www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 04:30:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1834 1835 1836 1837 1838 [1839] 1840 1841 1842 1843 1844 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14768093 alkalommal)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7091 Dátum: 2006 Szeptember 13, 09:21:15 »

így van.
ha néha jól megforgatod, kurvára semmi baja nem lesz.
az alacsony fordulaton mászkálás (< 1500 rpm) a lassú halál...

Bogárnál? 2000 -nél van a nyomatéki csúcs... (1600-3000 -ig ideális szerintem neki. Érzésre biztosan.)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7090 Dátum: 2006 Szeptember 13, 09:19:57 »

Mennyetek már, most nézetma CSP számolójával, hogy 2.ben 5000/rpm-el 74-et kéne menni a gépnek.
Így már nem is olyan jó a motor, át kell néznem a gyújtást mégegyszer, valahol hibáztam.  Wink

Valamit elnéztél, elvileg rövid váltóval 5000 -nél 66 km/h. Te 5500 -ig forgattad. Vagy nem tudom, milyen az a váltó? Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7089 Dátum: 2006 Szeptember 13, 09:16:00 »

Stunt!
Ezt most találtam az amerikai VW Trends újságban,igaz lehet??

Képlet:

autó tömege/(1/4mérföldes idő/5.825)3=lóerő a főtengelyen

Ezek ilyen közelítő számolások, valahol az igazság közelében vannak. A váltó áttétele, a gumi tapadása, stb. is befolyásolják az időt, de nem nagy mértékben, hiszen pl. a rövid váltó egyes fokozatokban jobban húz, de (lehet, hogy eggyel) többet kell váltani, stb.
Közelítő adat, semmi több. Akár +/- 20% eltérés is lehet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7088 Dátum: 2006 Szeptember 12, 22:29:15 »

ha D1es motor akkor nem kell meglepődni, azok legjobb széria mocik szvsz...hihetetlen mikre képesek
1 körül kell a lámpa mert ma rendelek még???

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7087 Dátum: 2006 Szeptember 12, 22:25:50 »

SZVSZ egy 1mp-i tartó iylen forgatás csak jót tesz a motornak.  Grin
Olajfilmek nem tűnnek el sehonnan a főtengely sem kap semmi extra terhelést meg semmi sem. A másodikban forgatás az nem sokkal több mint ha üresben pörgetném meg.incs extra hőhatás sem sehol mert nincs idő rá.Viszont az "ultrahangos"  Grin belső tisztítás még ki is pucolja az itt ott lerakódott kormot.  Grin

Ha balatonig lenyomom a gépet padlógázon az a tuti halál mert ott márr csak olajgőzök meg ezerfokos gyűrűk vannak.

Persze nem tervezem hogy mindennap megnyomom így, de nem árt tudni mi van alattam.
KI kell ismerni a fenevadat, hogy uralni tudjam.  Evil

ha D1es motor akkor nem kell meglepődni, azok legjobb széria mocik szvsz...hihetetlen mikre képesek
Süni
« Hozzászólás #7086 Dátum: 2006 Szeptember 12, 21:55:49 »

Majdnem elfelejtettem.
OFFCHEv.MatizON 2.ben hajszál pontosan 70-nél szabályoz le.
Nem légből kapott információ, szigorúan most teszteltem.  Grin
Najóéjt.
Buzuki Stift 1.3 3ajtós 1994-ből 2.-ban 100-nál  Grin Grin Grin (óra szerint)
1303LS
« Hozzászólás #7085 Dátum: 2006 Szeptember 12, 21:52:02 »

Majdnem elfelejtettem.
OFFCHEv.MatizON 2.ben hajszál pontosan 70-nél szabályoz le.
Nem légből kapott információ, szigorúan most teszteltem.  Grin
Najóéjt.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7084 Dátum: 2006 Szeptember 12, 21:17:34 »

ne rinyálj, ki vagy tömve zsével :-PPP
jaaaaaaaaa jól menö szerelö mi?? Grin Grin
de ezzel aztán kell mennie majda gépnek!! Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7083 Dátum: 2006 Szeptember 12, 21:07:51 »

holnap kész a hengerfejem már várom......
csak az ára Shocked Grin

ne rinyálj, ki vagy tömve zsével :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7082 Dátum: 2006 Szeptember 12, 21:06:23 »

holnap kész a hengerfejem már várom......
csak az ára Shocked Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #7081 Dátum: 2006 Szeptember 12, 21:01:58 »

í
az alacsony fordulaton mászkálás (< 1500 rpm) a lassú halál...

Nana, 1500 fordulat körül ha megfelelőek a csapágyhézagok(elég kicsi) van jó olajszívattyúd a világból kimegy a gép.
Viszont ha valami nem OK teljesen pl gyújtás, karbi,olajnyomi, akármi a "hibát" nem tudja "eldolgozni" a motor alacsonyabb fordulaton, ekkor csapágyat koptat olajat feketít gyertyát kormol.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7080 Dátum: 2006 Szeptember 12, 20:53:06 »

SZVSZ egy 1mp-i tartó iylen forgatás csak jót tesz a motornak.  Grin
Olajfilmek nem tűnnek el sehonnan a főtengely sem kap semmi extra terhelést meg semmi sem. A másodikban forgatás az nem sokkal több mint ha üresben pörgetném meg.incs extra hőhatás sem sehol mert nincs idő rá.Viszont az "ultrahangos"  Grin belső tisztítás még ki is pucolja az itt ott lerakódott kormot.  Grin

Ha balatonig lenyomom a gépet padlógázon az a tuti halál mert ott márr csak olajgőzök meg ezerfokos gyűrűk vannak.

Persze nem tervezem hogy mindennap megnyomom így, de nem árt tudni mi van alattam.
KI kell ismerni a fenevadat, hogy uralni tudjam.  Evil

így van.
ha néha jól megforgatod, kurvára semmi baja nem lesz.
az alacsony fordulaton mászkálás (< 1500 rpm) a lassú halál...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #7079 Dátum: 2006 Szeptember 12, 19:48:25 »

Mi a szart csináljak a km órával, hogy ne csak a számláló, hanem a mutató is menjen
Adjak 1 KM-órát?A FAP-on?140vagy 160?
1303LS
« Hozzászólás #7078 Dátum: 2006 Szeptember 12, 19:39:41 »


KI kell ismerni a fenevadat, hogy uralni tudjam.  Evil

Mennyetek már, most nézetma CSP számolójával, hogy 2.ben 5000/rpm-el 74-et kéne menni a gépnek.
Így már nem is olyan jó a motor, át kell néznem a gyújtást mégegyszer, valahol hibáztam.  Wink
1303LS
« Hozzászólás #7077 Dátum: 2006 Szeptember 12, 19:27:34 »

SiD eredeti kérdését legalább kétféleképpen lehet érteni ;-)

amúgy ha rövid váltóval télleg elnyomtad 2-esben 68-ig, akkor egyrészt télleg kurvajó az a motor, másrészt adtál neki annyit, mintha normál módon mentél volna vele 10000 km-t
SZVSZ egy 1mp-i tartó iylen forgatás csak jót tesz a motornak.  Grin
Olajfilmek nem tűnnek el sehonnan a főtengely sem kap semmi extra terhelést meg semmi sem. A másodikban forgatás az nem sokkal több mint ha üresben pörgetném meg.incs extra hőhatás sem sehol mert nincs idő rá.Viszont az "ultrahangos"  Grin belső tisztítás még ki is pucolja az itt ott lerakódott kormot.  Grin

Ha balatonig lenyomom a gépet padlógázon az a tuti halál mert ott márr csak olajgőzök meg ezerfokos gyűrűk vannak.

Persze nem tervezem hogy mindennap megnyomom így, de nem árt tudni mi van alattam.
KI kell ismerni a fenevadat, hogy uralni tudjam.  Evil
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7076 Dátum: 2006 Szeptember 12, 19:22:16 »

szétszed, fogaskereket megnéz, hogy van-e egyáltalán még rajta fog...
ha még van, akkor pucova, wd40, ilyesmi
ha nincs, akkor bontott órából fogaskerék csere

a mutató nem fogaskerekes, hanem mágneses
a bejövő spirál direktbe forgat egy mágnest, efölött van egy tányér, ami akar a mágnessel együtt forogni, de egy rugó visszatartja ezért csak kitér
erre a tányérra van rögzítve a mutató, amit látsz
ritkán romlik el (legfeljebb szorul a tengely vagy ilyesmi)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7075 Dátum: 2006 Szeptember 12, 19:19:14 »

szétszed, fogaskereket megnéz, hogy van-e egyáltalán még rajta fog...
ha még van, akkor pucova, wd40, ilyesmi
ha nincs, akkor bontott órából fogaskerék csere

öööö... ezt benéztem. amit írtam, az a fordított eset...

de a szétszed, megnéz még mindig áll
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7074 Dátum: 2006 Szeptember 12, 19:18:00 »

Mért kellene olajosnak lennie?
Nem mondta senki.
A Kmóra még nem lett viszonyítva semmihez, viszont szerintem a motor is szépen forog.Ez még egy bontatlan gyári motor 0 főtengely lógással.
Az eladó is azt mondta hogy a motorcsere után (az eredeti "d"-s motor hajtókaros lett) veszettül jó lett a gép.Valami bontós haverja szerezte neki egy törött mekikóiból állítólag nagyon kevés km-el.
Ha csak a fele igaz már jól jártam.  Grin

SiD eredeti kérdését legalább kétféleképpen lehet érteni ;-)

amúgy ha rövid váltóval télleg elnyomtad 2-esben 68-ig, akkor egyrészt télleg kurvajó az a motor, másrészt adtál neki annyit, mintha normál módon mentél volna vele 10000 km-t
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7073 Dátum: 2006 Szeptember 12, 19:15:00 »

Mi a szart csináljak a km órával, hogy ne csak a számláló, hanem a mutató is menjen

szétszed, fogaskereket megnéz, hogy van-e egyáltalán még rajta fog...
ha még van, akkor pucova, wd40, ilyesmi
ha nincs, akkor bontott órából fogaskerék csere
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #7072 Dátum: 2006 Szeptember 12, 19:01:49 »

Mi a szart csináljak a km órával, hogy ne csak a számláló, hanem a mutató is menjen

Bácsi Győző
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #7071 Dátum: 2006 Szeptember 12, 18:55:46 »

Maraggyámáááá, a csavarozás az gányolás.

POPszegecselj.  Grin Grin Grin
azt nem olyan könnyű visszabontani ha elcseszek valami méretet Wink

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #7070 Dátum: 2006 Szeptember 12, 18:54:54 »

az elejét is felcsavaroztam

[melléklet törölve a rendszer által]

1303LS
« Hozzászólás #7069 Dátum: 2006 Szeptember 12, 18:54:08 »

heggesszem vagy jól van igy csavarozva is Grin

Maraggyámáááá, a csavarozás az gányolás.

POPszegecselj.  Grin Grin Grin
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #7068 Dátum: 2006 Szeptember 12, 18:51:37 »

heggesszem vagy jól van igy csavarozva is Grin

[melléklet törölve a rendszer által]

1303LS
« Hozzászólás #7067 Dátum: 2006 Szeptember 12, 18:47:24 »

akkor vagy nagyon ki van lágyulva a km-órádban a spirál, vagy egy állat vagy.

(apropó, hogy lehet egy 1303-asban egy D-s 1200-eshez tartozó erdeti - olajos - váltó?)

Mért kellene olajosnak lennie?
Nem mondta senki.
A Kmóra még nem lett viszonyítva semmihez, viszont szerintem a motor is szépen forog.Ez még egy bontatlan gyári motor 0 főtengely lógással.
Az eladó is azt mondta hogy a motorcsere után (az eredeti "d"-s motor hajtókaros lett) veszettül jó lett a gép.Valami bontós haverja szerezte neki egy törött mekikóiból állítólag nagyon kevés km-el.
Ha csak a fele igaz már jól jártam.  Grin
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7066 Dátum: 2006 Szeptember 12, 18:40:34 »

Ja, hergelte in Mekikó.



akkor vagy nagyon ki van lágyulva a km-órádban a spirál, vagy egy állat vagy.

(apropó, hogy lehet egy 1303-asban egy D-s 1200-eshez tartozó erdeti - olajos - váltó?)
1303LS
« Hozzászólás #7065 Dátum: 2006 Szeptember 12, 18:25:24 »

ez egy D-s 1200-es a saját váltójával?

Ja, hergelte in Mekikó.

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7064 Dátum: 2006 Szeptember 12, 17:54:09 »

Jó lehet hogy csak 68 volt és csak egy pillanatra.  Wink
ez egy D-s 1200-es a saját váltójával?

1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
« Hozzászólás #7063 Dátum: 2006 Szeptember 12, 15:32:00 »

2.ben 70
Ez ezerkettes? Mert akkor egy állat vagy. Smiley
Jó lehet hogy csak 68 volt és csak egy pillanatra.  Wink
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7062 Dátum: 2006 Szeptember 12, 15:25:09 »

Mai helyzetjelentés:
Futómű beállítva minden lehúzva.
Próbakörök menve.  Grin Grin Grin
Veszett jól megy.
4.ben 35től jól húz.
2.ben 70  Grin

Nagyon rég vezetemm már bogarat, jó érzés nagyon. Grin

2.ben 70
Ez ezerkettes? Mert akkor egy állat vagy. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #7061 Dátum: 2006 Szeptember 12, 15:22:20 »

Mai helyzetjelentés:
Futómű beállítva minden lehúzva.
Próbakörök menve.  Grin Grin Grin
Veszett jól megy.
4.ben 35től jól húz.
2.ben 70  Grin

Nagyon rég vezetemm már bogarat, jó érzés nagyon. Grin
Süni
« Hozzászólás #7060 Dátum: 2006 Szeptember 12, 09:25:58 »

akkor ha motorcraft akkor fordol van szó gondolom!
-,gyertya pucolás
-benzinszürö beiktatása
-karbi pucolásátnázés gyirsito megy e nem akad a tüszelep fent,de 2évet állt kocsinál meg kéne szagolni a benzint h nem e poshat meg mondjuk!
-aztán mennék tovább gyujtásra de szerinte karbi környékén kell nézelödni elsönek ha ok akkor halad tovább!
off nekem golfon ugyan ezt 2napja a z alapjárati mágnes szelep csinálta ezt kidobb bogáré be és tökéletzes!!
nemtom fordba van e ilyen!!
ja nekm 2500 és 500 között mozgott durogni nem durogott csak fuladt!
Gyertya zsírúj, gyertyakábelek szintén, benzinszűrő új, benzin új (egy kanyi sem volt benne... Grin ) És igen, az egyik Ford-ról van szó. Köszi a segítséget, ezen a vonalon indulok tovább.  Wink
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #7059 Dátum: 2006 Szeptember 12, 07:17:51 »

Stunt!
Ezt most találtam az amerikai VW Trends újságban,igaz lehet??
Képlet:
autó tömege/(1/4mérföldes idő/5.825)3=lóerő a főtengelyen

Szerintem azert a valto attetelei (amik kellenek a negyed merfoldon) sem mellekesek. Hiszen az idot tutira befolyasoljak. Huh

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7058 Dátum: 2006 Szeptember 12, 07:05:37 »

Stunt!
Ezt most találtam az amerikai VW Trends újságban,igaz lehet??

Képlet:

autó tömege/(1/4mérföldes idő/5.825)3=lóerő a főtengelyen

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7057 Dátum: 2006 Szeptember 12, 07:02:15 »

gyönyörűen, egyenletesen, hibátlanul.
akkor ha motorcraft akkor fordol van szó gondolom!
-,gyertya pucolás
-benzinszürö beiktatása
-karbi pucolásátnázés gyirsito megy e nem akad a tüszelep fent,de 2évet állt kocsinál meg kéne szagolni a benzint h nem e poshat meg mondjuk!
-aztán mennék tovább gyujtásra de szerinte karbi környékén kell nézelödni elsönek ha ok akkor halad tovább!
off nekem golfon ugyan ezt 2napja a z alapjárati mágnes szelep csinálta ezt kidobb bogáré be és tökéletzes!!
nemtom fordba van e ilyen!!
ja nekm 2500 és 500 között mozgott durogni nem durogott csak fuladt!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Süni
« Hozzászólás #7056 Dátum: 2006 Szeptember 12, 06:53:48 »

jaja, 3500 kiba sok..600nál még jár a motor? Smiley
gyönyörűen, egyenletesen, hibátlanul.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7055 Dátum: 2006 Szeptember 11, 23:06:47 »

a visszadurrogás viszont erősen rosszkor történő gyújtásra utal.

az igen, de az jelen esetben apró részletkérdés
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7054 Dátum: 2006 Szeptember 11, 23:01:43 »

azok az okosok nem annyira okosok... a gyújtást teheted akárhova, attól nem lesz 3500 az alapjárat.
ez inkább valami durva falsot történő szívás lesz, vagy valami bizgentyű felakadása a karbiban (ezt a karbit ugye nem ismerem)

a visszadurrogás viszont erősen rosszkor történő gyújtásra utal.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #7053 Dátum: 2006 Szeptember 11, 22:51:12 »

azok az okosok nem annyira okosok... a gyújtást teheted akárhova, attól nem lesz 3500 az alapjárat.
ez inkább valami durva falsot történő szívás lesz, vagy valami bizgentyű felakadása a karbiban (ezt a karbit ugye nem ismerem)
jaja, 3500 kiba sok..600nál még jár a motor? Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7052 Dátum: 2006 Szeptember 11, 22:39:13 »

Stunt, Maresz !

OFF gépem pöccre indul, alapjárat kb 3500, ha gázt adok befullad, visszadurrog (lángokkal). Okosok : gyújtás rossz helyen van. Elosztó arréb teker, alpjárat 600, gázadásra ugyanaz. Mi lehet ? (Karbi egytorkú Motorcraft). Előtte kb 2 évet állt.

Maresz ! Strobin rajta vagyok, csak sűrű volt a napom !

azok az okosok nem annyira okosok... a gyújtást teheted akárhova, attól nem lesz 3500 az alapjárat.
ez inkább valami durva falsot történő szívás lesz, vagy valami bizgentyű felakadása a karbiban (ezt a karbit ugye nem ismerem)
Oldalak: 1 ... 1834 1835 1836 1837 1838 [1839] 1840 1841 1842 1843 1844 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.