www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 16:04:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 497 498 499 500 501 [502] 503 504 505 506 507 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13108690 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #60552 Dátum: 2012 Február 20, 08:29:26 »

Kikaptam...
Nekem úgy tűnik ez a tárcsa egyik fele olajos, a másikon meg égésnyomok vannak.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #60551 Dátum: 2012 Február 20, 00:03:24 »

Kikaptam ma a blokkot a bogár alól, egyrészt lecserélem a hőcserélőket, másrészt meg az induláskori erős reszketés okára szerettem volna rájönni, de biztos hibát nem találtam. Reméltem, hogy a kuplungnál lesz valami gond, de minden hibátlannak tűnik, a szerkezetben sem törött egy rúgó sem, a fém csúszófelületek is szépek, szerintem a tárcsa is újszerű. A két hátsó gumibak közül az egyik talán már gyengébb, de még messze nem elszakadt(kb az egyik oldalról olyan 1cm-re felemelhető csavarhúzóval a gumi a talpról),a váltót emelve nem emelkedett el a kasznitól, meg az első gumibakom volt már átfúrva megerősítve, az cserés abszolúte, de ez már 5 éve is így volt, nem hinném, hogy egyszercsak elkezdett tőle rángatni. Meg ami még gyanus, hogy az alváz hátsó Y nyúlványában lévő 2 nagy csavar, kifejezetten könnyen megmozdult, lehet az ott tudott mozgolódni. A kuplungbovdennek van íve.
Nagyon nem örülök, hogy nem leltem semmi konkrét hibát, ami okozhatja. Mert nincs kedvem szétszedni majd újból.....

én többször szétszedtem / szedettem -- másik új kuplungszerkezet-tárcsa-átvezető-bowden-bak stb, lendkerék leszabályozva -- rázás maradt, végül a megoldás az lett hogy bowden átvezető alá tettem egy alátétet és most jó de még csak pár-száz km-t használtam
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60550 Dátum: 2012 Február 19, 23:32:40 »

Meg még annyi, hogy ez tuti VW kuplungtárcsa? Mert valahol olvastam, hogy jó bele elvileg vmelyik Wartburgé, és hát az öreg akitől vettem, nagy barkácsoló volt, meg ugye hiánygazdaság is volt, szóval nem lepne meg ha warci lenne. Mert semmiféle márkajel nincs benne. A szerkezet az gyári 64.9.havi F&S.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60549 Dátum: 2012 Február 19, 23:23:51 »

Kikaptam ma a blokkot a bogár alól, egyrészt lecserélem a hőcserélőket, másrészt meg az induláskori erős reszketés okára szerettem volna rájönni, de biztos hibát nem találtam. Reméltem, hogy a kuplungnál lesz valami gond, de minden hibátlannak tűnik, a szerkezetben sem törött egy rúgó sem, a fém csúszófelületek is szépek, szerintem a tárcsa is újszerű. A két hátsó gumibak közül az egyik talán már gyengébb, de még messze nem elszakadt(kb az egyik oldalról olyan 1cm-re felemelhető csavarhúzóval a gumi a talpról),a váltót emelve nem emelkedett el a kasznitól, meg az első gumibakom volt már átfúrva megerősítve, az cserés abszolúte, de ez már 5 éve is így volt, nem hinném, hogy egyszercsak elkezdett tőle rángatni. Meg ami még gyanus, hogy az alváz hátsó Y nyúlványában lévő 2 nagy csavar, kifejezetten könnyen megmozdult, lehet az ott tudott mozgolódni. A kuplungbovdennek van íve.
Nagyon nem örülök, hogy nem leltem semmi konkrét hibát, ami okozhatja. Mert nincs kedvem szétszedni majd újból.....


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #60548 Dátum: 2012 Február 19, 21:55:32 »

Gútentág!

szeretném megkérdezni, hogy elektronikus gyújtásnál van értelme a szénszálas gyújtás kábelnek? vagy a réz kábel a jobb?
köszönöm!

Régen az volt de aztán valami bibi lett vele.
Vettem gyárit az van meg elektronikus gyújtás.


 Evil

Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #60547 Dátum: 2012 Február 19, 21:51:07 »

Gútentág!

szeretném megkérdezni, hogy elektronikus gyújtásnál van értelme a szénszálas gyújtás kábelnek? vagy a réz kábel a jobb?
köszönöm!
szerintem mindegy
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #60546 Dátum: 2012 Február 19, 21:33:25 »

Az elmúlt héten neki álltam szerelni a bogaram, mert eddig csak porosodott az udvaron.
Szóval az elektromosságot rendbetettem, az elmúlt 42 év plussz kényelmi és kendács dolgait felváltotta a gyári állapot.
A motort is gytyába ráztam, kapott gyertyát és kábeleket, no meg rotort és elosztó fedelet, és benzinszűrőt is. Mindből új került beszerelésre.
A sport szűrő helyett olajos gyári légszűrőt kapott. No, most pöcre indul e lelkem, és szépen veszi a fordulatot.
Mivel beltér és első lámpák nlkül kaptam, ezeket is pótoltam, így már van a gyárival egyező belterem is, és nem sámlin ülök benne  Grin Grin Grin
Még hiányzik a csomagtér zárja, azt jövő héten veszek bele.

Viszont. Mivel már úgy kaptam, hogy benne volt az új 1,63-os moci a csőkígyó kipuffal, nem is nagyon nézegettemsemmi szerkezeti dolgot a motor körül. De most ,az első métereken mintha súrlódna a féltengely, és valami írtózatosan kopog mocorog hátúl. NEm a motorból jön, az biztos. Mit nézzek meg?
 Váltótartó bakot? Felfüggesztést?? Ötlet??

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #60545 Dátum: 2012 Február 19, 20:02:06 »

Gútentág!

szeretném megkérdezni, hogy elektronikus gyújtásnál van értelme a szénszálas gyújtás kábelnek? vagy a réz kábel a jobb?
köszönöm!
1303LS
« Hozzászólás #60544 Dátum: 2012 Február 16, 20:34:21 »

van jó hosszú váltóm Grin
Nekem is. Sőt még kölcsönbe is az ismert feltételekkel.  Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #60543 Dátum: 2012 Február 16, 10:57:35 »

Köszönöm az ötleteket!
Túlvagyunk egy forró zsírfürdőn, még az említett dolgokat megnézem, aztán a motor berakása után kiderül.
Nem elérhető deno73
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #60542 Dátum: 2012 Február 16, 10:31:49 »

Én évekkel ezelőtt jártam úgy, hogy a kuplung kinyomásakor búgó hang jött. A kinyomócsapágy rendben volt, ellenben a vége az lett, hogy a szemre tökéletes nyomlap helyett kellett újat beszerelnem, és megszűnt a jelenség. Nem árt a lendkerék anyában lévő tűgörgős csapágyat is megnézni, esetleg benzinben kimosni, és egy kevés zsírral megkenni.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #60541 Dátum: 2012 Február 16, 10:09:24 »

Lehet, hogy hangja van a kinyomócsapágynak, de ez akkor is tovább fogja bírni, mintha most veszel egy utángyártottat. Én ellenőriztem, amikor váltót cseréltünk, nem találtam rossznak.

Ellenőrizni úgy kell, hogy nyomva forgatod és semmilyen rágás, pontokon akadás nem lehet benne. Ha nyomás nélkül megpörgeted és hangja van, akkor pedig zsír kell bele. Rendes csapágyzsírt is bele lehet passzírozni, ha valaki türelmes, vagy olvasztott zsír fürdőbe tenni.
én zsírspray-vel gyógyitottam es most kinyomas nelkul csendes. Mielött kivettem a motort, kinyomva sem volt hangja. De ha tenyleg szarabb az utangyartott (a neves markak is?), akkor tenyleg minek cserelni?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #60540 Dátum: 2012 Február 16, 10:08:36 »

Köszönöm, akkor ezt orvosoljuk!

A nyelestengely a lendkerék anyájában és a váltóban belül van csapágyazva, ott ahol kijön ott nincs csapágy csak egy szimmering meg egy lazán illesztett persely. Az nem tud búgni.

Szerintem a kinyomócsapágy száraz.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60539 Dátum: 2012 Február 16, 10:07:10 »

Száraz hosszú van alatta.
A váltóban ki lehet cserélni a nyelestengely csapágyat a megbontása nélkül? Valószínűleg az búg...


A nyelestengely a lendkerék anyájában és a váltóban belül van csapágyazva, ott ahol kijön ott nincs csapágy csak egy szimmering meg egy lazán illesztett persely. Az nem tud búgni.

Szerintem a kinyomócsapágy száraz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60538 Dátum: 2012 Február 16, 10:05:27 »

Majd Stone megmondja, de lehet a blogján írta a varázsló. Visszaolvasok majd.

Ez egy száraz féltengelyes hosszúváltó. AT kód.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60537 Dátum: 2012 Február 16, 10:04:20 »

Ez volt a másik ötlet, de nagyon merem remélni, hogy a váltóval nem kell foglalkozni. :-(((((
Most kint a motor és nem jött a nyelestengely.


Lehet, hogy hangja van a kinyomócsapágynak, de ez akkor is tovább fogja bírni, mintha most veszel egy utángyártottat. Én ellenőriztem, amikor váltót cseréltünk, nem találtam rossznak.

Ellenőrizni úgy kell, hogy nyomva forgatod és semmilyen rágás, pontokon akadás nem lehet benne. Ha nyomás nélkül megpörgeted és hangja van, akkor pedig zsír kell bele. Rendes csapágyzsírt is bele lehet passzírozni, ha valaki türelmes, vagy olvasztott zsír fürdőbe tenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #60536 Dátum: 2012 Február 16, 10:02:53 »

Száraz hosszú van alatta.
A váltóban ki lehet cserélni a nyelestengely csapágyat a megbontása nélkül? Valószínűleg az búg...

Majd Stone megmondja, de lehet a blogján írta a varázsló. Visszaolvasok majd.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #60535 Dátum: 2012 Február 16, 09:39:08 »

Ha teheted cseréld ki a kinyomó csapágyat. Bontottat tudok adni, de nincs értelme kísérletezni.
Most csak a csapágyat kell megvenni, de ha később előjön, akkor bosszúság, motor ki-be. És persze akkor jön elő, amikor kellene ez a kocsi.
ennek a cserének a technologiajat, fogasait le tudnad irni szepen sorban? Nekem is addig kene megtenni, amig kint a motor.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #60534 Dátum: 2012 Február 16, 09:17:31 »

A BRÉ autó alá szerintem a mester már hosszúváltót rakott, nem? Az tuti, hogy száraz féltengelyes váltóhoz való segédlengőkart kapott az autó...
Majd Stone megmondja, de lehet a blogján írta a varázsló. Visszaolvasok majd.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #60533 Dátum: 2012 Február 16, 09:15:20 »

Hát igen, ezt is most lenne értelme cserélni.
Én nem vagyok tyuningos, de ahhoz a mocihoz biztos jobban passzolna egy hosszú váltó.
A BRÉ autó alá szerintem a mester már hosszúváltót rakott, nem? Az tuti, hogy száraz féltengelyes váltóhoz való segédlengőkart kapott az autó...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #60532 Dátum: 2012 Február 16, 09:10:16 »

van jó hosszú váltóm Grin
Hát igen, ezt is most lenne értelme cserélni.
Én nem vagyok tyuningos, de ahhoz a mocihoz biztos jobban passzolna egy hosszú váltó.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #60531 Dátum: 2012 Február 16, 08:44:23 »

Ez volt a másik ötlet, de nagyon merem remélni, hogy a váltóval nem kell foglalkozni. :-(((((
Most kint a motor és nem jött a nyelestengely.

van jó hosszú váltóm Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #60530 Dátum: 2012 Február 16, 08:42:11 »

Nem hallat, nem lötyög, nem zörög.

megforgatod a kis kezeddel.
ha bármilyen kicsike hangot is hallat -> kuka
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #60529 Dátum: 2012 Február 16, 07:42:38 »

Ez volt a másik ötlet, de nagyon merem remélni, hogy a váltóval nem kell foglalkozni. :-(((((
Most kint a motor és nem jött a nyelestengely.

Ha teheted cseréld ki a kinyomó csapágyat. Bontottat tudok adni, de nincs értelme kísérletezni.
Most csak a csapágyat kell megvenni, de ha később előjön, akkor bosszúság, motor ki-be. És persze akkor jön elő, amikor kellene ez a kocsi.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #60528 Dátum: 2012 Február 16, 07:21:44 »

Kinyomom a kuplungot és búgást hallok. Tippelnék a kinyomócsapágyra, ami (szinte) újszerű (4-5 éves, kb 20ekm).
Kérdés: van bármilyen módszer, amivel meg tudom állapítani a kinyomócsapágy állapotát? Mert szemre, mozgatásra nem látszik semmi probléma.
Lehet más is a ludas?
Köszi!

megforgatod a kis kezeddel.
ha bármilyen kicsike hangot is hallat -> kuka



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #60527 Dátum: 2012 Február 16, 05:06:08 »

Ez volt a másik ötlet, de nagyon merem remélni, hogy a váltóval nem kell foglalkozni. :-(((((
Most kint a motor és nem jött a nyelestengely.

Örülj neki!
 Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #60526 Dátum: 2012 Február 16, 04:57:43 »

Ez volt a másik ötlet, de nagyon merem remélni, hogy a váltóval nem kell foglalkozni. :-(((((
Most kint a motor és nem jött a nyelestengely.

Ilyen problémám nekem is volt, ne legyen igazam, de mikor  a motort kivettük, jött vele a nyelestengely is...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #60525 Dátum: 2012 Február 16, 04:56:35 »

Kinyomom a kuplungot és búgást hallok. Tippelnék a kinyomócsapágyra, ami (szinte) újszerű (4-5 éves, kb 20ekm).
Kérdés: van bármilyen módszer, amivel meg tudom állapítani a kinyomócsapágy állapotát? Mert szemre, mozgatásra nem látszik semmi probléma.
Lehet más is a ludas?
Köszi!

Ilyen problémám nekem is volt, ne legyen igazam, de mikor  a motort kivettük, jött vele a nyelestengely is...

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #60524 Dátum: 2012 Február 16, 04:53:37 »

Szerintem ne vedd le. Lefagyhat a karbi, ha a legnagyobb kánikulában nem is, de hűvösebb hajnalon igen.

ha ... leveszem a szivócsonk melegitőt ez károsan befolyásolhatja a motor működését?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #60523 Dátum: 2012 Február 16, 04:51:29 »

Kinyomom a kuplungot és búgást hallok. Tippelnék a kinyomócsapágyra, ami (szinte) újszerű (4-5 éves, kb 20ekm).
Kérdés: van bármilyen módszer, amivel meg tudom állapítani a kinyomócsapágy állapotát? Mert szemre, mozgatásra nem látszik semmi probléma.
Lehet más is a ludas?
Köszi!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #60522 Dátum: 2012 Február 15, 23:33:03 »

Na a múltkori torzió-beállítás problémám megoldva, pár szét és összerakás, állítgatás után most már szemre vízszintesen és megfelelő magasságban áll a kocsi segge. Szerencsére az egyik oldalt könnyen kijött a belső ricni is. Végülis jól kitalálták ezt friccék, csakhát a rozsdára nincs igazi gyógyszer.....
Most már jöhet a motorki, és a váltógumibakok csere, meg valszeg a kuplunggal is lesz valami, mert elég darabos.
Első gumibakjaim vannak bontott zsírak, viszont a kérdésem:
Hátsó motor-felőli (2db) váltó gumibakot hol tudok venni jó gyári minőségűt, ami kibír vagy min. 5-10 évet? Mert amit itt helyben árulnak, az nagyon gagyi, anno felújításkor inkább visszatettem a  régi gyáriakat, mert az újak már a falhoz borított alvázból kiszakadtak.......szóval ilyenfajtát tuti nem építek be.
CSillag Gabi. Elküldi postán....
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60521 Dátum: 2012 Február 15, 23:29:00 »

Na a múltkori torzió-beállítás problémám megoldva, pár szét és összerakás, állítgatás után most már szemre vízszintesen és megfelelő magasságban áll a kocsi segge. Szerencsére az egyik oldalt könnyen kijött a belső ricni is. Végülis jól kitalálták ezt friccék, csakhát a rozsdára nincs igazi gyógyszer.....
Most már jöhet a motorki, és a váltógumibakok csere, meg valszeg a kuplunggal is lesz valami, mert elég darabos.
Első gumibakjaim vannak bontott zsírak, viszont a kérdésem:
Hátsó motor-felőli (2db) váltó gumibakot hol tudok venni jó gyári minőségűt, ami kibír vagy min. 5-10 évet? Mert amit itt helyben árulnak, az nagyon gagyi, anno felújításkor inkább visszatettem a  régi gyáriakat, mert az újak már a falhoz borított alvázból kiszakadtak.......szóval ilyenfajtát tuti nem építek be.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #60520 Dátum: 2012 Február 15, 20:58:19 »

Gútentág!
szeretném megkérdezni, hogy a bogár motoron lévő szivócsonk melegitőnek csak télen van jelentőssége? vagy nyároni is kell a működéshez? ha én csak nyáron használom a bogaram és leveszem a szivócsonk melegitőt ez károsan befolyásolhatja a motor működését?
köszönöm!
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #60519 Dátum: 2012 Február 14, 22:23:12 »

Összeállt a gép.
Meggyesi villanymotort csinált belőle, nagyon szép hangja lett. Patek Smiley
Örömbódogság.


Jó kis gép  Cheesy
Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #60518 Dátum: 2012 Február 14, 21:30:34 »

felismertem a motortartó állványt  Grin
jó helyen van ott, az enyém is azon készült
Összeállt a gép.
Meggyesi villanymotort csinált belőle, nagyon szép hangja lett. Patek Smiley
Örömbódogság.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #60517 Dátum: 2012 Február 14, 18:32:06 »

ahha! Koszonom.
Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #60516 Dátum: 2012 Február 14, 18:30:17 »

ne fujd ki a fülkébe
ahha! Koszonom.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #60515 Dátum: 2012 Február 14, 18:27:26 »

Az hatso ules alatti muanyag dugot miert kell(ett) lefujni ?
van abbol sima fehér----alulról köfelverödés védöt ne fujd ki a fülkébe azért maradt tonna szám van ilyen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #60514 Dátum: 2012 Február 14, 18:26:11 »

haza hoztam a legot
Az hatso ules alatti muanyag dugokat miert kell(ett) lefujni ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #60513 Dátum: 2012 Február 14, 18:23:03 »

ha szép és hiteles, korhű, akkor egy cal vagy resto cal looker is átmegy a fiván szerintem.
gyári semmi  looker Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 497 498 499 500 501 [502] 503 504 505 506 507 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.212 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.