www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 21:31:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 415 416 417 418 419 [420] 421 422 423 424 425 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14817225 alkalommal)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #63851 Dátum: 2012 Szeptember 27, 22:10:23 »


"már vettem a mostani gumi-fém-gumi betöltő helyett egy újabb bogárból végig fém gégecsövest, de azt nem tudtam feltenni, mert cserélni kéne a betöltő külső részét is plusz a bajonettes fedélről csavarosra váltani és a nyílás körül a fényezést leverni"
tölem van ?,mert ha igen és nem jó akkor visszaveszem.....
nekem csavaros van és ha telitankolom,akkor van egy pici benzinszag balkanyarnál.. Tongue

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #63850 Dátum: 2012 Szeptember 27, 22:02:06 »

kissé elegem van már abból hogy balkanyarban szivárog a benzin a betöltő cső alján ha legalább félig van a tank. nem tudom jobban meghúzni a bilincset az alsó gumi átvezetőn. kinek van erre jó megoldása? nem akarok belül semmi benzinszagot.
melyik a jó megoldás?
1. veszek a triumvirátusban új ilyen csövet és beszerelem akkor jó lesz?
2. milyen más típus betöltőcsövét vegyem hozzá? nincs esetleg olyan aminek van egy belső gallérja ami bevezeti a tankba, hogy ne álljon meg a benzin a tank csőrének peremében?

már vettem a mostani gumi-fém-gumi betöltő helyett egy újabb bogárból végig fém gégecsövest, de azt nem tudtam feltenni, mert cserélni kéne a betöltő külső részét is plusz a bajonettes fedélről csavarosra váltani és a nyílás körül a fényezést leverni
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63849 Dátum: 2012 Szeptember 27, 21:29:08 »

Arra gondoltam, amit a többiek írtak:
A gyári megszakítóhézag újszerű gyújtásnál (ami nem új megszakítót, hanem jó állapotú gyújtáselosztót jelent) 0,4. Ha a motor nem jár jól, nem indul, leáll a 0,4-es megszakítóhézaggal, akkor az azt mutatja, hogy valami nem jó. Ilyenkor nem az a megoldás, hogy elállítjuk rossz értékre a hézagot, hanem megkeressük a hibát. Különben soha sem lesz jó a motor. Ez lehet olyan egyszerű dolog is mint amit itt írtak: Ha megszakítóhézagot állítasz, akkor elmászik az előgyújtás is. Ha 0,6 megszakítóhézaggal mondjuk jó volt az előgyújtásod és beállítottad 0,4-re, akkor már rossz az előgyújtás... Ilyenkor nem az a megoldás, hogy visszaállítod a rossz hézagot, hanem beállítod az előgyújtást. Ha utána sem jó, akkor folytatni kell a hibakeresést.
Bocs, hogy megkérdőjeleztem a hozzáértésedet, nem bántásból tettem, de ez a motor olyan egyszerű mint a faék. Kb. 1 óra alatt mindent be lehet állítani tipp-toppra, illetve be lehet azonosítani a karbi, gyújtás, vezérlés hibáit. Ehhez mindössze 1-2 nagyon alap dolgot kell ismerni, de azokat biztosra tudni kell.
Pl. múltkor is jött hozzám ismerős, hogy szarul megy a motor (elvileg ért a motorszereléshez). Kezébe adtam a hézagmérőt, állítsd be a megszakítóhézagot. Jött be az utcáról, hogy beállította 0,4-re és szar. Kimentem, megnéztem, 1mm volt a megszakítóhézag...

Olyan pedig nincs, hogy egy megszakítóhézag 0,5-0,6 körül van. Azt vagy 0,5-re állítod, vagy 0,6-ra... Ha azt írod, hogy 0,5-0,6 körül van, akkor megkérdőjelezhető, hogy hogyan állítottad be?  Wink

a szelepfedélre visszatérve nem mondtam hogy nem kéne olajnak lennie csak nem tudtam hogy az olaj hol folyna vissza.. azért aggódtam.. na de igen a leg magasabb állásnál állítottam be.. beindult kb 10 másodpercig ment egyenletlenül.. aztán visszaállítottam most megnéztem egyenletesen jár és kb 0,5 0,6 körül van.. :S

1303LS
« Hozzászólás #63848 Dátum: 2012 Szeptember 27, 20:23:34 »

megszakító baszkurálás után MINDIG kell előgyújtást állítani.
próbalámpa, 10-es kulcs, aztán csóközön.
NEMMONDOD.  Cheesy
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63847 Dátum: 2012 Szeptember 27, 19:35:30 »

Akkor állítsd be 0,4-re, de előtte nézd meg a tengelyt, hogy nem lóg-e nagyon. Ha nagyon lóg (mondjuk 2-3tizedet) akkor csere/javítás.
0,4-es hézaggal állíts neki egy kis előgyújtást, vagy állítsd be az előgyújtást. A 0,5-0,6 és a 0,4 különbsége saccra, ad naki vagy 5-10fok előgyújtást. Pontosna most meg nem mondom, de valaki majdcsak számol egy zárásszöget, hogy jól rámpirítson.  Grin
megszakító baszkurálás után MINDIG kell előgyújtást állítani.
próbalámpa, 10-es kulcs, aztán csóközön.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #63846 Dátum: 2012 Szeptember 27, 18:49:51 »

a szelepfedélre visszatérve nem mondtam hogy nem kéne olajnak lennie csak nem tudtam hogy az olaj hol folyna vissza.. azért aggódtam.. na de igen a leg magasabb állásnál állítottam be.. beindult kb 10 másodpercig ment egyenletlenül.. aztán visszaállítottam most megnéztem egyenletesen jár és kb 0,5 0,6 körül van.. :S
Akkor állítsd be 0,4-re, de előtte nézd meg a tengelyt, hogy nem lóg-e nagyon. Ha nagyon lóg (mondjuk 2-3tizedet) akkor csere/javítás.
0,4-es hézaggal állíts neki egy kis előgyújtást, vagy állítsd be az előgyújtást. A 0,5-0,6 és a 0,4 különbsége saccra, ad naki vagy 5-10fok előgyújtást. Pontosna most meg nem mondom, de valaki majdcsak számol egy zárásszöget, hogy jól rámpirítson.  Grin
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63845 Dátum: 2012 Szeptember 27, 18:12:43 »

A 0,4-et akkor állítottad, amikor a bütyök csúcsa teljesen nyitotta a megszakítót? Vagy csak épp ahogy állt? (Bocs, hogy azt feltételezem, hogy nem tudod beállítani rendesen a megszakítóhézagot, de aki azt gondnak hiszi azt, hogy a szelepfedél alatt olaj van, az valószínűleg nem ért a motorokhoz)
Illetve nincs úgy elkopva az elosztó tengelyed, hogy annyira keveset emel, hogy 0,4 hézagnál amikor zárnia kéne akkor nem zár? A Váciak ilyesmikre gondolnak, nem pedig arra, hogy a megszakító új-e?! Ha minden jó, akkor 0,4 hézaggal be kell indulnia, ha azzal nem indul be, akkor vagy valami nagyon szar, vagy valamit biztos, hogy rosszul csinálsz!

a szelepfedélre visszatérve nem mondtam hogy nem kéne olajnak lennie csak nem tudtam hogy az olaj hol folyna vissza.. azért aggódtam.. na de igen a leg magasabb állásnál állítottam be.. beindult kb 10 másodpercig ment egyenletlenül.. aztán visszaállítottam most megnéztem egyenletesen jár és kb 0,5 0,6 körül van.. :S
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #63844 Dátum: 2012 Szeptember 27, 16:01:07 »


Biztos valaki szarul tette be és a vákumdob rossz irányban áll. Más oka nem nagyon lehet.
Nálam is ugyanez volt. Te raktad helyre.
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #63843 Dátum: 2012 Szeptember 27, 15:03:17 »

van hol a hardi oldható ez a legjobb

a bilicsek átmenő csavarját ki kell venni mindig...... más buktató nem mindig van kormány oszlop fele mindig könnyeben jön le
a csavarokat kivettem előszor lefelé próbáltam de nem engedett annyit utána a kormányoszlop felé akartam de valahogy arra sem akar annyit menni hogy kiférjen. Huh

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #63842 Dátum: 2012 Szeptember 27, 14:32:25 »

Majd Maresz megmondja, mert én úgy vettem le, hogy a kormányművet is levettem, nem tudom, hogy mi az a minimális, amit le kell venni.

Direkt van úgy, hogy ne akadjon szét könnyen.
van hol a hardi oldható ez a legjobb

a bilicsek átmenő csavarját ki kell venni mindig...... más buktató nem mindig van kormány oszlop fele mindig könnyeben jön le

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63841 Dátum: 2012 Szeptember 27, 13:58:31 »

nah ez az hogy mit???
se le se fel nem lehet anyira leütni hogy kibujon Huh

Majd Maresz megmondja, mert én úgy vettem le, hogy a kormányművet is levettem, nem tudom, hogy mi az a minimális, amit le kell venni.

Direkt van úgy, hogy ne akadjon szét könnyen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #63840 Dátum: 2012 Szeptember 27, 13:45:05 »


Biztos valaki szarul tette be és a vákumdob rossz irányban áll. Más oka nem nagyon lehet.
10böl  2motornál szarul van benne....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #63839 Dátum: 2012 Szeptember 27, 12:35:35 »

A bilincs meglazítása után a ricnikről lehúzható, a hardy csukló környékére gondolsz.
Persze egy-két dolgot meg kell lazítani, levenni.
nah ez az hogy mit???
se le se fel nem lehet anyira leütni hogy kibujon Huh

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63838 Dátum: 2012 Szeptember 27, 12:28:28 »

a bogár kormánymű előtt lévő guminál hogy lehet szétbontani a tengelyt?
Üdv Gábor

A bilincs meglazítása után a ricnikről lehúzható, a hardy csukló környékére gondolsz.
Persze egy-két dolgot meg kell lazítani, levenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63837 Dátum: 2012 Szeptember 27, 12:26:58 »

Én azt nem értem, hogy miért akarja kivenni a meghajtó tengelyt?  Huh


Biztos valaki szarul tette be és a vákumdob rossz irányban áll. Más oka nem nagyon lehet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63836 Dátum: 2012 Szeptember 27, 11:33:31 »


Olyan vékony zéger fogóval, ami összenyomásra nyitja a zégert.
Vagy mágnes, de nagyon tiszta legyen a furata és a főtengely mozgasd ide-oda kicsit, hogy ne feszüljön és a meghajtás is kicsit tolja felfelé. Ki lehet szedni, de ügyeskedni kell.

Másik megoldás, kiveszed az AC pumpát és ott egy meghajlított, majdnem kampós dróttal benyúlkálsz, aláteszed, próbálkozol, a főtengelyt mozgatva...és akkor kicsit meg szokott indulni.

Vigyázni kell azonban, pláne gyári motoron a meghajtó hézagolva van alátétekkel. Ezek az alátétek nem tudnak kijönni a meghajtóval, bent maradnak és kieshetnek. Visszarakáskor meg félremozdulhat (ha nem egy van) és nem engedi be a meghajtót. Ha csak egy van, nem mozdul el, mert megvan a helye.
Én azt nem értem, hogy miért akarja kivenni a meghajtó tengelyt?  Huh

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #63835 Dátum: 2012 Szeptember 27, 11:31:00 »

a bogár kormánymű előtt lévő guminál hogy lehet szétbontani a tengelyt?
Üdv Gábor

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63834 Dátum: 2012 Szeptember 27, 08:49:30 »

A gyújtáselosztó meghajtótengelyét mivel lehet kihúzni a blokkból? A Hudáknál láttam erre célszerszámot, de az 18000 Ft. Van erre valakinek ötlete?

Köszi szépen


Olyan vékony zéger fogóval, ami összenyomásra nyitja a zégert.
Vagy mágnes, de nagyon tiszta legyen a furata és a főtengely mozgasd ide-oda kicsit, hogy ne feszüljön és a meghajtás is kicsit tolja felfelé. Ki lehet szedni, de ügyeskedni kell.

Másik megoldás, kiveszed az AC pumpát és ott egy meghajlított, majdnem kampós dróttal benyúlkálsz, aláteszed, próbálkozol, a főtengelyt mozgatva...és akkor kicsit meg szokott indulni.

Vigyázni kell azonban, pláne gyári motoron a meghajtó hézagolva van alátétekkel. Ezek az alátétek nem tudnak kijönni a meghajtóval, bent maradnak és kieshetnek. Visszarakáskor meg félremozdulhat (ha nem egy van) és nem engedi be a meghajtót. Ha csak egy van, nem mozdul el, mert megvan a helye.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #63833 Dátum: 2012 Szeptember 26, 22:29:05 »

A gyújtáselosztó meghajtótengelyét mivel lehet kihúzni a blokkból? A Hudáknál láttam erre célszerszámot, de az 18000 Ft. Van erre valakinek ötlete?

Köszi szépen
celszerszámmal....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63832 Dátum: 2012 Szeptember 26, 21:41:51 »

0,4 hézaggal be kell indulnia, ha azzal nem indul be, akkor vagy valami nagyon szar, vagy valamit biztos, hogy rosszul csinálsz!

Bizony ám.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63831 Dátum: 2012 Szeptember 26, 20:21:25 »

kéne nekem ez a kaszni egy hétre kölcsön
Nekem meg bármilyen alkatrész hozzá.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63830 Dátum: 2012 Szeptember 26, 20:02:38 »

A gyújtáselosztó meghajtótengelyét mivel lehet kihúzni a blokkból? A Hudáknál láttam erre célszerszámot, de az 18000 Ft. Van erre valakinek ötlete?

Köszi szépen
szerintem nem lehet (vagy csak én szoktam szopni vele amikor a blokkfeleket rakom össze Undecided )

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63829 Dátum: 2012 Szeptember 26, 20:00:59 »

A csővön jön ki a féltengely.
kéne nekem ez a kaszni egy hétre kölcsön

Robpanzer
« Hozzászólás #63828 Dátum: 2012 Szeptember 26, 19:58:09 »


A gyújtáselosztó meghajtótengelyét mivel lehet kihúzni a blokkból? A Hudáknál láttam erre célszerszámot, de az 18000 Ft. Van erre valakinek ötlete?

Köszi szépen
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63827 Dátum: 2012 Szeptember 26, 19:10:48 »

E mellik része az otónak?
A csővön jön ki a féltengely.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63826 Dátum: 2012 Szeptember 26, 19:05:07 »

A 0,4-et akkor állítottad, amikor a bütyök csúcsa teljesen nyitotta a megszakítót? Vagy csak épp ahogy állt? (Bocs, hogy azt feltételezem, hogy nem tudod beállítani rendesen a megszakítóhézagot, de aki azt gondnak hiszi azt, hogy a szelepfedél alatt olaj van, az valószínűleg nem ért a motorokhoz)
Illetve nincs úgy elkopva az elosztó tengelyed, hogy annyira keveset emel, hogy 0,4 hézagnál amikor zárnia kéne akkor nem zár? A Váciak ilyesmikre gondolnak, nem pedig arra, hogy a megszakító új-e?! Ha minden jó, akkor 0,4 hézaggal be kell indulnia, ha azzal nem indul be, akkor vagy valami nagyon szar, vagy valamit biztos, hogy rosszul csinálsz!

amúgy meg 0,4es hézaggal nem indult el a motor visszaállítottam és azonnal bepöffent. :S a váci oldalon azt írta hogy"  A 0,4 mm, új vagy újszerű állapotú gyújtórendszerre vonatkozik!! " :S

Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63825 Dátum: 2012 Szeptember 26, 15:02:57 »

jó lesz az 0,15-nek.
köszi megprószáljuk Smiley Cool
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63824 Dátum: 2012 Szeptember 26, 15:01:22 »

Ajánlom figyelmedbe a Váciak oldalát. Minden kérdésedre megkapod a választ. Különben a megszakítónak minden esetben 0,4-nek kell lennie ha új ha nem.
http://vbklub.net/

Igen köszi az infót Smiley nézem rendszeresen az oldalt Smiley csak az a baj hogy néztem én meg itt is mondták hogy gumibak meg mindenféle.. kicserélek minden gumibakot majd csak számításba akarok venni minden eshetőséget.. Smiley amúgy meg 0,4es hézaggal nem indult el a motor visszaállítottam és azonnal bepöffent. :S a váci oldalon azt írta hogy"  A 0,4 mm, új vagy újszerű állapotú gyújtórendszerre vonatkozik!! " :S
1303LS
« Hozzászólás #63823 Dátum: 2012 Szeptember 25, 22:00:45 »

68 év után be lett hegesztve.
Halálesetek száma?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63822 Dátum: 2012 Szeptember 25, 21:55:54 »

E mellik része az otónak?

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63821 Dátum: 2012 Szeptember 25, 21:28:09 »

68 év után be lett hegesztve.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63820 Dátum: 2012 Szeptember 25, 21:22:29 »

Tessenek figyelni a golyó ütötte lyukat.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #63819 Dátum: 2012 Szeptember 25, 19:17:41 »

Talán még én se dobtam ki. Megnézem.
oksa (hozzád is mék) Wink

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #63818 Dátum: 2012 Szeptember 25, 17:18:06 »

pont megyek  hozzá nemsokára,megkérdezem köszi
Talán még én se dobtam ki. Megnézem.
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #63817 Dátum: 2012 Szeptember 25, 16:17:03 »

megnézem meg van-e még valahol...... Shocked
ha  a kapcsoló nincs is de legalább a rugó meglehetne Grin

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #63816 Dátum: 2012 Szeptember 25, 16:14:43 »

pont megyek  hozzá nemsokára,megkérdezem köszi
megnézem meg van-e még valahol...... Shocked

Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #63815 Dátum: 2012 Szeptember 25, 16:12:32 »

kérdés letudva kapcsoló kicserélve Wink
még 1 kérdés:a másikon az irányjelzőkapcsolóban a 2 db kis rugó elveszett
lehet beszerezni illet valahol?
pont megyek  hozzá nemsokára,megkérdezem köszi

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #63814 Dátum: 2012 Szeptember 25, 16:06:16 »

kérdés letudva kapcsoló kicserélve Wink
még 1 kérdés:a másikon az irányjelzőkapcsolóban a 2 db kis rugó elveszett
lehet beszerezni illet valahol?
nem hiszem hogy kis rugót árulnak pont belevalót. legfeljebb rugókkal foglalkozó helyen, de talán egyszerűbb lenne venned egy működő bontottat, csak ahhoz kéne egy fotó a meglévőről, mert ki tudja hány fajta létezett..
pl Gumiboginak talán megvan még egy jól működő de letörött karú indexkapcsolója
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #63813 Dátum: 2012 Szeptember 25, 15:49:03 »

oksa mingyá  kipróbálom
kérdés letudva kapcsoló kicserélve Wink
még 1 kérdés:a másikon az irányjelzőkapcsolóban a 2 db kis rugó elveszett
lehet beszerezni illet valahol?

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #63812 Dátum: 2012 Szeptember 25, 14:18:51 »

A rajta levo var aljanal alanyulsz, kipattintod. Egy hajlitott aceldrot van benne, felul beakasztva, a gombot vegig feszitve nyomja a masik oldalra, az tartja bent.


Itt latszik felul a kis rugo:

<beszúrt kép törölve>


oksa mingyá  kipróbálom

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Oldalak: 1 ... 415 416 417 418 419 [420] 421 422 423 424 425 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.