www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 00:04:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921204 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 391 392 393 394 395 [396] 397 398 399 400 401 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13023992 alkalommal)
Nem elérhető riooox
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #64785 Dátum: 2012 December 18, 16:50:45 »

Amikor jár a motor szépen lehúzigálod a pipákat a gyertyáról. Ahol úgy érzed, hogy megtorpan ott jó. Ha nem reagál ott a hiba annál a hengernél.
Ezt már csináltam,az1-es hengernél köpte be a gyertyát.kicseréltem és ment mint állat.Másnap reggel ugyan az volt!sőt ha lehült a motor dettó
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 18, 16:52:43 írta Protheus »
Nem elérhető riooox
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #64784 Dátum: 2012 December 18, 16:33:26 »

Már írtam máshol, hogy vidd el Merki Pistához. www.merki.hu
Korrekt csávó és látott már egy-két bogarat.
Szabolcs község, vagy megye? Ha az utóbbi, akkor melyik város/faluban vagy?
Ha válaszolsz, a hozzászólásom jobb felső sarkában nyomd meg az <beszúrt kép törölve> gombot és oda írj.
Az ide nem illő dolgokat pedig
ba szoktuk írni. Én most azért nem tettem ezt, mert gyanítom, hogy nem nyitottad volna ki...
AZ TUTI AZT SEM TUDOM MIT CSINÁLJAK,MÉG MOST KEZDEM EZT AZ OLDALT.AMUGY SZABOLCS MEGYE,
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64783 Dátum: 2012 December 18, 10:44:27 »

Szabolcsi vagyok,1 éve vettem a (büszkét)Szeptemberig készitettem-hegesztés,csiszolás, festés,skés most feladta a leckét!

Már írtam máshol, hogy vidd el Merki Pistához. www.merki.hu
Korrekt csávó és látott már egy-két bogarat.
Szabolcs község, vagy megye? Ha az utóbbi, akkor melyik város/faluban vagy?
Ha válaszolsz, a hozzászólásom jobb felső sarkában nyomd meg az gombot és oda írj.
Az ide nem illő dolgokat pedig
ba szoktuk írni. Én most azért nem tettem ezt, mert gyanítom, hogy nem nyitottad volna ki...
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 18, 10:48:43 írta Zoli »

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64782 Dátum: 2012 December 18, 10:31:33 »

Szabolcsi vagyok,1 éve vettem a (büszkét)Szeptemberig készitettem-hegesztés,csiszolás, festés,skés most feladta a leckét!

Amikor jár a motor szépen lehúzigálod a pipákat a gyertyáról. Ahol úgy érzed, hogy megtorpan ott jó. Ha nem reagál ott a hiba annál a hengernél.
Nem elérhető riooox
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #64781 Dátum: 2012 December 17, 21:20:31 »

Szabolcsi vagyok,1 éve vettem a (büszkét)Szeptemberig készitettem-hegesztés,csiszolás, festés,skés most feladta a leckét!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64780 Dátum: 2012 December 17, 21:05:34 »

Már cseréltem azt is és hidegen is indul,a légszürö meg automata(érzékelös)
Ügyes vagy, hogy idetaláltál. Nem egyszerű, tudom nekem sem ment 10 000 hozzászólásal ezelött.
Merrefelé laksz az országban? Lehet, hogy tud valaki segíteni a környékről. Mikor vetted a kocsit?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64779 Dátum: 2012 December 17, 21:04:12 »

Már cseréltem azt is és hidegen is indul,a légszürö meg automata(érzékelös)
három hengerezik és lehet sokat is kap ,valamint hogy nem szabad indítgatni ,ha beindul menni kell vele amég üzemmeleg nem lesz . A nem használt bogarak amiket csak mindig megmutatni indítanak be azok és az egész télen 3hengeresen használtak produkálják ezt a mutatványt . közel négy liter ilyen benzines olajat szoktam leengedni az alábbi típusú bogarakból ...én mindig nagyon örülök az ilyennek mert egész télen ezzel szoktam begyújtani a kályhába ... Roll Eyes

Nem elérhető riooox
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #64778 Dátum: 2012 December 17, 20:59:11 »

Már cseréltem azt is és hidegen is indul,a légszürö meg automata(érzékelös)
1303LS
« Hozzászólás #64777 Dátum: 2012 December 17, 20:54:41 »

Van hogy észlelem én is hogy nem megy minden henger.
De ez csak induláskor van és hideg motornál,érzik is hogy erőtlen a motor.Menet közben beindul mind a 4 és megjön az ereje is.
De ez mitöl van?
Ha jól emlékszem írtad, hogy cseréltél gyertyát és melegen, vagy kis járatás után pöccröff minden henger.
Nézd át a gyertyakábeleket. Legyenek benne a tartó kis pöckökben, ne vergődjenek szana szét, ne dörzsölödjön fémhez, stb, stb. Meglepő tud lenni.
A légszűrőre menő MELEGlevegő szívó csövet tedd fel és állítsd át onnaszívósra a légszűrőt. Téli kocsikázásnál ez elengedhetetlen.
Nem elérhető riooox
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #64776 Dátum: 2012 December 17, 20:54:15 »

Üdv!
Csináltam 1 bogarat magamnak.Szeptemberben müszakizott,mentm vele kb 400 km-et 2-dik olajcserét csinálom,mivel ősszefolyt a benzin az olajjal.Ac-t cseréltemés mégis!
Mondjatok valamit?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #64775 Dátum: 2012 December 16, 21:05:17 »

Kérdezz segítek.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64774 Dátum: 2012 December 16, 20:35:20 »

És más a szett a lépcsős hátúhoz mint a többihez. Sokan innen rendelik:

http://www.vwispwest.com/pg105/

ÁÁÁ a fasz kivan lassan egy rühes barkaszhoz is kaliforniából kell alkatrészt rendelni

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64773 Dátum: 2012 December 16, 20:12:22 »

És más a szett a lépcsős hátúhoz mint a többihez. Sokan innen rendelik:

http://www.vwispwest.com/pg105/

Igen, van elől is, illetve függőlegesen is. Nem olyan mint a bogáré, hogy formára hajlítod, hanem előre formázott. A profilja pedig nem kör alakú, hanem sovány D alakú. Hátul pedig van egy rövid kis darab a lámpa alá.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64772 Dátum: 2012 December 16, 20:08:43 »

Igen, van elől is, illetve függőlegesen is. Nem olyan mint a bogáré, hogy formára hajlítod, hanem előre formázott. A profilja pedig nem kör alakú, hanem sovány D alakú. Hátul pedig van egy rövid kis darab a lámpa alá.

typ3 sárvédők milyen kéderrel vannak feltéve? elöl is van ? és a függőleges részeken is ? nincs valami letölthető cucc typ3-hoz? Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64771 Dátum: 2012 December 16, 19:49:19 »

typ3 sárvédők milyen kéderrel vannak feltéve? elöl is van ? és a függőleges részeken is ? nincs valami letölthető cucc typ3-hoz? Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64770 Dátum: 2012 December 16, 17:49:30 »

Az miért van, hogy beakarok indítani egy motort a kocsin kívül, tekerem az önindítóval és a gyújtáselosztóban elég egy kábel?
Az amelyik a megszakítóról indul.
Kicseréltem, gondoltam biztos letestelt vagy valami, de újból elégett. Szikra pedig nincs.
Mindent úgy kötöttem be ahogy már többször is, amikor beakartam röffenteni egy motort.
Az az érdekes, hogy kb fél éve működött még ez a motor is.
Ötlet?

én meg azt gondolom hogy a trafó oldalán jól elbasztad a saruzást nem arra a pólusra kötötted ahonnan az alapjárati mágnestekercs és a szivató is kapja a delejt hanem rákötötted a megszakítóra  Undecided

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #64769 Dátum: 2012 December 16, 15:30:28 »

Két vastag kábelnek mindenképp kell lenni a bekötésben.
Az egyik TEST közel az önindítóhoz.
A másik egy POZITÍv az önindítóra.

Ha ez megvan akkor úgy indítva, hogy az önindító két pólusát összeérinted valami szikrázást tűrő vasdarabbal, nam szabad elégnie semminek. Ha úgy indítasz, hogy valahonnan a behúzómágnesre adsz +12V-ot akkor azon a szálon elindulva kell keresned a bibit. Valószínűleg annak az árama megy kersztül a vékonyka kis vezetéken.
Egyszerűbb lenne, ha leírnád, hogy kötötted, de egyszerűbb ha betartod azt a szabályt, hogy a megfelelő áraerősséghez választod a megfelelő keresztmetszetű vezetéket, mindig keresve a legrövidebb utata az akkutól a felhasználás helyéig. Esetedben a behúzó kapcsolóáramát is a motoron kívülről, közvetlen az akkusaruról vidd, ha a szikráztatós indítást nem akarod.
Úgy kötöttem be, ahogy szoktam: pozitív az akksiról az önindítóra bikakábellel, test az a váltón van a gyári testkábellel. Meg még a trafó pozitív oldalára az akksiról.
Így működni szokott minden hiba nélkül.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #64768 Dátum: 2012 December 16, 15:26:16 »

ha minden jól van bekötve, kapott az önindító és a motor is rendes vastagságú kábellel testet?
A váltóról megy a test az akksira. Ennyi elég szokott lenni  Undecided
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18491


1969

« Hozzászólás #64767 Dátum: 2012 December 16, 14:41:00 »

ha minden jól van bekötve, kapott az önindító és a motor is rendes vastagságú kábellel testet?
ja van még egy tippem:
lejött a trafóról a +12V és hozzáért valamihez (akár testhez) vagy eleve fordítva van rajta a két vezeték..

máshol a vezetékek közt nincs olvadásnyom?
1303LS
« Hozzászólás #64766 Dátum: 2012 December 16, 14:37:19 »

Az miért van, hogy beakarok indítani egy motort a kocsin kívül, tekerem az önindítóval és a gyújtáselosztóban elég egy kábel?
Az amelyik a megszakítóról indul.
Kicseréltem, gondoltam biztos letestelt vagy valami, de újból elégett. Szikra pedig nincs.
Mindent úgy kötöttem be ahogy már többször is, amikor beakartam röffenteni egy motort.
Az az érdekes, hogy kb fél éve működött még ez a motor is.
Ötlet?

Két vastag kábelnek mindenképp kell lenni a bekötésben.
Az egyik TEST közel az önindítóhoz.
A másik egy POZITÍv az önindítóra.

Ha ez megvan akkor úgy indítva, hogy az önindító két pólusát összeérinted valami szikrázást tűrő vasdarabbal, nam szabad elégnie semminek. Ha úgy indítasz, hogy valahonnan a behúzómágnesre adsz +12V-ot akkor azon a szálon elindulva kell keresned a bibit. Valószínűleg annak az árama megy kersztül a vékonyka kis vezetéken.
Egyszerűbb lenne, ha leírnád, hogy kötötted, de egyszerűbb ha betartod azt a szabályt, hogy a megfelelő áraerősséghez választod a megfelelő keresztmetszetű vezetéket, mindig keresve a legrövidebb utata az akkutól a felhasználás helyéig. Esetedben a behúzó kapcsolóáramát is a motoron kívülről, közvetlen az akkusaruról vidd, ha a szikráztatós indítást nem akarod.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18491


1969

« Hozzászólás #64765 Dátum: 2012 December 16, 14:33:06 »

Az miért van, hogy beakarok indítani egy motort a kocsin kívül, tekerem az önindítóval és a gyújtáselosztóban elég egy kábel?
Az amelyik a megszakítóról indul.
Kicseréltem, gondoltam biztos letestelt vagy valami, de újból elégett. Szikra pedig nincs.
Mindent úgy kötöttem be ahogy már többször is, amikor beakartam röffenteni egy motort.
Az az érdekes, hogy kb fél éve működött még ez a motor is.
Ötlet?

ha minden jól van bekötve, kapott az önindító és a motor is rendes vastagságú kábellel testet?
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #64764 Dátum: 2012 December 16, 14:27:16 »

Az miért van, hogy beakarok indítani egy motort a kocsin kívül, tekerem az önindítóval és a gyújtáselosztóban elég egy kábel?
Az amelyik a megszakítóról indul.
Kicseréltem, gondoltam biztos letestelt vagy valami, de újból elégett. Szikra pedig nincs.
Mindent úgy kötöttem be ahogy már többször is, amikor beakartam röffenteni egy motort.
Az az érdekes, hogy kb fél éve működött még ez a motor is.
Ötlet?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #64763 Dátum: 2012 December 14, 23:42:26 »

A kompresszor hűtése végett!
Szerintem is.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64762 Dátum: 2012 December 14, 21:26:18 »

ez kompresszor, jó nagy kuladomb Undecided
igaz, írva is vagyon, hogy kompresszor.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64761 Dátum: 2012 December 14, 19:32:32 »

A motorból csináltak egy kompresszort. Nem tudom mennyi levegőt tud termelni, meg milyen max nyomást tud elérni, de érdekes.
Hogy a dinamó minek van rajta az az abszolút kérdőjel.  Cheesy
A kompresszor hűtése végett!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #64760 Dátum: 2012 December 14, 19:31:34 »

Hogy a dinamó minek van rajta az az abszolút kérdőjel.  Cheesy
Mert az egész egy házitakesz.Adott volt egy bogármotor amit felhasználtak,azon adott volt a dinamó,bár felesleges,őket nem zavarta ezért rajthagyták.Gondolom én. Roll Eyes Undecided

De az is lehet,hogy a bogármotor indításához szükséges akksit,visszatöltetik vele.
1303LS
« Hozzászólás #64759 Dátum: 2012 December 14, 19:24:54 »

És az mire jó? Forgatja a bogármotort, hogy töltsön a dinamó?  Cool
A motorból csináltak egy kompresszort. Nem tudom mennyi levegőt tud termelni, meg milyen max nyomást tud elérni, de érdekes.
Hogy a dinamó minek van rajta az az abszolút kérdőjel.  Cheesy
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64758 Dátum: 2012 December 14, 19:21:51 »

Inverz
És az mire jó? Forgatja a bogármotort, hogy töltsön a dinamó?  Cool

1303LS
« Hozzászólás #64757 Dátum: 2012 December 14, 19:20:10 »

mi az érdekes?
egy bogármotorhoz kapcsolt orosz generátor.
Inverz
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64756 Dátum: 2012 December 14, 19:17:35 »

mi az érdekes?
egy bogármotorhoz kapcsolt orosz generátor.
ez kompresszor, jó nagy kuladomb Undecided

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64755 Dátum: 2012 December 14, 19:09:53 »


mi az érdekes?
egy bogármotorhoz kapcsolt orosz generátor.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64754 Dátum: 2012 December 14, 18:27:39 »

http://www.willhaben.at/iad/viewimage?adId=50241853#4

Tessenek nagyon figyelni!
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #64753 Dátum: 2012 December 13, 11:40:06 »

Nem annyira, mert nem ott méri az olaj hőfokát, ahol nagy tömegben van jelen.
A nívópálcás mérő - mérési szempontból - eggyel jobb.

Még egy pont, hogy ez már van  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64752 Dátum: 2012 December 13, 11:35:11 »

Ez jó megoldásnak tűnik.

Nem annyira, mert nem ott méri az olaj hőfokát, ahol nagy tömegben van jelen.
A nívópálcás mérő - mérési szempontból - eggyel jobb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #64751 Dátum: 2012 December 13, 10:52:50 »

Az óra VDO
a motor friss
de ...

 Huh
Igen, en is ugy vettem mar, hogy az ekszijtarcsa leforgacsolt belole egy kicsit, mert valoban kozel allt hozza es neha hozzaert. Mikor hozzam kerult en szinten meghajlitottam kicsit, mint typ117 es utana nem volt ilyen gondom.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #64750 Dátum: 2012 December 13, 10:46:37 »

az enyém is ilyen
nincs vele semmi gond. én úgy oldottam meg, hogy tőből elhajlítottam egy kicsit, hogy a teteje az olajbetöltő felé álljon. az oda érkező vezetékek pedig csak annyira hosszúak (és jobbról jönnek a kábelkötegből), hogy semmiképp se tudjon az egész az ékszíjhoz hozzáérni.

azt hiszem tudod tologatni kicsit a felfekvési pontot. nálam ahol véget ér a bumszli rész teteje azt állítottam a minimum olajszinthez és fölé bekarcoltam a maximumot

Ok, köszi!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18491


1969

« Hozzászólás #64749 Dátum: 2012 December 13, 10:43:21 »

Az óra VDO
a motor friss
de ...

 Huh
az enyém is ilyen
nincs vele semmi gond. én úgy oldottam meg, hogy tőből elhajlítottam egy kicsit, hogy a teteje az olajbetöltő felé álljon. az oda érkező vezetékek pedig csak annyira hosszúak (és jobbról jönnek a kábelkötegből), hogy semmiképp se tudjon az egész az ékszíjhoz hozzáérni.

azt hiszem tudod tologatni kicsit a felfekvési pontot. nálam ahol véget ér a bumszli rész teteje azt állítottam a minimum olajszinthez és fölé bekarcoltam a maximumot
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #64748 Dátum: 2012 December 13, 10:20:00 »


Ez jó megoldásnak tűnik.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #64747 Dátum: 2012 December 13, 10:18:59 »

én használtam teljesen jó volt vdo órához ... nagy kartergázos motornál nem a legjobb mert nem zár annyira sem mint a gyári

Az óra VDO
a motor friss
de ...

 Huh

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #64746 Dátum: 2012 December 13, 10:12:33 »

Az egyik regi kocsimban volt, szerettem.

Nem okozott problémát a hossza?

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Oldalak: 1 ... 391 392 393 394 395 [396] 397 398 399 400 401 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.206 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.