www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 00:31:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 386 387 388 389 390 [391] 392 393 394 395 396 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13101487 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #64992 Dátum: 2013 Január 01, 14:50:14 »

Kivettem a tankot tegnap a Mexikóiból, volt egy kis rozsda a tank peremén körbe, azt lepucoltam.
El volt szakadva a benzincső, azt vettem hozzá, új szűrőt és bilincseket is, de amikor a fém üzemanyag csőről akartam lehúzni a gumicsövet, a fémcsőből letört egy 5 cm-es darab Embarrassed
Ez az a rész, ami bemegy a napoleonhutba (nem tudom, hogy hívják, a németeknél asszem ez a neve).
Mit tegyek? Ha jól gondolom, cserélni kéne az alvázon végigmenő hosszú fém üzemanyagcsövet Embarrassed
A kérdésem, hogy van-e erre valami más megoldás, mert elég nehezen tudnám megoldani a fölemelését.

(magyarul is napóleonkalap)
nem maradt kint semmi csonk, hogy rá lehessen bilincselni a gumicsövet?
vagy nem lehet így is rátolni? csak akkor kívülről is vedd körbe valamivel a gumicsövet, hogy a mozgás következében ne egye meg a fém perem
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #64991 Dátum: 2013 Január 01, 14:36:21 »

Olyan kérdésem lenne, hogy egy 67-es hátsó lököstartója és a hátsó szélvédő alatti rács kb milyen geometriai viszonban van az én 303-asommal amin az a fajta lököstartó van ami még hegesztett szétállós fajta, nem a préselt egybedarab. Abból a szempontból érdekel, hogy az enyémra passzoló csinált csomitartó feltehető-e nagyobb kavarás nélkül a 67-esre. Ajándékmeglepi lenne és nem akarok utólag nagyon faragni.

Az enyém 67 évvégi, ha az megfelel neked, akkor hozd át hozzám és rápróbálhatod. Én a XVII.-ben vagyok.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64990 Dátum: 2013 Január 01, 14:18:09 »

Kivettem a tankot tegnap a Mexikóiból, volt egy kis rozsda a tank peremén körbe, azt lepucoltam.
El volt szakadva a benzincső, azt vettem hozzá, új szűrőt és bilincseket is, de amikor a fém üzemanyag csőről akartam lehúzni a gumicsövet, a fémcsőből letört egy 5 cm-es darab Embarrassed
Ez az a rész, ami bemegy a napoleonhutba (nem tudom, hogy hívják, a németeknél asszem ez a neve).
Mit tegyek? Ha jól gondolom, cserélni kéne az alvázon végigmenő hosszú fém üzemanyagcsövet Embarrassed
A kérdésem, hogy van-e erre valami más megoldás, mert elég nehezen tudnám megoldani a fölemelését.

Nincs előttem a dolog, de szerintem több helyen is be lehet kukkantani az alagútba, a pedáltérnél, a kézifék alatt, a váltócsatlakozásnál.
Nem tartom lehetetlennek egy megfelelő műanyag cső végigvezetését, a fémcső kiváltására.

Bácsi Győző
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #64989 Dátum: 2013 Január 01, 14:05:32 »

Kivettem a tankot tegnap a Mexikóiból, volt egy kis rozsda a tank peremén körbe, azt lepucoltam.
El volt szakadva a benzincső, azt vettem hozzá, új szűrőt és bilincseket is, de amikor a fém üzemanyag csőről akartam lehúzni a gumicsövet, a fémcsőből letört egy 5 cm-es darab Embarrassed
Ez az a rész, ami bemegy a napoleonhutba (nem tudom, hogy hívják, a németeknél asszem ez a neve).
Mit tegyek? Ha jól gondolom, cserélni kéne az alvázon végigmenő hosszú fém üzemanyagcsövet Embarrassed
A kérdésem, hogy van-e erre valami más megoldás, mert elég nehezen tudnám megoldani a fölemelését.
1303LS
« Hozzászólás #64988 Dátum: 2013 Január 01, 12:32:14 »

Olyan kérdésem lenne, hogy egy 67-es hátsó lököstartója és a hátsó szélvédő alatti rács kb milyen geometriai viszonban van az én 303-asommal amin az a fajta lököstartó van ami még hegesztett szétállós fajta, nem a préselt egybedarab. Abból a szempontból érdekel, hogy az enyémra passzoló csinált csomitartó feltehető-e nagyobb kavarás nélkül a 67-esre. Ajándékmeglepi lenne és nem akarok utólag nagyon faragni.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64987 Dátum: 2012 December 31, 12:40:49 »

Tudja fene, én a Szabó Miki sárga gépének mindig csodájára jártam, és azt hiszem, van még pár híve itt a kicsit mégis más gépeknek.
na az biztos hogy van itt pár aberrált Grin

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64986 Dátum: 2012 December 31, 12:34:31 »

ja, rohadnak mint a kéthetes dög  Roll Eyes
Tudja fene, én a Szabó Miki sárga gépének mindig csodájára jártam, és azt hiszem, van még pár híve itt a kicsit mégis más gépeknek.

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64985 Dátum: 2012 December 31, 12:07:20 »

A mexikói bogaraknak van egyfajta sármjuk,
ja, rohadnak mint a kéthetes dög  Roll Eyes

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64984 Dátum: 2012 December 31, 09:23:05 »

Mivel mindenképpen cserélnem kell a sárvédőket és a lámpákat is, ezért felmerült, hogy nem állólámpás sárvédőt vennék rá, hanem '67 előtti fekvőlámpásat.
Ez passzol egyébként az enyémre? 1984-es Mexikóiról van szó.
Karosszéria alkatrészekben új, vagy inkább bontott gyáriakra kellene építeni?
Ha bontott, akkorhol, és kinél keressem, van-e erre valami jó bontós?
A mexikói bogaraknak van egyfajta sármjuk, amitől nem kéne eltérni holmi öregítéssel. A többi "faragás" meg kivitelezhető emberi módon, bárki bármit mond, ha a jármű egyébként megbízható, kit érdekel, mit mondanak rá egy olyan világban, ahol annyiféle rajongója létezik a bogárnak? Valamelyiknek mad csak tetszik...!  Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #64983 Dátum: 2012 December 30, 20:20:41 »

....
Ehhez gondoltam még az elején módosítást, de akkor ezt hagyom.
Egyébként nem cél, hogy az én kocsim legyen a találkozók különdíjasa.
....
A kérdés még mindig él, új vagy bontott gyári karosszéria elemben gondolkozzak?
(bár bontottban szerintem már nem nagyon van rozsdamentes)
Szerintem is olyanra csináld meg amelyikben jól érzed magad, isz magadnak építe, nem a találkozóknak.
Az új karosszériaelemek általában gyenge minőségűek és pontatlanok, cserébe a nagylámpáshoz pl már drágák is.
Bontottból ki lehet fogni jó állapotúakat, időnként még a fórumon is felbukkannak és ha szerencséd van akkor normális áron.
Természetesen a bontottaknál a korrózió felüti a fejét 40 év környékén, de ha van jó lakatosod akkor ez nem feltétlen lehet akadály.
Ha van időd és kedved, akkor keresgélhetsz bontott elemeket, mert abból ha találsz gyárit, akkor még enyhén rozsdásan is jobb lesz mint az utángyártott új.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #64982 Dátum: 2012 December 30, 19:43:14 »

Szerintem olyat csinálj ami neked tetszik.
Szard le, hogy mit fognak mondani találkozókon. Ott úgy is csak a haveré a tuti a többi fos. Illetve ha nagyon szép és tuti akkor havernak akarják tudni.  Grin
Ha Te jól érzed magad benne akkor olyanra csináld. Van olyan autó amit szétfaragtak zebramintás matricával beborítottak, de a gazdáinál boldogabb bogarast nehezen találsz.
Ezeket csak azért mondom, mert olvasom, hogy a díszléceltüntetést ültetést már nem lehet kiverni a fejedből, hoz az majd még ezt azt.
Különben én is az eredetit ajánlanám, annak ellenére, hogy ezek a bogarak messze nem érnek annyit, hogy egy kis átalakítással hatalmas károkat okozhass. Grin

Hmmm... mivé lesz így a világ... egyet kell értenem Buflákos kollégámmal...
Nem biztos, hogy érdemes beletuszmákolni egy stílus mögé, vagy akár egy külföldi, vagy hazai mintájára megépíteni...
Anno nekem is volt elképzelésem, Öcsisajt "megálmodásakor", amit aztán a saját ízlésem, elképzeléseim szerint alakítottam tovább, illetve ki...
Talán nem lett rossz a végeredmény... De mondjuk ahogy a honlapomon is írom, az első a műszaki megbízhatóság, minden más ezután jön... Roll Eyes Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #64981 Dátum: 2012 December 30, 19:37:43 »

Szerintem olyat csinálj ami neked tetszik.
Szard le, hogy mit fognak mondani találkozókon. Ott úgy is csak a haveré a tuti a többi fos. Illetve ha nagyon szép és tuti akkor havernak akarják tudni.  Grin
Ha Te jól érzed magad benne akkor olyanra csináld. Van olyan autó amit szétfaragtak zebramintás matricával beborítottak, de a gazdáinál boldogabb bogarast nehezen találsz.
Ezeket csak azért mondom, mert olvasom, hogy a díszléceltüntetést ültetést már nem lehet kiverni a fejedből, hoz az majd még ezt azt.
Különben én is az eredetit ajánlanám, annak ellenére, hogy ezek a bogarak messze nem érnek annyit, hogy egy kis átalakítással hatalmas károkat okozhass. Grin
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #64980 Dátum: 2012 December 30, 19:30:44 »

Vagy 30 db VW Depo-t néztem át, és abból 5 számban találtam olyan bogarat, aminek tetszett a stílusa.
Ezek alapján derült ki, hogy a german look tetszik a legjobban, és ezeket a kocsikat külföldi találkozókon lőtt fényképeken láttam.
Az ültetés és a díszlécek eltüntetése mindenképpen megvalósul.
Ehhez gondoltam még az elején módosítást, de akkor ezt hagyom.
Egyébként nem cél, hogy az én kocsim legyen a találkozók különdíjasa.
Nem akarok ráaggatni semmi bazárit, csak egy egyszerű, viszonylag sportos formát szeretnék belőle.
A kérdés még mindig él, új vagy bontott gyári karosszéria elemben gondolkozzak?
(bár bontottban szerintem már nem nagyon van rozsdamentes)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64979 Dátum: 2012 December 30, 18:44:18 »

Mivel mindenképpen cserélnem kell a sárvédőket és a lámpákat is, ezért felmerült, hogy nem állólámpás sárvédőt vennék rá, hanem '67 előtti fekvőlámpásat.
Ez passzol egyébként az enyémre? 1984-es Mexikóiról van szó.
Karosszéria alkatrészekben új, vagy inkább bontott gyáriakra kellene építeni?
Ha bontott, akkorhol, és kinél keressem, van-e erre valami jó bontós?
Bocsánat, hogy beleugatok, de én is mindent átalakítottam fiatal koromban, amit 30 év után vissza is alakítottam. Inkább eredetire csináld meg, mert a találkozókon azt fogod hallani, hogy milyen kókány, és ez a f@sz, hogy elba@ta ezt a jó kocsit. Szép a különleges egyedi izlésű autó, volt aki még infúziós álványt is tett rá, és lehetne sorolni a végtelen ötleteket. Ha van jó ötleted valósítsd meg. Ha éjjel használod a kertek alatt, akkor senki nem fog szólni figyeld meg. Felesleges pézköltés egy jót megszüntetni,és csak ezért sárvédőket cserélni. Csak ennél a munkánál már egy fél fényezés árát költenéd el.Ha megfogadod a tanácsomat, hogy eredetire csinálod meg, akkor nem fogod megbánni.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64978 Dátum: 2012 December 30, 18:23:10 »

Mivel mindenképpen cserélnem kell a sárvédőket és a lámpákat is, ezért felmerült, hogy nem állólámpás sárvédőt vennék rá, hanem '67 előtti fekvőlámpásat.
Ez passzol egyébként az enyémre? 1984-es Mexikóiról van szó.
Karosszéria alkatrészekben új, vagy inkább bontott gyáriakra kellene építeni?
Ha bontott, akkorhol, és kinél keressem, van-e erre valami jó bontós?
ha mindenképpen vágysz rá, hogy hülyének nézzenek, akkor bátran :-)
egyébként felmegy rá, csak szarul néz ki a nagyablakos bódé a dőltlámpás sárvédőkkel.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #64977 Dátum: 2012 December 30, 18:02:47 »

Mivel mindenképpen cserélnem kell a sárvédőket és a lámpákat is, ezért felmerült, hogy nem állólámpás sárvédőt vennék rá, hanem '67 előtti fekvőlámpásat.
Ez passzol egyébként az enyémre? 1984-es Mexikóiról van szó.
Karosszéria alkatrészekben új, vagy inkább bontott gyáriakra kellene építeni?
Ha bontott, akkorhol, és kinél keressem, van-e erre valami jó bontós?

szerintem maradj az állólámpás sárvédőknél, lámpáknál Wink
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #64976 Dátum: 2012 December 30, 17:17:54 »

Mivel mindenképpen cserélnem kell a sárvédőket és a lámpákat is, ezért felmerült, hogy nem állólámpás sárvédőt vennék rá, hanem '67 előtti fekvőlámpásat.
Ez passzol egyébként az enyémre? 1984-es Mexikóiról van szó.
Karosszéria alkatrészekben új, vagy inkább bontott gyáriakra kellene építeni?
Ha bontott, akkorhol, és kinél keressem, van-e erre valami jó bontós?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #64975 Dátum: 2012 December 30, 13:59:04 »

Kaposváre Cheesy
sztem egy útcát írjál,hogy Kaposváron hol laksz. Könyebben igérik,ha tudják hova menjenen aki közel lakik.Sokat tudna segíteni.Egyébként úgy gondolom,ha küszöbcserés volt az autó,azzal nagyon el tudják cseszni.véleményem szerint ha hátsó rögzítésnél ha emelnek is kicsit az a küszöbnél csak gyenge fél centit jelent. Elöre haladva pedig egyre kisebb. Kérdés a hátsó ülés alatt mekkora táv van.valamint a az alváz tömitő guminál mi a helyzet..?

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #64974 Dátum: 2012 December 30, 13:12:27 »

blöe :-))
Hát nagy az Isten állatkertje.A Volkswagennél már akkor kevés szarrágóbb cég létezett, minden maradék szart elhasználtak. (régi típusű sárvédő+ elefánttalp lámpa gyári gány)

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #64973 Dátum: 2012 December 30, 12:58:52 »

Nem Dél-Amerika, hanem Del-Afrikai Köztársaság, és igen, volt ilyen, igen csúnya hátsó sárvédő és lámpa kialakítással.
blöe :-))

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #64972 Dátum: 2012 December 30, 12:51:53 »

csak erdekessegnek irom, hogy a vilag masik felen (azt hiszem del-amerika) gyartottak egy-ket evig 1303 kasztnival szekerfutomuves bogarat!! Sorozatgyartasrol beszelek, ha megtalalom linkelem.
Nem Dél-Amerika, hanem Del-Afrikai Köztársaság, és igen, volt ilyen, igen csúnya hátsó sárvédő és lámpa kialakítással.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64971 Dátum: 2012 December 30, 11:52:51 »

hát igen elég balek lehetett aki csinálta... :S viszont méregettem nézegettem szerintem lehetne orvosolni a dolgot, az egyik felén hátul ki lett cserélve az a kis basz ami az alvázhoz erősíti, az uccsó csavar a hátulján.. a másik oldalán is buheráltak szerintem.. de így ha ránézek az autóra nem igazán látom hogy lejjebb lenne de még is.. :S ..1 centi is sokat segítene a helyzeten.
Ha ezen a bakon múlna, akkor elég lenne egy távtartó berakása is. Max. egy hosszabb csavar is szükséges. Felvetődik a kérdés azonban, mi lesz a kaszni-alváz többi találkozási pontjával, az ülés mögött?

Bácsi Győző
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #64970 Dátum: 2012 December 30, 11:14:10 »

Sajna nem úgy néz ki :S régen emléxem még klub is alakult itt meg még rohangáltak bogarak szerteszét nem is egy most meg örülök ha látok egyet vagy kettőt..  Cry
Valaki talán itt tudja esetleg Kalangya Jani vagy Göri telszámát.Szerintem szivesen segitenek Neked.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #64969 Dátum: 2012 December 30, 11:11:42 »

Pedig ott van bogaras élet.
Sajna nem úgy néz ki :S régen emléxem még klub is alakult itt meg még rohangáltak bogarak szerteszét nem is egy most meg örülök ha látok egyet vagy kettőt..  Cry
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #64968 Dátum: 2012 December 30, 11:09:14 »

Kaposváre Cheesy
Pedig ott van bogaras élet.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #64967 Dátum: 2012 December 30, 11:08:03 »

HOVA????
Kaposváre Cheesy
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #64966 Dátum: 2012 December 30, 11:05:54 »

Persze van csak nem akar ideérni Cheesy Smiley  majd megint itt lesz az ideje hogy rácsörögjek hogy nem e akar esetleg ideérni újév alkalmából Cheesy
HOVA????

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #64965 Dátum: 2012 December 30, 11:04:16 »

Nincs ott a közeledben olyan aki látott már bogarat?Mert igy távgyógyászkodni nem lehet.
Persze van csak nem akar ideérni Cheesy Smiley  majd megint itt lesz az ideje hogy rácsörögjek hogy nem e akar esetleg ideérni újév alkalmából Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #64964 Dátum: 2012 December 30, 11:02:31 »

Akkor talán rávezetük az adatlap kitőltésére. Wink
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #64963 Dátum: 2012 December 30, 11:01:39 »

Honnan tudnám.  Wink
Akkor talán rávezetük az adatlap kitőltésére. Wink

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #64962 Dátum: 2012 December 30, 11:00:52 »

Te tudod hol lakakik?
Honnan tudnám.  Wink
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #64961 Dátum: 2012 December 30, 10:59:32 »

Lehet, hogy itt lakik nálunk pár utcával arrébb. Én akkor már ajánlottam volna, hogy megnézem.  Wink
Te tudod hol lakakik?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #64960 Dátum: 2012 December 30, 10:57:24 »

Nincs ott a közeledben olyan aki látott már bogarat?Mert igy távgyógyászkodni nem lehet.
Lehet, hogy itt lakik nálunk pár utcával arrébb. Én akkor már ajánlottam volna, hogy megnézem.  Wink
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #64959 Dátum: 2012 December 30, 10:54:34 »

igen megnézegettem azokat is már egyszer voltunk ennél a témánál.. beszéltük hogy nézzem meg milyen állapotban van a bak ami a villa között helyezkedik el a váltórúd alatt mert ha az szar akkor a motor hátra billenhet és akkor érheti el a kipufogó a kasztnit és mint látod a képen a szelepfedélhez sem lehet igazán jól hozzáférni.. szóval a hátsó bakra visszatérve nincs e kirohadva a gumi de nem láttam semmi különöset viszont azt hozzáteszem a hogy padlólemez vagy kicsit feljebb van mert a hátsó ülés alatti szellőztető burkolat nem fér be. pont olyan magas mint az ülést megtartó fém perem. tudom hogy ott nem elég megemelni a bakokon azért kérdeztem mekkora gáz lesz ott :S
Nincs ott a közeledben olyan aki látott már bogarat?Mert igy távgyógyászkodni nem lehet.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #64958 Dátum: 2012 December 30, 10:51:44 »

Körben a kasztni hozzákapcsolódik az alvázzal egységet képező padlólemezekkel, küszöbbel. Nem tudod csak a bakokon megemelni, lesz egy rés amivel mit kezdesz? Ennyire ellakatolni szerintem nemlehet egy kasztnit. Más lesz ott a megoldás.
Váltóbakok környékén néznék szét.
igen megnézegettem azokat is már egyszer voltunk ennél a témánál.. beszéltük hogy nézzem meg milyen állapotban van a bak ami a villa között helyezkedik el a váltórúd alatt mert ha az szar akkor a motor hátra billenhet és akkor érheti el a kipufogó a kasztnit és mint látod a képen a szelepfedélhez sem lehet igazán jól hozzáférni.. szóval a hátsó bakra visszatérve nincs e kirohadva a gumi de nem láttam semmi különöset viszont azt hozzáteszem a hogy padlólemez vagy kicsit feljebb van mert a hátsó ülés alatti szellőztető burkolat nem fér be. pont olyan magas mint az ülést megtartó fém perem. tudom hogy ott nem elég megemelni a bakokon azért kérdeztem mekkora gáz lesz ott :S
1303LS
« Hozzászólás #64957 Dátum: 2012 December 30, 10:16:05 »

hát igen elég balek lehetett aki csinálta... :S viszont méregettem nézegettem szerintem lehetne orvosolni a dolgot, az egyik felén hátul ki lett cserélve az a kis basz ami az alvázhoz erősíti, az uccsó csavar a hátulján.. a másik oldalán is buheráltak szerintem.. de így ha ránézek az autóra nem igazán látom hogy lejjebb lenne de még is.. :S ..1 centi is sokat segítene a helyzeten.
Körben a kasztni hozzákapcsolódik az alvázzal egységet képező padlólemezekkel, küszöbbel. Nem tudod csak a bakokon megemelni, lesz egy rés amivel mit kezdesz? Ennyire ellakatolni szerintem nemlehet egy kasztnit. Más lesz ott a megoldás.
Váltóbakok környékén néznék szét.
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #64956 Dátum: 2012 December 30, 09:44:40 »

szerintem nagyon. De ilyet sem halottam. A lakatos nagy munkát végzett nagyon szarul...

hát igen elég balek lehetett aki csinálta... :S viszont méregettem nézegettem szerintem lehetne orvosolni a dolgot, az egyik felén hátul ki lett cserélve az a kis basz ami az alvázhoz erősíti, az uccsó csavar a hátulján.. a másik oldalán is buheráltak szerintem.. de így ha ránézek az autóra nem igazán látom hogy lejjebb lenne de még is.. :S ..1 centi is sokat segítene a helyzeten.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #64955 Dátum: 2012 December 30, 04:34:41 »

Szép jó estét mindenkinek! hát széggyüllöm a pofám de se ide nem jöttem és bogarat se bütykűtem. na de rájöttem talán mitől van feljebb a motor jobban mondva kiderült hogy nincs följebb és az első megérzésem volt a jó sajna a kasznin bactak el valamit és alacsonyabban van mint kéne lennie..
a kaszni frankón ráfekszik a váltóra, majdnem a motor csatlakozásánál.. ezt vajon mennyire lesz nehéz orvosolni?  Cry Undecided Huh
szerintem nagyon. De ilyet sem halottam. A lakatos nagy munkát végzett nagyon szarul...

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #64954 Dátum: 2012 December 30, 00:16:14 »

02-es és 03-as az A oszloptól előre teljesen más, nem kompatibilis a szekérfutóműves 1200-1300-asokkal, nem fog menni.

csak erdekessegnek irom, hogy a vilag masik felen (azt hiszem del-amerika) gyartottak egy-ket evig 1303 kasztnival szekerfutomuves bogarat!! Sorozatgyartasrol beszelek, ha megtalalom linkelem.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64953 Dátum: 2012 December 29, 23:29:37 »

A zöld karbijával mi lett a a megoldás? A typ3-ason ugyanezzel játszottam mielőtt letettem. Sőt a két empi ICT is ezt csinálta. Ha egy nagyobb alapjáratival be tudnám szépen lőni, lehet, hogy kapna még egy esélyt.

Az volt a hiba, hogy a szívócső 1.6-osé volt. Hiába volt a karbi akármilyen, mindig torpant. Az 1.6-os szívócső vastagabb, kisebb a légsebesség és bármilyen furcsa, ez okozta a hibát 31-es karbival is.
Most ideiglenesen van benne egy 65-ös alapjárati és a keverőcső is másmilyen, most tünetmentes, de úgyis 1.6-osra lesz alakítva.
A 65-ös alapjárati (50 helyett) megoldotta a torpanást teljesen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 386 387 388 389 390 [391] 392 393 394 395 396 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.217 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.