www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 20, 21:08:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921398 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 580 581 582 583 584 [585] 586 587 588 589 590 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15572842 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #57254 Dátum: 2011 Szeptember 30, 21:46:21 »

Valaki nem tudna egy BOGARAS, JÓ és nem utolsó sorban olcsó lakatost? Roll Eyes
Csak utánam most már!
Tézsét ajánlom.
Ha Spike vasából autót csinál, akkor tud valamit! Grin
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #57253 Dátum: 2011 Szeptember 30, 21:28:23 »

Gyári motor marad még egy darabig tutira. A gyorsulás annyira nem izgat, mindegy, hogy 31 vagy 35 másodperc alatt van százon. Ha nem eszik többet tőle, akkor azt elviselem.
Az ár egyelőre alku alatt van. A spanyol forgalmazó autóján voltak, alig volt használva, de a kocsi elkelt a felnik és a gumik nélkül, ezért most külön eladó.
szerintem vedd meg . nekem ez a felállás tettszik .
gumibogi sárgájának volt egyszer hasonló kiállása Smiley


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #57252 Dátum: 2011 Szeptember 30, 21:25:50 »

ezek feltételek együtt nem szoktak teljesülni

"Cégünk gyorsan, pontosan és olcsón dolgozik! Ön ezek közül kettőt válaszhat!"
 Evil Roll Eyes Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #57251 Dátum: 2011 Szeptember 30, 21:18:47 »

Valaki nem tudna egy BOGARAS, JÓ és nem utolsó sorban olcsó lakatost? Roll Eyes
ezek feltételek együtt nem szoktak teljesülni
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #57250 Dátum: 2011 Szeptember 30, 21:02:32 »

Ha egy gyárinál magasabb peremű gumit teszek fel hátra, akkor az hogyan módosítja a gyorsulást, a végsebességet és a fogyasztást?
Cserések a hátsók, ez a Firestone Wide Oval nagyon megtetszett és lenne is fuvarom Spanyolországból.

<beszúrt kép törölve>
Majd eladod nekem. Grin Nekem most is 205/70R15 van rajta.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57249 Dátum: 2011 Szeptember 30, 20:35:08 »

A fogyasztás meg motor függő. Gyári motorral szerintem kicsit több lesz, mert "jobban" erőlködik a motor. Tuning motornál meg sem érzi.


 

Én azt mondanám a fogyasztás körülmény függő. Néhol kicsit több, néhol kevesebb. Állandó tempónál inkább kevesebb, mint több. Bizonyos körülmények között valóban lehet több...az "erőlködés" miatt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #57248 Dátum: 2011 Szeptember 30, 20:24:34 »

A gyorsulást kicsit rontja gyári motorral. A sebesség adott fordulatszámon nagyobb lesz. A fogyasztás meg motor függő. Gyári motorral szerintem kicsit több lesz, mert "jobban" erőlködik a motor. Tuning motornál meg sem érzi.

Az autónak meg nő a respektje az ilyen fajta pucoskodástól.

Mennyiért sikerül beszerezni?

 

Gyári motor marad még egy darabig tutira. A gyorsulás annyira nem izgat, mindegy, hogy 31 vagy 35 másodperc alatt van százon. Ha nem eszik többet tőle, akkor azt elviselem.
Az ár egyelőre alku alatt van. A spanyol forgalmazó autóján voltak, alig volt használva, de a kocsi elkelt a felnik és a gumik nélkül, ezért most külön eladó.

Süni
« Hozzászólás #57247 Dátum: 2011 Szeptember 30, 19:58:47 »

külömnböző ....
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57246 Dátum: 2011 Szeptember 30, 19:54:17 »

A gyorsulást kicsit rontja gyári motorral. A sebesség adott fordulatszámon nagyobb lesz. A fogyasztás meg motor függő. Gyári motorral szerintem kicsit több lesz, mert "jobban" erőlködik a motor. Tuning motornál meg sem érzi.

Az autónak meg nő a respektje az ilyen fajta pucoskodástól.

Mennyiért sikerül beszerezni?

 
Ha egy gyárinál magasabb peremű gumit teszek fel hátra, akkor az hogyan módosítja a gyorsulást, a végsebességet és a fogyasztást?
Cserések a hátsók, ez a Firestone Wide Oval nagyon megtetszett és lenne is fuvarom Spanyolországból.

<beszúrt kép törölve>

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #57245 Dátum: 2011 Szeptember 30, 19:43:23 »

Ha egy gyárinál magasabb peremű gumit teszek fel hátra, akkor az hogyan módosítja a gyorsulást, a végsebességet és a fogyasztást?
Cserések a hátsók, ez a Firestone Wide Oval nagyon megtetszett és lenne is fuvarom Spanyolországból.


Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57244 Dátum: 2011 Szeptember 30, 19:37:59 »

Kiket érdekel töltetlen új akkumulátor? Savmentes! Végre kapcsolatba léptem egy akkumulátor boltal aki a gyártótól tud rendelni. Te magad helyezheted üzembe, vagy a boltban is megcsinálják neked. Az akku élete a felsavazástól ketyeg. Régen vettem 4 darabot, mára csak egy van. Befektetésnek is jó, mert anno 4000 Forint volt darabja. Ezek is olcsóbbak, most várom az árlistát. Lesz 6 voltos és 12 voltos is. külömnböző amper órás válltozatok. Nektek kell a boltba elmenni az akkukért, de ha több megrendelés gyűlik össze, csak akkor hozat üres akkukat. Akiket érdekel ide írjon, hogy lássam van e igény erre.
Nem elérhető Kiss Steve
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #57243 Dátum: 2011 Szeptember 30, 17:17:48 »

 hali mkinek! tanácsot szeretnk kérni a levegö müködtetésü,abl.mosókapcsoló/78-as gyártmányú bogár/leszeléséről.Neki álltam:1-kormánykerék le,2-irányjelz.bajuszkapcs le,3-alul 1Db-8-as inbuszcsavar ki.De semmi mozgás!Hogy jön ki a kormányszár?Mitöl kezdett csöpögni az ablakmosó a kormányszárnál?Csövezeték vagy kapcsoló vagy vmi gumitömités?Köszi
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15000

« Hozzászólás #57242 Dátum: 2011 Szeptember 30, 16:52:11 »

Abes javasolt valami ukrán nem drága típust, nekem azt hiszem olyan lesz a következő, hogy a nagyobb ne legyen túl drága
Forse.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15000

« Hozzászólás #57241 Dátum: 2011 Szeptember 30, 16:47:35 »

Ez hülyeség, az akksi egy puffer. Ha meg csontra merült, akkor mindegy, töltő.
Megint igazat mondasz, erre valamikor iszunk.  Wink

SZVSZ napi használatban egy 74 Ah akkut a dinamó sosem fog telire tölteni.
Akkunak élettartam szempontjából az a jó, ha sokat van fullra feltöltögetve és onnan csak kis mértékben térünk el lefelé. Sok mélykisülés közeli állapot drasztikusan rontja az esélyeket.
SZVSZ egy 44Ah fullra töltött akku -20 fokban jobban indít mint egy 74Ah-s félig töltött.
Nem beszélve arról, hogy mennyire terheljük és mennyi ideig a dinamót. Aminek már 40 éves korában kell a pihenés.  Cheesy
Hülyeséget beszélsz.... (most) Smiley

már csak szerezned kell egy 7-8 éves 44Ah-st  Tongue  Grin
Van egy éppen 6 éves Perionom. Aminek per pill. talán 7-8 Ah lehet a kapacitása.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #57240 Dátum: 2011 Szeptember 30, 15:42:29 »

Valaki nem tudna egy BOGARAS, JÓ és nem utolsó sorban olcsó lakatost? Roll Eyes
Flip-flop? Süsünek van hozzá kontaktja. Jó arc amúgy.  Wink

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #57239 Dátum: 2011 Szeptember 30, 15:31:18 »

Valaki nem tudna egy BOGARAS, JÓ és nem utolsó sorban olcsó lakatost? Roll Eyes
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #57238 Dátum: 2011 Szeptember 30, 15:26:58 »

Pont erről beszélek.
Télen városi napi használatban több a fogyasztás, mint a termelés, így nem 4-5 napig használod félig töltve az akkut, hanem akár 1-2 hétig,
A hétvégi anyóslátogatáskor sem tudod visszatölteni egészséges fullra mert 1,5 óra alatt odaérsz. Annyi idő alatt a csenevész 20A többleted kevés lesz.
Míg a 44 Ah-ással legalább a hétvégi anyóslátogatáskor előidézel egy egészséges állapotot.
Persze az is igaz, hogy hétközben melóba ide-oda, ugyanúgy szenvedés van.
Amelyik kocsi pedig nem indul el a 44Ah akksival ott nem az akksi a baj. Ezért kár 2X annyi pénzt belefeccölni.
Nem érted, mindegy. Majd ha megtanulod a betűket, tudok ajánlani könyveket is.
:*

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető kfruzsi
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #57237 Dátum: 2011 Szeptember 30, 14:01:20 »

sziasztok,

váltóm lett, a Bogár újra üzemben, most már csak a tankjelző hiányzik egy kilométer-számlálóval egyetemben...tud nekem valaki segíteni? Mert most meg azért fogok lerobbanni, mert kifogy a benzinem :-)

Köszi!!
1303LS
« Hozzászólás #57236 Dátum: 2011 Szeptember 30, 13:33:54 »

a kérdés az, hogy egy két hete be nem indított, a szabadban, a minuszokban álló kocsi melyikkel indul jobban. a 44Ah-ssal vagy a 72Ah-ssal.  meg az is kérdés hogy a 44-est hány évig tudod használni
felőlem tesztelhetjük, nekem mindig indult, már csak szerezned kell egy 7-8 éves 44Ah-st  Tongue  Grin
Mindegyikkel ugyanúgy kell. Ha annyit kell köszörülni amennyit már nem bír a 44-es akkor van mit átnézni, megjavítani.
5-6 éves 44-es van, de nem szoktam 1-2 hetet állni.  Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 30, 14:04:38 írta 1303LS »
1303LS
« Hozzászólás #57235 Dátum: 2011 Szeptember 30, 13:30:26 »

Pont erről beszélek.
Télen városi napi használatban több a fogyasztás, mint a termelés, így nem 4-5 napig használod félig töltve az akkut, hanem akár 1-2 hétig,
A hétvégi anyóslátogatáskor sem tudod visszatölteni egészséges fullra mert 1,5 óra alatt odaérsz. Annyi idő alatt a csenevész 20A többleted kevés lesz.
Míg a 44 Ah-ással legalább a hétvégi anyóslátogatáskor előidézel egy egészséges állapotot.
Persze az is igaz, hogy hétközben melóba ide-oda, ugyanúgy szenvedés van.
Amelyik kocsi pedig nem indul el a 44Ah akksival ott nem az akksi a baj. Ezért kár 2X annyi pénzt belefeccölni.
Lámpa 2X65W=130W
Hjelzők 20W
Motor 20W, lehet, hogy jóval több, nem tudom.
Rádió 10W-tól 100W-ig, de a 10W-al számolok.
Ablaktörlő, index, szivarosoknak gyújtó, akármi, csak a kerek számok miatt 20W.
Önindítózás időarányosan elosztva legyen 40W megint a kerek számok miatt.
Így kijön összfogyasztásnak 240W ez 20A állandó terhelést jelent a rendszernek.
A 45A-es dinamó SZVSZ kb ennyit tud 1500-2000f/perc motorfordulatnál.
Lámpánál áldigálva, dugóban araszolgatva fogyasztás van.
Lassan haladva örülünk az egyensúlynak.
Kiérve a gyorsforgalmira (feltéve ha van ilyen a rutinszakaszunkon) boldogság, akksitöltés, világbéke.
Egy szónak is száz a vége, a 45A-es dinamó semmire sem jó, ezt meg még megfejelni egy hatalmas akksival dupla pénzért egyéni szoc.probléma.
Persze lehet töltőn éjszakáztatni is a kocsit a garázsban.  Cheesy

1303LS
« Hozzászólás #57234 Dátum: 2011 Szeptember 30, 13:21:32 »

(csak több a tartalék).

Pont erről beszélek.
Télen városi napi használatban több a fogyasztás, mint a termelés, így nem 4-5 napig használod félig töltve az akkut, hanem akár 1-2 hétig,
A hétvégi anyóslátogatáskor sem tudod visszatölteni egészséges fullra mert 1,5 óra alatt odaérsz. Annyi idő alatt a csenevész 20A többleted kevés lesz.
Míg a 44 Ah-ással legalább a hétvégi anyóslátogatáskor előidézel egy egészséges állapotot.
Persze az is igaz, hogy hétközben melóba ide-oda, ugyanúgy szenvedés van.
Amelyik kocsi pedig nem indul el a 44Ah akksival ott nem az akksi a baj. Ezért kár 2X annyi pénzt belefeccölni.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #57233 Dátum: 2011 Szeptember 30, 12:48:24 »

SZVSZ napi használatban egy 74 Ah akkut a dinamó sosem fog telire tölteni.
Még egyszer mondom, hogy mindenki megértse, nem lesz.... bocs, az másik műsor volt. Smiley
Normál használatban, feltöltött akkuról beszélve (az kerül a kocsiba) a használat során kivett energiát kell pótolnod (önndító, világítás, rádió, ablaktörlő, etc.). A nagyobb akksiból nem vesz ki több energiát ugyanaz az autó (csak több a tartalék).
Ez olyan, mintha a kis betöltőnyíláson nem lehetne teletankolni a nagyobb benzintankot, illetve nagyobb tankból többet fogyasztana a kocsi.
(Gyári VW akksi: 35 AH. Nekem 45 -ös volt benne faszán, de 10 év múlva lehet, hogy nem is fogsz kapni ilyen kicsit...)

Amúgy a részletekért olvass autóvillamos és akksis könyveket, szépen leírják, meg azt is, miért jobb a nagyobb (önkisülés, szulfátosodás, élettartam-kapacitás összefüggések, stb.) Ha mást nem Tömössy bácsi könyveit egyszer minden veteránosnak el kéne olvasnia...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #57232 Dátum: 2011 Szeptember 30, 12:44:48 »


Na igen... a spirál cellás akksi... Nagggyon jó szerkezet...
És azt hiszem ehhez volt köze egy magyar feltalálónak... Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #57231 Dátum: 2011 Szeptember 30, 12:21:36 »

http://www.optima-batterien.eu/optima-products/redtop.html
Drága de jó.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #57230 Dátum: 2011 Szeptember 30, 12:12:15 »

..
SZVSZ napi használatban egy 74 Ah akkut a dinamó sosem fog telire tölteni.
..
SZVSZ egy 44Ah fullra töltött akku -20 fokban jobban indít mint egy 74Ah-s félig töltött.
..
az első szerintem hülyeség. miért ne töltené fel? ugyanannyi energiamennyiséget (Ah) használok ki attól függetlenül, hogy mekkora az akksim. ennyit kell mindig visszatölteni. a dinamó pedig nyilván többet tölt mint amit a fényszóró a rádió és a gyújtás elvesz, különben másoknál sem működne a körforgás.

a második összehasonlítás pedig sántít. a kérdés az, hogy egy két hete be nem indított, a szabadban, a minuszokban álló kocsi melyikkel indul jobban. a 44Ah-ssal vagy a 72Ah-ssal.  meg az is kérdés hogy a 44-est hány évig tudod használni
felőlem tesztelhetjük, nekem mindig indult, már csak szerezned kell egy 7-8 éves 44Ah-st  Tongue  Grin
1303LS
« Hozzászólás #57229 Dátum: 2011 Szeptember 30, 11:34:52 »

Ez hülyeség, az akksi egy puffer. Ha meg csontra merült, akkor mindegy, töltő.
A 74Ah az azt jelenti, hogy 1óráig képes egy 74A-es fogyasztót ellátni. Elméletileg
Vagy egy 7A-est 10 óráig. Ez már így kb majdnem igaz is.
A dinamó fullra hajtva tud 45A-el tölteni. Ez durván azt jelenti, hogy egy félig merült 74Ah-s akkut 1 órán keresztül fog teljes erőből tölteni. Ha közben megy lámpa, rádió, stb, akkor sokkal sokkal tovább.
SZVSZ napi használatban egy 74 Ah akkut a dinamó sosem fog telire tölteni.
Akkunak élettartam szempontjából az a jó, ha sokat van fullra feltöltögetve és onnan csak kis mértékben térünk el lefelé. Sok mélykisülés közeli állapot drasztikusan rontja az esélyeket.
SZVSZ egy 44Ah fullra töltött akku -20 fokban jobban indít mint egy 74Ah-s félig töltött.
Nem beszélve arról, hogy mennyire terheljük és mennyi ideig a dinamót. Aminek már 40 éves korában kell a pihenés.  Cheesy
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #57228 Dátum: 2011 Szeptember 30, 10:11:42 »

Ja, csak a csöpp generátorod nem fogja rendesen tölteni. Műszaki magyarázatot ne várj, pont a hétvégén magyarázta el villamosságis haverom, de nekem amiben madzag van, az kínai.  Embarrassed
Ez hülyeség, az akksi egy puffer. Ha meg csontra merült, akkor mindegy, töltő.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #57227 Dátum: 2011 Szeptember 30, 09:12:30 »

Mi is. 5 éve forgalmazzuk, 0 azaz nulla darab garanciával!
nyilván bogár generátor tölt 45a  nem fog 74 a  feltölteni.....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13426


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #57226 Dátum: 2011 Szeptember 30, 09:08:30 »

Régebben jó volt a Perion is. Mióta megvette a VARTA, nem bízom benne, tartok a szokásos cellazárlattól. Viszont volt több BANNER-em, és tudom ajánlani. A mostani 9 éves, és 2,3-as dízelt indít...
banner az tényleg jó........többen vettek már és mindenki meg volt vele elégedve Cool

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #57225 Dátum: 2011 Szeptember 30, 08:58:41 »

Régebben jó volt a Perion is. Mióta megvette a VARTA, nem bízom benne, tartok a szokásos cellazárlattól. Viszont volt több BANNER-em, és tudom ajánlani. A mostani 9 éves, és 2,3-as dízelt indít...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #57224 Dátum: 2011 Szeptember 30, 08:55:25 »

Ja, csak a csöpp generátorod nem fogja rendesen tölteni. Műszaki magyarázatot ne várj, pont a hétvégén magyarázta el villamosságis haverom, de nekem amiben madzag van, az kínai.  Embarrassed
ezt még sosem tudták nekem jól megmagyarázni. főleg hogy 6 éve működik a kocsiban. jaa, és ez csak dinamós
Süni
« Hozzászólás #57223 Dátum: 2011 Szeptember 30, 08:50:31 »

Jász plasztik aksikkal nagyon megvagyok elégedve
Mi is. 5 éve forgalmazzuk, 0 azaz nulla darab garanciával!
Süni
« Hozzászólás #57222 Dátum: 2011 Szeptember 30, 08:50:04 »

én legközelebb a lehető legnagyobbat veszem, ami méretileg rendesen befér, mert nem használom minden nap a kocsit. sokszor pár hétig nem indítom be. biztos hogy a mostani 72Ah-s már nem tudja a névleges teljesítményét, viszont így mondjuk 50%-osan is tökéletesen elég a bogárba. nem tudom hány éves, használtan kaptam 6 éve.. Abes javasolt valami ukrán nem drága típust, nekem azt hiszem olyan lesz a következő, hogy a nagyobb ne legyen túl drága
Ja, csak a csöpp generátorod nem fogja rendesen tölteni. Műszaki magyarázatot ne várj, pont a hétvégén magyarázta el villamosságis haverom, de nekem amiben madzag van, az kínai.  Embarrassed
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #57221 Dátum: 2011 Szeptember 30, 08:20:00 »

ok, köszönöm a tippeket.
amíg bírja nem cserélem, majd érdeklődöm ha esedékes
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13426


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #57220 Dátum: 2011 Szeptember 30, 08:10:21 »

én legközelebb a lehető legnagyobbat veszem, ami méretileg rendesen befér, mert nem használom minden nap a kocsit. sokszor pár hétig nem indítom be. biztos hogy a mostani 72Ah-s már nem tudja a névleges teljesítményét, viszont így mondjuk 50%-osan is tökéletesen elég a bogárba. nem tudom hány éves, használtan kaptam 6 éve.. Abes javasolt valami ukrán nem drága típust, nekem azt hiszem olyan lesz a következő, hogy a nagyobb ne legyen túl drága
jó akkumlátoros emberem van nekem is...........
jó páran vettek már itt a fórumon tőle és meg voltak elégedve ár,minöség arányban
ha szükséged van segitek szivesen

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #57219 Dátum: 2011 Szeptember 30, 08:07:11 »

én legközelebb a lehető legnagyobbat veszem, ami méretileg rendesen befér, mert nem használom minden nap a kocsit. sokszor pár hétig nem indítom be. biztos hogy a mostani 72Ah-s már nem tudja a névleges teljesítményét, viszont így mondjuk 50%-osan is tökéletesen elég a bogárba. nem tudom hány éves, használtan kaptam 6 éve.. Abes javasolt valami ukrán nem drága típust, nekem azt hiszem olyan lesz a következő, hogy a nagyobb ne legyen túl drága
Jász plasztik aksikkal nagyon megvagyok elégedve

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #57218 Dátum: 2011 Szeptember 30, 07:50:04 »

Köszi!
én legközelebb a lehető legnagyobbat veszem, ami méretileg rendesen befér, mert nem használom minden nap a kocsit. sokszor pár hétig nem indítom be. biztos hogy a mostani 72Ah-s már nem tudja a névleges teljesítményét, viszont így mondjuk 50%-osan is tökéletesen elég a bogárba. nem tudom hány éves, használtan kaptam 6 éve.. Abes javasolt valami ukrán nem drága típust, nekem azt hiszem olyan lesz a következő, hogy a nagyobb ne legyen túl drága
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #57217 Dátum: 2011 Szeptember 30, 07:40:44 »

Szerintem igen.... Tiédben úgysincs Patonyi méretű hifi.... Grin Roll Eyes
Köszi!

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #57216 Dátum: 2011 Szeptember 30, 07:13:02 »

Sziasztok!
Széria 1.3-as bogárba elegendő-e a 40 Ah akkumlátor?

Szerintem igen.... Tiédben úgysincs Patonyi méretű hifi.... Grin Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #57215 Dátum: 2011 Szeptember 30, 06:54:12 »

Sziasztok!
Széria 1.3-as bogárba elegendő-e a 40 Ah akkumlátor?

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Oldalak: 1 ... 580 581 582 583 584 [585] 586 587 588 589 590 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.157 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.