www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 00:06:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1832 1833 1834 1835 1836 [1837] 1838 1839 1840 1841 1842 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14781737 alkalommal)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7171 Dátum: 2006 Szeptember 14, 21:54:06 »

igen!
vén fsz!! :-PPP
közben ráaludtam egyet és úgy döntöttem, hogy az éxíjtárcsán lévő jelölés van elQrva.
csak az a kérdés, hogy miképpen lehet az éxíjtárcsát elforgatni a főtengelyhez képest??? :-)))

kb. sehogy. vagy csak igen sok, kitartó munkával...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7170 Dátum: 2006 Szeptember 14, 21:48:54 »

igen!
vén fsz!! :-PPP

Ne tegezz, ne tegezz!! Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7169 Dátum: 2006 Szeptember 14, 21:45:46 »

Öregpapperes stílusom van???
Anyaaaaaaaaaaaaaaaa!! Cry
igen!
vén fsz!! :-PPP

Valamit elnéztetek. A 009-essel is 7-9 fok alapelőgyújtás kell...de a lényeg, hogy semmiképpen nem kell neki 25-30 fok alapelőgyújtás... Cheesy
közben ráaludtam egyet és úgy döntöttem, hogy az éxíjtárcsán lévő jelölés van elQrva.
csak az a kérdés, hogy miképpen lehet az éxíjtárcsát elforgatni a főtengelyhez képest??? :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #7168 Dátum: 2006 Szeptember 14, 21:20:32 »

Hello!
A gömbfejeket lehet más típusra cserélni? Vagy kifejezetten bogáré jó bele? 66-os kocsiban kellene cserélni. De ha igy bemegyek a helyi autósboltba, hogy bogárhoz kellene, akkor körberöhögnek.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7167 Dátum: 2006 Szeptember 14, 20:33:34 »

Öregpapperes stílusom van???
Anyaaaaaaaaaaaaaaaa!! Cry

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #7166 Dátum: 2006 Szeptember 14, 10:11:36 »


Ez tök normális azoknál az autóknál, amik egy kicsit fogyasztják az olajat vagy nagyon öregpapásan hajtják, koromlerkódás képződik és egyszer stílust váltva, jól meghajtva, az izzó koromszemcsék mennek kifelé a kipufogón.

Néha meg kell küldeni az autót, nem észnélkül, de 5-10 km padlógáz nem árt, sőt használ. Ha valakinek a széria motor 5-10 km padlótól kifekszik, akkor azért úgysem volt kár.  Evil
Wartburgos korszakomban egy pár hét városi totyorgás után (soha nem pörgetve, igazi nagypapás stílusban) egy kis hétvégi kiránduláskor 4-esen lefelé 110-120al mikor begyullad a kipufogó több kilóméterre beborítottam a környéket kékes füsttel.  Grin
Ezután szépen megjött az a finom pattogós wartburg hang. Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7165 Dátum: 2006 Szeptember 14, 09:02:58 »


Ez tök normális azoknál az autóknál, amik egy kicsit fogyasztják az olajat vagy nagyon öregpapásan hajtják, koromlerkódás képződik és egyszer stílust váltva, jól meghajtva, az izzó koromszemcsék mennek kifelé a kipufogón.

Néha meg kell küldeni az autót, nem észnélkül, de 5-10 km padlógáz nem árt, sőt használ. Ha valakinek a széria motor 5-10 km padlótól kifekszik, akkor azért úgysem volt kár.  Evil
Grin Grin Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7164 Dátum: 2006 Szeptember 14, 09:01:08 »

A lángcsóva megszokott... Grin
De ez egy gázfröccs után olyan látványt produkált, mintha cigarettaparazsat pöckölt volna ki a kipuffon...
Ha hazamegyek, jól felképelem, hogy stikában bagózik...  Grin


Ez tök normális azoknál az autóknál, amik egy kicsit fogyasztják az olajat vagy nagyon öregpapásan hajtják, koromlerkódás képződik és egyszer stílust váltva, jól meghajtva, az izzó koromszemcsék mennek kifelé a kipufogón.

Néha meg kell küldeni az autót, nem észnélkül, de 5-10 km padlógáz nem árt, sőt használ. Ha valakinek a széria motor 5-10 km padlótól kifekszik, akkor azért úgysem volt kár.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7163 Dátum: 2006 Szeptember 14, 08:58:09 »

ma a haver gépére rábarkácsoltunk egy 009-es osztófejet.
hát fuck... kábé 25-30 fokkal kellett előrébb tekerni az exíjtárcsa jelöléséhez képest, hogy normális gyújtás legyen.
ez mi a faszért van????

Valamit elnéztetek. A 009-essel is 7-9 fok alapelőgyújtás kell...de a lényeg, hogy semmiképpen nem kell neki 25-30 fok alapelőgyújtás...  Cheesy

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7162 Dátum: 2006 Szeptember 13, 21:00:34 »

én ugyan nem értek hozzá, de nem erről beszélt Stunt Tbánya kapcsán?
őőő, alapelőgyújtásról van szó.
az álló motornál 7 fok mindenféle osztófejjel.
elvileg csak magas fordulaton van különbség a gyári & a 009 között.
azért köszönöm az idézetet

A lángcsóva megszokott... Grin
De ez egy gázfröccs után olyan látványt produkált, mintha cigarettaparazsat pöckölt volna ki a kipuffon...
Ha hazamegyek, jól felképelem, hogy stikában bagózik... Grin
fákk...
ez is kimaradt az életemből, pedig ilyet szép lehet látni....
bagózni jó, meg a boginak nem árt, úgyhogy ne basztasd!! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7161 Dátum: 2006 Szeptember 13, 20:54:42 »

az királlly...
amikor szar volt a gyújtásom, motorféknél lángokat lövöldözött.
kár, hoyg nem láttam hátulról.....

A lángcsóva megszokott... Grin
De ez egy gázfröccs után olyan látványt produkált, mintha cigarettaparazsat pöckölt volna ki a kipuffon...
Ha hazamegyek, jól felképelem, hogy stikában bagózik...  Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #7160 Dátum: 2006 Szeptember 13, 20:52:40 »

ma a haver gépére rábarkácsoltunk egy 009-es osztófejet.
hát fuck... kábé 25-30 fokkal kellett előrébb tekerni az exíjtárcsa jelöléséhez képest, hogy normális gyújtás legyen.
ez mi a faszért van????
én ugyan nem értek hozzá, de nem erről beszélt Stunt Tbánya kapcsán?

...és még egy gondolat, csak nevek nélkül.
Elkezdték Szekynek állítgatni a gyújtását. Odajött sok ember, mindenki hozzátette a saját okosságát. Szekynek 009-es fej van fent, ezt mindenkinek tudni kéne, hogy 3000-nél maximumra szabályoz és kb. 23 fokot tud. A 7 fokos alapelőgyújtással ez pont 30-ra jön ki. A typ1 es, 69-es löketű motor nem szeret 30-32 fok felett gyújtani, erre emberünk odajön és beállít 13-14 fokot alapelőgyújtásra, ami a maximumot elviszi 35 fölé, ami már beáll 3000-3200 fordulaton egy 313-as tengelyes motornál. Én halkan megjegyeztem, hogy 3000 körül lesz benne egy olyan lyuk, hogy a lehajtott szélvédőt is megfejeljük, de leszarták. Ezután mentem el Szekyvel próbaútra, 3000 fordulat magasságában az 1915 ccm-es motor olyat ment, mint egy kispolszki, utána böfögött és 4000-nél kezdett húzni és onnan lehetett motornak nevezni.
Visszamentünk, Hégráth Peti ekkor fogott egy stroboszkópot és visszatette 10 fok köré, ami maximum 33 körüli előgyújtást eredményez, alapjárat jobb lett, a motor az egész fordulatszám tartományban tudott húzni, egynletesen pörgött fel. Milyen érdekes!  
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7159 Dátum: 2006 Szeptember 13, 20:51:44 »

Tegnap este Nyíregyről hazafelé jövet úgy 5 km-en megpadlóztam öreget, 125-nél elfogyott a jókedvem, meg sajnáltam, ki üresbe, hadd guruljon.
Közben nyomtam pár kövér gázfröccsöt, és a visszapillantóba nézve parazsat szórt a gép.

Akkor most koksztalanítottam? Vagy mi volt ez a tüzijáték?

az királlly...
amikor szar volt a gyújtásom, motorféknél lángokat lövöldözött.
kár, hoyg nem láttam hátulról.....



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7158 Dátum: 2006 Szeptember 13, 20:46:58 »

Tegnap este Nyíregyről hazafelé jövet úgy 5 km-en megpadlóztam öreget, 125-nél elfogyott a jókedvem, meg sajnáltam, ki üresbe, hadd guruljon.
Közben nyomtam pár kövér gázfröccsöt, és a visszapillantóba nézve parazsat szórt a gép.

Akkor most koksztalanítottam? Vagy mi volt ez a tüzijáték?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7157 Dátum: 2006 Szeptember 13, 20:36:16 »

ma a haver gépére rábarkácsoltunk egy 009-es osztófejet.
hát fuck... kábé 25-30 fokkal kellett előrébb tekerni az exíjtárcsa jelöléséhez képest, hogy normális gyújtás legyen.
ez mi a faszért van????



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7156 Dátum: 2006 Szeptember 13, 20:34:12 »

1.8 mm, így lett a térfogat 43-44 ccm, és így 8.8-9.0 :1-hez kompresszióviszony.
A felöntéseket a hengerfejen is le kellett csiszolni, mert a henger felső bordája ráült és nem tömített a henger.

én leflexeltem volna a felső bordát.
de én egy paraszt vagyok :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7155 Dátum: 2006 Szeptember 13, 17:16:54 »

1.8 mm, így lett a térfogat 43-44 ccm, és így 8.8-9.0 :1-hez kompresszióviszony.
A felöntéseket a hengerfejen is le kellett csiszolni, mert a henger felső bordája ráült és nem tömített a henger.
na  látod de én me akrtam többet levveni!!


ö marta le nekem a bütyköket   de én még fogok utó munkát végezni rendesen!!
megyek bolta 30perc mulva vagyok aztán folyt köv!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7154 Dátum: 2006 Szeptember 13, 17:14:48 »

de neked többis lett levéve mint 1mm?

1.8 mm, így lett a térfogat 43-44 ccm, és így 8.8-9.0 :1-hez kompresszióviszony.
A felöntéseket a hengerfejen is le kellett csiszolni, mert a henger felső bordája ráült és nem tömített a henger.

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7153 Dátum: 2006 Szeptember 13, 17:11:51 »

Ezt nézd meg, semmi perem!
de neked többis lett levéve mint 1mm?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7152 Dátum: 2006 Szeptember 13, 17:08:58 »

Ezt nézd meg, semmi perem!


Csak a nyoma látszik, ahogy kimarták.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7151 Dátum: 2006 Szeptember 13, 17:08:24 »

Ezt nézd meg, semmi perem!

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7150 Dátum: 2006 Szeptember 13, 17:07:28 »


Ki kell köbölni az égésteret, mert szerintem azt a kis peremet ki lehet venni belőle, ami a tömítő felületnél van.
45 ccm -nél ne legyen nagyobb az égéstér!  Wink
nem akartam  többetmert már igy is  mélyebb henger fej volt az átlagnál le is mértem 1mm kereken lett leszedve peremböl és mélységböl is!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7149 Dátum: 2006 Szeptember 13, 17:04:25 »

na bocsi a nagy képért
elöttem raktuk össze probáztuk le stb +kaptam 3féle szemcse méretü csiszoló port!!


Ki kell köbölni az égésteret, mert szerintem azt a kis peremet ki lehet venni belőle, ami a tömítő felületnél van.
45 ccm -nél ne legyen nagyobb az égéstér!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7148 Dátum: 2006 Szeptember 13, 16:37:31 »

na bocsi a nagy képért

elöttem raktuk össze probáztuk le stb +kaptam 3féle szemcse méretü csiszoló port!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7147 Dátum: 2006 Szeptember 13, 16:03:09 »

kb. egy grammot se.

amit láttatok, az mind a hőcserélő külső palástjáról jött, a kipufogóból semmi ;-)))

Mindenesetre nem olyan kinézete volt a busznak, hogy "ejh, de rendben van a gép"  Evil


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7146 Dátum: 2006 Szeptember 13, 15:56:41 »

perszepersze  Evil Wink

gyakoroljál még egy kicsit. megyek egy kilométert se, és no olajfüst. ha a motorból jönne, akkor folyamatosan jönne.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7145 Dátum: 2006 Szeptember 13, 15:55:21 »

Abba olajkályha van, vagy mi?  Wink

nem, abban megpunnyadt harmonikatömítőgyűrű van, úgy 16 darab ;-)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7144 Dátum: 2006 Szeptember 13, 15:49:12 »

kb. egy grammot se.

amit láttatok, az mind a hőcserélő külső palástjáról jött, a kipufogóból semmi ;-)))
perszepersze  Evil Wink

1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
« Hozzászólás #7143 Dátum: 2006 Szeptember 13, 15:48:18 »

kb. egy grammot se.

amit láttatok, az mind a hőcserélő külső palástjáról jött, a kipufogóból semmi ;-)))

Abba olajkályha van, vagy mi?  Wink
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7142 Dátum: 2006 Szeptember 13, 15:47:00 »

AZS, mennyi olajat pufogtattál el Tatabányán? Egy csávó azt mondta mellettem a nézők között, amikor rajtoltál és nagy köd lett, hogy "Kész annyi, ez se megy má' haza a lábán". Mekkorát tévedett!  Wink

kb. egy grammot se.

amit láttatok, az mind a hőcserélő külső palástjáról jött, a kipufogóból semmi ;-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7141 Dátum: 2006 Szeptember 13, 15:02:02 »

rázhatja rendesen a kasznit...


Ahogy a tatabányai találkozón elnézegettem, hogy 10 bogárból 5-6-nak a kuplungja szar, remegős úgy igen, tényleg. Ha azonban jó a kuplung, akkor csak a zajt viszi rá jobban a kasztnira. Azt meg nem hallod a sportdobtól...  Wink

Viszont a bogár hajtáslánc felfogatása nem erre van kitalálva, az minimum, hogy meg kell erősíteni. A busz és typ3-as eggyel jobb, de az is gyenge ha ilyen gyorsulgatás a cél.

AZS, mennyi olajat pufogtattál el Tatabányán? Egy csávó azt mondta mellettem a nézők között, amikor rajtoltál és nagy köd lett, hogy "Kész annyi, ez se megy má' haza a lábán". Mekkorát tévedett!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7140 Dátum: 2006 Szeptember 13, 13:34:13 »

  Tréleren nem számít.  Wink

jahogyja ;-)))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7139 Dátum: 2006 Szeptember 13, 13:33:51 »

1303LS: köszi a képet



A 'Funkenblitzest' nézegettem én is. Elég érdekes hogy hátul fixen,masszívan rögzítik a vázhoz a váltót (gumibak nélkül).

rázhatja rendesen a kasznit...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7138 Dátum: 2006 Szeptember 13, 13:33:11 »

1303LS: köszi a képet
A 'Funkenblitzest' nézegettem én is. Elég érdekes hogy hátul fixen,masszívan rögzítik a vázhoz a váltót (gumibak nélkül).

  Tréleren nem számít.  Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #7137 Dátum: 2006 Szeptember 13, 13:31:57 »

1303LS: köszi a képet



A 'Funkenblitzest' nézegettem én is. Elég érdekes hogy hátul fixen,masszívan rögzítik a vázhoz a váltót (gumibak nélkül).

'81 Hecho en México
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7136 Dátum: 2006 Szeptember 13, 13:24:08 »

Ilyenről ("kiegészítő tartó") nem tudtok vmi képet beszúrni?

http://www.funkenblitz.com/fitting.shtml


Solid mounting c. résznél van fotó. Az profi, ott a motor ereje nem a motor billentgetésére megy el.

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7135 Dátum: 2006 Szeptember 13, 13:20:37 »

mondjuk nemtudom hogy a hegesztgetett hengerfejek mennyit mennek el (persze nemmindegy hogyan), nem érdemesebb újat venni?

Nem problémás a hegesztett hengerfej sem, egyeseknek már nagy gyakorlatuk van, dízel kamrás hengerfejeken gyakoroltak... Evil

Ráadásul a hegesztett gyertyamenet (gyertya felé történő repedés) mégegyszer nem szokott. Úgyhogy nincs vele gond.

A hengerfej akkor reped, ha valami nincs rendben. Hűtés, előgyújtás, karburálás, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #7134 Dátum: 2006 Szeptember 13, 13:18:21 »

Ilyenről ("kiegészítő tartó") nem tudtok vmi képet beszúrni?
Hudák akciós plakétjáról ollózva.Bocs.


[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #7133 Dátum: 2006 Szeptember 13, 13:14:57 »

...


A BAL rendszámú pezsgőszínű bogárnak a motorja szépen szólt, de ha már van egy ilyen erős motorja, nem gondolt arra, nem hallott róla, hogy meg szokták hátul és/vagy a váltó tetején is erősíteni a motortartót (kiegészítő tartót raknak), hogy amikor ráb*ssza a kuplungot ne billenjen meg 10 centit a hosszartókkal együtt a motor? Nyilván ha ekkorát mozdul az egész blokk-váltó kombó, akkor kirántja az egyest. Még néha a sima széria motor is. Neki 2 rajtnál is kirántotta.

.... 

Ilyenről ("kiegészítő tartó") nem tudtok vmi képet beszúrni?

'81 Hecho en México
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #7132 Dátum: 2006 Szeptember 13, 12:18:31 »


Mondjuk a 32/29-es szelepekhez majdnem teljesen mindegy, az nem reped át...

mondjuk nemtudom hogy a hegesztgetett hengerfejek mennyit mennek el (persze nemmindegy hogyan), nem érdemesebb újat venni?

'81 Hecho en México
Oldalak: 1 ... 1832 1833 1834 1835 1836 [1837] 1838 1839 1840 1841 1842 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.