www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 19:04:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1824 1825 1826 1827 1828 [1829] 1830 1831 1832 1833 1834 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14761677 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7491 Dátum: 2006 Szeptember 29, 15:27:47 »

Ez a váltó egy 4 rövid váltóból lett csinálva.
Gyk tettek hozzá még egy fokozatott. 5. fokozatban asszem  300 v. 400 ford/perc ejtése volta 4.-hez képest.
110-nél olyan halk volt, hogy csak a menetzajt lehetett hallani, a motor nem nagyon.


Szerinted ki vállal ilyen átalakítást?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7490 Dátum: 2006 Szeptember 29, 15:26:16 »

Na ilyen mikor egy új nem boltban vett utángyártott.
Aki ezt csinálta nem vállal ilyet.  Sad
Lukacsos nem ajánlott mert a lukak körül hamar megsárgul.
Ez is pöttyös(olyan mint ha lukacsos lenne de lukak festve vannak rá).

Ember! Egyáltalán nem likas a kárpitod?
Ne csodálkozz, ha idővel a tetőn kis hüplik jelennek meg. Nem szellőzik a tetőlemezed, a ponthegesztett élek mentén elkezdhet rohadni.
Kérdezd meg Merki Pistát, ő már látott ilyet. A gyári kárpiton nem csak esztétikai célokat szolgált a lyukacsozás.
Azt,  meg hogy sárgul a lyukak körül, honnan veszed? Ilyet én még nem láttam, pedig láttam én is 2-3 bogarat belülről...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7489 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:53:37 »

Ez a váltó egy 4 rövid váltóból lett csinálva.
Gyk tettek hozzá még egy fokozatott. 5. fokozatban asszem  300 v. 400 ford/perc ejtése volta 4.-hez képest.
110-nél olyan halk volt, hogy csak a menetzajt lehetett hallani, a motor nem nagyon.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7488 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:52:17 »

Stunt!
milyen váltó van most a typ3-ban? a "félhosszú", mint nekem az 1302S-ben?

Gyári, DC kód, 4.125 végáttétel és 0.89-es (hosszú) negyedik.  Igen, ezt hívják "félhosszúnak".

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7487 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:49:26 »

Stunt!
milyen váltó van most a typ3-ban? a "félhosszú", mint nekem az 1302S-ben?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7486 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:46:38 »

Én már mentem 5 sebességes bogárral.
A tapasztalat az, hogy kurva jó!


Ha a váltó jól van illesztve a motorhoz. Forgós motorhoz hosszú váltó rossz, nyomatékos motorhoz meg a rövid váltó rossz.

Az ötös váltó nagy előnye, hogy jobban lehet illeszteni, illetve kevésbé kényes a motorra, mert több fokozata van, jobban elosztható. A négyes váltó hosszítása más végáttétellel ha rosszul csináljuk meg azt eredményezheti, hogy városban nem tudunk 4.-et kapcsolni, ha meg betesszük, akkorát ejt, hogy leesik a fordulat és a forgós motor meghal...nyomaték kell.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #7485 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:41:35 »

Nézted már, hogy mennyi egy 5-ös váltó?  Shocked Shocked Shocked Shocked 

Naná, hogy jobb lenne!
passz, gondolom nem olcsó, ezért volt csak elméleti Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7484 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:41:22 »

Én már mentem 5 sebességes bogárral.
A tapasztalat az, hogy kurva jó!

Hosszú váltó létezik, kétcsuklós (száraz) változatban viszonylag gyakori, de egy 5 fokozatú max. Porsche vagy utólagos tuning-gyártott, és bazidrága.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7483 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:41:17 »

Nekem az tetszik, hogy a nyomaték már 2000-nél ott van és nem 4000 környékén érkezik.
(Cserébe nem 120 lóerős a gép.)

Lehetne 90+ lovas 1.6-ost is csinálni, kellene egy 313-as tengely, két 44-es weber, nagy szelepek, nyitott kipufogó és 3000 alatt sehova se menne, aztán hirtelen "ráesne a tengelyre" és élne 4000-6000-ig, ha így használnád a lendkeréknél a csapágy 10.000 km alatt beverődne.

És hosszúváltóval halott lenne.  Nekem lesz több nyomatékom és méghosszabb váltóm. Nem én leszek a gyorsulási versenyek sztárja, de hazajövök Salzburgból 140-nel. De ez egyelőre csak álmodozás, majd akkor beszélünk róla, ha közelébe kerülök.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #7482 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:41:04 »

Utólag írtam be. Bocs! Wink

Akkor mégsem vagyok olyan hülye, mint amilyennek látszom Cheesy
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7481 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:38:39 »

tudom, nehéz megvalósítani, de a bazihosszú 4. helyett nem jobb az 5 sebesség? nyilván egyszerűbb a hosszú 4, mint egy 5. fokozat, csak kérdezem. én pölö érzem az enyémen, hogy 100nál jöhetne az 5. fokozat Smiley

Hosszú váltó létezik, kétcsuklós (száraz) változatban viszonylag gyakori, de egy 5 fokozatú max. Porsche vagy utólagos tuning-gyártott, és bazidrága.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7480 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:37:37 »

tudom, nehéz megvalósítani, de a bazihosszú 4. helyett nem jobb az 5 sebesség? nyilván egyszerűbb a hosszú 4, mint egy 5. fokozat, csak kérdezem. én pölö érzem az enyémen, hogy 100nál jöhetne az 5. fokozat Smiley

Nézted már, hogy mennyi egy 5-ös váltó?  Shocked Shocked Shocked Shocked 

Naná, hogy jobb lenne!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7479 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:36:30 »

Szerintem, mint laikus szerint nagyon jó nyomatéki görbét ad, ha nem tekintjük a lyukat. Nem gondoltam, hogy ilyen sporttengely-nagyszelep kombóval ilyet produkál. Így ránézésre nagyon jól autózhatónak látszik!
Nincs is baj, jól is autózható, a lyuk nem nagyon észrevehető, nem is tudatosult bennem a mérés előtt. Most már, hogy látom a görbét, érzem is...  Wink
Ez a Scat C25-ös tengely ez nem komoly, ez inkább nyomatékos, 276-os tengely.
A karbin meg ha jól van méretezve a venturi akkor lehet alul is nyomatékos.
Mondjuk az is lehet, hogy felül azért nem forog jobban, mert nagyobb venturi kellene...de akkor meg alul lesz gond. Nehéz jó kompromisszumot találni.

A karbi rudazatom keresztrúdja is lóg, a 13 mm-es GL-szemben egy 12.25-ös cső van benne, ezt is illeszteni fogom a télen, mert így nem lehet hajszál pontosan indítani a gázkarokat. Sok kicsi sokra megy. Városi óvatoskodásnál ez számít.


Az autó egyébként jó, a motor összeállt, pont itt az ideje, hogy szétszedjem.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7478 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:35:21 »

Nekem az tetszik, hogy a nyomaték már 2000-nél ott van és nem 4000 környékén érkezik.
(Cserébe nem 120 lóerős a gép.)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #7477 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:28:16 »


tudom, nehéz megvalósítani, de a bazihosszú 4. helyett nem jobb az 5 sebesség? nyilván egyszerűbb a hosszú 4, mint egy 5. fokozat, csak kérdezem. én pölö érzem az enyémen, hogy 100nál jöhetne az 5. fokozat Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7476 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:24:25 »

Pedig kerestem a szövegben, csoda hogy nem szúrta ki a szemem.

Utólag írtam be. Bocs! Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7475 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:16:07 »

Pedig kerestem a szövegben, csoda hogy nem szúrta ki a szemem.

Depóban is volt valami hasonlóra valami hasonló ár, ha jól emlék...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #7474 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:14:56 »

8000 ha vegig olvasod kiderul

Pedig kerestem a szövegben, csoda hogy nem szúrta ki a szemem.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7473 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:10:00 »



Szerintem, mint laikus szerint nagyon jó nyomatéki görbét ad, ha nem tekintjük a lyukat. Nem gondoltam, hogy ilyen sporttengely-nagyszelep kombóval ilyet produkál. Így ránézésre nagyon jól autózhatónak látszik!

VW Beetle - the original since 1938
Leon 1303
« Hozzászólás #7472 Dátum: 2006 Szeptember 29, 14:05:09 »

GUUUUUT  Cool
1303LS
« Hozzászólás #7471 Dátum: 2006 Szeptember 29, 13:51:19 »

Uraim, megtörtént a nagy mérés.


Szerintem  onnan a luktól felfelé tuti hogy elszegényítetted.
Viszont ott a luk környékén még mindig fenttartom azt hogy károsan leng a nemlétező csőben gáz.
1303LS
« Hozzászólás #7470 Dátum: 2006 Szeptember 29, 13:44:36 »

Uraim, megtörtént a nagy mérés.


Na végre valami.
Én megmondom őszintén nem gondoltam hogy ilyen "nyugodt" telejsítménygörbét fog adni az a két baszottnagy karbi. Sokkal hegyesebbet képzeltem fent.
Úgy látom sokba fog neked ez a "reszelek-mérek-reszelek-mérek" kerülni.  Grin
Elkapott a szíj rendesen.  Grin
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #7469 Dátum: 2006 Szeptember 29, 13:32:50 »

Mennibe kerül egy ilyen mérés?

8000 ha vegig olvasod kiderul

Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #7468 Dátum: 2006 Szeptember 29, 13:31:36 »

Mennibe kerül egy ilyen mérés?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7467 Dátum: 2006 Szeptember 29, 13:27:56 »

Uraim, megtörtént a nagy mérés.
Gyorsan az adatok, aztán a diszkusszió.
Maximális teljesítmény: 52.9 kW / 72 LE (DIN korrigált érték) 4560 1/min fordulatnál, ekkor sebesség 143 km/h
Maximális nyomaték: 123 Nm / 2341 1/min
Maximális fordulatszám: 5505 1/min


A görbén látszik, hogy 3000 fordulaton van egy lyuk benne, ez valószínűsíthetően az átmeneti tartomány túldúsulása okozza. Ez látszott a kipufogó füstölésén is, sajnos lambda nem volt csatlakoztatva. 4000-től pedig nem olyan dinamikusan ível a görbe, ezt okozhatja a hengerfej áramlástani korlátozása (kis szelepek) vagy a kipufogó, de az is lehet, hogy a felső tartomány elszegényedik. A karbit át kellene fúvókázni, megnézni, hogy mi van vele, mérve, lambdát. Ezt most nem tudtuk megcsinálni.
Ha a lyuk nem lenne, akkor a nyomatékcsúcsot a gép valahova 2500-3000 közé rakta volna (ha pedig ármaszedőm lenne, én lennék a villamos  Wink )
Ezt a lyukat ki lehet fúvókázni, szegényíteni kell az alapjáratit, ez biztos. Ez a rugalmasság méréseknél látszott is.
Az elméleti (számolt maximális sebesség 173.6 km/h, de nem tud annyit forogni, ott már esik a görbe valójában az autó kb. 150-et tud. Ebből meg az látszik, hogy a teljesítménycsúcson is túlmegy az autó, hogy a váltó rövid ehhez a motorhoz, de ezen a télen segítünk.  Wink

Meg szeretném jegyezni, többen a tanuim rá, hogy én 68-70 lóerőre SACCOLTAM az autómat és majdnem eltaláltam. A Golfomat szinte pontosan eltaláltam, mielőtt lemérettem... és továbbra sem hiszek a 100+ lóerős 1.6-os bogarakban, de aki úgy gondolja, hogy okosabb és jobb 1.6-os motort épít, nem vonom kétségbe, de mérési jegyzőkönyvvel a kezében beszéljünk.  Evil

A mérés díja 8000 Ft volt.

« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 29, 13:30:28 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #7466 Dátum: 2006 Szeptember 29, 13:05:13 »

Ez is pöttyös(olyan mint ha lukacsos lenne de lukak festve vannak rá).

Nekem nem ilyen, hanem csak a tetőn van, nem ér le oldalra. Standard verzióm van.
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #7465 Dátum: 2006 Szeptember 29, 13:04:14 »

Persze, kapcsiból szaggasd ki.
De mielőtt nekiesnél, tájékoztatlak, hogy házilag ÚGY befaragni az új kárpitot, AHOGY A GYÁRBAN BERAKTÁK, rohadt nehéz. Nem lehetetlen, de rengeteg buktatója van, nem mindegy hol kezded eil felrakni, és mennyire feszíted meg, mert gyűrött maradhat, vagy ráncos lesz. Az sem mindegy, hogy hol ragasztózol, meg hogy hogyan dolgozod el a különböző darabok széleit az illesztéseknél.
Ragasztót sem láttam, ami hosszú távon tökéletes lenne.
Másik kérdés, hogy a gyárit meg sem közelíti kivitelben szerintem a most kapható.
Kárpitos meg horror összeg szerintem. Ha egyáltalán van, aki vállalja...

Nem lebeszélni akarlak, de nehogy megszopasd magad egy kisebb szakadásért...

Köszi.
Úgy gyártanám bele a kárpítot. az eredeti alapján. Van egy jó nagy darab bőröm otthon.
1303LS
« Hozzászólás #7464 Dátum: 2006 Szeptember 29, 12:42:19 »


Kárpitos meg horror összeg szerintem. Ha egyáltalán van, aki vállalja...

Nem lebeszélni akarlak, de nehogy megszopasd magad egy kisebb szakadásért...

Na ilyen mikor egy új nem boltban vett utángyártott.
Aki ezt csinálta nem vállal ilyet.  Sad
Lukacsos nem ajánlott mert a lukak körül hamar megsárgul.
Ez is pöttyös(olyan mint ha lukacsos lenne de lukak festve vannak rá).
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7463 Dátum: 2006 Szeptember 29, 12:18:28 »

Tud valaki segíteni, hogy mi a legegyszerűbb módja a tetőkárpít leszedésének? Már szakadt egy helyen, kb középtájon. Csak húzzam lefelé izomból?

Persze, kapcsiból szaggasd ki.
De mielőtt nekiesnél, tájékoztatlak, hogy házilag ÚGY befaragni az új kárpitot, AHOGY A GYÁRBAN BERAKTÁK, rohadt nehéz. Nem lehetetlen, de rengeteg buktatója van, nem mindegy hol kezded eil felrakni, és mennyire feszíted meg, mert gyűrött maradhat, vagy ráncos lesz. Az sem mindegy, hogy hol ragasztózol, meg hogy hogyan dolgozod el a különböző darabok széleit az illesztéseknél.
Ragasztót sem láttam, ami hosszú távon tökéletes lenne.
Másik kérdés, hogy a gyárit meg sem közelíti kivitelben szerintem a most kapható.
Kárpitos meg horror összeg szerintem. Ha egyáltalán van, aki vállalja...

Nem lebeszélni akarlak, de nehogy megszopasd magad egy kisebb szakadásért...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #7462 Dátum: 2006 Szeptember 29, 11:53:27 »

Tud valaki segíteni, hogy mi a legegyszerűbb módja a tetőkárpít leszedésének? Már szakadt egy helyen, kb középtájon. Csak húzzam lefelé izomból?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #7461 Dátum: 2006 Szeptember 29, 11:20:52 »

egy olyan kérdésem lenne, hogy tudtok e embert, aki javít fiat "szejcsentó" váltót, és viszonylag gyorsan. thx

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #7460 Dátum: 2006 Szeptember 29, 10:43:39 »


ok,kösz-

de az alapméret akkor megegyezik, csak a beömlőlyukak átmérője más ? tehát a talpgeometriája a 28...31 karbiknak azonos ( a torok kivételével), vagy ott is vannak különbségek?
én cseréltem 31est 28asra. a csavarok geometriája egyezik. (azt hiszem ez volt a fő kérdés)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7459 Dátum: 2006 Szeptember 29, 10:37:10 »


ok,kösz-

de az alapméret akkor megegyezik, csak a beömlőlyukak átmérője más ? tehát a talpgeometriája a 28...31 karbiknak azonos ( a torok kivételével), vagy ott is vannak különbségek?

Én úgy tudom, hogy a csavarok távolsága azonos. De ne vegyél rá mérget, nem mostanában cserélgettem ilyeneket. Az azonban biztos, hogy vékony csőre nincs értelme nagy karbit tenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #7458 Dátum: 2006 Szeptember 29, 10:06:52 »

Én úgy tudom, hogy az 1200-es szívócső vékonyabb (és rövidebb is), mint az 1300-as. A flajsni méretek megegyeznek a karbik torokátmérőivel, 28-30-31-34.

A cikkszámából kiderül, NGA szerintem tudja fejből is.


ok,kösz-

de az alapméret akkor megegyezik, csak a beömlőlyukak átmérője más ? tehát a talpgeometriája a 28...31 karbiknak azonos ( a torok kivételével), vagy ott is vannak különbségek?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7457 Dátum: 2006 Szeptember 29, 09:56:01 »


mondom mi a pálya: okt 15 körül lesz pénzem, akkor beindítom a 10 es széria gyártását. ami rossz hír: kideült,hogy az 1,6 os szívócső (34es karbi talpa, a felfogatócsavarok távolsága stb.) más méretű, mint a többi, tehát arra nem lesz jó. tehát 31 es karbiig bezárólag.

még 1 kérdésem volna : kinek mekkora karbija van? mert nem tudom,hogy az 1,2 es motroron használ e valaki 28 est, és ha igen, akkor a szívócsövön a lyuk neki mekkora. 28 körüli, vayg ugyanaz a lyuk átmérő az összes 1,2 -1,3 ason ?

Én úgy tudom, hogy az 1200-es szívócső vékonyabb (és rövidebb is), mint az 1300-as. A flajsni méretek megegyeznek a karbik torokátmérőivel, 28-30-31-34.

A cikkszámából kiderül, NGA szerintem tudja fejből is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #7456 Dátum: 2006 Szeptember 29, 09:48:02 »


mondom mi a pálya: okt 15 körül lesz pénzem, akkor beindítom a 10 es széria gyártását. ami rossz hír: kideült,hogy az 1,6 os szívócső (34es karbi talpa, a felfogatócsavarok távolsága stb.) más méretű, mint a többi, tehát arra nem lesz jó. tehát 31 es karbiig bezárólag.

még 1 kérdésem volna : kinek mekkora karbija van? mert nem tudom,hogy az 1,2 es motroron használ e valaki 28 est, és ha igen, akkor a szívócsövön a lyuk neki mekkora. 28 körüli, vayg ugyanaz a lyuk átmérő az összes 1,2 -1,3 ason ?
nekem 31-es van

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #7455 Dátum: 2006 Szeptember 29, 09:16:10 »

Makoska mi a helyzet a fogyasztáscsökkentő csodaszerkezettel? Kiss


mondom mi a pálya: okt 15 körül lesz pénzem, akkor beindítom a 10 es széria gyártását. ami rossz hír: kideült,hogy az 1,6 os szívócső (34es karbi talpa, a felfogatócsavarok távolsága stb.) más méretű, mint a többi, tehát arra nem lesz jó. tehát 31 es karbiig bezárólag.

még 1 kérdésem volna : kinek mekkora karbija van? mert nem tudom,hogy az 1,2 es motroron használ e valaki 28 est, és ha igen, akkor a szívócsövön a lyuk neki mekkora. 28 körüli, vayg ugyanaz a lyuk átmérő az összes 1,2 -1,3 ason ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #7454 Dátum: 2006 Szeptember 29, 08:53:01 »

Örülök, hogy megúsztátok! Kell néha Stunt mester alapossága.... Wink

hát igen azért elövetem egy könyvet lásam hogy vanak ott öszerakva a dolgok, szerintem ott kel lenie egy biztositék alátétnek hogy ne mind sétálon ki a sszeg..

Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #7453 Dátum: 2006 Szeptember 29, 08:51:01 »

csak a kis szeg esett ki ?

István csinálhatna nagy hirtelen pár fékrásegítőt  Cool
igen csak a szeg eset ki de elég az hozá hogy a nagy forgalomba infarktust csináljon az ember mikor azt érzi hogy a fék pedál eltünt..
most studirozom hogy tulajdonképen hogyan is van az ott öszerakva..

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7452 Dátum: 2006 Szeptember 29, 08:39:57 »



csak a kis szeg esett ki ?

István csinálhatna nagy hirtelen pár fékrásegítőt  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Oldalak: 1 ... 1824 1825 1826 1827 1828 [1829] 1830 1831 1832 1833 1834 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.