www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 23:56:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 579 580 581 582 583 [584] 585 586 587 588 589 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13176713 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #57275 Dátum: 2011 Október 01, 18:31:58 »

Aztán jöhet a subaru  motor.  Evil
A bogarak egyik olyan különlegessége a levegős ablakmosó, mint a bokszerhang.
Csípőből kiölni belőle enyhénszólva....
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #57274 Dátum: 2011 Október 01, 17:40:42 »

Normális esetben hány fokra hevülhet fel a blokk? (1.6, as41)
láttam olyat ami elolvadt .... tűzben  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57273 Dátum: 2011 Október 01, 17:39:20 »

Normális esetben hány fokra hevülhet fel a blokk? (1.6, as41)

Ne haragudj, de ez egy buta kérdés.

Hol hevülhet fel? hengerfej? Alja, oldala?

Maga a blokk nagyjából annyira meleg, mint az olaj, tehát 80-100 fok között. Ha ráköpsz és sistereg, akkor baj van. Hengerfej 140-190 fok között, hengerek 110-180 fok között.

Szelep 700 fok.  Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #57272 Dátum: 2011 Október 01, 17:08:24 »

Szerintem kötés és relé kérdése csupán.
Aztán jöhet a subaru  motor.  Evil
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #57271 Dátum: 2011 Október 01, 16:26:51 »

Az a mikrokapcsoló szerintem a spricceléskori 3 törlés indítására (is) jó.
Szerintem kötés és relé kérdése csupán.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #57270 Dátum: 2011 Október 01, 16:25:57 »


Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #57269 Dátum: 2011 Október 01, 16:21:29 »


1303LS
« Hozzászólás #57268 Dátum: 2011 Október 01, 16:20:14 »

75 után volt elektromos. Az utángyártott bajuszkapcsoló, amit a boltban lehet kapni, tartalmazza mind a levegős szelepet, mind az elektromos mikrokapcsolót, tehát bármelyik rendszerhez köthető. Az elektromos csati tűinek száma nem mindegy, (min. 5) mert van, amelyik tudja a 3. állást is (ha kitöröd az ütközőjét), ami az intervallumos működtetést teszi lehetővé.
Az a mikrokapcsoló szerintem a spricceléskori 3 törlés indítására (is) jó.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #57267 Dátum: 2011 Október 01, 16:10:40 »

őőő, izé. zavart érzek az erőben.
a bajuszkapcsolós az nem levegős. a levegős meg nem bajuszkapcsolós.
legalábbis amiket én láttam.
még a zilben is egy buzi kis gomb volt a műszerfalon.
75 után volt elektromos. Az utángyártott bajuszkapcsoló, amit a boltban lehet kapni, tartalmazza mind a levegős szelepet, mind az elektromos mikrokapcsolót, tehát bármelyik rendszerhez köthető. Az elektromos csati tűinek száma nem mindegy, (min. 5) mert van, amelyik tudja a 3. állást is (ha kitöröd az ütközőjét), ami az intervallumos működtetést teszi lehetővé.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető TéZsé
Hozzászólások: 604


30/9549338

« Hozzászólás #57266 Dátum: 2011 Október 01, 14:05:23 »

Csak utánam most már!
Tézsét ajánlom.
Ha Spike vasából autót csinál, akkor tud valamit! Grin
Grin Kiss

1967. L620 beige (2009.12.17.-től újra forgalomban)
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #57265 Dátum: 2011 Október 01, 13:12:29 »

Normális esetben hány fokra hevülhet fel a blokk? (1.6, as41)
Nem elérhető Kiss Steve
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #57264 Dátum: 2011 Október 01, 12:29:18 »

köszi Peti a többi Privibe!
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #57263 Dátum: 2011 Október 01, 11:23:26 »

Amugy nem akarom gusztustalan elektromos tartályos ablmosószivattyúval csökkenteni az amugy is kicsi csomagtarót!
Ha mégis, akkor nekem megvan az előző bogaramból kivett elektromos mosócucc. Kicsi és nem annyira gusztustalan, szívesen odaadom.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #57262 Dátum: 2011 Október 01, 08:33:12 »

Hátra meg subaru motort. 
Így van, hallom holnap te is betolsz egyet a typ3-ba.  Kiss
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #57261 Dátum: 2011 Október 01, 08:32:10 »

Pityubá köszi a tanácsot,de én a Zil-en nöttem fel amin lábmüködtetésü pumpa volt!Higgyétek el,hogy van a 78-as utsó szérián még.Amugy nem akarom gusztustalan elektromos tartályos ablmosószivattyúval csökkenteni az amugy is kicsi csomagtarót!Azért még várom a tanácsokat /Ratro-Maresz-stb/
Indexkart és ablakmosó kart is ki kell szedni (ugye alul a csatlakozót lehúztad róluk, mert különben a büdös életben nem fogja elengedni).
Ha kezedben a kar, akkor rá fogsz jönni, hogy a szelep tönkrement. Bontott nincs, javítani nem lehet, veszel újat. Pl: * Gabinál 17e-ért (marha lassan ér ide). Én is most csinálom...  Roll Eyes
Nem elérhető Kiss Steve
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #57260 Dátum: 2011 Október 01, 07:57:10 »

Pityubá köszi a tanácsot,de én a Zil-en nöttem fel amin lábmüködtetésü pumpa volt!Higgyétek el,hogy van a 78-as utsó szérián még.Amugy nem akarom gusztustalan elektromos tartályos ablmosószivattyúval csökkenteni az amugy is kicsi csomagtarót!Azért még várom a tanácsokat /Ratro-Maresz-stb/
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #57259 Dátum: 2011 Október 01, 07:03:31 »

Hátra meg subaru motort. 
golf motor is jó :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #57258 Dátum: 2011 Október 01, 06:54:10 »

Van, a 73-as bogaram bajuszkapcsolós és levegős.

Ki kell kötni lenn a tartálynál és helyére betenni egy villanymotoros univerzális ablakmosó tartályt.
Hátra meg subaru motort. 
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #57257 Dátum: 2011 Szeptember 30, 23:18:14 »

Van, a 73-as bogaram bajuszkapcsolós és levegős.

höhh, ezt majd egyszer megszemlélném.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #57256 Dátum: 2011 Szeptember 30, 23:14:07 »

őőő, izé. zavart érzek az erőben.
a bajuszkapcsolós az nem levegős. a levegős meg nem bajuszkapcsolós.
legalábbis amiket én láttam.
még a zilben is egy buzi kis gomb volt a műszerfalon.
Van, a 73-as bogaram bajuszkapcsolós és levegős.

Ki kell kötni lenn a tartálynál és helyére betenni egy villanymotoros univerzális ablakmosó tartályt.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #57255 Dátum: 2011 Szeptember 30, 22:29:51 »

hali mkinek! tanácsot szeretnk kérni a levegö müködtetésü,abl.mosókapcsoló/78-as gyártmányú bogár/leszeléséről.Neki álltam:1-kormánykerék le,2-irányjelz.bajuszkapcs le,3-alul 1Db-8-as inbuszcsavar ki.De semmi mozgás!Hogy jön ki a kormányszár?Mitöl kezdett csöpögni az ablakmosó a kormányszárnál?Csövezeték vagy kapcsoló vagy vmi gumitömités?Köszi

őőő, izé. zavart érzek az erőben.
a bajuszkapcsolós az nem levegős. a levegős meg nem bajuszkapcsolós.
legalábbis amiket én láttam.
még a zilben is egy buzi kis gomb volt a műszerfalon.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #57254 Dátum: 2011 Szeptember 30, 21:46:21 »

Valaki nem tudna egy BOGARAS, JÓ és nem utolsó sorban olcsó lakatost? Roll Eyes
Csak utánam most már!
Tézsét ajánlom.
Ha Spike vasából autót csinál, akkor tud valamit! Grin

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #57253 Dátum: 2011 Szeptember 30, 21:28:23 »

Gyári motor marad még egy darabig tutira. A gyorsulás annyira nem izgat, mindegy, hogy 31 vagy 35 másodperc alatt van százon. Ha nem eszik többet tőle, akkor azt elviselem.
Az ár egyelőre alku alatt van. A spanyol forgalmazó autóján voltak, alig volt használva, de a kocsi elkelt a felnik és a gumik nélkül, ezért most külön eladó.
szerintem vedd meg . nekem ez a felállás tettszik .
gumibogi sárgájának volt egyszer hasonló kiállása Smiley


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #57252 Dátum: 2011 Szeptember 30, 21:25:50 »

ezek feltételek együtt nem szoktak teljesülni

"Cégünk gyorsan, pontosan és olcsón dolgozik! Ön ezek közül kettőt válaszhat!"
 Evil Roll Eyes Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #57251 Dátum: 2011 Szeptember 30, 21:18:47 »

Valaki nem tudna egy BOGARAS, JÓ és nem utolsó sorban olcsó lakatost? Roll Eyes
ezek feltételek együtt nem szoktak teljesülni
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #57250 Dátum: 2011 Szeptember 30, 21:02:32 »

Ha egy gyárinál magasabb peremű gumit teszek fel hátra, akkor az hogyan módosítja a gyorsulást, a végsebességet és a fogyasztást?
Cserések a hátsók, ez a Firestone Wide Oval nagyon megtetszett és lenne is fuvarom Spanyolországból.

<beszúrt kép törölve>
Majd eladod nekem. Grin Nekem most is 205/70R15 van rajta.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57249 Dátum: 2011 Szeptember 30, 20:35:08 »

A fogyasztás meg motor függő. Gyári motorral szerintem kicsit több lesz, mert "jobban" erőlködik a motor. Tuning motornál meg sem érzi.


 

Én azt mondanám a fogyasztás körülmény függő. Néhol kicsit több, néhol kevesebb. Állandó tempónál inkább kevesebb, mint több. Bizonyos körülmények között valóban lehet több...az "erőlködés" miatt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #57248 Dátum: 2011 Szeptember 30, 20:24:34 »

A gyorsulást kicsit rontja gyári motorral. A sebesség adott fordulatszámon nagyobb lesz. A fogyasztás meg motor függő. Gyári motorral szerintem kicsit több lesz, mert "jobban" erőlködik a motor. Tuning motornál meg sem érzi.

Az autónak meg nő a respektje az ilyen fajta pucoskodástól.

Mennyiért sikerül beszerezni?

 

Gyári motor marad még egy darabig tutira. A gyorsulás annyira nem izgat, mindegy, hogy 31 vagy 35 másodperc alatt van százon. Ha nem eszik többet tőle, akkor azt elviselem.
Az ár egyelőre alku alatt van. A spanyol forgalmazó autóján voltak, alig volt használva, de a kocsi elkelt a felnik és a gumik nélkül, ezért most külön eladó.

Süni
« Hozzászólás #57247 Dátum: 2011 Szeptember 30, 19:58:47 »

külömnböző ....
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #57246 Dátum: 2011 Szeptember 30, 19:54:17 »

A gyorsulást kicsit rontja gyári motorral. A sebesség adott fordulatszámon nagyobb lesz. A fogyasztás meg motor függő. Gyári motorral szerintem kicsit több lesz, mert "jobban" erőlködik a motor. Tuning motornál meg sem érzi.

Az autónak meg nő a respektje az ilyen fajta pucoskodástól.

Mennyiért sikerül beszerezni?

 
Ha egy gyárinál magasabb peremű gumit teszek fel hátra, akkor az hogyan módosítja a gyorsulást, a végsebességet és a fogyasztást?
Cserések a hátsók, ez a Firestone Wide Oval nagyon megtetszett és lenne is fuvarom Spanyolországból.

<beszúrt kép törölve>

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #57245 Dátum: 2011 Szeptember 30, 19:43:23 »

Ha egy gyárinál magasabb peremű gumit teszek fel hátra, akkor az hogyan módosítja a gyorsulást, a végsebességet és a fogyasztást?
Cserések a hátsók, ez a Firestone Wide Oval nagyon megtetszett és lenne is fuvarom Spanyolországból.


Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57244 Dátum: 2011 Szeptember 30, 19:37:59 »

Kiket érdekel töltetlen új akkumulátor? Savmentes! Végre kapcsolatba léptem egy akkumulátor boltal aki a gyártótól tud rendelni. Te magad helyezheted üzembe, vagy a boltban is megcsinálják neked. Az akku élete a felsavazástól ketyeg. Régen vettem 4 darabot, mára csak egy van. Befektetésnek is jó, mert anno 4000 Forint volt darabja. Ezek is olcsóbbak, most várom az árlistát. Lesz 6 voltos és 12 voltos is. külömnböző amper órás válltozatok. Nektek kell a boltba elmenni az akkukért, de ha több megrendelés gyűlik össze, csak akkor hozat üres akkukat. Akiket érdekel ide írjon, hogy lássam van e igény erre.
Nem elérhető Kiss Steve
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #57243 Dátum: 2011 Szeptember 30, 17:17:48 »

 hali mkinek! tanácsot szeretnk kérni a levegö müködtetésü,abl.mosókapcsoló/78-as gyártmányú bogár/leszeléséről.Neki álltam:1-kormánykerék le,2-irányjelz.bajuszkapcs le,3-alul 1Db-8-as inbuszcsavar ki.De semmi mozgás!Hogy jön ki a kormányszár?Mitöl kezdett csöpögni az ablakmosó a kormányszárnál?Csövezeték vagy kapcsoló vagy vmi gumitömités?Köszi
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #57242 Dátum: 2011 Szeptember 30, 16:52:11 »

Abes javasolt valami ukrán nem drága típust, nekem azt hiszem olyan lesz a következő, hogy a nagyobb ne legyen túl drága
Forse.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #57241 Dátum: 2011 Szeptember 30, 16:47:35 »

Ez hülyeség, az akksi egy puffer. Ha meg csontra merült, akkor mindegy, töltő.
Megint igazat mondasz, erre valamikor iszunk.  Wink

SZVSZ napi használatban egy 74 Ah akkut a dinamó sosem fog telire tölteni.
Akkunak élettartam szempontjából az a jó, ha sokat van fullra feltöltögetve és onnan csak kis mértékben térünk el lefelé. Sok mélykisülés közeli állapot drasztikusan rontja az esélyeket.
SZVSZ egy 44Ah fullra töltött akku -20 fokban jobban indít mint egy 74Ah-s félig töltött.
Nem beszélve arról, hogy mennyire terheljük és mennyi ideig a dinamót. Aminek már 40 éves korában kell a pihenés.  Cheesy
Hülyeséget beszélsz.... (most) Smiley

már csak szerezned kell egy 7-8 éves 44Ah-st  Tongue  Grin
Van egy éppen 6 éves Perionom. Aminek per pill. talán 7-8 Ah lehet a kapacitása.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #57240 Dátum: 2011 Szeptember 30, 15:42:29 »

Valaki nem tudna egy BOGARAS, JÓ és nem utolsó sorban olcsó lakatost? Roll Eyes
Flip-flop? Süsünek van hozzá kontaktja. Jó arc amúgy.  Wink

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #57239 Dátum: 2011 Szeptember 30, 15:31:18 »

Valaki nem tudna egy BOGARAS, JÓ és nem utolsó sorban olcsó lakatost? Roll Eyes
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #57238 Dátum: 2011 Szeptember 30, 15:26:58 »

Pont erről beszélek.
Télen városi napi használatban több a fogyasztás, mint a termelés, így nem 4-5 napig használod félig töltve az akkut, hanem akár 1-2 hétig,
A hétvégi anyóslátogatáskor sem tudod visszatölteni egészséges fullra mert 1,5 óra alatt odaérsz. Annyi idő alatt a csenevész 20A többleted kevés lesz.
Míg a 44 Ah-ással legalább a hétvégi anyóslátogatáskor előidézel egy egészséges állapotot.
Persze az is igaz, hogy hétközben melóba ide-oda, ugyanúgy szenvedés van.
Amelyik kocsi pedig nem indul el a 44Ah akksival ott nem az akksi a baj. Ezért kár 2X annyi pénzt belefeccölni.
Nem érted, mindegy. Majd ha megtanulod a betűket, tudok ajánlani könyveket is.
:*

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető kfruzsi
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #57237 Dátum: 2011 Szeptember 30, 14:01:20 »

sziasztok,

váltóm lett, a Bogár újra üzemben, most már csak a tankjelző hiányzik egy kilométer-számlálóval egyetemben...tud nekem valaki segíteni? Mert most meg azért fogok lerobbanni, mert kifogy a benzinem :-)

Köszi!!
1303LS
« Hozzászólás #57236 Dátum: 2011 Szeptember 30, 13:33:54 »

a kérdés az, hogy egy két hete be nem indított, a szabadban, a minuszokban álló kocsi melyikkel indul jobban. a 44Ah-ssal vagy a 72Ah-ssal.  meg az is kérdés hogy a 44-est hány évig tudod használni
felőlem tesztelhetjük, nekem mindig indult, már csak szerezned kell egy 7-8 éves 44Ah-st  Tongue  Grin
Mindegyikkel ugyanúgy kell. Ha annyit kell köszörülni amennyit már nem bír a 44-es akkor van mit átnézni, megjavítani.
5-6 éves 44-es van, de nem szoktam 1-2 hetet állni.  Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011 Szeptember 30, 14:04:38 írta 1303LS »
Oldalak: 1 ... 579 580 581 582 583 [584] 585 586 587 588 589 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.