www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 01:12:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 593 594 595 596 597 [598] 599 600 601 602 603 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13154431 alkalommal)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #56715 Dátum: 2011 Szeptember 13, 20:55:42 »

Akkor most nemvan bogarad? Undecided
az attól függ h kifizetem a jómunkásembert vagy nem Tongue


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #56714 Dátum: 2011 Szeptember 13, 20:51:10 »

tegnap este elvitte a mester  Cool

Akkor most nemvan bogarad? Undecided

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #56713 Dátum: 2011 Szeptember 13, 20:13:03 »

Ha végre befúvókázom rendesen a motoromat, akkor átmegyek vele Vecsésre és vezetheted. Rá fogsz jönni arra, amire én is, hogy nincs olyan motor, hogy alul van nagy nyomaték, felül meg nincs semmi. Olyan van, hogy alul van valami, de felül nincs semmi, meg olyan van, hogy alul nincs semmi, felül van erő, meg olyan van, hogy alul is van erő, meg felül is van erő. Ez utóbbit nehéz megcsinálni, mert az alkatrészeket szépen egymáshoz kell válogatni, nem szabad, hogy valami aránytalanul más legyen, mint a többi. Nem kell nagy tengely kis hengerfejhez, vagy fojtott kipufogó nagy hengerfejhez, vagy nagy tengely kis köbcentihez, vagy kis tengely nagy köbcentihez.

A kis tengely nagy köbcentihez verzió volt az én 85 lóerős 2110-esem, nem volt jó. Igaz, hogy 1200 fordulattól jól húzott, de nem húzott annyira, mint amikor megkapta a nagy hengerfejeket és a nagyobb tengelyt. És most ez forog 7000-ig és húz is, az meg elvérzett 5000-nél.


A typ4-es motorból a GB kódú a jó, annak van rendes kompresszióviszonya és próbálták személyautóba faragni, a többi teherautó motor, csak akkor lesz jó, ha megfaragod csilliókért. Ennyi pénzből meg egy helyből felszálló typ1-est lehet csinálni.

EZ AZ ÉN VÉLEMÉNYEM, nem kötelező egyetérteni.
Ezeket mind értem.
A tuningosban nagyon tetszik a 85 lovas verzió jellege. Ez átültetve egy 69-es löketű költséghatékony variációba a maga kisebb eredményeivel tökéletes tudna lenni nekem. Tudom, hogy a "felül" sokkal erősebb motor "alul is erősebb, de -megint csak nekem- aránytalanul több költséggel érhető el. Ezért is nem megyek át a tuningosba a témával, mert ott mások a koordináták. Annyit amennyibe a "nagy hengerfejek" kerülnek, biztos, hogy sose fogok adni értük. (Bár gondoltam ezt így kék 40 éves kombikocsiról is  Grin ) Érzésre egy 2000 1/percnél 76Nm ("D" motor csúcsa, ezt érzem a seggemben) és 40-45 LE bőven elég lenne, az innen feljebbi dolgok már mind csak öröm, és nem érdekel hol fogy el. Ezt egy széria 1,6 sajnos nem tudja, talán 1776, vagy 1,6 valamivel a nyakán.  Roll Eyes Egy teherautós typ4 viszont lehet, hogy tetszene. Relatív nagyon, hogy kinek mi a jó. Én nem gyorsulós autót akarok, nekem mindennapos, sokat használt kocsinak kell. Ha húzok nem megyek 90-nél többet sosem, mert ott már hajlamos lehet beriszálni a bódé ilyenkor nagyon kell alul a nyomaték, mert nem szeretek váltogatni. Ha szólóban megyek akkor simán elég az 1.6 széria motor ereje is.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #56712 Dátum: 2011 Szeptember 13, 19:54:20 »

és ők mit fognak vele csinálni?
méh
Már azon matekolnak, hogy mit kéne csinálni vele, hogy jó legyen.
Ma nézegettem, van mit lakatolni a lakatolás után.  Tongue
méh


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56711 Dátum: 2011 Szeptember 13, 19:53:48 »

tegnap este elvitte a mester  Cool
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Tillinger család ismeri a matekot Smiley
én csak vakargattam a fejem  Roll Eyes Grin
Már azon matekolnak, hogy mit kéne csinálni vele, hogy jó legyen.
Ma nézegettem, van mit lakatolni a lakatolás után.  Tongue
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #56710 Dátum: 2011 Szeptember 13, 19:53:29 »

és ők mit fognak vele csinálni?
méh

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56709 Dátum: 2011 Szeptember 13, 19:52:43 »

tegnap este elvitte a mester  Cool
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Tillinger család ismeri a matekot Smiley
én csak vakargattam a fejem  Roll Eyes Grin

és ők mit fognak vele csinálni?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #56708 Dátum: 2011 Szeptember 13, 19:49:59 »

tegnap este elvitte a mester  Cool



Tillinger család ismeri a matekot Smiley
én csak vakargattam a fejem  Roll Eyes Grin


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #56707 Dátum: 2011 Szeptember 13, 15:51:10 »

Ha jól be van rohadva. Nekem nem volt.

Köszönöm a választ!

(erre számítottam, sz. álarcot készítem ...  Grin)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56706 Dátum: 2011 Szeptember 13, 14:21:20 »

van hogy 20tonnás prés és láng sem segit.....

Ha jól be van rohadva. Nekem nem volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #56705 Dátum: 2011 Szeptember 13, 13:39:57 »

Egy 20-as régi magyar öntöttvas satuval és egy megfelelő csővel én meg tudtam csinálni otthon.

Hidraulikus préssel pedig könnyű. Kiütni nem lehet, csak barmolva.
van hogy 20tonnás prés és láng sem segit.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56704 Dátum: 2011 Szeptember 13, 09:51:56 »

Gyakorlott urak!
Torziós első futómű esetén, az alsó és felső lengőkarok talpas gömbfejinek cseréje mennyire nehéz feladat?
Köszönöm!

Egy 20-as régi magyar öntöttvas satuval és egy megfelelő csővel én meg tudtam csinálni otthon.

Hidraulikus préssel pedig könnyű. Kiütni nem lehet, csak barmolva.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #56703 Dátum: 2011 Szeptember 13, 09:50:46 »

Gyakorlott urak!
Torziós első futómű esetén, az alsó és felső lengőkarok talpas gömbfejinek cseréje mennyire nehéz feladat?
Köszönöm!
Nem egyszerű feladat kiütni, az biztos

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #56702 Dátum: 2011 Szeptember 13, 09:49:39 »

Gyakorlott urak!
Torziós első futómű esetén, az alsó és felső lengőkarok talpas gömbfejinek cseréje mennyire nehéz feladat?
Köszönöm!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56701 Dátum: 2011 Szeptember 13, 08:48:09 »

ha ilyen lesz az 1915-ösöm az pont jó lesz,tök jó hogy nem lehet szétforgatni Roll Eyes persze 2110-es hosszú löketű motorból kevés de nekem nagyon tetszett  Wink

Nekem is tetszett, hogy csendes és takarékos volt, de ezt meg lehet csinálni egy 1776-ossal is, ezért nem kell 2110-es hosszú löketű.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #56700 Dátum: 2011 Szeptember 12, 22:36:26 »

Ha végre befúvókázom rendesen a motoromat, akkor átmegyek vele Vecsésre és vezetheted. Rá fogsz jönni arra, amire én is, hogy nincs olyan motor, hogy alul van nagy nyomaték, felül meg nincs semmi. Olyan van, hogy alul van valami, de felül nincs semmi, meg olyan van, hogy alul nincs semmi, felül van erő, meg olyan van, hogy alul is van erő, meg felül is van erő. Ez utóbbit nehéz megcsinálni, mert az alkatrészeket szépen egymáshoz kell válogatni, nem szabad, hogy valami aránytalanul más legyen, mint a többi. Nem kell nagy tengely kis hengerfejhez, vagy fojtott kipufogó nagy hengerfejhez, vagy nagy tengely kis köbcentihez, vagy kis tengely nagy köbcentihez.

A kis tengely nagy köbcentihez verzió volt az én 85 lóerős 2110-esem, nem volt jó. Igaz, hogy 1200 fordulattól jól húzott, de nem húzott annyira, mint amikor megkapta a nagy hengerfejeket és a nagyobb tengelyt. És most ez forog 7000-ig és húz is, az meg elvérzett 5000-nél.


A typ4-es motorból a GB kódú a jó, annak van rendes kompresszióviszonya és próbálták személyautóba faragni, a többi teherautó motor, csak akkor lesz jó, ha megfaragod csilliókért. Ennyi pénzből meg egy helyből felszálló typ1-est lehet csinálni.

EZ AZ ÉN VÉLEMÉNYEM, nem kötelező egyetérteni.

Egyetértünk

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56699 Dátum: 2011 Szeptember 12, 22:29:48 »

Melyik typ 4 motor jó. Volt itt valami olyasmi, hogy valamelyik nagyon kaki, gyenge.
Tudod nekem mi kell. Alul nyomaték és semmi más. Gondolom a szélességnél a karbik/csonkok vannak útban. Azt sem bánnám, ha központi karbit raknék rá.

Ha végre befúvókázom rendesen a motoromat, akkor átmegyek vele Vecsésre és vezetheted. Rá fogsz jönni arra, amire én is, hogy nincs olyan motor, hogy alul van nagy nyomaték, felül meg nincs semmi. Olyan van, hogy alul van valami, de felül nincs semmi, meg olyan van, hogy alul nincs semmi, felül van erő, meg olyan van, hogy alul is van erő, meg felül is van erő. Ez utóbbit nehéz megcsinálni, mert az alkatrészeket szépen egymáshoz kell válogatni, nem szabad, hogy valami aránytalanul más legyen, mint a többi. Nem kell nagy tengely kis hengerfejhez, vagy fojtott kipufogó nagy hengerfejhez, vagy nagy tengely kis köbcentihez, vagy kis tengely nagy köbcentihez.

A kis tengely nagy köbcentihez verzió volt az én 85 lóerős 2110-esem, nem volt jó. Igaz, hogy 1200 fordulattól jól húzott, de nem húzott annyira, mint amikor megkapta a nagy hengerfejeket és a nagyobb tengelyt. És most ez forog 7000-ig és húz is, az meg elvérzett 5000-nél.


A typ4-es motorból a GB kódú a jó, annak van rendes kompresszióviszonya és próbálták személyautóba faragni, a többi teherautó motor, csak akkor lesz jó, ha megfaragod csilliókért. Ennyi pénzből meg egy helyből felszálló typ1-est lehet csinálni.

EZ AZ ÉN VÉLEMÉNYEM, nem kötelező egyetérteni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #56698 Dátum: 2011 Szeptember 12, 21:32:59 »

Dudarácsok be lettek hegesztve?
igen...ez nagy lökös spar.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56697 Dátum: 2011 Szeptember 12, 21:28:38 »

Dudarácsok be lettek hegesztve?

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #56696 Dátum: 2011 Szeptember 12, 20:52:51 »

Melyik typ 4 motor jó. Volt itt valami olyasmi, hogy valamelyik nagyon kaki, gyenge.
Tudod nekem mi kell. Alul nyomaték és semmi más. Gondolom a szélességnél a karbik/csonkok vannak útban. Azt sem bánnám, ha központi karbit raknék rá.
Ilyen nincs Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #56695 Dátum: 2011 Szeptember 12, 20:52:16 »

A hátsó kereszttartó a typ4-esnél kicsit hátrébb van és az egész nem könnyen fér el, mert pl, egy kicsit szélesebb is.

Én is akartam, de nem lett belőle semmi. Egyébként megcsinálható, természetesen.
Melyik typ 4 motor jó. Volt itt valami olyasmi, hogy valamelyik nagyon kaki, gyenge.
Tudod nekem mi kell. Alul nyomaték és semmi más. Gondolom a szélességnél a karbik/csonkok vannak útban. Azt sem bánnám, ha központi karbit raknék rá.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56694 Dátum: 2011 Szeptember 12, 20:41:30 »

Typ3-ba mika buktatói a typ4 motor berakásának?

A hátsó kereszttartó a typ4-esnél kicsit hátrébb van és az egész nem könnyen fér el, mert pl, egy kicsit szélesebb is.

Én is akartam, de nem lett belőle semmi. Egyébként megcsinálható, természetesen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #56693 Dátum: 2011 Szeptember 12, 20:15:04 »

http://buggarage.blogspot.com/2011/09/sparkafer-ot-ra.html

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #56692 Dátum: 2011 Szeptember 12, 20:07:47 »

Typ3-ba mika buktatói a typ4 motor berakásának?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56691 Dátum: 2011 Szeptember 12, 12:39:04 »

http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiringt1.php
Alul keresd.

Mi nem megy? Segítsek?
Hello!

Tudna valaki segíteni egy 03as automata kapcsolási rajzzal?

Köszi.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető typ4
Hozzászólások: 15


« Hozzászólás #56690 Dátum: 2011 Szeptember 12, 10:37:41 »

Hello!

Tudna valaki segíteni egy 03as automata kapcsolási rajzzal?

Köszi.

20/9162-117
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56689 Dátum: 2011 Szeptember 12, 10:29:42 »

No akkor javasolj valamit helyette. Lítiumos?
Mobil, Valvo, Castrol, akármi. Én mondjuk a Vaterán vettem vagy tíz patront kb. 600 forintos áron...
Pl.: http://epitkezes-otthon.vatera.hu/barkacs_szerszam_gep/egyeb/zsir_patronos_eredeti_angol_1477484150.html

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56688 Dátum: 2011 Szeptember 11, 21:13:23 »

Lehet kapni fasza patronos zsírzót, ahhoz vannak jó áron patronos zsírok. Az LZS2 jó volt 40 éve, de amikor nyomásra kiválik belőle az olaj, az nekem nem tetszik... (szar a szerkezete). És nem is olcsó annyira...
No akkor javasolj valamit helyette. Lítiumos?
« Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 11, 21:17:31 írta abes »
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56687 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:55:52 »

2 havonta kellene zsírozni, mert akkor beveszi a zsírt mindig a zsírzószem. Ekkor csak két nyomás kell.
Jó zsírral beveszi az félévente. Sőt...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56686 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:54:10 »

A hídtest zsírzásához milyen alapanyagot illik használni?
2 havonta kellene zsírozni, mert akkor beveszi a zsírt mindig a zsírzószem. Ekkor csak két nyomás kell.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56685 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:44:50 »

LZS2, mi ezt használjuk. Alap, mindenhol kapható. Addig kell nyomni, amíg a tiszta zsír meg nem jelenik a lengőkarok tövénél.
Lehet kapni fasza patronos zsírzót, ahhoz vannak jó áron patronos zsírok. Az LZS2 jó volt 40 éve, de amikor nyomásra kiválik belőle az olaj, az nekem nem tetszik... (szar a szerkezete). És nem is olcsó annyira...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #56684 Dátum: 2011 Szeptember 11, 20:36:47 »

A hídtest zsírzásához milyen alapanyagot illik használni?
LZS2, mi ezt használjuk. Alap, mindenhol kapható. Addig kell nyomni, amíg a tiszta zsír meg nem jelenik a lengőkarok tövénél.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #56683 Dátum: 2011 Szeptember 11, 17:12:41 »

A hídtest zsírzásához milyen alapanyagot illik használni?
úgy tudom minél sűrűbb (gép?)zsírt. nem valami drága "finom" csapágyba valót
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #56682 Dátum: 2011 Szeptember 11, 16:38:20 »

A hídtest zsírzásához milyen alapanyagot illik használni?
« Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 11, 16:47:31 írta brez »

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #56681 Dátum: 2011 Szeptember 11, 13:27:11 »

péntek esti szmb


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56680 Dátum: 2011 Szeptember 11, 12:50:40 »

Stuntmanusnak köszönöm a gyors gyújtás és az alapjárat állítást. Nagyon jó lett a gép. ;-)
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #56679 Dátum: 2011 Szeptember 10, 22:09:18 »

km óra két oldalán

Talán ki volt vágva a műszerfal valamilyen órának vagy műszernek, és utólag lett behegesztve a lyuk.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #56678 Dátum: 2011 Szeptember 10, 21:59:44 »

Hol van a négyzet?
km óra két oldalán
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56677 Dátum: 2011 Szeptember 10, 17:59:11 »

nem tökéletes. Ötleteket várnék tapasztaltabbaktól.

Bowden csere! Azon jó a menet. Kell még bronz félgömb jól bezsírozva. Ezen fordul kinyomáskor a bowden.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56676 Dátum: 2011 Szeptember 10, 17:56:14 »

mi az a két négyzet?
Hol van a négyzet?
Oldalak: 1 ... 593 594 595 596 597 [598] 599 600 601 602 603 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.