www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 18:01:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 611 612 613 614 615 [616] 617 618 619 620 621 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13109445 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55992 Dátum: 2011 Augusztus 01, 21:00:31 »

Étkezési ecettel próbáltam, azt is higítva...A 20%-os akkor nem marja a fényezést vagy lakkozást? Nem hagy nyomot?
Festéken még nem próbáltam, de szerintem nem.

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55991 Dátum: 2011 Augusztus 01, 20:59:12 »

csak a 20%-os ecet hatásos a vízkővel szemben, már ha ez az... És egy órát áznia kell abban is.

Étkezési ecettel próbáltam, azt is higítva...A 20%-os akkor nem marja a fényezést vagy lakkozást? Nem hagy nyomot?

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
1303LS
« Hozzászólás #55990 Dátum: 2011 Augusztus 01, 20:59:08 »

És ha egy rongyot rajta hagyok sokáig, utána ha dörzsölöm, akkor ugyanúgy a lakkozás bánhatja, nem? Vagy mivel dörzsöljem? Mert oké, valami vízkőoldós vízbe mártott rongyot hagyok rajta órákig, de mivel dörzsöljem, ami nem karcol? Mosogató szivacs? Vagy rongy?
Látom, hogy már írtad, hogy próbálkoztál. Fogalmam sincs így, hogy mi lehet az amit semmi sem old.  Undecided
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55989 Dátum: 2011 Augusztus 01, 20:57:25 »

Az a baj, hogy mindennel próbáltam. Citromlé, ecet, cillit, meg amit el lehet képzelni
csak a 20%-os ecet hatásos a vízkővel szemben, már ha ez az... És egy órát áznia kell abban is.

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55988 Dátum: 2011 Augusztus 01, 20:56:42 »

Pontosan ahogy Mamut mondja.
Ha polírozni kezded akkor a rárakódott folt közelében már rég viszed a festéket, míg a keményebb foltot még épp csak megkóstoltad. Ebből szerintem biztos, hogy utána meglátszó foltosodás lesz.
Inkább old le bármivel. Meglepő módon akár egy vizes rongy néhány órás rárakása is segíthet.

És ha egy rongyot rajta hagyok sokáig, utána ha dörzsölöm, akkor ugyanúgy a lakkozás bánhatja, nem? Vagy mivel dörzsöljem? Mert oké, valami vízkőoldós vízbe mártott rongyot hagyok rajta órákig, de mivel dörzsöljem, ami nem karcol? Mosogató szivacs? Vagy rongy?

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #55987 Dátum: 2011 Augusztus 01, 20:55:31 »

Ma fotóztam vagy húszat és 2 maradt a gépen 0 byte méretben, a többi szőrén-szálán eltűnt, a régebbiekre is kiírta, a fgép, hogy file hiba...  Huh

Azért csináltam telefonnal tartalék képet.  Ma már hegeszteni kellett volna , ha lenne mivel.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 01, 20:58:24 írta Zoli »

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55986 Dátum: 2011 Augusztus 01, 20:55:05 »

Ha rá-rakódott, akkor én nem dörzsölném, hanem megpróbálnám leoldani, mint a vízkövet - mert végül is az.
Cillit kék-fehér vízkőoldó nem bántja a festett felületeket sem,pl azzal,esetleg kicsit hígítva. Szinte bármelyik krómozott, festett felületre való jó, utána egy kis vax, akkor nehezebben köt rá legközelebb. Ha polírozod, akkor előtte le kellene csiszolni vizesen, de annak én házilag nem állnék neki. De ezt Te is  biztosan tudod, hogy mekkora munka.

Az a baj, hogy mindennel próbáltam. Citromlé, ecet, cillit, meg amit el lehet képzelni, de nem nagyon volt hatása, nagyon dörzsölni sem akartam, mert a fényezést féltem, na meg az is kérdés, hogy milyen szivaccsal érdemes, ami tényleg nem bántja a lakkozást sem. Volt, hogy rákentem, ott hagytam, hagy oldja, de így sem volt hatása, ezért gondoltam a polírozásra, mert ha rákennek valami pasztát és géppel rámennek, akkor talán egyszerűbbnek hangzik, mint házilag csinálgatni, súrolgatni, fene tudja mennyi kárt téve.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
1303LS
« Hozzászólás #55985 Dátum: 2011 Augusztus 01, 20:52:54 »

Józsi!
Minden tiszteletem és elismerésem a Tiéd! Erre mondják, hogy igazi őrült és fanatikus bogaras. Szerintem keresve sem találnánk Rajtad kívül olyan embert, aki ezt így oldotta volna meg az eredeti színhez való hozzáférést... 
Pontosan ahogy Mamut mondja.
Ha polírozni kezded akkor a rárakódott folt közelében már rég viszed a festéket, míg a keményebb foltot még épp csak megkóstoltad. Ebből szerintem biztos, hogy utána meglátszó foltosodás lesz.
Inkább old le bármivel. Meglepő módon akár egy vizes rongy néhány órás rárakása is segíthet.
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #55984 Dátum: 2011 Augusztus 01, 20:48:50 »

Van egy csúnya meszes vízkőfolt lerakódás a kocsin, garázs párásodik sokszor és csöpög a plafonról, és sajnos a sárvédőn nyomot hagyott.

Ha rá-rakódott, akkor én nem dörzsölném, hanem megpróbálnám leoldani, mint a vízkövet - mert végül is az.
Cillit kék-fehér vízkőoldó nem bántja a festett felületeket sem,pl azzal,esetleg kicsit hígítva. Szinte bármelyik krómozott, festett felületre való jó, utána egy kis vax, akkor nehezebben köt rá legközelebb. Ha polírozod, akkor előtte le kellene csiszolni vizesen, de annak én házilag nem állnék neki. De ezt Te is  biztosan tudod, hogy mekkora munka.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #55983 Dátum: 2011 Augusztus 01, 20:21:46 »

És az ajtót fele ennyi munka lett volna leakasztani, bedobni a Golfba vagy a bigulátorba. De én elhiszem hogy ez így tutibb.  Grin
Józsi!
Minden tiszteletem és elismerésem a Tiéd! Erre mondják, hogy igazi őrült és fanatikus bogaras. Szerintem keresve sem találnánk Rajtad kívül olyan embert, aki ezt így oldotta volna meg az eredeti színhez való hozzáférést... 

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #55982 Dátum: 2011 Augusztus 01, 20:12:08 »

Tud valaki ajánlani valamilyen házi polírozásra alkalmas fejet vagy pasztát? Olyat, amit esetleg próbáltatok és tényleg jó, de nem drága.

Van egy csúnya meszes vízkőfolt lerakódás a kocsin, garázs párásodik sokszor és csöpög a plafonról, és sajnos a sárvédőn nyomot hagyott.

A fél városban nincs normális autófényező, ami vicc, ami van ott szabadságon vannak, a másik bezárt, a harmadikat nem is találjuk, tehát ennyiben ki is fújt a dolog. Igazából sokak szerint megoldható házilag, mivel nem kevés pénzt kérnek el ilyenért, arról nem is beszélve, hogy meguntam ezt a rohangálást, mert ez abszurd, hogy itt nincs semmi ilyen.

Szóval tipp? Milyen fejet érdemes venni? Egyszeri használatra valamilyen tesco-s akármi is jó gondolom. A lényeg, hogy valami kipróbált dolog legyen. Nem akarnám, ha nyoma maradna. Köszi

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #55981 Dátum: 2011 Augusztus 01, 20:06:29 »

És az ajtót fele ennyi munka lett volna leakasztani, bedobni a Golfba vagy a bigulátorba. De én elhiszem hogy ez így tutibb.  Grin
oké az ajtót én se vágtam volna szét....először nem jöttek be a képek
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #55980 Dátum: 2011 Augusztus 01, 19:58:35 »

minden magára valamit is adó fényező, viszi az autó valamelyik könnyen levehető részét....akár egy pár éves autónál is. pl tanksapka, bogáron pl rendszámvilágítás.... a lényeg hogy olyan elemet vigyél amivel egyező színt akarsz kevertetni......

jó példa erre amit Siddel meg Stunttal csináltunk képet L87 telibe fújt 3 bogár, pici eltérés volt, mert teli fénynél nem vacakoltak gondolom annyit az árnyalattal

És az ajtót fele ennyi munka lett volna leakasztani, bedobni a Golfba vagy a bigulátorba. De én elhiszem hogy ez így tutibb.  Grin
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #55979 Dátum: 2011 Augusztus 01, 19:45:03 »

Huh megmondod a színkódot és az alapján kikeverik  Roll Eyes
minden magára valamit is adó fényező, viszi az autó valamelyik könnyen levehető részét....akár egy pár éves autónál is. pl tanksapka, bogáron pl rendszámvilágítás.... a lényeg hogy olyan elemet vigyél amivel egyező színt akarsz kevertetni......

jó példa erre amit Siddel meg Stunttal csináltunk képet L87 telibe fújt 3 bogár, pici eltérés volt, mert teli fénynél nem vacakoltak gondolom annyit az árnyalattal
1303LS
« Hozzászólás #55978 Dátum: 2011 Augusztus 01, 19:14:55 »

Nos, fent a karbik. Berakás előtt:
<beszúrt kép törölve>

Szétszedés előtt a kocsinak nem volt stabil alapjárata, motorfékkel durrogott, melegen sokszor nehezen indult. Most pöccre indul, bomba az alapjárat, sokkal szebben megy (jobban reagál a pedálra, bár lehet, ez csak érzés), motorfékkel nem durrog, nem rángat. Direkt nem nyúltam semmi máshoz, sem a szelepekhez, sem a gyújtáshoz.
Maradjon ilyen mindig. :-)))))
Na, hurrá.
Én adnék még neki karbitisztító adalékot.
Sőt, a múltkor tettem az enyémbe ólompótló adalékot (asszem STP) és úgy hallom mintha kicsit simább lenne a járása. (bár lehet, ez csak érzés)  Cheesy
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #55977 Dátum: 2011 Augusztus 01, 19:11:43 »

Nos, fent a karbik. Berakás előtt:


Szétszedés előtt a kocsinak nem volt stabil alapjárata, motorfékkel durrogott, melegen sokszor nehezen indult. Most pöccre indul, bomba az alapjárat, sokkal szebben megy (jobban reagál a pedálra, bár lehet, ez csak érzés), motorfékkel nem durrog, nem rángat. Direkt nem nyúltam semmi máshoz, sem a szelepekhez, sem a gyújtáshoz.
Maradjon ilyen mindig. :-)))))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55976 Dátum: 2011 Augusztus 01, 18:19:35 »

 JÚSZTON BAJ VAN!!

az 1. hengerben olajos a gyertyám... inditás után füstfelhő... pedig kb. 10.000Km van a (kolbensmitt) henger-dugóban...

olajlehúzó törés? vagy más lehet, hogy álló helyzetben befolyik az olaj az égéstérbe?
Egy irányban állnak a gyűrük.
1303LS
« Hozzászólás #55975 Dátum: 2011 Augusztus 01, 18:19:13 »

 JÚSZTON BAJ VAN!!

az 1. hengerben olajos a gyertyám... inditás után füstfelhő... pedig kb. 10.000Km van a (kolbensmitt) henger-dugóban...

olajlehúzó törés? vagy más lehet, hogy álló helyzetben befolyik az olaj az égéstérbe?
Attól függ mennyire.
Simán lehet hogy most csak olyan szerencsétlenül fordultak a gyűrűk, hogy becsorog az olaj.
Ha majd rendesen beköpdösi, és/vagy komolyabban eszi az olajat, vagy más gyengülést, hangeseményt tapasztalsz akkor izgulj.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55974 Dátum: 2011 Augusztus 01, 18:18:44 »

Huh megmondod a színkódot és az alapján kikeverik  Roll Eyes
Hidd el ez a tuti.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #55973 Dátum: 2011 Augusztus 01, 18:13:45 »


  JÚSZTON BAJ VAN!!

az 1. hengerben olajos a gyertyám... inditás után füstfelhő... pedig kb. 10.000Km van a (kolbensmitt) henger-dugóban...

olajlehúzó törés? vagy más lehet, hogy álló helyzetben befolyik az olaj az égéstérbe?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #55972 Dátum: 2011 Augusztus 01, 18:13:23 »

És mit viszel a szinkódoshoz?
Huh megmondod a színkódot és az alapján kikeverik  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55971 Dátum: 2011 Augusztus 01, 18:12:15 »

Színkód alapján nem lett volna egyszerűbb?
És mit viszel a szinkódoshoz?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #55970 Dátum: 2011 Augusztus 01, 18:10:06 »

Kiszedtem, hogy el tudjam vinni a szinkeverőhöz, ha eljön a festés időpontja.
Színkód alapján nem lett volna egyszerűbb?
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #55969 Dátum: 2011 Augusztus 01, 18:08:50 »

 Shocked

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55968 Dátum: 2011 Augusztus 01, 18:05:16 »

Az ülés rugóit festettem, de arról nincs kép.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55967 Dátum: 2011 Augusztus 01, 18:03:39 »

Végül behegesztettem.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55966 Dátum: 2011 Augusztus 01, 18:02:58 »

Oda heftölgettem.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55965 Dátum: 2011 Augusztus 01, 18:01:59 »

A gyári darab belső fele le volt festve! Biztos mártották az ajtókat 1956-ban.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55964 Dátum: 2011 Augusztus 01, 18:00:47 »

Nyissz-nyassz.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55963 Dátum: 2011 Augusztus 01, 18:00:09 »

Fúrás-faragás.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55962 Dátum: 2011 Augusztus 01, 17:59:29 »

Pikk-pakk.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55961 Dátum: 2011 Augusztus 01, 17:58:30 »

Szerencsés vagyok, mert minden volt az új elkészítéséhez.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55960 Dátum: 2011 Augusztus 01, 17:57:34 »

Mint egy gyémántot őrizgetem a kivágott alkatrészt.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55959 Dátum: 2011 Augusztus 01, 17:56:19 »

Kiszedtem, hogy el tudjam vinni a szinkeverőhöz, ha eljön a festés időpontja.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55958 Dátum: 2011 Augusztus 01, 17:54:36 »

Nagyon szép a szin, és védett helyen volt, sőt még le is volt festve.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55957 Dátum: 2011 Augusztus 01, 17:53:36 »

A kocsimon egy helyen jól látszik a gyári festés.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 01, 18:10:26 írta kdf 001 »
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #55956 Dátum: 2011 Augusztus 01, 09:12:53 »

Karbitisztítós áztatás volt éjszakára. Ma reggel az egészet átmostam , szépen kijött a dzsuva.
Megvolt a mosás az alkatrészmosóban, szépen kifújtam mindenhol sűrített levegővel. Délután összerakás alapbeállítással, aztán hangolás, ha eljutok addig.

Ecetes áztatás. Csak ne sokat, mert megeszi. Smiley
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #55955 Dátum: 2011 Augusztus 01, 08:56:50 »

A horror:

Ecetes áztatás. Csak ne sokat, mert megeszi. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #55954 Dátum: 2011 Július 31, 15:04:34 »

na lett fotó... nem sokat szarakodtam ezzel a made in W-Germany tükörrel. kapott egy 2,5mm-es likat abba meg egy 2,5mm rozsdamentes pálcát a két végén pontozóval megütve és már jó is...
köszönöm a hozzászólásokat!


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #55953 Dátum: 2011 Július 31, 13:17:09 »

ez mi a bánatos lófasz?
ilyet még nem láttam, de még olyan emberrel sem találkoztam aki látott ilyet :-)
Ezen a képen látszik.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak: 1 ... 611 612 613 614 615 [616] 617 618 619 620 621 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.208 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.