www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 08:41:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 590 591 592 593 594 [595] 596 597 598 599 600 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13162723 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #56835 Dátum: 2011 Szeptember 17, 11:08:34 »

Csak a fekete műanyagot láttam mindenhol.
Lehet van a kacataim között, majd megnézem neked. De az a gumi alá, az biztos nincs, Csak a króm cucc.
Én biztos nem fogom kilyukasztani a kasztnit, hogy betegyem. Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56834 Dátum: 2011 Szeptember 17, 10:17:26 »

Csak a fekete műanyagot láttam mindenhol.
badicccnál volt, igaz 3 éve.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #56833 Dátum: 2011 Szeptember 17, 09:48:19 »

Minden gagyi bogárboltosnál kapsz ilyet pár üveggolyóért.  Huh

De abban semmi spiritusz nincs, hogy odamész , kifizeted, elhozod. Grin
Az emberek ezért járnak bolhapiacra. A vadászat. Grin

A péceli tali idején voltunk kint Ausztriában. Voltunk egy bolhapiacon, de nem találtam semmi VW-s vonatkozású tárgyat.
De alig vártam, hogy megálljon a busz és mehessek keresgélni. Grin

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #56832 Dátum: 2011 Szeptember 17, 09:44:19 »

Ha nem volt a kocsin lyuk az antennának, akkor behegesztem a lyukat.  Nyilván megmarad a króm kupak.
Az a baj ezekkel a lyukakkal, ha ott hagyod, hogy akármit csinálsz vele a víz megtalálja az utat.

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #56831 Dátum: 2011 Szeptember 17, 08:36:16 »

Agyadra ment a szteroid? Vagy én nem értek valamit. Minden gagyi bogárboltosnál kapsz ilyet pár üveggolyóért.  Huh
Vagy én nem értek valamit.  Huh
Csak a fekete műanyagot láttam mindenhol.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #56830 Dátum: 2011 Szeptember 17, 07:20:39 »

Ok, ha nem kell, szólj, lécci!
Agyadra ment a szteroid? Vagy én nem értek valamit. Minden gagyi bogárboltosnál kapsz ilyet pár üveggolyóért.  Huh
Vagy én nem értek valamit.  Huh
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #56829 Dátum: 2011 Szeptember 16, 23:08:25 »

Ha nem volt a kocsin lyuk az antennának, akkor behegesztem a lyukat.  Nyilván megmarad a króm kupak.
Ok, ha nem kell, szólj, lécci!

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56828 Dátum: 2011 Szeptember 16, 22:59:32 »

Szép az a krómos antenna kupak. Nem eladó? Shocked
Ha nem volt a kocsin lyuk az antennának, akkor behegesztem a lyukat.  Nyilván megmarad a króm kupak.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #56827 Dátum: 2011 Szeptember 16, 22:34:34 »

Szóval itt látszik, hogy nem középen van. De ha itt volt, akkor csak jó.
Szép az a krómos antenna kupak. Nem eladó? Shocked

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56826 Dátum: 2011 Szeptember 16, 22:23:28 »

beragadó jobbos gátló okozhat ilyet? Vagy kipurcant és nem gátol a balos?

nem.
a gátló csak gátol.
a rugó emelgeti a bogár lábait.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56825 Dátum: 2011 Szeptember 16, 22:20:00 »

Először a hátsó kerék emelkedik de ha tovább emeled utána az első is!! Ha a tóloldalon hamarabb emelkedik el az első mint a vezetőoldalin valami gond van elöl...
beragadó jobbos gátló okozhat ilyet? Vagy kipurcant és nem gátol a balos?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56824 Dátum: 2011 Szeptember 16, 21:41:17 »

persze hogy balkormányos..
de mi lehet a hiba forrása?

lehet, hogy a bal emelőszem 1,5 centiméterrel hátrébb van, mint a másik oldalon.
ez bőven okozhat ilyet.
szerintem emeld krokodillal és igyál egy sört. (a sorrend felcserélhető, illetve ismételhető :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #56823 Dátum: 2011 Szeptember 16, 20:51:08 »

Narancsnak és Sidnek van igaza... Kisablakosokon, oválokon, pereceken nem volt gyárilag antenna előkészítés! Az valamikor később jött be vagy a 60-as évek közepén, vagy az állólámpás korszakban...
Tudomásom szerint az állólámpásoknál jött be, pre bogarakon nem volt...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56822 Dátum: 2011 Szeptember 16, 20:46:31 »

Narancsnak és Sidnek van igaza... Kisablakosokon, oválokon, pereceken nem volt gyárilag antenna előkészítés! Az valamikor később jött be vagy a 60-as évek közepén, vagy az állólámpás korszakban...

Na majd a nagyon hozzáértőket is megkérdezem.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56821 Dátum: 2011 Szeptember 16, 20:06:05 »

a 63-asomon nincs antenna előkészítés. rádió nem volt benne soha.
Na majd a nagyon hozzáértőket is megkérdezem.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #56820 Dátum: 2011 Szeptember 16, 18:03:54 »

üdv!
kérdés ,de csak jó választ várok..
ha meg emelem a bogarat a kormány felöli oldalon a gyári emelés környékén,akkor csak a hátulját emeli meg,az elsö kerék lenn marad... Grin
de ha ugyan ezt meg csinálom a másik oldalon,akkor fel jön az első kerék is egyböl.. Grin
akkor melyik oldalon keressem a hibát???
Először a hátsó kerék emelkedik de ha tovább emeled utána az első is!! Ha a tóloldalon hamarabb emelkedik el az első mint a vezetőoldalin valami gond van elöl...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #56819 Dátum: 2011 Szeptember 16, 17:30:56 »

A rádiónak is volt előkészített helye! Csodálkoznék, hogy az antennának meg nem. Egy ilyen fém dugóval tömték be a helyét.
a 63-asomon nincs antenna előkészítés. rádió nem volt benne soha.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56818 Dátum: 2011 Szeptember 16, 17:23:10 »

1, A rögzítése egy hatos menetorsóval van úgy, hogy utána egy bordás rögzítő hüvelyt kell ráhúzni az elfordulás ellen (és azt seegerrel biztosítani). Ha a hüvelyt nem tudod ráhúzni, akkor vagy beljebb kell tekerni, de általában nem megy, akkor ki kell tekerni és mozogni fog egy kicsit a laza menet miatt. Utána az évek múlásával a menet egyre lazább. Azt hiszem a gyári maximális érték 0.3 mm. Az egy mm elég durva.

2, Igen, ha egyébként megfelelő a kuplung.
Köszönöm a kimerítő választ.
Most már csak egy megbízható szerelőt kell találnom, aki nem arról beszél, mit hogyan nem lehet...
Tudtok ilyet?

Bácsi Győző
Süni
« Hozzászólás #56817 Dátum: 2011 Szeptember 16, 17:15:57 »

persze hogy balkormányos..
de mi lehet a hiba forrása?
Kollega arra céloz, hogy bal oldalt nehezebb az autód....  Wink
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #56816 Dátum: 2011 Szeptember 16, 17:10:27 »

Ja, nem, bocs, csak akkor, ha balkormányos a gép!
persze hogy balkormányos..
de mi lehet a hiba forrása?

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56815 Dátum: 2011 Szeptember 16, 17:08:44 »

Azért mert ott gyárilag nem volt furat,az utólag került az autódra.

Ez az antenna furat valamikor a hatvanas évek közepétől van gyárilag ott minden autón,de az is lehet,hogy csak az afterral jött be.
Azért is mutatnak olyan vegyes képet a pre autók antennái,valaki az egytalpasat fúrta a doblemezre,valaki a kéttalpasat,sokan pedig ezt az after-féle verziót.
A rádiónak is volt előkészített helye! Csodálkoznék, hogy az antennának meg nem. Egy ilyen fém dugóval tömték be a helyét.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56814 Dátum: 2011 Szeptember 16, 17:03:21 »

jobb

Ja, nem, bocs, csak akkor, ha balkormányos a gép!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56813 Dátum: 2011 Szeptember 16, 17:02:44 »

üdv!
kérdés ,de csak jó választ várok..
ha meg emelem a bogarat a kormány felöli oldalon a gyári emelés környékén,akkor csak a hátulját emeli meg,az elsö kerék lenn marad... Grin
de ha ugyan ezt meg csinálom a másik oldalon,akkor fel jön az első kerék is egyböl.. Grin
akkor melyik oldalon keressem a hibát???
jobb

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #56812 Dátum: 2011 Szeptember 16, 16:50:14 »

üdv!
kérdés ,de csak jó választ várok..
ha meg emelem a bogarat a kormány felöli oldalon a gyári emelés környékén,akkor csak a hátulját emeli meg,az elsö kerék lenn marad... Grin
de ha ugyan ezt meg csinálom a másik oldalon,akkor fel jön az első kerék is egyböl.. Grin
akkor melyik oldalon keressem a hibát???
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #56811 Dátum: 2011 Szeptember 16, 16:35:31 »

Milyen a gyári pre antenna? Egy, vagy kéttalpas?
Nekem ami van, annak az alja ilyen vasaló alaku, és fentebb egy pici műanyag támasztó, de az se kerek...
Ki milyent rakott,szerintem gyárból úgy nem jött ki bogár,hogy megfúrták oldalt a doblemezét.Ezeket utólag hebrákolták rájuk.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56810 Dátum: 2011 Szeptember 16, 16:19:50 »

Azért mert ott gyárilag nem volt furat,az utólag került az autódra.

Ez az antenna furat valamikor a hatvanas évek közepétől van gyárilag ott minden autón,de az is lehet,hogy csak az afterral jött be.
Azért is mutatnak olyan vegyes képet a pre autók antennái,valaki az egytalpasat fúrta a doblemezre,valaki a kéttalpasat,sokan pedig ezt az after-féle verziót.
Milyen a gyári pre antenna? Egy, vagy kéttalpas?
Nekem ami van, annak az alja ilyen vasaló alaku, és fentebb egy pici műanyag támasztó, de az se kerek...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #56809 Dátum: 2011 Szeptember 16, 15:55:40 »

Megtaláltam a helyét. Érdekes, mert nem középen volt a lyuk, hanem a csomagtartó széle felé.
Azért mert ott gyárilag nem volt furat,az utólag került az autódra.

Ez az antenna furat valamikor a hatvanas évek közepétől van gyárilag ott minden autón,de az is lehet,hogy csak az afterral jött be.
Azért is mutatnak olyan vegyes képet a pre autók antennái,valaki az egytalpasat fúrta a doblemezre,valaki a kéttalpasat,sokan pedig ezt az after-féle verziót.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56808 Dátum: 2011 Szeptember 16, 15:10:27 »

Szóval itt látszik, hogy nem középen van. De ha itt volt, akkor csak jó.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56807 Dátum: 2011 Szeptember 16, 15:08:58 »

Megtaláltam a helyét. Érdekes, mert nem középen volt a lyuk, hanem a csomagtartó széle felé.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56806 Dátum: 2011 Szeptember 16, 14:57:33 »

Köszi  Wink

roppant elmésen ki kell húzni a lökőrudat és betenni a másikat.
nincs rögzítve se csavarral se semmivel, úgyhogy hajrá! :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #56805 Dátum: 2011 Szeptember 16, 13:15:55 »

Persze.
Köszi  Wink
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56804 Dátum: 2011 Szeptember 16, 12:55:30 »

Ha jóltudom, akkor 2 fajta AC létezett, a hosszú meg a rövid lökőrudas.
A hosszú lökörudat kilehet cserélni rövidre, hogy rámenjen a hozzátartozó AC?
köszi
Persze.
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #56803 Dátum: 2011 Szeptember 16, 12:44:42 »

Ha jóltudom, akkor 2 fajta AC létezett, a hosszú meg a rövid lökőrudas.
A hosszú lökörudat kilehet cserélni rövidre, hogy rámenjen a hozzátartozó AC?
köszi
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56802 Dátum: 2011 Szeptember 16, 09:48:41 »

ezzel vitába szállnék.
a vezetettbe lehet bármilyen szerkezetet betenni.
a vezetetlenhez olyan szerkezet kell, aminek a közepén van egy karika, ami olyan mint egy bazi nagy csavaralátét.

Tudom miről beszélsz, de ha rá tudod állítani a kuplungot (nem túl hosszú a bowden), akkor anélkül is működik a vezetetlenben is. Így volt a 67-esemben.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56801 Dátum: 2011 Szeptember 16, 09:43:18 »

2, Igen, ha egyébként megfelelő a kuplung.

ezzel vitába szállnék.
a vezetettbe lehet bármilyen szerkezetet betenni.
a vezetetlenhez olyan szerkezet kell, aminek a közepén van egy karika, ami olyan mint egy bazi nagy csavaralátét.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56800 Dátum: 2011 Szeptember 16, 09:40:22 »

Kettő gyors kérdés:
-a nyelestengely kiszerelt váltó esetén sugárirányban  elmozdulhat-e milliméteres nagyságrendben? 0-1 mm
-vezetetlen kinyomócsapágy összerakható-e akármelyik kuplunggal?

1, A rögzítése egy hatos menetorsóval van úgy, hogy utána egy bordás rögzítő hüvelyt kell ráhúzni az elfordulás ellen (és azt seegerrel biztosítani). Ha a hüvelyt nem tudod ráhúzni, akkor vagy beljebb kell tekerni, de általában nem megy, akkor ki kell tekerni és mozogni fog egy kicsit a laza menet miatt. Utána az évek múlásával a menet egyre lazább. Azt hiszem a gyári maximális érték 0.3 mm. Az egy mm elég durva.

2, Igen, ha egyébként megfelelő a kuplung.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56799 Dátum: 2011 Szeptember 16, 07:42:04 »

Kettő gyors kérdés:
-a nyelestengely kiszerelt váltó esetén sugárirányban  elmozdulhat-e milliméteres nagyságrendben? 0-1 mm
-vezetetlen kinyomócsapágy összerakható-e akármelyik kuplunggal?

1. nem egészséges, de elmegy
2. nem



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56798 Dátum: 2011 Szeptember 16, 06:53:56 »

Kettő gyors kérdés:
-a nyelestengely kiszerelt váltó esetén sugárirányban  elmozdulhat-e milliméteres nagyságrendben? 0-1 mm
-vezetetlen kinyomócsapágy összerakható-e akármelyik kuplunggal?

Bácsi Győző
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #56797 Dátum: 2011 Szeptember 15, 22:04:59 »

miért nem?
népszerűbb lennél, mint az ékszíjcserés videó :-))
Az lehet  Cool
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56796 Dátum: 2011 Szeptember 15, 22:02:13 »

Nyílván nem kézzel nyomom majd az önindítót a lendkerékre  Grin
miért nem?
népszerűbb lennél, mint az ékszíjcserés videó :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 590 591 592 593 594 [595] 596 597 598 599 600 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.