www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 07, 18:42:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921203 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 394 395 396 397 398 [399] 400 401 402 403 404 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13021055 alkalommal)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64664 Dátum: 2012 November 29, 10:07:47 »

Sajnos azóta ki lett szedve és nem megfelelően visszarakva. Hamarosan korrigáljuk.

képeket nem szeretnél közzé tenni? Részleteseket! hogy hogyan miként van berakva.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #64663 Dátum: 2012 November 29, 10:04:33 »

Ennek igy nem sok ertelmet latom. Masik iranyba viszont kicsit eltartja a motorhaztetot a hatfaltol, nem razkodik - annyira - az autoval egyutt es igy nem zorog allandoan ...
A '75-osomon legalabbis igy van, kis gumibumszli tartja el a fedelet a kasztnitol.
Akkor neked is fordítva van!

A két kis dugó így való mint a képen,és nem tudom,hogy mi a funkciójuk.Amiről írsz,az inkább a nagyobb bumszli nem?

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #64662 Dátum: 2012 November 29, 05:24:33 »

Sajnos azóta ki lett szedve és nem megfelelően visszarakva. Hamarosan korrigáljuk.

Ha még úgy van, ahogy én raktam be, akkor jó az AC iránya és felfogatva is a gyári cuccal van.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #64661 Dátum: 2012 November 29, 00:39:09 »

Az a gumibolha vagy gumipöcök a hátfalon,fordítva való Józsi! Wink

Így mint mondjuk ezen a képen!
Ennek igy nem sok ertelmet latom. Masik iranyba viszont kicsit eltartja a motorhaztetot a hatfaltol, nem razkodik - annyira - az autoval egyutt es igy nem zorog allandoan ...
A '75-osomon legalabbis igy van, kis gumibumszli tartja el a fedelet a kasztnitol.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #64660 Dátum: 2012 November 29, 00:34:56 »

Segédem mindent rendben talált.
Az a gumibolha vagy gumipöcök a hátfalon,fordítva való Józsi! Wink

Így mint mondjuk ezen a képen!

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 29, 00:36:34 írta Narancs »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64659 Dátum: 2012 November 28, 22:35:22 »

Kipucolódik? Tökéletesen működött 2 hete. Meg előtte egy éve is. Mivel nem én raktam be, a következőket nem ellenőriztem:
- AC beépítésének helyes iránya
- AC rögzítése nem megfelelő - értsd: a bekötőcső tartja, de kb 45 fokban - ezt ki kell javítani
- ventillátor megy
- AC megkapja a tápot, de nem szaggatottat, hanem fixet.
Amire még gyanakszunk, hogy a gyenge akksi miatt (holnap veszek újat) csak 10V körüli értéket kapott az elektronika. Viszont akkor sem indult meg, amikor járt a motor (tehát a feszültségszint is kb 2V-tal magasabb). Nincs mese, rá kell szánni egy fél napot, mindent rendesen újra összerakni, majd ha fos, odaadni egy hajléktalannak a sátorba, mert asztalon jó. :-)


Ha még úgy van, ahogy én raktam be, akkor jó az AC iránya és felfogatva is a gyári cuccal van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64658 Dátum: 2012 November 28, 22:33:00 »

Öcsém tapasztalata: ha egyszer szétszeded, szinte lehetetlen úgy összerakni, hogy csendesebb legyen, nagyon körültekintően kell hézagolni mindent. De hátha írnak ide nálam okosabbak is, pl. Varázsló, Callook, Maresz véleménye tuti mérvadó.

Meg lehet csinálni, sokat szedtem szét és raktam össze, csendes volt. Csak nem érdemes, mert sok váltó van, pláne rövid váltót biztos nem javítanék, még magamnak sem.
Egy zajos rövidváltót annyi megcsinálni csendesre, amennyiért veszek 2 bontott jó állapotút.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64657 Dátum: 2012 November 28, 22:30:21 »

váltóról ha nincs beszerelve alapvető dolgokat hogy működik egyétalán hogy lehet megállapítani???  Wink

Hívj majd fel hétvégén, elmondom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #64656 Dátum: 2012 November 28, 19:08:30 »

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #64655 Dátum: 2012 November 28, 17:30:07 »




Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64654 Dátum: 2012 November 28, 17:20:10 »

Fontos a havonkénti beindítás, mert a mostani benzinek kicsapódnak, és a víz marad csak a karburátorban.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64653 Dátum: 2012 November 28, 17:17:59 »

Segédem mindent rendben talált.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64652 Dátum: 2012 November 28, 17:16:54 »

Szép ídő volt, és beindítottam a kocsimat.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64651 Dátum: 2012 November 28, 16:05:03 »

Gondolom a javítás költsége meg az egekben ha egyátalán van hozzá valami...  Undecided
Öcsém tapasztalata: ha egyszer szétszeded, szinte lehetetlen úgy összerakni, hogy csendesebb legyen, nagyon körültekintően kell hézagolni mindent. De hátha írnak ide nálam okosabbak is, pl. Varázsló, Callook, Maresz véleménye tuti mérvadó.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #64650 Dátum: 2012 November 28, 15:23:09 »

Ha működőképesnek tűnik is, zsákbamacska, hogy mennyire zajos/csendes. Hogyan, hol, meddig volt tárolva, van-e olaj benne, stb...

Gondolom a javítás költsége meg az egekben ha egyátalán van hozzá valami...  Undecided

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64649 Dátum: 2012 November 28, 15:10:04 »

váltóról ha nincs beszerelve alapvető dolgokat hogy működik egyétalán hogy lehet megállapítani???  Wink
Ha működőképesnek tűnik is, zsákbamacska, hogy mennyire zajos/csendes. Hogyan, hol, meddig volt tárolva, van-e olaj benne, stb...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #64648 Dátum: 2012 November 28, 11:48:36 »

váltóról ha nincs beszerelve alapvető dolgokat hogy működik egyétalán hogy lehet megállapítani???  Wink

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64647 Dátum: 2012 November 28, 11:09:27 »

Kipucolódik? Tökéletesen működött 2 hete. Meg előtte egy éve is. Mivel nem én raktam be, a következőket nem ellenőriztem:
- AC beépítésének helyes iránya
- AC rögzítése nem megfelelő - értsd: a bekötőcső tartja, de kb 45 fokban - ezt ki kell javítani
- ventillátor megy
- AC megkapja a tápot, de nem szaggatottat, hanem fixet.
Amire még gyanakszunk, hogy a gyenge akksi miatt (holnap veszek újat) csak 10V körüli értéket kapott az elektronika. Viszont akkor sem indult meg, amikor járt a motor (tehát a feszültségszint is kb 2V-tal magasabb). Nincs mese, rá kell szánni egy fél napot, mindent rendesen újra összerakni, majd ha fos, odaadni egy hajléktalannak a sátorba, mert asztalon jó. :-)

Leszek az a hajléktalan, postát+fáradságot állom. Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64646 Dátum: 2012 November 28, 11:05:55 »

24 mm belső átmérőjű cső.
<beszúrt kép törölve>

nincs még doksid hozzá?
Keresek:
Kipufogó csövet, levegő csöveket, elektromos vezetékeit, adagoló pumpát, időzítő órát.
Vagy mindezekről képet, hogy eltudjam képzelni mit keresek.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #64645 Dátum: 2012 November 28, 10:59:47 »

ű
+ba alkatrészed nincs hozz? kipufogó csövet keresek.
24 mm belső átmérőjű cső.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #64644 Dátum: 2012 November 28, 10:54:56 »

Kipucolódik? Tökéletesen működött 2 hete. Meg előtte egy éve is. Mivel nem én raktam be, a következőket nem ellenőriztem:
- AC beépítésének helyes iránya
- AC rögzítése nem megfelelő - értsd: a bekötőcső tartja, de kb 45 fokban - ezt ki kell javítani
- ventillátor megy
- AC megkapja a tápot, de nem szaggatottat, hanem fixet.
Amire még gyanakszunk, hogy a gyenge akksi miatt (holnap veszek újat) csak 10V körüli értéket kapott az elektronika. Viszont akkor sem indult meg, amikor járt a motor (tehát a feszültségszint is kb 2V-tal magasabb). Nincs mese, rá kell szánni egy fél napot, mindent rendesen újra összerakni, majd ha fos, odaadni egy hajléktalannak a sátorba, mert asztalon jó. :-)

Ha sokat állt benzin nélkül hajlamos a golyós cucc letapadni benne. Egy gumis bilinccsel mindenképpen rögzíteni kell, mert így rángatja saját magát is. AC-hez két zöld kábel megy nekem és bárhogy dugom rá a vezetékeket működik, de csak 1 irányba tolja a benzint.
Beszerelés után nekem is csak a harmadik indításra indult el, mert levegős volt a rendszer. Ilyenkor 2 perc után leállít mindent. Minden egyes indításnál 200W a felvett teljesítmény (16A). 10V körül már nehezen indul, ha alá csökken automatikusan leállítja a pumpát.

Jó működéshez kell a generátor és egy 54-55Ah jó karban lévő akksi.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64643 Dátum: 2012 November 28, 08:04:01 »

Kipucolódik? Tökéletesen működött 2 hete. Meg előtte egy éve is. Mivel nem én raktam be, a következőket nem ellenőriztem:
- AC beépítésének helyes iránya
- AC rögzítése nem megfelelő - értsd: a bekötőcső tartja, de kb 45 fokban - ezt ki kell javítani
- ventillátor megy
- AC megkapja a tápot, de nem szaggatottat, hanem fixet.
Amire még gyanakszunk, hogy a gyenge akksi miatt (holnap veszek újat) csak 10V körüli értéket kapott az elektronika. Viszont akkor sem indult meg, amikor járt a motor (tehát a feszültségszint is kb 2V-tal magasabb). Nincs mese, rá kell szánni egy fél napot, mindent rendesen újra összerakni, majd ha fos, odaadni egy hajléktalannak a sátorba, mert asztalon jó. :-)

ű
+ba alkatrészed nincs hozz? kipufogó csövet keresek.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #64642 Dátum: 2012 November 28, 05:39:58 »

Kipucolódik? Tökéletesen működött 2 hete. Meg előtte egy éve is. Mivel nem én raktam be, a következőket nem ellenőriztem:
- AC beépítésének helyes iránya
- AC rögzítése nem megfelelő - értsd: a bekötőcső tartja, de kb 45 fokban - ezt ki kell javítani
- ventillátor megy
- AC megkapja a tápot, de nem szaggatottat, hanem fixet.
Amire még gyanakszunk, hogy a gyenge akksi miatt (holnap veszek újat) csak 10V körüli értéket kapott az elektronika. Viszont akkor sem indult meg, amikor járt a motor (tehát a feszültségszint is kb 2V-tal magasabb). Nincs mese, rá kell szánni egy fél napot, mindent rendesen újra összerakni, majd ha fos, odaadni egy hajléktalannak a sátorba, mert asztalon jó. :-)

Meddig járattad az asztalon? Félnapot biztos tolnám neki addig kipucolódik az AC.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #64641 Dátum: 2012 November 27, 21:12:46 »

Én meg valami olyat, ami fűt. Pont ott tartok, mint 3 hónapja. Ventillátor megy, AC baszik. Külön tesztelve AC jó. Egyben az asztalon jó. Kocsiban nem.
Ma közel voltam ahhoz, hogy az egészet kiszerelem és bek*rom a kukába, csak nagyon siettem.

Meddig járattad az asztalon? Félnapot biztos tolnám neki addig kipucolódik az AC.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64640 Dátum: 2012 November 27, 20:56:26 »

Én meg valami olyat, ami fűt. Pont ott tartok, mint 3 hónapja. Ventillátor megy, AC baszik. Külön tesztelve AC jó. Egyben az asztalon jó. Kocsiban nem.
Ma közel voltam ahhoz, hogy az egészet kiszerelem és bek*rom a kukába, csak nagyon siettem.

szójjál ha kibaszod maj én meghebrákolom magamnak , nekem elég lesz, kicsi a bódé, kevés üveg, jól szigetelő műanyag és egy fél fűtésem van a fűtődobokról elektromos ventilátorral  de előre nem tolja már rendesen ....

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64639 Dátum: 2012 November 27, 19:46:35 »

Elvileg ez 1800 W teljesítményű BN2-es tud 2000-et. Ennek hátránya, hogy (nálam előny) egy kapcsolóval lehet vezérelni automatika minden mást elvégez.


A BN2 kései modellje is ilyen. A membrános pumpás nem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64638 Dátum: 2012 November 27, 19:45:25 »

Én meg valami olyat, ami fűt. Pont ott tartok, mint 3 hónapja. Ventillátor megy, AC baszik. Külön tesztelve AC jó. Egyben az asztalon jó. Kocsiban nem.
Ma közel voltam ahhoz, hogy az egészet kiszerelem és bek*rom a kukába, csak nagyon siettem.


Az AC-t meg kell ütögetni, meg belenyomni WD40-et és működtetni asztalon addig míg szépen nem koppan minden impulzusra.
És  pozíciójának 45 fokban kell lenni felfelé.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #64637 Dátum: 2012 November 27, 18:49:50 »

Én meg valami olyat, ami fűt. Pont ott tartok, mint 3 hónapja. Ventillátor megy, AC baszik. Külön tesztelve AC jó. Egyben az asztalon jó. Kocsiban nem.
Ma közel voltam ahhoz, hogy az egészet kiszerelem és bek*rom a kukába, csak nagyon siettem.

Mid van? Ugyan ilyen? Indexen a fórum egész jó.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #64636 Dátum: 2012 November 27, 18:48:33 »


Ez a fűtés sajnos papíron sem tudja azt, amit a BN2-es, ráadásul a BN2-t jól meg lehet etetni benzinnel és akkor NAGYON durván fűt. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy így, ebben a konfigurációban a szélvédőt biztosan párátlanítja és jégteleníti, de ne várj nagy szaunát télen az utastérben, pláne ilyen hosszú, elég jó hőátadó (hövezető) csövekkel.

Stone piros autójába én tettem bele a kályhát, ugyan ilyen készüléket és egyetlen egy helyen, viszonylag közel a kályhához nyomja be a levegőt egy irányítható rostélyon a lábtérbe. Az úgy elég jó, -5 fokban, menet közben is egész jó klímát csinál ( kb. 10-13 fokot), városban, meg amikor nincs nagy tempó, akkor megcsinálta a 20 fokot.

Sajnos ennél a kis kályhánál nem lehet túletetni benzinnel, mert leáll, illetve nem gyújt be, a fém házas kályhának az izzítója is nagyobb. Cserében ehhez még minden van új alkatrészben, nem kell bontott.
Elvileg ez 1800 W teljesítményű BN2-es tud 2000-et. Ennek hátránya, hogy (nálam előny) egy kapcsolóval lehet vezérelni automatika minden mást elvégez.
Idén tesztüzem van, jövőre át akarom alakítani. Rövid cső, egy bekötési pont, stb. Jelen állapotban a legnagyobb problémám a párásodás volt a bogárban. Ezt most sikerült kiküszöbölni. Küszöbök első feléig jön a meleg, tehát a lábam nem fázik. Asszem viszek magammal hőmérőt is.  Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #64635 Dátum: 2012 November 27, 18:00:18 »

Én meg valami olyat, ami fűt. Pont ott tartok, mint 3 hónapja. Ventillátor megy, AC baszik. Külön tesztelve AC jó. Egyben az asztalon jó. Kocsiban nem.
Ma közel voltam ahhoz, hogy az egészet kiszerelem és bek*rom a kukába, csak nagyon siettem.

Tavasszal valami jobb megoldást szeretnék, az utastérbe történő bevezetésre.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64634 Dátum: 2012 November 27, 17:15:14 »

Most holt komolyan, ezt bármelyik gyári fűtés tudja jó állapotban. Nem kell ehhez kályha, kár volt belehebrákolni.  Grin
Én tudom, mert járok léghűtéses bogárhátúval télen. Egyetlen egyszer volt bajom. Akkor -18 volt az új "0"-áson és kevés volt a 100-as tempónál az ablakra a meleg, ha lábra is kinyitottam, jegesedett kívülről a befújótól messzebbi részen amit rásprickoltam.

Ennek senki nem mondott ellent, azonban ha nincsenek hőcserélőid, nincs turbinaház levegő kivezetésed, akkor a kályha egy kicsit tud enyhíteni a tökhidegen.

És állóhelyzetben is működtetheted, akkor jól befűti a kasztnit.

A gyári fűtés jobb és hatékonyabb, mint ezek, de kell hozzá fordulat (és berendezés).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #64633 Dátum: 2012 November 27, 17:05:38 »

Az úgy elég jó, -5 fokban, menet közben is egész jó klímát csinál ( kb. 10-13 fokot), városban, meg amikor nincs nagy tempó, akkor megcsinálta a 20 fokot.
Most holt komolyan, ezt bármelyik gyári fűtés tudja jó állapotban. Nem kell ehhez kályha, kár volt belehebrákolni.  Grin
Én tudom, mert járok léghűtéses bogárhátúval télen. Egyetlen egyszer volt bajom. Akkor -18 volt az új "0"-áson és kevés volt a 100-as tempónál az ablakra a meleg, ha lábra is kinyitottam, jegesedett kívülről a befújótól messzebbi részen amit rásprickoltam.
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 27, 17:08:10 írta 1303LS »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64632 Dátum: 2012 November 27, 17:04:15 »

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Tavasszal valami jobb megoldást szeretnék, az utastérbe történő bevezetésre.

a bekötés alapján ez nem annyira melengeti a virgácsodat, inkább a szélvédőről fújja le a párát.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64631 Dátum: 2012 November 27, 17:00:57 »

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Tavasszal valami jobb megoldást szeretnék, az utastérbe történő bevezetésre.




Ez a fűtés sajnos papíron sem tudja azt, amit a BN2-es, ráadásul a BN2-t jól meg lehet etetni benzinnel és akkor NAGYON durván fűt. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy így, ebben a konfigurációban a szélvédőt biztosan párátlanítja és jégteleníti, de ne várj nagy szaunát télen az utastérben, pláne ilyen hosszú, elég jó hőátadó (hövezető) csövekkel.

Stone piros autójába én tettem bele a kályhát, ugyan ilyen készüléket és egyetlen egy helyen, viszonylag közel a kályhához nyomja be a levegőt egy irányítható rostélyon a lábtérbe. Az úgy elég jó, -5 fokban, menet közben is egész jó klímát csinál ( kb. 10-13 fokot), városban, meg amikor nincs nagy tempó, akkor megcsinálta a 20 fokot.

Sajnos ennél a kis kályhánál nem lehet túletetni benzinnel, mert leáll, illetve nem gyújt be, a fém házas kályhának az izzítója is nagyobb. Cserében ehhez még minden van új alkatrészben, nem kell bontott.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #64630 Dátum: 2012 November 27, 15:48:58 »

Naja.  Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #64629 Dátum: 2012 November 27, 15:45:49 »




Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #64628 Dátum: 2012 November 27, 15:37:24 »

Fényképet! 





Tavasszal valami jobb megoldást szeretnék, az utastérbe történő bevezetésre.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #64627 Dátum: 2012 November 27, 10:21:50 »

képet, beszámolót mindent. Grin
tavasszal nekem is be kell szerelnem
Tavasszal már minek?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64626 Dátum: 2012 November 27, 09:56:21 »

Rendesen meg kell csinálni a fűtést a-tól z-ig. Szarrá rohadt fűtéscsatornával volt fűtésem Öregben. Minden egyes csövet, csatlakozást szépen megnézni, nem szökik.-e a levegő.
Hátsó ülés alatt volt mint a 2 oldalt egy-egy baszott nagy lyuk.
Na azt is bevarrattam a lakatossal.
Azt meg kellett volna hagyni? Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64625 Dátum: 2012 November 27, 09:52:57 »

Rendesen meg kell csinálni a fűtést a-tól z-ig. Szarrá rohadt fűtéscsatornával volt fűtésem Öregben. Minden egyes csövet, csatlakozást szépen megnézni, nem szökik.-e a levegő.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 394 395 396 397 398 [399] 400 401 402 403 404 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.214 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.