www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 19:24:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 497 498 499 500 501 [502] 503 504 505 506 507 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14848468 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #60571 Dátum: 2012 Február 20, 17:29:54 »

Most lényegében 180-as kuplungból hányféle létezik?
Lenne tekercs meg tányérrúgós is? Én eddig azt hittem, hogyha 180-as az alapból jó nekem. Mert ugye itt a kép az csak tájékoztató azt írja.
ez való a tiedbe

http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/item/42243

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #60570 Dátum: 2012 Február 20, 17:27:59 »

Most lényegében 180-as kuplungból hányféle létezik?
Lenne tekercs meg tányérrúgós is? Én eddig azt hittem, hogyha 180-as az alapból jó nekem. Mert ugye itt a kép az csak tájékoztató azt írja.
a váltó a lényeg
te váltód nem vezett kinyomos csapágyas(asztalkés(drágább) szerkezet való
fiatalabb vezettbe meg amit linkeltél



WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60569 Dátum: 2012 Február 20, 17:25:30 »

1. ez nem jó a te váltodhoz
2.csapágy nincs a szetbe
3.én vettem innen elutaltampénzt majd 1500ft kevesebbet vissza utaltak hogy bocs nincs


én tudok aszem 10körül tárcsát

Most lényegében 180-as kuplungból hányféle létezik?
Lenne tekercs meg tányérrúgós is? Én eddig azt hittem, hogyha 180-as az alapból jó nekem. Mert ugye itt a kép az csak tájékoztató azt írja.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #60568 Dátum: 2012 Február 20, 17:24:27 »

Egy kis segítségre lenne szükségem:

Megállt ma alattam az autó, benzinhiányos tüneteket mutatva.
Az út szélén szétborítottam a karbit, valószínűleg a tűszelep lesz a ludas, száraz az úszóház.
Vagy át tudok nyitott állapotban fújni a karbifedél benzinbeömlő csövén, vagy nem.
Nagynehezen eljutottam a célig, nagy gond nincsen, mert sör az van Smiley

Viszont tök állat lenne ha valakinek lenne egy felesleges tűszelepe és egy hozzávaló villáskulcsa Visegrád környékén.
F-es motor, nem tudom milyen karbi, de tudok róla fényképet készíteni Smiley
Ha közelebb van a tűszelep mint a Bakáts tér, holnap érte is tudok menni ha kell, van üzemképes autó amit használni tudok.
Itt állok egyszál csavarhúzóval jeligére, í-mellem nyilvános.

Köszönöm szépen!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #60567 Dátum: 2012 Február 20, 16:47:55 »

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/eroatviteli_alkatresz/egyeb/kuplung_keszlet_vw_bogar_1200_1302_1303_1546485329.html

Erről esetleg vélemény?

Ha már cserélnék újra bármit is, kompletten lenne az igazi, viszont Hudáknál csak egy tárcsa 15.000....és akkor még mennyi lehet a szerkezet. Az úgy meg sajnos sok nekem, főleg, h egyáltalán nem is biztos a siker.
1. ez nem jó a te váltodhoz
2.csapágy nincs a szetbe
3.én vettem innen elutaltampénzt majd 1500ft kevesebbet vissza utaltak hogy bocs nincs


én tudok aszem 10körül tárcsát

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #60566 Dátum: 2012 Február 20, 15:33:17 »

Vagy nem, mert speciális méret!
én 300 ft-ért vettem, nem emlékszem a méretére, a régire rá volt írva de eldobtam.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60565 Dátum: 2012 Február 20, 15:09:33 »

Szilvánál is 15-től indul egy szaros tárcsa  Undecided
Nem is értem mi a fene kerül ennyibe rajta. Skodába, Ladába, Wartburgba 5000-ért kapni újat, ugyanez. Skodába az életbe soha nem volt bajom a kuplunggal. Sőt szerintem egy Opel Astrába még olcsóbb.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #60564 Dátum: 2012 Február 20, 15:08:22 »




Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60563 Dátum: 2012 Február 20, 15:07:24 »

Szilvásiék Miskolcon? Ott vannak a közeledben... Nem drágák.

Szilvánál is 15-től indul egy szaros tárcsa  Undecided

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #60562 Dátum: 2012 Február 20, 14:35:59 »

váltónál is van, most a méretét fejből meg nem mondom, de csapágyboltban lazán kapni, forintos tétel
Vagy nem, mert speciális méret!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #60561 Dátum: 2012 Február 20, 14:01:59 »

váltónál is van, most a méretét fejből meg nem mondom, de csapágyboltban lazán kapni, forintos tétel
jogos közben rájöttem
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #60560 Dátum: 2012 Február 20, 13:57:43 »

szerintem főtengely szimeringtől olajos...váltónál szerintem nincsen szimering
váltónál is van, most a méretét fejből meg nem mondom, de csapágyboltban lazán kapni, forintos tétel
« Utoljára szerkesztve: 2012 Február 20, 14:01:02 írta Blacksheep »

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #60559 Dátum: 2012 Február 20, 13:45:47 »

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/eroatviteli_alkatresz/egyeb/kuplung_keszlet_vw_bogar_1200_1302_1303_1546485329.html

Erről esetleg vélemény?

Ha már cserélnék újra bármit is, kompletten lenne az igazi, viszont Hudáknál csak egy tárcsa 15.000....és akkor még mennyi lehet a szerkezet. Az úgy meg sajnos sok nekem, főleg, h egyáltalán nem is biztos a siker.
Szilvásiék Miskolcon? Ott vannak a közeledben... Nem drágák.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #60558 Dátum: 2012 Február 20, 13:43:49 »

Hát igen, olajosnak olajos, mert a váltóban lévő szimering úgylátom ereszt, azt ki is cserélem. Ide amúgy sima mezei szimering kell csapágyboltból?
Tárcsa cserén gondolkozom, a szerkezetet azt hagynám, merthát egy új elég drága, a használt meg ugyanúgy lutri. Esetleg ha megbízható forrásból jönne.
szerintem főtengely szimeringtől olajos...váltónál szerintem nincsen szimering
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60557 Dátum: 2012 Február 20, 13:34:43 »

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/eroatviteli_alkatresz/egyeb/kuplung_keszlet_vw_bogar_1200_1302_1303_1546485329.html

Erről esetleg vélemény?

Ha már cserélnék újra bármit is, kompletten lenne az igazi, viszont Hudáknál csak egy tárcsa 15.000....és akkor még mennyi lehet a szerkezet. Az úgy meg sajnos sok nekem, főleg, h egyáltalán nem is biztos a siker.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60556 Dátum: 2012 Február 20, 13:19:36 »

Hát igen, olajosnak olajos, mert a váltóban lévő szimering úgylátom ereszt, azt ki is cserélem. Ide amúgy sima mezei szimering kell csapágyboltból?
Tárcsa cserén gondolkozom, a szerkezetet azt hagynám, merthát egy új elég drága, a használt meg ugyanúgy lutri. Esetleg ha megbízható forrásból jönne.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #60555 Dátum: 2012 Február 20, 11:25:37 »

Váltóházban az olaj ráment tárcsára, attól is rázhat vagy rosszul gondolom?
Azt néztem én is, hogy a kupplungharang eléggé olajosnak tűnik, és a tárcsa egyik oldala is, a másik oldal felülete pedig nem igazán fekszik fel rendesen.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #60554 Dátum: 2012 Február 20, 10:02:52 »

Kikaptam ma a blokkot a bogár alól, egyrészt lecserélem a hőcserélőket, másrészt meg az induláskori erős reszketés okára szerettem volna rájönni, de biztos hibát nem találtam. Reméltem, hogy a kuplungnál lesz valami gond, de minden hibátlannak tűnik, a szerkezetben sem törött egy rúgó sem, a fém csúszófelületek is szépek, szerintem a tárcsa is újszerű. A két hátsó gumibak közül az egyik talán már gyengébb, de még messze nem elszakadt(kb az egyik oldalról olyan 1cm-re felemelhető csavarhúzóval a gumi a talpról),a váltót emelve nem emelkedett el a kasznitól, meg az első gumibakom volt már átfúrva megerősítve, az cserés abszolúte, de ez már 5 éve is így volt, nem hinném, hogy egyszercsak elkezdett tőle rángatni. Meg ami még gyanus, hogy az alváz hátsó Y nyúlványában lévő 2 nagy csavar, kifejezetten könnyen megmozdult, lehet az ott tudott mozgolódni. A kuplungbovdennek van íve.
Nagyon nem örülök, hogy nem leltem semmi konkrét hibát, ami okozhatja. Mert nincs kedvem szétszedni majd újból.....


Váltóházban az olaj ráment tárcsára, attól is rázhat vagy rosszul gondolom?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #60553 Dátum: 2012 Február 20, 09:59:05 »

Nekem úgy tűnik ez a tárcsa egyik fele olajos, a másikon meg égésnyomok vannak.
Ezeket már nem tenném vissza az biztos, főleg az 1964es szerkezetet, a rázásnak sok szemmel nem is nagyon látható oka van szerintem.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #60552 Dátum: 2012 Február 20, 08:29:26 »

Kikaptam...
Nekem úgy tűnik ez a tárcsa egyik fele olajos, a másikon meg égésnyomok vannak.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #60551 Dátum: 2012 Február 20, 00:03:24 »

Kikaptam ma a blokkot a bogár alól, egyrészt lecserélem a hőcserélőket, másrészt meg az induláskori erős reszketés okára szerettem volna rájönni, de biztos hibát nem találtam. Reméltem, hogy a kuplungnál lesz valami gond, de minden hibátlannak tűnik, a szerkezetben sem törött egy rúgó sem, a fém csúszófelületek is szépek, szerintem a tárcsa is újszerű. A két hátsó gumibak közül az egyik talán már gyengébb, de még messze nem elszakadt(kb az egyik oldalról olyan 1cm-re felemelhető csavarhúzóval a gumi a talpról),a váltót emelve nem emelkedett el a kasznitól, meg az első gumibakom volt már átfúrva megerősítve, az cserés abszolúte, de ez már 5 éve is így volt, nem hinném, hogy egyszercsak elkezdett tőle rángatni. Meg ami még gyanus, hogy az alváz hátsó Y nyúlványában lévő 2 nagy csavar, kifejezetten könnyen megmozdult, lehet az ott tudott mozgolódni. A kuplungbovdennek van íve.
Nagyon nem örülök, hogy nem leltem semmi konkrét hibát, ami okozhatja. Mert nincs kedvem szétszedni majd újból.....

én többször szétszedtem / szedettem -- másik új kuplungszerkezet-tárcsa-átvezető-bowden-bak stb, lendkerék leszabályozva -- rázás maradt, végül a megoldás az lett hogy bowden átvezető alá tettem egy alátétet és most jó de még csak pár-száz km-t használtam
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60550 Dátum: 2012 Február 19, 23:32:40 »

Meg még annyi, hogy ez tuti VW kuplungtárcsa? Mert valahol olvastam, hogy jó bele elvileg vmelyik Wartburgé, és hát az öreg akitől vettem, nagy barkácsoló volt, meg ugye hiánygazdaság is volt, szóval nem lepne meg ha warci lenne. Mert semmiféle márkajel nincs benne. A szerkezet az gyári 64.9.havi F&S.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60549 Dátum: 2012 Február 19, 23:23:51 »

Kikaptam ma a blokkot a bogár alól, egyrészt lecserélem a hőcserélőket, másrészt meg az induláskori erős reszketés okára szerettem volna rájönni, de biztos hibát nem találtam. Reméltem, hogy a kuplungnál lesz valami gond, de minden hibátlannak tűnik, a szerkezetben sem törött egy rúgó sem, a fém csúszófelületek is szépek, szerintem a tárcsa is újszerű. A két hátsó gumibak közül az egyik talán már gyengébb, de még messze nem elszakadt(kb az egyik oldalról olyan 1cm-re felemelhető csavarhúzóval a gumi a talpról),a váltót emelve nem emelkedett el a kasznitól, meg az első gumibakom volt már átfúrva megerősítve, az cserés abszolúte, de ez már 5 éve is így volt, nem hinném, hogy egyszercsak elkezdett tőle rángatni. Meg ami még gyanus, hogy az alváz hátsó Y nyúlványában lévő 2 nagy csavar, kifejezetten könnyen megmozdult, lehet az ott tudott mozgolódni. A kuplungbovdennek van íve.
Nagyon nem örülök, hogy nem leltem semmi konkrét hibát, ami okozhatja. Mert nincs kedvem szétszedni majd újból.....


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #60548 Dátum: 2012 Február 19, 21:55:32 »

Gútentág!

szeretném megkérdezni, hogy elektronikus gyújtásnál van értelme a szénszálas gyújtás kábelnek? vagy a réz kábel a jobb?
köszönöm!

Régen az volt de aztán valami bibi lett vele.
Vettem gyárit az van meg elektronikus gyújtás.


 Evil

Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #60547 Dátum: 2012 Február 19, 21:51:07 »

Gútentág!

szeretném megkérdezni, hogy elektronikus gyújtásnál van értelme a szénszálas gyújtás kábelnek? vagy a réz kábel a jobb?
köszönöm!
szerintem mindegy
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #60546 Dátum: 2012 Február 19, 21:33:25 »

Az elmúlt héten neki álltam szerelni a bogaram, mert eddig csak porosodott az udvaron.
Szóval az elektromosságot rendbetettem, az elmúlt 42 év plussz kényelmi és kendács dolgait felváltotta a gyári állapot.
A motort is gytyába ráztam, kapott gyertyát és kábeleket, no meg rotort és elosztó fedelet, és benzinszűrőt is. Mindből új került beszerelésre.
A sport szűrő helyett olajos gyári légszűrőt kapott. No, most pöcre indul e lelkem, és szépen veszi a fordulatot.
Mivel beltér és első lámpák nlkül kaptam, ezeket is pótoltam, így már van a gyárival egyező belterem is, és nem sámlin ülök benne  Grin Grin Grin
Még hiányzik a csomagtér zárja, azt jövő héten veszek bele.

Viszont. Mivel már úgy kaptam, hogy benne volt az új 1,63-os moci a csőkígyó kipuffal, nem is nagyon nézegettemsemmi szerkezeti dolgot a motor körül. De most ,az első métereken mintha súrlódna a féltengely, és valami írtózatosan kopog mocorog hátúl. NEm a motorból jön, az biztos. Mit nézzek meg?
 Váltótartó bakot? Felfüggesztést?? Ötlet??

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #60545 Dátum: 2012 Február 19, 20:02:06 »

Gútentág!

szeretném megkérdezni, hogy elektronikus gyújtásnál van értelme a szénszálas gyújtás kábelnek? vagy a réz kábel a jobb?
köszönöm!
1303LS
« Hozzászólás #60544 Dátum: 2012 Február 16, 20:34:21 »

van jó hosszú váltóm Grin
Nekem is. Sőt még kölcsönbe is az ismert feltételekkel.  Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #60543 Dátum: 2012 Február 16, 10:57:35 »

Köszönöm az ötleteket!
Túlvagyunk egy forró zsírfürdőn, még az említett dolgokat megnézem, aztán a motor berakása után kiderül.
Nem elérhető deno73
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #60542 Dátum: 2012 Február 16, 10:31:49 »

Én évekkel ezelőtt jártam úgy, hogy a kuplung kinyomásakor búgó hang jött. A kinyomócsapágy rendben volt, ellenben a vége az lett, hogy a szemre tökéletes nyomlap helyett kellett újat beszerelnem, és megszűnt a jelenség. Nem árt a lendkerék anyában lévő tűgörgős csapágyat is megnézni, esetleg benzinben kimosni, és egy kevés zsírral megkenni.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #60541 Dátum: 2012 Február 16, 10:09:24 »

Lehet, hogy hangja van a kinyomócsapágynak, de ez akkor is tovább fogja bírni, mintha most veszel egy utángyártottat. Én ellenőriztem, amikor váltót cseréltünk, nem találtam rossznak.

Ellenőrizni úgy kell, hogy nyomva forgatod és semmilyen rágás, pontokon akadás nem lehet benne. Ha nyomás nélkül megpörgeted és hangja van, akkor pedig zsír kell bele. Rendes csapágyzsírt is bele lehet passzírozni, ha valaki türelmes, vagy olvasztott zsír fürdőbe tenni.
én zsírspray-vel gyógyitottam es most kinyomas nelkul csendes. Mielött kivettem a motort, kinyomva sem volt hangja. De ha tenyleg szarabb az utangyartott (a neves markak is?), akkor tenyleg minek cserelni?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #60540 Dátum: 2012 Február 16, 10:08:36 »

Köszönöm, akkor ezt orvosoljuk!

A nyelestengely a lendkerék anyájában és a váltóban belül van csapágyazva, ott ahol kijön ott nincs csapágy csak egy szimmering meg egy lazán illesztett persely. Az nem tud búgni.

Szerintem a kinyomócsapágy száraz.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60539 Dátum: 2012 Február 16, 10:07:10 »

Száraz hosszú van alatta.
A váltóban ki lehet cserélni a nyelestengely csapágyat a megbontása nélkül? Valószínűleg az búg...


A nyelestengely a lendkerék anyájában és a váltóban belül van csapágyazva, ott ahol kijön ott nincs csapágy csak egy szimmering meg egy lazán illesztett persely. Az nem tud búgni.

Szerintem a kinyomócsapágy száraz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60538 Dátum: 2012 Február 16, 10:05:27 »

Majd Stone megmondja, de lehet a blogján írta a varázsló. Visszaolvasok majd.

Ez egy száraz féltengelyes hosszúváltó. AT kód.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60537 Dátum: 2012 Február 16, 10:04:20 »

Ez volt a másik ötlet, de nagyon merem remélni, hogy a váltóval nem kell foglalkozni. :-(((((
Most kint a motor és nem jött a nyelestengely.


Lehet, hogy hangja van a kinyomócsapágynak, de ez akkor is tovább fogja bírni, mintha most veszel egy utángyártottat. Én ellenőriztem, amikor váltót cseréltünk, nem találtam rossznak.

Ellenőrizni úgy kell, hogy nyomva forgatod és semmilyen rágás, pontokon akadás nem lehet benne. Ha nyomás nélkül megpörgeted és hangja van, akkor pedig zsír kell bele. Rendes csapágyzsírt is bele lehet passzírozni, ha valaki türelmes, vagy olvasztott zsír fürdőbe tenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #60536 Dátum: 2012 Február 16, 10:02:53 »

Száraz hosszú van alatta.
A váltóban ki lehet cserélni a nyelestengely csapágyat a megbontása nélkül? Valószínűleg az búg...

Majd Stone megmondja, de lehet a blogján írta a varázsló. Visszaolvasok majd.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #60535 Dátum: 2012 Február 16, 09:39:08 »

Ha teheted cseréld ki a kinyomó csapágyat. Bontottat tudok adni, de nincs értelme kísérletezni.
Most csak a csapágyat kell megvenni, de ha később előjön, akkor bosszúság, motor ki-be. És persze akkor jön elő, amikor kellene ez a kocsi.
ennek a cserének a technologiajat, fogasait le tudnad irni szepen sorban? Nekem is addig kene megtenni, amig kint a motor.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #60534 Dátum: 2012 Február 16, 09:17:31 »

A BRÉ autó alá szerintem a mester már hosszúváltót rakott, nem? Az tuti, hogy száraz féltengelyes váltóhoz való segédlengőkart kapott az autó...
Majd Stone megmondja, de lehet a blogján írta a varázsló. Visszaolvasok majd.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #60533 Dátum: 2012 Február 16, 09:15:20 »

Hát igen, ezt is most lenne értelme cserélni.
Én nem vagyok tyuningos, de ahhoz a mocihoz biztos jobban passzolna egy hosszú váltó.
A BRÉ autó alá szerintem a mester már hosszúváltót rakott, nem? Az tuti, hogy száraz féltengelyes váltóhoz való segédlengőkart kapott az autó...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #60532 Dátum: 2012 Február 16, 09:10:16 »

van jó hosszú váltóm Grin
Hát igen, ezt is most lenne értelme cserélni.
Én nem vagyok tyuningos, de ahhoz a mocihoz biztos jobban passzolna egy hosszú váltó.
Oldalak: 1 ... 497 498 499 500 501 [502] 503 504 505 506 507 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.