www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 20:45:19

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921205 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 388 389 390 391 392 [393] 394 395 396 397 398 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13034813 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64905 Dátum: 2012 December 28, 10:35:17 »

Nekem ott van de képet keresnem kell.
Műanyag kesztyű tartóm van, hátul ki van vágva a iso csatlakozónál meg egy ki luk van fúrva a rögzítő csavarnak.
Ha tekerő gombos rádiód van, akkor az a kiálló gomb(ok) miatt nem biztos, hogy be fog férni.
Nekem csak nyomó gombok vannak a rádión, de ha erősebben nyomom meg az ajtót, hogy beakadjon, akkor az ajtó már nyomkodja a gombokat.
 
jo reggelt!

van vkinek kesztyutartoba rejtve a radioja?
tudna kepet kuldeni?

koszi Wink

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #64904 Dátum: 2012 December 28, 10:18:24 »

hol keressem a hibát, ha a vészvillogó elromlott?
gyújtás alatt csak folyamatosan ég a belső visszajelző, kint meg semmi sem világít. indexek jól működnek.
Nekem volt ugyanilyen a '02-essel, azt hiszem a kihuzhato gombu kapcsolo csereje/javitasa megoldotta a problemat.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #64903 Dátum: 2012 December 28, 10:14:49 »

hol keressem a hibát, ha a vészvillogó elromlott?
gyújtás alatt csak folyamatosan ég a belső visszajelző, kint meg semmi sem világít. indexek jól működnek.
a sarukat ellenőriztem, amennyire meg tudtam vizsgálni, minden a helyén van. a villogtató relében is minden a helyén van.

megszakadt volna valamelyik kábel?
vagy így megy tönkre maga a kapcsoló?

előzmény hogy sikerült ott valamit szikráztatnom és kiment az egyik biztosíték, azt kicseréltem.
és nem megy az ablaktörlő második fokozata sem, pedig látszólag annak is jók a toldásnál a csatlakozásai, bár ott a kapcsolón nem tudtam ellenőrizni. oda nem látok be és annyira nem akartam mindent kiszerelni.
Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #64902 Dátum: 2012 December 28, 07:48:03 »

jo reggelt!

van vkinek kesztyutartoba rejtve a radioja?
tudna kepet kuldeni?

koszi Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64901 Dátum: 2012 December 27, 23:59:43 »

Mivel fújtad?Rücsi pisztoly üregvédő csővel ugy 80 cm jó hozzá?

Szerintem jó, de én ehhez való (kölcsön) pisztollyal fújtam. Melegen kell fújni, úgy 60 fokosan.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64900 Dátum: 2012 December 27, 23:11:18 »

Nálunk meg lehet kapni  üregvédő spray-t. Direkt üregvédelemre találták ki, van hosszú szára is... Nem kell különböző zsírzó spray-ket használni, mikor lehet kapni kimondottan üregvédelemre anyagokat... Még Magyarországon is  Tongue

Itt ismertem meg  egy bizonyos "Seilbahn Fett "-et. Drotkötelpalya-köteleit , forgoreszeit femeket surlodo reszeit kenik, sprayzik  vele.

Ez  Spray-ben is kaphato (hosszu szarral) es itt üregvedelemre is hasznaljak. Felszivodik minden hajszalrepedesbe, es jol elosztodik, minusz  foktol a hösegik mindent kibir .Sargas a szine

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #64899 Dátum: 2012 December 27, 18:42:57 »

Itt ismertem meg  egy bizonyos "Seilbahn Fett "-et. Drotkötelpalya-köteleit , forgoreszeit femeket surlodo reszeit kenik, sprayzik  vele.

Ez  Spray-ben is kaphato (hosszu szarral) es itt üregvedelemre is hasznaljak. Felszivodik minden hajszalrepedesbe, es jol elosztodik, minusz  foktol a hösegik mindent kibir .Sargas a szine

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64898 Dátum: 2012 December 27, 18:18:13 »

Mike Sanders korróziógátló, üregvédő zsír 4 kg-os doboz, kettő van.

12e Ft/ doboz



Az egyiket kérem. A másikat Narancsnak.

Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #64897 Dátum: 2012 December 27, 18:11:37 »

Mike Sanders korróziógátló, üregvédő zsír 4 kg-os doboz, kettő van.

12e Ft/ doboz



Mivel fújtad?Rücsi pisztoly üregvédő csővel ugy 80 cm jó hozzá?
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 27, 18:13:20 írta batorit »

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64896 Dátum: 2012 December 27, 18:03:23 »

Engem érdekel. Írj árat légyszi.

Mike Sanders korróziógátló, üregvédő zsír 4 kg-os doboz, kettő van.

12e Ft/ doboz



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64895 Dátum: 2012 December 27, 17:56:45 »

Hány kg kell kb egy autóra?

Zoli után beáálnék másodiknak a sorba.

Szerintem a Bogárhoz 3-4 kg bőven elegendő.

Nincs sok üreg és nem kell 8 bar-ral annyit fújni, hogy folyjon a küszöbből és az ajtóból kifele, mert az sem jó, ha eltömíti a víz kivezetőket.
Én a zöldet szépen kiüregeltem, ajtókat, küszöböket, lökhárító tartó alatt is, A oszlop alját is, hátsó háromszöget is, de nem fújtam a csomagtérfedél zárt részeibe, azonban a tűzfalat is kifújtam (1302-esről beszélek, de a torziósnak is van ott zárt üreg, csak kevesebb) és 4 kg elég volt, ha újra csinálnám nem is fújnék ennyit, mert nyáron, amikor napon állt az autó az ajtóból folyt, a küszöbből is folyt, túl sokat fújtam.

Én 6 baron fújtam és amikor betoltam a küszöbbe akkor fújva szépen egyenletesen kihúztam a 360 fokos szórófejet. Ennyi. Elég lett volna 4 bar és gyorsabban kihúzni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #64894 Dátum: 2012 December 27, 14:00:32 »

Köszi!  Cheesy

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #64893 Dátum: 2012 December 27, 13:52:02 »

énis beállnák ha marad:) Van ennek mo-n forgalmazója?
Itthon:
http://feluletkezeles.net/termekek/alvaz-ureg-es-korroziovedelem/

Külföldön:
http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=mike+sanders&_sacat=131090&_odkw=ovali+k%C3%A4fer&_osacat=131090&_from=R40&_npmv=3
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #64892 Dátum: 2012 December 27, 12:35:27 »

Hány kg kell kb egy autóra?

Zoli után beáálnék másodiknak a sorba.
énis beállnák ha marad:) Van ennek mo-n forgalmazója?

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64891 Dátum: 2012 December 27, 10:03:15 »

Sokkal többet nem tudsz csinálni, minthogy veszel 1-2 könyvet, elkezded csinálni, aztán ha megakadsz akkor kérdezel olyantól aki rakott már össze jópár motort pl. Maresz, Varázsló, Tati, stb. Ez azért is fontos, mert sok olyan dolog van ami már csak azért sem került be a könyvekbe, mert ezek 20-30-40 éve íródtak, azóta pedig változott ez-az, öregedtek a motorok. Pl. 10-15 éve csak automatikusan küldtük a motorokat gépműhelybe vonalba fúrásra, de az utóbbi időben úgy megszaporodtak azok a blokkok amik meg vannak vetemedve, hogy már a blokk síkot is rendszeresen ellenőrizni kell és ha úgy alakul, akkor síkolni és a vezérműtengely helyétől kezdve a olajpumpa furatáig mindent utánmunkálni. Sőt én idén találkoztam először olyan motorral, ahol a vezérműtengely középső csapágyának furata húzódott el. Hívtam is a többieket megkonzultálni a dolgot, illetve azóta ezt is ellenőrzöm.

Nekem csak 5-6 db van, de csak ez az egy magyar. Az angolt is megértem, csak néha kell egy szótár.
Megvettem ezt is, de még nem mélyedtem bele:
<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #64890 Dátum: 2012 December 27, 01:14:33 »

Nekem olyan pisztolyom van, amire felcsavarhatóak a kereskedelemben kapható üregvédő patronok. Ehhez a pisztolyhoz van egy rövidebb, merev száram, illetve egy 2-3 méteres vékony száram, aminek a végén egy fej van, ami körkörösen fújja az anyagot. Ezt a hajlékony szárat szoktam betolni a küszöbbe, üregekbe, aztán szépen lassan kihúzom, miközben nyomatom az üregvédőt. Én teljesen sima viaszos, korróziógátló üregvédőt használok (apu csak fülzsírnak hívja), úgy gondolom, hogy ezek közül bármelyik felülmúlja a régi házi praktikákat. Nagyon terülnek, makacsul tapadnak és még évek múlva is kúsznak az üregekben. Használat előtt enyhén meg szoktam melegíteni (épp, hogy langyosra).

Köszönöm mindenkinek a hasznos infókat.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #64889 Dátum: 2012 December 27, 00:40:31 »

Nekem van eladó 5 kg.

Ez egyébként a legjobb, akár rozsdás üregbe is mehet.
Hány kg kell kb egy autóra?

Zoli után beáálnék másodiknak a sorba.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64888 Dátum: 2012 December 27, 00:03:20 »

Sajnos az alábbi könyvhöz nem tudok hozzászólni, mert nem olvastam, pedig 50-100 könyvem van a témában.  Undecided

Nekem csak 5-6 db van, de csak ez az egy magyar. Az angolt is megértem, csak néha kell egy szótár.
Megvettem ezt is, de még nem mélyedtem bele:

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64887 Dátum: 2012 December 26, 23:25:12 »

Sajnos az alábbi könyvhöz nem tudok hozzászólni, mert nem olvastam, pedig 50-100 könyvem van a témában.  Undecided

Ilyenek 1 szerelési könyvben sem lesznek benne. Szerelési könyvekben nyomatékok, sorrendek, ábrák vannak, ami belefér 100-200 oldalba. A többihez az kell, hogy az ember elolvasson kb. 50 könyvet a témában az általános gépészettől a bogaras könyveken át a tuninggal foglakozó írásokig. Emellett kell, hogy gyakorlatban is rendszeresen foglalkozzon a dologgal, hogy kialakuljon egy olyan gondolkodásmód, hogy ha egy olyan 40 éves motorhoz nyúlunk, aminek különállóak a hengerei, akkor érdemes dugattyúkiállást mérni. Na meg sokat kell beszélgetni (élőben, vagy neten) olyanokkal akik adhatnak újat.

1db 100-200 oldalas könyv nem tud ennyi információt átadni.

De egy jó széria motort egy sima szerelési könyv segítségével egy megfelelő gépészeti ismeretekkel (érzékkel) bíró ember össze tud rakni.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64886 Dátum: 2012 December 26, 23:22:58 »

Ilyenek 1 szerelési könyvben sem lesznek benne. Szerelési könyvekben nyomatékok, sorrendek, ábrák vannak, ami belefér 100-200 oldalba. A többihez az kell, hogy az ember elolvasson kb. 50 könyvet a témában az általános gépészettől a bogaras könyveken át a tuninggal foglakozó írásokig. Emellett kell, hogy gyakorlatban is rendszeresen foglalkozzon a dologgal, hogy kialakuljon egy olyan gondolkodásmód, hogy ha egy olyan 40 éves motorhoz nyúlunk, aminek különállóak a hengerei, akkor érdemes dugattyúkiállást mérni. Na meg sokat kell beszélgetni (élőben, vagy neten) olyanokkal akik adhatnak újat.

1db 100-200 oldalas könyv nem tud ennyi információt átadni.

De egy jó széria motort egy sima szerelési könyv segítségével egy megfelelő gépészeti ismeretekkel (érzékkel) bíró ember össze tud rakni.

Pl. olyanok, amiről Stunt szokott beszélni (pl. dugattyúkiállás egyenletessé tétele henger alátétekkel) nincsenek benne...

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5801


redgear.hu

« Hozzászólás #64885 Dátum: 2012 December 26, 22:50:06 »

Már megint rosszul kérdeztem.  Cool
Nekem meg van a könyv, de nem tudom, hogy higyjek-e neki, van benne van-e minden.
Raktam már össze motort, amikkel azután sokat mentem, de nem bogármotor volt. (trabant, Fiat sor 4)

Pl. olyanok, amiről Stunt szokott beszélni (pl. dugattyúkiállás egyenletessé tétele henger alátétekkel) nincsenek benne...
ja...
amúgymeg  passz
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64884 Dátum: 2012 December 26, 22:46:17 »

igen
 részletesen leírja a folyamatot, bár sztem ez nem biztos hogy elég a sikerhez....
Már megint rosszul kérdeztem.  Cool
Nekem meg van a könyv, de nem tudom, hogy higyjek-e neki, van benne van-e minden.
Raktam már össze motort, amikkel azután sokat mentem, de nem bogármotor volt. (trabant, Fiat sor 4)

Pl. olyanok, amiről Stunt szokott beszélni (pl. dugattyúkiállás egyenletessé tétele henger alátétekkel) nincsenek benne...

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5801


redgear.hu

« Hozzászólás #64883 Dátum: 2012 December 26, 22:40:05 »



Lehet belőle pl. motort összerakni? Cool

<beszúrt kép törölve>
igen
 részletesen leírja a folyamatot, bár sztem ez nem biztos hogy elég a sikerhez....
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64882 Dátum: 2012 December 26, 22:00:20 »

Valaki használta már ezt a könyvet? Úgy értem bogárszereléshez.  Roll Eyes

Lehet belőle pl. motort összerakni? Cool


Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #64881 Dátum: 2012 December 26, 19:44:40 »

Igen, idovel el tud allni a gumitol (mikor felszereled meg nagyon szep) es a gumi eroteljes koptatasarol is be szoktak szamolni a tapasztaltak.
Értem, köszönöm szépen! Smiley
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #64880 Dátum: 2012 December 26, 19:44:21 »

A sima nem peresen gumikon még vaalhogy megáll magától új korában. Nem kell ragasztani.
Ha valami peres a gumid akkor értelemszerűen máshogy fog helyezkedni és biztos, hogy nem lesz OK.
Ha még nem vetted meg akkor lebeszélnélek róla, mert idővel csúnya lesz a használattól, eláll, lifeg, stb. Ha garázslakó kocsira teszed akkor évekig jó lesz.
Ha már megvan akkor nem szóltam.  Roll Eyes
Rendben köszönöm! Még egyelőre nem vettem meg csak nagyon gondolkodok rajta. De akkor eszerint ne nagyon tegyem. Hmm... Pedig nagyon szép lenne rajta. A kezdeteknél biztosan, aztán gondolom akkor tényleg leválna.
Köszönöm az építő jellegű hozzászólást! Így mostmár tudom mit csináljak! Smiley
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #64879 Dátum: 2012 December 26, 19:43:17 »

rosszul tudod
nagyon szépen köszönöm! Így mostmár lényegesen okosabb lettem!
1303LS
« Hozzászólás #64878 Dátum: 2012 December 26, 19:39:55 »

Igen a kettő közé jön. De azért az magasabb tehát majdnem felér a gumi tetejéig. Ott viszont a felni már nem fogja. Akkor ott lehajlana. Vagy rosszul tudom? Valamivel csak oda kéne fogatni.
A sima nem peresen gumikon még vaalhogy megáll magától új korában. Nem kell ragasztani.
Ha valami peres a gumid akkor értelemszerűen máshogy fog helyezkedni és biztos, hogy nem lesz OK.
Ha még nem vetted meg akkor lebeszélnélek róla, mert idővel csúnya lesz a használattól, eláll, lifeg, stb. Ha garázslakó kocsira teszed akkor évekig jó lesz.
Ha már megvan akkor nem szóltam.  Roll Eyes
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #64877 Dátum: 2012 December 26, 19:39:06 »

Akkor ott lehajlana. Vagy rosszul tudom?
Igen, idovel el tud allni a gumitol (mikor felszereled meg nagyon szep) es a gumi eroteljes koptatasarol is be szoktak szamolni a tapasztaltak.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64876 Dátum: 2012 December 26, 19:34:39 »

Igen a kettő közé jön. De azért az magasabb tehát majdnem felér a gumi tetejéig. Ott viszont a felni már nem fogja. Akkor ott lehajlana. Vagy rosszul tudom? Valamivel csak oda kéne fogatni.
rosszul tudod

Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #64875 Dátum: 2012 December 26, 19:27:36 »

Én meg nem hiszem, hogy ragasztani kéne. Gumi leereszt, géppel le kell nyomni a felniről, majd körbe ráhúzni a peremet és felfújtatni.
Igen a kettő közé jön. De azért az magasabb tehát majdnem felér a gumi tetejéig. Ott viszont a felni már nem fogja. Akkor ott lehajlana. Vagy rosszul tudom? Valamivel csak oda kéne fogatni.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64874 Dátum: 2012 December 26, 19:26:46 »

Nem kell ragasztani.
A gumi és a felni pereme közé szorul be. Az a lényeg, hogy amikor a leeresztett gumit fújod fel, akkor egy ideig folyamatosan igazgatni kell, hogy egyenletesen legyen benn a gumi és a perem között, mert előfordul, hogy helyenként elkezdi kinyomni a gumi.

Sziasztok!

Kellemes Ünnepeket Kívwánok Mindenkinek!

Azt szeretném megkérdezni, hogy az Atlas gumiperem felrakását hogy kell kivitelezni? Akkor kell még rátenni a gumira mikor még nincs a felnin, vagy ha már rajta van a felnin akkor utána is körbe lehet ragasztani?
Egyáltalán milyen eljárással tegyem fel? Ragasztani kell? Gondolom igen  Huh Embarrassed

Előre is köszönöm!
Üdvw
Bendzsi

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64873 Dátum: 2012 December 26, 19:23:49 »

Nekem olyan pisztolyom van, amire felcsavarhatóak a kereskedelemben kapható üregvédő patronok. Ehhez a pisztolyhoz van egy rövidebb, merev száram, illetve egy 2-3 méteres vékony száram, aminek a végén egy fej van, ami körkörösen fújja az anyagot. Ezt a hajlékony szárat szoktam betolni a küszöbbe, üregekbe, aztán szépen lassan kihúzom, miközben nyomatom az üregvédőt. Én teljesen sima viaszos, korróziógátló üregvédőt használok (apu csak fülzsírnak hívja), úgy gondolom, hogy ezek közül bármelyik felülmúlja a régi házi praktikákat. Nagyon terülnek, makacsul tapadnak és még évek múlva is kúsznak az üregekben. Használat előtt enyhén meg szoktam melegíteni (épp, hogy langyosra).

ti mivel szoktatok mondjuk rozsdagátlót üregekbe juttatni?itt üregelő pisztoly és a hozzátartozó cső szóbajöhet? Még nem kerestem,de létezik ahhoz olyan felcsavarható tartályba rozsdagátló is? Ha igen milyen fajta/nevü festék?Utánna viaszozni szeretnénk.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64872 Dátum: 2012 December 26, 19:22:45 »

Sziasztok!

Kellemes Ünnepeket Kívwánok Mindenkinek!

Azt szeretném megkérdezni, hogy az Atlas gumiperem felrakását hogy kell kivitelezni? Akkor kell még rátenni a gumira mikor még nincs a felnin, vagy ha már rajta van a felnin akkor utána is körbe lehet ragasztani?
Egyáltalán milyen eljárással tegyem fel? Ragasztani kell? Gondolom igen  Huh Embarrassed

Előre is köszönöm!
Üdvw
Bendzsi
Én meg nem hiszem, hogy ragasztani kéne. Gumi leereszt, géppel le kell nyomni a felniről, majd körbe ráhúzni a peremet és felfújtatni.

Ehune:

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=jSIKixEAbow&feature=endscreen
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 26, 19:29:34 írta Zoli »

Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #64871 Dátum: 2012 December 26, 19:19:07 »

Sziasztok!

Kellemes Ünnepeket Kívwánok Mindenkinek!

Azt szeretném megkérdezni, hogy az Atlas gumiperem felrakását hogy kell kivitelezni? Akkor kell még rátenni a gumira mikor még nincs a felnin, vagy ha már rajta van a felnin akkor utána is körbe lehet ragasztani?
Egyáltalán milyen eljárással tegyem fel? Ragasztani kell? Gondolom igen  Huh Embarrassed

Előre is köszönöm!
Üdvw
Bendzsi
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #64870 Dátum: 2012 December 26, 16:32:02 »

elesben mikkor fog mukodni?
Most is mukodik csak keves benne az anyag.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64869 Dátum: 2012 December 26, 16:29:58 »

elesben mikkor fog mukodni?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #64868 Dátum: 2012 December 26, 16:26:43 »

Karrosionsschutzfett
 Kiss

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #64867 Dátum: 2012 December 26, 16:18:19 »

Mi ennek a pontos neve? Mert a hogy nézem a Mike sanders egy gyártó. Van sok termékük.
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/%C3%9Cregv%C3%A9delem


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #64866 Dátum: 2012 December 26, 16:13:32 »

Nekem van eladó 5 kg.

Ez egyébként a legjobb, akár rozsdás üregbe is mehet.
Mi ennek a pontos neve? Mert a hogy nézem a Mike sanders egy gyártó. Van sok termékük.

Aki nem lép egyszerre......
Oldalak: 1 ... 388 389 390 391 392 [393] 394 395 396 397 398 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.21 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.