www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 10, 01:54:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921212 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 392 393 394 395 396 [397] 398 399 400 401 402 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13051441 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #64751 Dátum: 2012 December 13, 10:52:50 »

Az óra VDO
a motor friss
de ...

 Huh
Igen, en is ugy vettem mar, hogy az ekszijtarcsa leforgacsolt belole egy kicsit, mert valoban kozel allt hozza es neha hozzaert. Mikor hozzam kerult en szinten meghajlitottam kicsit, mint typ117 es utana nem volt ilyen gondom.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #64750 Dátum: 2012 December 13, 10:46:37 »

az enyém is ilyen
nincs vele semmi gond. én úgy oldottam meg, hogy tőből elhajlítottam egy kicsit, hogy a teteje az olajbetöltő felé álljon. az oda érkező vezetékek pedig csak annyira hosszúak (és jobbról jönnek a kábelkötegből), hogy semmiképp se tudjon az egész az ékszíjhoz hozzáérni.

azt hiszem tudod tologatni kicsit a felfekvési pontot. nálam ahol véget ér a bumszli rész teteje azt állítottam a minimum olajszinthez és fölé bekarcoltam a maximumot

Ok, köszi!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #64749 Dátum: 2012 December 13, 10:43:21 »

Az óra VDO
a motor friss
de ...

 Huh
az enyém is ilyen
nincs vele semmi gond. én úgy oldottam meg, hogy tőből elhajlítottam egy kicsit, hogy a teteje az olajbetöltő felé álljon. az oda érkező vezetékek pedig csak annyira hosszúak (és jobbról jönnek a kábelkötegből), hogy semmiképp se tudjon az egész az ékszíjhoz hozzáérni.

azt hiszem tudod tologatni kicsit a felfekvési pontot. nálam ahol véget ér a bumszli rész teteje azt állítottam a minimum olajszinthez és fölé bekarcoltam a maximumot
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #64748 Dátum: 2012 December 13, 10:20:00 »


Ez jó megoldásnak tűnik.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #64747 Dátum: 2012 December 13, 10:18:59 »

én használtam teljesen jó volt vdo órához ... nagy kartergázos motornál nem a legjobb mert nem zár annyira sem mint a gyári

Az óra VDO
a motor friss
de ...

 Huh

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #64746 Dátum: 2012 December 13, 10:12:33 »

Az egyik regi kocsimban volt, szerettem.

Nem okozott problémát a hossza?

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64745 Dátum: 2012 December 13, 09:38:00 »

A gyári gomba helyére.
A másik kérdésedre a válasz: Oda megy a nyomás mérő gomba.
 
ezt hova dugod be?
jól sejtem, hogy ehhez meg kell fúrni a blokkot?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64744 Dátum: 2012 December 13, 09:25:36 »


ezt hova dugod be?
jól sejtem, hogy ehhez meg kell fúrni a blokkot?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #64743 Dátum: 2012 December 13, 08:20:52 »

Valaki használ ilyet?

en inkabb ezt hasznalnam:
 https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2600/vdo-adapter-2601-hez

 https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2601/vdo-olajhofok-jelado

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64742 Dátum: 2012 December 13, 08:18:50 »

Igazad van, ezt néztem be. Kérlek bocsáss meg, gyenge felfogású vagyok. 

semmi probléma már megszoktam hogy nekem nem hisz senki hiába van igazam Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64741 Dátum: 2012 December 13, 08:17:01 »

Valaki használ ilyet?
én használtam teljesen jó volt vdo órához ... nagy kartergázos motornál nem a legjobb mert nem zár annyira sem mint a gyári

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #64740 Dátum: 2012 December 13, 07:04:37 »

Valaki használ ilyet?
Az egyik regi kocsimban volt, szerettem.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64739 Dátum: 2012 December 13, 04:58:13 »

egyik ismerős tűzoltócsapat kapott egy szivattyút de nem tökéletes, van ötletetek?

"A szivattyút egy 4 hengeres  1200 cm3 benzines BOXER motor tekeri ami üzemi hőmérsékleten nem akar indulni. Ez még kurblis indítású most szerkesztem rá az önindítót."
Megszakító.

Bácsi Győző
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #64738 Dátum: 2012 December 12, 23:41:58 »

Valaki használ ilyet?

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #64737 Dátum: 2012 December 12, 21:21:39 »

Igazad van, ezt néztem be. Kérlek bocsáss meg, gyenge felfogású vagyok. 

B motorkódú motorhoz kellene karbi fúvókázás + előgyújtás adatai! Öcsémmel konzultálva az F motoromra költségkímélés címen 1.6 hengerek ugranak fel, a gyári hengerfejek kimarásával. Azt mondja, anno a B kódú motorok voltak ilyenek... Az eredetiségre szarok akkor, amikor az új 1.3 szett 100ezer körül lenne meg, az 1.6-ot meg megkapom annyiért, amennyiért itt árulják. A gépmunkát meg szinte anyagáron csinálja nagynéném férje.
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 12, 21:25:47 írta gsattila »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64736 Dátum: 2012 December 12, 19:57:30 »

A ködöt szurkálod, mert egy B-s motorról volt szó.

esetleg ha elolvasnád azt a hozzászólást is amit beidéztem akkor nem a szürke ködöt látnád szurkálni ,bár lehet akkor  sem értenéd ,azért próbáld meg hátha...  Kiss

Nem elérhető Kuszto
Hozzászólások: 1042


« Hozzászólás #64735 Dátum: 2012 December 12, 18:03:52 »

egyik ismerős tűzoltócsapat kapott egy szivattyút de nem tökéletes, van ötletetek?

"A szivattyút egy 4 hengeres  1200 cm3 benzines BOXER motor tekeri ami üzemi hőmérsékleten nem akar indulni. Ez még kurblis indítású most szerkesztem rá az önindítót."
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 12, 18:36:16 írta Kuszto »



Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #64734 Dátum: 2012 December 11, 22:21:15 »

A ködöt szurkálod, mert egy B-s motorról volt szó.

szerintem ez a történet nem állja meg a helyét! mert a F-es blokkoknak nincs buszgerenda tartó öntésük ettől függetlenül F-es nagy olajfuratos blokkból lehet csinálni jó egyhatos motort csak célszerű ABsnek megfelelő méretű olajhűtőt meg szivattyút feltenni a 31es karbi a saját szimpla szívócsövével meg gecijólesz ( én még az első motorjaim között raktam ilyet össze akkor azt monta Stunt hogy jó lesz... na jó is lett azóta is megy...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64733 Dátum: 2012 December 11, 20:45:42 »

1967-70 között szerelt buszmotorok, tulajdonképpen F blokkra szimplaszívós hengerfejjel 1600-as hengerek. Én is tegnap tudtam meg öcsémtől, ő nézett utána. Szóval lesz egy kókányolt bogaram F blokkal, kb + 5-7 lóerővel.
szerintem ez a történet nem állja meg a helyét! mert a F-es blokkoknak nincs buszgerenda tartó öntésük ettől függetlenül F-es nagy olajfuratos blokkból lehet csinálni jó egyhatos motort csak célszerű ABsnek megfelelő méretű olajhűtőt meg szivattyút feltenni a 31es karbi a saját szimpla szívócsövével meg gecijólesz ( én még az első motorjaim között raktam ilyet össze akkor azt monta Stunt hogy jó lesz... na jó is lett azóta is megy...

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #64732 Dátum: 2012 December 10, 23:20:58 »

én 8 évig használtam F blokkra épített 1.6 motort szimplaszívós fejekkel, 31 karbival, 025 gyújtással. Meggyesi Balázs csinálta 1998-ban (gépmunka, felújítás és átépítés). 70+ezer kilométert mentem azzal a motorral kifogástalanul. a kocsi (kék 1970-es) közben kirohadt alólam, és a motor átkerült egy sárga 1972-esbe kb. 5ezer kilométer erejéig, végül a szürke oválomba került (még 6ezer kilométerig). főtengely axiális hézaga nem nőtt 80+ezer km után, és tudomásom szerint még ma is szépen teszi a dolgát az oválban (bukarestből jön találkozóra ha kedve tartja). szóval hajrá, csak bátorítani tudlak  Wink
ja, az F blokkom száma asszem 208-al kezdődött - a lényeg, hogy nagy olajfuratos volt.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #64731 Dátum: 2012 December 10, 23:19:10 »

Full gépmunkás a blokk. Csak HD szett hiányzik.
én 8 évig használtam F blokkra épített 1.6 motort szimplaszívós fejekkel, 31 karbival, 025 gyújtással. Meggyesi Balázs csinálta 1998-ban (gépmunka, felújítás és átépítés). 70+ezer kilométert mentem azzal a motorral kifogástalanul. a kocsi (kék 1970-es) közben kirohadt alólam, és a motor átkerült egy sárga 1972-esbe kb. 5ezer kilométer erejéig, végül a szürke oválomba került (még 6ezer kilométerig). főtengely axiális hézaga nem nőtt 80+ezer km után, és tudomásom szerint még ma is szépen teszi a dolgát az oválban (bukarestből jön találkozóra ha kedve tartja). szóval hajrá, csak bátorítani tudlak  Wink
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64730 Dátum: 2012 December 10, 22:39:22 »

én az előző AR-s blokkomra raktam 1,6 hdt, úgy hogy a blokkban nem nyúltam semmihez. Be is jött az, amire többen figyelmeztettek: a kicsit kopott csapágyakat a megnövekedett erők sikeresen erősen kopottá tették 1-2 év és pár ezer km után. Szóval figyelj a lejtővel  Roll Eyes ha a gépmunka olcsón van, lehet, hogy érdemesebb már most a főtengelyt köszörülni és a csapágyakat cserélni.

Full gépmunkás a blokk. Csak HD szett hiányzik.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #64729 Dátum: 2012 December 10, 18:54:57 »

Szerintem nincs, az én cal-look bogaram (fehér) is ilyen volt, 1.6 szimplaszívós. 7 fokon jól ment, csak azon dupla karbi volt.
az enyém még most is ilyen.
csak az F-es blokkot már lecseréltem újabbra, de a hengerfejek azóta is az F-es szimplaszívós motorról vannak.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64728 Dátum: 2012 December 10, 18:25:20 »

Szerintem nincs, az én cal-look bogaram (fehér) is ilyen volt, 1.6 szimplaszívós. 7 fokon jól ment, csak azon dupla karbi volt.
mi meg kiccsabival építettünk ilyet a füvön fetrengve.
fél év kemény használatot simán kibírt, pedig kukázott szarokból lett összerakva.
állandó városi használat, padlógáz üzemmód :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #64727 Dátum: 2012 December 10, 18:21:07 »

Nem, itt állok meg a lejtőn... Smiley
én az előző AR-s blokkomra raktam 1,6 hdt, úgy hogy a blokkban nem nyúltam semmihez. Be is jött az, amire többen figyelmeztettek: a kicsit kopott csapágyakat a megnövekedett erők sikeresen erősen kopottá tették 1-2 év és pár ezer km után. Szóval figyelj a lejtővel  Roll Eyes ha a gépmunka olcsón van, lehet, hogy érdemesebb már most a főtengelyt köszörülni és a csapágyakat cserélni.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64726 Dátum: 2012 December 10, 17:35:46 »

Azon kívül, hogy az 1.6 hengerhez a szimplaszívós hengerfejet felmarjuk/kimarjuk/mittomén, szóval hozzáigazítjuk, más meló nincs vele?

Szerintem nincs, az én cal-look bogaram (fehér) is ilyen volt, 1.6 szimplaszívós. 7 fokon jól ment, csak azon dupla karbi volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64725 Dátum: 2012 December 10, 12:10:49 »

Ha nem vettem volna meg az 1.3-as h-d szetet, akkor az enyém is olyan lenne... Mármint kókányolt.  Cool
Mondjál csak valamit a gépmunká(s)ról! Ő ilyennel foglalkozik?
Zsigó gépműhely, Debrecen, Povolny Ferenc u. (Mikepércsi úttal párhuzamos, asszem egy aldi van a közelükben).
Nissan autószalon is van opel márkaszervízzel, stb... a gépműhely már nem nagyon prosperál hála az egyszerhasználatos agyig húzott motoroknak. Nem mondom, hogy nem csinál munkákat, de már nem a gépműhelyen van a hangsúly. Jókor lépett jó irányba...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64724 Dátum: 2012 December 10, 12:08:23 »

meg 27x fokos tengelyt is lehetne bele rakni.
használtan megvan 10körül.
Nem, itt állok meg a lejtőn... Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64723 Dátum: 2012 December 10, 11:42:19 »

1967-70 között szerelt buszmotorok, tulajdonképpen F blokkra szimplaszívós hengerfejjel 1600-as hengerek. Én is tegnap tudtam meg öcsémtől, ő nézett utána. Szóval lesz egy kókányolt bogaram F blokkal, kb + 5-7 lóerővel.
meg 27x fokos tengelyt is lehetne bele rakni.
használtan megvan 10körül.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64722 Dátum: 2012 December 10, 11:36:54 »

1967-70 között szerelt buszmotorok, tulajdonképpen F blokkra szimplaszívós hengerfejjel 1600-as hengerek. Én is tegnap tudtam meg öcsémtől, ő nézett utána. Szóval lesz egy kókányolt bogaram F blokkal, kb + 5-7 lóerővel.
Ha nem vettem volna meg az 1.3-as h-d szetet, akkor az enyém is olyan lenne... Mármint kókányolt.  Cool
Mondjál csak valamit a gépmunká(s)ról! Ő ilyennel foglalkozik?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64721 Dátum: 2012 December 10, 11:35:10 »

1967-70 között szerelt buszmotorok, tulajdonképpen F blokkra szimplaszívós hengerfejjel 1600-as hengerek. Én is tegnap tudtam meg öcsémtől, ő nézett utána. Szóval lesz egy kókányolt bogaram F blokkal, kb + 5-7 lóerővel.
meg némi nyomaték is költözik a motortérbe :-)

köszi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64720 Dátum: 2012 December 10, 11:22:20 »

milyen az a B motorkód?
tudok D, F, H, AB, AD-ről, de a sima B kimaradt az életemből.
1967-70 között szerelt buszmotorok, tulajdonképpen F blokkra szimplaszívós hengerfejjel 1600-as hengerek. Én is tegnap tudtam meg öcsémtől, ő nézett utána. Szóval lesz egy kókányolt bogaram F blokkal, kb + 5-7 lóerővel.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #64719 Dátum: 2012 December 10, 11:05:54 »

A Pestszentlőrinci Baumax-ban 4500 Huf:

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64718 Dátum: 2012 December 10, 10:33:57 »

B motorkódú motorhoz kellene karbi fúvókázás + előgyújtás adatai! Öcsémmel konzultálva az F motoromra költségkímélés címen 1.6 hengerek ugranak fel, a gyári hengerfejek kimarásával. Azt mondja, anno a B kódú motorok voltak ilyenek... Az eredetiségre szarok akkor, amikor az új 1.3 szett 100ezer körül lenne meg, az 1.6-ot meg megkapom annyiért, amennyiért itt árulják. A gépmunkát meg szinte anyagáron csinálja nagynéném férje.
milyen az a B motorkód?
tudok D, F, H, AB, AD-ről, de a sima B kimaradt az életemből.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64717 Dátum: 2012 December 09, 22:51:33 »

Előgyújtás szűk 7 fok, mert kicsit nagyobb lesz a kompresszióviszonya a gyári 1.6-ostól, karburálást meg (31-es kabival) hagyhatod úgy, ahogy az 1.3-ason volt, talán a főfúvókából vissza lehet venni 5-öt, mert nagyobb lesz a légsebesség a torokban.
Ha majd használod, akkor derül ki.
Azon kívül, hogy az 1.6 hengerhez a szimplaszívós hengerfejet felmarjuk/kimarjuk/mittomén, szóval hozzáigazítjuk, más meló nincs vele?
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 09, 22:56:42 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64716 Dátum: 2012 December 09, 22:43:05 »

B motorkódú motorhoz kellene karbi fúvókázás + előgyújtás adatai! Öcsémmel konzultálva az F motoromra költségkímélés címen 1.6 hengerek ugranak fel, a gyári hengerfejek kimarásával. Azt mondja, anno a B kódú motorok voltak ilyenek... Az eredetiségre szarok akkor, amikor az új 1.3 szett 100ezer körül lenne meg, az 1.6-ot meg megkapom annyiért, amennyiért itt árulják. A gépmunkát meg szinte anyagáron csinálja nagynéném férje.

Előgyújtás szűk 7 fok, mert kicsit nagyobb lesz a kompresszióviszonya a gyári 1.6-ostól, karburálást meg (31-es kabival) hagyhatod úgy, ahogy az 1.3-ason volt, talán a főfúvókából vissza lehet venni 5-öt, mert nagyobb lesz a légsebesség a torokban.
Ha majd használod, akkor derül ki.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #64715 Dátum: 2012 December 09, 22:39:13 »

szilikont nem akarok (fényezéskor bajt okozhat)
ez a glicerin vizet vesz föl... ez nem fagyhat össze?
Létezik szilikoneltávolító. Érdekes, de nem.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64714 Dátum: 2012 December 09, 22:20:10 »

B motorkódú motorhoz kellene karbi fúvókázás + előgyújtás adatai! Öcsémmel konzultálva az F motoromra költségkímélés címen 1.6 hengerek ugranak fel, a gyári hengerfejek kimarásával. Azt mondja, anno a B kódú motorok voltak ilyenek... Az eredetiségre szarok akkor, amikor az új 1.3 szett 100ezer körül lenne meg, az 1.6-ot meg megkapom annyiért, amennyiért itt árulják. A gépmunkát meg szinte anyagáron csinálja nagynéném férje.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #64713 Dátum: 2012 December 09, 22:02:39 »



Gumikéderre: Glicerines ápolót, ha nincs csak szilikon spray akkor rongyra ráfúj és beken.

szilikont nem akarok (fényezéskor bajt okozhat)
ez a glicerin vizet vesz föl... ez nem fagyhat össze?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #64712 Dátum: 2012 December 09, 21:25:23 »

(autóajtó)zárakba mit érdemes fújni fagyás ellen?(és mit nem Tongue)
ua.. kédereket mivel kell befújni-kenni, hogy ne fagyjon össze a bódéval?
http://www.hevederzar.hu/jotudni/html/karbantartas.html

"

A szer amit mi magunk zárak tisztítására és egyben kenésére használunk, és merek is ajánlani, WD-40 nevű általános kenőanyag kontaktspray. Az olajoknál hígabb, remekül oldja a zsíros, olajs lerakódásokat,alkalmas arra hogy a zárból az összes szennyeződést kimossa, és egyben keni is annak kopó felületeit. Ezen kívül még további, közel kétezer célra alkalmas.
Érdemes a bejárati ajtó zárait egy-két évente meglocsolni ezzel vagy ehhez hasonló ápoló és tisztító sprayvel, kimossa a lerakódott szennyeződéseket,megkönnyíti a zár működését és jelentősen kitolja annak élettartamát.
Bevésőzárakhoz, hevederzárakhoz, biztonsági ajtó vasalatainak olajzásához tökéletesen megfelel,hajtógázas kütyü, mindenhova bejut, remekül terül, egyszerű minden apró nyílásba bejuttatni. Érdemes a bármely irányban mozgó zárnyelvekre fújni, könnyebbé teszi a működést és leoldja a zsíros-olajos szennyeződéseket."

Annyit tennék még hozzá, hogy a vizet is faszán kiszorítja, így a fagyás veszélye is elmúlik.

Gumikéderre: Glicerines ápolót, ha nincs csak szilikon spray akkor rongyra ráfúj és beken.
Oldalak: 1 ... 392 393 394 395 396 [397] 398 399 400 401 402 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.212 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.