengelyt hogy húzom ki a váltóból? A külső lemezt a 13-as anyákkal leszedtem. Most látok két félgömb szerű valamit az egyik a féltengely külső fala végén, a másik a váltóban és fehér.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Június 29, 13:03:31 írta Zoli »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #54895 Dátum: 2011 Június 29, 09:40:01 »

f 1300 44-34=10 Roll Eyes
f-40,  AB-44, AR-44 Kiss

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #54894 Dátum: 2011 Június 29, 09:29:42 »

40-34=6
f 1300 44-34=10 Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #54893 Dátum: 2011 Június 29, 08:53:44 »

...
3 személlyel 1.2-es motorral...
Neked a "F"-es motorban elvileg kellene még lenni plusz 10LE-nek ami itt már kurva sokat számít(ana).  Roll Eyes
...
40-34=6
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #54892 Dátum: 2011 Június 28, 20:42:47 »

Neparázz, rakd vissza. Megy ameddig megy, ha lesz pénz felújítod. Vagy veszel 30-40e-ért egy másik motort.  Wink
Meg lesz csinálva...  Cool
Az alvázam helyett is tudunk 40-ért alvázat új "taposókkal", de sajnálom az enyémet donorrá minősíteni.

Oldalak: 1 ... 638 639 640 641 642 [643] 644 645 646 647 648 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.