www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 21:04:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 431 432 433 434 435 [436] 437 438 439 440 441 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13110628 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63192 Dátum: 2012 Augusztus 03, 19:29:12 »

Nagyon drága vagy! segítségért jöttem , erre .....  na de köszi Smiley azért kaptam választ látod.. elég agresszív embernek tűnsz Cheesy de láss csodát lesz min beszélgetni sörözés közben.. Smiley

ne rinyálj, bébi!
blackp ilyen és pont ezért szeressük.
én még rosszabb vagyok, de csak ritkán. :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63191 Dátum: 2012 Augusztus 03, 19:28:15 »

huncut, akinek nincs a hátsó üléshez automata kétpontos öve...  Wink
az mire jó?
nem teljes testtel passzírozod be az előtted helyet foglaló személyt, hanem csak lefejeled, mint hableány a korallzátonyt? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63190 Dátum: 2012 Augusztus 03, 19:05:34 »


Nagyon drága vagy! segítségért jöttem , erre .....  na de köszi Smiley azért kaptam választ látod.. elég agresszív embernek tűnsz Cheesy de láss csodát lesz min beszélgetni sörözés közben.. Smiley
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #63189 Dátum: 2012 Augusztus 03, 18:04:30 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #63188 Dátum: 2012 Augusztus 03, 17:28:48 »

höhö...

huncut, akinek nincs a hátsó üléshez automata kétpontos öve...  Wink

ja, és meggyógyítottam a jobb ajtó központi zárát is  Wink

megmég olajat is cseréltem!!  Grin Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63187 Dátum: 2012 Augusztus 03, 16:50:02 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63186 Dátum: 2012 Augusztus 03, 16:42:28 »


Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #63185 Dátum: 2012 Augusztus 03, 16:30:11 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63184 Dátum: 2012 Augusztus 03, 16:28:45 »

ahha.. értem levehetö hàtfal? Hmmm. Am màr közben megvettem és 5000 vettem én is rozsda mentesen: ).. köszi a segìtséget

Igen, gyakorlatilag a doblemezen levő alsó 2-2 sárvédő csavar rögzítheti.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63183 Dátum: 2012 Augusztus 03, 16:21:20 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63182 Dátum: 2012 Augusztus 03, 16:08:29 »

Bocs, hogy beleugatok, de igen, a köténylemez cserével rátehető (még jobb a levehető hátfal), a doblemez azonos és a rugó is! Smiley és én 5 ezer-ért vettem a 64-eset rozsdamentesen.
ahha.. értem levehetö hàtfal? Hmmm. Am màr közben megvettem és 5000 vettem én is rozsda mentesen: ).. köszi a segìtséget
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63181 Dátum: 2012 Augusztus 03, 15:44:23 »

BlackP  akkor külön szeretném tőled megkérdezni hogy egy 64 es bogár motorfedelét egy 71es bogárra rálehet e tenni? gondolom köténylemez átalakítás szükséges de nem tudom hogy a rugó ami feszíti a fedelet az bele illik e a 64-es be Smiley parancsolj  Smiley csak hogy a végkifejLet ez lett voln...a csak kíváncsi voltam hogy kinek mennyit ér meg hogy vegyek e vagy sem... próbálkozzak vele vagy sem..  de mivel még új vagyok itt és gondoltam majd valami választ kapok hogy LÉCCI MÁSIKON KÉRDEZD....pl gumibogi féle válaszra gondoltam  .... thx  Cool
Bocs, hogy beleugatok, de igen, a köténylemez cserével rátehető (még jobb a levehető hátfal), a doblemez azonos és a rugó is! Smiley és én 5 ezer-ért vettem a 64-eset rozsdamentesen.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #63180 Dátum: 2012 Augusztus 03, 15:40:31 »

BlackP  akkor külön szeretném tőled megkérdezni hogy egy 64 es bogár motorfedelét egy 71es bogárra rálehet e tenni? gondolom köténylemez átalakítás szükséges de nem tudom hogy a rugó ami feszíti a fedelet az bele illik e a 64-es be Smiley parancsolj  Smiley csak hogy a végkifejLet ez lett voln...a csak kíváncsi voltam hogy kinek mennyit ér meg hogy vegyek e vagy sem... próbálkozzak vele vagy sem..  de mivel még új vagyok itt és gondoltam majd valami választ kapok hogy LÉCCI MÁSIKON KÉRDEZD....pl gumibogi féle válaszra gondoltam  .... thx  Cool

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63179 Dátum: 2012 Augusztus 03, 11:35:32 »



Cheesy  Grin Cool
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63178 Dátum: 2012 Augusztus 03, 10:04:36 »

BlackP  akkor külön szeretném tőled megkérdezni hogy egy 64 es bogár motorfedelét egy 71es bogárra rálehet e tenni? gondolom köténylemez átalakítás szükséges de nem tudom hogy a rugó ami feszíti a fedelet az bele illik e a 64-es be Smiley parancsolj  Smiley csak hogy a végkifejLet ez lett voln...a csak kíváncsi voltam hogy kinek mennyit ér meg hogy vegyek e vagy sem... próbálkozzak vele vagy sem..  de mivel még új vagyok itt és gondoltam majd valami választ kapok hogy LÉCCI MÁSIKON KÉRDEZD....pl gumibogi féle válaszra gondoltam  .... thx  Cool

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #63177 Dátum: 2012 Augusztus 03, 09:37:23 »

Ezt a viccekbe kellett volna! :-)))

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63176 Dátum: 2012 Augusztus 03, 09:26:11 »



BlackP  akkor külön szeretném tőled megkérdezni hogy egy 64 es bogár motorfedelét egy 71es bogárra rálehet e tenni? gondolom köténylemez átalakítás szükséges de nem tudom hogy a rugó ami feszíti a fedelet az bele illik e a 64-es be Smiley parancsolj  Smiley csak hogy a végkifejLet ez lett voln...a csak kíváncsi voltam hogy kinek mennyit ér meg hogy vegyek e vagy sem... próbálkozzak vele vagy sem..  de mivel még új vagyok itt és gondoltam majd valami választ kapok hogy LÉCCI MÁSIKON KÉRDEZD....pl gumibogi féle válaszra gondoltam  .... thx  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 03, 09:29:46 írta trobert22 »
Elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #63175 Dátum: 2012 Augusztus 03, 09:13:06 »


alkatrészes topikban próbáld meg

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #63174 Dátum: 2012 Augusztus 03, 09:12:09 »


idézd be még 20* ezen az oldalon, akkor kapsz választ. amúgy mi köze a szereléshez? van alkatrészes topik...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63173 Dátum: 2012 Augusztus 03, 09:08:20 »

Uff mindenki!

kérdésem lenne.. egy 64es bogár motorháztetőt mennyiért éri meg megvenni?? a minél olcsóbban kívül Cheesy vagyis mennyi a max milyen korül mozognak??
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63172 Dátum: 2012 Augusztus 02, 22:20:29 »

Ez nem hosszúváltós volt?

Nekem az F-es néha kijön 8 alatt országúti használatban.
Szerintem amíg a motor nincs jó állapotban, (Gyűrűk, szelepek, gyújtás, karbi) addig nem hiszem, hogy a fogyasztást kellene méricskélni.

ha ezt rám értetted akkor válaszolok Cheesy nem nem méricskélem én örültem hogy ennyi idő után elindult az autó.... én csak azért kérdeztem hogy valószínű ezek miatt szopta be a fél litert percek alatt.. csak kíváncsi voltam h kb mennyit eszik...  Smiley de megnyugtat hogy normál vezetési stílusnál beállított motornál kb ennyit eszik..
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63171 Dátum: 2012 Augusztus 02, 21:28:44 »

Megjegyzem, hogy OT-s a bogár így a drótozás nem játszik.  Kiss
Ezt a viccekbe kellett volna! :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #63170 Dátum: 2012 Augusztus 02, 21:19:43 »

tehát karkörzés ovatos törzsdöntés előre hátra 4szer törzsforgatás 4szer gugolás 4-5ször ha megfelelően bemelegedtek az izületeid akkor előbb letérdelsz majd lejjebb hajolsz majd féloldalt fekve benézel a szaros autód alá és megnézed hogy afűtésdobon lévő karon van egyáltalán bovden vagy egy 3évvel ezelőtti őszi sörözés alkalmával ki lettek drótozva a karok (mert mozgató bowden hiányában zárva lenne) Kiss
Azért téged idézlek be mert ez volt a legmagyarosabb megnyilvánulás az összes tanács közül.  Tongue
Megjegyzem, hogy OT-s a bogár így a drótozás nem játszik.  Kiss
Mindenesetre köszi a tanácsod  Roll Eyes

A többi építő jellegű hozzászólást is köszönöm, amint lesz egy kis időm kipróbálom azokat IS.  Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #63169 Dátum: 2012 Augusztus 02, 21:08:47 »

Szia!

........
Fogyasztás: A kék bogaram F2-es ....
....


Ez nem hosszúváltós volt?

Nekem az F-es néha kijön 8 alatt országúti használatban.
Szerintem amíg a motor nincs jó állapotban, (Gyűrűk, szelepek, gyújtás, karbi) addig nem hiszem, hogy a fogyasztást kellene méricskélni.
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63168 Dátum: 2012 Augusztus 02, 19:50:10 »

Uff mindenki!

kérdésem lenne.. egy 64es bogár motorháztetőt mennyiért éri meg megvenni?? a minél olcsóbban kívül Cheesy vagyis mennyi a max milyen korül mozognak??
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 02, 19:52:57 írta trobert22 »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63167 Dátum: 2012 Augusztus 02, 17:58:58 »

A régi fellépőm eléggé elrozsdált, de a gumi tűrhető rajta. Megvan az utódja, de azon meg nincs gumi.
A régiről leszedném a gumit, és átragasztanám az újra.
Valaki csinálta már ezt? Lejön a gumi egyben? Milyen ragasztó kell hozzá?

Jó történet kövezkezik. 1983-ban amikor megvettem a bogaramat új fellépőgumit ragasztottam rá. A cégnél ahol dolgoztam ki is irattam 150 cenitis darabot ami 120 centi széles volt. két 20 centis csikot levágtam a gumiból, ráadásul még keskenyedett is hátrafelé. A csoportvezető és a többi kollegám, meg röhögött, hogy mekkora hulladék maradt. Ott cikiztek engem, és a kollegám mondta, hogy vágjak még egy garniturát, mert jó lesz tartaléknak. Így is több mint a fele megmaradt a guminak, és röhögtek, hogy ezért tart itt az ország. A gumit elraktam, és sokat ketülgettem, de 28 év után felragasztottam a fellépőmre.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63166 Dátum: 2012 Augusztus 02, 17:43:02 »

Mi cseréltünk le,gyári új köszöbön fekete gumit,zöldre,csak azt a lemezperemet kellett kicsit kifeszegetni,ahová be volt fogatva.Nem volt ráragsztva.
én is szedtem le gyárit, 2 párat is, azokon meg volt ragasztó. Igaz, perem is.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #63165 Dátum: 2012 Augusztus 02, 11:25:34 »

Szerintem a gumiborítás nincsen gyárilag ráragasztva.
Allul van a küszöbön egy lemezperem,amibe a gumi be van fűzve,vagy be van csiptetve,tehát egy oldalon lefogatva.A gumiborítás másik széle pedig be van fogatva a kaszni és a fellépő közé.

De ha hülyeséget írtam,majd kijavítanak.
Mi cseréltünk le,gyári új köszöbön fekete gumit,zöldre,csak azt a lemezperemet kellett kicsit kifeszegetni,ahová be volt fogatva.Nem volt ráragsztva.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #63164 Dátum: 2012 Augusztus 02, 11:24:00 »

A régi fellépőm eléggé elrozsdált, de a gumi tűrhető rajta. Megvan az utódja, de azon meg nincs gumi.
A régiről leszedném a gumit, és átragasztanám az újra.
Valaki csinálta már ezt? Lejön a gumi egyben? Milyen ragasztó kell hozzá?

Szerintem a gumiborítás nincsen gyárilag ráragasztva.
Allul van a küszöbön egy lemezperem,amibe a gumi be van fűzve,vagy be van csiptetve,tehát egy oldalon lefogatva.A gumiborítás másik széle pedig be van fogatva a kaszni és a fellépő közé.

De ha hülyeséget írtam,majd kijavítanak.
Elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #63163 Dátum: 2012 Augusztus 02, 11:14:39 »

Ahham értem asszem! de hát fúvókázás alatt mit értesz ? Cheesy kicserélted vagy felújítottad a fúvókákat? F2-es az miaz?
Motorszám.
http://vbklub.net/motorkodok.htm
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63162 Dátum: 2012 Augusztus 02, 11:14:09 »

.
Vagy veszel olyan kutayházat az obiban, aminek nincs fűtés kivezetése.

a kérdés nem is ez, hanem az, hogy mi gond lehet, ha nincs hűtése a kipuffnak, mivel fűtésdob nincs. Szerintem semmi.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63161 Dátum: 2012 Augusztus 02, 11:00:35 »

Szia!

F1 blokk kis olajfuratos szimplaszívós. F2-es nagy olajfuratos szimplaszívós (a hengerfej) ezek a gyárilag 40 lovas motorok.
AB nagyolajfuratos duplaszívós gyárilag 44 lovas motor.

F-es motorok alul valamivel nyomatékosabbak. AB-s meg felül talán picit tovább forog (forgottak új korukban).
F2-es AB-s motor tuningra jobban alkalmas.
Fogyasztás: A kék bogaram F2-es amikor megvettem a 12-14 litert simán benyelte, viszont ment elég tisztességesen. Cserébe a kipufogón az elégetlen benzint köpte ki. Alapjáraton pöttyös lett a kezem a kipufogógáztól.  Grin
Karbifúvókázás után viszont kellemes 8 literes lett a fogyasztása (1.6-os F2-ről beszélünk) enyhén morgó főtengellyel is megfutotta a 130-at és tartósan nem okozott neki gondot a 110-120 tartása.
Az AB-sem is beéri 7-9 liter között (ez 1.3-as). Tudja a tartós 110-120-at, 4 felnőttel az M0-son végig 110-el tekertünk. Bogárébresztőn megfutotta a 136 km/h csúcsot GPS-el mérve.

Normál használat mellett gyári állapotban mindegy milyen motor van benne, csak jó legyen.


Ahham értem asszem! de hát fúvókázás alatt mit értesz ? Cheesy kicserélted vagy felújítottad a fúvókákat? F2-es az miaz? bocs hogy alapszintü kérdéseket teszek fel de így tanulok bocsi Smiley az a kemény hogy ez a bogi kb 99 óta nem fut az utakon .. azóta ment majd utoljára kb 7 éve nem ment de pöccre inult 2 hengerrel egy kis megszakító pucolással.. aztán kiderült hogy két kábel meg volt cserélve de utána ment mind a 4 henger... sokat nem járattam ne legyen baja de a fél liter benzint kb 3 perc vagy 4 perc alatt alapjáraton megette.. gondolom ezer éve áll szelepek nicnsenek beállítva gyújtás is szar meg hát ahogy néztem még a szivatót is ráhúzta me hidegecske volt. meg hát eszegeti az olajocskát mert levettem az ékszíj tárcsát és halvány szivárgás van a tövében , vagy leragadtak a gyűrűk.. lényeg ha felújítanám megkapna szimeringeket meg belenne állítva midnen akkor nem enne ennyire sokat.....  lehet hoyg csak donor lesz a kocsi mert az alja elég fos...
Elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #63160 Dátum: 2012 Augusztus 02, 10:47:21 »

Hali!

ezer éve nem voltam itt.. lenne egy kérdésem... szerintem nem fogok válasz nélkül maradni Cheesy
Szóval fogyasztással kapcsolatos kérdésem lenne elsősorban..  halottam valamerre hogy az f-es motor kódú blokkok többet esznek mint az AB-motorkóddal ellátott blokkok.. mi ebben az igazság?? vagy mi a különbség?? mert választ találtam rá hogy ha nagyobb hengert meg dugót akarok akkor mi jó mi nem jó.. de ez engem most nem érint mert nem kell nagyobb... van egy bogaram ami még felújításra vár vagy még kitalálom.. lehet hogy másik lesz helyette..... :S
Szia!

F1 blokk kis olajfuratos szimplaszívós. F2-es nagy olajfuratos szimplaszívós (a hengerfej) ezek a gyárilag 40 lovas motorok.
AB nagyolajfuratos duplaszívós gyárilag 44 lovas motor.

F-es motorok alul valamivel nyomatékosabbak. AB-s meg felül talán picit tovább forog (forgottak új korukban).
F2-es AB-s motor tuningra jobban alkalmas.
Fogyasztás: A kék bogaram F2-es amikor megvettem a 12-14 litert simán benyelte, viszont ment elég tisztességesen. Cserébe a kipufogón az elégetlen benzint köpte ki. Alapjáraton pöttyös lett a kezem a kipufogógáztól.  Grin
Karbifúvókázás után viszont kellemes 8 literes lett a fogyasztása (1.6-os F2-ről beszélünk) enyhén morgó főtengellyel is megfutotta a 130-at és tartósan nem okozott neki gondot a 110-120 tartása.
Az AB-sem is beéri 7-9 liter között (ez 1.3-as). Tudja a tartós 110-120-at, 4 felnőttel az M0-son végig 110-el tekertünk. Bogárébresztőn megfutotta a 136 km/h csúcsot GPS-el mérve.

Normál használat mellett gyári állapotban mindegy milyen motor van benne, csak jó legyen.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #63159 Dátum: 2012 Augusztus 02, 10:44:59 »

Apropó! Ha zárva a fűtéskar és mégis megsül a lában menet közben, meg a szélvédőre is meleg jön akkor merre keresgéljek? (a bowdenek lazák, tehát elvileg zárva kellene, hogy legyen a csappantyú)
A hőcserélőben levő dupla csappantyú nem zár rendesen. Baj. Javítás: Adony

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63158 Dátum: 2012 Augusztus 02, 10:40:27 »

A régi fellépőm eléggé elrozsdált, de a gumi tűrhető rajta. Megvan az utódja, de azon meg nincs gumi.
A régiről leszedném a gumit, és átragasztanám az újra.
Valaki csinálta már ezt? Lejön a gumi egyben? Milyen ragasztó kell hozzá?

szerintem kezdd el leszedni és meglátod. Ragasztani meg fordított sorrendben, bármilyen fém és gumi közé való ragasztóval.. Roll Eyes

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #63157 Dátum: 2012 Augusztus 02, 08:43:06 »

A régi fellépőm eléggé elrozsdált, de a gumi tűrhető rajta. Megvan az utódja, de azon meg nincs gumi.
A régiről leszedném a gumit, és átragasztanám az újra.
Valaki csinálta már ezt? Lejön a gumi egyben? Milyen ragasztó kell hozzá?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63156 Dátum: 2012 Augusztus 02, 06:15:43 »

Értem Smiley és amúgy átlagban ha nem nyomom a taplógázt és kellemes súlya van a lábamnak, akkor normálisan átlagban mennyit zabálnak? miylen sebesség javasolt vagy nem is tudom.. sok minden függ ettől tudom csak úgy álltalában..

sebesség legalább 110.
hadd szokja! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #63155 Dátum: 2012 Augusztus 02, 05:52:49 »

A gerjesztési dolgokkal nem vagyok tisztában, de számítok Vilire. :-)

simán ki lehet cserélni akkor?
elektromos bekötésekkel mizu volt?

én is gondolkodom ezen.....
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #63154 Dátum: 2012 Augusztus 02, 05:52:05 »

7-12 liter, lábtól, útvonal hosszától, város-vidék viszonylattól és spórolásra való hajlamtól függően.

Értem Smiley és amúgy átlagban ha nem nyomom a taplógázt és kellemes súlya van a lábamnak, akkor normálisan átlagban mennyit zabálnak? miylen sebesség javasolt vagy nem is tudom.. sok minden függ ettől tudom csak úgy álltalában..
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #63153 Dátum: 2012 Augusztus 02, 05:51:02 »

.
Vagy veszel olyan kutayházat az obiban, aminek nincs fűtés kivezetése.

ledugózandók a turbinaház lukai?
Oldalak: 1 ... 431 432 433 434 435 [436] 437 438 439 440 441 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.217 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.