www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 14:37:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 612 613 614 615 616 [617] 618 619 620 621 622 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13108017 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #55952 Dátum: 2011 Július 31, 12:55:53 »

A horror:



Szétszedtem.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #55951 Dátum: 2011 Július 31, 11:08:27 »

Nem tudom, egyszer majd megnézzük.
Átmérőt sem tudod?Most 420-as van benne.

Széééééép az "új" paripa.Sok örömöd legyen benne Tongue Tongue Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011 Július 31, 11:13:26 írta batorit »

Aki nem lép egyszerre......
1303LS
« Hozzászólás #55950 Dátum: 2011 Július 31, 11:04:09 »

Az nem jó az én buszomra?Mekkora az átmérője? Kuplungolásnál mindig beszorul a lábam az ajtó és a kormány közé. Huh :???:Kellene egy kisebb kormány.Erő van. Cheesy Cheesy
Nem tudom, egyszer majd megnézzük.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #55949 Dátum: 2011 Július 31, 11:03:22 »

Megint beszoptam.
Az nem jó az én buszomra?Mekkora az átmérője? Kuplungolásnál mindig beszorul a lábam az ajtó és a kormány közé. Huh :???:Kellene egy kisebb kormány.Erő van. Cheesy Cheesy

Aki nem lép egyszerre......
1303LS
« Hozzászólás #55948 Dátum: 2011 Július 31, 10:57:53 »

vagyis a kisricnis
K kormányból volt nagyricnis is !
Megint beszoptam.
1303LS
« Hozzászólás #55947 Dátum: 2011 Július 31, 10:57:10 »

Olyan, mint a Bogár K kormánya, meg mint a mexikói meg az egyes Golf.
K-ból is kétféle van.
Nekem pont van egy másik egy "K" ami vastagabb és gumirozott és nem tudom a 303-asra feltenni, így erre sem fogom.  Undecided
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #55946 Dátum: 2011 Július 31, 10:56:42 »

vagyis a kisricnis
K kormányból volt nagyricnis is !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #55945 Dátum: 2011 Július 31, 10:56:08 »

Olyan, mint a Bogár K kormánya, meg mint a mexikói meg az egyes Golf.
vagyis a kisricnis
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55944 Dátum: 2011 Július 31, 10:40:53 »

72'-es TYP3 kormánya kis vagy nagyricnis?

Olyan, mint a Bogár K kormánya, meg mint a mexikói meg az egyes Golf.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #55943 Dátum: 2011 Július 31, 08:30:42 »

Szétszedtem.
Az úszóház alja merő dzsuva (mindkét oldalon), vastag, roszda színű lerakódással, mindkét oldalon. A koszból a gyorsító membrán házában is találtam bőséggel, gondolom, ahogy oldódik, szépen felszívta. Egyik tűszelep is gyanús picit, mintha nem járna elég könnyen (néha fennakadhatott). Egyik benzinszűrő fordítva volt betéve, alig tudtam kibányászni. :-)
A gyorsító fúvókát (és így alóla a golyót) sajnos nem tudom kivenni, nem merem nagyon feszegetni. Egy persely van alul a karbi háznál, abban van a cső, de nagyobb erőkifejtésre sem enged (mondjuk a gyorsító rendszerrel nem volt baj, nyomta szépen az anyagot).
Most hideg zsíroldós pucolás kívül, majd egész éjszakás karbitisztítóban áztatás következik. Holnap reggel kifújkodom, aztán kezdődhet az összerakás.

....vagy hideg-zsíroldó, szinte minden háztartásban van és olyan lesz a karbi mint az új  Wink.....
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #55942 Dátum: 2011 Július 31, 08:28:37 »

ezt?
Ezt a kapcsolási rajzoz nem lehetne bővebben betenni esetleg mailben" retes kukuc telefon onliju"

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55941 Dátum: 2011 Július 31, 08:24:25 »

Hát nem.
hát de



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #55940 Dátum: 2011 Július 31, 08:16:55 »

a másik kapcsoló kapcsolgatta a féklámpát.
az egyik kapcsoló csak tartalék, mint tanult barátom alant ezt megfogalmazta.
Hát nem.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55939 Dátum: 2011 Július 31, 07:42:07 »

Igen. Azon viszont eddig csak 1 mazzag volt és jó volt...
a másik kapcsoló kapcsolgatta a féklámpát.
az egyik kapcsoló csak tartalék, mint tanult barátom alant ezt megfogalmazta.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55938 Dátum: 2011 Július 30, 23:38:34 »

A Tieden 3 érintkezős az egyik?
Igen. Azon viszont eddig csak 1 mazzag volt és jó volt...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55937 Dátum: 2011 Július 30, 23:32:07 »

Ezt. Ezen a két port össze van kötve, de az enyémen meg nincs. Vagy ez belül?
A Tieden 3 érintkezős az egyik?

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55936 Dátum: 2011 Július 30, 23:30:59 »

Ezt. Ezen a két port össze van kötve, de az enyémen meg nincs. Vagy ez belül?
Na, de mindegy. A lényeg, hogy működött. Majd visszakötöm ugyanígy, 'szt kész.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55935 Dátum: 2011 Július 30, 23:28:02 »

ezt?
Ezt. Ezen a két port össze van kötve, de az enyémen meg nincs. Vagy ez belül?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55934 Dátum: 2011 Július 30, 23:25:26 »

De a bekötési rajzot rohadtul nem értem a főfékhenger körül...
ezt?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55933 Dátum: 2011 Július 30, 23:24:00 »

Köszi, alakul a kép.
De a bekötési rajzot rohadtul nem értem a főfékhenger körül...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55932 Dátum: 2011 Július 30, 23:10:46 »

csak az egyik a féklámpa kapcsoló a másik valami biztonsági basz
Köszi, alakul a kép.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55931 Dátum: 2011 Július 30, 23:09:31 »

Vicc az, hogy az egyiken saru sem volt, mégis működött a féklámpa (mindkét oldalon). Ez hogy a fenébe? Lehet, csak hozzáért.
csak az egyik a féklámpa kapcsoló a másik valami biztonsági basz

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55930 Dátum: 2011 Július 30, 23:04:08 »

A két vezeték egy nyomás hatására záródó kapcsolón vannak. Tök mindegy melyik melyiken van.
Vicc az, hogy az egyiken saru sem volt, mégis működött a féklámpa (mindkét oldalon). Ez hogy a fenébe? Lehet, csak hozzáért.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55929 Dátum: 2011 Július 30, 23:02:54 »

Kire?Miért?

Komolyabbra fordítva:
Jó pap is holtig tanul. A féket még nem nagyon bütyköltem, gondolom, valaki már csinálta, inkább kérdezek, nem szégyen az...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #55928 Dátum: 2011 Július 30, 22:59:56 »

Jól van na, én tudom, csak Rátok vagyok kíváncsi..  Wink
Kire?Miért?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #55927 Dátum: 2011 Július 30, 22:50:03 »

Sziasztok!
Egy kérdés!
A főfékhengerre megy 2-szer 2 elektromos vezeték. Abból lehet baj, ha felcserélem a 2 vezetéket? Egyáltalán hová megy a jel? A féklámpákba?
A két vezeték egy nyomás hatására záródó kapcsolón vannak. Tök mindegy melyik melyiken van.

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55926 Dátum: 2011 Július 30, 22:49:48 »

Ezt egy kivénhedt bogarasnak illene tudni. Undecided
Jól van na, én tudom, csak Rátok vagyok kíváncsi..  Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #55925 Dátum: 2011 Július 30, 22:47:37 »

Köszi a válaszokat.
Gondolkodom, mit tegyek. Az ultrahangos tisztításról mindenhol csak jót hallok, de időigényes (hozom-viszem, stb) és én sem vagyok benne biztos, hogy szükséges.
Mi a különbség a fék és a karburátor tisztító között?
....vagy hideg-zsíroldó, szinte minden háztartásban van és olyan lesz a karbi mint az új  Wink.....

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #55924 Dátum: 2011 Július 30, 22:46:11 »

Sziasztok!
Egy kérdés!
A főfékhengerre megy 2-szer 2 elektromos vezeték. Abból lehet baj, ha felcserélem a 2 vezetéket? Egyáltalán hová megy a jel? A féklámpákba?
Ezt egy kivénhedt bogarasnak illene tudni. Undecided

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55923 Dátum: 2011 Július 30, 22:37:21 »

Sziasztok!
Egy kérdés!
A főfékhengerre megy 2-szer 2 elektromos vezeték. Abból lehet baj, ha felcserélem a 2 vezetéket? Egyáltalán hová megy a jel? A féklámpákba?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #55922 Dátum: 2011 Július 30, 22:31:53 »

CRC Karburátor tisztító. Nagyon hatékony, de vigyázz vele, mert a bőrön keresztül is könnyen felszívódik. (tényleg)


Ja, az jó cucc, finom is  Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55921 Dátum: 2011 Július 30, 21:54:05 »

Nincs mit.
Baszogyámeg.  Grin
na, erre soha nem jöttem volna rá.
köszbazmeg :-)

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55920 Dátum: 2011 Július 30, 21:51:11 »

Úszós kocsinak a vizihajtányának az egyik része.
Menyél el pl. Fürstenfeldbe és láthatod üzem közben.

na, erre soha nem jöttem volna rá.
köszbazmeg :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #55919 Dátum: 2011 Július 30, 21:49:03 »

Úszós kocsinak a vizihajtányának az egyik része.
Menyél el pl. Fürstenfeldbe és láthatod üzem közben.
ez mi a bánatos lófasz?
ilyet még nem láttam, de még olyan emberrel sem találkoztam aki látott ilyet :-)

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #55918 Dátum: 2011 Július 30, 21:47:18 »

A féktisztító egy spray ami minden zsíros, olajos szennyeződést igen hatékonyan eltávolít. Nagyon jó találmány! Karburátor tisztítót még nem láttam. Tongue
Karbiban inkább lakk szerű lerakódások vannak.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #55917 Dátum: 2011 Július 30, 21:45:58 »

Aztán darabjaira hullott.

ez mi a bánatos lófasz?
ilyet még nem láttam, de még olyan emberrel sem találkoztam aki látott ilyet :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #55916 Dátum: 2011 Július 30, 21:33:29 »

A karburátor tisztító sokkal durvább hatású. A CRC-én is meglepődtem. A többi szenteltvíz.

Köszi a válaszokat.
Gondolkodom, mit tegyek. Az ultrahangos tisztításról mindenhol csak jót hallok, de időigényes (hozom-viszem, stb) és én sem vagyok benne biztos, hogy szükséges.
Mi a különbség a fék és a karburátor tisztító között?
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #55915 Dátum: 2011 Július 30, 21:32:05 »

Apropó. Múltkorában szó volt a termosztátról.
Ma teszteltem és meleg hatására kb. 9 mm-t tágul, ami jónak tűnik, mert a keretébe beszerelve nagyjából 9 mm hely marad szintén (tolómérő hiányában van a kb. és a nagyjából meghatározás  Tongue)

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #55914 Dátum: 2011 Július 30, 21:30:01 »

Köszi a válaszokat.
Gondolkodom, mit tegyek. Az ultrahangos tisztításról mindenhol csak jót hallok, de időigényes (hozom-viszem, stb) és én sem vagyok benne biztos, hogy szükséges.
Mi a különbség a fék és a karburátor tisztító között?
A féktisztító egy spray ami minden zsíros, olajos szennyeződést igen hatékonyan eltávolít. Nagyon jó találmány! Karburátor tisztítót még nem láttam. Tongue

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #55913 Dátum: 2011 Július 30, 21:23:18 »

Köszi a válaszokat.
Gondolkodom, mit tegyek. Az ultrahangos tisztításról mindenhol csak jót hallok, de időigényes (hozom-viszem, stb) és én sem vagyok benne biztos, hogy szükséges.
Mi a különbség a fék és a karburátor tisztító között?
http://zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=211 Csak azért, mert tudom szeretsz otthon szopni.  Grin
Oldalak: 1 ... 612 613 614 615 616 [617] 618 619 620 621 622 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.23 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.