www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 18:25:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 414 415 416 417 418 [419] 420 421 422 423 424 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13098660 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63872 Dátum: 2012 Október 01, 12:15:42 »

Üdv!
Nálunk is gyújtás gondok vannak.
A motoron 180 fokkal el van rakva az elosztó meghajtó tengelye, de aki felrakta rá az elosztót kiküszöbölte(gondolom úgy, hogy a kábeleket felcserélte)-így normálisan áll az elosztó.
Ezt az elosztót egy jól működő motorról szedtem le.
Olvasgattam a váciak oldalán hogy hogyan kéne beállítani, de gondolom a 180 fokos malőr miatt teljesen máshogy kell mindent Roll Eyes
Szóval az lenne a kérdésem hogy ebben az esetben hogy állítsam be a gyújtást?
Vagy keresek jó szándékú embert, aki tudna segíteni Wink
Köszi

én rossz szándékú  vagyok Jezusom ... és ha annyira izgatna hogy melyik kábel melyik lukból jön ki  akkor az elosztó alsó végén megfordítanám azt a kis faszom pörgettyűt és akkor boldog lennél (bár ezek után ugyan úgy nem tudnád beállítani a gyújtást )

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63871 Dátum: 2012 Október 01, 12:01:21 »

Olvasgattam a váciak oldalán hogy hogyan kéne beállítani, de gondolom a 180 fokos malőr miatt teljesen máshogy kell mindent Roll Eyes
Pontosan ugyanugy kell beallitani, ahogy leirjak, csak a hengerekhez tartozo rotorallas van odebb 2-vel (180 fokkal).


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #63870 Dátum: 2012 Október 01, 11:55:15 »

Üdv!
Nálunk is gyújtás gondok vannak.
A motoron 180 fokkal el van rakva az elosztó meghajtó tengelye, de aki felrakta rá az elosztót kiküszöbölte(gondolom úgy, hogy a kábeleket felcserélte)-így normálisan áll az elosztó.
Ezt az elosztót egy jól működő motorról szedtem le.
Olvasgattam a váciak oldalán hogy hogyan kéne beállítani, de gondolom a 180 fokos malőr miatt teljesen máshogy kell mindent Roll Eyes
Szóval az lenne a kérdésem hogy ebben az esetben hogy állítsam be a gyújtást?
Vagy keresek jó szándékú embert, aki tudna segíteni Wink
Köszi
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #63869 Dátum: 2012 Szeptember 29, 08:43:26 »

egy 9 perces videót még a te kedvedért sem fogok végignézni :-P
miről beszél ilyen sokáig?

beletekertem, levette a paraszt a szelepfedelet, meg valami stroboszkóp is előkerült a végén.
Szikrító időzítés.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63868 Dátum: 2012 Szeptember 29, 08:30:55 »


egy 9 perces videót még a te kedvedért sem fogok végignézni :-P
miről beszél ilyen sokáig?

beletekertem, levette a paraszt a szelepfedelet, meg valami stroboszkóp is előkerült a végén.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #63867 Dátum: 2012 Szeptember 28, 22:51:11 »

amúgy a hétvégén remélhetőleg eljön egy ismerősöm sok bogarat javított már remélem tud mondani okosságot majd persze ha ideér :S sajnos nincs sok időm egyenlőre ilyenekre csak a kis szabadidőmben ami van ..  Sad
http://www.youtube.com/watch?v=ulQmKU2weyI&feature=related
1303LS
« Hozzászólás #63866 Dátum: 2012 Szeptember 28, 19:54:08 »


Viszont a kopott bütyök
Illetve eszembe jutott még, hogy a kopott bütyők az általában inkább attól kopik, mert nem olajoztáka filcet és nem az időtől.
Viszont ha nem olajozták akkor az szépen rozsdásodott, kráteresre kopott, főleg ha 10 évet állt valahol a kocsi. Ez meg azt a hibát okozza, hogy az űj megszakítót hamarabb elkoptatja és sűrűbben kell utánaállítani.
1303LS
« Hozzászólás #63865 Dátum: 2012 Szeptember 28, 19:50:37 »

Ha már a bütyök szóbakerült, akkor elmondanám, hogy a vezérműbütykök egy régi motoron kopottak, és ez nagyban befolyásolja a szelepek nyitását. A gyújtás beállításánál a gyári adatok ekkor eltérnek. A jelre való állításkor nem biztos, hogy jól fog működni a régi motor.
Ez egy kicsit kavarodott. 
Mi köze a vezérműbütyöknek a gyújtáshoz?
SZVSZ egyébként a vezérműbötykök nem szoktak még csak észrevehetőt sem kopni. Az a zsiguli amiben 20ezrenként tengely+himbacsere van.  Grin
A elosztó tengelye az viszont sajnos kopik veszettül alig megy el 40 évet gond nélkül.  Grin
Viszont ha a tengely nem lóg és kopottak a bütykök az (jó beállítással) az alapelőgyújtást és a szabályzottat sem fogja semennyire sem befolyásolni. azt ha 7,5 alapra állítod akkor az annyi lesz.
Viszont a kopott bütyök (nem a kopott lógó tengely, hanem a bütyök) befolyásolja a zárásszöget. Viszont ez napi használatnál nem jelent semmit. Az, hogy tovább van nyitva a megszakító max abban fog jelentkezni, hogy nem tudod 5ezer fölé forgatni a motort, mert elfogy a delej.  Grin
Én ezt űgy védem ki, hogy sose forgatom 5ezer fölé a gyári motoromat.  Grin Grin Grin
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63864 Dátum: 2012 Szeptember 28, 19:27:45 »

ha látod, akkor kábé 10 másodperc alatt leveszed a lényeget.
írásban kissé nehezebb.

olyan, mint a biciklizés. :-))

a megszakító beállítása meg tényleg szopás, mert könnyű a rugója - mondjuk a szelepekhez képest - ezért kis erőltetéssel bemegy közé a 0.1-1.0 tartományban bármi.

amúgy a hétvégén remélhetőleg eljön egy ismerősöm sok bogarat javított már remélem tud mondani okosságot majd persze ha ideér :S sajnos nincs sok időm egyenlőre ilyenekre csak a kis szabadidőmben ami van ..  Sad
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63863 Dátum: 2012 Szeptember 28, 19:22:35 »

. nagyon szeretek bütykölni
Ha már a bütyök szóbakerült, akkor elmondanám, hogy a vezérműbütykök egy régi motoron kopottak, és ez nagyban befolyásolja a szelepek nyitását. A gyújtás beállításánál a gyári adatok ekkor eltérnek. A jelre való állításkor nem biztos, hogy jól fog működni a régi motor.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63862 Dátum: 2012 Szeptember 28, 19:19:31 »

Nem nem semmi baj Smiley örülök ha ennyire kifejtitek a dologot mert csak így tudom megtanulni.. nincs időm egész nap egy szerelő mellett ülni és kérdezgetni.

ha látod, akkor kábé 10 másodperc alatt leveszed a lényeget.
írásban kissé nehezebb.

olyan, mint a biciklizés. :-))

a megszakító beállítása meg tényleg szopás, mert könnyű a rugója - mondjuk a szelepekhez képest - ezért kis erőltetéssel bemegy közé a 0.1-1.0 tartományban bármi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63861 Dátum: 2012 Szeptember 28, 19:05:11 »

Arra gondoltam, amit a többiek írtak:
A gyári megszakítóhézag újszerű gyújtásnál (ami nem új megszakítót, hanem jó állapotú gyújtáselosztót jelent) 0,4. Ha a motor nem jár jól, nem indul, leáll a 0,4-es megszakítóhézaggal, akkor az azt mutatja, hogy valami nem jó. Ilyenkor nem az a megoldás, hogy elállítjuk rossz értékre a hézagot, hanem megkeressük a hibát. Különben soha sem lesz jó a motor. Ez lehet olyan egyszerű dolog is mint amit itt írtak: Ha megszakítóhézagot állítasz, akkor elmászik az előgyújtás is. Ha 0,6 megszakítóhézaggal mondjuk jó volt az előgyújtásod és beállítottad 0,4-re, akkor már rossz az előgyújtás... Ilyenkor nem az a megoldás, hogy visszaállítod a rossz hézagot, hanem beállítod az előgyújtást. Ha utána sem jó, akkor folytatni kell a hibakeresést.
Bocs, hogy megkérdőjeleztem a hozzáértésedet, nem bántásból tettem, de ez a motor olyan egyszerű mint a faék. Kb. 1 óra alatt mindent be lehet állítani tipp-toppra, illetve be lehet azonosítani a karbi, gyújtás, vezérlés hibáit. Ehhez mindössze 1-2 nagyon alap dolgot kell ismerni, de azokat biztosra tudni kell.
Pl. múltkor is jött hozzám ismerős, hogy szarul megy a motor (elvileg ért a motorszereléshez). Kezébe adtam a hézagmérőt, állítsd be a megszakítóhézagot. Jött be az utcáról, hogy beállította 0,4-re és szar. Kimentem, megnéztem, 1mm volt a megszakítóhézag...

Olyan pedig nincs, hogy egy megszakítóhézag 0,5-0,6 körül van. Azt vagy 0,5-re állítod, vagy 0,6-ra... Ha azt írod, hogy 0,5-0,6 körül van, akkor megkérdőjelezhető, hogy hogyan állítottad be?  Wink


Nem nem semmi baj Smiley örülök ha ennyire kifejtitek a dologot mert csak így tudom megtanulni.. nincs időm egész nap egy szerelő mellett ülni és kérdezgetni.. pl itt most egy csomó olyan dolgot leírtál amit nem is tudok és ez jó.. nagyon szeretek bütykölni én magam és szeretném érteni ha már eljön az az idő amikor az utakon közlekedek vele hogy mi van alattam.. a 0,5 0,6 os hézagot úgy értem hogy a 0,5 ös belefér és van mellete picuri hely de a 0,6os meg nem fér bele csak éppen hogy.. amúgy biztosan hamarabb tanulok ha látom is közbe hogyan állítják be a gyútást jó lenne ezt látni is.. a váci oldalon levan ugyan írva de attól még sok mindent nem tudok megcsinálni szerszám nélkül pl ott vannak az ábrák is 3 rovátkából a középsőre kell állítani a blokk osztósíkjába és az elüsztón lévő jelre kell néznie.. sok az infó összekeveredek teljesen.. 7,5fok meg stb de igazából mire végigolvasom belekeveredek Cheesy látnom kéne vagy nem is tudom Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63860 Dátum: 2012 Szeptember 28, 18:59:54 »

kissé elegem van már abból hogy balkanyarban szivárog a benzin a betöltő cső alján ha legalább félig van a tank. nem tudom jobban meghúzni a bilincset az alsó gumi átvezetőn. kinek van erre jó megoldása? nem akarok belül semmi benzinszagot.
melyik a jó megoldás?
1. veszek a triumvirátusban új ilyen csövet és beszerelem akkor jó lesz?
2. milyen más típus betöltőcsövét vegyem hozzá? nincs esetleg olyan aminek van egy belső gallérja ami bevezeti a tankba, hogy ne álljon meg a benzin a tank csőrének peremében?

már vettem a mostani gumi-fém-gumi betöltő helyett egy újabb bogárból végig fém gégecsövest, de azt nem tudtam feltenni, mert cserélni kéne a betöltő külső részét is plusz a bajonettes fedélről csavarosra váltani és a nyílás körül a fényezést leverni

mondjam azt, hogy rábasztál?
kicseréltem már az összes csövet, kis vékony tömítést, tanksapkát, de feszt büdös balkanyar után.
valami x aktás geciség lehet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63859 Dátum: 2012 Szeptember 28, 12:15:03 »

Mondjuk én is nehezen találtam meg. :-)))
Kiraly vagy, koszi! :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #63858 Dátum: 2012 Szeptember 28, 11:32:23 »

Mondjuk én is nehezen találtam meg. :-)))

http://www.nstn.hu/

Kedvesek, rugalmasak, vannak bilincsek is.


Koszonom a tippet, hasznaltam, de mivel szoban meseltel rola az utcan - ezt meg egyelore(!) nem keresi a kereso - nem sokra mentem vele :-))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63857 Dátum: 2012 Szeptember 28, 10:20:17 »

Használd a keresőt. :-)
Koszonom a tippet, hasznaltam, de mivel szoban meseltel rola az utcan - ezt meg egyelore(!) nem keresi a kereso - nem sokra mentem vele :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #63856 Dátum: 2012 Szeptember 28, 08:43:34 »

áhá. na akkor veszek egy olyat. mert vagy nincs, vagy elöregedett. kössz a tippeket!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #63855 Dátum: 2012 Szeptember 28, 05:26:33 »

Használd a keresőt. :-) Amúgy Hunyadi 162, azon a hatalmas telephelyen. Talán N+N Kft.
Szerintem az a gumikarika lesz a hibás, amiről a fiúk beszélnek.

Stonemen mondott valami hiper-csoboltot, a munkahelyem kozeleben. Nem volt meg erkezesem oda elmenni, de egy probat biztos megerne, mondta, hogy van mindenfele olaj- es benzinallo cso is. Stone, merre is van az a bolt? :-)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #63854 Dátum: 2012 Szeptember 27, 23:51:58 »

kissé elegem van már abból hogy balkanyarban szivárog a benzin a betöltő cső alján ha legalább félig van a tank. nem tudom jobban meghúzni a bilincset az alsó gumi átvezetőn. kinek van erre jó megoldása? nem akarok belül semmi benzinszagot.
melyik a jó megoldás?
1. veszek a triumvirátusban új ilyen csövet és beszerelem akkor jó lesz?
2. milyen más típus betöltőcsövét vegyem hozzá? nincs esetleg olyan aminek van egy belső gallérja ami bevezeti a tankba, hogy ne álljon meg a benzin a tank csőrének peremében?

már vettem a mostani gumi-fém-gumi betöltő helyett egy újabb bogárból végig fém gégecsövest, de azt nem tudtam feltenni, mert cserélni kéne a betöltő külső részét is plusz a bajonettes fedélről csavarosra váltani és a nyílás körül a fényezést leverni
A gumi csőbe belül, ahol a fémmel találkozik, még kell egy kis vékony gumikarika, az tömít. Lehet kapni a Bugpartsnál. Vagy a tanksapka alatti gumi szar és ott lötykölődik ki.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #63853 Dátum: 2012 Szeptember 27, 23:18:39 »

kissé elegem van már abból hogy balkanyarban szivárog a benzin a betöltő cső alján ha legalább félig van a tank. nem tudom jobban meghúzni a bilincset az alsó gumi átvezetőn. kinek van erre jó megoldása? nem akarok belül semmi benzinszagot.
melyik a jó megoldás?
1. veszek a triumvirátusban új ilyen csövet és beszerelem akkor jó lesz?
2. milyen más típus betöltőcsövét vegyem hozzá? nincs esetleg olyan aminek van egy belső gallérja ami bevezeti a tankba, hogy ne álljon meg a benzin a tank csőrének peremében?

már vettem a mostani gumi-fém-gumi betöltő helyett egy újabb bogárból végig fém gégecsövest, de azt nem tudtam feltenni, mert cserélni kéne a betöltő külső részét is plusz a bajonettes fedélről csavarosra váltani és a nyílás körül a fényezést leverni
a csö és a fém között van egy vékony gumi....na az hiányzik.....vagy rossz a tanksapkád..

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63852 Dátum: 2012 Szeptember 27, 23:02:38 »

kinek van erre jó megoldása? nem akarok belül semmi benzinszagot.
Stonemen mondott valami hiper-csoboltot, a munkahelyem kozeleben. Nem volt meg erkezesem oda elmenni, de egy probat biztos megerne, mondta, hogy van mindenfele olaj- es benzinallo cso is. Stone, merre is van az a bolt? :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #63851 Dátum: 2012 Szeptember 27, 22:10:23 »


"már vettem a mostani gumi-fém-gumi betöltő helyett egy újabb bogárból végig fém gégecsövest, de azt nem tudtam feltenni, mert cserélni kéne a betöltő külső részét is plusz a bajonettes fedélről csavarosra váltani és a nyílás körül a fényezést leverni"
tölem van ?,mert ha igen és nem jó akkor visszaveszem.....
nekem csavaros van és ha telitankolom,akkor van egy pici benzinszag balkanyarnál.. Tongue

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #63850 Dátum: 2012 Szeptember 27, 22:02:06 »

kissé elegem van már abból hogy balkanyarban szivárog a benzin a betöltő cső alján ha legalább félig van a tank. nem tudom jobban meghúzni a bilincset az alsó gumi átvezetőn. kinek van erre jó megoldása? nem akarok belül semmi benzinszagot.
melyik a jó megoldás?
1. veszek a triumvirátusban új ilyen csövet és beszerelem akkor jó lesz?
2. milyen más típus betöltőcsövét vegyem hozzá? nincs esetleg olyan aminek van egy belső gallérja ami bevezeti a tankba, hogy ne álljon meg a benzin a tank csőrének peremében?

már vettem a mostani gumi-fém-gumi betöltő helyett egy újabb bogárból végig fém gégecsövest, de azt nem tudtam feltenni, mert cserélni kéne a betöltő külső részét is plusz a bajonettes fedélről csavarosra váltani és a nyílás körül a fényezést leverni
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63849 Dátum: 2012 Szeptember 27, 21:29:08 »

Arra gondoltam, amit a többiek írtak:
A gyári megszakítóhézag újszerű gyújtásnál (ami nem új megszakítót, hanem jó állapotú gyújtáselosztót jelent) 0,4. Ha a motor nem jár jól, nem indul, leáll a 0,4-es megszakítóhézaggal, akkor az azt mutatja, hogy valami nem jó. Ilyenkor nem az a megoldás, hogy elállítjuk rossz értékre a hézagot, hanem megkeressük a hibát. Különben soha sem lesz jó a motor. Ez lehet olyan egyszerű dolog is mint amit itt írtak: Ha megszakítóhézagot állítasz, akkor elmászik az előgyújtás is. Ha 0,6 megszakítóhézaggal mondjuk jó volt az előgyújtásod és beállítottad 0,4-re, akkor már rossz az előgyújtás... Ilyenkor nem az a megoldás, hogy visszaállítod a rossz hézagot, hanem beállítod az előgyújtást. Ha utána sem jó, akkor folytatni kell a hibakeresést.
Bocs, hogy megkérdőjeleztem a hozzáértésedet, nem bántásból tettem, de ez a motor olyan egyszerű mint a faék. Kb. 1 óra alatt mindent be lehet állítani tipp-toppra, illetve be lehet azonosítani a karbi, gyújtás, vezérlés hibáit. Ehhez mindössze 1-2 nagyon alap dolgot kell ismerni, de azokat biztosra tudni kell.
Pl. múltkor is jött hozzám ismerős, hogy szarul megy a motor (elvileg ért a motorszereléshez). Kezébe adtam a hézagmérőt, állítsd be a megszakítóhézagot. Jött be az utcáról, hogy beállította 0,4-re és szar. Kimentem, megnéztem, 1mm volt a megszakítóhézag...

Olyan pedig nincs, hogy egy megszakítóhézag 0,5-0,6 körül van. Azt vagy 0,5-re állítod, vagy 0,6-ra... Ha azt írod, hogy 0,5-0,6 körül van, akkor megkérdőjelezhető, hogy hogyan állítottad be?  Wink

a szelepfedélre visszatérve nem mondtam hogy nem kéne olajnak lennie csak nem tudtam hogy az olaj hol folyna vissza.. azért aggódtam.. na de igen a leg magasabb állásnál állítottam be.. beindult kb 10 másodpercig ment egyenletlenül.. aztán visszaállítottam most megnéztem egyenletesen jár és kb 0,5 0,6 körül van.. :S

1303LS
« Hozzászólás #63848 Dátum: 2012 Szeptember 27, 20:23:34 »

megszakító baszkurálás után MINDIG kell előgyújtást állítani.
próbalámpa, 10-es kulcs, aztán csóközön.
NEMMONDOD.  Cheesy
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63847 Dátum: 2012 Szeptember 27, 19:35:30 »

Akkor állítsd be 0,4-re, de előtte nézd meg a tengelyt, hogy nem lóg-e nagyon. Ha nagyon lóg (mondjuk 2-3tizedet) akkor csere/javítás.
0,4-es hézaggal állíts neki egy kis előgyújtást, vagy állítsd be az előgyújtást. A 0,5-0,6 és a 0,4 különbsége saccra, ad naki vagy 5-10fok előgyújtást. Pontosna most meg nem mondom, de valaki majdcsak számol egy zárásszöget, hogy jól rámpirítson.  Grin
megszakító baszkurálás után MINDIG kell előgyújtást állítani.
próbalámpa, 10-es kulcs, aztán csóközön.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #63846 Dátum: 2012 Szeptember 27, 18:49:51 »

a szelepfedélre visszatérve nem mondtam hogy nem kéne olajnak lennie csak nem tudtam hogy az olaj hol folyna vissza.. azért aggódtam.. na de igen a leg magasabb állásnál állítottam be.. beindult kb 10 másodpercig ment egyenletlenül.. aztán visszaállítottam most megnéztem egyenletesen jár és kb 0,5 0,6 körül van.. :S
Akkor állítsd be 0,4-re, de előtte nézd meg a tengelyt, hogy nem lóg-e nagyon. Ha nagyon lóg (mondjuk 2-3tizedet) akkor csere/javítás.
0,4-es hézaggal állíts neki egy kis előgyújtást, vagy állítsd be az előgyújtást. A 0,5-0,6 és a 0,4 különbsége saccra, ad naki vagy 5-10fok előgyújtást. Pontosna most meg nem mondom, de valaki majdcsak számol egy zárásszöget, hogy jól rámpirítson.  Grin
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63845 Dátum: 2012 Szeptember 27, 18:12:43 »

A 0,4-et akkor állítottad, amikor a bütyök csúcsa teljesen nyitotta a megszakítót? Vagy csak épp ahogy állt? (Bocs, hogy azt feltételezem, hogy nem tudod beállítani rendesen a megszakítóhézagot, de aki azt gondnak hiszi azt, hogy a szelepfedél alatt olaj van, az valószínűleg nem ért a motorokhoz)
Illetve nincs úgy elkopva az elosztó tengelyed, hogy annyira keveset emel, hogy 0,4 hézagnál amikor zárnia kéne akkor nem zár? A Váciak ilyesmikre gondolnak, nem pedig arra, hogy a megszakító új-e?! Ha minden jó, akkor 0,4 hézaggal be kell indulnia, ha azzal nem indul be, akkor vagy valami nagyon szar, vagy valamit biztos, hogy rosszul csinálsz!

a szelepfedélre visszatérve nem mondtam hogy nem kéne olajnak lennie csak nem tudtam hogy az olaj hol folyna vissza.. azért aggódtam.. na de igen a leg magasabb állásnál állítottam be.. beindult kb 10 másodpercig ment egyenletlenül.. aztán visszaállítottam most megnéztem egyenletesen jár és kb 0,5 0,6 körül van.. :S
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #63844 Dátum: 2012 Szeptember 27, 16:01:07 »


Biztos valaki szarul tette be és a vákumdob rossz irányban áll. Más oka nem nagyon lehet.
Nálam is ugyanez volt. Te raktad helyre.

Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #63843 Dátum: 2012 Szeptember 27, 15:03:17 »

van hol a hardi oldható ez a legjobb

a bilicsek átmenő csavarját ki kell venni mindig...... más buktató nem mindig van kormány oszlop fele mindig könnyeben jön le
a csavarokat kivettem előszor lefelé próbáltam de nem engedett annyit utána a kormányoszlop felé akartam de valahogy arra sem akar annyit menni hogy kiférjen. Huh

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #63842 Dátum: 2012 Szeptember 27, 14:32:25 »

Majd Maresz megmondja, mert én úgy vettem le, hogy a kormányművet is levettem, nem tudom, hogy mi az a minimális, amit le kell venni.

Direkt van úgy, hogy ne akadjon szét könnyen.
van hol a hardi oldható ez a legjobb

a bilicsek átmenő csavarját ki kell venni mindig...... más buktató nem mindig van kormány oszlop fele mindig könnyeben jön le

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63841 Dátum: 2012 Szeptember 27, 13:58:31 »

nah ez az hogy mit???
se le se fel nem lehet anyira leütni hogy kibujon Huh

Majd Maresz megmondja, mert én úgy vettem le, hogy a kormányművet is levettem, nem tudom, hogy mi az a minimális, amit le kell venni.

Direkt van úgy, hogy ne akadjon szét könnyen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #63840 Dátum: 2012 Szeptember 27, 13:45:05 »


Biztos valaki szarul tette be és a vákumdob rossz irányban áll. Más oka nem nagyon lehet.
10böl  2motornál szarul van benne....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #63839 Dátum: 2012 Szeptember 27, 12:35:35 »

A bilincs meglazítása után a ricnikről lehúzható, a hardy csukló környékére gondolsz.
Persze egy-két dolgot meg kell lazítani, levenni.
nah ez az hogy mit???
se le se fel nem lehet anyira leütni hogy kibujon Huh

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63838 Dátum: 2012 Szeptember 27, 12:28:28 »

a bogár kormánymű előtt lévő guminál hogy lehet szétbontani a tengelyt?
Üdv Gábor

A bilincs meglazítása után a ricnikről lehúzható, a hardy csukló környékére gondolsz.
Persze egy-két dolgot meg kell lazítani, levenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63837 Dátum: 2012 Szeptember 27, 12:26:58 »

Én azt nem értem, hogy miért akarja kivenni a meghajtó tengelyt?  Huh


Biztos valaki szarul tette be és a vákumdob rossz irányban áll. Más oka nem nagyon lehet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63836 Dátum: 2012 Szeptember 27, 11:33:31 »


Olyan vékony zéger fogóval, ami összenyomásra nyitja a zégert.
Vagy mágnes, de nagyon tiszta legyen a furata és a főtengely mozgasd ide-oda kicsit, hogy ne feszüljön és a meghajtás is kicsit tolja felfelé. Ki lehet szedni, de ügyeskedni kell.

Másik megoldás, kiveszed az AC pumpát és ott egy meghajlított, majdnem kampós dróttal benyúlkálsz, aláteszed, próbálkozol, a főtengelyt mozgatva...és akkor kicsit meg szokott indulni.

Vigyázni kell azonban, pláne gyári motoron a meghajtó hézagolva van alátétekkel. Ezek az alátétek nem tudnak kijönni a meghajtóval, bent maradnak és kieshetnek. Visszarakáskor meg félremozdulhat (ha nem egy van) és nem engedi be a meghajtót. Ha csak egy van, nem mozdul el, mert megvan a helye.
Én azt nem értem, hogy miért akarja kivenni a meghajtó tengelyt?  Huh

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #63835 Dátum: 2012 Szeptember 27, 11:31:00 »

a bogár kormánymű előtt lévő guminál hogy lehet szétbontani a tengelyt?
Üdv Gábor

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63834 Dátum: 2012 Szeptember 27, 08:49:30 »

A gyújtáselosztó meghajtótengelyét mivel lehet kihúzni a blokkból? A Hudáknál láttam erre célszerszámot, de az 18000 Ft. Van erre valakinek ötlete?

Köszi szépen


Olyan vékony zéger fogóval, ami összenyomásra nyitja a zégert.
Vagy mágnes, de nagyon tiszta legyen a furata és a főtengely mozgasd ide-oda kicsit, hogy ne feszüljön és a meghajtás is kicsit tolja felfelé. Ki lehet szedni, de ügyeskedni kell.

Másik megoldás, kiveszed az AC pumpát és ott egy meghajlított, majdnem kampós dróttal benyúlkálsz, aláteszed, próbálkozol, a főtengelyt mozgatva...és akkor kicsit meg szokott indulni.

Vigyázni kell azonban, pláne gyári motoron a meghajtó hézagolva van alátétekkel. Ezek az alátétek nem tudnak kijönni a meghajtóval, bent maradnak és kieshetnek. Visszarakáskor meg félremozdulhat (ha nem egy van) és nem engedi be a meghajtót. Ha csak egy van, nem mozdul el, mert megvan a helye.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #63833 Dátum: 2012 Szeptember 26, 22:29:05 »

A gyújtáselosztó meghajtótengelyét mivel lehet kihúzni a blokkból? A Hudáknál láttam erre célszerszámot, de az 18000 Ft. Van erre valakinek ötlete?

Köszi szépen
celszerszámmal....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 414 415 416 417 418 [419] 420 421 422 423 424 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.222 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.