www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 16:10:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1823 1824 1825 1826 1827 [1828] 1829 1830 1831 1832 1833 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14759858 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7531 Dátum: 2006 Szeptember 29, 20:56:52 »

Ilyet még csak dizsiben láttál, mi?  Grin

valaki diszkózik a stroboszkóppal ?  Afro

 a hangminőség nem a legjobb, csak zörgést hallani  Undecided
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7530 Dátum: 2006 Szeptember 29, 20:54:24 »

End fájnöli, di vidijóóóóóóóóóóóóóóóó

valaki diszkózik a stroboszkóppal ?  Afro

 a hangminőség nem a legjobb, csak zörgést hallani  Undecided

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7529 Dátum: 2006 Szeptember 29, 20:53:21 »

Köszi a segítséget! Bár a jövő héten még egy szelepállításra jelentkeznék... :-)))))
Nagyon tutti a moci. Még 3x járattuk, gáz nélkül csodálatosan indul, egyenletesen jár és nagyon veszi a fordulatot. Imádom, már most.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7528 Dátum: 2006 Szeptember 29, 20:52:28 »

szörd


Igényes olaj, igényes nívópálca! Én mindent tagadok!  Embarrassed Grin Afro

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7527 Dátum: 2006 Szeptember 29, 20:51:51 »


Figyeljük meg a Leistritz vadi új kipufogót! Nem bogárdob ereszcsatornából utángyártva, bazeg!

typ3 ilyet érdemel!

ereszcsatorna gagyi. tűzoltókészülék háza, na az már valami ;-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7526 Dátum: 2006 Szeptember 29, 20:49:49 »

Tibi motor berakás


Figyeljük meg a Leistritz vadi új kipufogót! Nem bogárdob ereszcsatornából utángyártva, bazeg!

typ3 ilyet érdemel!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7525 Dátum: 2006 Szeptember 29, 20:48:23 »



1200 est ne fikázd, mert bármikor legyorsullak  Cool Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7524 Dátum: 2006 Szeptember 29, 20:47:00 »

Tibi kinn pöfög az udvaron! Smiley Szerintem szép hangja van!
A részleteket majd stone, Stunt és szeda elmesélik.

Picit nehezen billent be a helyére a blokk és enyhén szólva ideiglenes megoldásokat alkalmaztunk, az egyetlen cél az volt, hogy pöfögjön.
Feltöltöttük a karbikat (túl sok benzinünk nem volt, mert Szeda megitta  Wink ) és kis manuális gyújtástekergetés után beröffent. Aztán gázrudazat optimalizálása, hogy ne támasszon ki, majd egy gyújtásállítás strobival (Hella!  Wink ) és normál az alapjárat, azt mondom, hogy még a szinkron is rendben, szépen ketyeg a motor.
Kicsit kopogós, de kell idő, hogy a használt, nem egymáshoz kopott alkatrészek ( tengely és szelepemelők, szelepemelők és nyomórudak, himbák és nyomórudak) összekopjanak.

Az, hogy az én motoromról lekerült gyári karbik szinte azonnal szinkronban voltak arra utal, hogy a két motor közel egyforma, tehát tökéletes. Mert ha az egyiknek szar lenne (mondjuk rossz hézag is elég) egy szelepe vagy kopottabb lenne, vagy valami egyéb tömítetlenség lenne, akkor kurvára nem lett volna szinkronban.

Fontos, hogy az első pár indításnál még ne melegítsük és ne terheljük, mert kicsit illesztései szorosabbak, mint az optimális, de ez hamar beáll. Nem a csapágyhézagok voltak kicsik, inkább amolyan kis pontatlanságok (összeválogatott hajtókarok stb.) miatt.


Párszor fel kell melegíteni, visszahűlni hagyni, megint megmelegíteni, leengedni az olajat,. frisset beletölteni, szelepeket ellenőrizni és utána lehet vele közlekedni. De még ezt az olajat is (érdemes csak valami olcsót venni és) 50-100 km után leengedni.


Jó gép lesz!  Cool

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7523 Dátum: 2006 Szeptember 29, 20:46:15 »

End fájnöli, di vidijóóóóóóóóóóóóóóóó
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7522 Dátum: 2006 Szeptember 29, 20:45:11 »

szörd
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7521 Dátum: 2006 Szeptember 29, 20:44:20 »

szekönd
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7520 Dátum: 2006 Szeptember 29, 20:43:00 »

Tibi motor berakás
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7519 Dátum: 2006 Szeptember 29, 20:39:48 »

Sebesség az élete.

körzete az autópája, tempólya: halálos :-))

az 1.2-es D-s hajszárítód, az való a 'tudodmibe' :-)))

egyáltalán tettek gyárilag villanyborotva motort a buflákorrúba?????



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7518 Dátum: 2006 Szeptember 29, 20:38:06 »

G1

-küszöb
-ha volt rajta műanyag ív, akkor az összes alatt
-csomiajtó alja
-összes ajtó alja
-első sárvédők alsó-hátsó sarka (az ajtó és sárvédő találkozásánál)
-és végül ami egyben a halála is : a hátsó futómű bekötési pontja

akkor az enyémen mi van elQrva, hogy csak a sárvédőívek döglenek.
azok is csak felületesen.
lehet, hogy vmelyik előző tulaj rálocsolt egy kis összeget???



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7517 Dátum: 2006 Szeptember 29, 20:34:35 »

belvárosban? hajtűkanyarban?

garázsban? fürdőkádban?


Hülye kötekedős!!  Grin Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7516 Dátum: 2006 Szeptember 29, 20:24:52 »

Már itthon vagyok. 130 simán megy utazóban, mindehol.  Wink

belvárosban? hajtűkanyarban?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7515 Dátum: 2006 Szeptember 29, 20:22:06 »

Van videó, mindjárt lépnek a vendégek, aztán átküldöm.


Már itthon vagyok. 130 simán megy utazóban, mindehol.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7514 Dátum: 2006 Szeptember 29, 20:03:42 »

Van videó, mindjárt lépnek a vendégek, aztán átküldöm.

hang is?
mert ugye a képeken az nem jön át...
1303LS
« Hozzászólás #7513 Dátum: 2006 Szeptember 29, 19:38:45 »

a porkeváltot, csak a tudodmibe Evil tudják befaragni  Wink
Vasdarabból faragott futóművesbe nem is való.  Tongue
Sebesség az élete.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7512 Dátum: 2006 Szeptember 29, 19:37:57 »

G1

-és végül ami egyben a halála is : a hátsó futómű bekötési pontja

stimmel...
Süni
« Hozzászólás #7511 Dátum: 2006 Szeptember 29, 19:36:41 »

Mit lehet tudni a Golf1,2 és Bogár after 80 -ról? Hogy rohadnak. Wink
G1

-küszöb
-ha volt rajta műanyag ív, akkor az összes alatt
-csomiajtó alja
-összes ajtó alja
-első sárvédők alsó-hátsó sarka (az ajtó és sárvédő találkozásánál)
-és végül ami egyben a halála is : a hátsó futómű bekötési pontja
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7510 Dátum: 2006 Szeptember 29, 19:36:10 »

Beszarnátok, ha hallanátok. Képek hamarosan.  Wink

hang is?
mert ugye a képeken az nem jön át...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7509 Dátum: 2006 Szeptember 29, 19:30:19 »

Beszarnátok, ha hallanátok. Képek hamarosan.  Wink
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7508 Dátum: 2006 Szeptember 29, 19:23:37 »

ezekszerint fűtés nincs benne és inkább bemenekültél?  Grin

úgy romantikus a szerelés, ha az ember az ablakon át nézi kekszet majszolva Smiley

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7507 Dátum: 2006 Szeptember 29, 19:21:46 »

ez nem a Partizán kopirájtos képe?

????

ez az én bogaram.  (amúgy photoshop Evil http://diwad.hu/qzma/Garazs2005TEL/nagyok/2.jpeg

partizán csak lájtosan nyomja http://diwad.hu/qzma/SzekelyCsango/nagyok/69.jpeg


http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #7506 Dátum: 2006 Szeptember 29, 19:18:16 »

Tibi kinn pöfög az udvaron! Smiley Szerintem szép hangja van!
A részleteket majd stone, Stunt és szeda elmesélik.
ezekszerint fűtés nincs benne és inkább bemenekültél?  Grin
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7505 Dátum: 2006 Szeptember 29, 19:14:30 »


ez nem a Partizán kopirájtos képe?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Eszter
Hozzászólások: 754


« Hozzászólás #7504 Dátum: 2006 Szeptember 29, 19:04:26 »

Tibi kinn pöfög az udvaron! Smiley Szerintem szép hangja van!
A részleteket majd stone, Stunt és szeda elmesélik.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7503 Dátum: 2006 Szeptember 29, 18:51:37 »



a porkeváltot, csak a tudodmibe Evil tudják befaragni  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7502 Dátum: 2006 Szeptember 29, 18:50:08 »



az én motoromat Hanzi és Günter és még másik 2000 dolgos kéz építette Wolfsburgban, pontos adataim vanank róla, hogy a motor 34 Lóerős és mindezt 3200 as fordulaton teljesíti  Grin a nyomatéka valami kegyetlen,  2000 -nél már a csúcson van, onnan felfelé lendületből dolgozik.
A végsebessége 115 körül állandó, de már volt példa többre is  Grin

http://diwad.hu/qzma/bogarhatu/140.jpeg

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7501 Dátum: 2006 Szeptember 29, 18:44:26 »

Na, most beszéltem valakivel aki elvileg be tudna szerezni porke váltót ami 150-200 kötött van.
Viszont azt még be kell faragni a gépbe, ami megint csak nem kis összeg.
Eddig kettőt csinált ilyet, az egyik a sajátja.
SZVSZ csak elvetemültek fognak bele ilyenbe, és akkor még kell alá egy elvetemült motor.
Viszont van egy átépített olajos hosszú váltó is ami kidobálja valamiért a 4.et.
Nem tudom milyen hosszú és nem tudom mennyi.

Beépíteni be tudja a BZ is (csinált már ilyet, sőt van is nála egy).

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
1303LS
« Hozzászólás #7500 Dátum: 2006 Szeptember 29, 18:26:17 »


Tehát kell egy embert keresni aki élvezi a kihívásokat, meg kell egy nagy halom lóvé!



Na, most beszéltem valakivel aki elvileg be tudna szerezni porke váltót ami 150-200 kötött van.
Viszont azt még be kell faragni a gépbe, ami megint csak nem kis összeg.
Eddig kettőt csinált ilyet, az egyik a sajátja.
SZVSZ csak elvetemültek fognak bele ilyenbe, és akkor még kell alá egy elvetemült motor.
Viszont van egy átépített olajos hosszú váltó is ami kidobálja valamiért a 4.et.
Nem tudom milyen hosszú és nem tudom mennyi.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7499 Dátum: 2006 Szeptember 29, 18:15:05 »

Van egy barátom aki kitalálta, hogy neki ilyen kell.
Neki is van egy barátja, aki megtudta csinálni. Ő egyébként csinált a saját wareszába 6-os váltót is!!
Tehát kell egy embert keresni aki élvezi a kihívásokat, meg kell egy nagy halom lóvé!

Erősen béta verzióban van a dolog, fejleszteni meg alakítani kéne még, de működik!

Szerinted ki vállal ilyen átalakítást?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #7498 Dátum: 2006 Szeptember 29, 17:56:35 »

Az én bogaramon 5 éve csinálták meg a tetőkárpitot, nem lukacsos, és semmi baja. Nem minden autónak lukacsos a tetőkárpitja. Pl Golf1, Golf2, bogár 1980-tól stb. Ezekkel mi van?
Viszont lehet visszafelé is gondolkodni.
Ha nem likacsos akkor kevesebb párát is lihegek a lemezre, tehát kevésbé párásodik.
Egyébként aki csinálta nekem az Ő bogarán több mint 10 éve van fent ilymódon a kárpit és még nagyon szép mindig.
Igaz nemdohányzó.  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7497 Dátum: 2006 Szeptember 29, 17:20:49 »

Mit lehet tudni a Golf1,2 és Bogár after 80 -ról? Hogy rohadnak. Wink

góf1 az alábbi helyeken korhad:
- hátsó sárvédőívek
- első sárvédőívek
- oszt ennyi....
mármint az enyém.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7496 Dátum: 2006 Szeptember 29, 17:12:02 »

Az én bogaramon 5 éve csinálták meg a tetőkárpitot, nem lukacsos, és semmi baja. Nem minden autónak lukacsos a tetőkárpitja. Pl Golf1, Golf2, bogár 1980-tól stb. Ezekkel mi van?

Mit lehet tudni a Golf1,2 és Bogár after 80 -ról? Hogy rohadnak. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7495 Dátum: 2006 Szeptember 29, 16:21:35 »

Szerintem simán kiszellőzik az, hát az oszlopoknál is kap levegőt.
Különben meg szarráfújtam üregvédővel az éleket.  Grin
Ja és nem én csináltam a kárpitozást, ilyenbe nem fognék bele.  Grin

Az én bogaramon 5 éve csinálták meg a tetőkárpitot, nem lukacsos, és semmi baja. Nem minden autónak lukacsos a tetőkárpitja. Pl Golf1, Golf2, bogár 1980-tól stb. Ezekkel mi van?
1303LS
« Hozzászólás #7494 Dátum: 2006 Szeptember 29, 15:51:12 »

Ember! Egyáltalán nem likas a kárpitod?
Ne csodálkozz, ha idővel a tetőn kis hüplik jelennek meg. Nem szellőzik a tetőlemezed, a ponthegesztett élek mentén elkezdhet rohadni.
Kérdezd meg Merki Pistát, ő már látott ilyet. A gyári kárpiton nem csak esztétikai célokat szolgált a lyukacsozás.
Azt,  meg hogy sárgul a lyukak körül, honnan veszed? Ilyet én még nem láttam, pedig láttam én is 2-3 bogarat belülről...

Szerintem simán kiszellőzik az, hát az oszlopoknál is kap levegőt.
Különben meg szarráfújtam üregvédővel az éleket.  Grin
Ja és nem én csináltam a kárpitozást, ilyenbe nem fognék bele.  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #7493 Dátum: 2006 Szeptember 29, 15:36:56 »

Szerinted ki vállal ilyen átalakítást?
engem is érdkeelne

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7492 Dátum: 2006 Szeptember 29, 15:31:13 »

Köszi.
Úgy gyártanám bele a kárpítot. az eredeti alapján. Van egy jó nagy darab bőröm otthon.

Ne felejts el mindenütt ráhagyást csinálni!
A hátsó üveg körül meg ne a gyári megoldást csináld (mert az felér egy konnektorba pisiléssel...), hanem ahogy buflákorrúbogaras barátunk egyébként gyönyörűen kivitelezte. A lényeg, hogy az ablakoknál kell megfeszüljön a tetőkárpit, valamint a pálcák is jól legyenek betéve. Ha a tetőkárpit bent van, az oszlopok, meg egyebek gyerekjáték...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 1823 1824 1825 1826 1827 [1828] 1829 1830 1831 1832 1833 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.