www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 09:15:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 588 589 590 591 592 [593] 594 595 596 597 598 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13163547 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #56915 Dátum: 2011 Szeptember 21, 06:28:00 »

Vettem egy új főfékhengert. Be is szereltem. A karmantyúzottak kudarca után így döntöttem. Az egykörös fékben az a jó, hogy vagy jó, vagy nem. Itt nincs köztes állapot mint a kétkörös fékeknél.
ha már arra jártál, miért nem tettél bele egy kétköröst?
az talán biztonságosabb



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #56914 Dátum: 2011 Szeptember 21, 01:07:48 »

http://images.thesamba.com/vw/classifieds/pix/3645443.jpg

A számsor első 3 karakterét kell nézni, ami a képen 041. Ez nem öntőszerszám száma ami hibát azonosít be...
Pl. a 043 fejeknek a csatornái egész máshogy vannak öntve, emellett hosszú gyertyamenetesek. Nagyon stabil fejek, amik jellemzően nem repednek és agyon lehet őket túrni... Míg a többi gyári fejben pl. van egy felöntés a csatornákban a szelepvezetőknél erősítés gyanánt, addig az a 043 fejekben nincs benne, mert anélkül is erős...

hm....felcsigáztál
« Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 21, 01:10:09 írta vw1966 »
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #56913 Dátum: 2011 Szeptember 21, 00:29:31 »

Sajnos nemrég megtapasztaltam, hogy érzékeny. Levettem a CPI-t és elment az alapjáratom. Gyújtásban minden alkatrész új.

A CPI1280 nagyon jó dolog, de sajna nem szereti a meleg motorteret. Az 500-as Fiatban használtam egy darabig, kiváló tapasztalatokkal, mindaddig míg nem indultam vele neki egy hosszabb túrának  Tongue

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56912 Dátum: 2011 Szeptember 20, 21:45:48 »

http://images.thesamba.com/vw/classifieds/pix/3645443.jpg

A számsor első 3 karakterét kell nézni, ami a képen 041. Ez nem öntőszerszám száma ami hibát azonosít be...
Pl. a 043 fejeknek a csatornái egész máshogy vannak öntve, emellett hosszú gyertyamenetesek. Nagyon stabil fejek, amik jellemzően nem repednek és agyon lehet őket túrni... Míg a többi gyári fejben pl. van egy felöntés a csatornákban a szelepvezetőknél erősítés gyanánt, addig az a 043 fejekben nincs benne, mert anélkül is erős...

köszönöm. Ez alapos volt.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56911 Dátum: 2011 Szeptember 20, 21:19:12 »

Az olajosat javasolják fordítva tenni, mert a tetején a tömítés nem örök élet, és ha elfolyik az olaj, akkor túlmelegszik majd átüt. A gyárinál mindegy, mert nem olajszigetelésű (ezért sajnos öregszik, de a gyári bogárnak kb. mindegy...).
Én a gyári motorra nem bohóckodnék, egy erősebben húzott, alul relatíve gyengébb motornál talán érdemes.
(Egy példa: Merciben CPI trafót használtam, alapjáraton sokkal szebben járt, de fordulaton csont mindegy volt, kb. 6000 -ig. Az a motor pedig érzékeny volt a gyújtásra, nem mint a faék bogár).
Sajnos nemrég megtapasztaltam, hogy érzékeny. Levettem a CPI-t és elment az alapjáratom. Gyújtásban minden alkatrész új.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #56910 Dátum: 2011 Szeptember 20, 21:17:01 »

szerinted olyannak sincs értelme (most nem emlékszem az melyik), ami a szikrát nem a megszakítón keresztül viszi, hanem az csak az jelet szolgáltatja hogy ne égjen be (néha) a kalapács?
CPI1280  Grin
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #56909 Dátum: 2011 Szeptember 20, 21:16:14 »

Az olajosat javasolják fordítva tenni, mert a tetején a tömítés nem örök élet, és ha elfolyik az olaj, akkor túlmelegszik majd átüt. A gyárinál mindegy, mert nem olajszigetelésű (ezért sajnos öregszik, de a gyári bogárnak kb. mindegy...).
Én a gyári motorra nem bohóckodnék, egy erősebben húzott, alul relatíve gyengébb motornál talán érdemes.
(Egy példa: Merciben CPI trafót használtam, alapjáraton sokkal szebben járt, de fordulaton csont mindegy volt, kb. 6000 -ig. Az a motor pedig érzékeny volt a gyújtásra, nem mint a faék bogár).
szerinted olyannak sincs értelme (most nem emlékszem az melyik), ami a szikrát nem a megszakítón keresztül viszi, hanem az csak az jelet szolgáltatja hogy ne égjen be (néha) a kalapács?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56908 Dátum: 2011 Szeptember 20, 20:39:36 »

Ja, és a trafót csatlakozókkal felfelé ha teszem, nem ereszti el az olajat? Gondolom, nyomásnövekedés a melegtől nem akkora, inkább a gravitáció miatt csöpög ki, nem?
Az olajosat javasolják fordítva tenni, mert a tetején a tömítés nem örök élet, és ha elfolyik az olaj, akkor túlmelegszik majd átüt. A gyárinál mindegy, mert nem olajszigetelésű (ezért sajnos öregszik, de a gyári bogárnak kb. mindegy...).
Én a gyári motorra nem bohóckodnék, egy erősebben húzott, alul relatíve gyengébb motornál talán érdemes.
(Egy példa: Merciben CPI trafót használtam, alapjáraton sokkal szebben járt, de fordulaton csont mindegy volt, kb. 6000 -ig. Az a motor pedig érzékeny volt a gyújtásra, nem mint a faék bogár).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56907 Dátum: 2011 Szeptember 20, 19:15:42 »

http://images.thesamba.com/vw/classifieds/pix/3645443.jpg

A számsor első 3 karakterét kell nézni, ami a képen 041. Ez nem öntőszerszám száma ami hibát azonosít be...
Pl. a 043 fejeknek a csatornái egész máshogy vannak öntve, emellett hosszú gyertyamenetesek. Nagyon stabil fejek, amik jellemzően nem repednek és agyon lehet őket túrni... Míg a többi gyári fejben pl. van egy felöntés a csatornákban a szelepvezetőknél erősítés gyanánt, addig az a 043 fejekben nincs benne, mert anélkül is erős...

Nagyot tévedtem! Bocsánat.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56906 Dátum: 2011 Szeptember 20, 18:16:45 »

http://images.thesamba.com/vw/classifieds/pix/3645443.jpg

A számsor első 3 karakterét kell nézni, ami a képen 041. Ez nem öntőszerszám száma ami hibát azonosít be...
Pl. a 043 fejeknek a csatornái egész máshogy vannak öntve, emellett hosszú gyertyamenetesek. Nagyon stabil fejek, amik jellemzően nem repednek és agyon lehet őket túrni... Míg a többi gyári fejben pl. van egy felöntés a csatornákban a szelepvezetőknél erősítés gyanánt, addig az a 043 fejekben nincs benne, mert anélkül is erős...

Valóban? Akkor semmi köze ahhoz, amiről Stunték értekeztek a tuning rovatban, hogy milyen számú hengerfej a jó alap (azt a 43-asra írta Zsolt..., de volt benne szó a 41-ről is...)

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56905 Dátum: 2011 Szeptember 20, 18:06:59 »

http://www.volkszone.com/VZi/showthread.php?t=421242

Valóban? Akkor semmi köze ahhoz, amiről Stunték értekeztek a tuning rovatban, hogy milyen számú hengerfej a jó alap (azt a 43-asra írta Zsolt..., de volt benne szó a 41-ről is...)

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56904 Dátum: 2011 Szeptember 20, 17:46:47 »

Az öntőszerszám száma. Ha hiba van tudják hol keressék.
Valóban? Akkor semmi köze ahhoz, amiről Stunték értekeztek a tuning rovatban, hogy milyen számú hengerfej a jó alap (azt a 43-asra írta Zsolt..., de volt benne szó a 41-ről is...)

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56903 Dátum: 2011 Szeptember 20, 17:43:55 »

Vettem egy új főfékhengert. Be is szereltem. A karmantyúzottak kudarca után így döntöttem. Az egykörös fékben az a jó, hogy vagy jó, vagy nem. Itt nincs köztes állapot mint a kétkörös fékeknél.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56902 Dátum: 2011 Szeptember 20, 17:40:18 »

Rövid életű volt az antenna lyukja. Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56901 Dátum: 2011 Szeptember 20, 17:38:43 »

Szép lett.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56900 Dátum: 2011 Szeptember 20, 17:37:55 »

Állítólag nem volt kapaszkodó a kocsimban. Mindig volt, és egy jobbat is szereztem. Csak gyárilag nem, hogy értsétek.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #56899 Dátum: 2011 Szeptember 20, 17:36:07 »

Szakik! Kérdeznék megint.  Cool Ha az F -es mocin levő egyik hengerfejemre az van írva, hogy 37, a másikra meg hogy 41, az jó? Nem baj, hogy különböznek? Melyik HF mit tud?
Előre is köszönöm!
Az öntőszerszám száma. Ha hiba van tudják hol keressék.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56898 Dátum: 2011 Szeptember 20, 10:00:12 »

Szakik! Kérdeznék megint.  Cool Ha az F -es mocin levő egyik hengerfejemre az van írva, hogy 37, a másikra meg hogy 41, az jó? Nem baj, hogy különböznek? Melyik HF mit tud?
Előre is köszönöm!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56897 Dátum: 2011 Szeptember 19, 22:58:41 »

gyujtás résznél van pár szó rola....

Láttam.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #56896 Dátum: 2011 Szeptember 19, 22:57:14 »

Kösz.
gyujtás résznél van pár szó rola....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56895 Dátum: 2011 Szeptember 19, 22:56:47 »


Kösz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #56894 Dátum: 2011 Szeptember 19, 22:52:20 »


Most ennek utánajárok, mert érdekel.

http://solct.ath.cx/doks/4T_karb.pdf

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56893 Dátum: 2011 Szeptember 19, 22:50:06 »

szerintem sem trabiban sem varnyúban nincs alapjárati motor de ellenállás van a trafó előtt
<beszúrt kép törölve>


Most ennek utánajárok, mert érdekel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56892 Dátum: 2011 Szeptember 19, 22:49:31 »

biztos én keverem össze? mintha Maresz azt írta volna hogy a trafó is trabanyák Undecided ha már nem megy akkor hiába fogdosod

Én másikat tettem fel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #56891 Dátum: 2011 Szeptember 19, 22:45:22 »

szerintem sem trabiban sem varnyúban nincs alapjárati motor de ellenállás van a trafó előtt
<beszúrt kép törölve>
alapjárai fuvoka vezérlö mind 1 hogy hivjuk

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56890 Dátum: 2011 Szeptember 19, 22:39:57 »

az ellenálás az alapjárati motor vezérlöjén van
szerintem sem trabiban sem varnyúban nincs alapjárati motor de ellenállás van a trafó előtt

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56889 Dátum: 2011 Szeptember 19, 22:35:04 »

Öszekeversz mindent.

A kék trafót nem ehhez javasoltam. Nekem Bosch trafó van rajta, Golf2-esből szereltem ki vagy 10 éve...és nem fogdosom amíg megy.
biztos én keverem össze? mintha Maresz azt írta volna hogy a trafó is trabanyák Undecided ha már nem megy akkor hiába fogdosod

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56888 Dátum: 2011 Szeptember 19, 22:29:01 »

a trabant elosztója a hengerfejben van neked legfeljebb a tirisztor a trabant a többi meg vw , a kék bosch trafó pedig megszakítós gyújtáshoz való a tirisztoros bosch trafó zöld jelzéssel van ellátva még a trabanyákban is.
harmadszor fogd majd meg a trafódat hogy milyen tűz forró annyira túlhajtja   sönt nélkül a RFT tirisztor.....

Öszekeversz mindent.

A kék trafót nem ehhez javasoltam. Nekem Bosch trafó van rajta, Golf2-esből szereltem ki vagy 10 éve...és nem fogdosom amíg megy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #56887 Dátum: 2011 Szeptember 19, 22:23:25 »

húsz éve valamit rosszul koppintottak a keletnémetek és egy kicsit jobban odabasz a trafónak azért van gyárilag sönt ellenállás rajta . igen golfban bogárban audiban is tökéletesen működik .
az ellenálás az alapjárati motor vezérlöjén van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56886 Dátum: 2011 Szeptember 19, 22:17:21 »

miért hajtaná tul???amugy vezérlö meg trafó azé...ha berakod ugyan ezt egy golfba nem különbözik semmivel megy és semmi baja
húsz éve valamit rosszul koppintottak a keletnémetek és egy kicsit jobban odabasz a trafónak azért van gyárilag sönt ellenállás rajta . igen golfban bogárban audiban is tökéletesen működik .

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #56885 Dátum: 2011 Szeptember 19, 22:07:20 »

a trabant elosztója a hengerfejben van neked legfeljebb a tirisztor a trabant a többi meg vw , a kék bosch trafó pedig megszakítós gyújtáshoz való a tirisztoros bosch trafó zöld jelzéssel van ellátva még a trabanyákban is.
harmadszor fogd majd meg a trafódat hogy milyen tűz forró annyira túlhajtja   sönt nélkül a RFT tirisztor.....
miért hajtaná tul???amugy vezérlö meg trafó azé...ha berakod ugyan ezt egy golfba nem különbözik semmivel megy és semmi baja

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56884 Dátum: 2011 Szeptember 19, 22:03:45 »

Nekem most egy 4T trabant elektronikus gyújtás van fent, amit a Maresz adott el VW-ként  Tongue, de ez pl. nagyon jó és ezek az elektronikák megbízhatóak is. Meg olcsó tartani egy pótot, a hall jeladó meg nem megy tönkre.

A trafóból a Bosch a jó, lehetőleg régi, amiben még nem hallod az olajat lötyögni, mert amelyik lötyög, az eleresztette már  a felét.
De a kék Bosch-ok is jók, szerintem.
a trabant elosztója a hengerfejben van neked legfeljebb a tirisztor a trabant a többi meg vw , a kék bosch trafó pedig megszakítós gyújtáshoz való a tirisztoros bosch trafó zöld jelzéssel van ellátva még a trabanyákban is.
harmadszor fogd majd meg a trafódat hogy milyen tűz forró annyira túlhajtja   sönt nélkül a RFT tirisztor.....

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56883 Dátum: 2011 Szeptember 19, 22:01:15 »

Ja, és a trafót csatlakozókkal felfelé ha teszem, nem ereszti el az olajat? Gondolom, nyomásnövekedés a melegtől nem akkora, inkább a gravitáció miatt csöpög ki, nem?

Fogalmam sincs, nem elemezgettem még. Mondjuk melegszik is rendesen....de a motortérben minden meleg. Gyárilag fejjel lefelé van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56882 Dátum: 2011 Szeptember 19, 21:55:57 »


Tudtam, hogy valami buzifejű beleköt.  Grin

Az a lényeg, hogy ezek az átalakított taiwani 009-es gyújtások magukban sem a minőség csúcsai, de ahogy beletesznek a megszakító helyett egy hall jeladót vagy opto kaput, úgy meg kimondottan szar és megbízhatatlan lesz az egész. ha ezt megfejelik esetleg egy CPI-hez hasonló elektronikával, ahol a jelet a megszakító adja továbbra is, ott meg az elektronika lesz a gyenge pont.

Én ilyet egyszer használtam, nem is tennék többet bogárba, de Callook is tudna róla beszélni.. Van pár modell, ami elég jó (Compu-fire, Petronix és persze az MSD, stb) de ezek sincsenek a gyárival (pl. VW hall jeladós, trafós gyújtás) egy szinten.

Tehát nem az elektronikus gyújtással van bajom, hanem EZZEL a rendszerrel.

Majom!   Wink
én nem is hallottam az álltalad felsorolt szerkezetekről csak vw hall-osokat buzerálok és azt ajánlom
amit hirdetek 009-es jellegűnek az is abból van ..... Kiss

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #56881 Dátum: 2011 Szeptember 19, 21:55:10 »

Nekem most egy 4T trabant elektronikus gyújtás van fent, amit a Maresz adott el VW-ként  Tongue, de ez pl. nagyon jó és ezek az elektronikák megbízhatóak is. Meg olcsó tartani egy pótot, a hall jeladó meg nem megy tönkre.

A trafóból a Bosch a jó, lehetőleg régi, amiben még nem hallod az olajat lötyögni, mert amelyik lötyög, az eleresztette már  a felét.
De a kék Bosch-ok is jók, szerintem.
Ja, és a trafót csatlakozókkal felfelé ha teszem, nem ereszti el az olajat? Gondolom, nyomásnövekedés a melegtől nem akkora, inkább a gravitáció miatt csöpög ki, nem?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56880 Dátum: 2011 Szeptember 19, 21:36:04 »

Nekem most egy 4T trabant elektronikus gyújtás van fent, amit a Maresz adott el VW-ként  Tongue, de ez pl. nagyon jó és ezek az elektronikák megbízhatóak is. Meg olcsó tartani egy pótot, a hall jeladó meg nem megy tönkre.

A trafóból a Bosch a jó, lehetőleg régi, amiben még nem hallod az olajat lötyögni, mert amelyik lötyög, az eleresztette már  a felét.
De a kék Bosch-ok is jók, szerintem.
Köszi, próbálok akkor így keresgélni, ma is sokat okosodtam. Thanx Zsolt!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56879 Dátum: 2011 Szeptember 19, 19:56:36 »

Akkor lécci ajánj egy megbízható tekercset, ami erősebb szikrát ad! 

Nekem most egy 4T trabant elektronikus gyújtás van fent, amit a Maresz adott el VW-ként  Tongue, de ez pl. nagyon jó és ezek az elektronikák megbízhatóak is. Meg olcsó tartani egy pótot, a hall jeladó meg nem megy tönkre.

A trafóból a Bosch a jó, lehetőleg régi, amiben még nem hallod az olajat lötyögni, mert amelyik lötyög, az eleresztette már  a felét.
De a kék Bosch-ok is jók, szerintem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56878 Dátum: 2011 Szeptember 19, 17:32:45 »

Akkor lécci ajánj egy megbízható tekercset, ami erősebb szikrát ad! 
Ja, bocs, nem olvas, csak ír, most látom: Compu-fire, Petronix, MSD...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #56877 Dátum: 2011 Szeptember 19, 17:26:49 »

Akkor lécci ajánj egy megbízható tekercset, ami erősebb szikrát ad! 

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56876 Dátum: 2011 Szeptember 19, 17:23:39 »


Ez és a Bosch blue coil  BIZONYÍTOTTAN nem ad erősebb szikrát.
Akkor lécci ajánj egy megbízható tekercset, ami erősebb szikrát ad! 

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 588 589 590 591 592 [593] 594 595 596 597 598 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.