www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 07, 19:12:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921203 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 393 394 395 396 397 [398] 399 400 401 402 403 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13021319 alkalommal)
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #64704 Dátum: 2012 December 09, 13:37:16 »

Amerikából ideszállítással együtt is a legolcsóbb az általad is ismert helyről! Wink én is rendeltem..
Köszönöm a kimerítő válaszokat!!
 Wink Cheesy Cheesy

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64703 Dátum: 2012 December 09, 13:30:53 »

mielőtt alkatrészt keresnék,tisztázni szeretném,hogy mit is és milyet is keressek.... Cheesy

Korlátos lököshöz,ami a (ha jól tudom) exportokon volt azok a pálcák,amik pluszban kitámasztanak,vagy hogy mondjam.....azok hány van?hogy kell kinézniük?és hogy kell keresni,mi a nevük?
de alapvetően az van nekem,csak az a gyanúm,hogy nem elég és össze van hajtogatva.... Undecided Undecided
Amerikából ideszállítással együtt is a legolcsóbb az általad is ismert helyről! Wink én is rendeltem..

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64702 Dátum: 2012 December 09, 10:27:37 »

Van itthon is:

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/0014-2/elso-lokharito-kitamaszto-kar-bal-jobb-usa-12-08-52-07-7313--

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/0015-2/hatso-lokharito-kitamaszto-kar-bal-jobb-usa-1.2-08-52-07-731.3-1.5-08-64-07-67



Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64701 Dátum: 2012 December 09, 10:25:50 »

Magyarul korlátos lökhárító kitámasztónak szokták hívni. 4 db van belőle, 2 elől és 2 hátul. Az elsők és a hátsók máshogy néznek ki. Az egyik végük a lökhárítótartó egyik csavarjához, a másik végük a babákat a korláttal összefogó csavarhoz kapcsolódik.

Hátsó:
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=29178059578&rub1=Aufbau&rub2=Sto%DFstangen%20und%20Zubeh%F6r%2CSto%DFstangenzubeh%F6r%2CK%E4fer%20%2D%2767&artnr=23377a&pn=0&sort=0&all=

vagy

http://shop.hoffmann-speedster.com/catalog/product_info.php/cPath/395_1506_1514/products_id/2244

Első:
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=29178059578&rub1=Aufbau&rub2=Sto%DFstangen%20und%20Zubeh%F6r%2CSto%DFstangenzubeh%F6r%2CK%E4fer%20%2D%2767&artnr=22376a&pn=0&sort=0&all=

vagy

http://shop.hoffmann-speedster.com/catalog/product_info.php/cPath/395_1506_1514/products_id/2243

mielőtt alkatrészt keresnék,tisztázni szeretném,hogy mit is és milyet is keressek.... Cheesy

Korlátos lököshöz,ami a (ha jól tudom) exportokon volt azok a pálcák,amik pluszban kitámasztanak,vagy hogy mondjam.....azok hány van?hogy kell kinézniük?és hogy kell keresni,mi a nevük?
de alapvetően az van nekem,csak az a gyanúm,hogy nem elég és össze van hajtogatva.... Undecided Undecided

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #64700 Dátum: 2012 December 09, 09:53:47 »

mielőtt alkatrészt keresnék,tisztázni szeretném,hogy mit is és milyet is keressek.... Cheesy

Korlátos lököshöz,ami a (ha jól tudom) exportokon volt azok a pálcák,amik pluszban kitámasztanak,vagy hogy mondjam.....azok hány van?hogy kell kinézniük?és hogy kell keresni,mi a nevük?
de alapvetően az van nekem,csak az a gyanúm,hogy nem elég és össze van hajtogatva.... Undecided Undecided

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #64699 Dátum: 2012 December 06, 20:34:35 »

A kerepesi emelkedőn még felballag egy szolid 90-es tempóban (kb 60-ról indulva), úgyhogy nagyon kopott nem lehet, Bár az gondolom nem túl biztató, hogy a főtengely axiális holtjátékának a méréséhez nem kell mérőóra, jó a tolómérő is.
Inkább olajfogyás nyomja meg a "CO" -t, annak mindegy a lógás.
De csekkold a fúvókákat azért karbitípushoz, az számít sokat, ha mókolták.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #64698 Dátum: 2012 December 06, 19:52:02 »

A kerepesi emelkedőn még felballag egy szolid 90-es tempóban (kb 60-ról indulva), úgyhogy nagyon kopott nem lehet, Bár az gondolom nem túl biztató, hogy a főtengely axiális holtjátékának a méréséhez nem kell mérőóra, jó a tolómérő is.
attól még a hézaglás is lehet rossz nem csak a csapágy.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #64697 Dátum: 2012 December 06, 19:49:41 »

Karbitól függ inkább, nem motormérettől. Féklevegő fúvóka környékét is érdemes megnézni (féklevegő+főfúvóka együtt) , de pl. a fehér vagy a sárga könyv minden karbira megadja a méreteket. Ha meg kopott nagyon a motor, akkor mindegy lesz...

A kerepesi emelkedőn még felballag egy szolid 90-es tempóban (kb 60-ról indulva), úgyhogy nagyon kopott nem lehet, Bár az gondolom nem túl biztató, hogy a főtengely axiális holtjátékának a méréséhez nem kell mérőóra, jó a tolómérő is.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #64696 Dátum: 2012 December 05, 20:24:12 »

Természetesen a fordulati CO-ról van szó. (Az alapjárati CO csavart ismerem.)
1300-as motornál mekkora fúvóka az optimális?
Karbitól függ inkább, nem motormérettől. Féklevegő fúvóka környékét is érdemes megnézni (féklevegő+főfúvóka együtt) , de pl. a fehér vagy a sárga könyv minden karbira megadja a méreteket. Ha meg kopott nagyon a motor, akkor mindegy lesz...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #64695 Dátum: 2012 December 03, 14:27:21 »

Kaposváron Janek újít föl, én is nála csináltattam az ovál kormányát. Ügyesnek kell lenni hogy ne essen le fél év kormányráncigálás után amit felkennek rá. Ő fogtechnikai anyagokat használ.

Kérdés: újított már fel valaki bakelit kormányt? Miből áll?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64694 Dátum: 2012 December 03, 13:51:18 »

Kérdés: újított már fel valaki bakelit kormányt? Miből áll?
én már csináltam. Üvegszálas gitt, lecsiszol, lefest.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #64693 Dátum: 2012 December 03, 12:54:04 »

Kérdés: újított már fel valaki bakelit kormányt? Miből áll?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64692 Dátum: 2012 December 01, 01:07:37 »

Természetesen a fordulati CO-ról van szó. (Az alapjárati CO csavart ismerem.)
1300-as motornál mekkora fúvóka az optimális?
Holnap megnézem..

Bácsi Győző
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #64691 Dátum: 2012 November 30, 21:30:56 »

A henger-dugó is 1,3-as? Szimpla, vagy dupla?
Pillanatnyilag még 1.3. Dupla szívó, dupla előfűtő.  Klasszikus AR-s  Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64690 Dátum: 2012 November 30, 21:03:16 »

1300-as motornál mekkora fúvóka az optimális?
fasztudja.
itt az előbb linkeltek mindenféle karbi rajzot, azokon nincs rajta? (nem néztem meg őket)

ja, a gyújtás és a szelephézagok is beledumálhatnak az emelt fordulatszámi CO-ba.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #64689 Dátum: 2012 November 30, 21:01:03 »

az alapjáratit a keverék szegényítésével (egyes esetekben dúsításával).
az emelt fordulatszámi CO-t a főfúvóka kisebbre cserélésével.

kéne tudni a többi összetevő (HC, O2, NOx) értékeket is, mert a CO szint önmagában értelmezhetetlen.
Természetesen a fordulati CO-ról van szó. (Az alapjárati CO csavart ismerem.)
1300-as motornál mekkora fúvóka az optimális?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64688 Dátum: 2012 November 30, 20:33:56 »

CO-t hogyan lehet csökkenteni?
(Műszakin kicsit csóválták a fejüket .)
az alapjáratit a keverék szegényítésével (egyes esetekben dúsításával).
az emelt fordulatszámi CO-t a főfúvóka kisebbre cserélésével.

kéne tudni a többi összetevő (HC, O2, NOx) értékeket is, mert a CO szint önmagában értelmezhetetlen.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #64687 Dátum: 2012 November 30, 20:19:24 »

CO-t hogyan lehet csökkenteni?
(Műszakin kicsit csóválták a fejüket .)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #64686 Dátum: 2012 November 30, 20:15:50 »

Nekem is 1.3-as AR-s motorom van.
A henger-dugó is 1,3-as? Szimpla, vagy dupla?

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #64685 Dátum: 2012 November 30, 19:03:01 »

Nekem van egy hasonló jeleket produkáló 31PICT-4 es karbim. Ami jó lenne ha lehetne hozzá felújító készletet kapni. Huh Én úgy tudom, hogy nincs hozzá.
Ha kell odaadom. Nekem is 1.3-as AR-s motorom van.
Most 31 PICT-3  van rajta beállítva szuper párosítás.


Nem vagyok orvos, de szerintem ez jo minden 31-es karbihoz: http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=439048

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #64684 Dátum: 2012 November 30, 17:20:03 »

Nekem van egy hasonló jeleket produkáló 31PICT-4 es karbim. Ami jó lenne ha lehetne hozzá felújító készletet kapni. Huh Én úgy tudom, hogy nincs hozzá.
Ha kell odaadom. Nekem is 1.3-as AR-s motorom van.
Most 31 PICT-3  van rajta beállítva szuper párosítás.


Köszi a lehetőséget, pü megy.
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #64683 Dátum: 2012 November 30, 13:43:04 »

Következő gondban kérem a tanácsokat:
Adott egy 1.3 AR motor, új gyertyák, 31 PICT4 karbi, 009 gyújtás. Alapjárat jó, 750-800, CO is belőve (váci bogároldal alapján).

A gond:
Nagyobb gázadásnál a bogár megtorpan, indulásnál is hideg motorral, gyorsításnál is meleg motorral. A gázt finoman adagolva OK.

Mi legyen:
-megpróbáljam szétszedni és felújítókészlettel feljavítani a karbit (még nem csináltam ilyet  Roll Eyes)
-van egy 34 PICT3 karbim, szükítővel hogy fel lehessen rakni a kisebb szívócsőre is - van értelme?
-keressek egy bontott 31 PICT4-t
-esetleg lecseréljem egy másik típusú karbira?

Nekem van egy hasonló jeleket produkáló 31PICT-4 es karbim. Ami jó lenne ha lehetne hozzá felújító készletet kapni. Huh Én úgy tudom, hogy nincs hozzá.
Ha kell odaadom. Nekem is 1.3-as AR-s motorom van.
Most 31 PICT-3  van rajta beállítva szuper párosítás.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #64682 Dátum: 2012 November 30, 12:14:18 »

Hol találok leírást a karbik változásairól. Esetleg összehasonlító tesztet.

Köszi mindenkinek a válaszokat.
Első körben Stunt varázsló mester ötletét nézem meg, hogy és hova pisil a gyorsító.

Éjjel még túrtam a netet, és ezt hasznos leírást találtam a bogár karbikról, történet és típusokról.

http://www.vw-resource.com/carb.html

Valahol benne volt az általam tapasztalt torpanás is, szerintük ez nem is igazából a karbi, hanem a gyári karbi és a 009-es gyújtás kombó velejárója  Roll Eyes (vw1966 hasonló ötletet küldött pü-ben). Ez lehet? mert ugyanez a karbi eddig a másik motoron gyári elosztóval jól müködött.
Ha minden OK-nak néz ki a karbiban, akkor megy vissza a gyári vákuumos gyújtáselosztó, és eladó lesz egy Bosch 009  Cool
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #64681 Dátum: 2012 November 30, 00:30:42 »

Hol találok leírást a karbik változásairól. Esetleg összehasonlító tesztet.

 

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #64680 Dátum: 2012 November 29, 22:34:23 »

szerintem a 2-esnél fényévekkel jobb a 3-as.
sokkal stabilabb az alapjárat, illetve az átmeneti tartományon is baszkuráltak valamit, mert az is finomabb.
Ne tegyél fel 34-es karbit, a legjobbak a -1-es karbik, amelynek nincs alapjárati rendszere. A legrosszabbak a -3 vagy -4 karbik.

Hol találok leírást a karbik változásairól. Esetleg összehasonlító tesztet.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64679 Dátum: 2012 November 29, 19:21:40 »

a legjobbak a -1-es karbik, amelynek nincs alapjárati rendszere. A legrosszabbak a -3 vagy -4 karbik.
szerintem a 2-esnél fényévekkel jobb a 3-as.
sokkal stabilabb az alapjárat, illetve az átmeneti tartományon is baszkuráltak valamit, mert az is finomabb.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64678 Dátum: 2012 November 29, 18:22:49 »

Következő gondban kérem a tanácsokat:
Adott egy 1.3 AR motor, új gyertyák, 31 PICT4 karbi, 009 gyújtás. Alapjárat jó, 750-800, CO is belőve (váci bogároldal alapján).

A gond:
Nagyobb gázadásnál a bogár megtorpan, indulásnál is hideg motorral, gyorsításnál is meleg motorral. A gázt finoman adagolva OK.

Mi legyen:
-megpróbáljam szétszedni és felújítókészlettel feljavítani a karbit (még nem csináltam ilyet  Roll Eyes)
-van egy 34 PICT3 karbim, szükítővel hogy fel lehessen rakni a kisebb szívócsőre is - van értelme?
-keressek egy bontott 31 PICT4-t
-esetleg lecseréljem egy másik típusú karbira?


Gyorsító megy? Jó helyre spriccel? Ez nagyon annak tűnik, nekem nem iylen problémám volt.

Ne tegyél fel 34-es karbit, a legjobbak a -1-es karbik, amelynek nincs alapjárati rendszere. A legrosszabbak a -3 vagy -4 karbik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #64677 Dátum: 2012 November 29, 16:34:26 »

Ugyan ez a bajom volt, senki nem tudta megcsinálni. Egyszer aztán Szepesnél volt szervízen, és elmúlt. Szerintem ő sem tudta mit csinált. Smiley

Következő gondban kérem a tanácsokat:
Adott egy 1.3 AR motor, új gyertyák, 31 PICT4 karbi, 009 gyújtás. Alapjárat jó, 750-800, CO is belőve (váci bogároldal alapján).

A gond:
Nagyobb gázadásnál a bogár megtorpan, indulásnál is hideg motorral, gyorsításnál is meleg motorral. A gázt finoman adagolva OK.

Mi legyen:
-megpróbáljam szétszedni és felújítókészlettel feljavítani a karbit (még nem csináltam ilyet  Roll Eyes)
-van egy 34 PICT3 karbim, szükítővel hogy fel lehessen rakni a kisebb szívócsőre is - van értelme?
-keressek egy bontott 31 PICT4-t
-esetleg lecseréljem egy másik típusú karbira?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #64676 Dátum: 2012 November 29, 15:52:02 »

Következő gondban kérem a tanácsokat:
Adott egy 1.3 AR motor, új gyertyák, 31 PICT4 karbi, 009 gyújtás. Alapjárat jó, 750-800, CO is belőve (váci bogároldal alapján).

A gond:
Nagyobb gázadásnál a bogár megtorpan, indulásnál is hideg motorral, gyorsításnál is meleg motorral. A gázt finoman adagolva OK.

Mi legyen:
-megpróbáljam szétszedni és felújítókészlettel feljavítani a karbit (még nem csináltam ilyet  Roll Eyes)
-van egy 34 PICT3 karbim, szükítővel hogy fel lehessen rakni a kisebb szívócsőre is - van értelme?
-keressek egy bontott 31 PICT4-t
-esetleg lecseréljem egy másik típusú karbira?
Megoldódnak a rejtélyek is lassacskán.

Nem volt időm tovább szarozni, elmentem egy haverhez és bedugtuk az AFR műszert a kipufogóba (nem volt ilyen egyszerű, de ez a végeredmény) és megállapítottuk, hogy amikor nem megy az autó akkor a légviszony 18 fölé megy, tahát elszegényedik. Középtartományban szintén 16-17 fölé megy és elszegényedik.

Szóval az 1.3-as motoron a vastagabb, 1.6-os szívócsőben a légsebesség annyira lecsökken, hogy az 55-ös alapjárati fúvóka helyett 75-ös kell, ekkor megszűnt a negyedgázas torpanás, valamint a féklevegő/keverőcső kettőssel is variálni kell, hogy középtartományban ne szegényedjen el. Ez még hátra van, de már majdnem tökéletes.

Ezek a PICT-2-3 karbik nagyon érzékenyek erre, nem olyanok, mint a weber/dellorto, ahol sokféle légsebességgel és széles tartományban jól működik.

Érdekes, hogy a 31-es karbival sem ment jól, ott is a vastag szívócső kavart be...valahogy. 
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #64675 Dátum: 2012 November 29, 14:58:09 »

Hívj majd fel hétvégén, elmondom.

Okés köszi Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #64674 Dátum: 2012 November 29, 14:25:03 »

Kesztyűtartó ajtóhoz vettem, de oda hosszú. Persze levágtam a hosszából, és ott is ez van.
Igen,ez a kis ütköző három helyre való a bogárba.
A hátfalra a gépháztetőnél,a kesztyűtartó ajtóhoz,meg azt hiszem pont az említett tanksapka ajtóhoz.

És még a fiatalabb Volkswagenokban is van ez kis gumiütköző,még a Ventomban is.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #64673 Dátum: 2012 November 29, 11:58:44 »

Következő gondban kérem a tanácsokat:
Adott egy 1.3 AR motor, új gyertyák, 31 PICT4 karbi, 009 gyújtás. Alapjárat jó, 750-800, CO is belőve (váci bogároldal alapján).

A gond:
Nagyobb gázadásnál a bogár megtorpan, indulásnál is hideg motorral, gyorsításnál is meleg motorral. A gázt finoman adagolva OK.

Mi legyen:
-megpróbáljam szétszedni és felújítókészlettel feljavítani a karbit (még nem csináltam ilyet  Roll Eyes)
-van egy 34 PICT3 karbim, szükítővel hogy fel lehessen rakni a kisebb szívócsőre is - van értelme?
-keressek egy bontott 31 PICT4-t
-esetleg lecseréljem egy másik típusú karbira?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64672 Dátum: 2012 November 29, 11:05:41 »

Mert az Zukból van! Evil
Tudod hol van hasonló. A Lada tank ajtó ütközője ilyen.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64671 Dátum: 2012 November 29, 11:02:55 »

Mert az Zukból van! Evil
Kesztyűtartó ajtóhoz vettem, de oda hosszú. Persze levágtam a hosszából, és ott is ez van.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64670 Dátum: 2012 November 29, 10:57:09 »

Olyannal még nem találkoztam... Undecided Shocked
Mert az Zukból van! Evil

Bácsi Győző
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #64669 Dátum: 2012 November 29, 10:53:16 »

Ami nekem van annak a másik felén is van csöcs, de vékonyabb. Megfordítva is hasonló lenne.
Olyannal még nem találkoztam... Undecided Shocked
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64668 Dátum: 2012 November 29, 10:32:13 »

Ennek igy nem sok ertelmet latom. Masik iranyba viszont kicsit eltartja a motorhaztetot a hatfaltol, nem razkodik - annyira - az autoval egyutt es igy nem zorog allandoan ...
A '75-osomon legalabbis igy van, kis gumibumszli tartja el a fedelet a kasztnitol.
Nálam tuti gyári, két vakdugó (kisebb), és a zár ellendarab alatt egy menetes, állítható gumiütköző (nagyobb), tökéletes, zár, nem zörög, állítható szükség esetén.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64667 Dátum: 2012 November 29, 10:29:19 »

Most kétségbe vonod,hogy így való gyárilag?
Ami nekem van annak a másik felén is van csöcs, de vékonyabb. Megfordítva is hasonló lenne.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #64666 Dátum: 2012 November 29, 10:27:32 »

Azért, hogy legyen benne valami, és ne tátongjon ott a lyuk, ezért tettek valamit bele. A fotódon nincs haszna a guminak.
Most kétségbe vonod,hogy így való gyárilag?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64665 Dátum: 2012 November 29, 10:25:44 »

Az a gumibolha vagy gumipöcök a hátfalon,fordítva való Józsi! Wink

Így mint mondjuk ezen a képen!
Azért, hogy legyen benne valami, és ne tátongjon ott a lyuk, ezért tettek valamit bele. A fotódon nincs haszna a guminak.
Oldalak: 1 ... 393 394 395 396 397 [398] 399 400 401 402 403 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.51 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.