www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 00:07:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 432 433 434 435 436 [437] 438 439 440 441 442 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14819165 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63171 Dátum: 2012 Augusztus 02, 21:28:44 »

Megjegyzem, hogy OT-s a bogár így a drótozás nem játszik.  Kiss
Ezt a viccekbe kellett volna! :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #63170 Dátum: 2012 Augusztus 02, 21:19:43 »

tehát karkörzés ovatos törzsdöntés előre hátra 4szer törzsforgatás 4szer gugolás 4-5ször ha megfelelően bemelegedtek az izületeid akkor előbb letérdelsz majd lejjebb hajolsz majd féloldalt fekve benézel a szaros autód alá és megnézed hogy afűtésdobon lévő karon van egyáltalán bovden vagy egy 3évvel ezelőtti őszi sörözés alkalmával ki lettek drótozva a karok (mert mozgató bowden hiányában zárva lenne) Kiss
Azért téged idézlek be mert ez volt a legmagyarosabb megnyilvánulás az összes tanács közül.  Tongue
Megjegyzem, hogy OT-s a bogár így a drótozás nem játszik.  Kiss
Mindenesetre köszi a tanácsod  Roll Eyes

A többi építő jellegű hozzászólást is köszönöm, amint lesz egy kis időm kipróbálom azokat IS.  Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #63169 Dátum: 2012 Augusztus 02, 21:08:47 »

Szia!

........
Fogyasztás: A kék bogaram F2-es ....
....


Ez nem hosszúváltós volt?

Nekem az F-es néha kijön 8 alatt országúti használatban.
Szerintem amíg a motor nincs jó állapotban, (Gyűrűk, szelepek, gyújtás, karbi) addig nem hiszem, hogy a fogyasztást kellene méricskélni.
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63168 Dátum: 2012 Augusztus 02, 19:50:10 »

Uff mindenki!

kérdésem lenne.. egy 64es bogár motorháztetőt mennyiért éri meg megvenni?? a minél olcsóbban kívül Cheesy vagyis mennyi a max milyen korül mozognak??
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 02, 19:52:57 írta trobert22 »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63167 Dátum: 2012 Augusztus 02, 17:58:58 »

A régi fellépőm eléggé elrozsdált, de a gumi tűrhető rajta. Megvan az utódja, de azon meg nincs gumi.
A régiről leszedném a gumit, és átragasztanám az újra.
Valaki csinálta már ezt? Lejön a gumi egyben? Milyen ragasztó kell hozzá?

Jó történet kövezkezik. 1983-ban amikor megvettem a bogaramat új fellépőgumit ragasztottam rá. A cégnél ahol dolgoztam ki is irattam 150 cenitis darabot ami 120 centi széles volt. két 20 centis csikot levágtam a gumiból, ráadásul még keskenyedett is hátrafelé. A csoportvezető és a többi kollegám, meg röhögött, hogy mekkora hulladék maradt. Ott cikiztek engem, és a kollegám mondta, hogy vágjak még egy garniturát, mert jó lesz tartaléknak. Így is több mint a fele megmaradt a guminak, és röhögtek, hogy ezért tart itt az ország. A gumit elraktam, és sokat ketülgettem, de 28 év után felragasztottam a fellépőmre.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63166 Dátum: 2012 Augusztus 02, 17:43:02 »

Mi cseréltünk le,gyári új köszöbön fekete gumit,zöldre,csak azt a lemezperemet kellett kicsit kifeszegetni,ahová be volt fogatva.Nem volt ráragsztva.
én is szedtem le gyárit, 2 párat is, azokon meg volt ragasztó. Igaz, perem is.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #63165 Dátum: 2012 Augusztus 02, 11:25:34 »

Szerintem a gumiborítás nincsen gyárilag ráragasztva.
Allul van a küszöbön egy lemezperem,amibe a gumi be van fűzve,vagy be van csiptetve,tehát egy oldalon lefogatva.A gumiborítás másik széle pedig be van fogatva a kaszni és a fellépő közé.

De ha hülyeséget írtam,majd kijavítanak.
Mi cseréltünk le,gyári új köszöbön fekete gumit,zöldre,csak azt a lemezperemet kellett kicsit kifeszegetni,ahová be volt fogatva.Nem volt ráragsztva.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #63164 Dátum: 2012 Augusztus 02, 11:24:00 »

A régi fellépőm eléggé elrozsdált, de a gumi tűrhető rajta. Megvan az utódja, de azon meg nincs gumi.
A régiről leszedném a gumit, és átragasztanám az újra.
Valaki csinálta már ezt? Lejön a gumi egyben? Milyen ragasztó kell hozzá?

Szerintem a gumiborítás nincsen gyárilag ráragasztva.
Allul van a küszöbön egy lemezperem,amibe a gumi be van fűzve,vagy be van csiptetve,tehát egy oldalon lefogatva.A gumiborítás másik széle pedig be van fogatva a kaszni és a fellépő közé.

De ha hülyeséget írtam,majd kijavítanak.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #63163 Dátum: 2012 Augusztus 02, 11:14:39 »

Ahham értem asszem! de hát fúvókázás alatt mit értesz ? Cheesy kicserélted vagy felújítottad a fúvókákat? F2-es az miaz?
Motorszám.
http://vbklub.net/motorkodok.htm
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63162 Dátum: 2012 Augusztus 02, 11:14:09 »

.
Vagy veszel olyan kutayházat az obiban, aminek nincs fűtés kivezetése.

a kérdés nem is ez, hanem az, hogy mi gond lehet, ha nincs hűtése a kipuffnak, mivel fűtésdob nincs. Szerintem semmi.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63161 Dátum: 2012 Augusztus 02, 11:00:35 »

Szia!

F1 blokk kis olajfuratos szimplaszívós. F2-es nagy olajfuratos szimplaszívós (a hengerfej) ezek a gyárilag 40 lovas motorok.
AB nagyolajfuratos duplaszívós gyárilag 44 lovas motor.

F-es motorok alul valamivel nyomatékosabbak. AB-s meg felül talán picit tovább forog (forgottak új korukban).
F2-es AB-s motor tuningra jobban alkalmas.
Fogyasztás: A kék bogaram F2-es amikor megvettem a 12-14 litert simán benyelte, viszont ment elég tisztességesen. Cserébe a kipufogón az elégetlen benzint köpte ki. Alapjáraton pöttyös lett a kezem a kipufogógáztól.  Grin
Karbifúvókázás után viszont kellemes 8 literes lett a fogyasztása (1.6-os F2-ről beszélünk) enyhén morgó főtengellyel is megfutotta a 130-at és tartósan nem okozott neki gondot a 110-120 tartása.
Az AB-sem is beéri 7-9 liter között (ez 1.3-as). Tudja a tartós 110-120-at, 4 felnőttel az M0-son végig 110-el tekertünk. Bogárébresztőn megfutotta a 136 km/h csúcsot GPS-el mérve.

Normál használat mellett gyári állapotban mindegy milyen motor van benne, csak jó legyen.


Ahham értem asszem! de hát fúvókázás alatt mit értesz ? Cheesy kicserélted vagy felújítottad a fúvókákat? F2-es az miaz? bocs hogy alapszintü kérdéseket teszek fel de így tanulok bocsi Smiley az a kemény hogy ez a bogi kb 99 óta nem fut az utakon .. azóta ment majd utoljára kb 7 éve nem ment de pöccre inult 2 hengerrel egy kis megszakító pucolással.. aztán kiderült hogy két kábel meg volt cserélve de utána ment mind a 4 henger... sokat nem járattam ne legyen baja de a fél liter benzint kb 3 perc vagy 4 perc alatt alapjáraton megette.. gondolom ezer éve áll szelepek nicnsenek beállítva gyújtás is szar meg hát ahogy néztem még a szivatót is ráhúzta me hidegecske volt. meg hát eszegeti az olajocskát mert levettem az ékszíj tárcsát és halvány szivárgás van a tövében , vagy leragadtak a gyűrűk.. lényeg ha felújítanám megkapna szimeringeket meg belenne állítva midnen akkor nem enne ennyire sokat.....  lehet hoyg csak donor lesz a kocsi mert az alja elég fos...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #63160 Dátum: 2012 Augusztus 02, 10:47:21 »

Hali!

ezer éve nem voltam itt.. lenne egy kérdésem... szerintem nem fogok válasz nélkül maradni Cheesy
Szóval fogyasztással kapcsolatos kérdésem lenne elsősorban..  halottam valamerre hogy az f-es motor kódú blokkok többet esznek mint az AB-motorkóddal ellátott blokkok.. mi ebben az igazság?? vagy mi a különbség?? mert választ találtam rá hogy ha nagyobb hengert meg dugót akarok akkor mi jó mi nem jó.. de ez engem most nem érint mert nem kell nagyobb... van egy bogaram ami még felújításra vár vagy még kitalálom.. lehet hogy másik lesz helyette..... :S
Szia!

F1 blokk kis olajfuratos szimplaszívós. F2-es nagy olajfuratos szimplaszívós (a hengerfej) ezek a gyárilag 40 lovas motorok.
AB nagyolajfuratos duplaszívós gyárilag 44 lovas motor.

F-es motorok alul valamivel nyomatékosabbak. AB-s meg felül talán picit tovább forog (forgottak új korukban).
F2-es AB-s motor tuningra jobban alkalmas.
Fogyasztás: A kék bogaram F2-es amikor megvettem a 12-14 litert simán benyelte, viszont ment elég tisztességesen. Cserébe a kipufogón az elégetlen benzint köpte ki. Alapjáraton pöttyös lett a kezem a kipufogógáztól.  Grin
Karbifúvókázás után viszont kellemes 8 literes lett a fogyasztása (1.6-os F2-ről beszélünk) enyhén morgó főtengellyel is megfutotta a 130-at és tartósan nem okozott neki gondot a 110-120 tartása.
Az AB-sem is beéri 7-9 liter között (ez 1.3-as). Tudja a tartós 110-120-at, 4 felnőttel az M0-son végig 110-el tekertünk. Bogárébresztőn megfutotta a 136 km/h csúcsot GPS-el mérve.

Normál használat mellett gyári állapotban mindegy milyen motor van benne, csak jó legyen.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #63159 Dátum: 2012 Augusztus 02, 10:44:59 »

Apropó! Ha zárva a fűtéskar és mégis megsül a lában menet közben, meg a szélvédőre is meleg jön akkor merre keresgéljek? (a bowdenek lazák, tehát elvileg zárva kellene, hogy legyen a csappantyú)
A hőcserélőben levő dupla csappantyú nem zár rendesen. Baj. Javítás: Adony

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63158 Dátum: 2012 Augusztus 02, 10:40:27 »

A régi fellépőm eléggé elrozsdált, de a gumi tűrhető rajta. Megvan az utódja, de azon meg nincs gumi.
A régiről leszedném a gumit, és átragasztanám az újra.
Valaki csinálta már ezt? Lejön a gumi egyben? Milyen ragasztó kell hozzá?

szerintem kezdd el leszedni és meglátod. Ragasztani meg fordított sorrendben, bármilyen fém és gumi közé való ragasztóval.. Roll Eyes

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #63157 Dátum: 2012 Augusztus 02, 08:43:06 »

A régi fellépőm eléggé elrozsdált, de a gumi tűrhető rajta. Megvan az utódja, de azon meg nincs gumi.
A régiről leszedném a gumit, és átragasztanám az újra.
Valaki csinálta már ezt? Lejön a gumi egyben? Milyen ragasztó kell hozzá?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63156 Dátum: 2012 Augusztus 02, 06:15:43 »

Értem Smiley és amúgy átlagban ha nem nyomom a taplógázt és kellemes súlya van a lábamnak, akkor normálisan átlagban mennyit zabálnak? miylen sebesség javasolt vagy nem is tudom.. sok minden függ ettől tudom csak úgy álltalában..

sebesség legalább 110.
hadd szokja! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #63155 Dátum: 2012 Augusztus 02, 05:52:49 »

A gerjesztési dolgokkal nem vagyok tisztában, de számítok Vilire. :-)

simán ki lehet cserélni akkor?
elektromos bekötésekkel mizu volt?

én is gondolkodom ezen.....
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #63154 Dátum: 2012 Augusztus 02, 05:52:05 »

7-12 liter, lábtól, útvonal hosszától, város-vidék viszonylattól és spórolásra való hajlamtól függően.

Értem Smiley és amúgy átlagban ha nem nyomom a taplógázt és kellemes súlya van a lábamnak, akkor normálisan átlagban mennyit zabálnak? miylen sebesség javasolt vagy nem is tudom.. sok minden függ ettől tudom csak úgy álltalában..
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #63153 Dátum: 2012 Augusztus 02, 05:51:02 »

.
Vagy veszel olyan kutayházat az obiban, aminek nincs fűtés kivezetése.

ledugózandók a turbinaház lukai?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63152 Dátum: 2012 Augusztus 01, 22:43:37 »

Ha a futesdob utan veszi le a harmonikat, semmi rosszat nem csinal vele, a csovek es a motor hulnek tovabbra is normalisan. Ha a turbinahaz es futesdob kozul veszi le a csovet, az gond.
ha nincs fűtésdob, helyette J-cső, éppezért nincs turbinaházról lejövő cső, akkor mi gond lehet? Illetve ledugózandók a turbinaház lukai?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63151 Dátum: 2012 Augusztus 01, 22:34:00 »

az F és AB blokkok 40-44 lóerősek fogyasztásuk  azonos  állapotok esetén kizárolag a lábad súlyától függ .
és hogy mi a különbség azt 2oldalon keresztül lehet ecsetelni  F blokk  szimplaszívós kicsi vagy nagy olajfuratos .....

Értem Smiley és amúgy átlagban ha nem nyomom a taplógázt és kellemes súlya van a lábamnak, akkor normálisan átlagban mennyit zabálnak? miylen sebesség javasolt vagy nem is tudom.. sok minden függ ettől tudom csak úgy álltalában..
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63150 Dátum: 2012 Augusztus 01, 22:24:26 »

bocsi de ezt most nem vágom..   látom hogy itt elég családias a hangulat én még nem vagyok folyamatos emberke itt de remélem hamarosan..
az F és AB blokkok 40-44 lóerősek fogyasztásuk  azonos  állapotok esetén kizárolag a lábad súlyától függ .
és hogy mi a különbség azt 2oldalon keresztül lehet ecsetelni  F blokk  szimplaszívós kicsi vagy nagy olajfuratos .....

Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63149 Dátum: 2012 Augusztus 01, 22:19:43 »

semmi  a többire majd 2oldalon keresztül osztják az észt.... Wink

bocsi de ezt most nem vágom..   látom hogy itt elég családias a hangulat én még nem vagyok folyamatos emberke itt de remélem hamarosan..
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63148 Dátum: 2012 Augusztus 01, 22:14:44 »

Hali!

ezer éve nem voltam itt.. lenne egy kérdésem... szerintem nem fogok válasz nélkül maradni Cheesy
Szóval fogyasztással kapcsolatos kérdésem lenne elsősorban..  halottam valamerre hogy az f-es motor kódú blokkok többet esznek mint az AB-motorkóddal ellátott blokkok.. mi ebben az igazság??
semmi  a többire majd 2oldalon keresztül osztják az észt.... Wink

Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63147 Dátum: 2012 Augusztus 01, 22:11:35 »

Hali!

ezer éve nem voltam itt.. lenne egy kérdésem... szerintem nem fogok válasz nélkül maradni Cheesy
Szóval fogyasztással kapcsolatos kérdésem lenne elsősorban..  halottam valamerre hogy az f-es motor kódú blokkok többet esznek mint az AB-motorkóddal ellátott blokkok.. mi ebben az igazság?? vagy mi a különbség?? mert választ találtam rá hogy ha nagyobb hengert meg dugót akarok akkor mi jó mi nem jó.. de ez engem most nem érint mert nem kell nagyobb... van egy bogaram ami még felújításra vár vagy még kitalálom.. lehet hogy másik lesz helyette..... :S
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #63146 Dátum: 2012 Augusztus 01, 21:54:43 »

tehát karkörzés ovatos törzsdöntés előre hátra 4szer törzsforgatás 4szer gugolás 4-5ször ha megfelelően bemelegedtek az izületeid akkor előbb letérdelsz majd lejjebb hajolsz majd féloldalt fekve benézel a szaros autód alá és megnézed hogy afűtésdobon lévő karon van egyáltalán bovden vagy egy 3évvel ezelőtti őszi sörözés alkalmával ki lettek drótozva a karok (mert mozgató bowden hiányában zárva lenne) Kiss
Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63145 Dátum: 2012 Augusztus 01, 21:52:46 »

Apropó! Ha zárva a fűtéskar és mégis megsül a lában menet közben, meg a szélvédőre is meleg jön akkor merre keresgéljek? (a bowdenek lazák, tehát elvileg zárva kellene, hogy legyen a csappantyú)
tehát karkörzés ovatos törzsdöntés előre hátra 4szer törzsforgatás 4szer gugolás 4-5ször ha megfelelően bemelegedtek az izületeid akkor előbb letérdelsz majd lejjebb hajolsz majd féloldalt fekve benézel a szaros autód alá és megnézed hogy afűtésdobon lévő karon van egyáltalán bovden vagy egy 3évvel ezelőtti őszi sörözés alkalmával ki lettek drótozva a karok (mert mozgató bowden hiányában zárva lenne) Kiss

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63144 Dátum: 2012 Augusztus 01, 21:50:04 »

Nyáron leszoktam venni az összekötő harmonika csöveket.
Hát én nem veszek le semmit.Minden csövem jó,kipuf nem jukas hisz felujítottam,meleg nem jön be semmi.bár a dobon kokányoltam a csappantyunáĺ,de működik.

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63143 Dátum: 2012 Augusztus 01, 21:47:58 »

Sejtem, de hogyan tudnám kipróbálni/tesztelni?
Odamesz, megmozgatod, a harmonikacsovet leveszed a futesdob es a kasztnin levo csonk kozul, megnezed merre megy a levego, be tudod-e zarni teljesen a csappantyut, ha nem, vagy nem jol jar a kallantyu, vagy nincs megfeleloen rogzitve rajta a bowden, vagy nincs meg a visszahuzo rugo a futesdob csappantyujanak karjan, akkor ezeket szepen megoldod ... ha gazos, a futesdobot le is veheted, konnyebb vele dolgozni, ha ki van szerelve :-) Ha megjavitottad visszarakod, orulsz.


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #63142 Dátum: 2012 Augusztus 01, 21:45:13 »

Ha a futesdob utan veszi le a harmonikat, semmi rosszat nem csinal vele, a csovek es a motor hulnek tovabbra is normalisan. Ha a turbinahaz es futesdob kozul veszi le a csovet, az gond.
Pontosan fogalmazva. EZ nekem nem ment.  Grin
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63141 Dátum: 2012 Augusztus 01, 21:45:04 »

Csak a kar van zárt állásban,de a bowdennek valószínű semmi köze már a csappantyúhoz.Nézd meg a bowden végét a helyén van e

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63140 Dátum: 2012 Augusztus 01, 21:44:11 »

Nekem az a magánvéleményem, hogy ez nem jó praktika, az előbb leírtak miatt. Talán előbb megadja magát ott bent valami és jön a gáz.
Ha a futesdob utan veszi le a harmonikat, semmi rosszat nem csinal vele, a csovek es a motor hulnek tovabbra is normalisan. Ha a turbinahaz es futesdob kozul veszi le a csovet, az gond.


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #63139 Dátum: 2012 Augusztus 01, 21:42:25 »

Nyáron leszoktam venni az összekötő harmonika csöveket.
Nekem az a magánvéleményem, hogy ez nem jó praktika, az előbb leírtak miatt. Talán előbb megadja magát ott bent valami és jön a gáz.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #63138 Dátum: 2012 Augusztus 01, 21:39:35 »

Sejtem, de hogyan tudnám kipróbálni/tesztelni?
ha jön a meleg, nincs zárva. már tesztelted is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #63137 Dátum: 2012 Augusztus 01, 21:38:12 »

Gyakorlatilag nincs zarva a csappantyu.
Sejtem, de hogyan tudnám kipróbálni/tesztelni?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #63136 Dátum: 2012 Augusztus 01, 21:38:05 »

Apropó! Ha zárva a fűtéskar és mégis megsül a lában menet közben, meg a szélvédőre is meleg jön akkor merre keresgéljek? (a bowdenek lazák, tehát elvileg zárva kellene, hogy legyen a csappantyú)
Nyáron leszoktam venni az összekötő harmonika csöveket.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63135 Dátum: 2012 Augusztus 01, 21:37:08 »

elvileg zárva kellene, hogy legyen a csappantyú
Gyakorlatilag nincs zarva a csappantyu.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #63134 Dátum: 2012 Augusztus 01, 21:36:31 »

ha nincs szétrohadva a fűtődob és zárva a fűtés  és jól megpörgeted simán lebassza a gégecsövet (zárt állapotba csak kb. a negyede megy át a levegőnek  fűtődobon )

Apropó! Ha zárva a fűtéskar és mégis megsül a lában menet közben, meg a szélvédőre is meleg jön akkor merre keresgéljek? (a bowdenek lazák, tehát elvileg zárva kellene, hogy legyen a csappantyú)

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63133 Dátum: 2012 Augusztus 01, 21:29:17 »

Így már érthető.  Afűtési szezon előtt mejn azért egy nagyobbat lehúzott csövekkel, mert kellemetlen lesz a szag ami bejön az első fűtésnyitáskor.

Gázálarcot kell rendszeresíteni a kocsihoz!  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63132 Dátum: 2012 Augusztus 01, 21:28:05 »

Így már érthető.  Afűtési szezon előtt mejn azért egy nagyobbat lehúzott csövekkel, mert kellemetlen lesz a szag ami bejön az első fűtésnyitáskor.

én először gégecső nélkül megküldeném aztán gégecső fel fűtődob és kaszni közötti vastagcső le és akkor faszásul kiszellőzik meg a por meg rozsda korom döglött egér nem az ülés alatt vagy a küszöbbe landol Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 01, 21:31:15 írta tati »

Oldalak: 1 ... 432 433 434 435 436 [437] 438 439 440 441 442 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.