www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 01:34:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1823 1824 1825 1826 1827 [1828] 1829 1830 1831 1832 1833 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13199289 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7515 Dátum: 2006 Szeptember 29, 20:22:06 »

Van videó, mindjárt lépnek a vendégek, aztán átküldöm.


Már itthon vagyok. 130 simán megy utazóban, mindehol.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7514 Dátum: 2006 Szeptember 29, 20:03:42 »

Van videó, mindjárt lépnek a vendégek, aztán átküldöm.

hang is?
mert ugye a képeken az nem jön át...
1303LS
« Hozzászólás #7513 Dátum: 2006 Szeptember 29, 19:38:45 »

a porkeváltot, csak a tudodmibe Evil tudják befaragni  Wink
Vasdarabból faragott futóművesbe nem is való.  Tongue
Sebesség az élete.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7512 Dátum: 2006 Szeptember 29, 19:37:57 »

G1

-és végül ami egyben a halála is : a hátsó futómű bekötési pontja

stimmel...
Süni
« Hozzászólás #7511 Dátum: 2006 Szeptember 29, 19:36:41 »

Mit lehet tudni a Golf1,2 és Bogár after 80 -ról? Hogy rohadnak. Wink
G1

-küszöb
-ha volt rajta műanyag ív, akkor az összes alatt
-csomiajtó alja
-összes ajtó alja
-első sárvédők alsó-hátsó sarka (az ajtó és sárvédő találkozásánál)
-és végül ami egyben a halála is : a hátsó futómű bekötési pontja
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7510 Dátum: 2006 Szeptember 29, 19:36:10 »

Beszarnátok, ha hallanátok. Képek hamarosan.  Wink

hang is?
mert ugye a képeken az nem jön át...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7509 Dátum: 2006 Szeptember 29, 19:30:19 »

Beszarnátok, ha hallanátok. Képek hamarosan.  Wink
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7508 Dátum: 2006 Szeptember 29, 19:23:37 »

ezekszerint fűtés nincs benne és inkább bemenekültél?  Grin

úgy romantikus a szerelés, ha az ember az ablakon át nézi kekszet majszolva Smiley

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7507 Dátum: 2006 Szeptember 29, 19:21:46 »

ez nem a Partizán kopirájtos képe?

????

ez az én bogaram.  (amúgy photoshop Evil http://diwad.hu/qzma/Garazs2005TEL/nagyok/2.jpeg

partizán csak lájtosan nyomja http://diwad.hu/qzma/SzekelyCsango/nagyok/69.jpeg


http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #7506 Dátum: 2006 Szeptember 29, 19:18:16 »

Tibi kinn pöfög az udvaron! Smiley Szerintem szép hangja van!
A részleteket majd stone, Stunt és szeda elmesélik.
ezekszerint fűtés nincs benne és inkább bemenekültél?  Grin
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7505 Dátum: 2006 Szeptember 29, 19:14:30 »


ez nem a Partizán kopirájtos képe?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Eszter
Hozzászólások: 754


« Hozzászólás #7504 Dátum: 2006 Szeptember 29, 19:04:26 »

Tibi kinn pöfög az udvaron! Smiley Szerintem szép hangja van!
A részleteket majd stone, Stunt és szeda elmesélik.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7503 Dátum: 2006 Szeptember 29, 18:51:37 »



a porkeváltot, csak a tudodmibe Evil tudják befaragni  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7502 Dátum: 2006 Szeptember 29, 18:50:08 »



az én motoromat Hanzi és Günter és még másik 2000 dolgos kéz építette Wolfsburgban, pontos adataim vanank róla, hogy a motor 34 Lóerős és mindezt 3200 as fordulaton teljesíti  Grin a nyomatéka valami kegyetlen,  2000 -nél már a csúcson van, onnan felfelé lendületből dolgozik.
A végsebessége 115 körül állandó, de már volt példa többre is  Grin

http://diwad.hu/qzma/bogarhatu/140.jpeg

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7501 Dátum: 2006 Szeptember 29, 18:44:26 »

Na, most beszéltem valakivel aki elvileg be tudna szerezni porke váltót ami 150-200 kötött van.
Viszont azt még be kell faragni a gépbe, ami megint csak nem kis összeg.
Eddig kettőt csinált ilyet, az egyik a sajátja.
SZVSZ csak elvetemültek fognak bele ilyenbe, és akkor még kell alá egy elvetemült motor.
Viszont van egy átépített olajos hosszú váltó is ami kidobálja valamiért a 4.et.
Nem tudom milyen hosszú és nem tudom mennyi.

Beépíteni be tudja a BZ is (csinált már ilyet, sőt van is nála egy).

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
1303LS
« Hozzászólás #7500 Dátum: 2006 Szeptember 29, 18:26:17 »


Tehát kell egy embert keresni aki élvezi a kihívásokat, meg kell egy nagy halom lóvé!



Na, most beszéltem valakivel aki elvileg be tudna szerezni porke váltót ami 150-200 kötött van.
Viszont azt még be kell faragni a gépbe, ami megint csak nem kis összeg.
Eddig kettőt csinált ilyet, az egyik a sajátja.
SZVSZ csak elvetemültek fognak bele ilyenbe, és akkor még kell alá egy elvetemült motor.
Viszont van egy átépített olajos hosszú váltó is ami kidobálja valamiért a 4.et.
Nem tudom milyen hosszú és nem tudom mennyi.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7499 Dátum: 2006 Szeptember 29, 18:15:05 »

Van egy barátom aki kitalálta, hogy neki ilyen kell.
Neki is van egy barátja, aki megtudta csinálni. Ő egyébként csinált a saját wareszába 6-os váltót is!!
Tehát kell egy embert keresni aki élvezi a kihívásokat, meg kell egy nagy halom lóvé!

Erősen béta verzióban van a dolog, fejleszteni meg alakítani kéne még, de működik!

Szerinted ki vállal ilyen átalakítást?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #7498 Dátum: 2006 Szeptember 29, 17:56:35 »

Az én bogaramon 5 éve csinálták meg a tetőkárpitot, nem lukacsos, és semmi baja. Nem minden autónak lukacsos a tetőkárpitja. Pl Golf1, Golf2, bogár 1980-tól stb. Ezekkel mi van?
Viszont lehet visszafelé is gondolkodni.
Ha nem likacsos akkor kevesebb párát is lihegek a lemezre, tehát kevésbé párásodik.
Egyébként aki csinálta nekem az Ő bogarán több mint 10 éve van fent ilymódon a kárpit és még nagyon szép mindig.
Igaz nemdohányzó.  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7497 Dátum: 2006 Szeptember 29, 17:20:49 »

Mit lehet tudni a Golf1,2 és Bogár after 80 -ról? Hogy rohadnak. Wink

góf1 az alábbi helyeken korhad:
- hátsó sárvédőívek
- első sárvédőívek
- oszt ennyi....
mármint az enyém.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7496 Dátum: 2006 Szeptember 29, 17:12:02 »

Az én bogaramon 5 éve csinálták meg a tetőkárpitot, nem lukacsos, és semmi baja. Nem minden autónak lukacsos a tetőkárpitja. Pl Golf1, Golf2, bogár 1980-tól stb. Ezekkel mi van?

Mit lehet tudni a Golf1,2 és Bogár after 80 -ról? Hogy rohadnak. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7495 Dátum: 2006 Szeptember 29, 16:21:35 »

Szerintem simán kiszellőzik az, hát az oszlopoknál is kap levegőt.
Különben meg szarráfújtam üregvédővel az éleket.  Grin
Ja és nem én csináltam a kárpitozást, ilyenbe nem fognék bele.  Grin

Az én bogaramon 5 éve csinálták meg a tetőkárpitot, nem lukacsos, és semmi baja. Nem minden autónak lukacsos a tetőkárpitja. Pl Golf1, Golf2, bogár 1980-tól stb. Ezekkel mi van?
1303LS
« Hozzászólás #7494 Dátum: 2006 Szeptember 29, 15:51:12 »

Ember! Egyáltalán nem likas a kárpitod?
Ne csodálkozz, ha idővel a tetőn kis hüplik jelennek meg. Nem szellőzik a tetőlemezed, a ponthegesztett élek mentén elkezdhet rohadni.
Kérdezd meg Merki Pistát, ő már látott ilyet. A gyári kárpiton nem csak esztétikai célokat szolgált a lyukacsozás.
Azt,  meg hogy sárgul a lyukak körül, honnan veszed? Ilyet én még nem láttam, pedig láttam én is 2-3 bogarat belülről...

Szerintem simán kiszellőzik az, hát az oszlopoknál is kap levegőt.
Különben meg szarráfújtam üregvédővel az éleket.  Grin
Ja és nem én csináltam a kárpitozást, ilyenbe nem fognék bele.  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #7493 Dátum: 2006 Szeptember 29, 15:36:56 »

Szerinted ki vállal ilyen átalakítást?
engem is érdkeelne

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7492 Dátum: 2006 Szeptember 29, 15:31:13 »

Köszi.
Úgy gyártanám bele a kárpítot. az eredeti alapján. Van egy jó nagy darab bőröm otthon.

Ne felejts el mindenütt ráhagyást csinálni!
A hátsó üveg körül meg ne a gyári megoldást csináld (mert az felér egy konnektorba pisiléssel...), hanem ahogy buflákorrúbogaras barátunk egyébként gyönyörűen kivitelezte. A lényeg, hogy az ablakoknál kell megfeszüljön a tetőkárpit, valamint a pálcák is jól legyenek betéve. Ha a tetőkárpit bent van, az oszlopok, meg egyebek gyerekjáték...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7491 Dátum: 2006 Szeptember 29, 15:27:47 »

Ez a váltó egy 4 rövid váltóból lett csinálva.
Gyk tettek hozzá még egy fokozatott. 5. fokozatban asszem  300 v. 400 ford/perc ejtése volta 4.-hez képest.
110-nél olyan halk volt, hogy csak a menetzajt lehetett hallani, a motor nem nagyon.


Szerinted ki vállal ilyen átalakítást?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7490 Dátum: 2006 Szeptember 29, 15:26:16 »

Na ilyen mikor egy új nem boltban vett utángyártott.
Aki ezt csinálta nem vállal ilyet.  Sad
Lukacsos nem ajánlott mert a lukak körül hamar megsárgul.
Ez is pöttyös(olyan mint ha lukacsos lenne de lukak festve vannak rá).

Ember! Egyáltalán nem likas a kárpitod?
Ne csodálkozz, ha idővel a tetőn kis hüplik jelennek meg. Nem szellőzik a tetőlemezed, a ponthegesztett élek mentén elkezdhet rohadni.
Kérdezd meg Merki Pistát, ő már látott ilyet. A gyári kárpiton nem csak esztétikai célokat szolgált a lyukacsozás.
Azt,  meg hogy sárgul a lyukak körül, honnan veszed? Ilyet én még nem láttam, pedig láttam én is 2-3 bogarat belülről...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7489 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:53:37 »

Ez a váltó egy 4 rövid váltóból lett csinálva.
Gyk tettek hozzá még egy fokozatott. 5. fokozatban asszem  300 v. 400 ford/perc ejtése volta 4.-hez képest.
110-nél olyan halk volt, hogy csak a menetzajt lehetett hallani, a motor nem nagyon.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7488 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:52:17 »

Stunt!
milyen váltó van most a typ3-ban? a "félhosszú", mint nekem az 1302S-ben?

Gyári, DC kód, 4.125 végáttétel és 0.89-es (hosszú) negyedik.  Igen, ezt hívják "félhosszúnak".

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7487 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:49:26 »

Stunt!
milyen váltó van most a typ3-ban? a "félhosszú", mint nekem az 1302S-ben?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7486 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:46:38 »

Én már mentem 5 sebességes bogárral.
A tapasztalat az, hogy kurva jó!


Ha a váltó jól van illesztve a motorhoz. Forgós motorhoz hosszú váltó rossz, nyomatékos motorhoz meg a rövid váltó rossz.

Az ötös váltó nagy előnye, hogy jobban lehet illeszteni, illetve kevésbé kényes a motorra, mert több fokozata van, jobban elosztható. A négyes váltó hosszítása más végáttétellel ha rosszul csináljuk meg azt eredményezheti, hogy városban nem tudunk 4.-et kapcsolni, ha meg betesszük, akkorát ejt, hogy leesik a fordulat és a forgós motor meghal...nyomaték kell.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #7485 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:41:35 »

Nézted már, hogy mennyi egy 5-ös váltó?  Shocked Shocked Shocked Shocked 

Naná, hogy jobb lenne!
passz, gondolom nem olcsó, ezért volt csak elméleti Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7484 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:41:22 »

Én már mentem 5 sebességes bogárral.
A tapasztalat az, hogy kurva jó!

Hosszú váltó létezik, kétcsuklós (száraz) változatban viszonylag gyakori, de egy 5 fokozatú max. Porsche vagy utólagos tuning-gyártott, és bazidrága.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7483 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:41:17 »

Nekem az tetszik, hogy a nyomaték már 2000-nél ott van és nem 4000 környékén érkezik.
(Cserébe nem 120 lóerős a gép.)

Lehetne 90+ lovas 1.6-ost is csinálni, kellene egy 313-as tengely, két 44-es weber, nagy szelepek, nyitott kipufogó és 3000 alatt sehova se menne, aztán hirtelen "ráesne a tengelyre" és élne 4000-6000-ig, ha így használnád a lendkeréknél a csapágy 10.000 km alatt beverődne.

És hosszúváltóval halott lenne.  Nekem lesz több nyomatékom és méghosszabb váltóm. Nem én leszek a gyorsulási versenyek sztárja, de hazajövök Salzburgból 140-nel. De ez egyelőre csak álmodozás, majd akkor beszélünk róla, ha közelébe kerülök.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #7482 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:41:04 »

Utólag írtam be. Bocs! Wink

Akkor mégsem vagyok olyan hülye, mint amilyennek látszom Cheesy
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7481 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:38:39 »

tudom, nehéz megvalósítani, de a bazihosszú 4. helyett nem jobb az 5 sebesség? nyilván egyszerűbb a hosszú 4, mint egy 5. fokozat, csak kérdezem. én pölö érzem az enyémen, hogy 100nál jöhetne az 5. fokozat Smiley

Hosszú váltó létezik, kétcsuklós (száraz) változatban viszonylag gyakori, de egy 5 fokozatú max. Porsche vagy utólagos tuning-gyártott, és bazidrága.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7480 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:37:37 »

tudom, nehéz megvalósítani, de a bazihosszú 4. helyett nem jobb az 5 sebesség? nyilván egyszerűbb a hosszú 4, mint egy 5. fokozat, csak kérdezem. én pölö érzem az enyémen, hogy 100nál jöhetne az 5. fokozat Smiley

Nézted már, hogy mennyi egy 5-ös váltó?  Shocked Shocked Shocked Shocked 

Naná, hogy jobb lenne!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7479 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:36:30 »

Szerintem, mint laikus szerint nagyon jó nyomatéki görbét ad, ha nem tekintjük a lyukat. Nem gondoltam, hogy ilyen sporttengely-nagyszelep kombóval ilyet produkál. Így ránézésre nagyon jól autózhatónak látszik!
Nincs is baj, jól is autózható, a lyuk nem nagyon észrevehető, nem is tudatosult bennem a mérés előtt. Most már, hogy látom a görbét, érzem is...  Wink
Ez a Scat C25-ös tengely ez nem komoly, ez inkább nyomatékos, 276-os tengely.
A karbin meg ha jól van méretezve a venturi akkor lehet alul is nyomatékos.
Mondjuk az is lehet, hogy felül azért nem forog jobban, mert nagyobb venturi kellene...de akkor meg alul lesz gond. Nehéz jó kompromisszumot találni.

A karbi rudazatom keresztrúdja is lóg, a 13 mm-es GL-szemben egy 12.25-ös cső van benne, ezt is illeszteni fogom a télen, mert így nem lehet hajszál pontosan indítani a gázkarokat. Sok kicsi sokra megy. Városi óvatoskodásnál ez számít.


Az autó egyébként jó, a motor összeállt, pont itt az ideje, hogy szétszedjem.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7478 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:35:21 »

Nekem az tetszik, hogy a nyomaték már 2000-nél ott van és nem 4000 környékén érkezik.
(Cserébe nem 120 lóerős a gép.)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #7477 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:28:16 »


tudom, nehéz megvalósítani, de a bazihosszú 4. helyett nem jobb az 5 sebesség? nyilván egyszerűbb a hosszú 4, mint egy 5. fokozat, csak kérdezem. én pölö érzem az enyémen, hogy 100nál jöhetne az 5. fokozat Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7476 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:24:25 »

Pedig kerestem a szövegben, csoda hogy nem szúrta ki a szemem.

Utólag írtam be. Bocs! Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1823 1824 1825 1826 1827 [1828] 1829 1830 1831 1832 1833 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.234 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.