www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 01:50:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1824 1825 1826 1827 1828 [1829] 1830 1831 1832 1833 1834 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13199547 alkalommal)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7475 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:16:07 »

Pedig kerestem a szövegben, csoda hogy nem szúrta ki a szemem.

Depóban is volt valami hasonlóra valami hasonló ár, ha jól emlék...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #7474 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:14:56 »

8000 ha vegig olvasod kiderul

Pedig kerestem a szövegben, csoda hogy nem szúrta ki a szemem.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7473 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:10:00 »



Szerintem, mint laikus szerint nagyon jó nyomatéki görbét ad, ha nem tekintjük a lyukat. Nem gondoltam, hogy ilyen sporttengely-nagyszelep kombóval ilyet produkál. Így ránézésre nagyon jól autózhatónak látszik!

VW Beetle - the original since 1938
Leon 1303
« Hozzászólás #7472 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:05:09 »

GUUUUUT  Cool
1303LS
« Hozzászólás #7471 Dátum: 2006 Szeptember 29, 13:51:19 »

Uraim, megtörtént a nagy mérés.


Szerintem  onnan a luktól felfelé tuti hogy elszegényítetted.
Viszont ott a luk környékén még mindig fenttartom azt hogy károsan leng a nemlétező csőben gáz.
1303LS
« Hozzászólás #7470 Dátum: 2006 Szeptember 29, 13:44:36 »

Uraim, megtörtént a nagy mérés.


Na végre valami.
Én megmondom őszintén nem gondoltam hogy ilyen "nyugodt" telejsítménygörbét fog adni az a két baszottnagy karbi. Sokkal hegyesebbet képzeltem fent.
Úgy látom sokba fog neked ez a "reszelek-mérek-reszelek-mérek" kerülni.  Grin
Elkapott a szíj rendesen.  Grin
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #7469 Dátum: 2006 Szeptember 29, 13:32:50 »

Mennibe kerül egy ilyen mérés?

8000 ha vegig olvasod kiderul

Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #7468 Dátum: 2006 Szeptember 29, 13:31:36 »

Mennibe kerül egy ilyen mérés?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7467 Dátum: 2006 Szeptember 29, 13:27:56 »

Uraim, megtörtént a nagy mérés.
Gyorsan az adatok, aztán a diszkusszió.
Maximális teljesítmény: 52.9 kW / 72 LE (DIN korrigált érték) 4560 1/min fordulatnál, ekkor sebesség 143 km/h
Maximális nyomaték: 123 Nm / 2341 1/min
Maximális fordulatszám: 5505 1/min


A görbén látszik, hogy 3000 fordulaton van egy lyuk benne, ez valószínűsíthetően az átmeneti tartomány túldúsulása okozza. Ez látszott a kipufogó füstölésén is, sajnos lambda nem volt csatlakoztatva. 4000-től pedig nem olyan dinamikusan ível a görbe, ezt okozhatja a hengerfej áramlástani korlátozása (kis szelepek) vagy a kipufogó, de az is lehet, hogy a felső tartomány elszegényedik. A karbit át kellene fúvókázni, megnézni, hogy mi van vele, mérve, lambdát. Ezt most nem tudtuk megcsinálni.
Ha a lyuk nem lenne, akkor a nyomatékcsúcsot a gép valahova 2500-3000 közé rakta volna (ha pedig ármaszedőm lenne, én lennék a villamos  Wink )
Ezt a lyukat ki lehet fúvókázni, szegényíteni kell az alapjáratit, ez biztos. Ez a rugalmasság méréseknél látszott is.
Az elméleti (számolt maximális sebesség 173.6 km/h, de nem tud annyit forogni, ott már esik a görbe valójában az autó kb. 150-et tud. Ebből meg az látszik, hogy a teljesítménycsúcson is túlmegy az autó, hogy a váltó rövid ehhez a motorhoz, de ezen a télen segítünk.  Wink

Meg szeretném jegyezni, többen a tanuim rá, hogy én 68-70 lóerőre SACCOLTAM az autómat és majdnem eltaláltam. A Golfomat szinte pontosan eltaláltam, mielőtt lemérettem... és továbbra sem hiszek a 100+ lóerős 1.6-os bogarakban, de aki úgy gondolja, hogy okosabb és jobb 1.6-os motort épít, nem vonom kétségbe, de mérési jegyzőkönyvvel a kezében beszéljünk.  Evil

A mérés díja 8000 Ft volt.

« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 29, 13:30:28 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #7466 Dátum: 2006 Szeptember 29, 13:05:13 »

Ez is pöttyös(olyan mint ha lukacsos lenne de lukak festve vannak rá).

Nekem nem ilyen, hanem csak a tetőn van, nem ér le oldalra. Standard verzióm van.
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #7465 Dátum: 2006 Szeptember 29, 13:04:14 »

Persze, kapcsiból szaggasd ki.
De mielőtt nekiesnél, tájékoztatlak, hogy házilag ÚGY befaragni az új kárpitot, AHOGY A GYÁRBAN BERAKTÁK, rohadt nehéz. Nem lehetetlen, de rengeteg buktatója van, nem mindegy hol kezded eil felrakni, és mennyire feszíted meg, mert gyűrött maradhat, vagy ráncos lesz. Az sem mindegy, hogy hol ragasztózol, meg hogy hogyan dolgozod el a különböző darabok széleit az illesztéseknél.
Ragasztót sem láttam, ami hosszú távon tökéletes lenne.
Másik kérdés, hogy a gyárit meg sem közelíti kivitelben szerintem a most kapható.
Kárpitos meg horror összeg szerintem. Ha egyáltalán van, aki vállalja...

Nem lebeszélni akarlak, de nehogy megszopasd magad egy kisebb szakadásért...

Köszi.
Úgy gyártanám bele a kárpítot. az eredeti alapján. Van egy jó nagy darab bőröm otthon.
1303LS
« Hozzászólás #7464 Dátum: 2006 Szeptember 29, 12:42:19 »


Kárpitos meg horror összeg szerintem. Ha egyáltalán van, aki vállalja...

Nem lebeszélni akarlak, de nehogy megszopasd magad egy kisebb szakadásért...

Na ilyen mikor egy új nem boltban vett utángyártott.
Aki ezt csinálta nem vállal ilyet.  Sad
Lukacsos nem ajánlott mert a lukak körül hamar megsárgul.
Ez is pöttyös(olyan mint ha lukacsos lenne de lukak festve vannak rá).
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7463 Dátum: 2006 Szeptember 29, 12:18:28 »

Tud valaki segíteni, hogy mi a legegyszerűbb módja a tetőkárpít leszedésének? Már szakadt egy helyen, kb középtájon. Csak húzzam lefelé izomból?

Persze, kapcsiból szaggasd ki.
De mielőtt nekiesnél, tájékoztatlak, hogy házilag ÚGY befaragni az új kárpitot, AHOGY A GYÁRBAN BERAKTÁK, rohadt nehéz. Nem lehetetlen, de rengeteg buktatója van, nem mindegy hol kezded eil felrakni, és mennyire feszíted meg, mert gyűrött maradhat, vagy ráncos lesz. Az sem mindegy, hogy hol ragasztózol, meg hogy hogyan dolgozod el a különböző darabok széleit az illesztéseknél.
Ragasztót sem láttam, ami hosszú távon tökéletes lenne.
Másik kérdés, hogy a gyárit meg sem közelíti kivitelben szerintem a most kapható.
Kárpitos meg horror összeg szerintem. Ha egyáltalán van, aki vállalja...

Nem lebeszélni akarlak, de nehogy megszopasd magad egy kisebb szakadásért...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #7462 Dátum: 2006 Szeptember 29, 11:53:27 »

Tud valaki segíteni, hogy mi a legegyszerűbb módja a tetőkárpít leszedésének? Már szakadt egy helyen, kb középtájon. Csak húzzam lefelé izomból?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #7461 Dátum: 2006 Szeptember 29, 11:20:52 »

egy olyan kérdésem lenne, hogy tudtok e embert, aki javít fiat "szejcsentó" váltót, és viszonylag gyorsan. thx

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #7460 Dátum: 2006 Szeptember 29, 10:43:39 »


ok,kösz-

de az alapméret akkor megegyezik, csak a beömlőlyukak átmérője más ? tehát a talpgeometriája a 28...31 karbiknak azonos ( a torok kivételével), vagy ott is vannak különbségek?
én cseréltem 31est 28asra. a csavarok geometriája egyezik. (azt hiszem ez volt a fő kérdés)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7459 Dátum: 2006 Szeptember 29, 10:37:10 »


ok,kösz-

de az alapméret akkor megegyezik, csak a beömlőlyukak átmérője más ? tehát a talpgeometriája a 28...31 karbiknak azonos ( a torok kivételével), vagy ott is vannak különbségek?

Én úgy tudom, hogy a csavarok távolsága azonos. De ne vegyél rá mérget, nem mostanában cserélgettem ilyeneket. Az azonban biztos, hogy vékony csőre nincs értelme nagy karbit tenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #7458 Dátum: 2006 Szeptember 29, 10:06:52 »

Én úgy tudom, hogy az 1200-es szívócső vékonyabb (és rövidebb is), mint az 1300-as. A flajsni méretek megegyeznek a karbik torokátmérőivel, 28-30-31-34.

A cikkszámából kiderül, NGA szerintem tudja fejből is.


ok,kösz-

de az alapméret akkor megegyezik, csak a beömlőlyukak átmérője más ? tehát a talpgeometriája a 28...31 karbiknak azonos ( a torok kivételével), vagy ott is vannak különbségek?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7457 Dátum: 2006 Szeptember 29, 09:56:01 »


mondom mi a pálya: okt 15 körül lesz pénzem, akkor beindítom a 10 es széria gyártását. ami rossz hír: kideült,hogy az 1,6 os szívócső (34es karbi talpa, a felfogatócsavarok távolsága stb.) más méretű, mint a többi, tehát arra nem lesz jó. tehát 31 es karbiig bezárólag.

még 1 kérdésem volna : kinek mekkora karbija van? mert nem tudom,hogy az 1,2 es motroron használ e valaki 28 est, és ha igen, akkor a szívócsövön a lyuk neki mekkora. 28 körüli, vayg ugyanaz a lyuk átmérő az összes 1,2 -1,3 ason ?

Én úgy tudom, hogy az 1200-es szívócső vékonyabb (és rövidebb is), mint az 1300-as. A flajsni méretek megegyeznek a karbik torokátmérőivel, 28-30-31-34.

A cikkszámából kiderül, NGA szerintem tudja fejből is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #7456 Dátum: 2006 Szeptember 29, 09:48:02 »


mondom mi a pálya: okt 15 körül lesz pénzem, akkor beindítom a 10 es széria gyártását. ami rossz hír: kideült,hogy az 1,6 os szívócső (34es karbi talpa, a felfogatócsavarok távolsága stb.) más méretű, mint a többi, tehát arra nem lesz jó. tehát 31 es karbiig bezárólag.

még 1 kérdésem volna : kinek mekkora karbija van? mert nem tudom,hogy az 1,2 es motroron használ e valaki 28 est, és ha igen, akkor a szívócsövön a lyuk neki mekkora. 28 körüli, vayg ugyanaz a lyuk átmérő az összes 1,2 -1,3 ason ?
nekem 31-es van

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #7455 Dátum: 2006 Szeptember 29, 09:16:10 »

Makoska mi a helyzet a fogyasztáscsökkentő csodaszerkezettel? Kiss


mondom mi a pálya: okt 15 körül lesz pénzem, akkor beindítom a 10 es széria gyártását. ami rossz hír: kideült,hogy az 1,6 os szívócső (34es karbi talpa, a felfogatócsavarok távolsága stb.) más méretű, mint a többi, tehát arra nem lesz jó. tehát 31 es karbiig bezárólag.

még 1 kérdésem volna : kinek mekkora karbija van? mert nem tudom,hogy az 1,2 es motroron használ e valaki 28 est, és ha igen, akkor a szívócsövön a lyuk neki mekkora. 28 körüli, vayg ugyanaz a lyuk átmérő az összes 1,2 -1,3 ason ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #7454 Dátum: 2006 Szeptember 29, 08:53:01 »

Örülök, hogy megúsztátok! Kell néha Stunt mester alapossága.... Wink

hát igen azért elövetem egy könyvet lásam hogy vanak ott öszerakva a dolgok, szerintem ott kel lenie egy biztositék alátétnek hogy ne mind sétálon ki a sszeg..

Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #7453 Dátum: 2006 Szeptember 29, 08:51:01 »

csak a kis szeg esett ki ?

István csinálhatna nagy hirtelen pár fékrásegítőt  Cool
igen csak a szeg eset ki de elég az hozá hogy a nagy forgalomba infarktust csináljon az ember mikor azt érzi hogy a fék pedál eltünt..
most studirozom hogy tulajdonképen hogyan is van az ott öszerakva..

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7452 Dátum: 2006 Szeptember 29, 08:39:57 »



csak a kis szeg esett ki ?

István csinálhatna nagy hirtelen pár fékrásegítőt  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #7451 Dátum: 2006 Szeptember 29, 08:36:28 »

Örülök, hogy megúsztátok! Kell néha Stunt mester alapossága.... Wink

a tegnap történt közlekedés közben egy irtó furcsa dolog amire sehogy sem gondoltam volna hogy megeshetik..
csucsforgalomban ugy hogy egymásután az autok. a lányommal a bogiba..
egyik percröl a másikra féknélkül maradtam
szerencse hogy a kezem a kézifék melet volt igy tudtam reagálni..
szoval egy pilanatban nyomom a fékpedált s érzem hogy nincs semi a pedál helyén..
furcsa az volt hogy kb 10 méterrel elöte volt fékem.
na valahogy megáltam parkoltam.
mikor nézem hát az történt hogy az a kis bolcni ami öszetartja a pedált a tengejel ami bemegy a központifékpompába kieset s szét bomlot ott minden..
tehát ez is megtörténhetik.

Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #7450 Dátum: 2006 Szeptember 29, 08:32:25 »

a tegnap történt közlekedés közben egy irtó furcsa dolog amire sehogy sem gondoltam volna hogy megeshetik..
csucsforgalomban ugy hogy egymásután az autok. a lányommal a bogiba..
egyik percröl a másikra féknélkül maradtam
szerencse hogy a kezem a kézifék melet volt igy tudtam reagálni..
szoval egy pilanatban nyomom a fékpedált s érzem hogy nincs semi a pedál helyén..
furcsa az volt hogy kb 10 méterrel elöte volt fékem.
na valahogy megáltam parkoltam.
mikor nézem hát az történt hogy az a kis bolcni ami öszetartja a pedált a tengejel ami bemegy a központifékpompába kieset s szét bomlot ott minden..
tehát ez is megtörténhetik.

matchbox
« Hozzászólás #7449 Dátum: 2006 Szeptember 29, 06:43:19 »

Na, ekkor mondta egy öreg ács ismerősöm - amikor nem tuta pontosan beállítani a körfűrészt... - halálos nyugalommal, hogy mára ennyi, holnap is nap lesz...
OFF kocsit is nyúzd egy kicsit, közben nyugisan mindent végignézel a rotortól a trafóig...
OK - adjuk meg a tiszteletet az oreglanynak, ne akarjunk tole mar egy ejszakas kalandokat!
 Wink
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7448 Dátum: 2006 Szeptember 28, 23:28:24 »

ilyen nincs, de megis van - 1 ora utan gyonyoru szep elogyujtas belove - statikusan szep, DE nem indul - a szomszedom mar egy ilyen esetben csak rotorcseret javallott, ami bejott - holnap reggel cserelek...
 

Na, ekkor mondta egy öreg ács ismerősöm - amikor nem tuta pontosan beállítani a körfűrészt... - halálos nyugalommal, hogy mára ennyi, holnap is nap lesz...
OFF kocsit is nyúzd egy kicsit, közben nyugisan mindent végignézel a rotortól a trafóig...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
matchbox
« Hozzászólás #7447 Dátum: 2006 Szeptember 28, 22:41:24 »

na ilyen nincs, kapsz majd a stunttól!! :-)))
ilyen nincs, de megis van - 1 ora utan gyonyoru szep elogyujtas belove - statikusan szep, DE nem indul - a szomszedom mar egy ilyen esetben csak rotorcseret javallott, ami bejott - holnap reggel cserelek...
 
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #7446 Dátum: 2006 Szeptember 28, 22:28:16 »

Sziasztok!
Akarnek elogyujtas allitani, de nem alszik ki a tesztlampa - tapot a gyujtotrafo zold vezetekerol kap; megha a gyujtaselosztot tekergetem, akkor sincs valtozas.
Nem indul a moci.
Mi szarhatott be? A kondenzator? Huh
Hali!Én már többször akartam állítani gyújtást.A könyveket dobd el!Az utolsó motorcserémnél kb.10 perc sem volt a beállítás nekem,aki nem igazán vagyok spiller ebben!Fülre sikeredett így,és szerintem szuper lett:pöc-röf!!!A lényeg a szikra!Legyen!(jó,jó van még ami lényeg:megszakító,hézag,kondi stb.)Ha nem alszik el a lámpa akkor mindig zárva van a megszakító,azt hiszem!!
Én is tévedhetek!!
hali

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7445 Dátum: 2006 Szeptember 28, 22:19:05 »

Sziasztok!
Akarnek elogyujtas allitani, de nem alszik ki a tesztlampa - tapot a gyujtotrafo zold vezetekerol kap; megha a gyujtaselosztot tekergetem, akkor sincs valtozas.
Nem indul a moci.
Mi szarhatott be? A kondenzator? Huh
Mexakító??

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #7444 Dátum: 2006 Szeptember 28, 22:02:52 »

öngyógyító folyamat

na ilyen nincs, kapsz majd a stunttól!! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7443 Dátum: 2006 Szeptember 28, 21:30:54 »

Sziasztok!
Akarnek elogyujtas allitani, de nem alszik ki a tesztlampa - tapot a gyujtotrafo zold vezetekerol kap; megha a gyujtaselosztot tekergetem, akkor sincs valtozas.
Nem indul a moci.
Mi szarhatott be? A kondenzator? Huh

hehe, ezzel én is szoptam.
nem tudom mi a fasz, mert 1 hét múlva meg remekül kialudt a lámpa.
a lényeg, hogy ne csokizz be, öngyógyító folyamat, de nem tudom az okát :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
matchbox
« Hozzászólás #7442 Dátum: 2006 Szeptember 28, 21:15:24 »

Sziasztok!
Akarnek elogyujtas allitani, de nem alszik ki a tesztlampa - tapot a gyujtotrafo zold vezetekerol kap; megha a gyujtaselosztot tekergetem, akkor sincs valtozas.
Nem indul a moci.
Mi szarhatott be? A kondenzator? Huh
« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 28, 21:22:16 írta matchbox »
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #7441 Dátum: 2006 Szeptember 28, 20:26:40 »

Na, kipufogó vadiúj furulyákkal sem ciripel.
Annyát.

Lehet hogy nagy az előgyujtásod nem? Nekem is volt így, énis hurkatöltőben gondolkoztam, de be lett állítva a gyujtás+szelephézag, azt hallj csodát! Cheesy

Bár lehet, hogy köze nincs a dologhoz.... Undecided

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #7440 Dátum: 2006 Szeptember 28, 20:14:53 »

ja, ha már kipufogó!
van valamelyikőtőknek tpasztalata a baditznál kapható sport kipufogóval ? 21000 fprint. olyat szeretnék, ami a széria helyeken jön ki, abból kb ez van, meg a sebring. csak az árban kb 4 szer ennyi.
Makoska mi a helyzet a fogyasztáscsökkentő csodaszerkezettel? Kiss

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7439 Dátum: 2006 Szeptember 28, 19:06:26 »



közben kiderült ,hogy kin segítettem ma (Ő írta a könyv utószavát)

Sári László ,bogaras Smiley, iró, szerkesztő, műsorvezető,  tibeti kultúra doktora , stb.

kicsi a világ  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7438 Dátum: 2006 Szeptember 28, 16:26:05 »

nemhiszem, hogy fórumozna...


megyóhoz hordja a bogarát...

a potkerék zsebben benne volt a gyári színkód matrica Shocked
(szegényke egy kicsit levolt pukkanva, de még eredeti...)



Az nekem is benne van, pedig törve volt.... Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7437 Dátum: 2006 Szeptember 28, 14:49:19 »



nem kérdezted merre lakik? remélem hívtad fórumozni
nemhiszem, hogy fórumozna...


megyóhoz hordja a bogarát...

a potkerék zsebben benne volt a gyári színkód matrica Shocked
(szegényke egy kicsit levolt pukkanva, de még eredeti...)


http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #7436 Dátum: 2006 Szeptember 28, 14:47:27 »

a sárgabogár segélyszolgálat büszke rád!! Smiley
csak igy tovább,ha én is def.-t kapok akkor hivlak..... Grin
üdvw

Én is gratulálok Neki és megfontolás tárgyát kéne képeznie annak, hogy a Schwalbit át kéne festeni sárgára és cirkálhatna a városban....  Grin Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 1824 1825 1826 1827 1828 [1829] 1830 1831 1832 1833 1834 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.144 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.