www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 22:50:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 420 421 422 423 424 [425] 426 427 428 429 430 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14800764 alkalommal)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63651 Dátum: 2012 Szeptember 10, 20:25:28 »

a motorkivét a legkevesebb.
a lendkereket lebányászni lesz szép erőmutatvány :-)

mondjuk láttam már olyat is, hogy az olajhűtő eresztette a levet és lefolyt oda, ahol mondod.
Ha csak télen akarom szétszedni,addig néha mennék vele,mire figyeljek?Azon kívűl,hogy legyen benne olaj. Vagy inkább ne is hajtsam?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63650 Dátum: 2012 Szeptember 10, 06:34:33 »

Bontottat kell keresni, akár komplett turbinaházzal (Szerintem amennyi lett volna ez postával a CSP-től (10-15ezer), annyiért páran körülnéznének otthon). Én most raktam össze 2 motort, mindkettőből ki volt herélve és mindkettőhöz sikerült bontottat találni.
(Egyébként láttam, hogy az általad belinkelt kép a CSP oldaláról származik, ezért megnéztem és ők is írják, hogy belső olajhűtőshöz való.

Nem hiszem el, hogy nem lehet kapni nagy olajhűtős motorhoz való új rudazatot, minden kis szarral rugóval együtt...   Magyarországon, Lengyelországban egyik kereskedő sem tud hozni, a csp honlapján pedig csak ez van...  A többi német kereskedő honlapján sincs rajta...

Valaki tudja esetleg, hogy hol lehet ilyet venni?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63649 Dátum: 2012 Szeptember 10, 06:24:24 »

Ajaaajj!
Mindenesetre majd aláemelek,hogy megtudjam nézni és megálapítani a szívárgás pontos helyét.De lehet motorkivét lesz belölle.
a motorkivét a legkevesebb.
a lendkereket lebányászni lesz szép erőmutatvány :-)

mondjuk láttam már olyat is, hogy az olajhűtő eresztette a levet és lefolyt oda, ahol mondod.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63648 Dátum: 2012 Szeptember 10, 02:42:31 »

megnyúvadt a főtengelyszimmeringed
Ajaaajj!
Mindenesetre majd aláemelek,hogy megtudjam nézni és megálapítani a szívárgás pontos helyét.De lehet motorkivét lesz belölle.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Szeptember 10, 03:31:32 írta bruno »

Robpanzer
« Hozzászólás #63647 Dátum: 2012 Szeptember 09, 22:31:07 »

De a csappantyúk lehet, hogy ugyanolyanok. Viszont az összekötő rudazat más:

Ezen a rudazaton 2-2 furat van a 2-2 csappantyú tengelyéhez. A nagy olajhűtősnél meg 2 kicsi összekötő van oldalanként ami összeköti a 2 egymás melletti tengelyt és a nagy összekötőn meg csak 1-1 furat van, ahol csatlakozik a 2 kis összekötőhöz. Illetve más a törés is benne.

A képen látható beleérne az olajhűtőbe.


Nem hiszem el, hogy nem lehet kapni nagy olajhűtős motorhoz való új rudazatot, minden kis szarral rugóval együtt...   Magyarországon, Lengyelországban egyik kereskedő sem tud hozni, a csp honlapján pedig csak ez van...  A többi német kereskedő honlapján sincs rajta...

Valaki tudja esetleg, hogy hol lehet ilyet venni?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63646 Dátum: 2012 Szeptember 09, 21:36:05 »

Mitől lehet az,hogy eddig nem volt,de most múlt nap 10mp-ként csipp-csőpp csöpögött az olaj,mikor mentem vele 10 km-t?
A motor osztósíknál az olajszűrő elött a váltó találkozásnál.?
megnyúvadt a főtengelyszimmeringed



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63645 Dátum: 2012 Szeptember 09, 21:16:36 »

Mitől lehet az,hogy eddig nem volt,de most múlt nap 10mp-ként csipp-csőpp csöpögött az olaj,mikor mentem vele 10 km-t?
A motor osztósíknál az olajszűrő elött a váltó találkozásnál.?

1303LS
« Hozzászólás #63644 Dátum: 2012 Szeptember 09, 20:00:43 »

Sajnos én is jártam már így: velünk szemben is van egy iylen kút... valóban pár Ft-al olcsóbb a benzin, de a régi szolgálati Golfom, meg a Bogár is csak köhécselt tőle, úgyhogy visszaszoktam a Shell-re ... Azóta nincs ilyen gondom... Megy mindkettő rendesen... Roll Eyes
Mikor húzok minden kiderül, mindennek 100%-osan klappolnia kell, mert bármi icipicit nem stimmel észreveszem. Kb 80-100% kihasználtság között dolgozik a motor órákon keresztül.  Grin Lehet, hogy üresen 100-al poroszkálva észre sem venném, de így azonnal megvan a kontroll.
Nálunk van (mint nemrég kiderült) az egyik legolcsóbb Shellkút, sosem volt még bajom velük.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #63643 Dátum: 2012 Szeptember 09, 19:57:30 »

Szombat reggel úgy kiszámoltam a benzint, hogy kb az utolsó cseppel gurultam be Tbányára. (Bicskétől nem volt kút sehol)
Tankoltam valami névtele 6-os kúton, vagy hol bent már Tbányán.
Na, hazafelé már hallottam is néha be-becsörrenni a motort a 25'-os külső hőmérsékletnél, mint amilyet rendes benzinnel 40'körül szokott néha mutatni.
Nem tudom mennyibe került ott a benzin, de továbbra is kerülöm a noném kutakat.  Roll Eyes

Sajnos én is jártam már így: velünk szemben is van egy iylen kút... valóban pár Ft-al olcsóbb a benzin, de a régi szolgálati Golfom, meg a Bogár is csak köhécselt tőle, úgyhogy visszaszoktam a Shell-re ... Azóta nincs ilyen gondom... Megy mindkettő rendesen... Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #63642 Dátum: 2012 Szeptember 09, 19:55:08 »

Szombat reggel úgy kiszámoltam a benzint, hogy kb az utolsó cseppel gurultam be Tbányára. (Bicskétől nem volt kút sehol)
Tankoltam valami névtele 6-os kúton, vagy hol bent már Tbányán.
Na, hazafelé már hallottam is néha be-becsörrenni a motort a 25'-os külső hőmérsékletnél, mint amilyet rendes benzinnel 40'körül szokott néha mutatni.
Nem tudom mennyibe került ott a benzin, de továbbra is kerülöm a noném kutakat.  Roll Eyes
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63641 Dátum: 2012 Szeptember 09, 12:34:01 »

De a csappantyúk lehet, hogy ugyanolyanok. Viszont az összekötő rudazat más:

Ezen a rudazaton 2-2 furat van a 2-2 csappantyú tengelyéhez. A nagy olajhűtősnél meg 2 kicsi összekötő van oldalanként ami összeköti a 2 egymás melletti tengelyt és a nagy összekötőn meg csak 1-1 furat van, ahol csatlakozik a 2 kis összekötőhöz. Illetve más a törés is benne.

A képen látható beleérne az olajhűtőbe.

Nem ez a belső, kis olajhűtősé


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63640 Dátum: 2012 Szeptember 09, 12:29:19 »

Nem ez a belső, kis olajhűtősé

Ez a fajta termosztát csappantyú+rudazat való az 1.6-os nagyolajhűtős motorokra?

Köszi.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63639 Dátum: 2012 Szeptember 09, 11:26:00 »

Ez a fajta termosztát csappantyú+rudazat való az 1.6-os nagyolajhűtős motorokra?

Köszi.


Azt hiszem igen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Robpanzer
« Hozzászólás #63638 Dátum: 2012 Szeptember 09, 11:22:51 »

Ez a fajta termosztát csappantyú+rudazat való az 1.6-os nagyolajhűtős motorokra?

Köszi.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #63637 Dátum: 2012 Szeptember 06, 09:28:41 »

Szóval a kérdés: mennyivel kellene töltenie a dinamónak?
alapjáraton a dinamó keveset tölt (ha egyáltalán) emelt fordulaton (menet közben) már szerintem meg kell közelítse a 14V-ot. Ha jó az akksid, nincs 8 hangszóród amin folyton szól a zene, és nem csak 3km-nél rövidebb utakat mész, bőven elég a dinamó.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #63636 Dátum: 2012 Szeptember 06, 08:25:23 »

Normál. Jobb.

Köszi Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63635 Dátum: 2012 Szeptember 06, 06:03:09 »

Szóval a kérdés: mennyivel kellene töltenie a dinamónak?
szerintem 13V már jó



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #63634 Dátum: 2012 Szeptember 05, 21:44:06 »

Ne felj kerdezni!

Szóval a kérdés: mennyivel kellene töltenie a dinamónak?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63633 Dátum: 2012 Szeptember 05, 21:08:12 »

köszönöm fiúk a válaszokat! Új a szőnyegem,de saját szabás ami filcszőnyegből készűlt.Akkor valami gumi ütközök csinálok.
Viszont  gyújtásomat még leellenőrzöm.Most már annyira beállítottam,hogy nem durrog meg torpan.

Elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #63632 Dátum: 2012 Szeptember 05, 14:16:11 »

Hát ezért vagyok tanácstalan,mert köze nincs ennek a három jelölésnek az osztósíkhoz,mikor a rotorom is a jelre mutat.De le van töltve,majd elolvasom mégegyszer.Lehet én vagyok értetlen.

A Rotort ne az elosztóház jeléhez igazítsd, (mert ha régebben nem pontosan szerelték be a meghajtót ....) hanem az 1. henger szegmenséhez fordítsd! Ekkor keresd az együttállást  Wink

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63631 Dátum: 2012 Szeptember 05, 13:00:54 »

Normál. Jobb.

Üdv!
A főtengelyen lévő ékszíjtárcsa csavarja jobb vagy bal menetes? Huh

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #63630 Dátum: 2012 Szeptember 05, 11:35:31 »

Üdv!
A főtengelyen lévő ékszíjtárcsa csavarja jobb vagy bal menetes? Huh
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #63629 Dátum: 2012 Szeptember 05, 09:38:07 »

uj papucsokon

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #63628 Dátum: 2012 Szeptember 05, 09:03:34 »

A szőnyeg a pedál alatt ki van sliccelve, ott nem érhet hozzá.
A tűzfalon gondolod?
Igen, kell lennie egy ütközőnek, egy két félből álló bilincs fog közre egy gumitéglát, és az van felcsavarozva a pedálra.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #63627 Dátum: 2012 Szeptember 05, 08:58:28 »

A tűzfalon gondolod?

SZVSZ: ott!  Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63626 Dátum: 2012 Szeptember 05, 08:49:55 »

Hát ezért vagyok tanácstalan,mert köze nincs ennek a három jelölésnek az osztósíkhoz,mikor a rotorom is a jelre mutat.De le van töltve,majd elolvasom mégegyszer.Lehet én vagyok értetlen.
Ha egy jeled van, már jó. Ha nem lenne rajta egy sem, akkor lenél bajban.
Ha jelen van, akkor már el kell indulnia a motornak, aztán hogy hétésfél a fok, vagy több-kevesebb, azt már hallhatod.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63625 Dátum: 2012 Szeptember 05, 08:47:40 »

Valaki?
A szőnyeg a pedál alatt ki van sliccelve, ott nem érhet hozzá.
A tűzfalon gondolod?

Bácsi Győző
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63624 Dátum: 2012 Szeptember 04, 23:42:27 »

még egy kérdést feltenni már félek... CheesyTongue
Ne felj kerdezni!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #63623 Dátum: 2012 Szeptember 04, 23:10:49 »

Keress valahol új rá való behúzómágnest, de akkor írd meg nekem is, mert vennék én is...

Mindenképpen szólok, ha találtam, de most úgy néz ki, hogy nem ez okozza a bajt...

Az előző kérdésemre érkezett válaszok miatt úgy érzem, mintha enyhe zavar támadt volna az Erőben, így még egy kérdést feltenni már félek... CheesyTongue Megnyugtatásként: mindenkinek igazat adtam, és megfogadtam a tanácsát, megyek szépen sorba a javaslatokon. Csütörtök este megpróbálom majd összefoglalni az eddigieket.

Viszont felmerült egy újabb kérdés: a dinamónak mennyivel kellene töltenie? Gondolom, hogy a mostani generátorok 14,4-es értékét nem kell tudnia, de mégis, mi a normális/elfogadható érték?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63622 Dátum: 2012 Szeptember 04, 20:54:48 »

Hát ezért vagyok tanácstalan,mert köze nincs ennek a három jelölésnek az osztósíkhoz,mikor a rotorom is a jelre mutat.De le van töltve,majd elolvasom mégegyszer.Lehet én vagyok értetlen.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #63621 Dátum: 2012 Szeptember 04, 18:57:53 »

http://www.vbklub.net/szereles/gyujtas/gyujtas.HTM

Igaz félig aludtam,de talán nem túl hülye a kérdésem.Valaki felvilágosítaná szegény Szobafestőt ékszíjtárcsa jelölésben?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63620 Dátum: 2012 Szeptember 04, 18:15:00 »

kérdés:
Ékszíjtácsámon  melyik jelnek kellene a motor osztósíkjánáĺ lennie,mikor a rotor is  jelen van? D motor
Nekem van rajt 3 ékjelölésem,de azok vagy 7 óra környékén járnak ekkor, viszont vn egy egyedüli gyári csík ami osztósíkon van, mikor a rotor is a jelre mutat.
De onnan mi jelöli a 7,5 fokot?
Igaz félig aludtam,de talán nem túl hülye a kérdésem.Valaki felvilágosítaná szegény Szobafestőt ékszíjtárcsa jelölésben?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #63619 Dátum: 2012 Szeptember 04, 18:12:09 »

a helye megvan,de én még nem talĺkoztam vele a kuplung pedálon milyen gumi van,hogy ne likasszam ki az új szőnyegemet? Mert néha eléri a pedál.valami képetek nincs róla? Vagy mivel tudom pótolni? Tom gumival,de...
Valaki?

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #63618 Dátum: 2012 Szeptember 04, 17:10:18 »

ha buszba rakod semmi  extra ha bogárba faragás....néha(szerkezet függö)

Buszba rakom, de hézagolni vagy ilyesmi nem kell? Csak rárakom és kész? Huh
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #63617 Dátum: 2012 Szeptember 04, 14:01:05 »

Üdv!
Van egy motor amin 180-as kuplung volt, de nekem meg 215-ös kuplungom van, ezt szeretném rávarázsolni.
Ha jól tudom a lendkerék kuplung kombó átszerelése nem elég.  Undecided
Mit tegyek?
Köszi
ha buszba rakod semmi  extra ha bogárba faragás....néha(szerkezet függö)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #63616 Dátum: 2012 Szeptember 04, 13:43:50 »

Üdv!
Van egy motor amin 180-as kuplung volt, de nekem meg 215-ös kuplungom van, ezt szeretném rávarázsolni.
Ha jól tudom a lendkerék kuplung kombó átszerelése nem elég.  Undecided
Mit tegyek?
Köszi

Váltót kell megfaragni ha nem megy be az egyszer biztos a harang részén , többit majd a szakik ha van még más is! Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #63615 Dátum: 2012 Szeptember 04, 12:58:04 »

Üdv!
Van egy motor amin 180-as kuplung volt, de nekem meg 215-ös kuplungom van, ezt szeretném rávarázsolni.
Ha jól tudom a lendkerék kuplung kombó átszerelése nem elég.  Undecided
Mit tegyek?
Köszi
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63614 Dátum: 2012 Szeptember 04, 12:45:44 »

A srác kérdezett, öcsém konkrét megoldási javaslatot írt, amit addig senki sem tett meg. Aztán szedjük már szét egy picit a fickót. Kicsit ez jött le nekem. Bocs, ha tévedek....
És nem személyeskedés akart lenni, csak semmi buzulás... Smiley
tévedsz, bugyibuci  Kiss



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #63613 Dátum: 2012 Szeptember 04, 10:06:08 »

most rólam beszélsz? :-PP
A srác kérdezett, öcsém konkrét megoldási javaslatot írt, amit addig senki sem tett meg. Aztán szedjük már szét egy picit a fickót. Kicsit ez jött le nekem. Bocs, ha tévedek....
És nem személyeskedés akart lenni, csak semmi buzulás... Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #63612 Dátum: 2012 Szeptember 04, 09:00:03 »


Most már ezt sem látod. Evil
Oldalak: 1 ... 420 421 422 423 424 [425] 426 427 428 429 430 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.19 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.