www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 12:31:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 496 497 498 499 500 [501] 502 503 504 505 506 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13107192 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #60592 Dátum: 2012 Február 21, 10:32:11 »

Igen, asszem valami korong alaku, suru, vekony femszovet.
hosszúkás. hátipermetezőhöz való szűrőt kérsz (ami a markolatba kell...), azt be lehet barkácsolókedvvel és lelkesedéssel applikálni, szintén keményforrasztással.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #60591 Dátum: 2012 Február 21, 10:20:58 »

Ajjaj... lennie kéne szűrőnek is a benzintank alján levő "kifolyón"?
Igen, asszem valami korong alaku, suru, vekony femszovet.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #60590 Dátum: 2012 Február 21, 10:17:31 »

... szűrőt megjavít...
Ajjaj... lennie kéne szűrőnek is a benzintank alján levő "kifolyón"?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #60589 Dátum: 2012 Február 21, 09:49:07 »

Nem vészes az alja, én rosszabbra számítottam.  Amúgy meg eléggé egyben van a gép.
A motor , na az pazar  Cheesy A 2,3 as may turbós Caprim ment kb így, érzetre, vagy csak az emlékeim csalnak meg  Cheesy
széria motor?
milyen karbi?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #60588 Dátum: 2012 Február 21, 09:21:02 »

üdvözöllek a klubban!
nekem is csinálta egy időben.
akkor lett pár horpadás a dísztárcsán, és fásli a lábamon :-))

nagy valószínűséggel a benzincső dugult el.
amikor ilyet tapasztalsz, próbálj meg visszafelé fújni a benzinvezetéken a tank felé.
Plusz tavasszal tank ki, alján hollander le, csatlakozót kivesz, és szűrőt megjavít... A tankban összegyűlt retek tömi el a benzincsövet, vagy... a benzinben kicsapódó, megfagyó pára. Télen 1-2 dl denaturált szesz kell egy tank benzinbe, és az utóbbi dolog kipipálva...
Meg ha már kasztnizod az autót, a tank alját a csatlakozó környékén nézd meg, ott szokott kilukadni a már említett víz miatt. Keményforrasztással szépen javítható.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #60587 Dátum: 2012 Február 21, 06:51:49 »

Átmeneti sikert el lehet érni birizgálással, de nem szeretem ha random elfogy a benzin az úszóházból...
üdvözöllek a klubban!
nekem is csinálta egy időben.
akkor lett pár horpadás a dísztárcsán, és fásli a lábamon :-))

nagy valószínűséggel a benzincső dugult el.
amikor ilyet tapasztalsz, próbálj meg visszafelé fújni a benzinvezetéken a tank felé.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #60586 Dátum: 2012 Február 21, 06:33:54 »

nah akkor az enyem legalabb ennyivel jobb, azon nincs mit lakatolni! :-P
az 1.6os motort irigylem toled, az enyemben 1.3 van, mondjuk a '75-os 1.2-eshez kepest erogep, egyelore nem panaszkodom :-)))

Nem vészes az alja, én rosszabbra számítottam.  Amúgy meg eléggé egyben van a gép.
A motor , na az pazar  Cheesy A 2,3 as may turbós Caprim ment kb így, érzetre, vagy csak az emlékeim csalnak meg  Cheesy

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #60585 Dátum: 2012 Február 21, 06:30:43 »

Nem restaurálni akarom, hanem használati hobbiautó lesz.
A főbb dolgokat megcsinálom, fék-futómű-motor-kormányzás tökéletesre , a karosszéria pedig biztonságosra. Nem
lesz pöpecre restaurálva. Abba beleuntam a Taunusomnál és a tucatnyi Pannónia Csepel mocimnál.


Végülis minden így kezdődik látszatra......aztán jön a fekete leves  Tongue

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60584 Dátum: 2012 Február 21, 00:21:59 »


Lakatolnom végülis a két fűtéscsatornát és az alatta lévő padlólemezt kell, illetve a doblemezeken pá foltot. Meg a sárvédő felerősítéseknél.



Végülis minden így kezdődik látszatra......aztán jön a fekete leves  Tongue

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #60583 Dátum: 2012 Február 20, 23:40:29 »

Elég hosszú lett a beszerezési lista.
Lakatolnom végülis a két fűtéscsatornát és az alatta lévő padlólemezt kell, illetve a doblemezeken pá foltot. Meg a sárvédő felerősítéseknél.
nah akkor az enyem legalabb ennyivel jobb, azon nincs mit lakatolni! :-P
az 1.6os motort irigylem toled, az enyemben 1.3 van, mondjuk a '75-os 1.2-eshez kepest erogep, egyelore nem panaszkodom :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #60582 Dátum: 2012 Február 20, 22:19:54 »

No, ma haladtam tovább. A kopogásom recsegésem oka meglett, orvosoltam.
Ma lemosattam a bogit, már vagy 4 éve nem igazán lett mosva, csak az eső álltal.
Egész szép lett.
Majd nagy levegőt vettem ,és aknából is megnéztem az alját , így bő 3 hónappal a vásárlás után  Grin Grin
Elég hosszú lett a beszerezési lista.
Lakatolnom végülis a két fűtéscsatornát és az alatta lévő padlólemezt kell, illetve a doblemezeken pá foltot. Meg a sárvédő felerősítéseknél.
Majd a munka végeztével tettem egy próbakört  Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Hááát. Az 1,6-os motor valamni bitang jól viszi ezt a kis karosszériát. Pörög is rendesen, és nyomatékos.
40-90 ig eléggé gyorsan szalad  Grin Cheesy Cheesy Cheesy
A futőmű, no hát azt most sürgősen helyre pofozom, mert nincs pariban a motorral.
Szóval, lesz vele meló, de lehet megéri.......

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #60581 Dátum: 2012 Február 20, 20:24:46 »

Átmeneti sikert el lehet érni birizgálással, de nem szeretem ha random elfogy a benzin az úszóházból...
persze. én is arra gondoltam, hogy ne maradjon a kocsi az út szélén, hanem juss vele hazáig. (csak nem olvastam elég figyelmesen, hogy ez már megtörtént : )
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60580 Dátum: 2012 Február 20, 18:36:34 »

Vegyél egy újat, tán egy ezres. Anno engem is megtréfált egyszer.

Kuplunghoz visszatérve: kérdeztem az egyik helyi öreg bogarast, és azt mondta, hogy ők régen újraferodoloztatták, van is itt Miskolcon egy hely, a fékpofáimat is ő csinálta, asszondja ez bevált módszer.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #60579 Dátum: 2012 Február 20, 17:49:50 »

de kocogtatásra átmenetileg megjavul, nem?
Átmeneti sikert el lehet érni birizgálással, de nem szeretem ha random elfogy a benzin az úszóházból...
Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #60578 Dátum: 2012 Február 20, 17:48:28 »

Otthon van néhány öreg karburátorom Dunakeszin, de nem hiszem hogy sora mennénk vele. Ha nem lesz más, szólj.
Köszönöm! Ha nem akad más, kereslek!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #60577 Dátum: 2012 Február 20, 17:37:31 »

En is lattam mar, ami felakadt, nem eresztett at.
de kocogtatásra átmenetileg megjavul, nem?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #60576 Dátum: 2012 Február 20, 17:35:47 »

nem nem 10ból 9szer zárva marad
Hopp. Kösz.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #60575 Dátum: 2012 Február 20, 17:34:46 »

A tűszelep inkább folyni szokott, mint nem átereszteni, szerintem. Nem lehet, hogy AC, vagy benzincső dugulás?
nem nem 10ból 9szer zárva marad

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #60574 Dátum: 2012 Február 20, 17:34:32 »

A tűszelep inkább folyni szokott, mint nem átereszteni
En is lattam mar, ami felakadt, nem eresztett at.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #60573 Dátum: 2012 Február 20, 17:34:29 »

Otthon van néhány öreg karburátorom Dunakeszin, de nem hiszem hogy sora mennénk vele. Ha nem lesz más, szólj.

Egy kis segítségre lenne szükségem:

Viszont tök állat lenne ha valakinek lenne egy felesleges tűszelepe és egy hozzávaló villáskulcsa Visegrád környékén.
F-es motor, nem tudom milyen karbi, de tudok róla fényképet készíteni Smiley
Ha közelebb van a tűszelep mint a Bakáts tér, holnap érte is tudok menni ha kell, van üzemképes autó amit használni tudok.
Itt állok egyszál csavarhúzóval jeligére, í-mellem nyilvános.

Köszönöm szépen!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #60572 Dátum: 2012 Február 20, 17:33:18 »

Egy kis segítségre lenne szükségem:

Megállt ma alattam az autó, benzinhiányos tüneteket mutatva.
Az út szélén szétborítottam a karbit, valószínűleg a tűszelep lesz a ludas, száraz az úszóház.
Vagy át tudok nyitott állapotban fújni a karbifedél benzinbeömlő csövén, vagy nem.
Nagynehezen eljutottam a célig, nagy gond nincsen, mert sör az van Smiley

Viszont tök állat lenne ha valakinek lenne egy felesleges tűszelepe és egy hozzávaló villáskulcsa Visegrád környékén.
F-es motor, nem tudom milyen karbi, de tudok róla fényképet készíteni Smiley
Ha közelebb van a tűszelep mint a Bakáts tér, holnap érte is tudok menni ha kell, van üzemképes autó amit használni tudok.
Itt állok egyszál csavarhúzóval jeligére, í-mellem nyilvános.

Köszönöm szépen!

A tűszelep inkább folyni szokott, mint nem átereszteni, szerintem. Nem lehet, hogy AC, vagy benzincső dugulás?

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #60571 Dátum: 2012 Február 20, 17:29:54 »

Most lényegében 180-as kuplungból hányféle létezik?
Lenne tekercs meg tányérrúgós is? Én eddig azt hittem, hogyha 180-as az alapból jó nekem. Mert ugye itt a kép az csak tájékoztató azt írja.
ez való a tiedbe

http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/item/42243

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #60570 Dátum: 2012 Február 20, 17:27:59 »

Most lényegében 180-as kuplungból hányféle létezik?
Lenne tekercs meg tányérrúgós is? Én eddig azt hittem, hogyha 180-as az alapból jó nekem. Mert ugye itt a kép az csak tájékoztató azt írja.
a váltó a lényeg
te váltód nem vezett kinyomos csapágyas(asztalkés(drágább) szerkezet való
fiatalabb vezettbe meg amit linkeltél



WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60569 Dátum: 2012 Február 20, 17:25:30 »

1. ez nem jó a te váltodhoz
2.csapágy nincs a szetbe
3.én vettem innen elutaltampénzt majd 1500ft kevesebbet vissza utaltak hogy bocs nincs


én tudok aszem 10körül tárcsát

Most lényegében 180-as kuplungból hányféle létezik?
Lenne tekercs meg tányérrúgós is? Én eddig azt hittem, hogyha 180-as az alapból jó nekem. Mert ugye itt a kép az csak tájékoztató azt írja.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #60568 Dátum: 2012 Február 20, 17:24:27 »

Egy kis segítségre lenne szükségem:

Megállt ma alattam az autó, benzinhiányos tüneteket mutatva.
Az út szélén szétborítottam a karbit, valószínűleg a tűszelep lesz a ludas, száraz az úszóház.
Vagy át tudok nyitott állapotban fújni a karbifedél benzinbeömlő csövén, vagy nem.
Nagynehezen eljutottam a célig, nagy gond nincsen, mert sör az van Smiley

Viszont tök állat lenne ha valakinek lenne egy felesleges tűszelepe és egy hozzávaló villáskulcsa Visegrád környékén.
F-es motor, nem tudom milyen karbi, de tudok róla fényképet készíteni Smiley
Ha közelebb van a tűszelep mint a Bakáts tér, holnap érte is tudok menni ha kell, van üzemképes autó amit használni tudok.
Itt állok egyszál csavarhúzóval jeligére, í-mellem nyilvános.

Köszönöm szépen!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #60567 Dátum: 2012 Február 20, 16:47:55 »

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/eroatviteli_alkatresz/egyeb/kuplung_keszlet_vw_bogar_1200_1302_1303_1546485329.html

Erről esetleg vélemény?

Ha már cserélnék újra bármit is, kompletten lenne az igazi, viszont Hudáknál csak egy tárcsa 15.000....és akkor még mennyi lehet a szerkezet. Az úgy meg sajnos sok nekem, főleg, h egyáltalán nem is biztos a siker.
1. ez nem jó a te váltodhoz
2.csapágy nincs a szetbe
3.én vettem innen elutaltampénzt majd 1500ft kevesebbet vissza utaltak hogy bocs nincs


én tudok aszem 10körül tárcsát

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #60566 Dátum: 2012 Február 20, 15:33:17 »

Vagy nem, mert speciális méret!
én 300 ft-ért vettem, nem emlékszem a méretére, a régire rá volt írva de eldobtam.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60565 Dátum: 2012 Február 20, 15:09:33 »

Szilvánál is 15-től indul egy szaros tárcsa  Undecided
Nem is értem mi a fene kerül ennyibe rajta. Skodába, Ladába, Wartburgba 5000-ért kapni újat, ugyanez. Skodába az életbe soha nem volt bajom a kuplunggal. Sőt szerintem egy Opel Astrába még olcsóbb.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #60564 Dátum: 2012 Február 20, 15:08:22 »




Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60563 Dátum: 2012 Február 20, 15:07:24 »

Szilvásiék Miskolcon? Ott vannak a közeledben... Nem drágák.

Szilvánál is 15-től indul egy szaros tárcsa  Undecided

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #60562 Dátum: 2012 Február 20, 14:35:59 »

váltónál is van, most a méretét fejből meg nem mondom, de csapágyboltban lazán kapni, forintos tétel
Vagy nem, mert speciális méret!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #60561 Dátum: 2012 Február 20, 14:01:59 »

váltónál is van, most a méretét fejből meg nem mondom, de csapágyboltban lazán kapni, forintos tétel
jogos közben rájöttem
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #60560 Dátum: 2012 Február 20, 13:57:43 »

szerintem főtengely szimeringtől olajos...váltónál szerintem nincsen szimering
váltónál is van, most a méretét fejből meg nem mondom, de csapágyboltban lazán kapni, forintos tétel
« Utoljára szerkesztve: 2012 Február 20, 14:01:02 írta Blacksheep »

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #60559 Dátum: 2012 Február 20, 13:45:47 »

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/eroatviteli_alkatresz/egyeb/kuplung_keszlet_vw_bogar_1200_1302_1303_1546485329.html

Erről esetleg vélemény?

Ha már cserélnék újra bármit is, kompletten lenne az igazi, viszont Hudáknál csak egy tárcsa 15.000....és akkor még mennyi lehet a szerkezet. Az úgy meg sajnos sok nekem, főleg, h egyáltalán nem is biztos a siker.
Szilvásiék Miskolcon? Ott vannak a közeledben... Nem drágák.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #60558 Dátum: 2012 Február 20, 13:43:49 »

Hát igen, olajosnak olajos, mert a váltóban lévő szimering úgylátom ereszt, azt ki is cserélem. Ide amúgy sima mezei szimering kell csapágyboltból?
Tárcsa cserén gondolkozom, a szerkezetet azt hagynám, merthát egy új elég drága, a használt meg ugyanúgy lutri. Esetleg ha megbízható forrásból jönne.
szerintem főtengely szimeringtől olajos...váltónál szerintem nincsen szimering
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60557 Dátum: 2012 Február 20, 13:34:43 »

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/eroatviteli_alkatresz/egyeb/kuplung_keszlet_vw_bogar_1200_1302_1303_1546485329.html

Erről esetleg vélemény?

Ha már cserélnék újra bármit is, kompletten lenne az igazi, viszont Hudáknál csak egy tárcsa 15.000....és akkor még mennyi lehet a szerkezet. Az úgy meg sajnos sok nekem, főleg, h egyáltalán nem is biztos a siker.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #60556 Dátum: 2012 Február 20, 13:19:36 »

Hát igen, olajosnak olajos, mert a váltóban lévő szimering úgylátom ereszt, azt ki is cserélem. Ide amúgy sima mezei szimering kell csapágyboltból?
Tárcsa cserén gondolkozom, a szerkezetet azt hagynám, merthát egy új elég drága, a használt meg ugyanúgy lutri. Esetleg ha megbízható forrásból jönne.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #60555 Dátum: 2012 Február 20, 11:25:37 »

Váltóházban az olaj ráment tárcsára, attól is rázhat vagy rosszul gondolom?
Azt néztem én is, hogy a kupplungharang eléggé olajosnak tűnik, és a tárcsa egyik oldala is, a másik oldal felülete pedig nem igazán fekszik fel rendesen.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #60554 Dátum: 2012 Február 20, 10:02:52 »

Kikaptam ma a blokkot a bogár alól, egyrészt lecserélem a hőcserélőket, másrészt meg az induláskori erős reszketés okára szerettem volna rájönni, de biztos hibát nem találtam. Reméltem, hogy a kuplungnál lesz valami gond, de minden hibátlannak tűnik, a szerkezetben sem törött egy rúgó sem, a fém csúszófelületek is szépek, szerintem a tárcsa is újszerű. A két hátsó gumibak közül az egyik talán már gyengébb, de még messze nem elszakadt(kb az egyik oldalról olyan 1cm-re felemelhető csavarhúzóval a gumi a talpról),a váltót emelve nem emelkedett el a kasznitól, meg az első gumibakom volt már átfúrva megerősítve, az cserés abszolúte, de ez már 5 éve is így volt, nem hinném, hogy egyszercsak elkezdett tőle rángatni. Meg ami még gyanus, hogy az alváz hátsó Y nyúlványában lévő 2 nagy csavar, kifejezetten könnyen megmozdult, lehet az ott tudott mozgolódni. A kuplungbovdennek van íve.
Nagyon nem örülök, hogy nem leltem semmi konkrét hibát, ami okozhatja. Mert nincs kedvem szétszedni majd újból.....


Váltóházban az olaj ráment tárcsára, attól is rázhat vagy rosszul gondolom?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #60553 Dátum: 2012 Február 20, 09:59:05 »

Nekem úgy tűnik ez a tárcsa egyik fele olajos, a másikon meg égésnyomok vannak.
Ezeket már nem tenném vissza az biztos, főleg az 1964es szerkezetet, a rázásnak sok szemmel nem is nagyon látható oka van szerintem.
Oldalak: 1 ... 496 497 498 499 500 [501] 502 503 504 505 506 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.22 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.